ASYSTENT SĘDZIEGO Iława oferta pracy Sąd Rejonowy Iława

Stanowisko: ASYSTENT SĘDZIEGO

Wynagrodzenie: do 3 400 PLN

Zakres obowiązków: wykonywanie czynności określonych w Rozporządzeniu Ministra Sprawiedliwości z dnia 8 listopada 2012 r. w sprawie czynności asystentów sędziów (Dz. U. 2012, poz.1270)Termin ważności: Osoby zainteresowane winny kierować zgłoszenia w terminie do dnia - 13 września 2017 r.Miejsce złożenia przez kandydata zgłoszenia o przystąpieniu do konkursu: Siedziba Sądu Rejonowego w Iławie - Biuro Obsługi Interesantów Sądu Rejonowego w Iławie, ul. Kopernika 4B pokój A 123 w godz. 7.15-15.15, bądź za pośrednictwem operatora świadczącego usługi pocztowe, z podaniem oznaczenia konkursu, na adres: Prezes Sądu Rejonowego w Iławie, ul. Kopernika 4B, 14-200 Iława. W przypadku przesyłania dokumentów za pośrednictwem operatora świadczącego usługi pocztowe za datę ich złożenia uważa się datę stempla pocztowego.Etapy konkursu: Konkurs zostanie przeprowadzony zgodnie z rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 14 października 2013 r. w sprawie przeprowadzania konkursów na stanowisko asystenta sędziego (Dz. U. 2013, poz.1228)- etap pierwszy - wstępna weryfikacja zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu- etap drugi - test obejmujący 36 pytań z zakresu prawa karnego i cywilnego oraz postępowania karnego i postępowania cywilnego, oraz z pracy pisemnej na jeden z dwóch tematów z zakresu prawa cywilnego i prawa karnego , wybrany przez kandydata;- etap trzeci - rozmowa kwalifikacyjna.Dalsze informacje dot. konkursu będą umieszczane na stronie internetowej BIP Sądu Rejonowego w Iławie oraz na tablicy ogłoszeń w budynku Sądu Rejonowego w Iławie, ul. Kopernika Na stanowisku asystenta sędziego może być zatrudniony ten, kto: 1) jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej i korzysta z pełni praw cywilnych i obywatelskich;2) jest nieskazitelnego charakteru;3) ukończył wyższe studia prawnicze w Polsce i uzyskał tytuł magistra lub zagraniczne uznane w Polsce;4) ukończył 24 lata;

Data publikacji: 2017-08-29

Lokalizacja: Iława (warmińsko-mazurskie)

Pracodawca: Sąd Rejonowy Iława

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Kopernika 4b, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
wykonywanie czynności określonych w Rozporządzeniu Ministra Sprawiedliwości z dnia 8 listopada 2012 r. w sprawie czynności asystentów sędziów (Dz. U. 2012, poz.1270)Termin ważności: Osoby zainteresowane winny kierować zgłoszenia w terminie do dnia - 13 września 2017 r.Miejsce złożenia przez kandydata zgłoszenia o przystąpieniu do konkursu: Siedziba Sądu Rejonowego w Iławie - Biuro Obsługi Interesantów Sądu Rejonowego w Iławie, ul. Kopernika 4B pokój A 123 w godz. 7.15-15.15, bądź za pośrednictwem operatora świadczącego usługi pocztowe, z podaniem oznaczenia konkursu, na adres: Prezes Sądu Rejonowego w Iławie, ul. Kopernika 4B, 14-200 Iława. W przypadku przesyłania dokumentów za pośrednictwem operatora świadczącego usługi pocztowe za datę ich złożenia uważa się datę stempla pocztowego.Etapy konkursu: Konkurs zostanie przeprowadzony zgodnie z rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 14 października 2013 r. w sprawie przeprowadzania konkursów na stanowisko asystenta sędziego (Dz. U. 2013, poz.1228)- etap pierwszy - wstępna weryfikacja zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu- etap drugi - test obejmujący 36 pytań z zakresu prawa karnego i cywilnego oraz postępowania karnego i postępowania cywilnego, oraz z pracy pisemnej na jeden z dwóch tematów z zakresu prawa cywilnego i prawa karnego , wybrany przez kandydata;- etap trzeci - rozmowa kwalifikacyjna.Dalsze informacje dot. konkursu będą umieszczane na stronie internetowej BIP Sądu Rejonowego w Iławie oraz na tablicy ogłoszeń w budynku Sądu Rejonowego w Iławie, ul. Kopernika Na stanowisku asystenta sędziego może być zatrudniony ten, kto: 1) jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej i korzysta z pełni praw cywilnych i obywatelskich;2) jest nieskazitelnego charakteru;3) ukończył wyższe studia prawnicze w Polsce i uzyskał tytuł magistra lub zagraniczne uznane w Polsce;4) ukończył 24 lata;

