ASYSTENT DS. WSPARCIA KLIENTA NIDERLANDZKOJĘZYCZNEGO Opole oferta pracy Capgemini Polska Sp. z o.o.
Stanowisko: ASYSTENT DS. WSPARCIA KLIENTA NIDERLANDZKOJĘZYCZNEGO
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz e-maili od klientów zagranicznych dotyczących problemów ze sprzętem komputerowym, oprogramowaniem oraz siecią; zapewnienie profesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klientów; rejestrowanie oraz klasyfikacja nadchodzących zgłoszeń;określanie priorytetównadchodzących zgłoszeń; analizowanie i rozwiązywanie problemów związanych z codzienną obsługą komputera zgodnie z dostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwiązaniami; przekazywanie bardziej złożonych zapytań do odpowiednich zespołów wsparcia IT
Data publikacji: 2018-01-23
Lokalizacja: Opole (opolskie)
Pracodawca: Capgemini Polska Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrocławska 152a, 45-835 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz e-maili od klientów zagranicznych dotyczących problemów ze sprzętem komputerowym, oprogramowaniem oraz siecią; zapewnienie profesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klientów; rejestrowanie oraz klasyfikacja nadchodzących zgłoszeń;określanie priorytetównadchodzących zgłoszeń; analizowanie i rozwiązywanie problemów związanych z codzienną obsługą komputera zgodnie z dostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwiązaniami; przekazywanie bardziej złożonych zapytań do odpowiednich zespołów wsparcia IT
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
ASYSTENT DS. WSPARCIA KLIENTA NIDERLANDZKOJĘZYCZNEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opole
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Opole
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Opole
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: doradca klienta
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała, praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niderlandzki, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagana bardzo dobra znajomość języka niderlandzkiego, bardzo dobra znajomość języka angielskiego, umiejętność pracy w grupie, wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, podstawowa znajomość systemu operacyjnego Windows oraz pakietu MS Office, mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
Nazwa pracodawcy: Capgemini Polska Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
Piękna 18, 00-549 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV z klauzulą "Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Capgemini Polska Sp. z o.o. danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy oraz nagrań głosowych na potrzeby procesów rekrutacji prowadzonych obecnie i w przyszłości zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2002, Nr 101, poz. 926 ze zm.)"
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: kontakt wyłącznie tel lub e-mail, nie wydawać skierowań, Godziny : tel w godz. 10-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Piękna
Numer budynku pracodawcy: 18
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data dodania oferty pracy: 23.01.2018
Oferta pracy ważna do: 28.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 23.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 23.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Pomoc dzieciom w spożywaniu posiłków.Pomoc nauczycielowi w organizowaniu i prowadzeniu pracy opiekuńczo- wychowawczej.
kontakt przez PUP - 2018-09-14 - Skowierzyn (podkarpackie)
Zgodnie z programem stazu
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Pomoc kuchenna
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)
wg stanowiska
CENTRUM ZABEZPIECZENIA INFORMACJI Sylwester Cieśla - 2018-01-17 - Kielce (świętokrzyskie)
Rozliczanie kierowców. Sprawdzanie i kontrola dokumentów.
MANUFAKTURA PIECZYWA POTORSKI GRZEGORZ - 2016-08-01 - Chodkowo (mazowieckie)
praca w kancelarii
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
realizacja projektu, udział w procesie rekrutacji beneficjentów, świadczenie pomocy beneficjentom projektu, analiza dokonanych wydatków pod względem merytorycznym, monitoring i ewaluacja projektu, opracowywanie programów, analiz, ocen i sprawozdań z realizacji projektu, archiwizacja dokumentów projektowych, organizacja warsztatów, w tym wyjazdowych dla beneficjentów projektu oraz Akademii Letniej dla dzieci z rodzin zastępczych
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Głogowie - 2017-12-06 - Głogów (dolnośląskie)
PROWADZENIE DOKUMENTACJI KADROWO-PŁACOWEJ, SPORZĄDZANIE DOKUMENTÓW ZWIĄZANYCH Z NAWIĄZYWANIEM, TRWANIEM I ROZWIĄZYWANIEM STOSUNKU PRACY, OBSŁUGA PROGRAMÓW KADROWO-PŁACOWYCH, CZYNNY UDZIAŁ W REALIZACJI PROJEKTÓW HR, ZATRUDNIANIE PRACOWNIKÓW Z UKRAINY I PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW DO ZATRUDNIENIA W JĘZYKU UKRAIŃSKIMWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, MILE WIDZIANE WYŻSZE, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI PROGRAMÓW KADROWYCH, MIN. 2 LATA DOŚWIADCZENIA NA PODOBNYM STANOWISKU, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO I ROSYJSKIEGOGODZINY PRACY: 08:00-16:00
LSJ HR Group Spółka z ograniczoną odpowiedzialności Sp.k. - 2018-07-04 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Asystent nauczyciela przedszkolaW pierwszej kolejności zostanie skierowana osoba odbywająca staż u tego pracodawcy
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
Asystent nauczyciela
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Mirkowie - 2018-08-07 - Mirków (dolnośląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Skierniewice (łódzkie)
pomoc w nauce niepełnosprawnemu uczniowi, uczęszczającemu do 3 klasy szkoły podstawowej
PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA IM.MARII KONOPNICKIEJ BOGUSŁAWA MYSIORSKA-WOLNY - 2017-11-22 - Brzoskwinia (małopolskie)
OBSŁUGA ZAPYTAŃ KLIENTÓW-TELEFONICZNA I MAILOWA. OBSŁUGA ADMINISTRACYJNA DZIAŁU. ORGANIZACJA DELEGACJI KRAJOWYCH I ZAGRANICZNYCH. OBSŁUGA SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH W ZAKRESIE USTALANIA CEN ZA PRODUKTY
LPP S.A. - 2017-07-13 - Gdańsk (pomorskie)
praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-05-16 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie korespondencji, redagowanie pism, pozyskiwanie nowych kontrahentów oraz kontrola i opieka nad stałymi kontrahentami (ofertowanie, terminarz dostaw i płatności oraz prowadzenie dokumentacji). Wymagania: wykształcenie min średnie, znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym, umiejętność obsługi komputera - pakiet Office.
