KIEROWNIK BIURA OBSŁUGI PREZYDENTA Racibórz oferta pracy Urząd Miasta Racibórz

Stanowisko: KIEROWNIK BIURA OBSŁUGI PREZYDENTA

Wynagrodzenie: od 2 250 PLN

Zakres obowiązków: Wymagania :1) niezbędne: a) wykształcenie wyższeb) co najmniej 3 letni staż pracy w zakresie dziennikarstwa lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na niniejszym stanowiskuc) przedstawienie na piśmie na bazie istniejących w Urzędzie rozwiązań organizacyjnych koncepcji funkcjonowania Biura Obsługi Prezydenta Urzędu Miasta Racibórz w oparciu o obowiązujące przepisy prawa wymienione w pkt. 2 ( wymagania dodatkowe) oraz Regulamin wewnętrzny Biura Obsługi Prezydenta i Regulamin Organizacyjny Urzędu Miasta Racibórzd) obywatelstwo polskiee) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznychf) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarboweg) nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnymb) znajomość:- ustawy o samorządzie gminnym - ustawy o dostępie do informacji publicznej- ustawy Prawo prasowe- ustawy o pracownikach samorządowych.Warunki pracy na stanowisku:a) praca biurowa 70 %b) praca w terenie 30%c) praca przy komputerzed) pełny wymiar czasu pracye) planowany termin zatrudnienia 12.08.2019 r.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu czerwcu 2019 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1) Kierowanie pracami Biura w celu prawidłowej i sprawnej realizacji zadań ciążących na gminie Racibórz, a wynikających z Regulaminu Organizacyjnego Urzędu i Regulaminu Wewnętrznego Biura.2) Realizacja zadań przypisanych do wykonania Kierownikom jednostek organizacyjnych Urzędu w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu.3) Wykonywanie funkcji Kierownika Urzędu w stosunku do pracowników Biura oraz właściwe zarządzanie personelem.4) Podejmowanie działań służących zapewnieniu funkcjonowania adekwatnej, skutecznej i efektywnej kontroli zarządczej przy realizacji zadań Urzędu/Biura.5) Zapewnienie obsługi technicznej i administracyjnej Prezydenta Miasta, Zastępców Prezydenta i Biura Obsługi Prezydenta.6) Kreowanie i realizacja polityki informacyjnej Prezydenta Miasta oraz wizerunku Prezydenta i Urzędu Miasta w mediach.7) Zapewnienie właściwej organizacji i obsługi spotkań, wizyt, konferencji i posiedzeń z udziałem Prezydenta Miasta.8) Planowanie i realizacja budżetu w zakresie spraw objętych zakresem Biura.

Data publikacji: 2019-07-12

Lokalizacja: Racibórz (śląskie)

