ASYSTENTKA BIURA I DZIAŁU SPRZEDAŻY Ruda Śląska oferta pracy ELTECH Sp. z o.o.


Największy wybór odzieży

Stanowisko: ASYSTENTKA BIURA I DZIAŁU SPRZEDAŻY

Wynagrodzenie: 2 000 - 3 500 PLN

Zakres obowiązków: organizacja działu sprzedaży, obsługa dokumentów działu (kartoteki produktów, faktury zakupów, sprzedaży), telefoniczny kontakt z klientem, udzielanie informacji o możliwości współpracy, realizacja wyznaczonych celów zleconych projektów, wsparcie administracyjne pracowników zewnętrznych, dbanie o funkcjonowanie sklepu internetowego

Data publikacji: 2017-11-30

Lokalizacja: Ruda Śląska (śląskie)

Pracodawca: ELTECH Sp. z o.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Żelazna 6, 41-709 Ruda Śląska, powiat: m. Ruda Śląska, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
organizacja działu sprzedaży, obsługa dokumentów działu (kartoteki produktów, faktury zakupów, sprzedaży), telefoniczny kontakt z klientem, udzielanie informacji o możliwości współpracy, realizacja wyznaczonych celów zleconych projektów, wsparcie administracyjne pracowników zewnętrznych, dbanie o funkcjonowanie sklepu internetowego

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 3 500 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ASYSTENTKA BIURA I DZIAŁU SPRZEDAŻY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ruda Śląska

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Ruda Śląska

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ruda Śląska

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw sprzedaży

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 3 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 04.12.2017

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość programu MS Office

wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Technik prac biurowych*

wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_1: Specjalista do spraw sprzedaży

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Doświadczenie mile widziane

Nazwa pracodawcy: ELTECH Sp. z o.o.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej

Adres pracodawcy:
Żelazna 6, 41-709 Ruda Śląska, powiat: m. Ruda Śląska, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: m. Ruda Śląska

Gmina pracodawcy: Ruda Śląska

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Ruda Śląska

Ulica pracodawcy: Żelazna

Numer budynku pracodawcy: 6

Profil działalności pracodawcy: sprzedaż anten satelitarnych

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży

Data dodania oferty pracy: 30.11.2017

Oferta pracy ważna do: 29.12.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 30.11.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 30.11.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT SPEDYTOR - od 3 500 PLN

Pomoc biurowa
PHU MIRPOL MIRELA LACH - 2016-03-16 - Wilczyna (wielkopolskie)

ASYSTENT - od 2 500 PLN

Rozpoznawanie rodzajów gatunków szkodników, wykonywanie zabiegów zwalczania szkodników metodą fizyczną i środkami chemicznymi
kontakt przez PUP - 2016-11-21 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH - od 2 350 PLN

Obsługa programu sprzedażowego Subiekt, przyjmowanie zamówień, obsługa biura handlowego. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 w Bielsku-Białej.
HASIO Sp. z o.o. - 2016-09-30 - Bielsko-Biała (śląskie)

ASYSTENT HANDLOWCA - od 3 000 PLN

Pomoc handlowcom w bieżącej pracy, obsługa klientów detalicznych i hurtowych, utrzymywanie kontaktow z obecnymi klientami, współpraca z innymi działami w firmie oraz koordynacja działań logistycznych.
INTAR Sp. z o.o. - 2017-04-20 - Kalisz (wielkopolskie)

DORADCA FINANSOWY - do 2 000 PLN

Profesjonalna obsługa klientów z wykorzystaniem znajomości zasad prowadzenia rozmowy handlowej
Wielkopolska Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo Kredytowa w Poznaniu - 2015-11-17 - Trzebnica (dolnośląskie)

ASYSTENT DIETETYKA - od 2 000 PLN

OFERTA Z PROGRAMU ZATRUDNIENIE OSÓB DO 30 ROKU ŻYCIA. Obsługa klientów, zamawianie i układanie towaru, wypełnianie raportów, praca w terenie, roznoszenie ulotek, dbanie o czystość w firmie. Wymagania: wykształcenie min. zawodowe, kreatywność, otwartość, komunikatywność. Wynagrodzenie: 2 000 zł + premia.
Centrum Dietetyczne Sottile Barbara Wadych (NATUR HOUSE) - 2017-06-28 - Wejherowo (pomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Wprowadzenie do zawodu księgowej i zapoznania się z organizacją pracy w biurze rachunkowym Prace księgowo-biurowe w tym:sortowanie i sprawdzanie dokumentów Dekretacja dokumentów księgowych Prowadzenie ksiąg rachunkowych i podatkowych prowadzenie dokumentacji płacowej i rozliczeń ZUS sporządzanie deklaracji podatkowych do Urzędu Skarbowego obsługa kserokopiarki prowadzenie grafiku korespondencji i spotkań kierownictwa
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Szczecin (zachodniopomorskie)

ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - od 2 000 PLN

pomoc pracownikom niepełnosprawnym przy pracy w Spółdzielni Socjalnej SERCE
Społdzielnia Socjalna "SERCE" - 2017-09-22 - Rakoniewice (wielkopolskie)

TECHNIK PRAC BIUROWYCH - 997,4 PLN

praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Cieszyn (śląskie)

ASYSTENT MUZEALNY - 997,4 PLN

Obsługa ruchu turystycznego
kontakt przez PUP - 2015-12-29 - Miechów (małopolskie)

ASYSTENT BIURA - od 1 900 PLN

Składanie zamówień,wyszukiwanie dostawców,kontrola podwykonawców,ustalanie terminów montaży,sporządzanie dokumentów,wystawianie faktur,przygotowywanie dokumentów dla biura rachunkowego,utrzymywanie czystości w biurze,archiwizacja,zakupy biurowe,przygotowywanie raportów i zestawień,umowa o prace na czas określony, na jedna zmiane w godzinach od 8 do 16,wysokość wynagrodzenia 1900zł brutto na okresie próbnym,miejsce wykonywania pracy Wrocław, ul.Krakowska 100,kontakt kandydatów z pracodawcą emailowy: joasia (at) aroma-marketing.eu , ofertra pracy dostępna w sali E
SCENTCARE POLSKA Marcin Kasprzak - 2016-11-04 - Wrocław (dolnośląskie)

ASYSTENT DS. KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

ASYSTENT DS. KSIĘGOWOŚCI
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Zaniemyśl (wielkopolskie)

ASYSTENT(KA) DZIAŁU HANDLOWEGO - od 3 500 PLN

Koordynacja wysyłek i dostaw do klientów; fakturowanie; administracja sprzedaży i raportowanie; bieżąca aktualizacja bazy danych produktów i opakowań.Praca w godz.7.00-15.00
STANPOL Sp. z o.o. - 2017-11-24 - Słupsk (pomorskie)

MECHANIK SAMOCHODOWY - od 3 000 PLN

praca w godzinach od 07:00 do 15:00; naprawa samochodów osobowych i dostawczych
Sieradzan Andrzej "AUTO SIERADZAN " - 2017-09-04 - Stargard (zachodniopomorskie)

ASYSTENT LEKARZA WETERYNARII - od 2 000 PLN

asystowanie przy badaniu zwierząt
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

ASYSTENT BIUROWY - 997,4 PLN

Pomoc przy pracach biurowych. Awizowanie aut na promy. Wystawianie faktur. Przygotowywanie poczty. Porządkowanie archiwum.
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)

ASYSTENT/KA SPRZEDAŻY-SPRZEDAWCA W SALONIE CCC (SZCZECINEK) - 2 100 - 3 500 PLN

profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Szczecinek (zachodniopomorskie)

ASYSTENT DS. OBSŁUGI KLIENTÓW KLUCZOWYCH - od 2 800 PLN

1. Komunikacja z klientami związana z przyjmowaniem i realizowaniem zamówień. 2. Planowanie kolejności realizacji zamówień klientów 3. Administracyjna obsługa procesu realizacji zamówień: a. Wprowadzanie zamówień do systemu SAP b. Przygotowywanie list kompletacyjnychdla zamówień c. Awizacja realizowanych dostaw w magazynach klientów d. Przygotowywanie dokumentówwysyłkowych dla zamówień e. Organizacja transportu i wysyłek do klientów f. Generowanie faktur 4. Przygotowanie i organizacja akcji promocyjnych dlaklientów sieciowych 5. Weryfikacja dostępności produktów dla akcji promocyjnych i zamówień klientów. 6. Rozpatrywanie reklamacji klientów. 7. Współpraca z działem planowania i zakupów celem zapewnienia dostępności produktów dla klientów w magazynie. 8.Komunikacja z działem sprzedaży w zakresie przygotowywania i realizacji zamówień klientów
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Koszalin (zachodniopomorskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA - od 2 500 PLN

Asystent nauczyciela w grupie 4 latków.
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Domanice (mazowieckie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

pomoc nauczycieli w prowadzeniu grupy przedszkolnej - wg programu stażu /RPO - NABÓR dla osoby pow. 50 r. ż. lub osoby niepełnosprawnej pow. 30 r. ż.
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Pabianice (łódzkie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 000 PLN

Sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym
kontakt przez PUP - 2017-08-08 - Strumiany (łódzkie)

PRACOWNIK RESTAURACJI - od 1 650 PLN

j/w
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Warszawa (mazowieckie)