INSPEKTOR Rybnik oferta pracy ŚLĄSKI BANK SPÓŁDZIELCZY SILESIA W KATOWICACH
Stanowisko: INSPEKTOR
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: Od kandydatów firma oczekuje: wykształcenia średniego lub wyższego (preferowane ekonomia, finanse, bankowość), doświadczenia w sprzedaży (w branży bankowej będzie dodatkowym atutem), mile widziany ukończony kurs kasjerski, dobrej organizacji pracy oraz nastawienia na realizację wyznaczonych celów, umiejętności budowania, poszerzania i utrzymywania relacji biznesowych, komunikatywności, sumienności, rzetelności, odpowiedzialności, wysokiej kultury osobistej, dobrej znajomości obsługi komputera i urządzeń biurowych. Zakres zadań i odpowiedzialności: sprzedaż produktów bankowych, realizacja planów sprzedażowych, bieżąca obsługa Klientów w placówce zgodnie ze standardami Banku, aktywne pozyskiwanie nowych Klientów, dbałość o utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami, doradztwo w zakresie produktów kredytowych, obsługa gotówkowa, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku. Firma oferuje: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę etatu, wynagrodzenie zasadnicze oraz system premiowy, możliwość rozwoju własnych kompetencji, niezbędne narzędzia pracy, rozwój zawodowy, system szkoleniowy. Kontakt z pracodawcą osobisty lub telefoniczny.
Data publikacji: 2018-04-27
Lokalizacja: Rybnik (śląskie)
Pracodawca: ŚLĄSKI BANK SPÓŁDZIELCZY SILESIA W KATOWICACH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Św. Jana 7, 44-200 Rybnik, powiat: m. Rybnik, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Od kandydatów firma oczekuje: wykształcenia średniego lub wyższego (preferowane ekonomia, finanse, bankowość), doświadczenia w sprzedaży (w branży bankowej będzie dodatkowym atutem), mile widziany ukończony kurs kasjerski, dobrej organizacji pracy oraz nastawienia na realizację wyznaczonych celów, umiejętności budowania, poszerzania i utrzymywania relacji biznesowych, komunikatywności, sumienności, rzetelności, odpowiedzialności, wysokiej kultury osobistej, dobrej znajomości obsługi komputera i urządzeń biurowych. Zakres zadań i odpowiedzialności: sprzedaż produktów bankowych, realizacja planów sprzedażowych, bieżąca obsługa Klientów w placówce zgodnie ze standardami Banku, aktywne pozyskiwanie nowych Klientów, dbałość o utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami, doradztwo w zakresie produktów kredytowych, obsługa gotówkowa, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku. Firma oferuje: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę etatu, wynagrodzenie zasadnicze oraz system premiowy, możliwość rozwoju własnych kompetencji, niezbędne narzędzia pracy, rozwój zawodowy, system szkoleniowy. Kontakt z pracodawcą osobisty lub telefoniczny.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
sprzedaż produktów bankowych, realizacja planów sprzedażowych, bieżąca obsługa Klientów w placówce zgodnie ze standardami Banku, aktywne pozyskiwanie nowych Klientów, dbałość o utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami, doradztwo w zakresie produktów kredytowych, obsługa gotówkowa, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rybnik
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rybnik
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rybnik
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.04.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
dobra organizacja pracy i samodzielność, komunikatywność, rzetelność, uczciwość
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dobra organizacja pracy
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Nazwa pracodawcy: ŚLĄSKI BANK SPÓŁDZIELCZY SILESIA W KATOWICACH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Adres pracodawcy:
Św. Jana 7, 44-200 Rybnik, powiat: m. Rybnik, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Rybnik
Gmina pracodawcy: Rybnik
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rybnik
Ulica pracodawcy: Św. Jana
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data dodania oferty pracy: 27.04.2018
Oferta pracy ważna do: 26.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 27.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 27.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zakres wykonywanych podstawowych zadań: 1) prowadzenie spraw z zakresu podziału nieruchomości,2) prowadzenie spraw scalania nieruchomości i ich ponownego podziału,3) ustalanie opłat adiacenckich oraz planistycznych,4) nadawanie numerów porządkowych nieruchomości oraz prowadzenie spraw z zakresu nazewnictwa ulic,5) przygotowywanie dokumentacji przetargowej w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych,6) ustanawianie służebności przesyłu, 7) zlecanie czynności związanych z pracą wydziału tj. robót geodezyjnych, robót wykonywanych przez rzeczoznawcę majątkowego, nadzór nad terminowością ich wykonania,8) kontrola wykorzystania środków przyznanych budżetem, w zakresie dokonywanych zleceń,9) prowadzenie księgowości wydziałowej,10) współudział w opracowaniu dokumentów, projektów uchwał i aktów prawa miejscowego oraz decyzji w zakresie zadań na zajmowanym stanowisku pracy. 4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: praca w siedzibie Urzędu Miasta na II piętrze. Budynek biurowy bez windy. Ciągi komunikacyjne i drzwi w budynku o odpowiedniej szerokości. Z parteru na piętro jest podjazd dla osób niepełnosprawnych. Zatrudnienie na czas określony z możliwością przedłużenia, w pełnym wymiarze czasu pracy, przy obsłudze monitora ekranowego w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami. Wynagrodzenie zasadnicze miesięczne brutto w przedziale od 2700 zł do 3100 zł plus dodatek za wieloletnią pracę.Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Ustka.
Urząd Miasta Ustka - 2017-08-03 - Ustka (pomorskie)
Kierowanie działem bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładzie pracy, całokształt poczynań związanych ze stanem bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładzie.
Zakład Izolatorów Elektrotechnicznych "BOPLAST" Spółka z o.o. - 2017-04-14 - Lębork (pomorskie)
WYKONYWANIE NAPRAW I KONSERWACJI POJAZDÓW CIĘŻAROWYCH,WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE DO ŚREDNIEGO, ZNAJOMOŚĆ POJAZDÓW CIĘŻAROWYCH
CENTRUM TRUCK SERVICE ARKADIUSZ DRĄŻEWSKI - 2017-09-20 - Szczecin (zachodniopomorskie)
kucharz
FHU 6STAR Krzysztof Sadowski - 2018-04-04 - Iława (warmińsko-mazurskie)
pomoc w opiece nad dziećmi w wieku od 1 roku do 3 lat, pomoc w prowadzeniu zajęć edukacyjnych i wychowawczych
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Bogdanowo (wielkopolskie)
ochrona obiektu, monitoring, obsługa komputera, kontrola pracowników
Solid Security Sp. z o.o. - 2017-05-29 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
Udział w pracach nad przygotowywaniem do publikacji katalogów wymienionych w art. 52a ustawy o Instytucie Pamięci Narodowej Komisji Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu z 18.12.1998 r. z późn.zm. oraz art. 22 ust. 1 ustawy o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów z 18.10.2006 r. z późn.zm. Przeprowadzanie kompleksowych kwerend archiwalnych na potrzeby przygotowywanych postępowań lustracyjnych oraz ww. katalogów. Analiza i opis materiałów archiwalnych. Prowadzenie korespondencji i dokumentacji spraw. Tworzenie komputerowych baz danych. Pozostałe obowiązki zlecone przez przełożonych.