Pracodawca: Urząd Miasta Racibórz

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Batorego 6, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Wymagania :1) niezbędne: a) wykształcenie wyższeb) co najmniej 3 letni staż pracy w zakresie dziennikarstwa lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na niniejszym stanowiskuc) przedstawienie na piśmie na bazie istniejących w Urzędzie rozwiązań organizacyjnych koncepcji funkcjonowania Biura Obsługi Prezydenta Urzędu Miasta Racibórz w oparciu o obowiązujące przepisy prawa wymienione w pkt. 2 ( wymagania dodatkowe) oraz Regulamin wewnętrzny Biura Obsługi Prezydenta i Regulamin Organizacyjny Urzędu Miasta Racibórzd) obywatelstwo polskiee) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznychf) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarboweg) nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnymb) znajomość:- ustawy o samorządzie gminnym - ustawy o dostępie do informacji publicznej- ustawy Prawo prasowe- ustawy o pracownikach samorządowych.Warunki pracy na stanowisku:a) praca biurowa 70 %b) praca w terenie 30%c) praca przy komputerzed) pełny wymiar czasu pracye) planowany termin zatrudnienia 12.08.2019 r.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu czerwcu 2019 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1) Kierowanie pracami Biura w celu prawidłowej i sprawnej realizacji zadań ciążących na gminie Racibórz, a wynikających z Regulaminu Organizacyjnego Urzędu i Regulaminu Wewnętrznego Biura.2) Realizacja zadań przypisanych do wykonania Kierownikom jednostek organizacyjnych Urzędu w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu.3) Wykonywanie funkcji Kierownika Urzędu w stosunku do pracowników Biura oraz właściwe zarządzanie personelem.4) Podejmowanie działań służących zapewnieniu funkcjonowania adekwatnej, skutecznej i efektywnej kontroli zarządczej przy realizacji zadań Urzędu/Biura.5) Zapewnienie obsługi technicznej i administracyjnej Prezydenta Miasta, Zastępców Prezydenta i Biura Obsługi Prezydenta.6) Kreowanie i realizacja polityki informacyjnej Prezydenta Miasta oraz wizerunku Prezydenta i Urzędu Miasta w mediach.7) Zapewnienie właściwej organizacji i obsługi spotkań, wizyt, konferencji i posiedzeń z udziałem Prezydenta Miasta.8) Planowanie i realizacja budżetu w zakresie spraw objętych zakresem Biura.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: inna

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Do ustalenia z pracodawcą.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: KIEROWNIK BIURA OBSŁUGI PREZYDENTA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Racibórz

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Racibórz

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: technik prac biurowych*

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 12.08.2019

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Racibórz

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu

Adres pracodawcy:
Batorego 6, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:1) kwestionariusz osobowy,2) kopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie,3) kopie świadectw pracy lub w przypadku pozostawania w zatrudnieniu zaświadczenie dokumentujące staż pracy w zakresie dziennikarstwa,4) zaświadczenie/certyfikat lub oświadczenie kandydata o znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,5) oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie polskim,6) oświadczenie kandydata o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,7) oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych, korzysta z pełni praw publicznych8) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,9) oświadczenie kandydata o przyjęciu do wiadomości faktu obowiązku publikacji w BIP danych osobowych - zgodnie z wymogami ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( t..j. Dz. U z 2018 r. poz. 1260 z późn.zm.)10) oświadczenie o zapoznaniu się z informacjami dot. przetwarzania danych osobowych wraz z numerem telefonu i/lub adresem e-mail w celu powiadomienia o zakwalifikowaniu się do postępowania kwalifikacyjnego Regulamin Organizacyjny Urzędu Miasta Racibórz, Regulamin wewnętrzny Biura Obsługi Prezydenta oraz druk kwestionariusza osobowego wraz z oświadczeniami dostępne są w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bipraciborz.pl):- Regulamin Organizacyjny: w zakładce "Urząd Miasta" - "Regulamin"- Regulamin wewnętrzny Biura Obsługi Prezydenta: w zakładce "Menu przedmiotowe" - "Praca w Urzędzie" ( przy ogłoszeniu o naborze)- druk kwestionariusza: w zakładce "Menu przedmiotowe" - "Praca w Urzędzie" -"Druki do pobrania" lub Wydziale Organizacyjnym Urzędu Miasta Racibórz przy ul. Króla Stefana Batorego 6, pok. 213.Kandydaci spełniający wymagania niezbędne uczestniczyć będą w postępowaniu kwalifikacyjnym obejmującym:Etap I test z wiedzy z zakresu ustaw wymienionych w pkt. I ppkt. 2b oraz ocena przedstawionych koncepcji Etap II prezentacja przedstawionych koncepcji przez kandydatów oraz rozmowa kwalifikacyjnaO zakwalifikowaniu do uczestnictwa w postępowaniu wszyscy kandydaci zostaną powiadomieni e-mailem lub telefonicznie.Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z adnotacją "Nabór na stanowisko Kierownika Biura Obsługi Prezydenta" z podaniem imienia i nazwiska kandydata oraz adresu do korespondencji, w Biurze Obsługi Interesantów Urzędu Miasta Racibórz przy ul. Króla Stefana Batorego 6, w terminie do 23.07.2019 r. lub za pośrednictwem poczty (decyduje data wpływu oferty do Urzędu). Dokumenty aplikacyjne pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych w toku naboru przez Komisję Rekrutacyjną będą przechowywane przez okres 3 miesięcy. Pozostałe dokumenty aplikacyjne nieodebrane przez kandydatów zostaną zniszczone.Zgodnie z ustawą z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( t. j. Dz. U z 2018 r. poz. 1260 z późn.zm.) publikacji w BIP i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta Racibórz podlegają dane osobowe osoby zatrudnionej w wyniku przeprowadzonego naboru. Szczegółowe informacje można uzyskać telefonicznie pod numerem 32 75 50 663.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: raciborski

