KIEROWNIK DZIAŁU ADMINISTRACJI Smołdzino oferta pracy Słowiński Park Narodowy
Stanowisko: KIEROWNIK DZIAŁU ADMINISTRACJI
Wynagrodzenie: od 3 660 PLN
Zakres obowiązków: właściwe planowanie i racjonalne wydatkowanie środków finansowych przeznaczonych na realizację powierzonych zadań, przygotowanie i prawidłowe wdrożenie projektów dofinansowywanych ze źródeł zewnętrznych, całość zagadnień związanych z inwestycjami i remontami, prowadzenie całości spraw związanych z opłatami lokalnymi zgodnie z zakresem działania, w tym opłaty za korzystanie ze środowiska, z zakresu ustawy o ochronie i kształtowaniu środowiska oraz ustawy prawo ochrony środowiska, prowadzenie całości spraw związanych z gospodarowaniem nieruchomościami cd. na www.slowinskipn.pl BIP-zakładka ogłoszenia/oferty pracy; Praca na czas określony do 33 m-cy, przedłużenie na czas nieokreślony; godziny pracy: 7.30- 15.30
Data publikacji: 2019-07-30
Lokalizacja: Smołdzino (pomorskie)
Pracodawca: Słowiński Park Narodowy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bohaterów Warszawy 1A, 76-214 Smołdzino, powiat: słupski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
właściwe planowanie i racjonalne wydatkowanie środków finansowych przeznaczonych na realizację powierzonych zadań, przygotowanie i prawidłowe wdrożenie projektów dofinansowywanych ze źródeł zewnętrznych, całość zagadnień związanych z inwestycjami i remontami, prowadzenie całości spraw związanych z opłatami lokalnymi zgodnie z zakresem działania, w tym opłaty za korzystanie ze środowiska, z zakresu ustawy o ochronie i kształtowaniu środowiska oraz ustawy prawo ochrony środowiska, prowadzenie całości spraw związanych z gospodarowaniem nieruchomościami cd. na www.slowinskipn.pl BIP-zakładka ogłoszenia/oferty pracy; Praca na czas określony do 33 m-cy, przedłużenie na czas nieokreślony; godziny pracy: 7.30- 15.30
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 660 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DZIAŁU ADMINISTRACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Smołdzino
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: słupski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Smołdzino
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 660 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomości prawa administracyjnego, budowlanego, zamówień publicznych, ochrony środowiska, dobra znajomość obsługi edytorów tekstowych i arkuszy kalkulacyjnych, bardzo dobra organizacja pracy własnej, samodzielność, odporność na stres, umiejętność planowania i organizacji, komunikatywność, dokładność, systematyczność, terminowość, kreatywność
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Słowiński Park Narodowy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Bohaterów Warszawy 1A, 76-214 Smołdzino, powiat: słupski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: słupski
Gmina pracodawcy: Smołdzino
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Smołdzino
Ulica pracodawcy: Bohaterów Warszawy
Numer budynku pracodawcy: 1A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Data dodania oferty pracy: 30.07.2019
Oferta pracy ważna do: 19.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 30.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 30.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d4eae0010ad92563dac9121c6a604cba
Podobne oferty pracy
Organizacja pracy pracowników, nadzór nad pracownikami, organizacja załadunków i rozładunków.
LAUDE SMART INTERMODAL S.A. - 2017-04-13 - Wysokie (lubelskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Olkusz (małopolskie)
Organizacja sprzedaży
PHU ,,ANDR-POL - Import Export" Andrzej Skoczeń - 2018-11-21 - Świniarsko (małopolskie)
Operacyjne zarządzanie działem SPA&Wellness, nadzór nad utrzymaniem standardów i jakości obsługi gości, współpraca z dostawcami zewnętrznymi, tworzenie i realizacja planów marketingowo- sprzedażowych, planowanie i kreowanie działań promocyjnych, koordynowanie współpracy pomiędzy Wellness a Pałac Ciekocinko podczas trwania eventów. Umowa na zasadzie współpracy. Oferujemy wyjątkową atmosfere w pracy, elastycznośc pracy, stabilne warunku współpracy, samodzielnośc w ramach wykonywanych obowiązków, praca w młodym dynamicznym zespole, atrakcyjne wnagrodzenie uzależnione od kwalifikacji.
Horizontal Sp. z o.o. - 2019-01-02 - Choczewo (pomorskie)
Kierownik rozlewni gau płynnego
PHU "EKO-GAZ" Jatczak Sp. jawna - 2017-06-14 - Brzeziny (łódzkie)
Montaż oraz obsługa serwisowa urządzeń radiowych oraz światłowodowych do internetu
kontakt przez PUP - 2015-12-16 - Pajęczno (łódzkie)
Załadunek i rozładunek odpadów na ustalone miejsce składowania,dokonywanie przeglądów stanu technicznego użytkowanego sprzętu,obsługa linii technologicznej.
