INSPEKTOR W REFERACIE DS. SYSTEMU GOSPODAROWANIA ODPADAMI KOMUNALNYMI W WYDZIALE KSZTAŁTOWANIA ŚRODOWISKA W URZĘDZIE MIASTA KATOWICE Katowice oferta pracy URZĄD MIASTA KATOWICE


Największy wybór odzieży

Stanowisko: INSPEKTOR W REFERACIE DS. SYSTEMU GOSPODAROWANIA ODPADAMI KOMUNALNYMI W WYDZIALE KSZTAŁTOWANIA ŚRODOWISKA W URZĘDZIE MIASTA KATOWICE

Wynagrodzenie: 3 100 - 3 500 PLN

Zakres obowiązków: - Więcej informacji na stronie:https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/OfertyPracy/ogloszenie.aspx?idr=1833&menu=729Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:- przyjmowała i weryfikowała deklaracje o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,- prowadziła postępowania podatkowe i wyjaśniające kontroli w zakresie opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,- obsługiwała bazę danych w zakresie gospodarowania odpadami,- przygotowywała materiały informacyjne,- bieżąco obsługiwała strony, w tym przyjmowała zgłoszenia (interwencje) mieszkańców w zakresie funkcjonowania systemu gospodarowania odpadami komunalnymi na terenie Katowic,- realizowała, w przypadku zaistnienia takiej konieczności, zadania związanego z obsługą stanowiska Ochrona Środowiska w Biurze Obsługi Mieszkańców.Praca: poniedziałku - środy w godz.: 7:30-15:30, w czwartek: 7:30-17:00, w piątek: 7:30-14:00. Warunki pracy na danym stanowisku: - pełny wymiar czasu pracy,- miejsce pracy - Katowice ul. Rynek 1 /budynek wyposażony w windę/, - Praca przy stanowisku komputerowym oraz w terenie, praca pod presją czasu wymagająca dużej samodzielności, odporności na stres oraz kontaktu bezpośredniego i telefonicznego z klientem. Prowadzenie wizji w terenie na obszarze miasta Katowice i innych miast aglomeracji śląskiej.- na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.Naszym pracownikom oferujemy:- stabilne zatrudnienie,- kwartalne uznaniowe premie motywacyjne,- dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. trzynastka,- nagrody jubileuszowe,- ruchomy czas pracy,- lokalizację z dogodnymi połączeniami komunikacji publicznej,- dofinansowanie wypoczynku, biletów do kina, teatru oraz zajęć sportowych,- możliwość uczestnictwa w Pracowniczej Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej, pozwalającej na uzyskanie dodatkowych środków pieniężnych na nieprzewidziane lub zaplanowane wydatki, sfinansowanie inwestycji lub zmian,- możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie,- możliwość uczestnictwa w realizacji zaawansowanych projektów,- rozwój umiejętności poprzez udział w szkoleniach i kursach.

Data publikacji: 2020-03-04

Lokalizacja: Katowice (śląskie)

