KIEROWNIK AMBULATORIUM - LEKARZ SŁUŻBY WIĘZIENNEJ Wejherowo oferta pracy Areszt Śledczy Wejherowo
Stanowisko: KIEROWNIK AMBULATORIUM - LEKARZ SŁUŻBY WIĘZIENNEJ
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: Podstawowa opieka medyczna nad osobami pozbawionymi wolności.
Data publikacji: 2018-01-22
Lokalizacja: Wejherowo (pomorskie)
Pracodawca: Areszt Śledczy Wejherowo
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sobieskiego 302, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Podstawowa opieka medyczna nad osobami pozbawionymi wolności.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
KIEROWNIK AMBULATORIUM - LEKARZ SŁUŻBY WIĘZIENNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wejherowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wejherowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wejherowo
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: lekarz
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), medyczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
obywatel polski o nieposzlakowanej opinii, niekarany, korzystający z pełni praw publicznych i cywilnych, posiadający prawo wykonywania zawodu lekarza oraz zdolność fizyczną i psychiczną do służby w formacjach uzbrojonych.
Nazwa pracodawcy: Areszt Śledczy Wejherowo
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Adres pracodawcy:
Sobieskiego 302, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, kontakt z pracodawcą telefoniczny, przez e-mail.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: wejherowski
Gmina pracodawcy: Wejherowo
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wejherowo
Ulica pracodawcy: Sobieskiego
Numer budynku pracodawcy: 302
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: lekarz
Data dodania oferty pracy: 22.01.2018
Oferta pracy ważna do: 31.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 22.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 22.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Nadzór nad produkcją w przemyśle metalowym
MALBORSKA FABRYKA OBRABIAREK "PEMAL" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-08-03 - Malbork (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Warszawa (mazowieckie)
Naciąganie tapicerki na gotowy mebel
FIRMA MEBLI KOMFORTOWYCH "ADAM" SP. Z O.O. - 2016-08-18 - Pieńsk (dolnośląskie)
obsługa klientów sklepu, organizowanie pracy sklepu, zarządzanie pracą sprzedawcy, dbanie o asortyment i ekspozycję towaru; 2 zmiany: 7:30-16 (pn-pt), 9-14 (sobota)
WORK SERVICE S.A. - 2016-11-04 - Baniocha (mazowieckie)
Utrzymywanie czystości wokół bloku: zamiatanie, grabienie, odśnieżanie. Praca w godz. 5:30-10:00 lub 6:00-10:00.
CLAR SYSTEM S.A. - 2017-01-13 - Andrychów (małopolskie)
dbałość o dobre relacje z klientami, doradztwo, przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji, nadzór nad prawidłowym rozliczaniem kas, obsługa programu komputerowego TOP Sprzedaż i TOP Market, prawidłowe sporządzanie dokumentów kasowych i sprzedaży, dbanie o należyty obieg dokumentów w firmie
kontakt przez PUP - 2017-07-11 - Rzeszów (podkarpackie)
Kontakt z potencjalnymi i dotychczasowymi klientami, przygotowanie i prezentacja oferty
kontakt przez PUP - 2016-01-08 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
kierowanie zespołem serwisantów
ELMO S.A. - 2016-04-11 - Ostrołęka (mazowieckie)
Przygotowywanie dokumentacji, archiwizowanie dokumentów, sporządzanie zapotrzebowania, wprowadzanie danych do systemu. Mobilny kierownik: koordynacja pracowników liniowych
kontakt przez OHP - 2017-07-11 - Kraków (małopolskie)
serwisowanie produktów w okresie próbnym
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
jw.
POLMARS R. Ziółkowski i S-ka (spółka komandytowa) - 2016-05-02 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta w banku, sprzedaż produktów bankowych
B&P Finanse Sp.J. - 2016-11-08 - Lębork (pomorskie)
Aktywna sprzedaż produktów finansowych i obsługa klienta zgodna z obowiązującymi standardami
Santander Consumer Bank S.A. - 2017-06-26 - Augustów (podlaskie)
Obsługa biura, kontrahentów, koordynacja pracowników, planowanie działań prowadzących do osiągnięcia założonych rezultatów projektu, budowanie i zarządzanie zespołem projektówym, nadzorowanie pracy podwykonawców w projekcie.
