INSPEKTOR JAKOŚCI Tczew oferta pracy TOOLIP HR SPÓŁKA Z O.O.

Stanowisko: INSPEKTOR JAKOŚCI

Wynagrodzenie: 2 500 - 2 800 PLN

Zakres obowiązków: Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy: nadzór nad zgodnością procesu produkcyjnego,- kontrola jakości komponentów i produktów gotowych, - wypełnienie raportów jakościowych i wprowadzanie danych,- Miejsce pracy Tczew,Kontakt telefoniczny 603-420-028

Data publikacji: 2016-11-16

Lokalizacja: Tczew (pomorskie)

Pracodawca: TOOLIP HR SPÓŁKA Z O.O.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: 83-110 Tczew, powiat: tczewski, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy: nadzór nad zgodnością procesu produkcyjnego,- kontrola jakości komponentów i produktów gotowych, - wypełnienie raportów jakościowych i wprowadzanie danych,- Miejsce pracy Tczew,Kontakt telefoniczny 603-420-028

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: trzy zmiany

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 2 800 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies

Czy jest to praca tymczasowa?: 1

Nazwa stanowiska: INSPEKTOR JAKOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tczew

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tczewski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tczew

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: kontroler jakości wyrobów przemysłowych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 2 800 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 16.11.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie

Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące

Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Umiejętność - metrologii, mierników

Nazwa pracodawcy: TOOLIP HR SPÓŁKA Z O.O.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tczewie

Adres pracodawcy:
Wajdeloty 19/2, 80-437 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Gdańsk

Gmina pracodawcy: Gdańsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Gdańsk

Ulica pracodawcy: Wajdeloty

Numer budynku pracodawcy: 19

danePracodawcy_nrKraz: 8564

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tczewie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: kontroler jakości wyrobów przemysłowych

Data dodania oferty pracy: 16.11.2016

Oferta pracy ważna do: 14.12.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 16.11.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 16.11.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

