INSPEKTOR W WYDZIALE GEODEZJI I GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI Kołobrzeg oferta pracy Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu

Stanowisko: INSPEKTOR W WYDZIALE GEODEZJI I GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI

Wynagrodzenie: od 2 000 PLN

Zakres obowiązków: Bieżąca obsługa zgłoszeń, zleceń i zamówień na dokumentację z zakresu opracowań geodezyjnych. Obsługa zgłoszeń prac geodezyjnych wpływających drogą elektroniczną i tradycyjną, weryfikacja opracowań geodezyjnych i kartograficznych. Archiwizacja opracowań geodezyjnych, wykonywanie reprodukcji map i dokumentów. Praca na umowę o pracę w godz. 7:30-15:30 w Kołobrzegu. Wymagane dokumenty należy składać osobiście w kancelarii ogólnej (Plac Ratuszowy 1 - pokój nr 3) lub pocztą na adres Starostwa Powiatowego w terminie do dnia 21.02.2017 r. z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko inspektora w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami ".Dodatkowe informację: http://www.spkolobrzeg.finn.pl/res/serwisy/pliki/14801243?version=1.0

Data publikacji: 2017-02-08

Lokalizacja: Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

Pracodawca: Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Plac Ratuszowy 1, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Bieżąca obsługa zgłoszeń, zleceń i zamówień na dokumentację z zakresu opracowań geodezyjnych. Obsługa zgłoszeń prac geodezyjnych wpływających drogą elektroniczną i tradycyjną, weryfikacja opracowań geodezyjnych i kartograficznych. Archiwizacja opracowań geodezyjnych, wykonywanie reprodukcji map i dokumentów. Praca na umowę o pracę w godz. 7:30-15:30 w Kołobrzegu. Wymagane dokumenty należy składać osobiście w kancelarii ogólnej (Plac Ratuszowy 1 - pokój nr 3) lub pocztą na adres Starostwa Powiatowego w terminie do dnia 21.02.2017 r. z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko inspektora w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami ".Dodatkowe informację: http://www.spkolobrzeg.finn.pl/res/serwisy/pliki/14801243?version=1.0

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR W WYDZIALE GEODEZJI I GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kołobrzeg

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kołobrzeg

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
inżynier geodeta - kataster i gospodarka nieruchomościami

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 21.02.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Inżynier geodeta - kataster i gospodarka nieruchomościami (wymagany staż - lata: 3)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.Więcej informacji na stronie: http://www.spkolobrzeg.finn.pl/res/serwisy/pliki/14801243?version=1.0

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3

Nazwa pracodawcy: Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu

Adres pracodawcy:
Plac Ratuszowy 1, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,2. list motywacyjny,3. odpis lub kopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom, zaświadczenie o stanie odbytych studiów),4. kopie świadectw pracy,5. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,6. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe,7. referencje wskazane,8. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.Wymagane dokumenty należy składać osobiście w kancelarii ogólnej (Plac Ratuszowy 1 - pokój nr 3) lub pocztą na adres Starostwa Powiatowego w terminie do dnia 21.02.2017 r. z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko inspektora w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami ".Dodatkowe informację: http://www.spkolobrzeg.finn.pl/res/serwisy/pliki/14801243?version=1.0

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie

Powiat pracodawcy: kołobrzeski

Gmina pracodawcy: Kołobrzeg

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Kołobrzeg

Ulica pracodawcy: Plac Ratuszowy

Numer budynku pracodawcy: 1

Profil działalności pracodawcy: samorząd

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
inżynier geodeta - kataster i gospodarka nieruchomościami

Data dodania oferty pracy: 09.02.2017

Oferta pracy ważna do: 21.02.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 09.02.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 08.02.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

MONTER KONSTRUKCJI STALOWYCH - od 1 500 PLN

przygotowanie do montażu i montowanie elementów stalowych
KOMFORTCITY SP. Z O.O. - 2017-10-05 - Jaworzno (śląskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 2 500 PLN

praca przy produkcji mebli, prace w stolarni, obsługa maszyn
BOCIEK MEBLE SP. ZO.O - 2016-04-28 - Górsk (kujawsko-pomorskie)

