ASYSTENT RODZINY Sulików oferta pracy GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SULIKOWIE
Stanowisko: ASYSTENT RODZINY
Wynagrodzenie: 2 300 - 2 800 PLN
Zakres obowiązków: 1) opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym;2) opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej;3) udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego;4) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych;5) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych;6) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi;7) wspieranie aktywności społecznej rodzin;8) motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych;9) udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej;10) motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych;11) udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych;12) podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin;13) prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci;14) prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną;15) dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku;16) monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną;17) sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach;18) współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny;19) współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (Dz. U. z 2015r., poz. 1390 ), lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.Asystent rodziny będzie świadczył usługi w miejscu zamieszkania rodziny, ale może też towarzyszyć rodzinie poza miejscem jej zamieszkania zgodnie z harmonogramem usług ustalanym wspólnie z rodziną w porozumieniu z pracownikiem socjalnym.
Data publikacji: 2018-08-16
Lokalizacja: Sulików (dolnośląskie)
Pracodawca: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SULIKOWIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pocztowa 7A, 59-975 Sulików, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1) opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym;2) opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej;3) udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego;4) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych;5) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych;6) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi;7) wspieranie aktywności społecznej rodzin;8) motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych;9) udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej;10) motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych;11) udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych;12) podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin;13) prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci;14) prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną;15) dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku;16) monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną;17) sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach;18) współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny;19) współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (Dz. U. z 2015r., poz. 1390 ), lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.Asystent rodziny będzie świadczył usługi w miejscu zamieszkania rodziny, ale może też towarzyszyć rodzinie poza miejscem jej zamieszkania zgodnie z harmonogramem usług ustalanym wspólnie z rodziną w porozumieniu z pracownikiem socjalnym.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 300 - 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT RODZINY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sulików
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zgorzelecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sulików
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: asystent rodziny
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 300 - 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.09.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), pedagogiczne, kierunek: pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie, praca socjalna
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: kurs prawa jazdy kategorii B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1) Wykształcenie : a) wyższe o kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna lub b) wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku, uzupełnione szkoleniem w zakresie pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub c) studiami podyplomowymi obejmującymi zakres programowy szkolenia określony w drodze rozporządzenia Ministra właściwego do spraw rodziny i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną ( Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 09.12.2011r. w sprawie szkoleń na asystenta rodziny) lub d) wykształcenie średnie i szkolenie z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną, a także udokumentuje co najmniej 3 letni staż pracy z dziećmi lub rodziną.2) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.3) Niekaralność za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.4) Nieposzlakowana opinia.5) Kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jemu zawieszona ani ograniczona.6) Kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niego wynika z tytułu egzekucyjnego.7) ) Prawo jazdy kat. B i własny samochód.Wymagania dodatkowe:1) Znajomość obsługi komputera i programów biurowych.2) Wiedza i doświadczenie w zakresie prawidłowego funkcjonowania rodziny.3) Umiejętność nawiązywania współpracy z podmiotami działającymi w zakresie pracy z rodziną.4) Samodzielność w działaniu oraz wykazywanie własnej inicjatywy.5) Umiejętność współpracy w zespole.6) Odporność na sytuacje stresowe.7) Umiejetność zachowania bezstronności w kontakcie z rodziną.8) Znajomość regulacji prawnych.
Nazwa pracodawcy: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SULIKOWIE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zgorzelcu
Adres pracodawcy:
Pocztowa 7A, 59-975 Sulików, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1) list motywacyjny,2) życiorys (CV),3) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,4) kserokopie świadectw pracy,5) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,6) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, 7) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,8) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,9)oświadczenie kandydata, że nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jemu zawieszona ani ograniczona,10)oświadczenie kandydata, że wypełnia obowiązek alimentacyjny w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niego wynika z tytułu egzekucyjnego,11) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: zgorzelecki
Gmina pracodawcy: Sulików
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sulików
Ulica pracodawcy: Pocztowa
Numer budynku pracodawcy: 7A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zgorzelcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent rodziny
Data dodania oferty pracy: 16.08.2018
Oferta pracy ważna do: 30.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 16.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 16.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
analiza księgowa, księgowanie dokumentów, nauka samodzielnego rozliczania zobowiązan podatkowych
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Cieszyn (śląskie)
- wykonywanie syntez i analiz oraz badań laboratoryjnych proszku i surowców,- aktywny udział przy tworzeniu nowych wyrobów,- prowadzenie bieżącej dokumentacji wyników, analiz,- sprawdzanie, ogólna konserwacja sprzętu laboratoryjnego.
