INSPEKTOR DS. OCHRONY ŚRODOWISKA Paczyna oferta pracy GRUPA PRODUCENTÓW OWOCÓW I WARZYW KLIMOWICZ SP. Z O.O.

Stanowisko: INSPEKTOR DS. OCHRONY ŚRODOWISKA

Wynagrodzenie: 3 200 - 6 000 PLN

Zakres obowiązków: Wykształcenie średnie/ wyższe w zakresie BHP, ochrony środowiska; znajomość ustawy w zakres ochrony środowiska i ustawy o odpadach, doświadczenie w sporządzaniu sprawozdań/ raportów środowiskowych, dobra znajomość MS Office, w tym Excel, uprawnienia specjalisty BHP, ppoż, ochrona środowiska oraz umiejętność praktycznego ich wykorzystania, komunikatywna znajomość jęz. angielskiego; zakres obowiązków: prowadzenie dok. i opracowywanie danych zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi dla obszaru ochrony środowiska oraz raportowanie do organów zew., kontrola i doradztwo w zakresie ochrony środowiska i gospodarki odpadami, nadzór nad pozwoleniami środowiskowymi; przygotowanie oraz nadzór nad przygotowaniem sprawozdań i zbiorczych zestawień danych dot. rodzaju i zakresu korzystania ze środowiska,prowadzenie elektronicznej bazy BDO, CRO itp, opracowywanie zarządzeń, regulaminów dot. bezpieczeństwa i higieny pracy, prowadzenie okresowych przeglądów, sporządzanie dok. powypadkowej, udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego na stan. pracy itp.; jedna zmiana; miejsce pracy: Paczyna

Data publikacji: 2020-11-30

Lokalizacja: Paczyna (śląskie)

Pracodawca: GRUPA PRODUCENTÓW OWOCÓW I WARZYW KLIMOWICZ SP. Z O.O.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Pniowska 2, 44-120 Paczyna, powiat: gliwicki, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Wykształcenie średnie/ wyższe w zakresie BHP, ochrony środowiska; znajomość ustawy w zakres ochrony środowiska i ustawy o odpadach, doświadczenie w sporządzaniu sprawozdań/ raportów środowiskowych, dobra znajomość MS Office, w tym Excel, uprawnienia specjalisty BHP, ppoż, ochrona środowiska oraz umiejętność praktycznego ich wykorzystania, komunikatywna znajomość jęz. angielskiego; zakres obowiązków: prowadzenie dok. i opracowywanie danych zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi dla obszaru ochrony środowiska oraz raportowanie do organów zew., kontrola i doradztwo w zakresie ochrony środowiska i gospodarki odpadami, nadzór nad pozwoleniami środowiskowymi; przygotowanie oraz nadzór nad przygotowaniem sprawozdań i zbiorczych zestawień danych dot. rodzaju i zakresu korzystania ze środowiska,prowadzenie elektronicznej bazy BDO, CRO itp, opracowywanie zarządzeń, regulaminów dot. bezpieczeństwa i higieny pracy, prowadzenie okresowych przeglądów, sporządzanie dok. powypadkowej, udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego na stan. pracy itp.; jedna zmiana; miejsce pracy: Paczyna

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 200 - 6 000 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. OCHRONY ŚRODOWISKA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Paczyna

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gliwicki

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2405

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Toszek

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali inżynierowie inżynierii środowiska

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 200 - 6 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2020

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Pozostali inżynierowie inżynierii środowiska

wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Nazwa pracodawcy:
GRUPA PRODUCENTÓW OWOCÓW I WARZYW KLIMOWICZ SP. Z O.O.

danePracodawcy_nip: 9691524525

danePracodawcy_regon: 240920654

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

Adres pracodawcy:
-, 44-120 Paczyna, powiat: gliwicki, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty aplikacyjne przesłać na adres e-mail pracodawcy

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24

Powiat pracodawcy: gliwicki

danePracodawcy_kodPowiatu: 2405

Gmina pracodawcy: Toszek

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Paczyna

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0222574

Ulica pracodawcy: -

Profil działalności pracodawcy: Sprzedaż hurtowa owoców i warzyw

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|214390

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali inżynierowie inżynierii środowiska

