ASYSTENT PROJEKTANTA / PROJEKTANT Lublin oferta pracy "ELEKTROMONTAŻ- LUBLIN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: ASYSTENT PROJEKTANTA / PROJEKTANT
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Wykonywanie projektów urządzeń elektrycznych w programie AutoCAD. Współpraca z biurami projektowymi, kontrahentami.
Data publikacji: 2018-06-22
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: "ELEKTROMONTAŻ- LUBLIN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: 20-000 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykonywanie projektów urządzeń elektrycznych w programie AutoCAD. Współpraca z biurami projektowymi, kontrahentami.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: w okresie próbnym
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT PROJEKTANTA / PROJEKTANT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lublin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inżynier elektryk
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2018
Data zakończenia pracy: 31.10.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Inżynier elektryk (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), elektryczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Projektowanie w systemie AutoCad
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: minimum 1 rok doświadczenia
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
"ELEKTROMONTAŻ- LUBLIN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
DIAMENTOWA 1, 20-447 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Lublin
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lublin
Ulica pracodawcy: DIAMENTOWA
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: Wykonywanie instalacji elektrycznych
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier elektryk
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 22.06.2018
Data dodania oferty pracy: 22.06.2018
Oferta pracy ważna do: 13.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 22.06.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 22.06.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
profesjonalna obsluga klienta, dbanie o stan wizualny salonu
Galaxy Optical Services Sp Z.o o - 2017-03-31 - Leszno (wielkopolskie)
wg zakresu
kontakt przez PUP - 2018-06-18 - Grodków (opolskie)
obsługiwanie sprzetu diagnostycznego, czynne asystwoanie podczas zabiegów
kontakt przez PUP - 2016-12-13 - Złotoryja (dolnośląskie)
asystowanie lekarzowi, sterylizacja i pakowanie narzędzi, utrzymywanie porządku
STOMATOLOGIA "ÓSEMKA" KAPOŁKA I KAPOŁKA SPÓŁKA JAWNA - 2017-10-24 - Bytom (śląskie)
obsługa koparko-ładowarki, minikoparki - zlecone prace ogólnobudowlane - dbałość o powierzony sprzęt i jego stan techniczny
BARBARA Sp. z o. o. - 2017-11-17 - Ruda Śląska (śląskie)
wykonywanie czynności określonych w Rozporządzeniu Ministra Sprawiedliwości z dnia 8 listopada 2012 r. w sprawie czynności asystentów sędziów (Dz. U. 2012, poz.1270)Termin ważności: Osoby zainteresowane winny kierować zgłoszenia w terminie do dnia - 13 września 2017 r.Miejsce złożenia przez kandydata zgłoszenia o przystąpieniu do konkursu: Siedziba Sądu Rejonowego w Iławie - Biuro Obsługi Interesantów Sądu Rejonowego w Iławie, ul. Kopernika 4B pokój A 123 w godz. 7.15-15.15, bądź za pośrednictwem operatora świadczącego usługi pocztowe, z podaniem oznaczenia konkursu, na adres: Prezes Sądu Rejonowego w Iławie, ul. Kopernika 4B, 14-200 Iława. W przypadku przesyłania dokumentów za pośrednictwem operatora świadczącego usługi pocztowe za datę ich złożenia uważa się datę stempla pocztowego.Etapy konkursu: Konkurs zostanie przeprowadzony zgodnie z rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 14 października 2013 r. w sprawie przeprowadzania konkursów na stanowisko asystenta sędziego (Dz. U. 2013, poz.1228)- etap pierwszy - wstępna weryfikacja zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu- etap drugi - test obejmujący 36 pytań z zakresu prawa karnego i cywilnego oraz postępowania karnego i postępowania cywilnego, oraz z pracy pisemnej na jeden z dwóch tematów z zakresu prawa cywilnego i prawa karnego , wybrany przez kandydata;- etap trzeci - rozmowa kwalifikacyjna.Dalsze informacje dot. konkursu będą umieszczane na stronie internetowej BIP Sądu Rejonowego w Iławie oraz na tablicy ogłoszeń w budynku Sądu Rejonowego w Iławie, ul. Kopernika Na stanowisku asystenta sędziego może być zatrudniony ten, kto: 1) jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej i korzysta z pełni praw cywilnych i obywatelskich;2) jest nieskazitelnego charakteru;3) ukończył wyższe studia prawnicze w Polsce i uzyskał tytuł magistra lub zagraniczne uznane w Polsce;4) ukończył 24 lata;
Sąd Rejonowy Iława - 2017-08-29 - Iława (warmińsko-mazurskie)
1. Tłumaczenie zadań produkcyjnych, instruktaży obsługi maszyn i urządzeń, spraw bieżących z języka polskiego na ukraiński i odwrotnie - rozmieszanie produktów w magazynie 50%2. Kontrola i nadzór pracowników ukraińskich 20%3. obsługa linii produkcyjnych 15%4. Pakowanie i załadunek towarów 15%( % - procent czasowy pracy)
SERWIS-PERSONEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zgodnie z zawodem.
