INSPEKTOR DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Ostrołęka oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: INSPEKTOR DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: wg stanowiska
Data publikacji: 2016-07-15
Lokalizacja: Ostrołęka (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ostrołęka, powiat: m . Ostrołęka, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: wg stanowiska
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostrołęka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m . Ostrołęka
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.08.2016
Data zakończenia pracy: 03.08.2018
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrołęce
Adres pracodawcy:
11-go Listopada 68, 07-410 Ostrołęka, powiat: m . Ostrołęka, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: wniosek
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m . Ostrołęka
Gmina pracodawcy: Ostrołęka
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ostrołęka
Ulica pracodawcy: 11-go Listopada
Numer budynku pracodawcy: 68
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrołęce
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data dodania oferty pracy: 29.07.2016
Oferta pracy ważna do: 18.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 29.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 15.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z Prawem Budowlanym oraz prowadzenie rozliczeń finansowych i materiałowych.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni - 2016-05-19 - Gdynia (pomorskie)
Prowadzenie szkoleń z zakresu BHP, prowadzenie i sporządzenie dokumentacji BHP, prowadzenie nadzoru BHP w firmach zewnętrznych
Prywatne Centrum Kształcenia Jan Gancewski - 2016-08-17 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Obsługa urządzeń biurowych, analiza zamówień, rozliczanie produkcji, obsługa klientów.
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Marianów (łódzkie)
Doradca zawodowy. Umowa o pracę na czas określony od 01.09.2017r. - 22.06.2018r. Godziny pracy - zgodnie z planem lekcji w zakresie 08.15 - 15.20. Wynagrodzenie uzależnione od kwalifikacji zawodowych osoby i stopnia awansu zawodowego - przy pełnym wymiarze etatu: mgr stażysta - 2294 zł, nauczyciel kontraktowy - 2361 zł, nauczyciel mianowany - 2681 zł, nauczyciel dyplomowany - 3149 zł.
ZESPÓŁ SZKÓŁ IM. JANUSZA KORCZAKA W SZYDŁOWIE - 2017-05-24 - Szydłowo (wielkopolskie)
obsługa klienta, układanie towaru. Praca na dwie zmiany 6.00-14.00, 13.45-21.45
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Koło (wielkopolskie)
Główne obowiązki: -obsługa spraw związanych z przyznaniem pomocy finansowej w ramach płatności bezpośrednich oraz działań PROW,-weryfikacja wniosków o przyznanie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego, PROW 2007-2013 oraz PROW 2014-2020,-sporządzanie list płatności oraz dokumentów płatniczych,-przygotowywanie raportów na potrzeby monitoringu rzeczowego i sprawozdawczości w zakresie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego oraz pozostałych płatności realizowanych przez wydział,-udzielanie informacji dotyczących uwarunkowań prawnych i formalnych wniosków PROW i płatności bezpośrednich
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - 2016-04-01 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Umiejętności:1. Ogólna znajomość zasad księgowości i podatków;2. Obsługa komputera, dobra znajomość programu MSOffice.3.Umiejętność organizacji pracy.4. Zaangażowanie(odpowiedzialność, dokładność i systematyczność w wykonywaniu swoich obowiązków).5. Umiejętność pracy w zespole i utrzymywanie dobrych relacji ze współpracownikami.6. Chęć rozwoju zawodowego w dziedzinie księgowości.Ogólny zakres obowiązków:1. Wystawianie faktur VAT.2. Prowadzenie rejestru sprzedaży VAT i zakupów, sporzadzanie deklaracji VAT.3.Sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dowodów księgowych.4.Dekretowanie i księgowanie dowodów księgowych.5.Sporządzanie rozliczeń faktur zakupu oraz sprzawdzanie poprawności rozliczeń już istniejących sporządzanych przez inne osoby.6. Rozrachunki z kontrahentami.7. Wykonywanie prac zleconych w ramach funkcjonowania działu księgowości.
Mazurskie Centrum Zdrowia Szpital Powiatowy PZOZ w Węgorzewie - 2016-09-27 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
wg.stanowiska
AUTO-BAU DANIEL BRYŁA - 2017-10-09 - Namysłów (opolskie)
-
Przedsiębiorstwo Produkcji Sys. Regałowo-Meblowych Krapkowice - 2018-03-12 - Krapkowice (opolskie)
Kontrola jakości wykonywanych robót, zgodności z przepisami techniczno - budowlanymi, normami państwowymi, zasadami bezpieczeństwa i współczesnej wiedzy technicznej;Sprawdzanie zgodności nadzorowanych robót w zakresie mas i wyceny;Nadzorowanie prac związanych z modernizacją instalacji wodno - kanalizacyjnej, gazowej, centralnego ogrzewania, centralnie ciepłej wody;Sporządzenie planów związanych z realizacją modernizacji instalacji w zasobach Bytomskiej Spółdzielni Mieszkaniowej ;Przygotowywanie projektów umów z obcymi odbiorcami o korzystaniu z urządzeń wodno - kanalizacyjnych Spółdzielni;Sporządzanie opinii technicznych, protokołów konieczności i notatek służbowych z wizji oraz udzielanie zgody dotyczącej zmiany sposobu ogrzewania, wymiany instalacji wodno - kanalizacyjnej, gazowej, centralnego ogrzewania, grzejników centralnego ogrzewania i centralnie ciepłej wody na wniosek Mieszkańców;Uczestnictwo w komisjach i wizjach dotyczących stanu technicznego zasobów mieszkalnych, użytkowych BSM i ich elementów;Koordynowanie prac z gestorami sieci gazowej, wodociągowej, kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i centralnie ciepłej wody;Współpraca z dostawcami mediów;Ścisła współpraca z administracjami w zakresie prowadzonego nadzoru robót w zakresie posiadanych uprawnień i powierzonych obowiązków;Doskonalenie zawodowe poprzez uczestnictwo w kursach i szkoleniach.
