INSPEKTOR DO SPRAW LOGISTYKI Rudno oferta pracy Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Rudno Sp. o.o.
Stanowisko: INSPEKTOR DO SPRAW LOGISTYKI
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji działu logistyki
Data publikacji: 2018-03-27
Lokalizacja: Rudno (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Rudno Sp. o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:14-100 Rudno 17, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji działu logistyki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DO SPRAW LOGISTYKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rudno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostródzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostróda
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pracownik działu logistyki
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.03.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa sprzętu biurowego
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kat B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera
Nazwa pracodawcy:
Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Rudno Sp. o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie
Adres pracodawcy:
14-100 Rudno 17, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: ostródzki
Gmina pracodawcy: Ostróda
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rudno
Adres strony pracodawcy: www.zuokrudno.pl
Numer budynku pracodawcy: 17
Profil działalności pracodawcy: zbieranie odpadów innych niż niebezpieczne
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik działu logistyki
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.03.2018
Data dodania oferty pracy: 26.03.2018
Oferta pracy ważna do: 25.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 26.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 26.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
pakowanie, segregowanie, oczyszczanie, magazynowanie produktów spożywczych, przede wszystkim warzyw.
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Złotniki Wielkie (wielkopolskie)
Prowadzenie kontroli podatkowych
Izba Skarbowa w Gdańsku - 2016-10-28 - Puck (pomorskie)
prowadzeniu biura, sporządzanie protokołów, notatke urzędowych, prowadzenie windykacji telefonicznej, prowadzenie kalendarza spotkań i planów biura,
Agencja Ochrony Mienia i Konwoju K-4 Patrol Sp z.o.o. - 2016-09-21 - Poznań (wielkopolskie)
PRZYJMOWANIE REZERWACJI, KONTAKT Z KONTRAHENTAMIZAGRANICZNYMI, OBSŁUGA SYSTEMÓW REZERWACYJNYCH. Praca od godz: 9-17
Biuro Podróży RETMAN s.c. - 2018-07-24 - Opole (opolskie)
naprawa i konserwacja
TRANSMEX SERVICE Sp. J. - 2015-11-30 - Starachowice (świętokrzyskie)
Główne obowiązki:- nadzorowanie i kontrolowanie zadań z zakresu przeciwdziałania przemocy w rodzinie realizowanych przez samorząd gminny, powiatowy i województwa oraz podmioty niepubliczne na podstawie umów z organami administracji rządowej i samorządowej - monitorowanie zjawiska przemocy w rodzinie na terenie województwa kujawsko-pomorskiego oraz realizacja Krajowego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie - weryfikowanie kierunków prowadzenia oddziaływań korekcyjno-edukacyjnych dla osób stosujących przemoc w rodzinie oraz kwalifikowanie osób prowadzących te oddziaływania, w tym zapotrzebowania jednostek samorządu terytorialnego szczebla powiatowego na dotacje celowe przyznawane na ten cel z budżetu państwa- udzielanie pomocy merytorycznej oraz opracowywanie wytycznych w zakresie realizacji zadań rządowych realizowanych przez zespoły interdyscyplinarne, ośrodki pomocy społecznej, powiatowe centra pomocy w rodzinie w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:stanowisko pracy zlokalizowane na 1 piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-06-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wsparcie pracy agenta sprzedaży bezpośredniej, kontakt z kontrahentami, doradztwo, sprzedaż, zaopatrzen
kontakt przez PUP - 2018-10-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Sprzedaż napojów alkoholowych w Wadowicach, praca od pon. do czwartku od 8.00 do 1.00, piątek i sobota od 8.00 do 4.00, niedziela od 10.00 do 1.00
Wacław Elżbieta "Wacławscy" - 2015-12-07 - Wadowice (małopolskie)
obsługa klientaobsługa pocztyobsługa połączeń telefonicznych organizacja i obsługa spotkańprace administracyjne biura SPNT oraz biura projektów UErealizacja działań promocyjnych
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Sosnowiec (śląskie)
Przeprowadzanie inspekcji jakościowej i ilościowej zgodnie z zatwierdzonymi Kartami Inspekcji w oparciu o dokumentację techniczną i dokumenty produkcyjne. Sporządzanie i przekazywanie zapisów z przeprowadzonych inspekcji. Raport inspekcji. Udział w procesach dotyczących odbioru jakościowego mebli. Wspłpraca w zespole w ramach realizacji wyznaczonych celów i projektów jakościowych.
