ASYSTENTKA BIUROWA Gostynin oferta pracy ELEMENTUM PV SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: ASYSTENTKA BIUROWA

Wynagrodzenie: od 2 800 do 3 200 PLN

Zakres obowiązków: -Archiwizacja faktur,-telefoniczna obsługa klienta,-obsługa sprzętów biurowych,-przygotowanie umów oraz innych dokumentów firmowych,- uzupełnianie baz danych,-obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,-dbanie o właściwy obieg dokumentów i przepływ informacji wewnątrz firmy,-pomoc przy organizacji podróży słuzbowych pracowników,-zamawianie materiałów biurowych.

Data publikacji: 2021-03-24

Lokalizacja: Gostynin (mazowieckie)

Pracodawca: ELEMENTUM PV SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Kutnowska 98, 09-500 Gostynin, powiat: gostyniński, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
-Archiwizacja faktur,-telefoniczna obsługa klienta,-obsługa sprzętów biurowych,-przygotowanie umów oraz innych dokumentów firmowych,- uzupełnianie baz danych,-obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,-dbanie o właściwy obieg dokumentów i przepływ informacji wewnątrz firmy,-pomoc przy organizacji podróży słuzbowych pracowników,-zamawianie materiałów biurowych.

Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|20

Zmianowość pracy: nie dotyczy

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|6

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 do 3 200 PLN

Nazwa stanowiska: ASYSTENTKA BIUROWA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gostynin

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gostyniński

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1404

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gostynin

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 do 3 200 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 04.05.2021

Data zakończenia pracy: 03.08.2021

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: pomaturalne/policealne

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_2: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_3: średnie zawodowe

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_2: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_3: Array

Nazwa pracodawcy:
ELEMENTUM PV SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

danePracodawcy_nip: 9710728342

danePracodawcy_regon: 38595626600000

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gostyninie

Adres pracodawcy:
Władysława Broniewskiego 8, 09-500 Gostynin, powiat: gostyniński, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: świdectwo szkolne

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Termin: od zaraz, Godziny : 7:00-15:00

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14

Powiat pracodawcy: gostyniński

danePracodawcy_kodPowiatu: 1404

Gmina pracodawcy: Gostynin

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Gostynin

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0968977

Ulica pracodawcy: Władysława Broniewskiego

Numer budynku pracodawcy: 8

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gostyninie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data dodania oferty pracy: 25.03.2021

Oferta pracy ważna do: 24.04.2021

Data udostępnienia oferty pracy: 25.03.2021

Data przyjęcia oferty pracy: 24.03.2021

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?85271af9e8cae26a8f94a45e300c44f3

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK UTRZYMANIA RUCHU - od 3 500 PLN

Zapewnienie ciągłej pracy maszyn w obszarze produkcji poprzez eliminowanie awarii, usterek związanych z eksploatacją maszyn, w tym wtryskarekProwadzenie bieżącej konserwacji i napraw maszyn zgodnie z harmonogramem i dokumentacją technicznąPrzestrzeganie przepisów BHP i zakładowych standardów bezpieczeństwa, jak również zgłaszanie wszelkich zagrożeńWykonywanie pomiarów przy użyciu multimetru czy cęgowego miernika prąduZachowanie porządku na stanowisku pracy
kontakt przez PUP - 2021-05-14 - Łęg (dolnośląskie)

OPERATOR MASZYN CNC - od 3 200 PLN

OBSŁUGA MASZYN PRZETWÓRSTWA TWORZYW SZTUCZNYCH
kontakt przez OHP - 2021-05-17 - Skierniewice (łódzkie)

ASYSTENT/KA DZIAŁY SPRZEDAŻY - od 2 600 PLN

wyksz. min. średnie,mile widziana znajomość języków: angielski, niemiecki, rosyjski,mile widziana znajomość zasad i prowadzenia księgowości;przygotowywanie ofert,obsługa zamówień, fakturowanie
MATURE POLSKA M.ROSIŃSKI,P.STEFAŃSKI S.C. - 2020-01-07 - Topola Mała (wielkopolskie)

ASYSTENTKA BIURA PROJEKTU - od 2 900 PLN

Kontakt z uczestnikami szkoleń, kontakt z trenerami, wsparcie biura projektu w organizacji, administracji oraz planowaniu projektu, dokumentacja projektu szkoleniowego.Praca w godz. 8-16 w Kołobrzegu
KOMPASS CONSULTING Buczkowski Maciej - 2018-02-06 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