Pracodawca: URZĄD MIASTA KATOWICE

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Rynek 1, 40-003 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- Więcej informacji na stronie:https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/OfertyPracy/ogloszenie.aspx?idr=1833&menu=729Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:- przyjmowała i weryfikowała deklaracje o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,- prowadziła postępowania podatkowe i wyjaśniające kontroli w zakresie opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,- obsługiwała bazę danych w zakresie gospodarowania odpadami,- przygotowywała materiały informacyjne,- bieżąco obsługiwała strony, w tym przyjmowała zgłoszenia (interwencje) mieszkańców w zakresie funkcjonowania systemu gospodarowania odpadami komunalnymi na terenie Katowic,- realizowała, w przypadku zaistnienia takiej konieczności, zadania związanego z obsługą stanowiska Ochrona Środowiska w Biurze Obsługi Mieszkańców.Praca: poniedziałku - środy w godz.: 7:30-15:30, w czwartek: 7:30-17:00, w piątek: 7:30-14:00. Warunki pracy na danym stanowisku: - pełny wymiar czasu pracy,- miejsce pracy - Katowice ul. Rynek 1 /budynek wyposażony w windę/, - Praca przy stanowisku komputerowym oraz w terenie, praca pod presją czasu wymagająca dużej samodzielności, odporności na stres oraz kontaktu bezpośredniego i telefonicznego z klientem. Prowadzenie wizji w terenie na obszarze miasta Katowice i innych miast aglomeracji śląskiej.- na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.Naszym pracownikom oferujemy:- stabilne zatrudnienie,- kwartalne uznaniowe premie motywacyjne,- dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. trzynastka,- nagrody jubileuszowe,- ruchomy czas pracy,- lokalizację z dogodnymi połączeniami komunikacji publicznej,- dofinansowanie wypoczynku, biletów do kina, teatru oraz zajęć sportowych,- możliwość uczestnictwa w Pracowniczej Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej, pozwalającej na uzyskanie dodatkowych środków pieniężnych na nieprzewidziane lub zaplanowane wydatki, sfinansowanie inwestycji lub zmian,- możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie,- możliwość uczestnictwa w realizacji zaawansowanych projektów,- rozwój umiejętności poprzez udział w szkoleniach i kursach.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 100 - 3 500 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Praca na umowę o pracę na czas określony 6 miesięcy. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy - od zaraz do ustalenia z pracodawcą.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR W REFERACIE DS. SYSTEMU GOSPODAROWANIA ODPADAMI KOMUNALNYMI W WYDZIALE KSZTAŁTOWANIA ŚRODOWISKA W URZĘDZIE MIASTA KATOWICE

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali specjaliści do spraw ochrony środowiska

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 100 - 3 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 20.04.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:- wykształcenie wyższe, o kierunku lub specjalności: rachunkowość i finanse, finanse, ekonomia, administracja lub inżynieria środowiska, ochrona środowiska, gospodarka odpadami. - udokumentowany minimum 3-letni staż pracy,- obywatelstwo polskie,- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- zgoda na przetwarzanie danych osobowych, zawartych w złożonej ofercie, których obowiązek podania nie wynika z przepisów prawa,- bardzo dobra znajomość przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,- dobra znajomość przepisów ustawy Ordynacja Podatkowa w szczególności dział III, IV, V, VI,- posiadanie prawa jazdy kat. B,- umiejętność obsługi programów pakietu biurowego Libre Office, MS Office - w stopniu bardzo dobrym.Wymagania dodatkowe:- doświadczenie zawodowe (staże, praktyki) preferowane na stanowiskach związanych z gospodarowaniem odpadami, unieszkodliwianiem (zagospodarowaniem) odpadów lub finansami publicznymi, podatkami i opłatami w administracji publicznej, kontrolą działalności gospodarczej,- umiejętność redagowania pism,- umiejętność pracy w zespole,- umiejętność pracy pod presją czasu i stresu,- komunikatywność, mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta,- dyspozycyjność.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3

Nazwa pracodawcy: URZĄD MIASTA KATOWICE

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Adres pracodawcy:
Młyńska 4, 40-098 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kandydaci zobowiązani są do dostarczenia następujących dokumentów:- wypełniony i podpisany formularz aplikacyjny wraz z oświadczeniami (dostępny na stronie internetowej Urzędu Miasta Katowice http://bip.katowice.eu/Ogloszenia/default.aspx?idt=369&menu=732 lub w Urzędzie Miasta Katowice), - list motywacyjny - odręcznie podpisany,- kserokopia dyplomu, świadectw lub innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,- kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń o aktualnym zatrudnieniu potwierdzających okres wymaganego 3-letniego stażu pracy /zatrudnienie tylko w ramach stosunku pracy/,- osoby, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych są obowiązane do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. Oferty wraz z dokumentami należy składać: w zamkniętej kopercie z adnotacją: Nabór Nr OZ/28/2020 na stanowisko urzędnicze - inspektor -w Wydziale Kształtowania Środowiska w sekretariacie Wydziału Organizacji i Zarządzania pokój 302 ul. Młyńska 4od poniedziałku do środy w godzinach od 7.30 do 15.30, w czwartek w godzinach od 7.30 do 17.00, w piątekw godzinach od 7.30 do 14.00 lub drogą pocztową, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 18 marca 2020 r.Aplikacje które wpłyną do Urzędu /liczy się data otrzymania dokumentów przez Urząd/ po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Kolejny etap naboru przeprowadzony zostanie w dniu 27 marca br. O szczegółach zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.Informacje dodatkowe:RODO - Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do zatrudnienia w Urzędzie Miasta Katowice dostępna jest na stronie internetowej BIP Urzędu Miasta Katowice https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/dokument.aspx?idr=111790Wskaźnik zatrudnienia:W lutym 2020 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Katowice, w rozumieniu przepisówo rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił mniej niż 6%.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, Termin: Dokumenty należy składać w terminie do dnia 18 marca 2020 r.