Fabryki Mebli "Forte" S.A. w Ostrowi Maz. Oddział w Hajnówce - 2017-11-27 - Hajnówka (podlaskie)
monitorowanie chorób zakaźnych zwierząt, zwalczanie chorób zakaźnych zwierząt;www.piwstrzelce.pl
POWIATOWY INSPEKTORAT WETERYNARII - 2016-11-04 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
Murarz - Silka 24 Suporekc 12
kontakt przez PUP - 2018-10-02 - Legnica (dolnośląskie)
pomoc przy budowie
FIRMA OGÓLNOBUDOWLANA INSTALTECH JÓZEF SŁAWIANOWSKI - 2017-06-09 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Sprawna, profesjonalna i życzliwa obsługa gości poprzez: Wystawianie kart pobytu, rejestrowanie, meldowanie i obciążanie gości za pobyt, przyjmowanie płatności w formie gotówkowej i bezgotówkowej, wystawianie FV i PF (również raportów kasowych dobowych i miesięcznych).Bieżąca sprzedaż miejsc noclegowych, dokonywanie i sprawdzanie rezerwacji, ustalanie z gościem terminu pobytu w hotelu.Prowadzenie bieżącej ewidencji pokoi w programie hotelowym „Chart” i wymagających posprzątania, wolnych pokoi i przewidzianych do zwolnienia.Obsługa: centrali telefonicznej, faksu, ksero, kasy fiskalnej, terminala, komputera oraz innych urządzeń biurowych. Kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 10-13.
Pomorska Instytucja Gospodarki Budżetowej Pomerania w Koszalinie - 2017-04-13 - Ustka (pomorskie)
prace konserwatorskie na terenie obiektów biurowych/hal.
kontakt przez PUP - 2018-10-22 - Gdynia (pomorskie)
- bieżące prowadzenie i aktualizacja komputerowej kadrowej bazy danych funkcjonariuszy Straży Granicznej, niezbędnych do comiesięcznej transmisji i naliczania przez pion finansowy uposażeń oraz innych należności finansowych;- zakładanie, prowadzenie i bieżące uzupełnianie teczek akt osobowych funkcjonariuszy poprzez włączanie oraz wpisywanie wytworzonych dokumentów związanych ze stosunkiem służbowym poszczególnych funkcjonariuszy celem czytelnego i chronologicznego dokumentowania służby;- bieżące sporządzanie rozkazów personalnych mających formę decyzji administracyjnych na okoliczność mianowania funkcjonariuszy do służby stałej oraz przyznania nagrody jubileuszowej;- wydawanie dokumentacji służbowej oraz wszelkiej korespondencji dotyczącej stosunku służbowego funkcjonariuszy celem doręczenia zainteresowanym, a także udzielania informacji niezbędnych do sporządzania dokumentacji służbowej osobom upoważnionym.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2018-01-22 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
- przeprowadzanie kontroli przestrzegania przepisów ochrony środowiska na terenach użytkowanych przez jednostkę wojskową;- sporządzanie co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu ochrony środowiska zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom ochrony środowiska;- znajomość i przestrzeganie obowiązujących aktów prawnych w zakresie ochrony środowiska naturalnego;- prowadzenie dokumentów formalno-prawnych dotyczących korzystania jednostki wojskowej ze środowiska;- współpraca z Wojewódzkim Inspektoratem Ochrony Środowiska, Rejonowym Zarządem Infrastruktury oraz SOI 25 WOG w zakresie przestrzegania przepisów ochrony środowiska;- nadzór nad przestrzeganiem zasad ochrony środowiska naturalnego w toku szkolenia wojsk;- udział w opracowywaniu wewnętrznych regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących ochrony środowiska;- udział w opracowywaniu planów modernizacji pomieszczeń (stanowisk) pracy oraz przedstawianie propozycji dotyczących uwzględnienia w tych planach rozwiązań techniczno-organizacyjnych zapewniających poprawę stanu ochrony środowiska;- pracowywanie i przesyłanie sprawozdań, informacji i meldunków zgodnie z wytycznymi przełożonych i planem zasadniczych przedsięwzięć z zakresu ochrony środowiska;
