INSPEKTOR JAKOŚCI- GIEŁDA PRACY KLUB PRACY PUP 14.05.2019 G. 9.00 Gorzów Wielkopolski oferta pracy AXXIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: INSPEKTOR JAKOŚCI- GIEŁDA PRACY KLUB PRACY PUP 14.05.2019 G. 9.00

Wynagrodzenie: od 2 250 PLN

Zakres obowiązków: Zapewnienie odpowiednich standardów jakości produktu, kontrola jakości komponentów procesu produkcyjnego

Data publikacji: 2019-04-25

Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

Pracodawca: AXXIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
WALCZAKA 110, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zapewnienie odpowiednich standardów jakości produktu, kontrola jakości komponentów procesu produkcyjnego

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: trzy zmiany

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: system III zmianowy 6-14,14-22,22-6

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR JAKOŚCI- GIEŁDA PRACY KLUB PRACY PUP 14.05.2019 G. 9.00

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gorzów Wielkopolski

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gorzów Wielkopolski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gorzów Wielkopolski

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista kontroli jakości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 07.05.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
zdolności manualne, dobry stan zdrowia, dobry wzrok.

Nazwa pracodawcy:
AXXIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim

Adres pracodawcy:
WALCZAKA 110, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Godziny : Giełda Pracy Klub Pracy PUP 14.05.2019 g. 9.00

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubuskie

Powiat pracodawcy: m. Gorzów Wielkopolski

Gmina pracodawcy: Gorzów Wielkopolski

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Gorzów Wielkopolski

Ulica pracodawcy: WALCZAKA

Numer budynku pracodawcy: 110

danePracodawcy_nrKraz: 12914

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 10

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista kontroli jakości

Data dodania oferty pracy: 25.04.2019

Oferta pracy ważna do: 14.05.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 25.04.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 25.04.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?fcea5b3e407ae0c509e4c0b32a67a53c

Podobne oferty pracy

INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO - od 4 500 PLN

CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z USTAWĄ PRAWO BUDOWLANE ORAZ PRZEWIDZIANE DLA INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NA TERENIE KOSZALINA I W OBRĘBIE KOSZALINA;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE KIERUNKOWE, CZYTANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ, KOSZTORYSOWANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W PROGRAMIE NORMA, UPRAWNIENIA BUDOWLANE DO KIEROWANIA ROBOTAMI BUDOWLANYMI W SPECJALNOŚCI INSTALACYJNEJ W ZAKRESIE SIECI WODOCIĄGOWYCH, KANALIZACYJNYCH, CIEPLNYCH, WENTYLACYJNYTCH I GAZOWYCH BEZ OGRANICZEŃ, PRZYNALEŻNOŚĆ DO OKRĘGOWEJ IZBY INŻYNIERÓW, STAŻ PRACY MIN. 2 LATA OD MOMENTU UZYSKANIA UPRAWNIEŃ BUDOWLANYCH, ZNAJOMOŚĆ USTAWY PRAWO BUDOWLANE, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, RZETELNOŚĆ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ I SAMODZIELNOŚĆ;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TEL 261452041 LUB PRZESŁANIE CV NA e-mail: rziszczecin (at) wp.mil.pl
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-01-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR - od 2 300 PLN

- udzielenie informacji w sprawach ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego rolników,- przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń do ubezpieczenia społecznego rolników,- prowadzenie ewidencji płatników składek, okresów podlegania ubezpieczeniu oraz rozliczeń z tytułu składek na ubezpieczenie, - opracowanie wniosków o ulgę lub umorzenie nalezności z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne rolników,- dochodzenie nalezności z tytułu składek oraz zwrot nadpłat na ubezpieczenie spolłeczne rolników,- przeprowadzenie wizytacji gospodarstw dłuzników,wydawanie zaświadczeń na żądanie osób ubezpieczonych lub instytucji, - sporządzanie sprawozdawczości statystycznej.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Poznaniu - 2017-03-28 - Kościan (wielkopolskie)

MONTER INSTALACJI KLIMATYZACYJNYCH - do 13 PLN

montaż instalacji freonowej; montaż instalacji elektrycznej (montaż klimatyzacji)
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Chorzów (śląskie)

INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH - od 3 400 PLN

Sprawowanie nadzoru technicznego w spółdzielni.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA PODWAWELSKA - 2018-02-16 - Kraków (małopolskie)