Gmina pracodawcy: Racibórz

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Racibórz

Adres strony pracodawcy: www.bipraciborz.pl

Ulica pracodawcy: Batorego

Numer budynku pracodawcy: 6

Profil działalności pracodawcy:
Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*

Data dodania oferty pracy: 12.07.2019

Oferta pracy ważna do: 23.07.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 12.07.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 12.07.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?67ed0666517a42bfde0cb6d9d4c4f5b4

Podobne oferty pracy

KIEROWNIK ZESPOŁU (NR 4204) - od 2 250 PLN

zarządzanie ludźmi, prowadzenie spotkań z zespołem, udział w procesie rekrutacji, prowadzenie spotkań z obcokrajowcami, zarządzanie wydajnością i skutecznością zespołu
ATOS GLOBAL DELIVERY CENTER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-07-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

KIEROWNIK ZAKŁADU GASTRONOMICZNEGO - od 4 200 PLN

zgodnie ze stanowiskiem; umowa na 3 miesiące; godziny pracy między 6.00- 16.00- do uzgodnienia
"Społem" Powszechna Spółdzielnia Spożywców w Słupsku - 2018-03-27 - Słupsk (pomorskie)

KIEROWNIK ZESPOŁU INŻYNIERINGU I ZARZĄDZANIA PRODUKTEM - od 55 000 PLN

Rozwój zespołu w celu przejęcia globalnej odpowiedzialności za produkt techniczny i handlowy. Zarządzania liniowe; Zarządzanie produktem i procesami sprzedaży, kluczowymi wskaźnikami wydajności; Zwiększenie jakości i niezawodności oferowanych produktów. Skonsolidowanie wsparcia technicznego przed i po sprzedaży w jednym zespole; Opracowywanie i realizacja strategii i zadań sprzedażowych.
kontakt przez PUP - 2019-11-29 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)

KIEROWNIK SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

Obsługa klienta, przyjmowanie, wydawanie towaru, wprowadzanie danych do systemu magazynowego, dbanie o wygląd ekspozycji i salonu
Studio Mebli Kuchennych A. Czarnecki - 2017-08-24 - Czarnków (wielkopolskie)