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
pozyskiwnie funduszy zewnętrznych, przytotowywnie wniosków, prowadzenie sekretariatu
Muzeum Archeologiczno-Historyczne w Głogowie - 2018-02-01 - Głogów (dolnośląskie)
sprzedaż pośrednia odzieży i tekstyliówl przyjmowanie dostaw; wysyłka zamówień do klienta; obsługa sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Warszawa (mazowieckie)
- Przygotowanie dań na bazie półproduktów, sprzedaż produktów. Praca w SILESIA CITY CENTER w "BURGER KING".- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + ekwiwalent 0,70 zł/netto do każdej przepracowanej godziny + miesięczne premie motywacyjne. Na początek praca na umowę o pracę na okres próbny 1 miesiąc. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Istnieje możliwość pracy w niepełnym wymiarze czasu pracy.- Praca zmianowa w godzinach: 8:30-22:30 + soboty, niedziele - według grafiku. Wymaganie wykształcenie min. podstawowe. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane -> pracodawca zapewnia przyuczenie. Mile widziana Książeczka sanepidu (może być nieaktualna) ---> Książeczka sanepidu będzie wymagana podczas podjęcia pracy (koszty jej wyrobienia ponosi osoba podejmująca pracę). Kontakt KONIECZNIE Wstępnie telefoniczny (519-191-631) (8:00-20:00) lub e-mail: agata.toporowicz (at) amrest.eu
"AMREST" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - KFC, STARBAGS, PIZZA HUT, BURGER KING - 2017-05-19 - Katowice (śląskie)
Wykonywanie czynności przygotowawczych do zajęć
kontakt przez PUP - 2016-10-26 - Pipie (łódzkie)
Wspomaganie nauczyciela edukacji wczesnoszkonej w pracy z uczniem, posiadającym orzeczenie o zespole Aspergera. Praca od pn do pt pomiędzy godz. 8.00-13.00 w wymiare 18 godz./tyg.
Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Marii Dąbrowskiej - 2016-01-12 - Jaworze (śląskie)
OBSŁUGA KLIENTA
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
przygotowywanie i wysyłanie ofert handlowych, prowadzenie korespondencji emailowej (klient biznesowy), wspieranie Dyrektora Handlowego w bieżących zadaniach
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- projektowanie budynków mieszkalnych, hal, silosów- robienie zestawień materiałów na budowę
DAKAD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-25 - Wilków (opolskie)
do uzgodnienia
METAL-KOMPLET PPHU s.c. - 2018-05-10 - Radom (mazowieckie)
Kontakt z uczestnikami szkoleń, kontakt z trenerami, wsparcie biura projektu w organizacji, administracji oraz planowaniu projektu, dokumentacja projektu szkoleniowego.Praca w godz. 8-16 w Kołobrzegu
KOMPASS CONSULTING Buczkowski Maciej - 2018-02-06 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
- Rozliczanie czasu kierowców.- Aprobowanie faktur.- Planowanie logistyczne załadunków i wyjazdów.
