KIEROWNIK DO SPRAW SPRZEDAŻY Mroków oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: KIEROWNIK DO SPRAW SPRZEDAŻY

Wynagrodzenie: od 3 150 PLN

Zakres obowiązków: weryfikacja planów sprzedaży punktu handlowego, tworzenie strategii sprzedaży firmy, poszukiwanie nowych rynków zbytu, współpraca z rynkiem tureckim, nadzór nad prawidłowością zawieranych umów oraz sporządzanie raportów, realizacja powierzonych planów sprzedaży, zarządzanie zespołem, utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami również turecko języcznych

Data publikacji: 2019-08-30

Lokalizacja: Mroków (mazowieckie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Mroków, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
weryfikacja planów sprzedaży punktu handlowego, tworzenie strategii sprzedaży firmy, poszukiwanie nowych rynków zbytu, współpraca z rynkiem tureckim, nadzór nad prawidłowością zawieranych umów oraz sporządzanie raportów, realizacja powierzonych planów sprzedaży, zarządzanie zespołem, utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami również turecko języcznych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 150 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DO SPRAW SPRZEDAŻY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mroków

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: piaseczyński

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: kierownik do spraw sprzedaży

Dokładniejszy opis oferty pracy:
praca stała, pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 150 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2019

Data zakończenia pracy: 30.09.2022

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
turecki, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: kat. B prawo jazdy

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie

Adres pracodawcy:
Szkolna 20, 05-500 Piaseczno, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: piaseczyński

Gmina pracodawcy: Piaseczno

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Piaseczno

Ulica pracodawcy: Szkolna

Numer budynku pracodawcy: 20

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik do spraw sprzedaży

Data dodania oferty pracy: 30.08.2019

Oferta pracy ważna do: 13.09.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 30.08.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 30.08.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?26d3e33df8e631c286245ce1ec3a8f71

Podobne oferty pracy

KIEROWNIK ROBÓT BUDOWLANYCH - od 3 000 PLN

Planowanie i kierowanie budową, kontrola i ocena pracy, nadzór i kontakt z pracownikami z Indii.
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Błonie (mazowieckie)

KIEROWNIK DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 500 PLN

kierowanie zespołem, przyjmowanie dostaw, wprowadzanie faktur do komputera, dbanie o ekspozycje produktów
P.P.H.U. "PRZEMKO" Przemysław Świercz - 2016-01-05 - Sieradz (łódzkie)

KIEROWNIK - od 3 500 PLN

utrzymanie kontaktów z kontrahentami z Chin, współpraca z chińskim zarządem spółki, nadzorowanie pracy podległych pracowników, obsługa klientów polskich i chińskich, prace administracyjne
QOOPRO SP. Z O.O. - 2019-01-23 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

KIEROWNIK USŁUG PORZĄDKOWYCH - od 2 500 PLN

kierownik usług porządkowych
Team Outsourcing Poland Sp. z o.o. - 2016-10-10 - Poznań (wielkopolskie)

PRACOWNIK PORZĄDKOWY - od 2 400 PLN

Sprzątanie pomieszczeń zakładu pracy oraz terenu wokół budynku zakładu pracy
"ZAKŁAD KOMPOZYTÓW" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-01 - Czosnów (mazowieckie)

KIEROWNIK HANDLOWY - od 5 700 PLN

- budowanie podległej struktury,- zarządzanie zespołem oraz monitorowanie na bieżąco osiąganych efektów,- aktywne inicjowanie działań dotyczących pozyskiwania klientów, konsultantów, agentów,- prowadzenie spotkań, prezentacji, rozmów telefonicznych z klientami indywidualnymi, biznesowymi oraz instytucjami,- szkolenie, motywowanie, coaching podległych konsultantów i agentów
Powszechny Zakład Odszkodowań Sp. z o.o. - 2016-04-11 - Piaseczno (mazowieckie)

KIEROWNIK DZIAŁU KADR I ADMINISTRACJI - od 3 000 PLN

OGRANIZACJA PRACY DZIAŁU KADROWO-PŁACOWEGO
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)

KIEROWNIK PRODUKCJI - od 3 500 PLN

Zarządzanie procesem produkcji, planowanie i koordynowanie praca zespołu, optymalizacja procesów produkcji zwiększająca wydajność pracy, nadzór nad stanem zaopatrzenia
ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MIĘSNEGO GROT SP. JAWNA - 2016-03-01 - Starowa Góra (łódzkie)

