GŁÓWNY KSIĘGOWY(538J) Otwock oferta pracy Sąd Rejonowy w Otwocku
Stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY(538J)
Wynagrodzenie: 4 500 - 5 340 PLN
Zakres obowiązków: Treść ogłoszenia na stronie internetowej www.otwock.sr.gov.pl -zakładka konkursy.
Data publikacji: 2016-07-04
Lokalizacja: Otwock (mazowieckie)
Pracodawca: Sąd Rejonowy w Otwocku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Armii Krajowej 2, 05-400 Otwock, powiat: otwocki, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Treść ogłoszenia na stronie internetowej www.otwock.sr.gov.pl -zakładka konkursy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 4 500 - 5 340 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KSIĘGOWY(538J)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Otwock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: otwocki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Otwock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: główny księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 4 500 - 5 340 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania na stronie internetowej: www.otwock.sr.gov.pl -zakładka konkursy
Nazwa pracodawcy: Sąd Rejonowy w Otwocku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku
Adres pracodawcy:
Armii Krajowej 2, 05-400 Otwock, powiat: otwocki, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: otwocki
Gmina pracodawcy: Otwock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Otwock
Ulica pracodawcy: Armii Krajowej
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy: Sądownictwo, wymiar sprawiedliwości.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: główny księgowy
Data dodania oferty pracy: 05.07.2016
Oferta pracy ważna do: 01.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 05.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 04.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie księgowości budżetowej w zakresie działalności zakładu budżetowego
Administracja Budynków Komunalnych w Braniewie - 2016-11-08 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Warszawa (mazowieckie)
zg
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Doręczanie korespondencji i przekazów pieniężnych. Budowanie pozytywnych relacji z klientami. Prowadzenie ewidencji korespondencji. Wsparcie placówki pocztowej w innych pracach związanych z obsługą przesyłek.
"POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA" - 2018-01-11 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
Ofeta konkursowa. Opracowanie projektów przepisów wewnętrznych dot. prowadzenia rachunkowości, prowadzenie ksiąg rachunkowych jednostki, dokonywanie wyceny aktywów i pasywów oraz ustalanie wyniku finansowego jednostki, sporządzenie sprawozdań finansowych i budżetowych, gromadzenie i właściwe przechowywanie dokumentacji księgowej, nadzorowanie prac z zakresu rachunkowości, opracowywanie projektów planów finansowych jednostki, dokonywanie biezacej analizy wykonywania planów fifnansowych, zapewnienie prawidłowego i terminowego ustalania i pobierania nalezności z tytułu dochodów budzetowych, wykonywanie dyspozycji środkami pienięznymi, kontrola finansowej prawidłowości zawieranych umów, zapewnienie prawidłowego i terminowego obiegu dokumentów księgowych, wykonywanie wstepnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dot. tych operacji, analiza kosztów działalności Komisji i planowanie budżetu we współpracy z kierownikami wydziałów komisji.
Okręgowa Komisja Egzaminacyjna - 2018-03-02 - Jaworzno (śląskie)
zgodnie z wnioskiem
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Janki (łódzkie)
1.Przyjmowanie i analiza wniosków o przyznanie świadczeń z funduszu alimentacyjnego.2. Prowadzenie postępowań w sprawach o przyznanie funduszu alimentacyjnego.3.Opracowywanie decyzji administracyjnych.4.Prowadzenie dokumentacji prowadzonych spraw. 5.Podejmowanie działań wobec dłużników alimentacyjnych. 6.Przeprowadzanie wywiadów z dłużnikami alimentacyjnymi.7.Współpraca z komornikami sądowymi.8.Ustalanie należności dłużników alimentacyjnych z tytułu wypłaconych świadczeń.9.Rozliczanie należności z tytułu świadczeń z funduszu alimentacyjnego wyegzekwowanych od dłużników. 10.Przekazywanie do biura informacji gospodarczej informacji gospodarczej o zobowiązaniach dłużników alimentacyjnych.11.Prowadzenie postępowań w sprawie nienależnie pobranych świadczeń.12.Obsługa systemu informatycznego FA13. Terminowe sporządzanie sprawozdań rzeczowo-finansowych.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dywitach - 2018-01-04 - Tuławki (warmińsko-mazurskie)
Pomoc w pracach magazynowych.Dbanie o estetykę punktu
kontakt przez OHP - 2017-08-23 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie księgowości firmy
Zakład Remontowo - Budowlany "ORGANIKA" Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2017-09-14 - Nowa Sarzyna (podkarpackie)
Wykształcenie zawodowe, spec. budowa maszyn; uprawnienia SEP w zakresie eksploatacji (1 i 2); dbałość o utrzymanie ciągłości procesów produkcyjnych i właściwy stan techniczny maszyn i urządzeń; sumienność wykonywania zadań; doświadczenie w naprawach bieżących i remontach maszyn produkcyjnych; prowadzenie przeglądów okresowych, usuwanie awarii; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice;
FABRYKA DRUTU GLIWICE SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-12-08 - Gliwice (śląskie)
wyceny, praca na komputerze, doradztwo
kontakt przez PUP - 2017-09-12 - Poznań (wielkopolskie)
Kierowanie pojazdem ciężarowym . Praca na terenie Polski
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "NOVI" MARCIN KRZYSZTOF - 2018-07-02 - Brzesko (małopolskie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, aktywny wklad w tworzenie dobrego wizerunku firmy na rynkach polskich/zagranicznych, analiza skuteczności prowadzonych dzialań marketingowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej.