KUCHARZ - od 1 000 PLN

przygotowywanie posiłków, zatrudnienie na 1/2 etatu, dwie zmiany
DYRDA ANDRZEJ PHPU i G "ADEX" ZAJAZD ORION - 2017-06-20 - Poręba (śląskie)

KASJER NA BASENIE/ GOSPODARZ OBIEKTU - od 2 000 PLN

Praca na basenie szkolnym. Utrzymanie czystości na obiekcie. Obsługa kasy fiskalnej - sprzedaż biletów.Praca na okres próbny : istnieje możliwość zatrudnienia na czas nieokreślonyGodzina zakończenia pracy : 22:00miejsce pracy: Wrocław, ul. BruckneraKontakt kandydatów z pracodawcą: kadry (at) lo14.wroc.pl, 717986890
Zespół Szkół Nr 14 - 2017-10-05 - Wrocław (dolnośląskie)

MALARZ/GIPSIARZ/PŁYTKARZ - do 2 500 PLN

montaż płyt gipsopowych i gipsowanie ścian,malowanie
Usługi Remontowo-Budowlane Zbigniew Becht - 2016-04-07 - Katowice (śląskie)

ELEKTRYK - 2 200 - 3 500 PLN

instalacje elektryczne na terenie budowy w Olsztynie, ul. Poprzeczna
Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego "EKOBUD" - 2018-09-06 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

SPRZĄTACZ HAL PRODUKCYJNYCH - od 2 300 PLN

sprzątanie hal produkcyjnych o podwyższonym stopniu zabridzenia
ROKA A.I. Kantorski Sp-ka Komandytowa - 2018-03-19 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR - od 2 500 PLN

uzupełnienie potrzeb mobilizacyjnych jednostek wojskowych; okres próbny rok, z możliwością przedłużenia; godziny pracy: 7.30- 15.30; więcej informacji na stronie: slupsk.wku.wp.mil.pl
WOJSKOWA KOMENDA UZUPEŁNIEŃ W SŁUPSKU - 2018-03-28 - Słupsk (pomorskie)

INSPEKTOR BHP K/M - od 2 000 PLN

jw.
Walor Sp. z o.o. - 2017-01-19 - Warszawa (mazowieckie)

MAGAZYNIER - KIEROWCA - od 2 500 PLN

Przygotowywanie towaru do wysyłki
VALLET Daniel Hnizdur - 2016-08-19 - Gaj (małopolskie)

INSPEKTOR/SPECJALISTA DS. KADR - do 3 000 PLN

Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej Rozliczanie rachunków zleceniobiorcówKompleksowe prowadzenie bieżącej ewidencji i dokumentacji kadrowej,Rozliczanie czasu pracy,Tworzenie różnorodnych raportów oraz zestawień kadrowych,Wprowadzanie oraz aktualizowanie danych w programie kadrowo-płacowym,Przygotowanie zaświadczeń o zatrudnieniu.
COPERNICUS Podmiot Leczniczy Sp. z o.o. - 2017-08-18 - Gdańsk (pomorskie)

INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE BEZPIECZEŃSTWA I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO(NR 6364) - od 1 850 PLN