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: m. Katowice

Gmina pracodawcy: Katowice

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Katowice

Adres strony pracodawcy: www.um.katowice.pl

Ulica pracodawcy: Młyńska

Numer budynku pracodawcy: 4

Profil działalności pracodawcy:
KIEROWANIE PODSTAWOWYMI RODZAJAMI DZIAŁALNOŚCI PUBLICZNEJ.

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw ochrony środowiska

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 04.03.2020

Data dodania oferty pracy: 04.03.2020

Oferta pracy ważna do: 18.03.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 04.03.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 04.03.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1e3eda8c2de449a47082cb2ef36dd39b

Podobne oferty pracy

ŚLUSARZ - od 2 500 PLN

Praca przy produkcji ogrodzeń, wynagrodzenie do uzg. uzależnione od posiadanych umiejętności.
LESZEK GRABSKI ZAKŁAD USŁUG ŚLUSARSKICH I BUDOWLANYCH - 2019-08-13 - Kraków (małopolskie)

INSPEKTOR DS. KADROWO-PŁACOWYCH W DZIALE FINANSOWO-KSIĘGOWYM (OFERTA KONKURSOWA) - od 2 200 PLN

Samodzielne przygotowywanie oraz nadzorowanie następującej dokumentacji:a) dokumentacja związana z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników,b) akta osobowe pracowników,c) ewidencja czasu pracy,d) umowy szkoleniowe z pracownikami.Udział w następujących czynnościach, we współpracy z kierownikami działów:a) przestrzeganie dyscypliny i porządku pracy,b) nabór kandydatów do pracy,c) organizowanie służby przygotowawczej,d) monitorowanie okresowej oceny pracowniczej,e) organizowanie praktyk studenckich oraz staży zawodowych,f) opracowywanie i aktualizacja wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji w zakresie spraw pracowniczych,g) prowadzenie ewidencji planów i analiz w zakresie szkoleń.Obsługa w zakresie naliczania wynagrodzeń:a) sporządzanie komputerowych list płac,b) obliczanie oraz rejestrowanie wynagrodzeń chorobowych i zasiłków chorobowych,c) sporządzanie rocznych rozliczeń podatkowych wynikających z umów o pracę i umów zleceń,d) obsługa programu PŁATNIK.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Cieszynie - 2018-08-01 - Cieszyn (śląskie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - od 1 850 PLN

Zgodny, praca w Grudziądzu
ANKLAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-20 - Wrocław (dolnośląskie)

OPERATOR KOPARKI - 3 000 - 3 600 PLN

wykonywanie wykopów liniowych pod linie kablowe
Przedsiębiorstwo "ADREL" Ryszard Adaszyński - 2017-07-04 - Brzeg (opolskie)

INSPEKTOR - od 2 400 PLN

przygotowywanie decyzji administracyjnych w zakresie ubezpieczeń społecznych rolników- ustalanie obowiązku ubezpieczenia społecznego rolników, współpraca z ZUS, urzędami skarbowymi, urzędami gmin oraz innymi instytucjami w zakresie majacym wpływ na ubezpieczenie społeczne rolników, sporządzanie zaświadczeń, potwierdzanie uprawnień do świadczeń z ubezpieczeń społecznych, sporządzanie sprawozdawczości
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2017-10-11 - Poznań (wielkopolskie)

INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO W SPECJALNOŚCI WOD.-KAN.-CO-GAZ - od 3 500 PLN

nadzór i odbiór inwestycji realizowanych w powierzonych nieruchomościach, przeglady roczne, wieloletnie, utrzymanie instalacji w sprawności
Zespół Zarządców Nieruchomości Sp. z o.o. - 2016-10-25 - Poznań (wielkopolskie)

