ASYSTENT W BANKU Elbląg oferta pracy kontakt przez PUP


Największy wybór odzieży

Stanowisko: ASYSTENT W BANKU

Wynagrodzenie: 997,4 PLN

Zakres obowiązków: opieka nad klientem w oddziale, wysyłanie poczty,godz. pracy 9.00-17.00

Data publikacji: 2017-02-16

Lokalizacja: Elbląg (warmińsko-mazurskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań

Zakres obowiązków:
opieka nad klientem w oddziale, wysyłanie poczty,godz. pracy 9.00-17.00

Forma zatrudnienia: Nie dotyczy

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN

Nazwa stanowiska: ASYSTENT W BANKU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Elbląg

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Elbląg

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista bankowości

Forma zatrudnienia: Inny

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN

warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 8

Data rozpoczęcia pracy: 16.02.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: osoba komunikatywna, asertywna

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu

Adres pracodawcy:
Saperów 24, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie

Powiat pracodawcy: m. Elbląg

Gmina pracodawcy: Elbląg

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Elbląg

Ulica pracodawcy: Saperów

Numer budynku pracodawcy: 24

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista bankowości

Typ oferowanej pracy: (staż z UP)

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 16.02.2017

Data dodania oferty pracy: 15.02.2017

Oferta pracy ważna do: 15.03.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 15.02.2017

Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT DS. WSPARCIA KLIENTA NIDERLANDZKOJĘZYCZNEGO - od 5 000 PLN

Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz e-maili od klientów zagranicznych dotyczących problemów ze sprzętem komputerowym, oprogramowaniem oraz siecią; zapewnienie profesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klientów; rejestrowanie oraz klasyfikacja nadchodzących zgłoszeń;określanie priorytetównadchodzących zgłoszeń; analizowanie i rozwiązywanie problemów związanych z codzienną obsługą komputera zgodnie z dostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwiązaniami; przekazywanie bardziej złożonych zapytań do odpowiednich zespołów wsparcia IT
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2018-01-23 - Opole (opolskie)

OPERATOR WÓZKÓW JEZDNIOWYCH - od 2 000 PLN

ROZŁADUNEK I ROZLADUNEK TOWARÓW
IMPULS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-18 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

ASYSTENTKA ZARZĄDU - 3 495 - 4 928 PLN

Organizacja podróży służbowych i prywatnych Zarządu, w tym rezerwacja lotów, hoteli, restauracji. Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług i partnerami biznesowymi. Sporządzanie zestawień, raportów, prezentacji na potrzeby firmy. Zapewnienie sprawnego przepływu informacji oraz dokumentacji. Budowanie oraz dbanie o pozytywny wizerunek firmy. Prowadzenie korespondencji firmowej. Zapewnienie i koordynacja sprawnego przepływu informacji pomiędzy Zarządem i resztą działów. Wsparcie Zarządu w realizacji bieżących zadań prywatnych i służbowych. Praca od pn do pt w godz. 8.50-17.10.Wynagrodzenie od 3495,00 do 4928,00 zł brutto
REHEGOO SP. Z O. O. - 2018-02-07 - Bielsko-Biała (śląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Jasienica Rosielna (podkarpackie)

STAŻ - MAGAZYNIER - 997,4 PLN

pon- pt 7.30-15.30
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Opole (opolskie)

ASYSTENT W DZIALE HANDLOWYM (Z JĘZYKIEM ROSYJSKIM) - od 2 100 PLN

- Prowadzenie baz danych (z ofertami) w dziale handlowym. Odbieranie telefonów i prowadzenie korespondencji z kantrahentami. Opracowywanie i wysyłanie ofert. Wystawianie potwierdzeń zamówień. Opracowywanie potrzebnych tłumaczeń.- Wynagrodzenie: od 2100 zł/brutto + premia - do uzgodnienia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie min. średnie, mile widziane wykształcenie średnie techniczne. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagana biegła znajomość j. rosyjskiego w mowie i piśmie. Wymagana podstawowa znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie.
RADIOSTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-19 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT RODZINY - od 2 250 PLN