KIEROWNIK PRODUKCJI - 2 000 - 3 000 PLN

Tworzenie harmonogramów produkcji. Optymalizacja procesów produkcyjnych obejmująca działania organizacyjne i techniczne. Optymalizacja kosztów produkcji oraz zapewnienie optymalnej jakości wyrobów. Nadzór nad gospodarką materiałami niezbędnymi do produkcji. Monitorowanie przebiegu procesu produkcyjnego pod kątem jego jakości i wydajności. Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych, jakościowych, organizacyjnych wynikających w toku produkcji.
AG TERMOPASTY GRZEGORZ GĄSOWSKI - 2017-01-31 - Sokoły (podlaskie)

KIEROWNIK ZMIANY - od 3 800 PLN

nadzór nad dostawą surowca,nadzór nad produkcją,organizacja pracy pracowników
WESTPOL-TEEUWISSEN Sp. z o.o. - 2016-11-08 - Mizerka (mazowieckie)

KIEROWNIK BUDOWY - od 1 850 PLN

Nadzorowanie robót budowlanych przy pracach dociepleniowych budynków mieszkalnych wielorodzinnych, koordynowanie prac na kilku budowach w tym samym czasie,sprawna organizacja zabezpieczenia materiałowego budowy
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

OBSŁUGA KLIENTA - od 2 000 PLN

Wydawanie obiadów, obsługa kasy fiskalnej, dbanie o czystość w mejscu pracy.Praca na umowę o pracę od 10-17, 12-19 w Kołobrzegu.
Firma Handlowo Usługowa KOMTEL - 2017-01-23 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

KIEROWNIK DZIAŁU PRODUKCJI - do 3 500 PLN

Wykształcenie: wyższe techniczne lub inżynierskie, spec.: elektronika; staż pracy: 2 lata; biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (kontakty bezpośrednie w języku angielskim); doświadczenie w pracy przy produkcji i montażu urządzeń elektronicznych, zdolność szybkiego przyswajania nowej wiedzy, umiejętność zarządzania pracą zespołową, dobra organizacja pracy własnej i podległego zespołu, umiejętność podejmowania decyzji, odporność na stres, odpowiedzialność, samodzielność; Kierownik działu produkcji odpowiedzialny będzie za przygotowanie, przebieg i nadzór nad produkcją elektroniki; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
PRO-AUDIO ELEKTRONICS KRZYSZTOF SZEPTYCKI - 2016-01-20 - Gliwice (śląskie)

KIEROWNIK BUDOWY - od 4 000 PLN

Kierowanie robotami - konstrukcje budowlane.
"IGLOOBUD" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-04 - Dębica (podkarpackie)

KIEROWNIK REFERATU BUDŻETU I FINANSÓW - od 5 500 PLN

1.Kierowanie, koordynowanie i nadzór prac Referatu Budżetu i Finansów Urzędu Miejskiego w Boguchwale.2.Dekretacja faktur i dokumentów tożsamych na pracowników merytorycznych.3.Dekretacja oraz prowadzenie syntetycznej i analitycznej ewidencji księgowej wydatków inwestycyjnych realizowanych przez Gminę Boguchwała, a ewidencjonowanych w jednostce –Urząd Miejski.4.Monitorowanie wykonania wydatków i dochodów w odniesieniu do planu jednostki budżetowej - Urzędu Miejskiego w Boguchwale.5.Sporządzanie rocznego sprawozdania finansowego jednostki budżetowej – Urzędu Miejskiego w Boguchwale.6.Sporządzanie zbiorczych sprawozdań budżetowych i finansowych Gminy Boguchwała, 7.Rozliczenia z tyt. centralizacji podatku VAT Gminy Boguchwała oraz nadzór nad rozliczeniem z tytułu podatku VAT
URZĄD MIEJSKI W BOGUCHWALE - 2019-06-05 - Boguchwała (podkarpackie)

KIEROWNIK SZKOLENIA PRAKTYCZNEGO K/M - od 6 000 PLN

kierowanie pracą administratorów dziennika elektronicznego, zapewnienie prawidłowego przebiegu zajęć dydaktycznych w szkole i zakładach pracy, organizacja egzaminów zawodowych dla uczniów.
Zespół Szkół Poligraficznych - 2018-06-04 - Warszawa (mazowieckie)

