KIEROWNIK SKLEPU / SUPERMARKETU Rypin oferta pracy Kujawsko-Dobrzyńska Spółdzielnia Handlowa w Rypinie
Stanowisko: KIEROWNIK SKLEPU / SUPERMARKETU
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa klienta , zarządzanie załogą , ekspozycja toworu , obsługa systemu komputerowego
Data publikacji: 2020-07-17
Lokalizacja: Rypin (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Kujawsko-Dobrzyńska Spółdzielnia Handlowa w Rypinie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Plac Sienkiewicza 11, 87-500 Rypin, powiat: rypiński, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa klienta , zarządzanie załogą , ekspozycja toworu , obsługa systemu komputerowego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|2
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK SKLEPU / SUPERMARKETU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rypin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: rypiński
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0412
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rypin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik sklepu / supermarketu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy:
Kujawsko-Dobrzyńska Spółdzielnia Handlowa w Rypinie
danePracodawcy_nip: 8920000971
danePracodawcy_regon: 005870697
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rypinie
Adres pracodawcy:
Plac Sienkiewicza 11, 87-500 Rypin, powiat: rypiński, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv ze zdjęciem
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: od poniedziałku do piątku, Godziny : godz.9.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04
Powiat pracodawcy: rypiński
danePracodawcy_kodPowiatu: 0412
Gmina pracodawcy: Rypin
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Rypin
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0986136
Ulica pracodawcy: Plac Sienkiewicza
Numer budynku pracodawcy: 11
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rypinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|142004
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik sklepu / supermarketu
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 17.07.2020
Oferta pracy ważna do: 14.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 17.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 17.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1fece79b48d5c05addbe2b3b8646db82
Podobne oferty pracy
Kontakt e-mail:praca (at) buksatravel.pl.Techniczny gospodarz hotelu.Praca w polskich hotelach w Albanii,Bułgarii lub we Włoszech(20.04.2016-10.10.2016r.)Praca na um. zlecenie.Wynagrodz.od 2000,00netto-uzależnione od wielkości hotelu do obsługi.Zakwaterowanie,wyżywienie,dojazd zapewnia pracodawca
Dryjak Jacek Firma Turystyczna - 2016-02-01 - Bułgaria (Bułgaria)
nadzór nad bieżącą produkcją, organizacja pracy pracowników wydziału spawalni
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "AMG" Sp. z o.o. - 2019-07-09 - Lębork (pomorskie)
Przyjmowanie oraz kontrola dostaw, rozładunek i załadunek towaru, rozmieszczanie ładunku w magazynie, obsługa systemu komputerowego.
kontakt przez OHP - 2017-03-03 - Kraków (małopolskie)
-
Lokalna Grupa Działania "Trzy Doliny" - 2016-11-10 - Gądecz (kujawsko-pomorskie)
- Organizacja, kierowanie oraz nadzór nad pracami przy budowie linii i stacji średnich i wysokich napięć.- Praca na terenie całej Polski oraz niemiec.- Godziny pracy: 7:00-15:00.
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA ELEKTROENERGETYCZNEGO ELBUD W KATOWICACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-02-26 - Katowice (śląskie)
Zarządzanie obszarem produkcji, dbałość o utrzymanie wysokich standartów jakościowych produkowanych wyrobów. Realizacja planowanych celów operacyjnych, zarządzanie podległymi pracownikami(15-20osób). Nadzór nad prowadzeniem dokumentacji produkcyjnej, nadzór nad przestrzeganiem zasad BHP. Sporządzanie zaleceń produkcyjnych.
Hesmo Henryk Smolicz - 2018-02-07 - Otyń (lubuskie)
praca pod ziemią na stanowisku elektromontera
METRUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-01 - Ruda Śląska (śląskie)
Pełnienie obowiązków kierownika budowy, oraz sporządzanie kosztorysów budowlanych.