Jednostka Wojskowa Nr 4857 w Białymstoku - 2016-09-23 - Białystok (podlaskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie zajęć edukacyjnych o tematyce ekologicznej z dziećmi i młodzieżą szkolną na terenie Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych, koordynowanie i organizacja wycieczek na teren w/w zakładu, przygotowywanie i prowadzenie kampanii informacyjnych na temat selektywnej zbiórki odpadów
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ SP. Z O.O. - 2016-03-30 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
1. Ustalanie zakresu remontów i inwestycji budowlanych.2. Kontrola zastosowanych rozwiązań, jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.4. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem zadaniowym.5. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.8. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.9. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów10. Raportowanie.11. Nadzór nad prawidłowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych. 12. Weryfikacja dokumentacji projektowej.13. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.14. Rozliczanie przeprowadzonych prac.15. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.16. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.17. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-08-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zarządzanie zamówieniami ,dostosowywanie się do wytycznych procesów eksportowych, udział w projektach biznesowych,zarządzanie relacjami z klientami z regionów EMEA i APAC,rozpoznanie nieefektywności procesów , prowadzenie i wdrożenie usprawnień procesowych we wszystkich zespołach
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Kraków (małopolskie)
Czynności magazynowe, praca w godz. 7-15; kontakt osobisty i telefoniczny z pracodawcą w godz. 8-15
PWM NUE Bogusław Seemann - 2016-07-27 - Zajączkowo (pomorskie)
m.in. przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzeganie zasad bhp, sporządzanie okresowych analiz stanu bhp, udział w opracowaniu planó modernizacji jednostki, opiniowanie szczegółowych instrukcji dot. zasad bhp zgodnie z roporz. RM z dnia 02.09.1997 w sprawie służby bhp
Jednostka Wojskowa nr 2039 - 2017-10-30 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Warszawa (mazowieckie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Borkowice (mazowieckie)
Właściwe i terminowe przygotowanie dokumentacji wynikającej z realizacji obowiązków służbowych, przestrzeganie terminów w zakresie korespondencji służbowej, nadzór w zakresie właściwego stosowania materialów używanych przy realizacji robót systemem zleconym i gospodarczym, przestrzeganie terminów gwarancyjnych.
18 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-04-27 - Wejherowo (pomorskie)
Informacje nt. oferty pracy znajdują się na stronie internetowej: www.spkolobrzeg.finn.pl
Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu - 2018-10-05 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
obsługa kasy fiskalnej, sprzedaż art. spożywczych. Miejsce wykonywania pracy-Sklep Delikatesy Centrum.
Firma Handlowo-Usługowa "BDM" RYBCZAK Spółka Jawna - 2018-01-08 - Sandomierz (świętokrzyskie)
Montaż izolacji termicznej
kontakt przez PUP - 2018-03-08 - Płock (mazowieckie)
WPROWADZANIE DOKUMENTÓW DO PROGRAMU KSIĘGOWEGO
EWA PETRUK - 2018-08-08 - Gdańsk (pomorskie)