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: do 3 400 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: od 3.400 zł brutto

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ASYSTENT SĘDZIEGO

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Iława

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: iławski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Iława

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: asystent sędziego

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 3 400 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), prawnicze

Nazwa pracodawcy: Sąd Rejonowy Iława

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie

Adres pracodawcy:
Kopernika 4b, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wykaz dokumentów: 1) wniosek o zatrudnienie na stanowisku asystenta sędziego;2) własnoręcznie sporządzony życiorys i informację o przebiegu kariery zawodowej;3) oryginał lub urzędowo poświadczony odpis dokumentu potwierdzającego ukończenie studiów wyższych na kierunku prawo w Rzeczypospolitej Polskiej i uzyskanie tytułu zawodowego magistra albo zaświadczenie o zdanym egzaminie magisterskim, albo oryginał lub urzędowo poświadczony odpis dokumentu potwierdzającego ukończenie zagranicznych studiów wyższych na kierunku prawo uznanych w Rzeczypospolitej Polskiej na podstawie odrębnych przepisów;4) oświadczenie, o którym mowa w art. 155a § 6 ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. - Prawo o ustroju sądów powszechnych, zwanej dalej "ustawą";5) oświadczenie, że jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej i korzysta z pełni praw cywilnych i obywatelskich;6) aktualną fotografię zgodną z wymaganiami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych.Do zgłoszenia kandydat może dołączyć dokumenty potwierdzające dodatkowe kwalifikacje i osiągnięcia.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie

Powiat pracodawcy: iławski

Gmina pracodawcy: Iława

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Iława

Ulica pracodawcy: Kopernika

Numer budynku pracodawcy: 4b

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent sędziego

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 29.08.2017

Data dodania oferty pracy: 29.08.2017

Oferta pracy ważna do: 13.09.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 29.08.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 29.08.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT RODZINY - od 3 000 PLN

Prowadzenie pracy z rodziną zgodnie z ustawą o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - 2017-09-18 - Zakopane (małopolskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Smyków (świętokrzyskie)

ASYSTENTKA TŁUMACZA PRZYSIĘGŁEGO - od 3 500 PLN

- redagowanie pism w j. obcym - obsługa klienta- tłumaczenie tekstów- obsługa sekretariatu- prowadzenie dziennika spotkań - korespondencja mailowa/telefoniczna
WORDS CONNECT Klaudia Drewniok - 2018-08-31 - Gdynia (pomorskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 1 000 PLN

przygotowywanie gabinetu stomatologicznego i stanowiska do pracy wraz ze skompletowaniem odpowiedniego zestawu narzędzi podstawowych; przygotowywanie pacjenta do zabiegu, czynne asystowanie podczas zabiegu, przygotowywanie oraz podawanie narzędzi i leków,
Ilona Kolberg Dent-Art - 2017-11-06 - Skawina (małopolskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA W SZKOLE - od 1 850 PLN

Wsparcie nauczyciela w prowadzonych przez niego zajęciach dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych.
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

Wymagania: wykształcenie średnie (mile widziane wyższe).
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Racibórz (śląskie)

KIEROWCA - od 3 500 PLN

Przewóz towarów na terenie Europy.
"EWA SABO-MARIAN SABO- USŁUGI TRANSPORTOWE" SPÓŁKA JAWNA - 2016-07-25 - Wola Baranowska (podkarpackie)

ASYSTENT RODZINY - od 1 000 PLN

Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną,Współpraca z pracownikami socjalnymi,Prowadzenie dokumentacji dot. pracy z rodziną,Udzielanie pomocy rodzinom.
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W WIELOPOLU SKRZ. - 2017-07-18 - Wielopole Skrzyńskie (podkarpackie)

ASYSTENT ZARZĄDU - od 2 000 PLN

sprawy związane z sekretariatem zarządu, umawianie spotkań, korespondencja służbowa, pilnowanie terminarza Prezesa
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Bolechowo (wielkopolskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

wg programu stażu FP
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Łask (łódzkie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA (N) - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Wołomin (mazowieckie)