MAKAT Tomasz Makuch - 2018-06-25 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
- Pisanie scenariuszy dla cyfrowych materiałów promocyjnych i organizacja preprodukcji. Zapraszanie artystów i organizacja ekipy filmowej. Umiejętność tworzenia filmów viralowych na potrzeby mediów społecznościowych. Praca nad postprodukcją pod kątem przygotowania cyfrowych materiałów promocyjnych (edytowanie, montaż, udźwiękowienie). Planowanie i koordynowanie strategii reklamy. Rozpowszechniania cyfrowych materiałów w Internecie w celu zwiększenia ich zasięgu. Wymagany język turecki na poziomie C2 w mowie i piśmie.- Wynagrodzenie: 4210,51 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe magisterskie. Wymagane doświadczenie w pozyskiwaniu i weryfikacji informacji przygotowanych do publikacji w serwisach internetowych w formie filmów viralowych, doświadczenie w marketingu w social media,doświadczenie w marketingu internetowym, doświadczenie w marketingu viralowym. Doświadczenie w rozplanowywaniu pracy na etapach preprodukcji, produkcji oraz postprodukcji. Wymagane umiejętnośći: opracowanie i nadzorowanie strategii marketingu viralowego, znajomość specyfiki montażu filmów viralowych. Wymagana biegła znajomość języka tureckiego oraz angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Katowice (śląskie)
Obsługa klienta bezpośredniego, obsługa urządzeń biurowych, biegła obsługa komutera. Znajomość przepisów o ochronie danych osobowych. Mile widziane doświadczenie zawodowe.
kontakt przez PUP - 2019-02-15 - Kępno (wielkopolskie)
Kierowanie bieżącą działalnością CIS, pełnienie obowiązków pracodawcy w stosunku do pracowników CIS, sprawowanie nadzoru nad realizacją zadań merytorycznych oraz koordynowanie pracy wszystkich stanowisk pracy.
STOWARZYSZENIE "NADZIEJA RODZINIE" - 2020-06-10 - Podgaje (świętokrzyskie)
praca na kuchni, wydawanie i przygotowywanie dań
FHU "PLAY" sp. zo.o. - 2016-01-29 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
Hurtowanie materiałow PVC, prace warsztatowe (ślusarskie) i magazynowe
SAKO-EXPO TECHTEXTILPLAST Henryk Sakowski Spółka Jawna - 2018-03-06 - Aleksandria (łódzkie)
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych, sanitariatów, odkurzanie, zamiatanie.- Miejsce pracy: Katowice- Godziny pracy: 15:00-18:00
INWEMER SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-07-23 - Katowice (śląskie)
zbiór owoców, sortowanie owoców (obsługa maszyny sortowniczej),prace sezonowe w gospodarstwie;
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Olszew (mazowieckie)
według zawodu
Handel Hurtowy i Detaliczny Waldemar Piekarczyk - 2017-05-02 - Lubsko (lubuskie)
prowadzenie budowy w Olsztynie
Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego Ekobud Sp. z o. o. - 2016-12-13 - Olsztyn (śląskie)
Kierowanie zespołem; zamawianie towaru; kontakt z magazynem; obsługa klienta; obsługa działu mięsnego
GERPOL - 2016-08-22 - Wronki (wielkopolskie)
obsługa i sprzedaż
kontakt przez PUP - 2019-10-03 - Gdynia (pomorskie)
ZARZĄDZANIE, REALIZOWANIE INWESTYCJI POPRZEZ ORGANIZACJĘ PRACY LUDZI, PRZYGOTOWANIE DOKUMENTACJI INWESTYCJI, OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PRZETARGOWYCH; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE ZAWODOWE, ZNAJOMOŚĆ PAKIETU OFFICE, PRAWO JAZDY KAT. B; e-mail:biuro (at) segus.pl
SEGUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)
kierowanie zespołem doradców, doradztwo rolno-środowiskowe, prowadzenie bezpośredniego doradztwa rolniczego w zakresie rozwoju obszarów wiejskich, ekologii i ochrony środowiska, ekonomiki i przedsiębiorczości, technologii produkcji; pomoc rolnikom w zakresie sporządzania dokumentacji do ubiegania się o środki finansowe z funduszy Unii Europejskiej (PROW 2014-2020) lub innych z instytucji krajowych i zagranicznych, organizowanie i prowadzenie szkoleń, kursów, pokazów seminariów dla rolników, organizowanie projektów planów działania, pomoc rolnikom w zakresie prowadzenia na podstawie dowodów księgowych ksiąg rachunkowych w systemie FADN. Zastrzegamy sobie prawo skontaktowania się z wybranymi kandydatami. Dokumenty aplikacyjne: CV, list motywacyjny, zgoda na przetwarzanie danych osobowych.Sala D
Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu - 2017-10-16 - Góra (dolnośląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
1. Administrowanie Domem Studenta, w tym:a) kwaterowanie studentów zgodnie z unormowaniami wewnętrznymi w tym zakresie,b) prowadzenie spraw meldunkowych,c) prowadzenie ewidencji materiałowej,d) bieżącą konserwacją obiektów,e) prowadzenie rozliczeń opłat studenckich.2. Zapewnienie studentom właściwych warunków socjalno-bytowych zamieszkania.3. Współpraca z Uczelnianą Komisją Stypendialną i Działem Spraw Studenckich, zmierzających do optymalnego wykorzystania miejsc w Domu Studenta w czasie roku akademickiego.4. Prowadzenie działalności hotelowej w Domu Studenta, poprzez organizowanie maksymalnego wykorzystania posiadanych miejsc noclegowych, niewykorzystanych przez studentów w czasie roku akademickiego i w okresie wakacyjnym i prowadzenie rozliczeń finansowych z tego tytułu.5. Dbanie o właściwe wykorzystanie innych posiadanych pomieszczeń i umożliwienie prowadzenia działalności gospodarczej w sposób korzystny dla środowiska studenckiego.6. Zapewnienie właściwego funkcjonowania Domu Studenta pod względem technicznym, w tym:a) nadzorowanie stanu technicznego budynku,b) organizowanie okresowych przeglądów stanu obiektu,c) planowanie i zlecanie inwestycji oraz remontów w administrowanym obiekcie,d) współudział w przygotowywaniu postępowań na udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie prac remontowych,e) nadzór nad robotami zleconymi,f) uczestnictwo przy odbiorach remontów obiektu,g) prowadzenie ewidencji technicznej, gromadzenie i przechowywanie dokumentacji technicznej Domu Studenta,h) prowadzenie bieżącej konserwacji i napraw w ramach własnych i zleceń napraw instalacji: wodociągowej, kanalizacyjnej, gazowej, odgromowej, oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego, stolarki drzwiowej i okiennej, itp.7. Utrzymywanie porządku na terenie administrowanego obiektu i posesji.8. Opracowywanie projektów przepisów dotyczących zapewnienia bezpieczeństwa na terenie Domu Studenta i nadzór nad wykonaniem.9. Prowadzenie księgi obiektu.10. Prawidłowe przygotowanie i przekazanie akt spraw ostatecznie zakończonych do Archiwum.11. Wykonywanie innych poleceń Kanclerza i Rektora.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku - 2018-07-02 - Płock (mazowieckie)
jw.
GŁÓWNA BIBLIOTEKA LEKARSKA IM.STANISŁAWA KONOPKI - 2019-01-14 - Warszawa (mazowieckie)
Nauczyciel języka angielskiego
SZKOŁA PODSTAWOWA im. Dywizjonu 303 ŚLESZOWICE - 2016-08-29 - Śleszowice (małopolskie)
-prowadzenie niezbędnej dokumentacji budowy,-sporządzenie planu bezpieczeństwa, jak i planu ochrony zdrowia jeszcze przed rozpoczęciem prac budowlanych,-kierowanie budową w sposób, który jest zgodny z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, bezpieczeństwa i higieny pracy, a także zgodnie z pozwoleniem na budowę,-realizacja zaleceń zgodnie z wypełnionym dziennikiem budowy,-zgłoszenie obiektu do odbioru po zakończeniu robót.
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO HANDLOWO TRANSPORTOWE EDMUND LEŚ - 2019-05-14 - Kraków (małopolskie)
kierowanie budową-mieszkania
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Chorzów (śląskie)
obsługa klientów na dziale sprzedaży, wystawianie dokumentów sprzedaży, przyjmowanie towarów
Radbet Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa - 2018-12-10 - Olesno (małopolskie)
- praca przy produkcji tarcicy w tartaku- układanie i odbiór desek
MGJ SP.ZO.O. - 2019-10-29 - Leśniewo (pomorskie)
Zamawianie towaru, zarządzanie personelem, obsługa komputera
SMG-TRADE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-08 - Puszczew (śląskie)