ASYSTENT DS. AKREDYTYWY Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT DS. AKREDYTYWY
Wynagrodzenie: od 3 400 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa dokumentów związanych z akredytywą, wprowadzanie danych, tworzenie dokumentacji, weryfikacja realizacji czynności pod względem zgodności z wytycznymi, prowadzenie korespondencji z bankami i instytucjami pośredniczącymi, ocena procesów pod kątem ryzyka. Zgłoszenia telefoniczne do pracodawcy.
Data publikacji: 2016-12-30
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa dokumentów związanych z akredytywą, wprowadzanie danych, tworzenie dokumentacji, weryfikacja realizacji czynności pod względem zgodności z wytycznymi, prowadzenie korespondencji z bankami i instytucjami pośredniczącymi, ocena procesów pod kątem ryzyka. Zgłoszenia telefoniczne do pracodawcy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 400 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + dodatek językowy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DS. AKREDYTYWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.03.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: rosyjski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
co najmniej 3-miesięczne doświadczeie jako pracownik ds. akredytywy
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 2
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 30.12.2016
Data dodania oferty pracy: 30.12.2016
Oferta pracy ważna do: 13.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 30.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 30.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
pomoc w gabinecie stomatologicznym
Topdent - Agata Czuk - 2016-03-14 - Zamość (lubelskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Warszawa (mazowieckie)
GRUNTOWNE SPRZĄTANIE SALONU KOSMETYCZNEGO;WYMAGANIA: UMIEJĘTNOŚĆ UTRZYMANIA CZYSTOŚCI, ORZECZENIE O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI;NA SPOTKANIE UMAWIAĆ SIĘ TEL 509347664
IMPERIUM URODY LORENA RENATA KWAPISZ - 2018-05-16 - Szczecin (zachodniopomorskie)
pozyskiwanie klientów zagranicznych, sprzedaż, posprzedażowa obsługa klienta, prace administracyjne, nadzór nad płatnościami
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Olewin (łódzkie)
prowadzenie ewidencji wykonywanych usług medycznych, przyjmowanie zgłoszeń pacjentów, umawianie terminów
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Sędziszów (świętokrzyskie)
Opis zajmowanego stanowiska: całokształt spraw związanych z obsługą kancelaryjną sekretariatu Dyrektora Szpitala i Ambulatorium z Izbą Chorych Aresztu Śledczego w Bydgoszczy, m.in.:- prowadzenie rejestracji pacjentów na badania i konsultacje w pozawięziennych podmiotach leczniczych oraz ustalanie terminów powyższych badań i konsultacji;- rejestrowanie pacjentów z innych jednostek na badania i konsultacje odbywające się w Podmiocie Leczniczym AŚ w Bydgoszczy;- weryfikowanie pod względem formalnym dokumentacji medycznej pacjentów podmiotu leczniczego przeznaczonej do archiwizacji;- wykonywanie wszelkich czynności koniecznych do należytej realizacji próśb i wniosków osadzonych kierowanych do dyrektora jednostki w kwestiach zdrowotnych, w tym bezpośrednie przekazywanie osadzonym udzielanych odpowiedzi;- bieżące prowadzenie dziennika korespondencyjnego obejmującego pisma wpływające i wychodzące, opatrywanie ich parafą ewidencyjną, odnotowywanie terminów wyznaczonych do załatwienia spraw, czuwanie nad terminowym załatwianiem korespondencji;- prowadzenie ewidencji oraz archiwizowanie pism i korespondencji zgodnie z obowiązującymi przepisami;- redagowanie krótkich pism w szczególności sporządzanie pism dotyczących terminów planowanych hospitalizacji i przepisywanie pism napisanych przez lekarzy
