ASYSTENT DS. ADMINISTRACJI Katowice oferta pracy PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: ASYSTENT DS. ADMINISTRACJI
Wynagrodzenie: 2 000 - 2 500 PLN
Zakres obowiązków: - Realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami, prowadzenie baz danych pracowników, dbałość o wysoką jakość i terminowość wykonania projektów, zakup i prowadzenie ewidencji środków trwałych, udział w codziennych pracach biura.- Wynagrodzenie: 2000 do 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe: Kierunek: Filologia lub Administracja lub Ekonomia. Wymagane doświadczenie zawodowe na stanowisku Asystenta Ds. Administracji. Wymagana znajomość prawa pracy i zagadnień z zakresu kadr. Znajomość pakietu MS Office. Mile widziana znajomość język angielskiego w stopniu dobrym w mowie i piśmie. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 509-840-812) lub e-mail: praca (at) proautomatic.pl
Data publikacji: 2017-12-18
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Tadeusza Kościuszki 227, 40-600 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami, prowadzenie baz danych pracowników, dbałość o wysoką jakość i terminowość wykonania projektów, zakup i prowadzenie ewidencji środków trwałych, udział w codziennych pracach biura.- Wynagrodzenie: 2000 do 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe: Kierunek: Filologia lub Administracja lub Ekonomia. Wymagane doświadczenie zawodowe na stanowisku Asystenta Ds. Administracji. Wymagana znajomość prawa pracy i zagadnień z zakresu kadr. Znajomość pakietu MS Office. Mile widziana znajomość język angielskiego w stopniu dobrym w mowie i piśmie. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 509-840-812) lub e-mail: praca (at) proautomatic.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 2000 do 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DS. ADMINISTRACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.12.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: Filologia lub Administracja lub Ekonomia.
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe: Kierunek: Filologia lub Administracja lub Ekonomia. Wymagane doświadczenie zawodowe na stanowisku Asystenta Ds. Administracji. Wymagana znajomość prawa pracy i zagadnień z zakresu kadr. Znajomość pakietu MS Office. Mile widziana znajomość język angielskiego w stopniu dobrym w mowie i piśmie.
Nazwa pracodawcy:
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
40-600 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 509-840-812) lub e-mail: praca (at) proautomatic.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: Kontakt telefoniczny lub e-mail, Godziny : Tel. 8:00-16:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Adres strony pracodawcy: www.proautomatic.pl
Profil działalności pracodawcy:
SPRZEDAŻ HURTOWA POZOSTAŁYCH MASZYN I URZĄDZEŃ.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Data dodania oferty pracy: 18.12.2017
Oferta pracy ważna do: 01.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 18.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 18.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prace spawalnicze różnymi metodami. Praca w godz. 6-14.
TUCHOLSKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-01 - Stare Boryszewo (mazowieckie)
Prace budowlne
Usługi Ogólnobudowlane Andrzej Bylski - 2018-06-18 - Koszalin (zachodniopomorskie)
utrzymanie czystości w obiektach wewnętrznych, utrzymanie czystości chodników i placów, utrzymanie czystości terenów zieleni
ADAM SZOPA FIRMA "SALUS" - 2017-01-18 - Kłodzko (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Warszawa (mazowieckie)
-
Niepubliczny ZOZ "MAX-DENT" Małgorzata Grygorczuk - 2018-04-20 - Białystok (podlaskie)
Przeprowadzanie badań satysfakcji klientów; raportowanie wyników; prowadzenie rozmów z klientami; aktualizowanie bazy.
TIRSPED Sp. z o.o. - 2017-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
REALIZACJA ZAMÓWIEŃ INTERNETOWYCH, TELEFONICZNY I MAILOWY KONTAKT Z KLIENTAMI, TWORZENIE CENTRUM CONTENU/COPYWRITING, ANALLIZOWANIE STATYSTYKI, WYMAGANIAWYKSZTAŁCENIE MIN. SREDNIE, OBSŁUGA KOMUTERA, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO, ZNAJOMOŚC SERWISÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH
HURTOWNIA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH REALBUD SP. Z O.O. - 2016-02-09 - Szczecin (zachodniopomorskie)
zajmowanie się sprawami administracyjnymi biura, nadzór nad obiegiem dokumentów. Prowadzenie rozmów i korespondencji w języku angielskim
OERLIKON BALZERS COATING POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-07 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
praca biurowa, obsługa zapytań handlowych, kontakt telefoniczny, mailowy z dostawcami zagranicznymi, nawiązywanie i opieka nad klientem, sporządzanie ofert
TUBES INTERNATIONAL Sp. z o.o. - 2016-03-29 - Poznań (wielkopolskie)
wykonywanie inwentaryzacji, projektów; kosztorysowanie; pozostałe czynności biurowe;
AM+ Biuro Projektów Architekt Anna Michno - 2016-07-14 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
- Wypełnianie dokumentacji medycznej;- Rejestrowanie pacjentów;- Wykonywanie zabiegów medycznych - fizjoterapeutycznych- Sprzątanie stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Sierakowice (pomorskie)
- nauka dzieci przedszkolnych - nauka wierszy i piosenek - prowadzenie zajęć manualnych
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Jarosław (podkarpackie)
Montaż wentylacji.
