INSPEKTOR W WYDZIALE GEODEZJI I GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI Kołobrzeg oferta pracy Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu
Stanowisko: INSPEKTOR W WYDZIALE GEODEZJI I GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Bieżąca obsługa zgłoszeń, zleceń i zamówień na dokumentację z zakresu opracowań geodezyjnych. Obsługa zgłoszeń prac geodezyjnych wpływających drogą elektroniczną i tradycyjną, weryfikacja opracowań geodezyjnych i kartograficznych. Archiwizacja opracowań geodezyjnych, wykonywanie reprodukcji map i dokumentów. Praca na umowę o pracę w godz. 7:30-15:30 w Kołobrzegu. Wymagane dokumenty należy składać osobiście w kancelarii ogólnej (Plac Ratuszowy 1 - pokój nr 3) lub pocztą na adres Starostwa Powiatowego w terminie do dnia 21.02.2017 r. z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko inspektora w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami ".Dodatkowe informację: http://www.spkolobrzeg.finn.pl/res/serwisy/pliki/14801243?version=1.0
Data publikacji: 2017-02-08
Lokalizacja: Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Plac Ratuszowy 1, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Bieżąca obsługa zgłoszeń, zleceń i zamówień na dokumentację z zakresu opracowań geodezyjnych. Obsługa zgłoszeń prac geodezyjnych wpływających drogą elektroniczną i tradycyjną, weryfikacja opracowań geodezyjnych i kartograficznych. Archiwizacja opracowań geodezyjnych, wykonywanie reprodukcji map i dokumentów. Praca na umowę o pracę w godz. 7:30-15:30 w Kołobrzegu. Wymagane dokumenty należy składać osobiście w kancelarii ogólnej (Plac Ratuszowy 1 - pokój nr 3) lub pocztą na adres Starostwa Powiatowego w terminie do dnia 21.02.2017 r. z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko inspektora w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami ".Dodatkowe informację: http://www.spkolobrzeg.finn.pl/res/serwisy/pliki/14801243?version=1.0
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR W WYDZIALE GEODEZJI I GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
inżynier geodeta - kataster i gospodarka nieruchomościami
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Inżynier geodeta - kataster i gospodarka nieruchomościami (wymagany staż - lata: 3)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.Więcej informacji na stronie: http://www.spkolobrzeg.finn.pl/res/serwisy/pliki/14801243?version=1.0
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Adres pracodawcy:
Plac Ratuszowy 1, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,2. list motywacyjny,3. odpis lub kopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom, zaświadczenie o stanie odbytych studiów),4. kopie świadectw pracy,5. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,6. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe,7. referencje wskazane,8. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.Wymagane dokumenty należy składać osobiście w kancelarii ogólnej (Plac Ratuszowy 1 - pokój nr 3) lub pocztą na adres Starostwa Powiatowego w terminie do dnia 21.02.2017 r. z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko inspektora w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami ".Dodatkowe informację: http://www.spkolobrzeg.finn.pl/res/serwisy/pliki/14801243?version=1.0
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: kołobrzeski
Gmina pracodawcy: Kołobrzeg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kołobrzeg
Ulica pracodawcy: Plac Ratuszowy
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: samorząd
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
inżynier geodeta - kataster i gospodarka nieruchomościami
Data dodania oferty pracy: 09.02.2017
Oferta pracy ważna do: 21.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 09.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 08.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przygotowanie do montażu i montowanie elementów stalowych
KOMFORTCITY SP. Z O.O. - 2017-10-05 - Jaworzno (śląskie)
praca przy produkcji mebli, prace w stolarni, obsługa maszyn
BOCIEK MEBLE SP. ZO.O - 2016-04-28 - Górsk (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie posiłków, zatrudnienie na 1/2 etatu, dwie zmiany
DYRDA ANDRZEJ PHPU i G "ADEX" ZAJAZD ORION - 2017-06-20 - Poręba (śląskie)
Praca na basenie szkolnym. Utrzymanie czystości na obiekcie. Obsługa kasy fiskalnej - sprzedaż biletów.Praca na okres próbny : istnieje możliwość zatrudnienia na czas nieokreślonyGodzina zakończenia pracy : 22:00miejsce pracy: Wrocław, ul. BruckneraKontakt kandydatów z pracodawcą: kadry (at) lo14.wroc.pl, 717986890
Zespół Szkół Nr 14 - 2017-10-05 - Wrocław (dolnośląskie)
montaż płyt gipsopowych i gipsowanie ścian,malowanie
Usługi Remontowo-Budowlane Zbigniew Becht - 2016-04-07 - Katowice (śląskie)
instalacje elektryczne na terenie budowy w Olsztynie, ul. Poprzeczna
Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego "EKOBUD" - 2018-09-06 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
sprzątanie hal produkcyjnych o podwyższonym stopniu zabridzenia
ROKA A.I. Kantorski Sp-ka Komandytowa - 2018-03-19 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
uzupełnienie potrzeb mobilizacyjnych jednostek wojskowych; okres próbny rok, z możliwością przedłużenia; godziny pracy: 7.30- 15.30; więcej informacji na stronie: slupsk.wku.wp.mil.pl
WOJSKOWA KOMENDA UZUPEŁNIEŃ W SŁUPSKU - 2018-03-28 - Słupsk (pomorskie)
jw.