Areszt Śledczy w Bydgoszczy - 2017-08-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wymagania: wykształcenie zawodowe, mile widziane doświadczenie, uprawnienia elektryczne
P.P.U.H. SCORPION - 2018-06-28 - Rozdrażew (wielkopolskie)
- Zakładanie i weryfikacja akt osobowych, sporządzanie dokumentów związanych z przyjęciem pracownika oraz zmiany w trakcie zatrudnienia, sporządzanie dokumentów związanych ze zwolnieniem pracownika. Rozliczanie parowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, umowy o dzieło i umowy zlecenia. Rozliczanie wynagrodzenia z tytułu posiedzeń zarządu i rad nadzorczych. Sporządzanie deklaracji zgłoszeniowych i wyrejestrowujących. Sporządzanie miesięcznych raportów rozliczeniowych dla pracowników i właścicieli. Reprezentowanie klienta przed kontrolami ZUS i US. - Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00 lub 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 6 miesięcy na podobnym stanowisku w dziale kadr i płac. Wymagana umiejętność obsługi programu SYMFONIA SAGE KADRY I PŁACE. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: j.nowak (at) tax-net.pl
TAX-NET SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-09-06 - Katowice (śląskie)
segregowanie dokumentów księgowych, numeracja i wprowadzanie do systemu komputerowego dowodów księgowych, sporządzanie dokumentów kadrowych dla pracowników
kontakt przez PUP - 2018-07-24 - Niepołomice (małopolskie)
Wymagane wykształcenie wyższe o kierunku ekonomia, rachunkowość. Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za prowadzenie ksiegowości firmy. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: praca (at) simarltd.pl.
SIMAR LTD SP. Z O.O. - 2017-03-30 - Rybnik (śląskie)
Prowadzenie zajęć edukacyjnych w przedszkolu w Otwocku.
CSJO Centrum Szkolenia Języków Obcych Paweł Czmoch - 2017-10-10 - Otwock (mazowieckie)
Asystent do spraw administracji.
kontakt przez PUP - 2017-11-21 - Tuchomie (pomorskie)
praca przy obsłudze castingu, praca na planie zdjęciowym przy filmach, teledyskach, praca przy sesjach zdjęciowych, aktywne uczestnictwo w akcjach promocyjnych
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Katowice (śląskie)
Udział w badaniach dotyczących oceny wydatku energetycznego, współudział w prowadzeniu badań dotycz. układu ruchu, analiza danych z zastosowaniem arkuszy kalkulacyjnych, obsługa aparatury medycznej do rejestracji:m. in. EKG, EKG-Holter, ścieżek wzrokowych, ciśnienia tętniczego, obsługa symulatora jazdy samochodem.
Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Noferaw Łodzi - 2017-10-19 - Łódź (łódzkie)
projektowanie w programie AUTO-CAD
ALPI-PROJEKT PIOTR ZIEMIŃSKI - 2017-08-04 - Pawłówko (pomorskie)
asystent nauczyciela
Zespół Szkolno-Przeds.Publiczna Szkoła Podstawowa w Jaroszow - 2017-09-06 - Jaroszów (dolnośląskie)
Udział w projektowaniu, inwentaryzacje budowlane
Przedsiębiorstwo BUDEM-PROJEKT Ryszard Bugno - 2017-12-11 - Zgierz (łódzkie)
Obsługa klienta w dziale przemysłowym
TESCO Polska Sp. z o.o. - 2016-10-07 - Puławy (lubelskie)
Rozwiązywanie problemów technicznych o wysokim skomlikowaniu i pomoc we wdrażaniu usprawnień u klientów. Odpowiedzialność za cykl wdrażania projektu u klienta. Tworzenie i wdrażanie nowych usług dla klientów. Współpraca z innymi zespołami w ramach firmy w celu konfiguracji, wdrażania oraz bieżącego nadzoru rozwiązań sieciowych.