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Warszawa (mazowieckie)
Opracowywanie dokumentacji branży konstrukcyjnej. Wsparcie projektanta w zakresie realizacji zadań projektowych.
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Straszyn (pomorskie)
Asystent nauczyciela przedszkola
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Dąbrówki Breńskie (małopolskie)
koordynacja pracy sekretariatu, prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, redagowanie pism, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Mikołów (śląskie)
Zapewnienie obsady pracowniczej bieżących i przyszłych budów, przeprowadzanie rekrutacji na potrzeby firmy, tworzenie zestawień w EXCEL na potrzeby firmy, wsparcie w bieżących pracach administracyjnych firmy, bieżący monitoring stanów osobowych na budowach
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE " VOSS " KRYSTIAN VON OSSOWSKI - 2017-07-03 - Rokocin (pomorskie)
opracowanie niezbędnych wskaźników i analiz, współpraca z innymi działami, tworzenie dokumentówdla produkowanych elementów
FINE ALTECH Mława sp. z o.o. - 2017-01-17 - Mława (mazowieckie)
Asystent usług pocztowych
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Częstochowa (śląskie)
Sprzedaż artykułów, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-08-30 - Stężyca (lubelskie)
p stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Radomsko (łódzkie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Grójec (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji procesu kształcenia podyplomowego pielęgniarek i położnych w formie papierowej i elektronicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami. Powielanie materiałów oraz udzielanie informacji. Sporządzanie zestawień oraz sprawozdań dot. kształcenia podyplomowego pielęgniarek i położnych.
kontakt przez PUP - 2017-12-27 - Lublin (lubelskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Lublin (lubelskie)
sprawdzanie wpłat za przesylki pobraniowe, wprowadzanie oraz wystawianie faktur VAT,przyjmowanie zgłoszeń oraz zamowień telefonicznych
Majster Market TW - Łukasz Wnęk - 2016-06-08 - Olesno (małopolskie)
Asystent do spraw księgowości- oferta stażu realizowana w ramach ( PO WER) wymagania: wykształcenie średnie ekonomiczne, ewentualnie studia na kierunku rachunkowość, obsługa komputera, mile widziana znajomość j. angielskiego.
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Nowy Sącz (małopolskie)
1. Prowadzenie sekretariatu:- Obsługa korespondencji przychodzącej do firmy i wychodzącej – przyjmowanie,ewidencjonowanie, rozdzielanie, wysyłanie korespondencji- Obsługa firmowej poczty elektronicznej,- Redagowanie pism wraz z ich tłumaczeniem, tworzenie prezentacji i zestawień na potrzeby przełożonego,- Drukowanie, kopiowanie, faksowanie i kompletowanie dokumentów,- Archiwizacja dokumentów,- Zbieranie danych, ich analiza, raportowanie.2. Reprezentowanie firmy:- Przyjmowanie interesantów (z zewnątrz i z wewnątrz firmy),- Odbieranie telefonów, przyjmowanie i łączenie rozmów,- Organizacja zebrań, konferencji oraz spotkań służbowych przełożonego,- Serwowanie poczęstunku dla gości firmy, organizacja cateringu.3. Wsparcie przełożonego: - Prowadzenie terminarza spotkań i zadań przełożonego, - Umawianie i organizacja spotkań przełożonego, zebrań i konferencji, - Organizacja wyjazdów służbowych przełożonego (rezerwacja biletów lotniczych, rezerwacja hoteli itp.), - Sporządzanie raportów, zestawień, analiz i protokołów na potrzeby przełożonego, - Przygotowywanie dokumentów i materiałów dla przełożonego. 4. Pozostałe zadania związane z prowadzeniem biura: - Zaopatrywanie biura w materiały biurowe, - Zaopatrywanie biura w artykuły spożywcze (kawa, herbata, woda mineralna), - Dbałość o porządek w biurze i gabinecie przełożonego.Miejsce pracy: Wrocław, pl. StrzegomskiKontakt kandydatów z pracodawcą: praca (at) muzeumwspolczesne.pl1 miesiąc - umowa zlecenia, później umowa o pracędyspozycyjnośc 4 h dziennie w przedziale 8-16 lub 9-17 do ustalenia.sala E, C
Muzeum Współczesne Wrocław - 2017-11-09 - Wrocław (dolnośląskie)
pomoc nauczycielowi prowadzącemu klasę w szkole 5 osobowej dla dzieci z orzeczeniem o niepełnosparwności.