ASYSTENT KIEROWNIKA SKLEPU - od 2 100 PLN

- Praca w sklepie Stokrotka,- Wysokość wynagrodzenia do ustalenia z pracodawcą,- CV należy przesłać na adres bartlomiej.hasa (at) psbmrowka.com.pl z dopiskiem "STOKROTKA",- CV można dostarczyć również do sklepu STOKROTKA, Tczew przy ul. 30-go Stycznia 2- Kontakt telefoniczny 605-858-897
STOKROTKA TCZEW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-13 - Tczew (pomorskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA - 997,4 PLN

przygotowywanie pomocy dydaktycznych, pomoc dzieciom podczas posiłku, zajęć, spacerów, dbanie o ład i porządek w sali.
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Latchorzew (mazowieckie)

ASYSTENT KIEROWNIKA ROBÓT INSTALACYJNYCH - od 2 000 PLN

Opis stanowiska:- PRZYGOTOWANIE I ROZLICZENIE INWESTYCJI- OPRACOWYWANIE ZAMÓWIEŃ I DOSTAW MATERIAŁÓW- OPRACOWYWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ- BUDOWANIE POZYTYWNEGO WIZERUNKU FIRMY - REPREZENTOWANIE FIRMY NA NARADACHOferujemy:- ZATRUDNIENIE NA UMOWĘ O PRACĘ- SZKOLENIA- PRACĘ W CIEKAWYM ZESPOLE - MOŻLIWOŚĆ ODBYCIA PRAKTYKI ZAWODOWEJ DO UPRAWNIEŃ BUDOWLANYCHPraca na umowę o pracę od 7 do 15 w Kołobrzegu
Media Technik Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2017-01-16 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

ASYSTENT/KA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 400 PLN

przetwarzanie przychodzących faktur, w szczególności weryfikacja, księgowanie i archiwizacja
Capital Work - 2017-10-27 - Warszawa (mazowieckie)

KIEROWNIK SEKCJI TECHNICZNO-GOSPODARCZEJ - od 2 000 PLN

Miejsce pracy: siedziba RCKiK w Raciborzu oraz terenowe oddziały: w Rybniku, Jastrzębiu-Zdroju i Wodzisławiu Śląskim.Wymagania:1. Niezbędne: - Wykształcenie minimum średnie o kierunku technicznym;- Minimum 3-letni staż pracy na podobnym stanowisku w przypadku posiadanego wykształcenia wyższego lub minimum 5-letni staż pracy na podobnym stanowisku w przypadku posiadanego wykształcenia średniego.2. Dodatkowe:- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i składowych pakietu MS Office;- Sumienność i umiejętność efektywnej organizacji czasu pracy, odpowiedzialność, komunikatywność, kreatywność;- Umiejętność pracy w zespole, łatwość nawiązywania kontaktów; - Samodzielność w podejmowaniu decyzji.Pełny opis oferowanego stanowiska dostępny na stronie www.rckik.pl - BIP - zakładka Praca: http://www.bip.rckik.pl/index.php?id=1243
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Raciborzu - 2016-12-22 - Racibórz (śląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 800 PLN

Czynności wspomagające pracę księgowego
kontakt przez PUP - 2021-03-23 - Zamość (lubelskie)

ASYSTENT DYREKTORA - do 1 050 PLN

Prowadzenie terminarza organizowanie i uzasadnienie pracy dyrektora oraz przygotowywanie dla niego raportów, prezentacji, analiz i zestawień.Umiwa na czas okreslony - 2 lata - do 02.11.2020r. w wymiarze 1/2 etatu w godzinach regulowanych godzinami pracy dyrektora.Sala E
kontakt przez PUP - 2018-10-01 - Wrocław (dolnośląskie)

ASYSTENT/KA SPRZEDAŻY-SPRZEDAWCA W SALONIE CCC (RACIBÓRZ) - 2 100 - 3 500 PLN

profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Racibórz (śląskie)

SPAWACZ WIG - od 10,98 EUR

Wykonywanie spawania w różnych przedsiębiorstwach przemysłowych oraz na placach budów.
Piening Montage GmbH - 2015-11-06 - Niemcy (Niemcy)