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data dodania oferty pracy: 30.11.2020

Oferta pracy ważna do: 29.12.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 30.11.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 30.11.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?71cb0e87688663e2e2e4b700e488df02

Podobne oferty pracy

STARSZY INŻYNIER OPROGRAMOWANIA - od 9 500 PLN

Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za:-prowadzenie tworzenia oraz wdrożenia modeli biznesowych, usług biznesowych oraz aplikacji usług przy wykorzystaniu odpowiedniej infrastruktury informatycznej;-ustalanie wymagań dla danej usługi, identyfikowanie najbardziej adekwatnej technologii oraz stworzenie i implementacja schematu oprogramowania;-analiza modelu biznesowego, zbieranie informacji potrzebnych dla realizacji tworzonego oprogramowania; -przeprowadzanie dokumentacji tworzonego oprogramowania;
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Wrocław (dolnośląskie)

INSPEKTOR W REFERACIE NADZORU I EWIDENCJI PUBLICZNYCH I NIEPUBLICZNYCH JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH W WYDZIALE EDUKACJI I SPORTU W URZĘDZIE MIASTA W KATOWICACH - od 3 000 PLN

- Więcej informacji na stronie:https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/OfertyPracy/ogloszenia.aspx?rodzaj=1&menu=729- Ogłoszenie Nr OZ/43/2020, Prezydent Miasta Katowice, ul. Młyńska 4, Urząd Miasta Katowice poszukuje kandydata na wolne stanowisko urzędnicze - inspektor - w Referacie Nadzoru i Ewidencji Publicznych i Niepublicznych Jednostek Oświatowych w Wydziale Edukacji i Sportu.- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: przygotowywała materiały do analizy sieci szkół podstawowych, zespołów szkolno-przedszkolnych oraz zespołów szkół i placówek, dla których organem prowadzącym jest miasto Katowice, sprawowała merytoryczny nadzór nad działalnością szkół podstawowych, zespołów szkolno-przedszkolnych oraz zespołów szkół i placówek, przeprowadzała kontrole w nadzorowanych jednostkach,sprawdzała poprawność merytoryczną i przygotowywała do zatwierdzenia arkusze organizacyjne i aneksy do arkuszy organizacyjnych podległych jednostek, gromadziła i opracowywała dokumentację niezbędną do sporządzania cząstkowej oceny pracy dyrektorów szkół podstawowych, zespołów szkolno-przedszkolnych oraz zespołów szkół i placówek oraz współpracowała z organem nadzoru pedagogicznego w sprawach dotyczących oceny dyrektorów podległych jednostek oświatowych, przygotowywała pisma z zakresu: powierzenia oraz odwołania ze stanowiska wicedyrektora lub innego stanowiska kierowniczego, wyznaczania nauczycieli do pełnienie zastępstwa na czas usprawiedliwionej nieobecności dyrektorów jednostek, w których nie utworzono stanowiska dyrektora, zgody na obniżenie nauczycielom obowiązkowego wymiaru godzin zajęć, zgody na dokształcanie i doskonalenie zawodowe dyrektorów jednostek podległych, realizacji godzin ponadwymiarowych przez dyrektorów nadzorowanych jednostek, przeniesienia nauczyciela mianowanego do innej placówki, przydzielania godzin w zakresie pomocy psychologiczno-pedagogicznej, prowadziła bazę danych oświatowych oraz sprawdzała jej kompletność, poprawność i zgodność ze stanem faktycznym danych gromadzonych przez nadzorowane jednostki, zarządzała kanałem organ prowadzący w systemie elektronicznego naboru do szkół podstawowych, w szczególności nadzorowała etapy zamykania, sprawdzała poprawność wprowadzanej przez szkoły oferty edukacyjnej oraz zarządzała kontami użytkowników podległych jednostek, opracowywała procedury i harmonogramy kontroli podległych jednostek, analizowała i opracowywała niezbędne dokumenty w zakresie utworzenia oddziałów sportowych oraz oddziałów dwujęzycznych w podległych Wydziałowi Edukacji i Sportu szkołach, zespołach szkolno-przedszkolnych oraz zespołach szkół i placówek, współpracowała z Wydziałem Prawnym w zakresie interpretacji aktów prawnych, normujących pracę podległych jednostek oświatowych, współuczestniczyła w przygotowywaniu informacji na posiedzenia Rady Miasta Katowice w zakresie odpowiedzi na interpelacje radnych, wnioski komisji rady miasta oraz notatki prasowe, odpowiedzialna za klasyfikowanie i przechowywanie dokumentacji oraz akt spraw ostatecznie zakończonych do archiwum.- Warunki pracy na danym stanowisku: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy - Katowice Katowice ul. 3 Maja 7 - budynek wyposażony w windę /do pokonania kilka schodów na parterze/, praca przy komputerze, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności oraz telefonicznego i mailowego kontaktu z pracownikami jednostek oświatowych prowadzonych przez miasto Katowice oraz z pracownikami Centrum Usług Wspólnych. Na ofertę pracy mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.- Naszym pracownikom oferujemy: stabilne zatrudnienie, kwartalne uznaniowe premie motywacyjne, dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. trzynastka, nagrody jubileuszowe, ruchomy czas pracy, lokalizację z dogodnymi połączeniami komunikacji publicznej, dofinansowanie wypoczynku, biletów do kina oraz teatru, możliwość uczestnictwa w Pracowniczej Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej, pozwalającej na uzyskanie dodatkowych środków pieniężnych na nieprzewidziane lub zaplanowane wydatki, sfinansowanie inwestycji lub zmian, możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie, możliwość nabycia legitymacji uprawniającej do ulgi na przejazdy Kolejami Śląskimi, możliwość uczestnictwa w realizacji zaawansowanych projektów, rozwój umiejętności poprzez udział w szkoleniach i kursach. - Godziny pracy: od poniedziałku do środy w godzinach: 7:30-15:30, w czwartek: 7:30-17:00, w piątek: 7:30-14:00.
URZĄD MIASTA KATOWICE - 2020-08-27 - Katowice (śląskie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 2 600 PLN

