INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO DS. UTRZYMANIA DRÓG Gdańsk oferta pracy Gdański Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku

Stanowisko: INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO DS. UTRZYMANIA DRÓG

Wynagrodzenie: 3 800 - 4 300 PLN

Zakres obowiązków: w zakresie utrzymania dróg:przeprowadzanie przeglądów okresowych i specjalnych dróg, ulic, placów, parkingów w zakresie oceny stanu technicznego nawierzchni jezdni i chodników,określanie potrzeb i opracowywanie planów kwartalnych, rocznych, remontów bieżących dróg, ulic, placów, parkingów,przygotowywanie warunków technicznych do opracowania specyfikacji zamówień publicznych dot. zadań prowadzonych przez Dział,Zlecanie, przygotowywanie umów, nadzorowanie, rozliczanie i odbiory realizowanych robót,Udział w przygotowaniu, prowadzeniu i rozstrzyganiu przetargów na remonty w zakresie bieżącego utrzymania dróg,prowadzenie ewidencji postulatów, wniosków i notatek prasowych, badanie w terenie zasadności wniosków, postulatów i krytyki prasowej i udzielanie odpowiedzi zainteresowanym,opiniowanie i parafowanie umów pod względem ich zgodności z SIWZ w postępowaniu przetargowym,przeciwdziałania wszelkim zagrożeniom dla ruchu drogowego, wynikającym ze stanu technicznego dróg.Praca biurowo terenowa, przy czym w terenie do 50% czasu pracy, sporadycznie poza godzinami pracy tj. w godzinach popołudniowych, nocnych oraz w dni wolne od pracy.

Data publikacji: 2018-04-03

Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)

Pracodawca: Gdański Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
w zakresie utrzymania dróg:przeprowadzanie przeglądów okresowych i specjalnych dróg, ulic, placów, parkingów w zakresie oceny stanu technicznego nawierzchni jezdni i chodników,określanie potrzeb i opracowywanie planów kwartalnych, rocznych, remontów bieżących dróg, ulic, placów, parkingów,przygotowywanie warunków technicznych do opracowania specyfikacji zamówień publicznych dot. zadań prowadzonych przez Dział,Zlecanie, przygotowywanie umów, nadzorowanie, rozliczanie i odbiory realizowanych robót,Udział w przygotowaniu, prowadzeniu i rozstrzyganiu przetargów na remonty w zakresie bieżącego utrzymania dróg,prowadzenie ewidencji postulatów, wniosków i notatek prasowych, badanie w terenie zasadności wniosków, postulatów i krytyki prasowej i udzielanie odpowiedzi zainteresowanym,opiniowanie i parafowanie umów pod względem ich zgodności z SIWZ w postępowaniu przetargowym,przeciwdziałania wszelkim zagrożeniom dla ruchu drogowego, wynikającym ze stanu technicznego dróg.Praca biurowo terenowa, przy czym w terenie do 50% czasu pracy, sporadycznie poza godzinami pracy tj. w godzinach popołudniowych, nocnych oraz w dni wolne od pracy.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 800 - 4 300 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO DS. UTRZYMANIA DRÓG

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: inspektor nadzoru budowlanego