Zakres zadań asystenta rodziny :1.Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym lub koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej;2.Udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego;3.Udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych, psychologicznychi wychowawczych z dziećmi;4.Wspieranie aktywności społecznej rodzin;5.Motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych oraz udziału w zajęciach grupowych dla rodziców;6.Udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej;7.Udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych;8.Podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dziecii rodzin;9. Prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci;10. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną;11. Dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny; 12. Monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną;13. Sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach;14. Współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dzieckai rodziny.Wymagane dokumenty:1.List motywacyjny z przedstawieniem motywacji do podjęcia pracy na stanowisku asystent rodziny;2.Życiorys (CV), 3.Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i przebieg zatrudnienia,4.Kserokopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje zawodowe i umiejętności,5.Oświadczenie o niekaralności , 6. Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na stanowisku asystent rodziny, 7. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz posiadaniu pełni praw publicznych, 8. Oświadczenie, że kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest mu zawieszona ani ograniczona,9.Oświadczenie, że kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny w przypadku, gdy taki obowiązek został na niego nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd,10.Oświadczenie dotyczące zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści:Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sztutowie, zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity : Dz. U. z 2018 r., poz. 1000, z późn. zm.). Osoby zainteresowane prosimy o złożenie kompletu dokumentów bezpośrednio w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sztutowie , ul. Gdańska 55 terminie do 18.12.2018 r. z dopiskiem ASYSTENT RODZINY .Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (55) 247-71-09.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sztutowie - 2018-11-20 - Sztutowo (pomorskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

staż w przedszkolu
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Pogwizdów (śląskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - 997,4 PLN

według zawodu
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Zielona Góra (lubuskie)

MECHANIK SAMOCHODOWY - od 4 928 PLN

Naprawa samochodów dostawczych
RING Centrum Samochodów Dostawczych - 2016-04-08 - Chwaszczyno (pomorskie)

ASYSTENT DZIAŁU HANDLOWEGO - 3 000 - 4 000 PLN

Wyszukiwanie potencjalnych klientów na rynkach zagranicznych, przygotowywanie ofert dla potencjalnych klientów, utrzymywanie racji z klientami, zaawansowana współpraca z działem handlowym.
Custo Pol S.A. - 2015-11-25 - Wykroty (dolnośląskie)

ASYSTENT TECHNIKA / TECHNIK SERWISU - od 4 000 PLN

OBOWIĄZKI:• NAPRAWA URZĄDZEŃ • WYKONYWANIE AKCJI SERWISOWYCH• REALIZACJA ZLECEŃ TERENOWYCH• WSPÓŁPRACA Z DZIAŁEM OBSŁUGI KLIENTA
COFFEE CONA MARCIN OSTRÓWKA - 2017-09-12 - Rzeszów (podkarpackie)

ASYSTENTKA DS. ADMINISTRACYJNYCH - 2 000 - 2 200 PLN

organizacja i obsługa spotkań, dbanie o prawidłowy obieg korespondencji i dokumentów
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Pułtusk (mazowieckie)

ASYSTENT KIEROWNIKA DZIAŁU - od 2 300 PLN

Kierowanie pracownikami. Negocjacje z kontrahentami. zabezpieczenie optymalnego zaopatrzenia działu w towary handlowe. Przygotowywanie gazetek i promocji. Analizy handlowe. Rozliczanie dostaw. Kontrola cen.
Zamośćdis Sp. z o.o. - 2017-07-26 - Zamość (lubelskie)

ASYSTENT - od 2 600 PLN

-udzielanie świadczeń zdrowotnych pacjentom OLU, przewidzianych odpowiednimi przepisamiMinistra Zdrowia i NFZ-prowadzenie leczenia uzależnień w terapii indywidualnej dla pacjentów-prowadzenie i dokumentowanie procesu terapiizgodnie z planem leczenia i przepisami i ustaleniami obowiązującymi w OLU oraz przestrzeganie zasad jej przechowywania i udostępniania-właściwe, zgodne z obowiązującymi przepisami prawa i warunkami określonymi przez płatników dokumentowanie udzielonych świadczeń zdrowotnych-współpraca z kuratorami sądowymi i pracownikami socjalnymi w zakresie wyznaczonym przez dyrektora Ośrodka-współpraca z pozostałymi członkami zespołu terapeutycznegopozostałe informacje dostępne pod adresem :https://biuletyn.lublin.eu/olu/praca/2018/ogloszenie-o-naborze-na-stanowisko-lekarza-specjalisty-w-zakresie-psychiatrii,4,13403,1.html
OŚRODEK LECZENIA UZALEŻNIEŃ SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ - 2018-11-02 - Lublin (lubelskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA/ HIGIENISTKA STOMATOLOGICZNA - 2 100 - 2 500 PLN