Bytomska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2017-04-18 - Bytom (śląskie)
jw.
Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie - 2017-10-18 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie ewidencji majątku Spółki, udział w inwentaryzacji majątku i jej rozliczanie, przygotowanie informacji do ubezpieczenia majątku, bieżące zgłaszanie ewentualnych zmian i szkód, archiwizacja dokumentów.
Nadwiślańska Agencja Turystyczna Sp.z o.o. - 2016-07-11 - Tychy (śląskie)
Główne obowiązki:- opracowywanie wytycznych do sporządzania przez jednostki samorządu terytorialnego planów rzeczowo-finansowych, w tym analizowanie potrzeb zgłaszanych przez jednostki samorządu terytorialnego i weryfikowanie wniosków pod względem zasadności i celowości zmian wydatków budżetowych w celu zabezpieczenia środków finansowych na realizację zadań- sporządzanie na podstawie miesięcznych sprawozdań jednostek samorządu terytorialnego dekadowych zapotrzebowań na dotacje dla jednostek samorządu terytorialnego oraz dokonywanie w okresach dekadowych podziału uruchomień środków budżetowych na poszczególne jednostki samorządu terytorialnego w celu ich przekazania do Wydziału Finansów i Budżetu - przygotowywanie wniosków do Wojewody o zmianę wydatków budżetowych dla działu 852-Pomoc społeczna w celu zabezpieczenia zadań realizowanych przez jednostki samorządu terytorialnego- dokonywanie okresowych ocen wykorzystania dotacji udzielonych z budżetu państwa oraz opracowywanie kwartalnych analiz rzeczowo-finansowych z realizacji zadań pomocy społecznej dla Wydziału Finansów i Budżetu w celu monitorowania wykorzystania środków finansowych - weryfikowanie, analizowanie i scalanie na poziomie województwa półrocznych sprawozdań MPiPS-03 - z udzielonych świadczeń pomocy społecznej-pieniężnych, w naturze i usługach uzyskanych z Centralnej Aplikacji Statystycznej w celu wykonania obowiązku sprawozdawczego- weryfikowanie, analizowanie i scalanie na poziomie województwa kwartalnych sprawozdań MK1/MK2 z udzielonych świadczeń pomocy społecznejpieniężnych, w naturze i usługach uzyskanych z Centralnej Aplikacji Statystycznej w celu wykonania obowiązku sprawozdawczego- przygotowywanie korespondencji dotyczącej wystąpień jednostek samorządu terytorialnego dotyczących planów rzeczowo-finansowych z zakresu pomocy społecznej i zdrowia (rozdział 85156) w celu zabezpieczenia zadań realizowanych przez jednostki samorządu terytorialnego Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca z dokumentami; czas pracy - zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na 1 piętrze w pokoju biurowym (budynek C - podjazd dla osób niepełnosprawnych, windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na 4 piętrze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy "schodołazu".O stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego,zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2015-12-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-Opracowywanie raportów kontroli z pomiarów -Pomiary manualne detaliza pomocą przyrządów kontrolno-pomiarowych -Odbiór jakościowybieżącej produkcji -Nadzór nad wyposażeniem kontrolno- pomiarowym-Nadzór nad dokumentacją jakościową -Praca w systemie zmianowym (6-14, 14-22)
HONGBO CLEAN ENERGY EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-18 - Opole (opolskie)
prowadzenie zajęć z zakresu informacji geoinformatycznej. Możliwość pracy na terenie całego powiatu limanowskiego
Krystian Żak Blue Education - 2018-07-04 - Wołów (dolnośląskie)
Pomiar, monitorowanie i raportowanie z zakresu ryzyka bankowego.Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia w zależności od kwalifikacji. Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o przesyłanie swoich aplikacji na adres: bsplonsk (at) bsplonsk bądź osobiste dostarczenie do sekretariatu Centrali Banku przy ul. Płockiej 28, pok. nr. 210
Bank Spółdzielczy w Płońsku - 2016-06-07 - Płońsk (mazowieckie)
Praca polegająca na weryfikacji fakturw dziale kontroli i dostaw.Miejsce wykonywania prcy:Mirków
"GWARANT"Agencja Ochrony - 2018-05-14 - Mirków (dolnośląskie)
Prefabrykacja, wyrób elementów z betonu.