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 800 - 4 300 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie co najmniej średnie techniczne o specjalności drogowej - 6 lat stażu pracy lub wyższe o specjalności: drogi co najmniej 4 lata stażu pracy,uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej,4 letnie doświadczenie pełnienia samodzielnej funkcji na stanowisku kierownika robót drogowych, inspektora nadzoru robót drogowych,znajomość przepisów ustawy: Kodeks Postępowania Administracyjnego, Prawo Budowlane, Ustawa o zamówieniach publicznych, Kodeks Pracy,znajomość programów komputerowych, w tym MS OfFice,umiejętność redagowania pism,czynne prawo jazdy kat. B,obywatelstwo polskie,pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,niekaralność brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,nieposzlakowana opinia. Dodatkowe wymagania: znajomość obsługi komputera w zakresie programów kosztorysowych (NORMA),znajomość topografii miasta,umiejętność organizacji pracy na danym stanowisku.Wymagane dokumenty aplikacyjne:list motywacyjny, oraz informacje (np. cv), o których mowa w art. 221ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 1998 r., nr 21,poz.94 ze zm.) tj. imię (imiona) i nazwisko, imiona rodziców, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres dla korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia,kserokopie dokumentów poświadczających wymagane wykształcenie (dyplomy, świadectwa),kserokopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje (ukończone studia podyplomowe, kursy, zdobyte uprawnienia, certyfikaty umiejętności lub certyfikaty językowe),kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy,oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe (w przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego),oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o nieposzlakowanej opinii,oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku (w przypadku zatrudnienia kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne do wskazanego lekarza medycyny pracy, przed podjęciem pracy).Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2016,poz.902 j.t.), jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone podpisaną przez kandydata klauzulą:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016,poz.902.j.t.).Oferowane wynagrodzenie zasadnicze 3.800,00 zł 4.300,00 zł, ostateczna kwota będzie uzależniona od posiadanego doświadczenia i kompetencji. W skład wynagrodzenia poza wynagrodzeniem zasadniczym wchodzą: dodatek stażowy w wys. 5-20% płacy zasadniczej, premie: 15 % regulaminowej i 5 % motywacyjnej, 400 zł dodatku funkcyjnego (zgodnie z regulaminem wynagradzania i premiowania pracowników GZDiZ),Termin składania aplikacji - do dnia 16.04.2018 r.Zainteresowane osoby prosimy o składanie ofert osobiście, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Nabór na stanowisko: inspektor nadzoru ds. utrzymania dróg, w kancelarii GZDiZ budynek A, lub listownie na adres: ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk, (liczy się data wpływu do GZDiZ). Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 4

Nazwa pracodawcy: Gdański Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy

Adres pracodawcy:
Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty aplikacyjne:list motywacyjny, oraz informacje (np. cv), o których mowa w art. 221ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 1998 r., nr 21,poz.94 ze zm.) tj. imię (imiona) i nazwisko, imiona rodziców, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres dla korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia,kserokopie dokumentów poświadczających wymagane wykształcenie (dyplomy, świadectwa),kserokopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje (ukończone studia podyplomowe, kursy, zdobyte uprawnienia, certyfikaty umiejętności lub certyfikaty językowe),kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy,oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe (w przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego),oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o nieposzlakowanej opinii,oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku (w przypadku zatrudnienia kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne do wskazanego lekarza medycyny pracy, przed podjęciem pracy).Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2016,poz.902 j.t.), jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone podpisaną przez kandydata klauzulą:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016,poz.902.j.t.).Termin składania aplikacji - do dnia 16.04.2018 r.Zainteresowane osoby prosimy o składanie ofert osobiście, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Nabór na stanowisko: inspektor nadzoru ds. utrzymania dróg, w kancelarii GZDiZ budynek A, lub listownie na adres: ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk, (liczy się data wpływu do GZDiZ). Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w BIP (www.gdansk.pl), na stronie internetowej GZDiZ (www.gzdiz.gda.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Gdańskiego Zarządu Dróg i Zieleni.Informujemy, że złożonych ofert nie odsyłamy.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Gdańsk

Gmina pracodawcy: Gdańsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Gdańsk

Adres strony pracodawcy: www.zdiz.gda.pl

Ulica pracodawcy: Partyzantów

Numer budynku pracodawcy: 36

Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor nadzoru budowlanego

Data dodania oferty pracy: 03.04.2018

Oferta pracy ważna do: 16.04.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 03.04.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 03.04.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

POMOC KUCHENNA - 997,4 PLN

ZGODNIE Z WNIOSKIEM
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Błotnica (dolnośląskie)

INSPEKTOR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH - do 500 PLN

Czynności związane z ochroną danych osobowych zgodnie z rozprządzeniem i wymogami prawnymi, zabezpieczenie informatyczne. Praca na 1/8 etatu
Medyczno-Społeczne Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego - 2018-08-02 - Mielec (podkarpackie)

EKSPEDYTOR SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 15 PLN

prowadzenie dokumentacji wysyłki towaru w języku wietnamskim, pakowanie zamówionego produktu i przygotowywanie go do wysyłki, prowadzenie ewidencji zamówień w języku wietnamskim
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPRZEDAWCA - od 13 PLN