INSPEKTOR - od 2 400 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:- przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji dotyczącej podlegania ubezpieczeniu społecznemu i zdrowotnemu, rozliczeń i dochodzenia należności z tytułu składek,- przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń oraz wniosków o objęcie ubezpieczeniem społecznym i zdrowotnym, - przyjmowanie i rejestrowanie wniosków o udzielenie ulg w spłacie lub umorzenie należności z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne rolników i na ubezpieczenie zdrowotne, - wydawanie decyzji w sprawach podlegania ubezpieczeniu społecznemu rolników i ustania tego ubezpieczenia, a także wysokości należności z tytułu składek na to ubezpieczenie oraz dochodzenia należności i zwrotu nadpłat oraz wydawanie decyzji dotyczących spraw spornych w zakresie wymiaru poboru składek na ubezpieczenie zdrowotne,- wydawanie decyzji w sprawach ulg i umorzeń należności z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne rolników i ubezpieczenie zdrowotne,- prowadzenie ewidencji płatników składek i osób objętych ubezpieczeniem społecznym rolników oraz ubezpieczeniem zdrowotnym i okresów podlegania i opłacania składek,- opracowywanie wniosków o ulgę w spłacie lub umorzenie należności z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne rolników i na ubezpieczenie zdrowotne, - udzielanie informacji w sprawach dotyczących ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego,- prowadzenie prawidłowych urządzeń ewidencyjnych, statystycznych, obowiązujących rejestrów,- przeprowadzanie wizytacji w gospodarstwach dłużników,- sporządzanie sprawozdawczości statystycznej.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - ODDZIAŁ REGIONALNY W POZNANIU - 2019-09-17 - Słupca (wielkopolskie)

ELEKTROMECHANIK - 1 017,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-05-27 - Nowy Targ (małopolskie)

PRACOWNIK OBSŁUGI BIUROWEJ (STAŻ) - 1 033,7 PLN

Pracownik obsługi biurowej (STAŻ)
kontakt przez PUP - 2019-11-27 - Tychy (śląskie)

INSPEKTOR - od 3 000 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: rozpatrywanie wniosków o wydanie pozwolenia na budowę i rozbiórkę; rozpatrywanie wniosków dotyczących zgłoszenia budowy i robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę oraz wniosków dotyczących zgłoszenia rozbiórki; wydawanie zaświadczeń; rozpatrywanie wniosków o niezbędności wejścia inwestora na sąsiednią posesję w celu wykonania robót budowlanych; rozpatrywanie wniosków dotyczących zmiany sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części; przygotowanie wniosków do PINB o dokonanie kontroli budowy, wstrzymanie robót lub podjęcie czynności likwidującej samowolę budowlaną; rozpatrywanie wniosków dotyczących uchylania lub wygaszania decyzji o pozwoleniu na budowę lub rozbiórkę, w przypadku istotnego odstąpienia od pozwolenia na budowę, zaniechania lub przerwania budowy albo nie spełnienia warunków pozwolenia na budowę; rozpatrywanie wniosków dotyczących zmiany pozwolenia na budowę w sytuacji istotnego odstępstwa od pozwolenia na budowę przed rozpoczęciem robót w tym zakresie; rozpatrywanie wniosków dotyczących przeniesienia decyzji o pozwoleniu na budowę na rzecz nabywcy nieruchomości; przyjmowanie zawiadomienia o rozpoczęciu i zakończeniu robót objętych zgłoszeniem; rozpatrywanie wniosków dotyczących zgłoszenia lokalizacji obiektów na 120 dni i po upływie tego terminu, w przypadku ich nie usunięcia, prowadzenie procedury rozbiórki. Warunki pracy: stanowisko pracy w pokoju trzyosobowym, większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie przy naturalnym i sztucznym oświetleniu, wyjazdy w teren do kontroli lokalizacji sezonowych. Godziny pracy: 7.30- 15.30
STAROSTWO POWIATOWE W SŁUPSKU - 2018-08-31 - Słupsk (pomorskie)

SZWACZKA - DZIANINY - od 2 100 PLN

Szycie odzieży z dzianin owerlock + dwuigłówka, praca od poniedziałku do piątku
BATES PPHU - 2018-11-05 - Stróża (łódzkie)

POMOC OPIEKUNKI DZIECIĘCEJ - od 1 850 PLN

pomoc w opice nad dziećmi, czynnościach higienicznych, podczas posiłków i pobytu na powietrzu
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)