Asystowanie przy zabiegach stomatologicznych, przygotowywanie stanowiska pracy.Praca w systemie zmianowym: 09:00- 15:00, 12:00-19:00.
Gabinet Stomatologiczny lek. dent. Anna DE STERNBERG STOJAŁOWSKA - 2018-09-04 - Wilcza Wola (podkarpackie)

ŚLUSARZ - SPAWACZ - 14 - 15 PLN

spawanie elementów do montażu konstrukcji stalowych
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe UTECH-SYSTEM Ryszard Malman - 2017-09-14 - Sosnowiec (śląskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA KONSTRUKCJI BUDOWLANYCH - 997,4 PLN

Prace pomocnicze przy sporządzaniu projektów konstrukcji budowlanych-obsługa profesjonalnych programów komputerowych, obsługa plotera CAD, obsługa klienta, przygotowywanie ofert, korespondencji wyjaśniającej.
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Brzesko (małopolskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

usługi handlowe, sprzedawca w sklepie obuwiniczym
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Niepołomice (małopolskie)

ASYSTENT GEODETY - 997,4 PLN

- praca przy geodecie w formie asystenta geodety przy geodezyjnej obsłudze inwestycji budowlanej- opracowywanie projektów zagospodarowania terenu - wykonywanie pomiarów sytuacyjno- wysokościowych, w tym realizacja tyczeń i inwentaryzacji budynków, zagospdarowania terenu, wszelkich rodzajów sieci uzbrojenia terenu- opracowanie wyników pomiarów wraz ze sporządzeniem dokumentacji techniczno-geodezyjnej- sporządzanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej, sporządzanie map numerycznych w oprogramowaniu geodezyjnym, kartowanie map analogowych.
kontakt przez PUP - 2016-10-03 - Głogów Małopolski (podkarpackie)

ASYSTENT/KA DYREKTORA - od 2 200 PLN

kompleksowego wsparcia dyrektora w codziennych zadaniachzarządzania przepływem informacjiorganizowania spotkań, zebrań obsługi połączeń telefonicznychzarządzania obiegiem korespondencji i dokumentóworganizowania wyjazdów służbowychopracowywania prezentacji, redagowania pism, przygotowania materiałów i informacji potrzebnych na spotkaniaudziału w spotkaniach, przygotowywaniu notatek ze spotkańtłumaczenia dokumentów na język angielskiobsługi gościsporządzania analiz, zestawień i raportówwspółpracy z firmami zewnętrznymiwysokiej kultury osobistej i językowejzdolności szybkiego uczenia sięinicjatywa oraz dynamika w działaniuwysoko rozwiniętej umiejętności planowania, organizacji pracy oraz ustalania priorytetów (wielozadaniowości)
Curtis Development Sp.z o.o. w W-e Dz. Przet.Tw. w Krzywonosi - 2017-03-24 - Krzywonoś (mazowieckie)

MANIKIURZYSTKA - 997,4 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Radom (mazowieckie)

ASYSTENT DS. REKRUTACJI/HR ASSISTANT - od 2 771 PLN

Aktualizacja bazy danych osobowych potencjalnych kandydatów, prace na stanowisku deweloperskim, przeprowadzanie procesu rekrutacji, utrzymywanie kontaktów z klientem zewnętrznym w kwestiach kadrowych, pozyskiwanie nowych pracowników (również na rynku Wschodnim), sprawowanie nadzowu nad weryfikowaniem aplikacji kandydatów.
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT W DZIALE ETNOGRAFII POMORZA - od 2 300 PLN

PRACA ZE ZBIORAMI DZIAŁU ETNOGRAFII POMORZAWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE MAGISTERSKIE - ETNOGRAFIA, ETNOLOGIA, UMIEJĘTNOŚC OBSŁUGI KOMPUTERA, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE W MUZEALNICTWIE, ZNAJOMOŚC JĘZYKA NIEMIECKIEGO W STOPNIU DOBRYM
MUZEUM NARODOWE W SZCZECINIE - 2016-11-02 - Szczecin (zachodniopomorskie)

ASYSTENTKA BIUROWA - od 2 000 PLN

prowadzenie administracji biura, kontakt z kontrahentami, tłumaczenie pism z języka angielskiego.
ELECTROS CABLE Sp. z o.o. - 2017-04-13 - Niezdów (małopolskie)

ASYSTENT MANAGERA RESTAURACJI - 1 950 - 3 000 PLN

Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, obsługa klienta i kasy fiskalnej, dbanie o wizerunek firmy, nadzór nad pracą personelu.
Sodexo Polska Sp. z o.o. - 2016-04-05 - Gdańsk (pomorskie)