Przygotowywanie mieszanek lodów i gofrów; obsługa kasy fiskalnej. Zatrudnienie na okres maj-październik. Miejsce pracy "Słodka chwilka" ul. Żeromskiego
PHU MonMar MONIKA GRABOWSKA - 2017-04-26 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

TYNKARZ - od 2 100 PLN

- przygotowywanie różnych podłoży pod wykonanie tynku- przygotowywanie zapraw tynkarskich- wykonywanie, naprawa i konserwacja tynków różnego rodzaju- obsługa maszyn i narzędzi tynkarskich- organizowanie swojego stanowiska pracy zgodnie z zasadami BHP i ochrony ppoż.
BUDEX Łukasz Bury - 2018-05-08 - Rydułtowy (śląskie)

RECEPCJONISTA - do 2 100 PLN

przyjmowanie gości hotelowych, przyjmowanie rezerwacji.
kontakt przez PUP - 2016-10-09 - Gdańsk (pomorskie)

ASYSTENT FRYZJERA - od 1 850 PLN

- obsługa klienta;- mycie głów;- dbanie o czystość salonu.
ANNA WITOSŁAWSKA PRACOWNIA HAIR & MAKE UP - 2016-10-10 - Chodzież (wielkopolskie)

INSPEKTOR BRANŻY DROGOWEJ(NR 7818) - od 2 100 PLN

Podstawowe obowiązki:1. Kontrola jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.2. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.3. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem.4. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.5. Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.6. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.8. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów.9. Raportowanie.10. Nadzór nad prawidlowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych.11. Weryfikacja dokumentacji projektowej.12. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.13. Rozliczanie przeprowadzonych prac.14. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.15. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekowowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.16. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2016-11-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR DS. PROJEKTÓW UNIUJNYCH - do 2 000 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-09-05 - Ostrołęka (mazowieckie)

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY - od 2 500 PLN

redagowanie pism, praca z pakietem office, prowadzenie rejestrów, przyjmowanie zgłoszeń.
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

INSPEKTOR /SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 1 500 PLN

Realizowanie zadań w zakresie zamówień, w tym zamówień publicznych.
Wojewódzki Ośrodek Lecznictwa Odwykowego i Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Gorzycach - 2017-10-20 - Gorzyce (śląskie)

POMOCNIK OPERATORA - od 15 PLN

-zabezpieczenie dostępności materiałów do produkcji-dozowanie materiałów do pojemników-ustawianie i kontrola parametrów
kontakt przez OHP - 2018-09-04 - Strzelce Opolskie (opolskie)

INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO - od 2 100 PLN

Prowadzenie kontroli budów, robót budowlanych i utrzymania obiektów budowlanych. Prowadzenie postępowań budowlanych ws. Ustawy prawo budowlane
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Nisko (podkarpackie)

INSPEKTOR W WYDZIALE FINANSOWO-KSIĘGOWYM - 2 000 - 5 000 PLN

dekretacja, księgowanie oraz wystawianie dokumentów księgowych, księgowanie wyciągów bankowych, faktur sprzedażowych, kosztowych, przygotowywanie i księgowanie płatności, kontrola należności, księgowanie list płac, czynny udział w procesie zamknięcia miesiąca, wykorzystanie znajomości przepisów podatków VAT, PIT, CIT oraz rachunkowości
Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego - 2017-07-06 - Warszawa (mazowieckie)

POKOJOWA - do 13,7 PLN

Utrzymanie czystości w pokojach hotelowych, uzupełnianie produktów spożywczych, umowa zlecenie około 168 h w m-cu, dyspozycyjność 8-16.Kontakt z pracodawcą: 609 528 956
MR CLEAN AJT POLSKA Sp. z o.o. Sp. k. - 2018-03-16 - Wrocław (dolnośląskie)

POMOCNIK BUDOWLANY - od 1 850 PLN

Pomocnicze prace budowlane
SAJABUD SŁAWOMIR HAŃDZIUK - 2016-04-22 - Ostrzeszów (wielkopolskie)