KASJER - SPRZEDAWCA - do 2 100 PLN

Wykształcenie, doświadczenie: brak wymagań; ks. sanepidowska lub gotowość do jej wyrobienia; zakres obowiązków: dbanie o ekspozycje towarów, wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami, dbanie o porządek na sali sprzedaży, obsługa klienta; dwie zmiany, miejsce pracy: Rudziniec;
Dino Polska S.A. - 2017-10-30 - Rudziniec (śląskie)

INSPEKTOR MASZYN BUDOWLANYCH I POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH - od 1 750 PLN

Charakterystyka pracy: kandydat będzie odpowiedzialny za inspekcję maszyn budowlanych i pojazdów samochodowych, tworzenie protokołów poinspekcyjnych, tworzenie dokumentacji fotograficznej posiadanego przez firmę sprzętu, nadzór nad wydawaniem sprzętów do klienta i zdawaniem ich przez klienta z powrotem do firmy, prace biurowe związane z pełnioną funkcją. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe - kierunek techniczny - mechanika i budowa maszyn i pojazdów samochodowych, 2 lata doświadczenia, znajomość specyfiki maszyn budowlanych. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy a.skiba (at) polcab.com.
POLCAB N. GAMOŃ SPÓŁKA JAWNA - 2015-12-17 - Rybnik (śląskie)

STANOWISKO DS. PRZYZNAWANIA I WYPŁAT ZASIŁKÓW R104/4268-1597/17 - od 2 000 PLN

Zapewnia opracowanie decyzji dotyczących przyznania świadczeń pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i świadczeń z tytułu choroby z ubezpieczenia wypadkowego oraz zasiłków pogrzebowych, wypłacanych przez Zakład.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2017-10-25 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR DS SEKRETARIATU - od 2 100 PLN

Obsługa interesantów, przyjmowanie, rejestrowanie pism, przygotowanie pism, prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania, wykonywanie innych prac administracyjno-biurowych, przyjmowanie i łaączenie telefonów, zamawianie materiałów biurowych, druków ścisłego zarachowanie
kontakt przez PUP - 2018-08-31 - Złocieniec (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR - od 2 400 PLN

współpraca z ZUS, urzędami skarbowymi, urzędami gmin oraz innymi instytucjami w zakresie mającym wpływ na ubezpieczenie społeczne rolników i ubezpieczenie zdrowotne a tym samym na wymiar składek na ubezpieczenie; sporządzanie wniosków o udostępnianie danych ze zbioru danych osobowych; prowadzenie rozliczeń na kontach płatników składek na ubezpieczenie społeczne oraz zdrowotne, księgowanie składek, ustalanie nadpłat, opracowanie wniosków o ulgi/umorzenia, przymusowe dochodzenie należności; sporządzanie zaświadczeń, potwierdzanie uprawnień do świadczeń z ubezpieczeń społecznych oraz ubezpieczeń zdrowotnych; sporządzanie sprawozdawczości statystycznej; przeprowadzanie wizytacji w gospodarstwach dłużników
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2019-10-31 - Poznań (wielkopolskie)

KSIĘGOWY - od 2 100 PLN

- przyjmowanie dokumentów,- księgowanie,- obsługa klienta kancelarii;
kontakt przez PUP - 2018-04-14 - Belsk Duży (mazowieckie)

INSPEKTOR WETERYNARYJNY - od 2 500 PLN

-wykonywanie kontroli urzędowych w zakładach produkujących środki spożywcze pochodzenia zwierzęcego,-pobieranie prób do badań monitoringowych na pozostałości chemiczne, biologiczne oraz stopień skażeniaradiologicznego,-wykonywanie kontroli przestrzegania warunków weterynaryjnych przy uboju zwierząt, rozbiorze i przetwarzaniumięsa, przetwórstwie mleka,-wykonywanie kontroli środków transportu żywności pochodzenia zwierzęcego,-wykonywanie kontroli procesów technologicznych w produkcji żywności pochodzenia zwierzęcego,-prowadzenie postępowania administracyjnego, sporządzanie dokumentacji i sprawozdawczości w zakresie działańzespołu ds. bezpieczeństwa żywności,-kontrolowanie prawidłowości wykonywania czynności wyznaczonych lekarzy weterynarii.
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Poddębicach - 2018-11-28 - Poddębice (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - 997,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Bartąg (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 2 000 PLN