przygotowywanie projektów pism, przygotowywanie i kompletowanie dokumentacji, obsługa interesantów, przyjmowanie i znakowanie dokumentacji, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów
Komornik Sądowy przy Sądzie Rejonowym w Wejherowie Jarosław Świeczkowski, Kancelaria Komornicza nr IX w Rumi - 2020-11-18 - Rumia (pomorskie)

INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO - od 2 250 PLN

wykonywanie dokumentacji projektów przyłączy oraz sieci wod i kan, kontrola i odbiory robót na zadaniach inwestycyjnych
kontakt przez PUP - 2019-10-01 - Chrzanów (małopolskie)

SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

sprzedaż w sklepie spożywczym
JACEK PŁODZISZEWSKI - 2018-06-27 - Rewal (zachodniopomorskie)

KELNER - od 2 100 PLN

obsługa konsumenta na sali
kontakt przez PUP - 2018-03-12 - Kamienna Góra (dolnośląskie)

PRZEDSTAWICIEL REGIONALNY - od 2 000 PLN

Analiza potrzeb, preferencji i oczekiwań klientów w obszarach aktywności rynkowej Spółdzielni, obsługa pod względem merytorycznym klientów, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie prawidłowych relacji z klientami Spółdzielni.
POKÓJ SPÓŁDZIELNIA ELEKTROTECHNICZNA - 2017-01-20 - Łódź (łódzkie)

INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO - od 3 000 PLN

wykonywanie przeglądów ogólnobudowlanych budynków, nadzorowanie robót budowlanych, sporządzanie przedmiarów i wycen robót, powadzenie księżki obiektu budowlanego
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W KIELCACH - 2019-06-05 - Kielce (świętokrzyskie)

MAGAZYNIER - od 2 700 PLN

PRZYJMOWANIE I ROZLOKOWYWANIE TOWARU NA MAGAZYNIE. KOMPLETACJA, PAKOWANIE I WYSYŁANIE TOWARU. WYMAGANE: WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE LUB INNE, MILE WIDZIANE UPRAWNIENIA NA WÓZKI WIDŁOWE, BRAK PRZECIWWSKAZAŃ LEKARSKICH, PRACA STOJĄCO-SIEDZĄCA.PRACA DWUZMIANOWA W GODZINACH 06:00-14:30, 14:30-23:00MIEJSCE PRACY - CD ZALANDO , GARDNO UL. INNOWACYJNA 8 GIEŁDA PRACY - 26.04.2019 GODZ. 09:00 PUP SZCZECIN SALA 278
FIEGE E-COM LOGISTICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-12 - Gryfino (zachodniopomorskie)