INSPEKTOR W WYDZIALE PROMOCJI - 2 800 - 3 000 PLN

Zakres wykonywanych podstawowych zadań: 1) przygotowywanie i realizacja działań promocyjnych Miasta,2) koordynacja prac związanych z przygotowywaniem do sezonu letniego oraz nadzorowanie jego przebiegu,3) przygotowywanie i obsługa imprez promocyjnych,4) organizowanie i przygotowywanie spotkań Burmistrza Miasta z Mieszkańcami oraz innych spotkań i uroczystości okolicznościowych,5) współpraca z Rzecznikiem Prasowym Miasta w zakresie realizacji zadań związanych z polityką informacyjną miasta i bieżąca aktualizacja strony internetowej,6) prowadzenie dokumentacji merytoryczno-finansowej na potrzeby wydziału,7) przygotowywanie analiz i informacji z zakresu działania wydziału dla potrzeb Burmistrza, Rady Miasta i innych podmiotów,8) pomoc w przygotowywaniu projektu budżetu wydziału oraz przygotowywanie projektów umów, uchwał, zarządzeń i innych dokumentów na zajmowanym stanowisku. 4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: praca w siedzibie Urzędu Miasta, budynek biurowy bez windy. Z parteru na piętro jest podjazd dla osób niepełnosprawnych. Ciągi komunikacyjne i drzwi w budynku o odpowiedniej szerokości. Zatrudnienie na czas określony z możliwością przedłużenia, w pełnym wymiarze czasu pracy, przy obsłudze monitora ekranowego w Wydziale Promocji. Wynagrodzenie zasadnicze mieszczące się w przedziale od 2800 zł do 3000 zł brutto miesięcznie oraz dodatek za wysługę lat pracy
Urząd Miasta Ustka - 2017-09-15 - Ustka (pomorskie)

PIELĘGNIARKA - 2 800 - 3 000 PLN

- Monitorowanie parametrów życiowych mieszkańców, stała współpraca z lekarzem rodzinnym mieszkańców, towarzyszenie podczas wizyt lekarskich u mieszkańców, powiadamianie pogotowia o nagłym pogorszeniu się stanu zdrowia mieszkańca, rozkładanie, podawanie leków podopiecznym, wykonywanie opatrunków, podłączanie płynów infuzyjnych, prowadzenie bilansów płynów u mieszkańców, stała współpraca z zespołem Terapeutyczno- Opiekuńczym, przełożonym, inne obowiązki zlecone przez przełożonego w ramach zawodu.- Wynagrodzenie: 2800 - 3000 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w równoważnym systemie czasu pracy w godzinach: 7:00-19:00, 19:00-7:00 + soboty, niedziele, święta. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe- pielęgniarka bądź dyplomowana pielęgniarka. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok w pracy w szpitalu lub przychodni na stanowisku pielęgniarki lub pielęgniarza. Wymagane samodzielne wykonywanie czynności zawodowych, dobra organizacja pracy, praca pod presją, uczciwe wykonywanie powierzonych obowiązków. Mile widziana komunikatywna znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-353-58-40) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Pijarska 4, 40-750 Katowice).
FUNDACJA LAURENTIUS - SENIOR RESIDENCE DOM POMOCY SPOŁECZNEJ/PLACÓWKA ŚWIADCZĄCA CAŁODOBOWĄ OPIEKĘ - 2017-07-26 - Katowice (śląskie)

ELEKTROMONTER - od 2 000 PLN

Montaż rozdzielnic elektrycznych.
HULANICKI BEDNAREK Sp. z o.o - 2017-04-26 - Chełm (lubelskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 1 120 PLN

odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Wietnamu.
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

POMOCNIK MAGAZYNIERA/MŁODSZY MAGAZYNIER - od 2 100 PLN

CODZIENNA WYSYŁKA TOWARY (W TYM SKOMPLETOWANIE PACZKI, PAKOWANIE WG STANDARDÓW I WYMOGÓW FIRMY), ROZMIESZCZANIE TOWARU NA PÓŁKACH MAGAZYNU, PRZYJMOWANIE I WYDAWANIE TOWARU, ZNAKOWANIE POSZCZEGÓLNYCH PRODUKTÓW.
P.P.H. Wobit E.K.J. Ober s.c. - 2018-07-24 - Dęborzyce (wielkopolskie)