INSPEKTOR - 2 100 - 3 000 PLN

Zarządzanie budynkami mieszkalnymi, użytkowymi i administracyjnymi oraz innymi nieruchomościami stanowiącymi wyłączną własność gminy lub w posiadaniu samoistnym gminy, przekazanymi do MZGM, w szczególności : przejmowanie do zarządzenia budynków mieszkalnych , użytkowych i administracyjnych. Prowadzenie ogółu spraw finansowych dotyczących bieżącego utrzymania nieruchomości, w tym: przygotowanie dokumentacji do udzielenia zamówienia publicznego na wyłonienie wykonawców dostawy mediów do zarządzanych nieruchomości ( dostawa wody i odprowadzenia ścieków , dostawę energii elektrycznej , energii cieplnej , gazu ) oraz utrzymanie porządku i czystości, itp. W tym : przygotowanie wniosków oraz przygotowanie dokumentacji technicznej zamówienia ,przygotowanie umów lub zleceń na bieżące utrzymanie nieruchomości oraz monitorowanie prawidłowości realizacji tych umów i zleceń , kontrola merytoryczna umów ,rachunków i faktur za realizację dostaw i usług dotyczących bieżącego utrzymania nieruchomości , egzekwowanie kar umownych z tytułu nieprawidłowego wykonania dostaw i usług. Analizowanie i bilansowanie potrzeb finansowych dotyczących zabezpieczenia środków na bieżące utrzymanie nieruchomości. Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania wodomierzy i odczytów zużycia wody na budynkach i lokalnych , w tym: przyjmowanie wodomierzy wraz z ich plombowaniem, zapewnienie okresowych przeglądów liczników oraz inicjowanie wymiany w przypadku upływu okresu legalizacji zapewnienia odczytów zużycia wody, sporządzenie wykazów niezbędnych do obliczania zużycia wg poszczególnych najemców. Zapewnienie odczytów liczników/podzielników na dostawę ciepła, sporządzanie wykazów niezbędnych do obliczanie zużycia wg poszczególnych najemców , prowadzenia spraw dotyczących innych mediów. Prowadzenie spraw wywozu nieczystości stałych, sporządzanie deklaracji. Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem nieruchomości oraz uczestniczenie wspólnie z ubezpieczycielem majątku w oględzinach szkód , sporządzanie protokołów z oględzin. Prowadzenie ogółu spraw dotyczących lokali mieszkalnych i pomieszczeń przynależnych oraz lokali użytkowych i garaży , w tym : uczestniczenie w przejmowaniu i przekazywaniu najemcom lokali i pomieszczeń przynależnych , sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych , zapewnienie aktualnych rzutów lokali , piwnic i pomieszczeń gospodarczych lub wyrysów innych wynajmowanych nieruchomości, dokonywanie w miarę potrzeb ich pomiarów lokali w uzgodnieniu z referentem ds. technicznych , uczestniczenie w eksmisjach : opracowanie dokumentacji fotograficznej przed i po opróżnieniu lokalu przez lokatora , zabezpieczenie zwolnionych lokali przed nielegalnym zajęciem , zapewnienie opróżnienia lokali i pomieszczeń po zdaniu lokalu, przeprowadzenie inwentaryzacji piwnic i pomieszczeń gospodarczych oraz ich użytkowników, sporządzanie umów najmu lokali i ich aktualizacje , inicjowanie wypowiadanie umów najmu lokali i pomieszczeń z przyczyn innych niż zadłużenie : okresowa weryfikacja osób zamieszkujących w lokalu i kierowanie spraw do Urzędu Miejskiego o wymeldowanie , prowadzenie spraw związanych z użytkowaniem pomieszczeń przynależnych do lokalu : weryfikowanie użytkowników pomieszczeń przynależnych : prowadzenie spraw związanych z użytkowaniem strychów , suszarni , pralni i innych części wspólnych : zakładanie i zamykanie kartotek najemców w programie Probit Czynsze , aktualizacje związane z nabyciem lub utratą tytułu prawnego ( w tym ustalenie odszkodowania z tytułu bezumownego korzystania z lokalu) , aktualizacje wynikające z aneksów umów , wprowadzanie stanów liczników wody do programu Probit Czynsze. Prowadzenie rejestrów umów najmu lokali mieszkalnych , socjalnych, pomieszczeń tymczasowych , lokali użytkowych ,innych nieruchomości : prowadzenie teczek najemców: dokonywanie we współpracy z referentem ds. technicznych wizji lokalowych i oceny stanu technicznego zwalnianych lokali mieszkalnych, użytkowych, garaży, pomieszczeń gospodarczych oraz ustalenie wspólnie zakresu potrzeb remontowych w lokalach przejmowanych do ponownego zasiedlenia w tym wskazywanie prac obciążających najemcę i prac , których koszt ponosi gmina, rozliczenie kosztów na najemcę w uzgodnieniu z referentem ds. technicznych: sporządzanie umów dotyczących ulepszenia lokalu w uzgodnieniu z referentem ds. technicznych : rozliczenie poniesionych przez najemców nakładów na ulepszenie lokalu w uzgodnieniu z referentem ds. technicznych ;rozliczenie poniesionych przez najemców nakładów na ulepszenia lokalu w uzgodnieniu z referentem ds. technicznych : nadzór nad prawidłowością użytkowania lokali , ( współpraca ze strażą miejską i policją ) , bieżąca współpraca z Urzędem Miejskim dotycząca lokali, w tym: informowanie o opróżnionych lokalach, przygotowanie dokumentacji niezbędnej do zamiany lub wykupu lokalu. Prowadzenie ogółu spraw dotyczących lokali użytkowych , garaży oraz gruntów, w szczególności : prowadzenie działań marketingowych w odniesieniu do wolnych lokali użytkowych, garaży i gruntów: organizowanie i prowadzenie przetargów lub konkursów na najem lokali użytkowych , garaży i gruntów: przygotowanie projektów uchwał dotyczących wyrażenia zgody na najem lokali użytkowych , garaży oraz gruntów oraz w trybie bez przetargowym. Prowadzenie spraw reklam na nieruchomościach , w tym przygotowanie umów. Prowadzenie spraw dotyczących obsługi najemców , w szczególności poprzez przyjmowanie ustnych i pisemnych zgłoszeń najemców oraz załatwianie spraw zgłaszanych przez najemców , w tym, w zakresie: utrzymania czystości i porządku , rażącego naruszania przez najemców regulaminu porządku domowego , dewastacji nieruchomości i ich wyposażenia , nielegalnego poboru energii elektrycznej, wody , itp. Niezgodnego z prawem podnajmu lokalu osobom trzecim. Przygotowanie materiałów do celów opracowania wieloletniego programu gospodarowania zasobem oraz innych opracowań i analiz dotyczących wykorzystania gminnego zasobu mieszkaniowego w zakresie wynikającym ze stanowiska pracy. Sporządzanie sprawozdawczości w zakresie ewidencji i eksploatacji zasobu mieszkaniowego w zakresie wynikającym ze stanowiska pracy.
MIESZKANIOWY ZASÓB GMINY MIEJSKIEJ CHODZIEŻ - 2018-02-13 - Chodzież (wielkopolskie)