Walor Sp. z o.o. - 2017-01-19 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie towaru do wysyłki
VALLET Daniel Hnizdur - 2016-08-19 - Gaj (małopolskie)
Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej Rozliczanie rachunków zleceniobiorcówKompleksowe prowadzenie bieżącej ewidencji i dokumentacji kadrowej,Rozliczanie czasu pracy,Tworzenie różnorodnych raportów oraz zestawień kadrowych,Wprowadzanie oraz aktualizowanie danych w programie kadrowo-płacowym,Przygotowanie zaświadczeń o zatrudnieniu.
COPERNICUS Podmiot Leczniczy Sp. z o.o. - 2017-08-18 - Gdańsk (pomorskie)
Główne obowiązki:- planowanie, organizowanie oraz prezentacja dokumentacji Wojewódzkiego Zespołu Interdyscyplinarnego ds. Bezpieczeństwa Imprez Masowych, w tym w ramach prowadzonych postępowań administracyjnych w celu zapewnienia bezpieczeństwa i porządku publicznego,- prowadzenie bazy danych o siłach, środkach i usługach HNS (Host Nation Support) poprzez pozyskiwanie i aktualizację niezbędnych informacji z poziomu wszystkich gmin województwa w celu sprawnego wejścia, pobytu i wyjścia z terenu województwa wojsk sojuszniczych,- realizacja zadań związanych z obowiązkiem sprawowania przez Wojewodę nadzoru nad działalnością straży gminnych (miejskich) i współdziałanie z Komendantem Wojewódzkim Policji w zakresie wykonywania przez strażników czynności określonych w przepisach regulujących ich działalność poprzez udział w zespole kontrolnym,- udostępnianie właściwym służbom i organom tworzone bazy danych w celu wymaganego zasilenia informacyjnego o poziomie zabezpieczenia wojsk sojuszniczych i na wypadek sytuacji kryzysowych ,- współpraca z administracją wojskową i opracowywanie dokumentacji planistycznej o charakterze operacyjnym i ćwiczeniowym w zakresie lokalizacji, wielkości i asortymentu zasobów HNS w celu sprawnego zaopatrywania wojsk sojuszniczych,- zbieranie danych oraz informowanie zainteresowanych stron o zgromadzeniach, zgodnie z obowiązującymi przepisami,- pełnienie dyżuru na stanowisku dyżurnego operacyjnego w celu zapewnienia ciągłości pracy Wojewódzkiego Centrum Zarządzania Kryzysowego i sprawnej realizacji jego zadań,- przygotowywanie pod względem logistycznym i dokumentacyjnym posiedzenia Wojewódzkiego Zespołu Zarządzania Kryzysowego w celu zabezpieczenia realizacji przez Wojewodę ustawowych zadań w warunkach sytuacji kryzysowej.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:stanowisko pracy zlokalizowane na 2 piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy "schodołazu".