KIEROWNIK GOSPODARCZY - do 3 200 PLN

1. prowadzenie spraw związanych z administrowaniem nieruchomościami na terenie szkoły,2. organizowanie i nadzorowanie zabezpieczenia i ochrony administrowanych budynków i terenu,3. organizowanie i nadzorowanie prac porządkowych w budynku i na terenach zielonych szkoły,""4. prowadzenie okresowych przeglądów stanu technicznego budynku i terenów przyległych oraz infrastruktury technicznej wraz z określeniem potrzeb w zakresie konserwacji i koniecznych remontów,5. organizowanie i nadzorowanie pracy personelu techniczno-konserwatorskiego,6. utrzymywanie terenu, budynku i mienia w należytym stanie techniczno-eksploatacyjnym i w należytej czystości,""7. prowadzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami ksiąg obiektów budowlanych (Gim LO, obiekt sportowy)8. dbanie o zapewnienie odpowiednich warunków ppoż i bhp,9. organizacja remontów bieżących (poszukiwanie wykonawców, przygotowywanie umów, nadzór nad realizacją)10. przestrzeganie dyscypliny budżetowej,11. planowanie, zakup środków i materiałów niezbędnych do utrzymywania budynku i terenów zielonych w dobrym stanie techniczno-eksploatacyjnym, realizacja zakupów wyposażenia szkoły zgodnie z decyzjami dyrektora i potrzebami szkoły,""12. odbiór i porządkowanie dokumentacji dotyczącej zakupów, dostaw, zakończenia inwestycji i prac remontowych, atestów, certyfikatów, instrukcji obsługi, kart gwarancyjnych,13. prowadzenie zagadnień wynikających z decyzji Sanepid, PPoż,14. przygotowanie umów wynajmu pomieszczeń szkolnych, prowadzenie rejestru wszystkich umów najmu, aneksów, korekt przygotowanie umów, przekazywanie do GCUW oraz rejestracja w GRU (wg procedury GCUW)""15. Realizacja przeglądów technicznych wynikających z prawa budowlanego: a. Instalacja elektryczna pomieszczeń suchych i mokrych,b. Instalacja odgromowa,c. Instalacja gazowa oraz przewody kominowe w tym wentylacja, d. Instalacja piorunochronowa,e. Badanie wody,f. Przeglądy obiektów.16. Prowadzenie korespondencji z DRMG w zakresiea. Remontów bieżący i kapitalnych,b. Awarii,c. Prac wynikających z decyzji,d. Prac wynikających z przeglądów szkoły.17. Prowadzenie korespondencji z WRS UM, GZDiZ, ZUT, Saur Neptun Gdańsk, Straży Pożarnej oraz z innymi instytucjami miejskimi i wojewódzkimi w zakresie wynikającym z decyzji i eksploatacji obiektów szkolnych""18. Opieka nad realizacją budżetu obywatelskiego, 19. zlecenie prac o charakterze usługowym (usług transportu, serwisu urządzeń, itp.)20. prowadzenie analizy wydatków za dostawę mediów, zlecane usługi, zakupy środków i materiałów do utrzymywania czystości, zakupy materiałów eksploatacyjnych itp.,21. kontrola procesu realizacji inwestycji i remontów, udział w pracach komisji odbioru częściowego i końcowego inwestycji i prac remontowych,22. organizacja inwentaryzacji rocznej i okresowej,23. prowadzenie prac związanych z przekazaniem pomieszczeń nowym użytkownikom,24. sporządzanie harmonogramu dyżurów dla pracowników gospodarczych,""25. planowanie oraz zakup maszyn i sprzętu do utrzymywania budynków i infrastruktury (kosiarki, maszyny czyszczące, itp.), uczestniczenie w rozruchu urządzeń i instalacji,26. dokonywanie kontroli wewnętrznej,27. przekazywanie akt spraw zakończonych do zakładowego archiwum,""28. prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem mienia i majątku szkolnego,29. dokonywanie okresowych ocen pracowników na stanowiskach gospodarczych,30. obsługa techniczna imprez i uroczystości (nagłośnienie, wystrój pomieszczeń, wywieszanie flag),31. nadzór nad gospodarką odpadami (utylizacja i ochrona środowiska)."
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 5 - 2017-08-10 - Gdańsk (pomorskie)

KIEROWNIK DO SAMODZIELNEGO ZARZĄDZANIA GOSPODARSTWA - do 7 000 PLN

1) planowanie, wykonywanie oraz nadzorowanie produkcji roślinnej na powierzchni 900ha użytków rolnych2) zarządzanie personelem
GOSPODARSTWO ROLNE Skłodowski Michał Jacek - 2018-02-08 - Mściszewo (warmińsko-mazurskie)