KAFELKARZ - od 2 500 PLN

układanie glazury
F.U.H. Marko Marek Czapla - 2015-12-18 - Świętochłowice (śląskie)

SEKRETARZ SZKOŁY - od 2 000 PLN

sprzedaż usług edukacyjnych, bieżąca obsługa klienta, realizacja planów firmy, prowadzenie dokumentacji szkoły, dbanie o wizerunek oddziału, współpraca z innymi działami firmy
kontakt przez OHP - 2017-05-08 - Tarnowskie Góry (śląskie)

DYREKTOR FINANSOWY C.F.O. - od 10 000 PLN

Zarządzanie działem finansowym, zarządzanie działem księgowym.
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)

ROBOTNIK LEŚNY / ZRYWKARZ - od 2 000 PLN

Robotnik leśny / zrywkarz
Nawrocki Piotr ZAKŁAD USŁUG LEŚNYCH "PERFEKT" - 2017-05-23 - Garbicz (lubuskie)

INSPEKTOR KONTROLI JAKOŚCI - 3 000 - 3 850 PLN

Kontrola: międzyoperacyjna w toku produkcji, przestrzegania norm jakościowych w trakcie produkcji, stanu sanitarno-higienicznego przedsiębiorstwa i pracowników, jakości dostaw surowca rybnego i pozytywnych komponentów. Miejsce wykonywania pracy KARTOSZYNO. Pracodawca zapewnia: bezpłatny dowóz do pracy z Gniewina, Krokowej, Choczewa, Lęborka, Linii, Wejherowa, Pucka, Redy, Gdyni (i mniejszych miejscowości zgodnych z trasą dowozu), pakiet socjalny, dodatkowe ubezpieczenie grupowe, pakiet medyczny TU ZDROWIE po roku pracy.
GRAAL SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-07-30 - Kartoszyno (pomorskie)

FRYZJER/KA - od 1 850 PLN

Frzyjerstwo damsko-męskie, 2 wolne miejsca zatrudnienia 1 miejsce na pełny etat, drugie 3/4 etatu.
Solarium - Fryzjerstwo Aneta Kinder - 2016-05-04 - Czarnowąsy (opolskie)

PRACOWNIK HALI- DZIAŁ WARZYWA/OWOCE - od 2 200 PLN

Praca w dziale warzywa/owoce: wykładanie towaru, prace porządkowe na dziale oraz dbałość o czystość i odpowiednią ekspozycję towaru.
Auchan Polska Sp. z o.o. - 2017-05-09 - Nowa Wieś (śląskie)

INSPEKTOR - od 2 500 PLN

realizowanie obowiązków pracownika sekretariatu w zakresie czynności kancelaryjno-biurowych, zapewnienie sprawnego obiegu korespondencji, sporządzenie projektóe pism, protokołowanie czynności procesowych wykonywanych przez prokuratorów
Instytut Pamięci Narodowej-Komisja Ścigania Zbrodni Przeciwko Narodowi Polskiemu - 2016-10-19 - Poznań (wielkopolskie)

STAŻ - SPECJALISTA DS. TURYSTYKI - 997,4 PLN

zapoznanie się z ofertą biura, nauka obsługi klienta bezpośrednia i telefoniczna, nauka sprzedaży ofert oraz pomoc w ich realizacji, nauka rezerwacji biletów wstępu i noclegów, nauka obsługi programów tustystycznych SYKON, MERLINpomoc w pracach marketingowych
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Katowice (śląskie)

INSPEKTOR OCHRONY ŚRODOWISKA - 997,4 PLN

udział w opracowaniu dokumentów, wizytacje, prowadzenie sekretariatu
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Płock (mazowieckie)

Przedstawiciel Finansowy -

Opis stanowiska pracy: - Realizacja planów sprzedażowych - Poszukiwanie, nawiązywanie relacji i pozyskiwanie nowych klientów - Utrzymywanie stałego kontaktu z aktualnymi klientami i dbanie o jakość obsługi - Realizacja umówionych spotkań handlowych - Promowanie firmy w lokalnym środowisku
Eurocent S.A. - 2016-04-08 - Jelenia Góra (dolnośląskie)

INSPEKTOR BHP - 997,4 PLN

Inspektor BHP
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

w/g umowy
kontakt przez PUP - 2017-08-09 - Iłowo-Osada (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNIK OGÓLNOBUDOWLANY - 2 000 - 3 000 PLN

pracownik ogólnobudowlany - wykończenia wnętrz. System szkoleń pracodawcy.Praca na terenie woj. śląskiego (dowóz organizowany przez pracodawcę).
DS KOZŁOWSKI Firma Remontowo-Budowlana Agnieszka Kozłowska - 2016-10-13 - Gliwice (śląskie)