Instytut Pamięci Narodowej-Komisja Ścigania Zbrodni Przeciwko Narodowi Polskiemu - 2018-02-06 - Gdańsk (pomorskie)
do uzgodnienia
ZAKŁAD KARNY W RZESZOWIE - 2016-09-21 - Rzeszów (podkarpackie)
praca na podanym stanowisku
CENTRUM KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO - 2016-06-23 - Kraków (małopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
prace fizyczne - sprzątanie
PRZEDSIĘBIORSTWO TRANSPORTOWO SPEDYCYJNE "ROMAK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta Wspólnot Mieszkaniowych, ksiegowych rozliczeń, prowadzenie księgowości Współnot Mieszkaniowych
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Sosnowiec (śląskie)
w/g potrzeb
"POD TELEGRAFEM" S. A. w Kielcach - 2018-02-13 - Kielce (świętokrzyskie)
Tworzenie mapy połączeń sieciowych dla biura oraz tworzenie odpowiedniego systemu rozłożenia układów sieci; odpowiedzialność za lokalną infrastrukturę H/W (HardWire Infrastructure), przeprowadzanie instalacji S/W, rozwiązywanie problemów IT oraz wspieranie użytkowników w zakresie infrastruktury H/W; utrzymywanie infrastruktury IT w dobrej kondycji; tworzenie rejestrów porządkowych oraz baz danych infrastruktury IT; tworzenie zaawansowanej dokumentacji technicznej;
EPAM Systems Poland - 2017-04-21 - Gdańsk (pomorskie)
przeprowadzanie kontroli w jednostkach podległych
kontakt przez PUP - 2017-01-09 - Stalowa Wola (podkarpackie)
nauka w dziennej szkole ponadgimnazjalnej dla młodzieży
PIERWSZY ZESPÓŁ SZKÓŁ PRYWATNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-25 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Produkcja drożdżówek, pączków. Praca w godzianch 15.00 - 23.00.
"Korona" Mirosław i Witold Korona - 2017-08-04 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Zgodny, praca w Grudziądzu.
"SYSTEMY BRAMOWE SERWIS" Sp. z o. o. - 2016-08-03 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
praca biurowa z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy.
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Herby (śląskie)
transport krajowy towarów
USŁUGI TRANSPORTOWE Monika Kopek - 2017-06-23 - Licze (pomorskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami remontowymi i inwestycyjnymi w zakresie budownictwa ogólnego i wodnego realizowanych na terenie działalności RZGW w Poznaniu, Zarządu Zlewni Noteci w Bydgoszczy.Wykonywanie obowiązków z zakresu utrzymania obiektów budowlanych, określonych art. 61-71 (rozdział 6) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. Nr 89, poz. 414 z póź. zm.) oraz przepisów wykonawczych wydanych na podstawie art. 7 tej ustawy, a w szczególności: dokonywanie uzgodnień, opiniowanie dokumentacji, uzyskiwanie odpowiednich pozwoleń, nadzór inwestorski, udział w odbiorach robót.Dokonywanie okresowych przeglądów wszystkich zagród oraz uczestniczenie w procesie planowania remontów, inwestycji oraz sporządzanie okresowych sprawozdań.Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań remontowych budynków i zagród.Udział w postępowaniach dotyczących udzielania zamówień publicznych oraz w przygotowywaniu zleceń oraz zawieraniu umów na roboty, dostawy, usługi.Uczestniczenie w procesie planowania remontów, inwestycji w zakresie budownictwa ogólnegoi wodnego.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:wyjazdy służbowepraca przy komputerzeMiejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:budynek 1-piętrowy bez windyszerokość ciągów komunikacyjnych oraz szerokość drzwi odpowiednich wymiarówtoalety nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych.Wymiar czasu pracy: pełen etat lub 1/2 etatu