JACEK PIOTROWSKI - 2017-08-01 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Obsługa pacjentów gabinetu, rejestracja wizyt. Badanie słuchu (po szkoleniu). Sprzedaż aparatów słuchowych, akcesoriów i baterii. Miejsce wykonywania pracy: Wołów.
Magdalena Sowizdraniuk Centrum Dobrego Słuchu Aparaty Słuchowe - 2017-01-24 - Wołów (dolnośląskie)
- planowanie, zarządzanie i koordynacja produkcji,- planowanie procesów i zdolności produkcyjnych,- optymalizacja,- zarządzanie podległymi pracownikami,- weryfikacja wskaźników produkcyjnych, wydajności produkcji,- zarządzanie zmianami technologicznymi,- wdrażanie nowych technologii i procedur w celu zwiększenia konkurencyjności,- wypełnianie planu produkcji zakładu,- zarządzanie bezpieczeństwem według norm ISO,- dbanie o rozwój działu i pracowników pod względem organizacyjnym, osobowym i technicznym.
HERN s.r.o. - 2017-11-07 - Słowacja (Słowacja)
praca przy zwierzętach,
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Mokrzeszów (dolnośląskie)
- wprowadzanie faktur i korekt dotyczących zakupu surowca do systemu RAKS- prowadzenie ilościowej ewidencji zakupionego surowca do produkcji- codzienne rozliczanie kierowców ze zwracanych opakowań zwrotnych- rozliczanie i wyjaśnianie pojawiających się nadwyżek lub niedoboru pojemników- ewicencja zadań i zwrotów opakowań dla poszczególnych sklepów
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Kłoda (wielkopolskie)
- przyjmowanie i wydawanie przesyłek pocztowych, listów;-pobieranie opłat, (rado, telewizja, tauron,itp)-obsługa okienka pocztowego w pełnym zakresie,-obsluga kasy fiskalnej,- umiejętność sprzedaży-
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Ruda Śląska (śląskie)
staż w przedszkolu
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Wisła (śląskie)
Obsług kasy fiskalnej i terminala płatniczego, obsługa stanowiska mięsnego, zarządzanie towrem, dbanie o czystość,prawidłowa obsłuuga klienta zgodnie z zasadami firmy.
DINO POLSKA SA - 2016-04-19 - Huta Stara A (śląskie)
Analiza dostarczanych dokumentów, wstępne przygotowywanie dokumentacji do urzędów, sądów itp. archiwizacja, stała współpraca z doradcą podatkowym.
KANCELARIA PRAWA GOSPODARCZEGO KAMIŃSKI MIECZYSŁAW KAMIŃSKI - 2017-03-01 - Bielsko-Biała (śląskie)
zapewnienie prawidłowego funkcjonowania biura, nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów, kontrola należności spółki, współpraca z księgowością, zaopatrzenie biura, przygotowywanie, rejestrowanie i archiwizacja dokumentacji, rozliczanie kierowców ( Tacho) kontakt z instytucjami oraz kontrahentami spółki, bieżące wsparcie zarzadu, dbanie o wizerunek firmy.
TWK-ZAG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-24 - Wola Łaska (łódzkie)
Pomoc w opiece nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2018-08-21 - Cekcyn (kujawsko-pomorskie)
pomoc lekarzowi weterynarii, możliwość przyuczenia przez pracodawcę
Klinika Weterynaryjna Bartłomiej Kurosz - 2015-11-27 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
obsługa klientów poczty, przyjmowanie wpłat, listów, nadawanie paczek, wydawanie listów, paczek
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Małomice (lubuskie)
- koordynacja obiegu dokumentów- skanowanie dokumentów- przygotowywanie raportów zastawień- koordynowanie pracy biura- prowadzenie kalendarza spotkań Dyrektora Sprzedaży oraz przedstawicieli handlowych- współpraca z innymi oddziałami firmy
kontakt przez PUP - 2017-06-03 - Gdańsk (pomorskie)
prace projektowe - projekty architektoniczne
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Chrzanów (małopolskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Strzegowo (mazowieckie)
naprawa samochodów osobowych Kontakt: tel: 669-191-668
MAR-BUD LPG SERWIS Rafal Zapała, ul. Nowowiejska 41 Strawczyn - 2016-12-06 - Strawczynek (świętokrzyskie)