PreZero Serwice Centrum Sp. z o.o. - 2019-05-16 - Krzyżanówek (łódzkie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Gdańsk (pomorskie)
Sprzedaż produktów bankowych, obsługa kasowa, prace biurowe, obsługa klienta w zakresie bankowości i ubezpieczeń
Radosław Łyp - 2018-04-13 - Zamość (lubelskie)
realizacja projektów systemowych, regionalnych współfinansowanych z UE, pozyskiwanie grantów, nawiązywanie wspołpracy z organizacjami międzynarodowymi
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Kraków (małopolskie)
jw.
SPOŁEM Warszawska Spółdzielnia Spożywców Praga Południe - 2017-08-22 - Warszawa (mazowieckie)
Praca na hali sprzedaży, tworzenie zamówień, zarządzanie personelem, obsługa klienta, prowadzenie marketu wg standardów firmy. Praca w Rymaniu w godz. 07:00-15:00, również w soboty i niedziele.
DINO POLSKA S. A. - 2019-05-10 - Rymań (zachodniopomorskie)
nadzór na budowie
PRZEDSIĘBIORSTWO KONSTRUKCYJNO-ŚLUSARSKIE DEKSTAL S.C. WŁODZIMIERZ KWAŚNIEWSKI, BOŻENA KWAŚNIEWSKA - 2018-03-30 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Zapewnienie funkcjonowania marketu, delegowanie pracy podległemu personelowi,aktywna praca na sali sprzedaży,prawidłowa obsługa klienta zgodnie z zasadami firmy.
DINO POLSKA SA - 2016-03-22 - Brzeszcze (małopolskie)
nadzorowanie robót elektrycznych na budowie
ZUW URBEX sp. z o.o. Oddział w Osieku - 2017-10-26 - Lubin (dolnośląskie)
Planowanie transportu w przewozach krajowych i międzynarodowych na podstawie przyjętych zleceń, monitorowanie i koordynowanie pracy kierowców, umiejetność samodzielnej organizacji pracy.
Usługi Transportowe Agnieszka Pawłowska - 2018-11-09 - Sochaczew (mazowieckie)
praca na hali sprzedaży, tworzenie zamówień, zarządzanie personelem, prowadzenie marketu w/g standardów firmy
"DINO POLSKA" Spółka akcyjna - 2016-01-20 - Łeba (pomorskie)
SPRAWOWANIE NADZORU NAD PRACOWNIKAMI KUCHNI, SPORZĄDZANIE GRAFIKÓW CZASU PRACY DLA PRACOWNIKÓW KUCHNI, OPRACOWYWANIE RECEPTUR NA POSZCZEGÓLNE RODZAJE DIET, NADZOROWANIE PRZYGOTOWANIA WSZYSTKICH ELEMENTÓW PRODUKCJI, PRZYGOTOWANIE POTRAW I DAŃ, PROWADZENIE DOKUMENTACJI I BIEŻĄCA KONTROLA KUCHNI W ZAKRESIE HACCP, PRACA NA PROGRAMIE DIETY FIRMY ARISCO, DBANIE O PRAWIDŁOWY STAN HIGIENICZNO SANITARNY KUCHNI, POMIESZCZEŃ POMOCNICZYCH I SPRZĘTU ORAZ PRZESTRZEGANIE ZASAD POSTĘPOWANIA Z ŻYWNOŚCIĄ; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE MEDYCZNE I MINIMALNY STAŻ PRACY 4 LATA LUB WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE O KIERUNKU TECHNOLOGIA ŻYWIENIA I ŻYWIENIE CZŁOWIEKA I MINIMALNY STAŻ PRACY 1 ROK, UMIEJĘTNOŚĆ UKŁADANIA JADŁOSPISÓW Z UWZGLĘDNIENIEM INDYWIDUALNYCH WYMAGAŃ DIETETYCZNYCH, DOŚWAIDCZENIE W PRACY NA PODOBNYM STANOWISKU, DOŚWIADCZENIE W PROWADZENIU DOKUMENTACJI HACCP, UMIEJĘTNOŚĆ DOBREJ ORGANIZACJI PRACY; PRACODAWCA PROSI O KONTAKT OSOBISTY LUB PRZESŁANIE CV NA e-maila:dps.romera (at) op.pl LUB POCZTĄ NA ADRES FIRMY;
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ DOM KOMBATANTA I PIONIERA ZIEMI SZCZECIŃSKIEJ - 2015-12-01 - Szczecin (zachodniopomorskie)
pełnienie nadzoru nad funkcjonowaniem paliw, bieżace monitorowanie spłat należności, dbanie o wizerunek stacji, nadzór nad pracownikami stacji paliw
PP PKS SP. Z O.O. - 2016-07-05 - Rzeszów (podkarpackie)
-
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "CHEMIROL " spółka z.o.o - 2016-04-01 - Gryfice (zachodniopomorskie)
Rekrutacja, budowanie i zarządzanie zespołem w branży finansowej. Branża finanse, kredyty, windykacja. I zmiana - ruchome godziny pracy.Wynagrodzenie od 3600zł podstawa+ prowizjaPracodawca oferuje również samochód służbowy, laptop oraz telefon komórkowy. Miejsce pracy uzależnione od miejsca zamieszkania. Oferta pracy również dla osób z województw: warmińsko-mazurskie, kujawsko-pomorskie, pomorskie, podlaskie, mazowieckie. Pracodawca tworzy nowe oddziały poszukuje osób z różnych miejscowości.