BRUKARZ - do 2 100 PLN

wyrównywanie i przygotowanie podłoża, układanie kostki brukowej, prace porządkowe
Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych "Inżynieria"S.A. Łuków - 2018-04-06 - Łuków (lubelskie)

INSPEKTOR DS. TECHNICZNO-EKSPLOATACYJNYCH - do 2 800 PLN

Wykształcenie wyższe techniczne; doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku mile widziane; obsługa komputera (pakiet MS office); dobra organizacja pracy; zakres obowiązków: utrzymanie technicznej sprawności budynku szpitala i jego infrastruktury, nadzór nad utrzymaniem pełnej sprawności aparatury medycznej wraz z obsługą portalu NFZ; gospodarka materiałowa i odpadowa, współudział w przygotowaniach i nadzorowaniu inwestycji remontowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Pilchowice;
SZPITAL CHORÓB PŁUC IM.ŚW.JÓZEFA W PILCHOWICACH - 2016-08-19 - Pilchowice (śląskie)

KOORDYNATOR - do 13 PLN

Koordynowanie zasobów ludzkich na obiektach obsługiwanych przez firmę. Nadzór nad zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie. Komunikacja na poziomie klient-pracownik w języku ukraińskim/rosyjskim. Kontrola czasu pracy osób zatrudnionych na obiekcie. Przygotowanie danych i dokumentów niezbędnych w naliczaniu płac oraz nadzór nad obiegiem i przygotowaniem dokumentów finansowych. Pozyskiwanie pracowników do pracy
FUTURE KRZYSZTOF AKONOM - 2017-12-05 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - od 6 000 PLN

Kierowca samochodu ciężarowego. Trasa Polska-Niemcy-Polska. Jednoosobowa obsada.
Magma Sp. z o.o. - 2017-08-18 - Bolesławiec (dolnośląskie)

INSPEKTOR - STARSZY SPECJALISTA - do 4 640 PLN

Zakres czynności związany z funduszami europejskimi - Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój. Oferta dostępna w sali E. Wymagane dokumenty należy złożyć lub przesłać pocztą do dnia 17 czerwca 2016 roku, na adres:Okręgowy Inspektorat Służby Więziennejul. Kleczkowska 35, 50-211 WrocławW formie papierowej, w zamkniętej kopercie z dopiskiem - Oferta pracy. Wynagrodzenie miesięczne brutto: 4.640 zł w zależności od stażu pracy. Rozpatrywane będą tylko kompletne zgłoszenia złożone w formie papierowej. Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu dokumentów).Nie zwracamy złożonych dokumentów.O terminie rozmowy kwalifikacyjnej wybrani kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem: 71 32 72 605.
Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej - 2016-06-03 - Wrocław (dolnośląskie)

PRACOWNIK POMOCNICZY - 14,7 - 15 PLN

- wykładanie towaru- drobne prace pomocniczo-porządkowe- pomoc w zatowarowywaniu działu ogród/budowlanego
kontakt przez OHP - 2018-04-11 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

INSPEKTOR OCHRONY DANYCH - od 1 000 PLN

Dostosowanie aktów wewnętrznych Szkoły Podstawowej nr 11 takich jak: Polityka Bezpieczeństwa i Instrukcja Zarządzania Systemem Informatycznym do potrzeb wynikających z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),- informowanie dyrektora szkoły oraz pracowników, którzy przetwarzają dane osobowe o obowiązkach spoczywających na nich na mocy w. przywołanego rozporządzenia oraz innych przepisów Unii lub państw członkowskich ochronie danych i doradzaniu im w tej sprawie,- wytworzenie, wdrożenie i monitorowanie opracowanych (na podstawie w.w. rozporządzenia) dokumentów związanych z bezpieczeństwem informacji oraz ochroną i przetwarzaniem danych osobowych,- przygotowywanie i prowadzenie szkoleń wewnętrznych z bezpieczeństwa informacji oraz przepisów o ochronie danych osobowych,- przeprowadzenie i przeprowadzanie audytów z zakresu bezpieczeństwa informacji w tym ochrony i przetwarzania danych osobowych,- opracowywanie rekomendacji z przeprowadzonych audytów,- współpraca z organem nadzorującym dane osobowe (aktualnie GIODO, po zmianie Urząd Ochrony Danych Osobowych OUDO),- pełnienie funkcji punktu kontaktowego dla organu nadzorującego w kwestiach związanych z przetwarzaniem danych osobowych,- obsługa incydentów związanych z bezpieczeństwem informacji, w tym naruszeń przepisów o ochronie danych osobowych.Warunki zatrudnienia:umowa o pracę na 1/4 etatu zawarta na okres próbny z perspektywą zawarcia kolejnej umowy/ów na czas określony nie dłużej niż do 30 czerwca 2020 roku. Zainteresowani kandydaci proszeni są o przesłanie listu motywacyjnego i CV pocztą elektroniczną na adres: sekretariat (at) sp11.elblag.pl Termin nadsyłania ofert upłynie w dniu 30 kwietnia 2018 roku. Prosimy o wpisanie w tytule Inspektor Ochrony Danych.Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Szkołę Podstawową nr 11 w Elblągu ul. Korczaka 34, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.Szkoła Podstawowa nr 11 w Elblągu zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami. Wybrani kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie. Szkoła Podstawowa nr 11 w Elblągu realizuje politykę równych szans w zatrudnieniu. Informujemy, że Administratorem danych jest Szkoła Podstawowa nr 11 w Elblągu ul. Korczaka 34. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.
Szkoła Podstawowa Nr11 - 2018-04-20 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