Główne obowiązki:- planowanie, organizowanie oraz prezentacja dokumentacji Wojewódzkiego Zespołu Interdyscyplinarnego ds. Bezpieczeństwa Imprez Masowych, w tym w ramach prowadzonych postępowań administracyjnych w celu zapewnienia bezpieczeństwa i porządku publicznego,- prowadzenie bazy danych o siłach, środkach i usługach HNS (Host Nation Support) poprzez pozyskiwanie i aktualizację niezbędnych informacji z poziomu wszystkich gmin województwa w celu sprawnego wejścia, pobytu i wyjścia z terenu województwa wojsk sojuszniczych,- realizacja zadań związanych z obowiązkiem sprawowania przez Wojewodę nadzoru nad działalnością straży gminnych (miejskich) i współdziałanie z Komendantem Wojewódzkim Policji w zakresie wykonywania przez strażników czynności określonych w przepisach regulujących ich działalność poprzez udział w zespole kontrolnym,- udostępnianie właściwym służbom i organom tworzone bazy danych w celu wymaganego zasilenia informacyjnego o poziomie zabezpieczenia wojsk sojuszniczych i na wypadek sytuacji kryzysowych ,- współpraca z administracją wojskową i opracowywanie dokumentacji planistycznej o charakterze operacyjnym i ćwiczeniowym w zakresie lokalizacji, wielkości i asortymentu zasobów HNS w celu sprawnego zaopatrywania wojsk sojuszniczych,- zbieranie danych oraz informowanie zainteresowanych stron o zgromadzeniach, zgodnie z obowiązującymi przepisami,- pełnienie dyżuru na stanowisku dyżurnego operacyjnego w celu zapewnienia ciągłości pracy Wojewódzkiego Centrum Zarządzania Kryzysowego i sprawnej realizacji jego zadań,- przygotowywanie pod względem logistycznym i dokumentacyjnym posiedzenia Wojewódzkiego Zespołu Zarządzania Kryzysowego w celu zabezpieczenia realizacji przez Wojewodę ustawowych zadań w warunkach sytuacji kryzysowej.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:stanowisko pracy zlokalizowane na 2 piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy "schodołazu".
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2016-09-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI - od 2 900 PLN

zapewnienie i monitorowanie funkcjonowania kompleksu poprzez ciągłość dostawy mediów(ciepło, energia elektryczna), zapewnienie prawidłowej eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych, układu sprężonego powietrza i innych instalacji energetycznych np. solary, pompy ciepła, realizacja napraw, utrzymanie kompleksu w zgodności z przepisami prawa budowlanego, ustawą o ochronie środowiska, przepisami bhp i przepisami wewnetrznymi,sprawowanie obowiązków inspektora nadzoru wynikajacych z uprawnień określonych w prawie budowlanym w zakresie prac konserwacyjno- remontowych wykonywanych w kompleksie
14 Wojskowy Oddział Gospodarczy/ Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych - 2017-03-01 - Poznań (wielkopolskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK LEŚNY - od 2 000 PLN

pomoc przy wycince drzew, prace dendrologiczne
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - Chodzież (wielkopolskie)

INSPEKTOR DS. CDD UTILITY - od 4 100 PLN

Zdobycie i rozwijanie wiedzy na temat procedur CDD Utility, sprawdzanie początkowego bądź istniejącego ryzyka klienta i upewnienie się, że prawidłowe procedury due diligence są przeprowadzone, upewnienie się, że wszystkie dokumenty, potwierdzone przz CDD są w zgodzie z obowiązującymi procedurami, przeprowadzenie przeglądu struktur podmiotu prawnego, dokonywanie przeglądów rozszerzonego CDD, odpowiedzialność za czasowe eskalacje dowolnych spraw operacyjnych, działania zmierzające ku doskonaleniu obowiązujących procesów, aktywna eskalacja każdych problemów, które mogłyby negatywnie wpłynąć na stosunki z klientami i przyczynić się do ewentualnych strat dla banku, odpowiedzialność za czasową identyfikację ryzyka operacyjnego
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Kraków (małopolskie)

INSPEKTOR DS. KONTROLI - do 1 850 PLN

Wykształcenie zawodowe lub średnie; doświadczenie na produkcji będzie dodatkowym atutem; spostrzegawczość; dobra pamięć; systematyczność; konsekwencja w działaniu; dobry wzrok; zdolności manualne; zakres obowiązków: kontrola jakości komponentów samochodowych oraz ich naprawa zgodnie z przekazaną instrukcją, raportowanie wykonanych czynności do przełożonego; umowa zlecenie; miejsce pracy: Strefa Ekonomiczna Gliwice;
"FORMEL D POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-22 - Gliwice (śląskie)