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2016-09-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zapewnienie i monitorowanie funkcjonowania kompleksu poprzez ciągłość dostawy mediów(ciepło, energia elektryczna), zapewnienie prawidłowej eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych, układu sprężonego powietrza i innych instalacji energetycznych np. solary, pompy ciepła, realizacja napraw, utrzymanie kompleksu w zgodności z przepisami prawa budowlanego, ustawą o ochronie środowiska, przepisami bhp i przepisami wewnetrznymi,sprawowanie obowiązków inspektora nadzoru wynikajacych z uprawnień określonych w prawie budowlanym w zakresie prac konserwacyjno- remontowych wykonywanych w kompleksie
14 Wojskowy Oddział Gospodarczy/ Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych - 2017-03-01 - Poznań (wielkopolskie)
pomoc przy wycince drzew, prace dendrologiczne
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - Chodzież (wielkopolskie)
Zdobycie i rozwijanie wiedzy na temat procedur CDD Utility, sprawdzanie początkowego bądź istniejącego ryzyka klienta i upewnienie się, że prawidłowe procedury due diligence są przeprowadzone, upewnienie się, że wszystkie dokumenty, potwierdzone przz CDD są w zgodzie z obowiązującymi procedurami, przeprowadzenie przeglądu struktur podmiotu prawnego, dokonywanie przeglądów rozszerzonego CDD, odpowiedzialność za czasowe eskalacje dowolnych spraw operacyjnych, działania zmierzające ku doskonaleniu obowiązujących procesów, aktywna eskalacja każdych problemów, które mogłyby negatywnie wpłynąć na stosunki z klientami i przyczynić się do ewentualnych strat dla banku, odpowiedzialność za czasową identyfikację ryzyka operacyjnego
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Kraków (małopolskie)
Wykształcenie zawodowe lub średnie; doświadczenie na produkcji będzie dodatkowym atutem; spostrzegawczość; dobra pamięć; systematyczność; konsekwencja w działaniu; dobry wzrok; zdolności manualne; zakres obowiązków: kontrola jakości komponentów samochodowych oraz ich naprawa zgodnie z przekazaną instrukcją, raportowanie wykonanych czynności do przełożonego; umowa zlecenie; miejsce pracy: Strefa Ekonomiczna Gliwice;
"FORMEL D POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-22 - Gliwice (śląskie)
obsługa urzadzeń biurowych,obsługa klienta,zapoznanie się z zasadami pisania wniosków o dofinansowanie, biznes planów
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Rzeszów (podkarpackie)
rozwożenie komponentów na linię montażową, prace magazynowe, doraźnie dźwiganie
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Siewierz (śląskie)
prace porządkowe, pielęgnacja terenów zielonych
kontakt przez PUP - 2017-07-29 - Małomice (lubuskie)
1. Księgowanie jednostkowych miesięcznych sprawozdań budżetowych i kontrola prawidłowości sald odpowiednich kont budżetu jednostki samorządu terytorialnego.2. Księgowanie zmian planu dochodów i wydatków budżetowych oraz księgowanie wybranych wyciągów bankowych jednostki samorządu terytorialnego i obsługującego ją urzędu.3. Uczestniczenie w pracach dotyczących zamknięcia roku obrotowego: uzgadnianie sald w poszczególnych rejestrach, potwierdzanie i wysyłanie potwierdzonych sald kontrahentom.4. Przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych za rok obrotowy.5. Wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu finansowo-księgowego.6. Przechowywanie i archiwizowanie dokumentów.Praca na umowe o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu. Dokumenty aplikacyjne nalezy dostarczyć osobiście lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres: Urząd Miasta Kołobrzegul. Ratuszowa 1378-100 KołobrzegBiuro Kadr i Płac p. nr 4z dopiskiem: dotyczy naboru na urzędnicze stanowisko Inspektor ds. rozliczeń finansowych i budżetuMozliwość wysyłania aplikacji za pośrednictwem poczty e-mail w przypadku posiadania uprawnień do podpisu elektronicznego. Więcej informacji na stronie : http://umkolobrzeg.esp.parseta.pl/index.php?id=95111Dokumenty aplikacyjne mozna składac do 18.01.2016 r.
Urząd Miasta Kołobrzeg - 2016-01-11 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Nadzór, zarządzanie i przeprowadzanie procesu Serum, planowanie i śledzenie codziennych zadań, raportowanie do zarządu, współpraca z zewnętrznymi i wewnętrznymi klientami, wdrażanie wymagań związanych z systemem zarządzania jakością, kierowanie zespołem przy wykorzystaniu metodologi Serum.