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Reda (pomorskie)
wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami wietnamskimi, przygotowanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2018-04-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Sporzadzanie opinii prawnych,sporzadzanie pism procesowych, kontakt z klientami kancelarii.
Gorący i Partnerzy Kancelaria Radców Prawnych - 2015-12-18 - Kraków (małopolskie)
Udział w badaniach dotyczących oceny wydatku energetycznego, współudział w prowadzeniu badań dotycz. układu ruchu, analiza danych z zastosowaniem arkuszy kalkulacyjnych, obsługa aparatury medycznej do rejestracji:m. in. EKG, EKG-Holter, ścieżek wzrokowych, ciśnienia tętniczego, obsługa symulatora jazdy samochodem.
Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Noferaw Łodzi - 2017-10-19 - Łódź (łódzkie)
organizacja pracy biura, dbanie o stałą dostępność towarów, zamawianie towarów u dostawców z Chin, negocjowanie warunków handlowych z firmami z Chin
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Pomoc w prowadzeniu zajęć i zabaw.
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Staszów (świętokrzyskie)
przygotwanie raportów kontroli jakości, raportowanie działań korygujących
DONG YANG ELECTRONICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-04 - Mława (mazowieckie)
wyszykiwanie potencjalinych dostawców produktów i usług, nauka negocjacji zakupu icen, nauka realizacji zamówień do dostawców, przygotowanie raportów oraz podsumowan
Vivenge sp. z o.o. - 2016-08-25 - Gręzówka (lubelskie)
Obsługa sekretariatu pracowni (obsługa urządzeń biurowych oraz programów komputerowych);jedna zmiana (7:30-15:30); kontakt z pracodawca osobisty w godzinach (10-12) oraz e-mailowy.
Pracownia Studiów Architektonicznych i Planowania Przestrzennego ATA - 2016-02-09 - Słupsk (pomorskie)
PRACA Z DZIECKIEM AUTYSTYCZNYM - 1 OSOBA
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 2 - 2017-08-21 - Bratkowice (podkarpackie)
obsługa gabinetu stomatologicznegopraca na 2 zmiany 8-12, 16-20
GABINET STOMATOLOGICZNY S.C. BORCZ-DYZIA BEATA, DYZIA PAWEŁ - 2018-08-01 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Analiza i prowdzenie dokumentacji techniczno-administarcyjnej.Ddbanie o prawidłowy obieg dokumentacji. Asystowanie przy zarządzaniu procesu budowy.
Jan Cabak Firma Usługowa "EKO-REM-BUD" - 2018-01-22 - Nowy Sącz (małopolskie)
organizowanie i prowadzenie kalendarzy dla przypisanych starszych konsulatów (CSS); zarządzanie procesem komunikacji, w szczególności w zakresie udzielania odpowiedzi na korespondencję niewymagającą zaangażowania CSS; profesjonalna i efektywna obsługa połączeń telefonicznych, rozwój bieżących relacji z asystentami; przygotowywanie starannych, prawidłowo opracowanych dokumentów, raportów, często w ramach ścisłych ograniczeń czasowych; wykonywanie zleconych czynności administracyjnych wspierających CSS;w zależności od potrzeb wsparcie realizacji kluczowych projektów, konferencji i spotkań organizowanych poza siedzibą firmy; współpraca z innymi asystentami Kadry Zarządzającej w celu zagwarantowania zakresu wsparcia.
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Poznań (wielkopolskie)
Projektowanie instalacji sanitarnych.
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Siedlce (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Wiśniowa (małopolskie)