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Kraków (małopolskie)
POZYSKIWANIE NOWYCH DOSTAWCÓW I UTRZYMYWANIE POZYTYWNYCH RELACJI Z OBECNYMI ORAZ PROWADZENIE NEGOCJACJI.KOORDYNOWANIE I REALIZOWANIE PROCESÓW ZAOPATRZENIA I DYSTRYBUCJI ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM PORTUGALII I POLSKI.NADZOROWANIE I MONITOROWANIE PROCESÓW LOGISTYCZNYCH Z DOSTAWCAMI I ODBIORCAMI.ROZBUDOWA NOWYCH RYNKÓW ZBYTU O KRAJE PORTUGALSKO JĘZYCZNE.WYMAGANE WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE. ZNAJOMOŚĆ RYNKU MEBLARSKIEGO, OBSŁUGA SERWERÓW, OBSŁUGA SYSTEMU WINDOWS, ZNAJOMOŚĆ TECHNIK NEGOCJACJI. MINIMUM 2 LATA DOŚWIADCZENIA OBSŁUGI KLIENTA LUB W DZIALE ROZWOJU RYNKU. ZNAJOMOŚĆ JĘZYKÓW PORTUGALSKIEGO I ANGIELSKIEGO W STOPNIU BIEGŁYM kontakt telefoniczny 0913508275 lub CV na adres email : jarosz (at) beliani.it
PROSERVICE SP. Z O.O. - 2018-08-22 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wg stanowiska
ICB DRIVER - NETWORK PL Sp. z o.o.- Namysłów - 2016-06-01 - Namysłów (opolskie)
Wykonywanie dokumentacji konserwatorskich z prowadzonych prac,sporządzanie opinii konserwatorskich,wykonywanie przegladów konserwatorskich w magazynach i salach ekspozycyjnychudział w inwentaryzacjach.
Muzeum Narodowe w Gdańsku - 2018-03-29 - Gdańsk (pomorskie)
Wykonuje podstawowe czynności księgowej wspomagającej pracę wykwalifikowanego księgowego, zgodnie z przepisami prawa rachunkowego i podatkowego oraz wewnętrznymi procedurami obowiązującymi w danej jednostce organizacyjnej. Asystent do spraw księgowości przyjmuje, gromadzi i segreguje dokumenty pod względem ich rodzaju. Weryfikuje poprawność wystawionych dokumentów. Przygotowuje dowody księgowe do zapłaty oraz wykonuje proste, powtarzalne czynności ujmowania dowodów w księgach rachunkowych. Wprowadza zadekretowane dowody księgowe do systemu finansowo-księgowego.Około 77 godzin pracy miesięcznie, dyspozycyjność w godz.: 8:00-17:00. Proponowany okres wykonywania pracy: 3 lata.
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Wrocław (dolnośląskie)
praca w przedszkolu integracyjnym (od 01.09.2017r.-możliwość pracy na pełen etat)
"FUNDACJA INKLUZJA - EDUKACJA WŁĄCZAJĄCA" - 2017-06-13 - Skawina (małopolskie)
obsługa korespondencji w języku chińskim, kontakt telefoniczny i mailowy z kontrahentami w Chinach, kompletowanie dokumentów i przekazywanie ich do księgowości, tworzenie raportów, inne prace zlecone
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
asystent rzeczoznawcy majątkowego / nabór staż do 30 r. ż. PO WER
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Pabianice (łódzkie)
obsługa działów związanych z procesami napraw serwisowych m.in.rejestrowanie zgłoszeń napraw, informacja o realizacji usług,udzielanie odpowiedzi klientom,fakturowanie.
TELZAS Sp. z o.o. - 2018-06-14 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
wprowadzanie danych do komputera, pisanie pism urzędowych, wyliczanie podatku, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-09-15 - Augustów (podlaskie)
odpowiedzialność za współpracę z dostawcami towaru z Indii, składanie zamówień na towary u indyjskich dostawców, koordynacja terminowości dostaw, wspomaganie pracy indyjskich handlowców
kontakt przez PUP - 2018-07-31 - Jabłonowo (mazowieckie)
asystent nauczyciela przedszkola
kontakt przez PUP - 2017-09-25 - Mielec (podkarpackie)