Pezal Product Line Sp. z o.o. - 2017-12-08 - Gdańsk (pomorskie)
Praca na tym stanowisku związana jest z obsługą w zakresie hodowli indyka na fermie drobiu.
GRELAVI S. A. - 2016-09-02 - Komorowo (warmińsko-mazurskie)
Kontrola i nadzór nad produkcją mas bitunicznych
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o. - 2016-02-08 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
jw.
CAPGEMINI Polska SP. Z O.O. - 2016-04-28 - Opole (opolskie)
Sprzedaż produktów i usług bankowych dla nowych i dotychczasowych klientów poprzez: diagnozowanie potrzeb i oczekiwań klientów w zakresie oferty Banku, organizowanie procesu sprzedaży, budowanie i utrzymywanie relacji z obsługiwaną grupą klientów, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi.
Bank Pocztowy S.A - 2016-11-17 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Nadzór nad kasjerami, rozliczanie kasjerów
LAMAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-24 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Kompleksowa realizacja szerokiego zakresu zadań w obrębie księgowości finansowej z wykorzystaniem systemu SAP, utrzymywanie stałego kontaktu z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi (biura zagraniczne) w języku angielskim oraz rosyjskim(kontakt mailowy i telefoniczny).
Lufthansa Global Business Services Sp. z o.o. - 2016-10-25 - Kraków (małopolskie)
obsługa biura Zarządu, wsparcie Zarządu firmy, obsługa kontrahentów, gości, współpracowników w tym zagranicznych, zarządzanie dokumentacją firmy, zarządzanie wyjazdami służbowymi, salami konferencyjnymi, telefonami służbowymi, dbanie o pozytywny wizerunek firmy
kontakt przez PUP - 2016-01-14 - Lewickie (podlaskie)
Zgodny z oferowanym stanowiskiem. Wymagany 1 rok doświadczenia. Praca na terenie Śląska.
NECBUD Jacek Torba - 2016-05-12 - Mysłowice (śląskie)
Zgodny ze stanowiskiem- pomoc przy naprawie aut dostawczych, montażu/demontażu jednostek napędowych
Firma Sztaplar Hieronim Samelczak - 2018-02-08 - Targowisko (wielkopolskie)
sprzedaż wyrobów mięsnych
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Bobrowiczki (zachodniopomorskie)
1. Prowadzenie całości spraw związanych z rachunkowością jednostki budżetowej.2. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi.3. Kontrola zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym.4. Kontrola kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.5. Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości, zakładowego planu kont, polityki rachunkowości, obiegu o kontroli dokumentów finansowych.6. Opracowywanie planów dochodów i wydatków budżetowych jednostki.7. Kompletowanie dokumentów finansowo księgowych, dokonywanie przelewów.8. Dekretowanie i sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym dokumentów księgowych. 9. Prowadzenie ewidencji finansowo księgowej.10. Sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych.11. Wykonywanie innych czynności wynikających z zajmowanego stanowiska.
MEDYCZNO-SPOŁECZNE CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO W ŁAŃCUCIE - 2017-06-06 - Łańcut (podkarpackie)
Wykształcenie, doświadczenie: brak wymagań; ks. sanepidowska lub gotowość do jej wyrobienia; zakres obowiązków: dbanie o ekspozycje towarów, obsługa klienta, wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami, dbanie o porządek na sali sprzedaży; dwie zmiany, miejsce pracy: Sośnicowice;
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-03-16 - Sośnicowice (śląskie)
Obsługa maszyn do obróbki drewna. Praca na terenie powiatu jarosławskiego.
Firma Usługowo-Handlowa "SOBOLEX" Krzysztof SOBOLEWSKI - 2016-11-22 - Piaski (podkarpackie)
Zakres obowiązków: - prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów, ryczałtu ewidencjonowanego, rejestry VAT, naliczanie podatków PIT, PPE, VAT. - bezpośredni kontakt z klientem,. Praca w godzinach 8-16
Biuro Rachunkowe LIDER - 2017-11-15 - Opole (opolskie)
pozyskiwanie klientów, realizacja planów sprzedaży na podległym terenie,nawiązywanie i utrzytmywanie kontaktów handlowych, zawieranie umów z klientami, realizowanie akcji promocyjnych na oferowane produkty, raportowanie wyników sprzedaży, dbanie o dobry wizerunek firmy
kontakt przez PUP - 2017-01-02 - Bratkowice (podkarpackie)
zastępowanie prezesa w rozmowach z kontrahentami i dostawcami wietnamskimi, przygotowywanie, negocjowanie i podpisywanie umów handlowych w języku wietnamskim
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
prowadzenie spraw związanych z rachunkowością jednostki, wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, kontrola zgodności operacji gosp. i finansowych z planem finansowym, kontrola kompletności i rzetelności dok. dot. operacji gosp. i finansowych, kompletowanie dok. finansowo-księgowych, przelewy, księgowanie, sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym, finansowym dokumentów księgowych, prowadzenie ewidencji finansowo-księgowej, sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych, sporządzanie listy płac i prowadzenie związanej z tym dokumentacji płacowej, dokumentacji ZUS i podatkowej,opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości, obiegu i kontroli dok. finansowych,opracowywanie planów dochodów i wydatków, prowadzenie ewidencji środków trwałych
Przedszkole im. Jana Pawła II w Raszówce - 2018-03-07 - Raszówka (dolnośląskie)