INSPEKTOR JAKOŚCI - od 1 850 PLN

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiada za:nadzór nad zgodnością procesu produkcyjnego z dokumentacją i wymogami klientakontrola jakościkomponentów i produktów gotowychwypełnianie raportów jakościowych i wprowadzanie danychzbieranie danych jakościowych w trakcie procesu produkcyjnegopodejmowanie decyzji o potrzebie zatrzymania linii produkcyjnejwsparcie produkcji w ustalaniu i podejmowaniu działań korygujących odnośnie detali współpraca z pozostałymi pracownikami Działu Jakościdokonywanie pomiarówzgodnie ze specyfikacjamiOferujemy:pracę w międzynarodowej i renomowanej firmie produkcyjnejmożliwość udziału w interesujących projektach o zasięgu międzynarodowymliczne szkolenia zapewniające rozwój zawodowyzdobywanie doświadczenia pod okiem najlepszych specjalistów w branżyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową z szansą na stałe zatrudnienie bezpośrednio przez klientastałe wynagrodzenie oraz dwie premie i dodatkigabinet medyczny na terenie zakładu - zyskujesz darmowy i łatwy dostęp do dodatkowych badań oraz specjalistówbezpłatny dostęp do nowoczesnej siłowni 24h/dobę na terenie zakładupracę w komfortowych warunkach w klimatyzowanej hali2 kantyny na terenie zakładu oferujące wyżywienie (śniadania, obiady, desery) w przystępnej ceniepracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, co gwarantuje stabilizację i poczucie bezpieczeństwa.Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres: rekrutacja.tczew (at) toolip.pl z dopiskiem numeru referencyjnego IJProsimy o zamieszczenie klauzuli o ochronie danych osobowych:"Zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133 poz. 883), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów związanych z procesem rekrutacji i selekcji realizowanych przez Toolip HR Sp. z o.o."
TOOLIP HR SPÓŁKA z o.o. - 2016-05-05 - Tczew (pomorskie)

ELEKTROMECHANIK POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH - od 1 850 PLN

diagnostyka i naprawa usterek pojazdów samochodowych, utrzymanie porządku na swoim stanowisku pracy
Grzegorz Prażmo Serwis Samochodów Japońskich i Europejskich - 2016-01-21 - Lublin (lubelskie)

INSPEKTOR DS. UBEZPIECZEŃ/PRACOWNIK BIUROWY - od 3 000 PLN

obsługa biurowa pracowników objętych grupowym ubezpieczeniem, pośrednictwo ubezpieczeniowe, pośrednictwo turystyczne
JSU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-13 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

MECHANIK SAMOCHODÓW OSOBOWYCH - od 2 500 PLN

Naprawa samochodów do 3,5 t, wulkanizacja
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Sieradz (łódzkie)

INSPEKTOR BHP - od 500 PLN

szkolenia BHP i praca nad bezpieczeństwem i higieną pracy
ARTO-PLUS PUH S.C. J. ROJEK T. STĘPNIEWSKI - 2017-08-24 - Nowogard (zachodniopomorskie)

KIEROWCA AUTOBUSU - 2 092 - 2 440 PLN

- prowadzenie podstawowej dokumentacji pojazdów,- dbanie na bieżąco o stan techniczny i przestrzeganie terminowych przeglądów,- dbanie o czystość wewnątrz i na zewnątrz pojazdów,- informowanie pracodawcy o stanie technicznym pojazdu,- znajomość przepisów w zakresie czasu pracy kierowców
Morski Oddział Straży Granicznej w Gdańsku - 2016-05-11 - Gdańsk (pomorskie)

INSPEKTOR DS. EKSPLOATACJI - od 3 000 PLN

Współpraca z przewoźnikami grogowymi i spedytorami, aktywizacja ładunkowa, współpraca z agentami ładunkowymi i terminalami promowymi. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Polska Żegluga Bałtycka S. A. - 2017-05-09 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

POMOCNIK LAKIERNIKA - od 1 850 PLN

PRZYGOTOWANIE NACZEP DO MALOWANIA
FIRMA REMONTOWO-PRODUKCYJNA "MORS-BOREK"' - 2016-03-23 - Dębica (podkarpackie)

NAUCZYCIEL PRZEDSZKOLA - od 2 200 PLN

Praca z dziećmi.
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Oleśnica (dolnośląskie)

PRACOWNIK ROBÓT WYKOŃCZENIOWYCH - od 15 PLN

Remonty domów i mieszkań na terenie Niemiec. Gruntowe remonty: malowanie, szpachlowanie, regipsy, sufity podwieszane, posadzki i inne.
Handel Obwoźny Rzeczami Używanymi Andrzej Ciborowski - 2015-12-22 - Nowe Miasteczko (lubuskie)

INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH - 2 500 - 3 200 PLN

Nadzór nad remontami dźwigów, robót ogólnobudowlanych, instalacji elektrycnej, domofonowej. Praca na terenie o. Złote Łany, od pn do pt.
ZŁOTE ŁANY SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2016-02-19 - Bielsko-Biała (śląskie)

INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH - od 3 500 PLN

PROWADZENIE DOKUMENTACJI ROZLICZAJĄCEJ CZAS PRACY PRACOWNIKÓW ZAPLECZA TECHNICZNEGO, WYKONYWANIE GRAFIKÓW PRACY PRACOWNIKÓW ZAPLECZA TECHNICZNEGO, PROWADZENIE EWIDENCJI ZLECEŃ NAPRAW AUTOBUSÓW I INNYCH;;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE TECHNICZNE, ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE I OBSŁUGI URZĄDZEŃ BIUROWYCH, PODSTAWOWA ZNAJOMOŚĆ PRAWA PRACY, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ, SAMODZIELNOŚĆ I INICJATYWA W PODEJMOWANIU DZIAŁAŃ, WYSOKIE UMIEJĘTNOŚCI INTERPERSONALNE, ŁATWOŚĆ NAWIĄZYWANIA KONTAKTÓW;SYSTEM PRACY - JEDNA ZMIANA;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: OSOBISTY, C.V NA MAIL poczta (at) spad.szczecin.pl LUB C.V+LIST MOTYWACYJNY PRZESŁAĆ POCZTĄ NA ADRES SIEDZIBY PRACODAWCY;PO OKRESIE PRÓBNYM OD 01.10.-31.12.2017r. MOŻLIWOŚĆ PRZEDŁUŻENIA UMOWY NA CZAS OKREŚLONY;
SZCZECIŃSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO AUTOBUSOWE DĄBIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-15 - Szczecin (zachodniopomorskie)

KUCHARZ MAŁEJ GASTRONOMII - 997,4 PLN

przygotowanie pizzy, kebab, obsługa pieca itp.
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Świętochłowice (śląskie)

INSPEKTOR DS. ELEKTRYCZNYCH - od 4 200 PLN

1. Prowadzenie całokształtu zagadnień związanych z eksploatacją instalacji elektrycznych, domofonowych, TV- sat, telefonicznych, odgromowych, urządzeń dźwigowych (dźwigi osobowe i towarowe, platformy osobowe).2. Do zakresu czynności wchodzą wszystkie wymagane działania zapewniające bieżącą sprawność instalacji i urządzeń wymienionych w pkt. 1, a w szczególności:a) uczestniczenie w odbiorach i przeglądach gwarancyjnych instalacji i urządzeń,b) uczestniczenie w okresowych przeglądach stanu technicznego i uwzględnianie potrzeb remontowych w planach remontów,c) sporządzanie projektów umów na: remonty, konserwacje, dostawę energii elektrycznej, sygnału TV-sat, itp.d) sprawdzanie i opisywanie rachunków,e) opracowanie analiz, kalkulacji, informacji oraz wskaźników do rocznych planów rzeczowo finansowych Spółdzielni,f) współdziałanie z administracjami osiedli w załatwianiu skarg i wniosków członków Spółdzielni,g) współdziałanie z Działem Wykonawstwa Remontów w zakresie tworzenia planów remontów. 3. Pełnienie roli inspektora nadzoru nad robotami wynikającymi z zakresu obowiązków wynikających z pkt. 1, a w szczególności:a) udział w jesiennych i wiosennych przeglądach zasobów mieszkaniowych Spółdzielni,b) ścisła współpraca z administracjami w opracowywaniu projektu planu remontów,c) proponowanie rozwiązań technicznych i dokonanie wyceny robót remontowych elektrycznych zakwalifikowanych przez komisje przeglądowe,d) przygotowanie materiałów przetargowych i udział w pracach komisji przetargowych w celu wyłonienia wykonawców robót remontowych i modernizacyjnych,e) udział w pracach komisji przetargowej w celu wyłonienia projektantów do opracowania niezbędnej dokumentacji technicznej,f) sporządzanie umów z zakwalifikowanymi przez komisję przetargową wykonawcami robót remontowych i modernizacyjnych,g) współpraca z organami administracji państwowej i dozoru technicznego w celu zatwierdzenia dokumentacji oraz uzyskania pozwolenia na budowę, jak też innych pozwoleń dotyczących przekazania placu budowy, itp.,h) pełnienie roli inspektora nadzoru nad robotami elektrycznymi, w tym proponowanie rozwiązań technicznych dla realizowanych robót,i) sporządzanie analiz ekonomicznych robót remontowych prowadzonych przez Działem Wykonawstwa Remontów,j) sprawdzenie przedłożonej przez wykonawców dokumentacji rozliczeniowej nadzorowanych robót,k) udział w pracach komisji końcowego odbioru robót,l) dbanie o terminowe, zgodne z zawartymi umowami wykonanie nadzorowanych robót, oraz o terminową realizację planu remontów.4. Wykonywanie innych obowiązków na polecenie bezpośrednich przełożonych lub członka Zarządu Spółdzielni. Umowa do 31.12.2019 r. Godziny pracy: 7.00- 15.00; wynagrodzenie od 4200 zł brutto.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Kolejarz" - 2019-04-01 - Słupsk (pomorskie)