KIEROWNIK SEKCJI BEZPIECZEŃSTWA TELEINFORMATYCZNEGO I KONTROLI (NR 8410) - od 3 900 PLN

Zakres obowiązków:1. Zapewnienie przestrzegania zasad ochrony informacji niejawnych przetwarzanych, przechowywanych i przesyłanych w systemach teleinformatycznych.2. Zapewnienie kontroli zgodności systemów teleinformatycznych z ich dokumentacją bezpieczeństwa i reagowanie na stwierdzone nieprawidłowości.3. Koordynowanie prac administratorów systemów lub sieci teleinformatycznych związanych z opracowaniem szczególnych wymagań bezpieczeństwa.4. Nadzór nad konfiguracją systemów teleinformatycznych przetwarzających informacje niejawne.5. Planowanie i prowadzenie kontroli bieżących w Inspektoracie Wsparcia Sił Zbrojnych oraz kontroli stanu zabezpieczenia informacji niejawnych w jednostkach i instytucjach wojskowych w jednostkach podległych.6. Prowadzenie szkoleń w zakresie bezpieczeństwa teleinformatycznego w Inspektoracie Wsparcia Sił Zbrojnych.Rodzaj umowy: umowa o pracę na okres próbny (docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy).
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2017-11-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

KIEROWNIK DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

kierowanie sprzedażą
ARMAT-Arleta Prylowski - 2016-01-22 - Wilczkowice Górne (mazowieckie)

SPRZEDAWCA - 1 017,4 PLN

praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2019-02-28 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)

KIEROWNIK DZIAŁU SPRZEDAŻY - do 1 200 PLN

Rekrutowanie pracowników, zarządzanie podległym personelem, ustalanie cen towarów, rozliczanie czasu pracy podległych pracowników.
BAOFA Miao He - 2018-08-24 - Olkusz (małopolskie)

ASYSTENT KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ/EXECUTIVE ASSISTANT - od 4 200 PLN

organizowanie i prowadzenie kalendarzy dla przydzielonych konsulatów; zarządzanie procesem komunikacji, w szczególności w zakresie udzielania odpowiedzi na korespondencję niewymagającą zaangażowania konsultanta; profesjonalna i efektywna obsługa połączeń telefonicznych, rozwój bieżących relacji z asystentami; zapewnienie wsparcia administracyjnego; współpraca z innymi asystentami kadry zarządzającej w celu zagwarantowania zastępstw, wsparcie planowania i realizacji głównych projektów, konferencji i innych spotkań poza biurem, przygotowanie dokumentów i raportów.
kontakt przez PUP - 2018-05-15 - Poznań (wielkopolskie)

SEKRETARKA - 997,4 PLN

kontrola i analiza dokumentacji przeznaczonej do archiwizacji, opisywanie segregatorów, pomoc w kierowaniu ruchem telefonicznym, pomoc w przygotowaniu wezwań do zapłaty, analiza bazy danych klientów
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Żory (śląskie)

KIEROWNIK SKLEPU - od 3 780 PLN

odpowiedzialność za utrzymanie wyników sklepu na odpowiednim poziomie, zarządzanie zespołem/motywowanie zespołu przyjmowanie dostaw, praca zgodnie z procedurami i standardami firmowymi, dbanie o czystość w miejscu pracy, układanie grafiku pracy
kontakt przez PUP - 2019-09-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)

RECEPCJONISTA/KA - od 2 500 PLN

obsługa centrali telefonicznej, rejestracja gości hotelowych
PHU LUBINPEX SP.Z O.O. - 2019-04-19 - Lubin (dolnośląskie)

KIEROWNIK ZAKŁADU MECHANICZNEGO I OBRÓBKI SKRAWANIEM - od 4 500 PLN

Kierowanie podległym zespołem ludzi, nadzór nad pracami produkcji i remontów.
Zakład Mechaniki Precyzyjnej "KRYZBYT" Sp. z o.o - 2017-06-27 - Bieruń (śląskie)