Grupa Konekt Sp. z o.o. Sp. k. - 2017-10-26 - Gdańsk (pomorskie)
kierowca kat. B
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa wózków widłowychZaładunek samochodów zgodnie z planem załadunkuPraca w godzinach 6-14, 14-22, 22-6Praca w systemie czterobrygadowym (również soboty, niedziele)
"Kronospan Mielec" Sp z o.o. - 2017-01-26 - Mielec (podkarpackie)
analizowanie potrzeb klientów, zarządzanie personelem, dbanie o jakość obsługi klienta
Caterin-Karp Mirosława Karp - 2017-12-04 - Kutno (łódzkie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Małkinia Górna (mazowieckie)
ZARZĄDZANIE LUDŹMI NA BUDOWIE. PLANOWANIE REALIZACJI INWESTYCJI. KONTAKT Z INWESTOREM. ROZLICZANIE INWESTYCJI.
BUILD Sp. z o.o. - 2017-07-27 - Lipusz (pomorskie)
Obsługa recepcji. Praca w godz. 9-17 w Kołobrzegu (Podczele)
Nawrat Ryszard INFRASTER - Hotel Mona Lisa Boutique Wellness & Spa - 2018-02-16 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
dbałość o wygląd sklepu, zamawianie towaru, nadzór nad personelem,
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "MARKO" Marek Skrobot - 2015-12-02 - Piaseczno (mazowieckie)
Zarządzanie delikatesami zespołem, układanie grafików, dobra organizacja, realizacja wyników sprzedaży.
Firma Handlowa "RABAT" Tomasz Słowikowski, Tomasz Kosiór spółka jawna - 2017-01-16 - Pilica (śląskie)
- obsługa kasy- składanie zamówień- rozliczanie gotówki
DELIKATESY CENTRUM SKLEP NR 7 "DUET" J.Oleś, T. Kunysz sp.j. - 2016-07-29 - Łagów (świętokrzyskie)
kierowanie zespołem
kontakt przez OHP - 2018-01-26 - Koszalin (zachodniopomorskie)
wykształcenie średnie lub wyższe techniczne, kilkuletnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym, uprawnienia energetyczne, prawo jazdy kat. B, znajomość specyfiki eksploatacji urządzeń i maszyn linii technologicznych
Fabryka Podłóg Biadki Sp. z o.o. - 2017-10-26 - Biadki (wielkopolskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku ds. budownictwa i dróg należy w szczególności:1) prowadzenie postepowań administracyjnych związanych z realizacją inwestycji zmierzających w kierunku rozwoju infrastruktury gminnej,2) udział w procesie przygotowania planów inwestycyjnych i remontów, w tym prowadzenie wykazu potrzeb inwestycyjnych i remontowych oraz ich realizacji, w tym:a) realizacji projektów i decyzji związanych z procesem budowlano remontowym,b) bieżącej kontroli wykonywanych robót i inwestycji,d) udział w odbiorach częściowych i końcowych zadań inwestycyjnych oraz przekazywania ich do użytkowania,e) rzeczowe i finansowe uzgadnianie i rozliczanie inwestycji przy współpracy z referatem planowania i finansów,3) sporządzanie sprawozdawczości GUS w zakresie inwestycji gminnych, współpraca z innymi jednostkami i komórkami, w tym na szczeblu ponadgminnym, w sprawie środków na realizację zadań z funduszy celowych, kredytów, dotacji itp. oraz współpraca z Referatem ds. Planowania i Finansów przy ich rozliczaniu, prowadzenie spraw w zakresie robót realizowanych w ramach inicjatyw lokalnych, wnioskowanie zadań do budżetu gminy w celu zapewnienia ciągłości realizacji inwestycji,4) współpraca przy przygotowaniu wniosków i ich rozliczeniu, celem pozyskania pozabudżetowych środków finansowych, w tym pochodzących z UE i w ramach partnerstwa publiczno prawnego, przeznaczonych na realizację gminnych inwestycji,a)przeprowadzania procedur i spraw administracyjnych w zakresie pozwoleń na budowę,b)współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie stosowania przepisów ustawy o zamówieniach publicznych, opracowywanie