PRACOWNIK BIUROWY - 997,4 PLN

obsługa urzadzeń biurowych,obsługa klienta,zapoznanie się z zasadami pisania wniosków o dofinansowanie, biznes planów
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Rzeszów (podkarpackie)

MAGAZYNIER/OPERATOR WÓZKA CIĄGNIKOWEGO - od 2 250 PLN

rozwożenie komponentów na linię montażową, prace magazynowe, doraźnie dźwiganie
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Siewierz (śląskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - ZATRUDNIENIE WSPIERANE (MAŁOMICE) - od 1 500 PLN

prace porządkowe, pielęgnacja terenów zielonych
kontakt przez PUP - 2017-07-29 - Małomice (lubuskie)

INSPEKTOR DS. ROZLICZEŃ FINANSOWYCH W WYDZIALE FINANSOWYM - od 2 100 PLN

1. Księgowanie jednostkowych miesięcznych sprawozdań budżetowych i kontrola prawidłowości sald odpowiednich kont budżetu jednostki samorządu terytorialnego.2. Księgowanie zmian planu dochodów i wydatków budżetowych oraz księgowanie wybranych wyciągów bankowych jednostki samorządu terytorialnego i obsługującego ją urzędu.3. Uczestniczenie w pracach dotyczących zamknięcia roku obrotowego: uzgadnianie sald w poszczególnych rejestrach, potwierdzanie i wysyłanie potwierdzonych sald kontrahentom.4. Przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych za rok obrotowy.5. Wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu finansowo-księgowego.6. Przechowywanie i archiwizowanie dokumentów.Praca na umowe o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu. Dokumenty aplikacyjne nalezy dostarczyć osobiście lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres: Urząd Miasta Kołobrzegul. Ratuszowa 1378-100 KołobrzegBiuro Kadr i Płac p. nr 4z dopiskiem: dotyczy naboru na urzędnicze stanowisko Inspektor ds. rozliczeń finansowych i budżetuMozliwość wysyłania aplikacji za pośrednictwem poczty e-mail w przypadku posiadania uprawnień do podpisu elektronicznego. Więcej informacji na stronie : http://umkolobrzeg.esp.parseta.pl/index.php?id=95111Dokumenty aplikacyjne mozna składac do 18.01.2016 r.
Urząd Miasta Kołobrzeg - 2016-01-11 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

LIDER ZESPOŁU INŻYNIERII OPROGRAMOWANIA - do 11 000 PLN

Nadzór, zarządzanie i przeprowadzanie procesu Serum, planowanie i śledzenie codziennych zadań, raportowanie do zarządu, współpraca z zewnętrznymi i wewnętrznymi klientami, wdrażanie wymagań związanych z systemem zarządzania jakością, kierowanie zespołem przy wykorzystaniu metodologi Serum.
EPAM Systems Poland - 2017-03-30 - Gdańsk (pomorskie)

INSPEKTOR WETERYNARYJNY DO BEZPIECZEŃSTWA ŻYWNOŚCI - od 3 300 PLN

Wykonywanie zadań zespołu do bezpieczeństwa żywności.
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Ożarowie Mazowieckim - 2018-01-15 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)

POZOSTALI ROBOTNICY WYKONUJĄCY PRACE PROSTE W PRZEMYŚLE - od 2 300 PLN

Praca w ubojni indyków, czyszczenie mięsa, pakowanie (Miejsce pracy: Ostróda)
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe Indyk-Mazury Sp.z.o.oo - 2018-06-14 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR DS. INDEKSINGU - od 3 650 PLN

Indeksowanie otrzymanych mailem, faxem bądź listownie dokumentów bankowych klientow francuskich. Osoba na stanowisku inspektora ds. Indeksingu musi poprawnie odnaleźć klienta, przeanalizować dokument, określić jego kategorię aby następnie przesłać go do właściwego systemu.
kontakt przez PUP - 2017-11-30 - Kraków (małopolskie)

