INSPEKTOR DS. BUDOWLANYCH (O) Tarnów oferta pracy Tarnowska Spółdzielnia Mieszkaniowa
Stanowisko: INSPEKTOR DS. BUDOWLANYCH (O)
Wynagrodzenie: 2 600 - 3 200 PLN
Zakres obowiązków: Inspektor ds. budowlanych
Data publikacji: 2019-10-15
Lokalizacja: Tarnów (małopolskie)
Pracodawca: Tarnowska Spółdzielnia Mieszkaniowa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sowińskiego 14, 33-100 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Inspektor ds. budowlanych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 600 - 3 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: do uzgonienia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. BUDOWLANYCH (O)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tarnów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tarnów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor budowlany
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 600 - 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe: budownictwo i kierunki pokrewne; mile widziane uprawnienia budowlane. Praca w Tarnowie od pon. do pt. w godz.: 7.00-15.00; wynagrodzenie 2 600 - 3 200 zł brutto do uzgodnienia. Kontakt: Tarnowska Spółdzielnia Mieszkaniowa, ul. Sowińskiego 14 (pokój nr 6), 33-100 Tarnów; wcześniejszy kontakt tel.: 14 656 77 33.
Nazwa pracodawcy: Tarnowska Spółdzielnia Mieszkaniowa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Adres pracodawcy:
Sowińskiego 14, 33-100 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Skierowanie, CV lub bezpośrednio do pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: Wcześniejszy kontakt tel.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Tarnów
Gmina pracodawcy: Tarnów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tarnów
Ulica pracodawcy: Sowińskiego
Numer budynku pracodawcy: 14
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor budowlany
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 15.10.2019
Data dodania oferty pracy: 15.10.2019
Oferta pracy ważna do: 04.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 15.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 14.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8f5ef5af1f717de1b74d249d7135a498
Podobne oferty pracy
dojenie bydła mlecznego przy pomocy automatycznej dojarni
"Bona Spes" sp. z o.o. - 2017-06-13 - Dramino (zachodniopomorskie)
naprawa pojazdów samochodowych w zakresie mechaniki samochodowej; dodatkowo przeprowadzanie badań diagnostycznych pojazdów w przypadku posiadania uprawnień diagnosty, różne inne bieżące prace zlecane przez właściciela na zajmowanym stanowisku.
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Gostynin (mazowieckie)
Monter/składacz okien,dobór okien do otworów okiennych,przyjmowaniezamówień od klienta
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Rudki (świętokrzyskie)
kontrola przestrzegania i stosowania przepisów prawa budowlanego na terenie powiatu ostrowskiego
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Ostrowi Mazowieckiej - 2019-08-26 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
obsługa administracyjna szkolenia specjalistycznego w ramach kształcenia podyplomowego pielęgniarek i polożnych, gromadzenie, rejestrowanie informacji i dokumentacji oraz jej przetwarzanie w ramach realizacji kształcenia podyplomowego
Okręgowa Izba Pielęgniarek i Położnych w Białymstoku - 2018-09-27 - Białystok (podlaskie)
prowadzenie szkoleń z zakresu BHP i PPOŻ według zleceń
Konsulting Szkolenia Ubezpieczenia Socha Magdalena - 2017-12-13 - Sandomierz (świętokrzyskie)
nauczanie i opieka nad dziećmi w wieku przedszkolnym
kontakt przez PUP - 2019-07-22 - Grąbiec (mazowieckie)
-Prowadzenie indywidualnego i grupowego poradnictwa zawodowego dla młodzieży. -Udzielanie informacji zawodowej w formie indywidualnej i grupowej. -Diagnozowanie predyspozycji zawodowych klientów z wykorzystaniem specjalistycznych testów i kwestionariuszy.