SIWZ, udział w pracach komisji5) prowadzenie całokształtu spraw związanych z zarządzaniem drogami gminnymi, a w szczególności:a)zgodności projektowania przebiegu dróg, budowy, modernizacji i ochrony dróg, z obowiązującymi przepisami,b)zarządzania drogami, koordynacji i obsługi współpracy z zarządcami dróg publicznych w tym nadzór nad utrzymaniem i remontem dróg gminnych i lokalnych,c)prowadzenie ewidencji dróg gminnych (publicznych i wewnętrznych)d) prowadzenie spraw z zakresu transportu drogowego, transportu zbiorowego, współpraca z Zielonogórskim Związkiem Powiatowo Gminnym,e)realizacja zadań związanych z organizacją transportu zbiorowego,f)prowadzenie spraw związanych z budową, utrzymywaniem i ewidencją ścieżek rowerowych i tras turystycznychg)określania szczególnego korzystania z dróg, w tym wykorzystywania pasów drogowych na cele niekomunikacyjne, dysponowanie mieniem gminy w zakresie umieszczania, eksponowania reklam oraz wydawania decyzji w sprawie ustalenia opłat z tego tytułu, ustalenie opat za parkowanieh)Prowadzenie zadań związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych, nadzór i kontrola w tym zakresie nad świadczącymi usługami oraz współpraca z innymi zarządcami dróg (powiatowych, wojewódzkich, krajowych), 6) współpraca w Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska, Wojewódzkim Inspektorem Ochrony Środowiska, Powiatowym Inspektorem Sanitarnym, PINB, i innymi instytucjami i stanowiskami w zakresie obowiązków realizowanych na stanowisku pracy, 7) sporządzanie raportów, analiz, statystyk, sprawozdań dotyczących zakresu działania stanowiska,8)Zlecanie okresowych przeglądów wynikających z przepisów prawa dla budynków gminnych użyteczności publicznej: świetlice wiejskie, remizy, budynek Urzędu Miejskiego i innych.9)Zlecanie okresowych przeglądów wynikających z przepisów prawa dla dróg gminnych, budowli drogowych.
URZĄD MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZAŃSKIM - 2018-02-07 - Nowogród Bobrzański (lubuskie)
Zapewnienie właściwej organizacji oraz nadzór nad pracą Działu Administracji; nadzór nad mieniem Instytutu w tym poprawnością ewidencjonowania środków trwałych oraz pozostałych środków wyposażenia i majątku; zarządzanie nieruchomościami: dbanie o ich prawidłową eksploatację, opracowanie planów w zakresie inwestycji, remontów i konserwacji; utrzymanie i kontrola stanu technicznego budynków, organizacja ochrony obiektów; przygotowanie sprawozdawczości ISEZ PAN w zakresie obowiązków kierownika administracyjnego (w tym m.in. GUS); prowadzenie spraw dotyczących nadawania stopni i tytułów naukowych, współpracy z zagranicą, obsługi administracyjnej Rady Naukowej ISEZ PAN; nadzór i koordynacja zakupów materiałów i usług na potrzeby Instytutu; prowadzenie niezbędnej dokumentacji wynikającej z charakteru pracy; kontrola obiegu informacji i dokumentacji; bieżący monitoring kosztów administracyjnych; odpowiedzialność za realizację zadań wykonywanych przez pracowników działu; wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora ISEZ PAN.
INSTYTUT SYSTEMATYKI I EWOLUCJI ZWIERZĄT PAN W KRAKOWIE - 2016-02-15 - Kraków (małopolskie)
Implementacja nowych produktów do masowej produkcji, zarządzanie zespołem projektowym
TPV Displays Polska sp. z o.o. - 2017-05-11 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
sprzedaż towarów pochodzenia arabskiego do hurtowni w Polsce i Europie
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Antoninów (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2017-05-16 - Januszkowice (opolskie)