PRO DOMO Sp. z o. o. - 2016-12-05 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
- Koordynowanie działań na rzecz zapewnienia serwisu IT dla klientów globalnych, działania na rzecz poprawy jakości świadczonych usług. Zarządzanie zespołem. Analiza danych, przygotowywanie cyklicznych raportów. Kontakt z klientem zagranicznym z wykorzystaniem języka angielskiego.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 7500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta zgodnie z grafikiem. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min 6 lat doświadczenia w branży IT, min. dwa lata doświadczenia w zarządzaniu pracą zespołu. Wymagana umiejętności: umiejętność zarządzania infrastrukturą IT. Udokumentowana znajomość pakietu MS Office, Notes, udokumentowana znajomość kodeksu ITIL. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-10-06 - Katowice (śląskie)
Utrzymanie w pełnej sprawności pomieszczeń szpitalnych, instalacji, urządzeń, maszyn i sprzętu.Ustalanie przyczyn zaistniałych awarii i podjęcie właściwych przedsięwzięć.Prowadzenie dokumentacji ewidencyjnej, opracowywanie wniosków do planu remontów i zamierzeń inwestycyjnych, nadzorowanie prowadzenia prac remontowo-budowlanych, nadzór i organizacja pracy działu technicznego.
Szpitale Polskie S.A. Drawskie Centrum Specjalistyczne - 2017-04-24 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
1. Gromadzenie, ewidencja, przechowywanie i zabezpieczenie materiałów archiwalnych wytworzonych i zgromadzonych w toku działalności Inspektoratu.2. Przechowywanie dokumentacji niearchiwalnej wytworzonej w Inspektoracie.3. Nadzór w zakresie postępowania z dokumentacją w Inspektoracie.4. Udostępnianie materiałów archiwalnych należących należących do ich zasobów, wg przepisów o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.5. Przekazywanie do Centralnego Archiwum Wojskowego materiałów archiwalnych.6. Znajomość obowiązujących ustaw, zarządzeń, przepisów i instrukcji archiwalnych, państwowych i resortowych, a także przepisów o ochronie informacji niejawnych.
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2016-09-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Warszawa (mazowieckie)
administracyjne przygotowanie projektów zarządzanie projektamianaliza potrzeb klienta i dopasowanie produkcji kierowanie małym zespołem pracownikówwspółpraca między działamiodpowiedzialność za wyniki finansowe
TOUAX s.r.o. - 2015-12-21 - Czechy (Czechy)
kompleksowe przygotowanie budowy, planowanie i nadzór nad realizacją robót zgodnie z harmonogramem, prowadzenie bieżącej dokumentacji oraz sporządzanie dokumentacji powykonawczej , zarządzanie podległym zespołem,i koordynacja działań pracowników, zarządzanie materiałami i sprzętem w procesie budowy
ELBEX SP. Z O.O. - 2017-12-01 - Rzeszów (podkarpackie)
Planowanie, organizowanie, kierowanie oraz kontrola funkcjonowania magazynu, tj. odbiór, transport, przechowywanie, wypełnianie zamówień i utrzymanie odpowiedniego poziomu obiektu magazynowego, nadzór nad działalnością magazynu, organizowanie pracy personelu magazynu, kontrola dokumentacji przepływu towarów, przeprowadzanie inspekcji magazynu oraz jego wyposażenia, przyjmowanie i odpowiadanie za reklamacje.
IGLOMAK II - 2018-01-10 - Otmuchów (opolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Kowary (dolnośląskie)
Zarządzanie zespołem i cyklem produkcyjnym
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Tarnów (małopolskie)