kontakt przez OHP - 2016-06-01 - Mszana Dolna (małopolskie)
Szczegóły oferty na stronie: http://ogloszenia.kprm.gov.pl/pls/serwis/app.testsearch?p_flag=show&p_ogloszenie=177029&p_insert=22-JAN-16
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO DLA MIASTA RYBNIKA - 2016-01-25 - Rybnik (śląskie)
Prowadzenie kontroli przestrzegania przepisów o ochronie środowiska przez podmioty gospodarcze i organy administracji w zakresie ochrony wód, uwalniania do wód organizmów genetycznie zmodyfikowanych, preparatów biobójczych, substancji chemicznych i ich mieszanin, stosowania nawozów oraz sprawdzanie prawidłowości prowadzenia procesu inwestycyjnego w zakresie ochrony środowiska w celu sprawdzenia dotrzymywania obowiązków wynikających z mocy prawa i decyzji administracyjnych. Wykonywanie interwencyjnych prac kontrolnych w przypadkach okresowego nadmiernego zanieczyszczenia wód oraz opracowywanie wyników rozpoznania terenowego w celu stwierdzenia wielkości przekroczeń. Opracowywanie projektów wystąpień pokontrolnych, zawiadomień o stwierdzonych przekroczeniach dopuszczalnych warunków odprowadzania ścieków i poboru wody oraz wniosków o zastosowanie sankcji karnych w trybie przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, a także wystąpień do Sądu lub Prokuratury oraz współpraca z organami samorządowymi i rządowymi w zakresie ochrony wód w celu oceny prawidłowości funkcjonowania przepisów ochrony środowiska. Sprawdzanie poprawności decyzji udzielających pozwoleń wodnoprawnych i pozwoleń zintegrowanych w ramach kontroli podmiotów korzystających ze środowiska w celu wyeliminowania niezgodności z przepisami prawa. Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w tym: projektów decyzji nakładających kary pieniężne za nieprzestrzeganie warunków korzystania ze środowiska oraz dotyczących kosztów kontroli; prowadzenie postępowań odwoławczych od decyzji administracyjnych; kierowanie wniosków do sądów rejonowych oraz organów prokuratury w zakresie ochrony wód w celu prowadzenia egzekucji należności przez służby finansowe WIOŚ. Weryfikacja rocznych raportów uwalniania i transferu zanieczyszczeń (PRTR) oraz prowadzenie postępowania administracyjnego w tym zakresie nałożonego na WIOŚ; administrowanie bazą PRTR w celu sprawdzenia ich poprawności. Przygotowywanie danych do sporządzania sprawozdawczości z wykonania zadań, podzadań oraz mierników dla układu zadaniowego budżetu oraz do planów kontroli Wydziału Inspekcji w celu realizacji wytycznych określonych przez GIOŚ oraz realizacji zadań z zakresu kontroli przestrzegania prawa ochrony środowiska.
WYDZIAŁ WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU OCHRONY ŚRODOWISKA W OPOLU - 2017-06-16 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Główne obowiązki:- wykonywanie zadań nadzorczo-kontrolnych nad jednostkami samorządu terytorialnego w zakresie przyznawania i wypłacania świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, świadczeń z funduszu alimentacyjnego,- wykonywanie zadań nadzorczo-kontrolnych nad jednostkami samorządu terytorialnego w zakresie przyznawania i wypłacania świadczeń wychowawczych oraz świadczeń ,,Dobry Start,- analizowanie, weryfikowanie oraz scalanie na poziomie województwa sprawozdania rzeczowo-finansowego, sporządzonego przez jednostki samorządu terytorialnego z zadań z zakresu administracji rządowej,- wykonywanie zadań nadzorczo-kontrolnych w zakresie wydatkowania pozostałych dotacji przekazanych z budżetu państwa lub środków Funduszu Pracy,- udzielanie na wniosek jednostek samorządu terytorialnego oraz indywidualnych klientów interpretacji przepisów prawa w zakresie uprawnień do świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, świadczeń wychowawczych,- sporządzanie projektów decyzji administracyjnych określających zaległości z tytułu dotacji z budżetu państwa nadmiernie pobranych lub wykorzystanych niezgodnie z przeznaczeniem.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:stanowisko pracy zlokalizowane na 1 piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2019-08-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Ubój zwierząt hodowlanych w zakładzie przetwórstwa mięsnego.
kontakt przez PUP - 2019-01-16 - Bedoń-Wieś (łódzkie)
konserwacja i naprawa maszyn i urządzeń produkcyjnych
Indyk Mazowsze Sp. z o.o. - 2017-03-29 - Tchórzowa (mazowieckie)
Pomoc kuchenna kuchni orientalnej i innych kuchni narodowych
COPIAK JAROSŁAW Firma SHARK - 2017-01-10 - Kraków (małopolskie)
kierowanie zmianą, kontakt z klientami, kontrahentami, zamawianie towaru
Jeronimo Martins Polska S.A. - 2016-06-17 - Mielec (podkarpackie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2018-11-15 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
Kontrola produktów gotowych.
MAX POWER SP. Z O.O.KATOWICE - 2016-09-08 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Kurs czeladnika, mile widziane doświadczenie.
Zakład Fryzjerski "ROMA" Matuszek Krystyna - 2016-09-09 - Racibórz (śląskie)
obsługa sekretariatu, obsługa administracji biurowej i magazynowej
kontakt przez OHP - 2016-12-21 - Pińczów (świętokrzyskie)
dokonywanie bieżących przeglądów stanu sprawności technicznej i wartości użytkowej obiektów i urządzeń technicznych związanych z obiektami; kontrola i nadzór jakości wykonywanych robót konserwacyjnych, naprawczych i modernizacyjnych; zlecanie właściwym jednostkom wykonawstwa robót ujętych w przeglądach i dodatkowych protokołach wynikających z aktualnej potrzeby zasobów mieszkaniowych i obiektów towarzyszących; przygotowywanie i rozliczanie umów z wykonawcami
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA „JUTRZENKA” - 2018-08-03 - Koszalin (zachodniopomorskie)
kontrola warunków pracy, przestrzeganie BHP, ocena ryzyka zawodowego, przeprowadzanie szkoleń BHP, prowadzenie wszelkiej dokumentacji z zakresu BHP
GMG-SERWIS MICHAŁ GOTOWSKI - 2017-08-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Naprawa samochodów osobowych, blacharka.