POMOC W PRZYGOTOWYWANIU SAŁATEK - od 17 PLN

POMOC KUCHARZOM W PODSTAWOWYCH PRACACH NA KUCHNI, PRZYGOTOWYWANIE SAŁATEK,UTRZYMYWANIE PORZĄDKU NA STANOWISKU PRACY
P&T 1 SP.Z O.O. - 2019-12-16 - Gdańsk (pomorskie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 2 000 PLN

prowadzenie bieżącej dokumentacji, obsługa poczty, wprowadzanie danych do systemu komputerowego, kontakt telefoniczny z kontrahentami biura
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Krosno (podkarpackie)

OPERATOR WYPALARKI PLAZMOWEJ CNC - od 2 800 PLN

układanie arkuszy blach na stole plazmowym i wypalanie poszczególnych jej elementów zgodnie z projektem
kontakt przez PUP - 2017-09-28 - Ostrołęka (mazowieckie)

OPERATOR LINII PRODUKCYJNEJ - od 14,58 PLN

PRACA Z MASZYNAMI W RUCHU. OBSŁUGA MASZYN I URZĄDZEŃ ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI PROCEDURAMI PRZY LINII PRODUKCYJNEJ. KONTROLA JAKOŚCI PRODUKCJI I STANU TECHNICZNEGO URZĄDZEŃ. INNE PRACE PRODUKCYJNE ZLECONE PRZEZ PRZEŁOŻONEGO
Work Service S.A. - 2018-11-30 - Skawina (małopolskie)

INSPEKTOR - 2 200 - 2 700 PLN

Praca na stanowisku urzędniczym, prace administracyjno- biurowe.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Odział Regionalny w Koszalinie - 2018-11-02 - Koszalin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. FUNDUSZY UNIJNYCH - od 1 000 PLN

opracowywanie wniosków aplikacyjnych w ramach działań "miękkich" i "twardych" perspektywy finansowane 2014-2020
Unifund Sp.z o.o. - 2016-04-01 - Andrespol (łódzkie)

ASYSTENTKA DZIAŁU HANDLOWEGO - 997,4 PLN

/ nabór staż / przygotowywanie laszek ekspozycyjnych, pomoc dz. handlowemu
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Pabianice (łódzkie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - od 2 100 PLN

Transport samochodów
kontakt przez PUP - 2018-02-20 - Dmenin (łódzkie)

SPRZEDAWCA - od 11 PLN

sporządzanie posiłków fast food, sprzedaż
kontakt przez OHP - 2016-04-01 - Szczecin (zachodniopomorskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - od 2 000 PLN

przewów towarów
Drobex Agro Sp. z o.o. - 2016-04-05 - Makowiska (kujawsko-pomorskie)

KIEROWCA KAT. C+E - 4 500 - 6 000 PLN

Nadzór nad załadunkiem i rozładunkiem , niezbędne formalności administracyjne , utrzymanie czystości w pojeździe , obsługa codzienna pojazdu i naczepy .
FIRMA USŁUGOWO TRANSPORTOWA VAMIR 1 S.C. ANDRZEJ WIENKE, DARIA WIENKE - 2019-02-21 - Adolfowo (wielkopolskie)

NAUCZYCIEL WSPOMAGAJĄCY - 2 250 - 3 817 PLN

praca jako nauczyciel wspomagający w szkole podstawowej
ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY IM. DR WANDY BŁEŃSKIEJ W NIEPRUSZEWIE - 2019-09-27 - Niepruszewo (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK NIDERLANDZKI) (NR REF. SP/NL/2019) (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ) K/M - od 5 000 PLN

Bieżąca obsługa klientów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-05-28 - Warszawa (mazowieckie)

OPIEKUNKA DZIECIĘCA - 1 033,7 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2019-08-27 - Krasnopol (podlaskie)