KIEROWNIK BUDOWY - od 4 000 PLN

Nadzorowanie pracy na budowach oraz nadzorowanie pracy pracowników, prowadzenie i cztanie dokumentacji.
FAB-MEH Sp. z o.o. - 2017-08-28 - Siedlisko (lubuskie)

STANOWISKO DS. GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI - od 2 500 PLN

1)prowadzenie ogółu spraw związanych z wprowadzonym systemem gospodarkiodpadami komunalnymi na terenie gminy Ustka (wprowadzanie deklaracji dosystemu, kontrola nad ich poprawnością oraz składanymi w nich oświadczeniami,prowadzenie postępowań administracyjnych wynikających z ustawy o utrzymaniuczystości i porządku w gminach itp.),2) prowadzenie i koordynowanie spraw związanych z utrzymaniem czystości i porządkuna terenie Gminy Ustka (współpraca z podmiotami odbierającymi odpady komunalneod właścicieli nieruchomości z tereny Gminy),3) zapewnienie warunków niezbędnych do ochrony środowiska przed odpadami,4) współdziałanie z Referatem finansowym w zakresie windykacji opłat zagospodarowanie odpadów komunalnych,5) pozyskiwanie środków zewnętrznych związanych z gospodarką odpadami i ochronąśrodowiska,6) kontrola podmiotów odbierających odpady komunalne na terenie gminy Ustka,wpisanych do Rejestr Działalności Regulowanej, prowadzenie w/w rejestru iwydawanie zaświadczeń o wpisie do rejestru i decyzji na prowadzenie działalności wzakresie odbioru odpadów komunalnych i opróżnianiu zbiorników bezodpływowych itransportu nieczystości ciekłych.7) kontrola i egzekwowanie spraw w zakresie prawidłowej gospodarki odpadami wewspółpracy z odpowiednimi służbami.4. Warunki pracyPraca w Urzędzie Gminy Ustka, na stanowisku urzędniczym, w wymiarze pełnymetatu, praca biurowa, współpraca z zespołem, wyjazdy w teren, obsługa komputera; okres zatrudnienia 6 m-cy z możliwością przedłużenia
Urząd Gminy Ustka - 2019-10-23 - Ustka (pomorskie)

KIEROWNIK DS. BEZPIECZEŃSTWA I OCHRONY ŚRODOWISKA, EUROPA POŁUDNIOWA - od 24 944 PLN

Zarządzanie, koordynowanie i nadzorowanie programów środowiskowych, bezpieczeństwa oraz zrównoważonego rozwoju dla procesów zarządzania łańcuchem dostaw. Nadzór nad wdrażaniem planów działań i rpojektów na rzecz zrównoważonego rozwoju i poprawy procesów biznesowych. Kontakt z międzynarodowymi specjalistami.Oferta pracy złożona w celu uzyskania informacji starosty o braku możliwości zaspokojenia potrzeb kadrowych w oparciu o lokalny rynek pracy
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Płońsk (mazowieckie)

KIEROWNIK STACJI PALIW - od 4 200 PLN

Zarządzanie stacją paliw
Ekonaft Bolesławiec Sp. z o.o. - 2018-11-17 - Bolesławiec (dolnośląskie)

SZWACZKA - od 2 100 PLN

Szwaczka
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Czempiń (wielkopolskie)

KUCHARZ KUCHNI WSCHODNIEJ - od 2 600 PLN

gotowanie potraw kuchni wschodniej, serwowanie potraw przy stoisku dla licznych grup studentów zza wschodniej granicy (umiejętność kontaktu, bariery językowej) dodatkowo czynności barmańskie
kontakt przez PUP - 2019-12-02 - Lublin (lubelskie)

KIEROWNIK POCIĄGU GOSPODARCZEGO I ROBOCZEGO - od 2 500 PLN

Koordynowanie pracą pociągu podczas tras przejazdowych.Pracodawca umożliwia przeszkolenie.
Przedsiębiorstwo Robót Torowych TORREMS Sp z o.o. - 2017-06-02 - Brody Małe (lubelskie)