KIEROWNIK BAZY MAGAZYNOWEJ - od 2 100 PLN

Brak danych
PHUP Rolmasz Sp. z o. o. - 2018-03-22 - Sławno (zachodniopomorskie)

KIEROWNIK WYPOCZYNKU/KOLONII (O) - do 1 100 PLN

Pełnienie funkcji kierownika kolonii (nadzór nad kolonią).
DOM WCZASÓW DZIECIĘCYCH "BAJKOLAS" - 2019-06-27 - Kołkówka (małopolskie)

KIEROWNIK ROBÓT BUDOWLANYCH - od 3 500 PLN

analiza dokumentacji technicznej, organizowanie przebiegu prac budowlanych, kierowanie pracą brygady (brygad) roboczej i nadzorowanie bieżących robót, prowadzenie rozliczeń robocizny, materiałów, sprzętu i maszyn, organizowanie pracy podwykonawców na budowie, wykształcenie min. średnie, doświadczenie w branży budowlanej, umiejętność pracy w zespole, dobre zdolności organizacyjne, uprawneinia budowlane mile widziane
INTER MAX Wiesław Puchalski - 2017-06-22 - Przygodzice (wielkopolskie)

KIEROWNIK SEKCJI - SEKCJA TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI - od 2 827 PLN

Wykształcenie wyższe techniczne; min. 1 rok doświadczenia w zawodzie; uprawnienia budowlane w branży konstrukcyjno-budowlanej lub sanitarnej; obsługa komputera (MS Office, Norma Pro); zakres obowiązków: nadzór nad realizacją zadań przez sekcję, kierowanie działalnością podległych pracowników, nadzór nad planowaniem potrzeb materiałowych w zakresie robót konserwacyjnych i remontów bieżących, znajomość obiektów i stałych urządzeń technicznych; jedna zmiana; miejsce pracy Gliwice;
4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2017-03-01 - Gliwice (śląskie)

KIEROWNIK PRODUKCJI - od 2 000 PLN

Nadzór nad pracami montażowo-spawalniczymi w zakładzie produkcji
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Jasło (podkarpackie)

KIEROWNIK ZMAINY NA PRODUKCJI - od 1 850 PLN

Nadzór i zarzadzanie pracą osób podległych działów produkcyjnych,bieżące koordynowanie i nadzorowanie procesów produkcyjnych,szkolenie pracowników na stanowisku pracy,realizacja procesów produkcyjnych zgodnie z załozonymi standardami,bieżący nadzór nad stanem technicznym maszyn i urzadzeń.
Spółdzielnia Mleczarska BIELUCH w Chełmie - 2016-09-21 - Chełm (lubelskie)

KIEROWNIK ROBÓT ( 590 J.) - od 5 000 PLN

nadzór nad robotami w zakresie remontów peronów dworca kolejowego oraz przy budowie torowiska kolejowego.
P.H.U.ROG-TOR Adam Roguski - 2017-08-21 - Otwock (mazowieckie)

KIEROWNIK ROBÓT EŁK SZCZYTNO - 5 000 - 12 000 PLN

planowanie, kierowanie i nadzór nad robotami budowlanymi w zakresie telekomunikacji, weryfikacja dokumentacji projektowej, przejęcie placu budowy
kontakt przez OHP - 2018-02-21 - Ełk (warmińsko-mazurskie)

STOLARZ - od 2 850 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2019-07-03 - Radom (mazowieckie)