KUCHARZ - 2 000 - 2 500 PLN

Przygotowywanie posiłków,obsługa pieca konwekcyjnego. Praca w godzinach 8:00-21:00.
PAHO sp.zo.o. - 2016-07-26 - Opole (opolskie)

INSPEKTOR DS. BHP - od 2 200 PLN

Nadzór oraz kontrola warunków pracy pod kątem zgodności z wymaganiami BHP. Wdrażanie programów z zakresu BHP. Przygotowywanie dokumentacji z zakresu BHP. Przeprowadzanie szkoleń wstępnych/ okresowych. Udział w audytach, prowadzenie dokumentacji powypadkowej.
REVICO S.A. - 2016-03-18 - Mirosław (mazowieckie)

INSPEKTOR DS. INWESTYCJI - od 3 000 PLN

Praca w biurze i w terenie; nadzór nad inwestycjami w ogrodach; nadzór nad remontami w ogrodach; sprawy formalno- prawne związane z prowadzeniem inwestycji w ogrodach;
Polski Związek Działkowców Okręgowy Zarząd - 2018-09-06 - Zielona Góra (lubuskie)

TECHNIK MASAŻYSTA - 997,4 PLN

w/g programu
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Włodawa (lubelskie)

INSPEKTOR DS. PŁAC - 2 700 - 2 800 PLN

- Szczegóły oferty na stronie BIP: http://bip.katowice.eu/jednostki/mosir/dokument.aspx?id=1372- Dyrektor Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji - ul. Z. Nałkowskiej 10A Katowice ogłasza nabór kandydata (ów) na stanowisko: Inspektor ds. płac.- Główne obowiązki: Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac; Wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie Płatnik; Sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS; Archiwizacja dokumentacji zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami; Obsługa potrąceń dobrowolnych i komorniczych; Rozliczanie umów cywilnoprawnych; Przygotowywanie analiz i zestawień finansowych dotyczących Funduszu Pracy.- Informacja o warunkach zatrudnienia: pełny wymiar czasu pracy; miejsce pracy siedziba MOSiR; praca przy stanowisku komputerowym, wymagająca kontaktów telefonicznych i bezpośrednich, w szczególności z innymi komórkami organizacyjnymi i innymi obiektami MOSiR; praca wymagająca wysokiego stopnia samodzielności.- Wynagrodzenie: 2700 do 2800 zł/brutto + dodatek stażowy. Praca na umowę o pracę. Pierwsza umowa na czas określony na 6 miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania niezbędne: Posiadanie obywatelstwa państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; Posiadanie zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; Osoba nie karana za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe; Wykształcenie min. średnie i min. 4 letni staż na podobnym stanowisku lub wykształcenie wyższe i min. 2 letni staż na podobnym stanowisku; Znajomość przepisów: Rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych; Ustawa o systemie ubezpieczeń społecznych; Ustawa o podatku dochodowym od osób fizycznych; Ustawy o pracownikach samorządowych; Ustawy o finansach publicznych; K.P.A.; Ustawy o ochronie informacji niejawnych; Ustawy o dostępie do informacji publicznych; Biegła znajomość komputera (środowisko MS Office, szczególnie Excel). Wymagania dodatkowe: Znajomość programu Symfonia Kadry i Płace oraz FK; Znajomość programu Płatnik;Samodzielność i zaangażowanie; Gotowość do pracy pod presją czasu; Umiejętność pracy zespołowej; Komunikatywność; Dobra organizacja pracy własnej; Rzetelność i terminowość w wykonywaniu zadań.
MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI - 2018-03-27 - Katowice (śląskie)

INSPEKTOR DS. SPRZEDAŻY (ŻAGAŃ) - 3 000 - 3 500 PLN

Aktywna sprzeaż produktu i usług bankowych obsługa dotychczasowych klientów banku.
BANK POLSKA KASA OPIEKI S.A. ODDZIAŁ W ŻAGANIU - 2017-06-16 - Warszawa (mazowieckie)


Wybierz powiat