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Bartoszów (dolnośląskie)
Asystent rodziny prowadzi pracę z rodziną w miejscu jej zamieszkania lub w miejscu wskazanym przez rodzinę.Do zadań asystenta rodziny należy w szczególności:- opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym;- udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego;- udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych;- udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych;- udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi;- wspieranie aktywności społecznej rodzin;- motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych;- udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej;- motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych;- podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin;- prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dla dzieci;- prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną;na czas określony, naokres zastępstwa, zadaniowy czas pracy godziny pracy: 6Kontakt z pracodawcą osobisty.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Żórawinie - 2017-07-11 - Żórawina (dolnośląskie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
Staż dla osoby bezrobotnej zarejestrowanej w tut. Urzędzie posiadającej II profil pomocy w ramach programu z art. 49 pkt 2-6praca w godzinach od 8.30.- 16.30- pomoc nauczycielce w organizowaniu i prowadzeniu pracy opiekuńczo-wychowawczej,- spełnienie w stosunku do dzieci czynności obsługowych,- uczestniczenie w wycieczkach i spacerach dzieci,- organizowanie wypoczynku dzieci,
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Rzeszów (podkarpackie)
- Realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami, prowadzenie baz danych pracowników, dbałość o wysoką jakość i terminowość wykonania projektów, zakup i prowadzenie ewidencji środków trwałych, udział w codziennych pracach biura.- Wynagrodzenie: 2000 do 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe: Kierunek: Filologia lub Administracja lub Ekonomia. Wymagane doświadczenie zawodowe na stanowisku Asystenta Ds. Administracji. Wymagana znajomość prawa pracy i zagadnień z zakresu kadr. Znajomość pakietu MS Office. Mile widziana znajomość język angielskiego w stopniu dobrym w mowie i piśmie. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 509-840-812) lub e-mail: praca (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-18 - Katowice (śląskie)
wg programu stażugodziny odbywania stażu: 8:00-16:00staż od września
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Łazy (śląskie)
ksiegowanie dokumentów, analiza kont rozrachunkowych, kontrola formalna i rachunkowa dowodów księgowych, pomoc w przygotowaniu dokumentów do rozliczeń podatkowych, przygotowywanie raportów, archiwizacja dokumentow firmy
DONG YANG ELECTRONICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-07 - Mława (mazowieckie)
pomoc dla osób niepełnosprawnych
Stowarzyszenie Pomocy SZANSA - 2016-12-05 - Wyliny-Ruś (podlaskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Zielona Góra (lubuskie)
REJESTR DOKUMENTACJI, ANALIZA I WERYFIKACJA DOKUMENTACJI
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG INWESTYCYJNYCH EKO-INWEST - 2017-01-10 - Charzyno (zachodniopomorskie)
praca biurowa-projektowanie
LAFRENTZ POLSKA SP. Z O.O. - 2017-06-27 - Wysogotowo (wielkopolskie)
Wykonywanie projektów graficznych- plakaty, foldery, katalogi.
Iwona Księżopolska PPH IWONEX - 2017-01-05 - Ujrzanów (mazowieckie)
Organizacja wystaw i innych imprez muzealnych, oprowadzanie wycieczek, opieka nad zbiorami działu historii, organizacja pracy dziłu historii.
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Włodawa (lubelskie)