MAGAZYNIER - od 2 100 PLN

prace magazynowe,załadunek i rozładunek towaru,ukladanie towaru, praca przy komputerze, prace porządkowe na terenie magazynu
NFM Production sp. z o.o. - 2018-04-26 - Lębork (pomorskie)

INSPEKTOR DO SPRAW: ADMINISTROWANIA SYSTEMAMI INFORMATYCZNYMI -ZESPÓŁ WSPOMAGAJĄCY - od 2 573 PLN

Ośmiogodzinny system pracy. Ponad połowa dobowego czasu pracy to praca przy monitorze ekranowym, przy sztucznym i naturalnym oświetleniu. Wyjazdy służbowe.ZAKRES ZADAŃ - Obsługa programowa i sprzętowa lokalnego systemu informatycznego - Obsługa lokalnej sieci informatycznej - Wdrażanie i uruchamianie nowych wersji systemów i aplikacji informatycznych - Bieżąca konserwacja i naprawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, urządzeń peryferyjnychWYMAGANIA NIEZBĘDNE Wykształcenie: średnie informatyczne doświadczenie zawodowe w obszarze związanym ze znajomością budowy i obsługi urządzeń komputerowych, podstawy administracji systemami operacyjnymiPosiadanie obywatelstwa polskiego Korzystanie z pełni praw publicznych Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweWYMAGANIA DODATKOWE Wykształcenie: wyższe informatyczne specjalistyczne przeszkolenie dla administratorów teleinformatycznych samodzielność, dyspozycyjność, komunikatywnośćDOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE Życiorys/CV i list motywacyjny Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy Kopie świadectw pracy, zaświadczenia o zatrudnienia - potwierdzające długość i rodzaj doświadczenia Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweDOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWEKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia Kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe przeszkolenia Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboruTERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW Dokumenty należy złożyć do: 10.12.2018 Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów: Komenda Powiatowa Policji ul. Witkiewicza 3, 38-500 Sanok Sekretariat Komendanta Powiatowego PolicjiDANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNADane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Sanoku z siedzibą przy ul. Witkiewicza 3, 38-500 Sanok Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.sanok (at) rz.policja.gov.pl Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Sanoku Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska) Uprawnienia: prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowaneINNE INFORMACJE:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.W przypadku podawania dodatkowych danych osobowych, które nie są wymagane przepisami prawa, proszę o wyraźne wskazanie zgody na ich przetwarzanie, gdyż brak takiej zgody będzie skutkować odrzuceniem Pani/Pana oferty. W dokumentach aplikacyjnych należy podać numer ogłoszenia. List motywacyjny, oświadczenia należy opatrzyć datą i własnoręcznym podpisem. Każde oświadczenie powinno być zgodne z treścią ujętą w ogłoszeniu. Oferty niekompletne, które nie zawierają wymaganych dokumentów i oświadczeń lub złożone po terminie wskazanym w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Kandydatki/kandydaci będą informowani telefonicznie o terminie postępowania kwalifikacyjnego.Do udziału w rekrutacji zapraszamy również osoby niepełnosprawne.Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (13) 46 57 360 lub (13) 46 57 355. https://nabory.kprm.gov.pl/podkarpackie/sanok/inspektor,37677
Komenda Powiatowa Policji w Sanoku - 2018-11-30 - Sanok (podkarpackie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 2 500 PLN

Wymagania: wykształcenie średnie, doświadczenie mile widziane,obsługa komputera i urządzeń biurowych, mile widziana znajomość programu SUBIEKT. Zakres obowiązków: wystawianie faktur, przygotowywanie dokumentów do działu handlowego, prace sekretarskie
AGRO-SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-21 - Romanów (wielkopolskie)

ŚLUSARZ GALANTERII METALOWEJ - od 1 850 PLN

Ślusarz galanterii metalowej
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Kłapówka (podkarpackie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

Sprzedawca
WOGER Wojciech Gierczak - 2016-08-08 - Brzozów (podkarpackie)