KIEROWNIK DZIENNEGO DOMU POMOCY - od 1 680 PLN

Planowany ramowy zakres czynności kierownika dziennego domu pomocy obejmuje organizowanie i nadzorowanie funkcjonowania Dziennego Domu Pomocy nr 2 przy ul. Semaforowej 5 we Wrocławiu (zwanego dalej DDP), zapewnienie zgodności realizacji projektu z Wnioskiem o dofinansowanie i właściwymi dokumentami, dotyczącymi realizacji projektów współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach RPO WD 2014-2020 dla naboru nr RPDS.09.02.01-IP.02.02-263/17.Ponadto do zadań kierownika należeć będzie w szczególności:1. Organizowanie i nadzorowanie realizacji zadań DDP,2. Realizacja zadań DDP przy pomocy personelu merytorycznego i nadzór nad personelem DDP,3. Dbałość o zapewnienie i utrzymanie odpowiedniego poziomu usług świadczonych w DDP,4. Terminowe sporządzanie sprawozdawczości z zakresu działalności DDP,5. Integrowanie zadań zorientowanych na rozwój DDP,6. Monitoring i pomiar wskaźników w zakresie danego DDP,7. Przygotowanie harmonogramu czasu pracy pracowników zatrudnionych w DDP,8. Przygotowanie i nadzór nad harmonogramami oraz planami pracy obowiązującymi w DDP,9. Prowadzenie dokumentacji merytorycznej projektu DDP,10. planowanie i zamawianie artykułów, sprzętów niezbędnych do prawidłowej realizacji zadań merytorycznych w DDP,11. Przestrzeganie dyscypliny finansowej i budżetowej,12. Przygotowanie i terminowe przesyłanie dokumentacji rozliczeniowej do Działu Księgowości13. Zapewnienie realizacji zada DDP zgodnie z obowiązującymi przepisami.Wymagane dokumenty i oświadczenia:1. Kserokopie dokumentów poświadczających wymagany staż pracy (świadectwa pracy/zaświadczenie o zatrudnieniu/ dokumenty potwierdzające wykonywanie działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku),2. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadanie specjalizacji z zakresu organizacji pomocy społecznej,3. Oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie - według wzoru dostępnego na stronie : https://mcus.pl/praca/ogloszenia-projekt-ue.html4. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego - opatrzone własnoręcznym podpisem,5. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - opatrzone własnoręcznym podpisem,6. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - opatrzone własnoręcznym podpisem.Dodatkowe dokumenty:1. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,2. Szczegółowe CV - opatrzone własnoręcznym podpisem,3. List motywacyjny - opatrzony własnoręcznym podpisem.Dodatkowe dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny, szczegółowe CV, powinny być opatrzone klauzulą:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu ul. Mączna 3, 54-131 Wrocław, dla celów obecnej rekrutacji, prowadzonej na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, realizowanej w ramach projektu pn.: Mój drugi dom - zapewnienie wsparcia dla osób niesamodzielnych w dziennych domach pomocy we Wrocławiu dofinansowanego z Funduszy Europejskich. Dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.)"Termin i miejsce składania ofert: Dokumenty aplikacyjne należy składać w formie papierowej do dnia 23.05.2019 r. w siedzibie Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, ul. Mączna 3, p. 160 (sekretariat), w zaklejonej kopercie z dopiskiem : " Oferta zatrudnienia - MCUS.DK.110-26/19", od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 - 15:30 (decyduje data wpływu oferty do Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu).Inne informacje: Prosimy o podanie w ofercie adresu e-mail lub numeru telefonu, gdyż informacja o zakwalifikowaniu się do kolejnego etapu naboru zostanie przekazana kandydatom, którzy spełnili wymagania formalne ( w tym złożyli wymagane dokumenty i oświadczenia), drogą elektroniczną lub telefoniczne.Oferty niekompletne i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane. Po zakończonym naborze oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu zastrzega sobie prawo do niedokonania wyboru kandydata do zatrudnienia.Informacje o wynikach naboru będzie umieszczona na stronach internetowych:- Biuletynu Informacji Publicznej Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu: https://mcus.pl/bip/ogloszenia/praca.html- Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu: https://mcus.pl/praca.htmlhttp://www.wroclaw.pl/oferty-jednostek-gminy-01 oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3.Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych osób aplikujących na w/w stanowisko dostępne na stronie: https://mcus.pl/praca/ogloszenia-projekt-ue.htmlUmowa o pracę na czas określony (na czas trwania projektu,tj. do dnia 31 października 2021 r.) z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony.Praca w systemie jednozmianowym, na pół etatu.Miejsce wykonywnia pracy: Dzienny Dom Pomocy nr 2 ul. Semaforowa 5, 52-115 WrocławKontakt kandydatów z pracodawcą: tel.: 71)376-99-36, e-mail: kadry (at) mcus.pl
Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu - 2019-05-13 - Wrocław (dolnośląskie)

KIEROWNIK BUDOWY - od 3 000 PLN

nadzór budowlany, prace budowlane
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO USŁUGOWE "TEKAM" Sp. z o.o. - 2019-02-26 - Puławy (lubelskie)


Wybierz powiat