EPAM Systems Poland - 2017-03-30 - Gdańsk (pomorskie)
Wykonywanie zadań zespołu do bezpieczeństwa żywności.
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Ożarowie Mazowieckim - 2018-01-15 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)
Praca w ubojni indyków, czyszczenie mięsa, pakowanie (Miejsce pracy: Ostróda)
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe Indyk-Mazury Sp.z.o.oo - 2018-06-14 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Indeksowanie otrzymanych mailem, faxem bądź listownie dokumentów bankowych klientow francuskich. Osoba na stanowisku inspektora ds. Indeksingu musi poprawnie odnaleźć klienta, przeanalizować dokument, określić jego kategorię aby następnie przesłać go do właściwego systemu.
kontakt przez PUP - 2017-11-30 - Kraków (małopolskie)
Przygotowywanie posiłków,obsługa pieca konwekcyjnego. Praca w godzinach 8:00-21:00.
PAHO sp.zo.o. - 2016-07-26 - Opole (opolskie)
Nadzór oraz kontrola warunków pracy pod kątem zgodności z wymaganiami BHP. Wdrażanie programów z zakresu BHP. Przygotowywanie dokumentacji z zakresu BHP. Przeprowadzanie szkoleń wstępnych/ okresowych. Udział w audytach, prowadzenie dokumentacji powypadkowej.
REVICO S.A. - 2016-03-18 - Mirosław (mazowieckie)
Praca w biurze i w terenie; nadzór nad inwestycjami w ogrodach; nadzór nad remontami w ogrodach; sprawy formalno- prawne związane z prowadzeniem inwestycji w ogrodach;
Polski Związek Działkowców Okręgowy Zarząd - 2018-09-06 - Zielona Góra (lubuskie)
w/g programu
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Włodawa (lubelskie)
- Szczegóły oferty na stronie BIP: http://bip.katowice.eu/jednostki/mosir/dokument.aspx?id=1372- Dyrektor Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji - ul. Z. Nałkowskiej 10A Katowice ogłasza nabór kandydata (ów) na stanowisko: Inspektor ds. płac.- Główne obowiązki: Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac; Wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie Płatnik; Sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS; Archiwizacja dokumentacji zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami; Obsługa potrąceń dobrowolnych i komorniczych; Rozliczanie umów cywilnoprawnych; Przygotowywanie analiz i zestawień finansowych dotyczących Funduszu Pracy.- Informacja o warunkach zatrudnienia: pełny wymiar czasu pracy; miejsce pracy siedziba MOSiR; praca przy stanowisku komputerowym, wymagająca kontaktów telefonicznych i bezpośrednich, w szczególności z innymi komórkami organizacyjnymi i innymi obiektami MOSiR; praca wymagająca wysokiego stopnia samodzielności.- Wynagrodzenie: 2700 do 2800 zł/brutto + dodatek stażowy. Praca na umowę o pracę. Pierwsza umowa na czas określony na 6 miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania niezbędne: Posiadanie obywatelstwa państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; Posiadanie zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; Osoba nie karana za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe; Wykształcenie min. średnie i min. 4 letni staż na podobnym stanowisku lub wykształcenie wyższe i min. 2 letni staż na podobnym stanowisku; Znajomość przepisów: Rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych; Ustawa o systemie ubezpieczeń społecznych; Ustawa o podatku dochodowym od osób fizycznych; Ustawy o pracownikach samorządowych; Ustawy o finansach publicznych; K.P.A.; Ustawy o ochronie informacji niejawnych; Ustawy o dostępie do informacji publicznych; Biegła znajomość komputera (środowisko MS Office, szczególnie Excel). Wymagania dodatkowe: Znajomość programu Symfonia Kadry i Płace oraz FK; Znajomość programu Płatnik;Samodzielność i zaangażowanie; Gotowość do pracy pod presją czasu; Umiejętność pracy zespołowej; Komunikatywność; Dobra organizacja pracy własnej; Rzetelność i terminowość w wykonywaniu zadań.
MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI - 2018-03-27 - Katowice (śląskie)
Aktywna sprzeaż produktu i usług bankowych obsługa dotychczasowych klientów banku.
BANK POLSKA KASA OPIEKI S.A. ODDZIAŁ W ŻAGANIU - 2017-06-16 - Warszawa (mazowieckie)