RAJPOL SP ZOO - 2018-05-16 - Wólka Łęczeszycka (mazowieckie)
wprowadzanie faktur zakupu, prowadzenie ewidencji
kontakt przez PUP - 2017-12-27 - Lublin (lubelskie)
do uzgodnienia
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 10 - 2017-11-24 - Rzeszów (podkarpackie)
- przygotowywanie dań, kompleksowa obsługa kuchni,- okres próbny 2 miesiące, następna umowa na czas nieokreślony.
Hotel BELFER Jacek Langner - 2018-03-02 - Zaniemyśl (wielkopolskie)
Przygotowanie potraw: kurczak curry, chilly chicken, chicken tikka, buffallo wings.
NAMASTE SYJO CHELEKKADAN VARGHESE - 2018-05-04 - Pińczów (świętokrzyskie)
AKTUALIZACJA STANÓW RACHUNKÓW BANKOWYCH, DEKRETACJA I KSIĘGOWANIE WYCIĄGÓW BANKOWYCH, RAPORTÓW KASOWYCH, DOKUMENTÓW SPRZEDAŻY I KOSZTOWYCH, PRZYGOTOWANIE DOKUMENTÓW , DRUKÓW ORAZ ICH WYPEŁNIANIE, USTALANIE KURSÓW, FAKTUROWANIE, PRZYGOTOWANIE DOKUMENTÓW KADROWO-PŁACOWYCH, PROWADZENIE AKT OSOBOWYCH, EWIDENCJI CZASU PRACY, NALICZANIE PŁAC I ZGŁASZANIE UBEZPIECZONYCHWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE KIERUNKOWE LUB W TRAKCIE NAUKI W KIERUNKU FINANSE I RACHUNKOWOŚĆ, ZNAJOMOŚĆ ZAGADNIEŃ I PROCESÓW KSIĘGOWYCH ORAZ OBOWIĄZUJĄCYCH PRZEPISÓWWYNAGRODZENIE DO USTALENIA , OD 2100,00 ZŁ
FIN-KADR CONSULTING MAŁGORZATA KOMAR - 2018-01-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER) Wykształcenie średnie, wyższe; doświadczenie zawodowe mile widziane; bardzo dobra znajomość jęz. angielskiego; prawo jazdy kat. B; Zakres obowiązków: nadzór nad dokumentacją biurową, obsługa poczty, zakupy firmowe, pomoc w pracach biurowych; jedna zmiana; miejsce stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-12-13 - Gliwice (śląskie)
w/ g programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Poronin (małopolskie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Pomoc w opiece przy dzieciach.Pomoc w czynnościach samoobsługowych dzieci tj. mycie, wyjscie do ubikacji.Pomoc w ubieraniu i rozbieraniu dzieci, pomoc przy posiłkach.Pomoc podczas zabaw na placu zabaw.Opieka podczas spacerów.Przygotowanie do zajęć dla dzieci i posprzątanie po zajęciach takich jak np. zajęcia plastyczne, gimnastyczne.Pomoc w opiece nad dziećmi wymagającymi indywidualnej opieki (nadpobudliwymi)
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Biała (opolskie)
zgodny ze stanowiskiem
Zakład Karny w Sztumie - 2016-05-10 - Sztum (pomorskie)
Protokołowanie przebiegu rozpraw sądowych i posiedzeń sądowych; sporządzanie i wysyłanie wezwań, zawiadomień i innej korespondencji; rozpisywanie wokand sądowych; obsługa urządzeń ewidencyjnych; wykonywanie innych czynności przewidzianych w Regulaminie urzędowania sądów powszechnych.
Sąd Rejonowy w Łomży - 2017-05-08 - Łomża (podlaskie)