ASYSTENTKA/ASYSTENT PRAWNY - od 1 850 PLN

Wsparcie zespołu prawnego w przygotowywaniu umów pism procesowych oraz opinii prawnych. Pomoc w aktualizacji przepisów dotyczących regulacji wewnętrznej spółki, archiwizacja oraz nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów prawnych w grupie kapitałowej Kredyt Inkaso.
Kredyt Inkaso SA - 2016-06-21 - Zamość (lubelskie)

STOLARZ - 3 500 - 4 500 PLN

Wykonywanie mebli.
MEBLAT AG JAN LIMAN - 2020-09-23 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA - 997,4 PLN

praca zwiazana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Szerzawy (kujawsko-pomorskie)

SPRZEDAWCA W CUKIERNI/PIEKARNI - od 1 400 PLN

Sprzedaż towarów, dbanie o wizerunek sklepu.
Cukiernia ,,U Sarny'' Bogumiła Sarna - 2021-03-05 - Kraków (małopolskie)

SPAWACZ METODA MAG - od 1 850 PLN

wykonywanie prac spawalniczych;, praca na trzy zmiany 6-14,14-22,22-6
Iflex Sp. z o.o. - 2016-01-22 - Opole (opolskie)

ASYSTENT DS. ZAOPATRZENIA - od 1 200 PLN

odpowiedzialność za współpracę z dostawcami towaru z Wietnamu, składanie zamówień na towary u wietnamskich dostawców, koordynacja terminowości dostaw, wspomaganie pracy wietnamskich handlowców.
kontakt przez PUP - 2018-10-09 - Jabłonowo (mazowieckie)

SPRZĄTACZKA DOMOWA - od 1 200 PLN

- sprzątanie kwater pracowniczych mieszczących się w mieszkaniach usytuowanych w różnych dzielnicach na terenie Łodzi- praca w godz. 09:00 - 15:00
kontakt przez PUP - 2019-06-06 - Łódź (łódzkie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 13 PLN

asystowanie przy zabiegach stomatologicznych; przygotowywanie i sterylizacja narzędzi
Bożena Mrowiec-Aleksandrowicz - 2017-08-25 - Opole (opolskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 2 000 PLN

- sporządzanie dokumentacji w zakresie architektury i konstrukcji- wykonywanie inwentaryzacji- wykonywanie koncepcji
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Leszno (wielkopolskie)

KSIĘGOWY - od 2 000 PLN

wprowadzanie dokumentów księgowych
KPDA SARNOWSKI ZIELIŃSKI DORADCA PODATKOWY I BIEGŁY REWIDENT SPÓŁKA PARTNERSKA - 2017-06-05 - Chojnice (pomorskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA / HIGIENISTKA STOMATOLOGICZNA - od 3 000 PLN

Asystowanie lekarzowi podczas zabiegów, przygotowywanie gabinetu do zabiegu, dbanie o stan czystości w gabinecie
NZOZ PRZYCHODNIA SPECJALISTYCZNA "MEGA-DENT" JACEK DRAB - 2019-06-14 - Olesno (małopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 000 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-08-02 - Słupsk (pomorskie)

ASYSTENT INŻYNIERA BUDOWY - 997,4 PLN

Asystent inżyniera budowy
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)

ASYSTENTKA PREZESA ZARZĄDU (Z) - do 2 300 PLN

Wspieranie Prezesa w realizacji działań bieżących, biznesowych, organizacyjnych i reprezentacyjnych; koordynowanie spotkań zewnętrznych i wewnętrznych z kontrahentami; prowadzenie kalendarza spotkań; uczestniczenie w spotkaniach; sporządzanie notatek służbowych; prowadzenie kluczowych korespondencji; w razie potrzeby opracowywanie prezentacji multimedialnych i raportów; współpraca z partnerami zewnętrznymi, samorządami terytorialnymi.
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Tarnów (małopolskie)

ASYSTENT BIURA HANDLOWEGO - od 2 000 PLN

Przygotowywanie ofert handlowych, kosztorysowanie - branża grzewcza.Wymagania: wykształcenie min. średnie, znajomość obsługi komputera, mile widziana znajomość branży grzewczej, łatwość nawiązywania kontaktów, szybkość przyswajania nowej wiedzy, umiejętność współpracy w zespole.
REDGREY Andrzej Ochman - 2017-06-06 - Krzyżanowice (śląskie)


Wybierz powiat