KIEROWNIK DS. LOGISTYKI - od 5 000 PLN

Kompleksowe zarządzanie procesami logistycznymi:- optymalizowanie efektywności procesów logistycznych i magazynowych,- odpowiedzialność za ustanawianie i nadzór nad wypełnieniem celów w podległych obszarach,- prowadzenie negocjacji z dostawcami usług logistycznych,- rozwój standardów w procesach logistycznych,- współtworzenie i rozwijanie polityki i procesów logistycznych w organizacji,- odpowiedzialność za przygotowanie i realizację budżetu obszaru logistyki,- zarządzanie podległym zespołem pracowników, motywowanie i rozliczanie z efektów pracy,- nadzór nad realizacją zamówień krajowych i zagranicznych,- nadzór nad realizacją faktur kosztowych i sprzedażowych,- negocjacje cen z dostawcami.
GenoPlast Biochemicals Tomasz Schroder - 2018-01-08 - Rokocin (pomorskie)

KIEROWNIK PRODUKCJI W PRZEMYŚLE - KIEROWNIK UTRZYMANIA RUCHU - od 3 500 PLN

- nadzór nad właściwym stanem technicznymmaszyn, urządzeń i instalacji- sprawowanie nadzoru i zarządzanie pracowikami w dziale- planowanie i nadzorowanie realizacji przeglądów, konserwacji i napraw- modyfikacja i modernizacja istniejącego parku maszynowego- koordynacja zakupów części zamiennych i materiałów- nazór i prowadzenie wymaganej dokumentacji technicznej
"POLIFOLIA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-05 - Poniatowa (lubelskie)

KIEROWNIK SKLEPU - od 2 400 PLN

zarządzanie zespołemnadzór nad realizacją indywidualnych planów sprzedażowychdbanie o standardy obsługi klienta
"ABRA" S.A. Kraków - 2016-09-30 - Cieszyn (śląskie)

KIEROWNIK SKLEPU ODZIEŻOWEGO - od 2 100 PLN

Obsługa klienta, prace związane z przyjmowaniem towaru, przygotowywanie dokumentów do centrali, przygotowywanie materiałów promocyjnych
TIFOTEX Sp. z o.o. - 2017-02-23 - Siedlce (mazowieckie)

KIEROWNIK ZAKŁADU GOSPODARKI ODPADAMI - od 4 500 PLN

Nadzór i kierowanie Zakładem Gospodarki Odpadami, w tym organizacja i nadzór pracy podległych pracowników- bieżące wdrażanie zmian przepisów w zakresie gospodarki odpadami- kompleksowe zarządzanie i nadzór nad procesem zagospodarowania odpadów w zakładzie, w tym nad procesami odzysku, sortowania oraz kompostowania,- nadzór nad prawidłową eksploatacją sortowni odpadów, kompostowni i składowiska- nadzór nad prawidłowym prowadzeniem CPSZOK- nadzór nad odzyskiem surowców wtórnych- nadzór nad prowadzeniem dokumentacji oraz ewidencji w zakresie działalności ZGO, w szczególności realizacja ustawowych i umownych obowiązków sprawozdawczych- nadzór nad przestrzeganiem zasad bezpieczeństwa, dyscypliny pracy oraz utrzymaniu porządku w podległym obszarze,- zarządzanie personelem (delegowanie zadań, ocena pracowników, rozmowy i spotkania z pracownikami, dbanie o pozytywną atmosferę)- współpraca z Działem Utrzymania Ruchu w zakresie eksploatacji maszyn, urządzeń, sprzętów- współpraca z Działem Obsługi Klienta w zakresie realizacji przyjętych zleceń oraz umów na odbiór odpadów komunalnych- współpraca z innymi działami Spółki celem realizacji założonych celów
POLKOWICKA DOLINA RECYKLINGU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-06 - Polkowice (dolnośląskie)