REGIONALNY ZARZĄD GOSPODARKI WODNEJ W POZNANIU - 2017-08-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie kontroli przestrzegania przepisów o ochronie środowiska przez podmioty gospodarcze oraz organy administracji w zakresie gospodarki odpadami oraz ochrony powierzchni ziemi, przestrzegania przepisów o gospodarce opakowaniami oraz odpadami opakowaniowymi, preparatami i substancjami chemicznymi, preparatami biobójczymi, gospodarowania niektórymi odpadami oraz o opłacie produktowej i opłacie depozytowej zgodnie z obowiązującymi przepisami i wytycznymi oraz rejestrowanie wyników kontroli w celu sprawdzenia dotrzymywania obowiązków wynikających z mocy prawa i decyzji administracyjnych. Sprawdzanie stanu gospodarki odpadami w kontrolowanych podmiotach, zagospodarowania wysypisk, stosowania odpowiedniej technologii składowania odpadów, możliwości wystąpień nadzwyczajnych zagrożeń środowiska z ich strony oraz czy eksploatacja prowadzona jest zgodnie z zatwierdzoną instrukcją eksploatacji w celu eliminowania negatywnego wpływu na środowisko. Opracowywanie projektów wystąpień pokontrolnych, zarządzeń pokontrolnych, decyzji administracyjnych, wystąpień do organów Prokuratury i Sądów Rejonowych oraz współpraca z organami samorządowymi i rządowymi w zakresie ochrony środowiska przed odpadami oraz powierzchni ziemi w celu oceny prawidłowości funkcjonowania przepisów ochrony środowiska. Dokonywanie w formie opisowej i graficznej bieżącej oraz okresowej oceny stanu eksploatacji składowisk i wysypisk oraz urządzeń do utylizacji i unieszkodliwiania odpadów w celu udokumentowania poprawności eksploatacji składowiska. Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych, nakładających kary pieniężne za magazynowanie odpadów niezgodnie z ustalonymi warunkami lub niezgodnie z zatwierdzoną instrukcją eksploatacji składowiska określonymi w decyzjach właściwych organów, prowadzenie w miarę potrzeb rozpraw administracyjnych, przygotowywanie projektów decyzji dotyczących kosztów przeprowadzania kontroli w celu wyegzekwowania należności finansowych za niezgodne z przepisami postępowanie pogarszające stan środowiska. Przygotowywanie danych do sporządzania sprawozdawczości z wykonania zadań, podzadań oraz mierników dla układu zadaniowego budżetu oraz do planów kontroli Wydziału Inspekcji w celu realizacji wytycznych określonych przez GIOŚ oraz realizacji zadań z zakresu kontroli przestrzegania prawa ochrony środowiska. Sprawdzanie w miarę potrzeb w czasie kontroli podmiotów gospodarczych poprawności dokumentów i opracowań będących podstawą do wydania decyzji zezwalających na wytwarzanie odpadów oraz usuwanie, wykorzystanie i unieszkodliwianie przez odbiorców odpadów niebezpiecznych w celu oceny zgodności z obowiązującymi przepisami.
WYDZIAŁ WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU OCHRONY ŚRODOWISKA W OPOLU - 2018-04-16 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
sprzątanie poradni lekarskich MCZ w Lubinie, praca w godz. popołudniowych 14:00-22:00
MARKOP L&A JAKÓBOWSCY - SPÓŁKA JAWNA - 2016-09-20 - Lubin (dolnośląskie)
Kontrola: międzyoperacyjna w toku produkcji, przestrzegania norm jakościowych w trakcie produkcji, stanu sanitarno-higienicznego przedsiębiorstwa i pracowników, jakości dostaw surowca rybnego i pozytywnych komponentów. Miejsce wykonywania pracy KARTOSZYNO. Pracodawca zapewnia: bezpłatny dowóz do pracy z Gniewina, Krokowej, Choczewa, Lęborka, Linii, Wejherowa, Pucka, Redy, Gdyni (i mniejszych miejscowości zgodnych z trasą dowozu), pakiet socjalny, dodatkowe ubezpieczenie grupowe, pakiet medyczny TU ZDROWIE po roku pracy.
GRAAL SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-02-13 - Kartoszyno (pomorskie)
jw.
Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego - 2018-03-29 - Warszawa (mazowieckie)
kierowanie zespołem pojazdów o DMC powyżej 3,5 tony, nadzór nad załadunkiem i rozładunkiem, dbałość o powierzony tabor i ładunek, dbałość o prawidłowy przebieg przewozumiejsce pracy: teren Europy
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W BYDGOSZCZY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-Obróbka wstępna warzyw, praca na zmywaku,-Praca dwuzmianowa w godz. 6:00-14:00; 14:00-22:00,-Do wynagrodzenia zasadniczego premia,-Na rozmowę należy umówić się telefonicznie tel. 58-531-54-52 lub 696-161-063.
BAR DWORCOWY S.C. K. CHYŁA, P. CHYŁA - 2018-05-16 - Tczew (pomorskie)
jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2016-12-21 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
Zarząd Pałacu Kultury i Nauki Sp. z o.o. - 2017-12-20 - Warszawa (mazowieckie)
dowożenie materiałów i załadunek
HAMAR A.M. BENEDYKCIŃSCY SPÓŁKA JAWNA - 2018-03-14 - Bytnica (lubuskie)