INSPEKTOR DS. OCHRONY ŚRODOWISKA R181/1740-868/20 - od 3 500 PLN

- pomiary emisji,- obliczanie emisji,- obsługa sprzętu pomiarowego.
ORLEN EKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-07-30 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR DZIAŁU KSIĘGOWO - ADMINSTRACYJNEGO - 1 017,4 PLN

Staż dla os. do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2019-01-24 - Bystry (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO - od 5 085 PLN

kontrolowanie realizacji robót budowlanych, dostaw i usług dla zadań ujętych w planie inwestycji budowlanych i remontów nieruchomości w zakresie zgodności z umową, pozwoleniem na budowę, dokumentacją techniczną, przepisami prawa budowlanego, Polskimi Normami, przepisani ppoż, bhp, ochrony środowiska i innymi w ramach sprawowanego nadzoru inwestycyjnego
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2020-07-28 - Zielona Góra (lubuskie)

INSPEKTOR - 2 100 - 3 000 PLN

Zarządzanie budynkami mieszkalnymi, użytkowymi i administracyjnymi oraz innymi nieruchomościami stanowiącymi wyłączną własność gminy lub w posiadaniu samoistnym gminy, przekazanymi do MZGM, w szczególności : przejmowanie do zarządzenia budynków mieszkalnych , użytkowych i administracyjnych. Prowadzenie ogółu spraw finansowych dotyczących bieżącego utrzymania nieruchomości, w tym: przygotowanie dokumentacji do udzielenia zamówienia publicznego na wyłonienie wykonawców dostawy mediów do zarządzanych nieruchomości ( dostawa wody i odprowadzenia ścieków , dostawę energii elektrycznej , energii cieplnej , gazu ) oraz utrzymanie porządku i czystości, itp. W tym : przygotowanie wniosków oraz przygotowanie dokumentacji technicznej zamówienia ,przygotowanie umów lub zleceń na bieżące utrzymanie nieruchomości oraz monitorowanie prawidłowości realizacji tych umów i zleceń , kontrola merytoryczna umów ,rachunków i faktur za realizację dostaw i usług dotyczących bieżącego utrzymania nieruchomości , egzekwowanie kar umownych z tytułu nieprawidłowego wykonania dostaw i usług. Analizowanie i bilansowanie potrzeb finansowych dotyczących zabezpieczenia środków na bieżące utrzymanie nieruchomości. Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania wodomierzy i odczytów zużycia wody na budynkach i lokalnych , w tym: przyjmowanie wodomierzy wraz z ich plombowaniem, zapewnienie okresowych przeglądów liczników oraz inicjowanie wymiany w przypadku upływu okresu legalizacji zapewnienia odczytów zużycia wody, sporządzenie wykazów niezbędnych do obliczania zużycia wg poszczególnych najemców. Zapewnienie odczytów liczników/podzielników na dostawę ciepła, sporządzanie wykazów niezbędnych do obliczanie zużycia wg poszczególnych najemców , prowadzenia spraw dotyczących innych mediów. Prowadzenie spraw wywozu nieczystości stałych, sporządzanie deklaracji. Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem nieruchomości oraz uczestniczenie wspólnie z ubezpieczycielem majątku w oględzinach szkód , sporządzanie protokołów z oględzin. Prowadzenie ogółu spraw dotyczących lokali mieszkalnych i pomieszczeń przynależnych oraz lokali użytkowych i garaży , w tym : uczestniczenie w przejmowaniu i przekazywaniu najemcom lokali i pomieszczeń przynależnych , sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych , zapewnienie aktualnych rzutów lokali , piwnic i pomieszczeń gospodarczych lub wyrysów innych wynajmowanych nieruchomości, dokonywanie w miarę potrzeb ich pomiarów lokali w uzgodnieniu z referentem ds. technicznych , uczestniczenie w eksmisjach : opracowanie dokumentacji fotograficznej przed i po opróżnieniu lokalu przez lokatora , zabezpieczenie zwolnionych lokali przed nielegalnym zajęciem , zapewnienie opróżnienia lokali i pomieszczeń po zdaniu lokalu, przeprowadzenie