kontakt przez PUP - 2018-04-11 - Oleśnica (dolnośląskie)
Podstawowe obowiązki:1. Kontrola jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.2. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.3. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem.4. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.5. Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.6. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.8. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów.9. Raportowanie.10. Nadzór nad prawidlowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych.11. Weryfikacja dokumentacji projektowej.12. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.13. Rozliczanie przeprowadzonych prac.14. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.15. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekowowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.16. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2016-12-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-Więcej informacji na stronie: https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/OfertyPracy/ogloszenie.aspx?idr=1764&menu=729- Ogłoszenie Nr OZ/125/2019 Prezydent Miasta Katowice, ul. Młyńska 4 Urząd Miasta Katowice poszukuje kandydata na wolne stanowisko urzędnicze - inspektor - w Referacie Planowania Strategicznego w Wydziale Rozwoju Miasta.Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:- uczestniczyła w opracowywaniu i aktualizowaniu Strategii Rozwoju Miasta, koordynacji procesu jej wdrażania oraz monitorowaniu efektów jej realizacji,- uczestniczyła w opracowywaniu Raportu o stanie Miasta Katowice,- uczestniczyła w opracowywaniu diagnozy miasta na potrzeby lokalnego programu rewitalizacji, programu rewitalizacji oraz sprawozdań z jego wykonania,- przeprowadzała ocenę merytoryczną składanych wniosków w ramach budżetu obywatelskiego w zakresie zadań inwestycyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami z uwzględnieniem uwarunkowań planistycznych i finansowych,- opracowywała sprawozdania z realizacji zadań wybranych w ramach budżetu obywatelskiego,- tworzyła opracowania informatyczne i formułowała opinie dotyczące realizacji zadań społecznych i gospodarczych,- uczestniczyła w realizacji projektów europejskich z zakresu zrównoważonego rozwoju miasta,- przygotowywała projekty odpowiedzi na wnioski i skargi mieszkańców lub instytucji, zapytania i interpelacje radnych oraz komisji Rady Miasta Katowice.- Praca: poniedziałku - środy w godz.: 7:30-15:30, w czwartek: 7:30-17:00, w piątek: 7:30-14:00. Warunki pracy na danym stanowisku: - pełny wymiar czasu pracy,- miejsce pracy - Katowice ul. Warszawska 4 - budynek wyposażony w windę /do pokonania kilka schodów na parterze/,- praca przy komputerze, wymagająca dokładności i rzetelności oraz współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta Katowice oraz klientem zewnętrznym.- na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.Naszym pracownikom oferujemy:- stabilne zatrudnienie,- kwartalne uznaniowe premie motywacyjne,- dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. trzynastka,- nagrody jubileuszowe,- ruchomy czas pracy,- dofinansowanie wypoczynku, biletów do kina, teatru oraz zajęć sportowych,- możliwość uczestnictwa w Pracowniczej Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej, pozwalającej na uzyskanie dodatkowych środków pieniężnych na nieprzewidziane lub zaplanowane wydatki, sfinansowanie inwestycji lub zmian,- możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie,- możliwość uczestnictwa w realizacji zaawansowanych projektów,- rozwój umiejętności poprzez udział w szkoleniach i kursach.
URZĄD MIASTA KATOWICE - 2019-10-10 - Katowice (śląskie)
montaż stolarki okiennej i drzwiowej
DOM-LUX Adam Jurkiewicz - 2016-05-06 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie kontroli stanu ppoż
Jednostka Wojskowa 1156/ Jednostka Wojskowa 2823 / 31 BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO W POZNANIU-KRZESINACH - 2017-06-07 - Poznań (wielkopolskie)
Prowadzenie sekretariatu Dyrektora Finansowo-Administracyjnego. Prowadzenie spraw nieruchomości obszaru regionu gdańskiego. Sporządzanie raportów. Prowadzenie spraw zw. z gospodarką transportową. Prowadzenie rejestru RWA. Obsługa bieżącej korespondencji Wydziału.
Prokuratura Regionalna w Gdańsku - 2019-07-22 - Gdańsk (pomorskie)
Dbanie o dotychczasowych klientów na rynku krajowym oraz pozyskiwanie nowych kontrahentów. Zwiększanie sprzedaży krajowej.
PPHU AEK ANDRZEJ KUBZDYL - 2017-08-14 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
praca fryzjera
Salon Fryzjerski Fantazja Krystyna Osiecka Bandur - 2017-11-10 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
wykonywanie prac konserw instalachi i urządzeń elektr., naprawa bieżąca, konserwacja rozdzielni elektr., ukłądanie przewodów elektr., linii kablowych, montaż osprzętu elektr.itp
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Serby (dolnośląskie)