OD PODINSPEKTORA DO INSPEKTORA W REFERACIE WDRAŻANIA I KONTRAKTACJI (ZESPÓŁ DS. PROCEDUR I KONTRAKTACJI) W DEPARTAMENCIE EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO - 2 500 - 4 000 PLN

- przygotowywanie umów o dofinansowanie projektów współfinansowanych z EFS oraz aneksów do zawartych umów,- sporządzanie projektów uchwał Zarządu Województwa wraz ze zgłaszaniem pod obrady związanych z wdrażaniem RPO WP w zakresie Osi Priorytetowych współfinansowanych z EFS,- opracowywanie i weryfikacja we współpracy z właściwymi referatami DEFS oraz departamentami UMWP dokumentów wykonawczych RPO WP w zakresie Osi Priorytetowych współfinansowanych z EFS oraz ich zmiany, tj. w szczególności Opisu Funkcji i Procedur, Instrukcji Wykonawczej Instytucji Zarządzającej RPO WP,- weryfikacja w zakresie właściwym do zadań referatu dokumentów stanowiących podstawę naboru projektów konkursowych i pozakonkursowych współfinansowanych z EFS; dokonywanie oceny projektów współfinansowanych z EFS w związku z powołaniem do składu Komisji Oceny Projektów.
Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego - 2016-09-08 - Gdańsk (pomorskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

Obsługa klienta, dbałość o należytą ekspozycję towaru. Praca w Delikatesach Spar w Mokrzyskach w godz. 06.00 - 14.00 i 14.00 - 21.00.
"FAN" M.M.S. ANTONIUK - 2017-01-31 - Mokrzyska (małopolskie)

SPRZĄTACZ/KA - od 500 PLN

jw
Style-in Sp. z o.o. - 2017-04-04 - Warszawa (mazowieckie)

PIELĘGNIARKA - od 3 050 PLN

-Wykonywanie zleceń lekarskich,-Prowadzenie dokumentacji,-Usługi pielęgnacyjne, opiekuńcze, karmienie,-Angażowanie się w życie mieszkańców,-Udzielanie pierwszej pomocy,-Kontakt telefoniczny 58-535-23-33 wew. 14, e-mail: ksiegowa (at) dpsgniew.pl-Praca w godzinach 7-19, 19-7,-Miejsce pracy: DPS Gniew.
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ GNIEW - 2018-06-22 - Gniew (pomorskie)

INSPEKTOR MONTAŻOWY - od 2 000 PLN

- Kontrola montażu konstrukcji stalowych i urządzeń dla przemysłu wydobywczego i energetycznego, wsparcie kierownika robót montażowych w w/w zakresie. Kontrola postępu prac. Kontrola dostaw i ich realizacji w terminach umownych. - Wynagrodzenie: min. 2000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 6:30-14:30. Wymagane wykształcenie min. średnie techniczne kierunek - budownictwo, maszyny i urządzenia. Mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku inspektora montażowego. Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Kontakt osobisty (ul. Tadeusza Boya Żeleńskiego 105, 40-750 Katowice) lub telefoniczny (tel.: 665-660-409) w godz.: 8:00-15:00 lub e-mail: katarzyna.kruczek (at) famak.com.pl lub dokumenty aplikacyjne przesłać pocztą na adres (ul. Tadeusza Boya Żeleńskiego 105, 40-750 Katowice).
FAMUR PEMUG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-01 - Katowice (śląskie)