INSPEKTOR DS. INWESTYCJI I REMONTÓW - od 1 500 PLN

Wdrażanie polityki inwestycyjnej Związku w rodzinnych ogrodach działkowych mającej na celu rozwój i i modernizację ogrodów; współpraca z zarządami ROD w zakresie inicjowania i realizacji zadań remontowo - inwestycyjnych w ogrodach; opracowywanie wniosków; planowanie i projektowanie zadań; kosztorysowanie - uzyskiwanie wymaganych zezwoleń, pozwoleń, zgłoszeń - wyboru wykonawcy; pomoc w przygotowywaniu przetargów, zawieranie umów; realizacja zadań; dobór inspektorów nadzoru robót branżowych w celu sprawowania nadzoru inwestorskiego; odbiór zadania - rozliczenie zadania i jego przyjęcie; sporządzanie planów inwestycji
Polski Związek Działkowców Okręg Warmińsko-Mazurski w Olsztynie - 2017-12-19 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

POMOCNIK ELEKTROMONTERA. - od 1 850 PLN

Roboty elektryczne, budowa i konserwacja oświetlenia.
Zakład Usług Elektrycznych "TOM ELEKTRO" Antoni Tomala - 2016-06-22 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

INFORMATYK - od 3 000 PLN

Obsługa i zabezpieczenie sieci komputerowej, konfiguracja urządzeń i sprzętu komputerowego, serwera, bieżąca aktualizacja oprogramowania, obsługa i administrowanie systemami informatycznymi, wdrażanie nowych programów, a także szkolenie pracowników w tym zakresie.
Zakład Techniki Próżniowej TEPRO S.A. - 2018-03-08 - Koszalin (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR BHP - od 2 500 PLN

prowadzenie dokumentacji bhp (oceny ryzyka zawodowego, dokumentacja powypadkowa, analizy), przeprowadzenie szkoleń wstępnych i okresowych bhp, kontrola stanowisk pracy, sporządzanie instrukcji bhp
TOP SERWIS Piotr Cisakowski - 2017-07-21 - Nowa Sól (lubuskie)

INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY ORAZ PPOŻ. - do 2 800 PLN

Konkurs na stanowisko inspektora ds.bhp i ppoż.-wykonywanie zadań służby bezpieczeństwa i i higieny pracy,-wykonywanie zadań w zakresie chrony przeciwpożarowej,szczegółowe informacje na stronie: www.olsztyn.po.gov.pl
Prokuratura Okręgowa w Olsztynie - 2016-02-09 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR NADZORU - 4 300 - 4 500 PLN

koordynowanie pracy służb technicznych Rejonu Obsługi Mieszkańców, opracowywanie planów finansowo-rzeczowych, sporządzanie kosztorysów inwestorskich, prowadzenie nadzoru nad robotami budowlanymi i inwestycjami, rozliczanie realizowanych robót, odbiór i sprawdzanie zleconych projektów budowlanych
Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych Zakład Budżetowy - 2017-11-20 - Tychy (śląskie)

SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Wołomin (mazowieckie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - od 1 850 PLN

Opieka nad dziećmi.
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Pasieki (lubelskie)

POMOC NAUCZYCIELA - od 2 000 PLN

PRACE PORZĄDKOWE NA TERENIE PLACÓWKI, SPRAWOWANIE OPIEKI NAD DZIEĆMI W WIEKU PRZEDSZKOLNYM;POMOC PRZY OBSŁUDZE DZIECIWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, ELASTYCZNOŚĆ NA POTRZEBY PRAC PORZĄDKOWYCH, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, AKTUALNA KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO EPIDEMIOLOGICZNYCH;;
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR - od 2 000 PLN

Kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowej, sporządzanie dokumentacji i zestawień kadrowych, obsługa kadrowa pracowników (umowy o pracę, zaświadczenia itp.), rozliczanie czasu pracy pracowników (listy obecności, urlopy, zwolnienia, harmonogramy), przygotowywanie oraz rozliczanie dokumentacji związanej z umowami cywilnoprawnymi, raportowanie na potrzeby Zarządu oraz instytucji zewnętrznych, tworzenie, nadzór i realizacja polityki personalnej
Szpital Wojewódzki im. M. Kopernika w Koszalinie - 2016-10-07 - Koszalin (zachodniopomorskie)