FORMAT - 2017-06-14 - Parchatka (lubelskie)
obsługa tokarki
METLAB Radosław Giętkowski - 2016-01-27 - Bystrzyca Dolna (dolnośląskie)
Opracowywanie przedmiarów, kosztorysów inwestorskich i ofertowych w zakresie robót konstrukcyjno - budowlanych. Opracowywanie specyfikacji technicznych dotyczących robót budowlano - konstrukcyjnych. Nadzorowanie robót budowlanych w zakresie konstrukcyjno - budowlanym. Prowadzenie ksiąg obiektów budowlanych. Udział w odbiorach technicznych i przygotowanie dokumentów dotyczących rozliczenia inwestycji.
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Bolesławcu Sp. z o.o. - 2018-01-26 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych korytarzy, sanitariatów. Praca na terenie elektrowni Opole w godzinach 6:00-10:00/14:00-18:00/22:00-02:00
MATBEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-23 - Opole (opolskie)
Wykonywanie oceny wniosków z uwzględnieniem rozdzielności funkcji i działań. Autoryzowanie wniosków o płatność, wystawianie dokumentów płatniczych, wprowadzanie danych i obsługa w aplikacji wniosków z poszczególnych programów realizowanych przez Agencję zgodnie z obowiązującym prawem i procedurami. Ocena spełniania zobowiązań wieloletnich, wynikających z wydanych decyzji i zawartych umów. Monitorowanie terminów realizacji procedur i działań kontrolnych. Rozpatrywanie informacji o nieprawidłowościach, przekazywanie informacji o stwoerdzonych nieprawidłowościach do Departamentu Kontroli i Bezpieczeństwa, w razie potrzeby przygotowywanie zawiadomienia o podejrzeniu przestępstwa lub wykroczenia do organów ścigania.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2018-04-16 - Gdynia (pomorskie)
- przygotowywanie i udział w konstruowaniu projektów rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych i remontowych,- zlecanie i opiniowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowanych lub modernizowanych i remontowanych obiektów budowlanych,- opracowywanie opisu przedmiotu zamówienia, projektów umów, szacowanie wartości zamówienia oraz innych niezbędnych dokumentów dotyczących przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień,- załatwianie spraw technicznych i formalnych inwestycji i remontów w fazie przygotowania oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie nowo budowanych, modernizowanych lub remontowanych obiektów,- nadzór nad realizowanymi zadaniami w nowo budowanych, modernizowanych lub remontowanych obiektach budowlanych, ich zgodności rzeczowej, finansowej i terminowej z planami inwestycyjnymi, dokumentacją techniczną, pozwoleniem na budowę oraz obowiązującym prawem i sztuką budowlaną,- udział w organizacji i odbiorach oraz przekazywaniu do użytku obiektów,- merytoryczna i formalna kontrola faktur, rozliczanie budowy i kompletowanie dokumentów odbiorowych,- udział w okresowych kontrolach stanu technicznego obiektów.
Poczta Polska S.A. - 2017-08-23 - Białystok (podlaskie)
Przeprowadzanie oględzin i kontroli w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego i utrzymania obiektów budowlanych w celu weryfikacji stanów faktycznych z zatwierdzonymi projektami oraz wymaganiami przepisów prawa budowlanego, prowadzenie postepowań administracyjnych w zakresie właściwości PINB w przedmiocie przebiegu procesu budowlanego, utrzymania obiektów budowlanych jak i oddawania obiektów do użytkowania w tym przygotowanie projektów rozstrzygnięć administracyjnych, przeprowadzanie obowiązkowych kontroli w przedmiocie dopuszczania obiektów do użytkowania, weryfikacja dokumentów związanych z zakończeniem budów w celu ich weryfikacji pod względem zgodności z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, prowadzenie postępowań wyjaśniających przyczyny powstania katastrofy budowlanej, prowadzenie rejestrów w programie ESTIMA w zakresie prowadzonych spraw. Wymagania: wyksztalcenie średnie/techniczne, uprawnienia budowlane.
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego - 2016-06-03 - Wejherowo (pomorskie)
jw.
PPHU LEDA Sp.z.o.o - 2018-09-20 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta w oddziale banku, sporządzanie ofert, dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Tarnawatka (lubelskie)
sprzedaz w sklepie spożywczym
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Jagodne (warmińsko-mazurskie)
Wykonywanie czynności związanych z przygotowywaniem i prowadzeniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego, Starostwie Powiatowym w Płocku i jednostkach organizacyjnych powiatu płockiego realizowanych w trybach przewidywanych w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz zgodnie z obowiązującą procedurą wewnętrzną.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO - 2016-07-11 - Płock (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem
Stacja Paliw A. Nowacki Trasa S7 PKN ORLEN - 2016-07-07 - Sople (warmińsko-mazurskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Radom (mazowieckie)