inwentaryzacji piwnic i pomieszczeń gospodarczych oraz ich użytkowników, sporządzanie umów najmu lokali i ich aktualizacje , inicjowanie wypowiadanie umów najmu lokali i pomieszczeń z przyczyn innych niż zadłużenie : okresowa weryfikacja osób zamieszkujących w lokalu i kierowanie spraw do Urzędu Miejskiego o wymeldowanie , prowadzenie spraw związanych z użytkowaniem pomieszczeń przynależnych do lokalu : weryfikowanie użytkowników pomieszczeń przynależnych : prowadzenie spraw związanych z użytkowaniem strychów , suszarni , pralni i innych części wspólnych : zakładanie i zamykanie kartotek najemców w programie Probit Czynsze , aktualizacje związane z nabyciem lub utratą tytułu prawnego ( w tym ustalenie odszkodowania z tytułu bezumownego korzystania z lokalu) , aktualizacje wynikające z aneksów umów , wprowadzanie stanów liczników wody do programu Probit Czynsze. Prowadzenie rejestrów umów najmu lokali mieszkalnych , socjalnych, pomieszczeń tymczasowych , lokali użytkowych ,innych nieruchomości : prowadzenie teczek najemców: dokonywanie we współpracy z referentem ds. technicznych wizji lokalowych i oceny stanu technicznego zwalnianych lokali mieszkalnych, użytkowych, garaży, pomieszczeń gospodarczych oraz ustalenie wspólnie zakresu potrzeb remontowych w lokalach przejmowanych do ponownego zasiedlenia w tym wskazywanie prac obciążających najemcę i prac , których koszt ponosi gmina, rozliczenie kosztów na najemcę w uzgodnieniu z referentem ds. technicznych: sporządzanie umów dotyczących ulepszenia lokalu w uzgodnieniu z referentem ds. technicznych : rozliczenie poniesionych przez najemców nakładów na ulepszenie lokalu w uzgodnieniu z referentem ds. technicznych ;rozliczenie poniesionych przez najemców nakładów na ulepszenia lokalu w uzgodnieniu z referentem ds. technicznych : nadzór nad prawidłowością użytkowania lokali , ( współpraca ze strażą miejską i policją ) , bieżąca współpraca z Urzędem Miejskim dotycząca lokali, w tym: informowanie o opróżnionych lokalach, przygotowanie dokumentacji niezbędnej do zamiany lub wykupu lokalu. Prowadzenie ogółu spraw dotyczących lokali użytkowych , garaży oraz gruntów, w szczególności : prowadzenie działań marketingowych w odniesieniu do wolnych lokali użytkowych, garaży i gruntów: organizowanie i prowadzenie przetargów lub konkursów na najem lokali użytkowych , garaży i gruntów: przygotowanie projektów uchwał dotyczących wyrażenia zgody na najem lokali użytkowych , garaży oraz gruntów oraz w trybie bez przetargowym. Prowadzenie spraw reklam na nieruchomościach , w tym przygotowanie umów. Prowadzenie spraw dotyczących obsługi najemców , w szczególności poprzez przyjmowanie ustnych i pisemnych zgłoszeń najemców oraz załatwianie spraw zgłaszanych przez najemców , w tym, w zakresie: utrzymania czystości i porządku , rażącego naruszania przez najemców regulaminu porządku domowego , dewastacji nieruchomości i ich wyposażenia , nielegalnego poboru energii elektrycznej, wody , itp. Niezgodnego z prawem podnajmu lokalu osobom trzecim. Przygotowanie materiałów do celów opracowania wieloletniego programu gospodarowania zasobem oraz innych opracowań i analiz dotyczących wykorzystania gminnego zasobu mieszkaniowego w zakresie wynikającym ze stanowiska pracy. Sporządzanie sprawozdawczości w zakresie ewidencji i eksploatacji zasobu mieszkaniowego w zakresie wynikającym ze stanowiska pracy.
MIESZKANIOWY ZASÓB GMINY MIEJSKIEJ CHODZIEŻ - 2018-02-13 - Chodzież (wielkopolskie)

INSPEKTOR PRACY - od 4 747,2 PLN

realizacja zadań na stanowisku inspektorskim: nadzór i kontrola przestrzegania prawa pracy, przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisów dotyczących legalności zatrudnienia i inne pracy zarobkowej.
kontakt przez PUP - 2020-11-26 - Lublin (lubelskie)