- Bezpośrednia obsługa klientów ubiegających się o chwilówkę lub kredyt. Aktywna sprzedaż produktów finansowych. Udział w akcjach marketingowych. Sporządzanie i weryfikacja dokumentacji w zakresie świadczonych usług. Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy. Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych. Budowanie trwałych relacji z klientami.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 08:30-16:30. Wymagania: wykształcenie średnie (dowolne). Mile widziane doświadczenie zawodowe. Znajomość programu Microsoft Excel, Word, komunikatywność, znajomość technik sprzedaży. Kontakt e-mail: kierownik (at) plus-gotowka.pl
PLUS GOTÓWKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-09-14 - Katowice (śląskie)

INSPEKTOR UBEZPIECZEŃ - 2 200 - 2 900 PLN

Praca na stanowisku urzędniczym, prace administracyjno- biurowe
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Odział Regionalny w Koszalinie - 2017-09-19 - Koszalin (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W BIURZE WOJEWODY(NR 4899) - od 2 100 PLN

Główne obowiązki:- monitorowanie prasy, portali internetowych oraz audycji radiowych i telewizyjnych, na podstawie których przygotowuje się informacja dla Wojewody i kierownictwa Urzędu, prowadzenie archiwum prasowego- współpraca z Centrum Informacyjnym Rządu i służbami informacyjnym ministerstw- współpraca z mediami- redagowanie i aktualizowanie strony internetowej Urzędu, dokonywanie okresowej kontroli zawartości witryny, współpraca w tym zakresie z wydziałami Urzędu, administracją zespoloną, instytucjami z regionu i administracją centralną- organizowanie konferencji prasowych, obsługa rzecznika prasowego Wojewody- przygotowywanie zleconych opracowań, materiałów informacyjnych i analizWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-07-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

OPERATOR MASZYN - 2 600 - 4 000 PLN

obsługa maszyn do pakowania, uruchamianie maszyny, oznaczanie za pomoca etykiet, drukowanie etykiet, nadzór nad pakowaniem wyrobu
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE "AWEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-17 - Kościuszków (wielkopolskie)

INSPEKTOR - od 2 300 PLN

Szczegółowe informacje dotyczące oferty pracy są dostępne na stronie internetowej: www.krus.gov.pl/bip/ w zakładce: Praca w KRUS
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu - 2018-04-04 - Leszno (wielkopolskie)

INSPEKTOR DS. BHP K/M - 3 000 - 3 600 PLN

Wykonywanie zadań służby bhp zgodnie z rozporządzeniem
Centralny Szpital Kliniczny MSWiA w Warszawie - 2019-06-04 - Warszawa (mazowieckie)

INSPEKTOR SEKCJI TECHNIKI SPECJALNEJ WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA - od 2 289,83 PLN

Prowadzenie ewidencji głównej sprzętu techniki specjalnej, sprzętu sportowego i kulturalno oświatowego, w celu racjonalnej gospodarki mieniem. Przygotowywanie i wystawianie dokumentów przychodowo rozchodowych na sprzęt i materiały techniki specjalnej w celu dokonania właściwego obrotu sprzętu lub materiału; kompletowanie wszystkich dowodów materiałowych, w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów między sekcją a Pionem Głównego Księgowego; dokonywanie porównań ewidencji magazynowej, warsztatowej oraz komórek i granicznych jednostek organizacyjnych z ewidencją główną w Sekcji , w celu sprawdzenia zgodności stanów ewidencyjnych; sporządzanie sprawozdań o stanie ilościowym, wartościowym i jakościowym mienia techniki specjalnej, w celu właściwego planowania ewentualnych potrzeb w tym zakresie
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2017-11-02 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)

KASJER - SPRZEDAWCA ("STOKROTKA") - od 1 850 PLN

- Obsługa klienta na Sali sprzedaży, obsługa kasy fiskalnej, dbanie o jakość i ekspozycję towaru, weryfikacja terminów sprzedaży.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto + system premiowania. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na dwie zmiany: 6:00-14:00, 14:00-22:00 + soboty, niedziele - według grafiku. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagana Książeczka sanepidu (może być nieaktualna) lub gotowość do jej wyrobienia ---> Książeczka sanepidu będzie wymagana podczas podjęcia pracy (koszty jej wyrobienia ponosi osoba podejmująca pracę).
"STOKROTKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-07 - Katowice (śląskie)