ASYSTENT DZIAŁU HANDLOWEGO - od 2 900 PLN

Wyszukiwanie potencjalnych klientów na rynkach anglojęzycznych.Wynagrodzenie 2000-3000 zł netto.
Custo Pol S.A. - 2016-01-12 - Wykroty (dolnośląskie)

ASYSTENT - NADARZYN - od 950 PLN

Dbanie o relacje z klientami przez telefon, wspomaganie pracy przedstawicieli handlowych ścisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa. Praca 10 godzin w tygodniu, od poniedziałku do piątku w godzinach 9-12.
SMART TVT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-02 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 1 850 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Gąsów (mazowieckie)

ASYSTENT W DZIALE KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Zapoznanie z programem księgowym "CZYNSZE", księgowanie wpłat czynszowych wpłacanych przez mieszkańców, księgowanie wpłat czynszowych, analiza kont (kartotek) mieszkańców, wysyłanie wezwań do zapłaty, wygenerowanie z programu F-r sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Gostynin (mazowieckie)

ASYSTENT/KA DYREKTORA - 3 000 - 4 000 PLN

Prowadzenie biura Dyrektora Generalnego oraz współpraca przy realizacji bieżących zadań biura, przygotowywanie i pilotowanie spotkań biznesowych oraz wizyt, udzielanie wsparcia w zakresie raportowania wewnętrznego. sporządzanie korespondencji biznesowej oraz dokumentacji przedsiębiorstwa. Planowanie podróży służbowych Dyrektora Generalnego i członków zespołu kierowniczego oraz rozliczenie odpowiednich kosztów. Zamawianie, kontrola/wydanie, rozliczenie materiałów biurowych. Przyjęcie i rozdzielenie poczty zewnętrznej oraz dostaw kurierskich. Przedstawianie własnych projektów i współpraca w ramach CIP (Proces Ciągłego Ulepszania). wykonywanie pozostałych zadań w ramach wiążących poleceń i regulaminu Grupy Weber - Hydraulika.
Weber- Hydraulika Sp z o.o. - 2018-03-09 - Wykroty (dolnośląskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA - od 1 574,5 PLN

Czynności opiekuńczo-wychowacze. Realizacja działań w procesie wychowawczo-dydaktycznym pod nadzorem nauczyciela.
kontakt przez PUP - 2017-10-16 - Koszalin (zachodniopomorskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - 1 050 - 2 100 PLN

-Asysta przy lekarzu dentyście, -Pomoc przy zabiegach, -Dbanie o czystość i sterylizację gabinetu,-Godziny pracy do uzgodnienia,-Praca na 1/2 etatu lub na pełen etat,-Kontakt: 58-531-31-46.
"TRIO-DENTAL" Grupowa Praktyka Lekarska Spółka Cywilna, Obałka Małgorzata, Czarnecka Anna - 2018-01-24 - Tczew (pomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

opisywanie i segregowanie dokumentów księgowych
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Wyszków (mazowieckie)

ASYSTENT SPRZEDAŻY / REFRAKCJONISTA - od 2 300 PLN

- prowadzenie sprzedaży produktów optycznych w salonie;- samodzielne prowadzenie kreatywnych działań w salonie mające na celu generowanie wzrostu firmy;- współpraca ze specjalistami, lekarzami;- prowadzenie dokumentacji sprzedażowej firmy;- asystowanie przy zamówieniach;- analiza potrzeb firmy;- zaangażowanie.
Zakład Optyczny Krzysztof Gollus - 2017-09-11 - Chojnice (pomorskie)

ASYSTENT WSPARCIA OPERACYJNEGO - od 2 100 PLN

WSPARCIE REALIZACJI STRATEGII BIZNESU OCEANICZNEGO POPRZEZ EFEKTYWNĄ REALIZACJĘ PROCESÓW;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, OBSŁUGA KOMPUTERA, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO W STOPNIU BARDZO DOBRYMGODZINY PRACY 08:00-16:00
KLINET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-11 - Szczecin (zachodniopomorskie)

ŚLUSARZ-MONTER R45/3434-1251/15 - od 2 000 PLN

prace montażowe, składanie konstrukcji aluminiowych
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE LARISA ARKADIUSZ POLANOWSKI - 2015-12-02 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT - 1 850 - 3 500 PLN

- Obsługa recepcji i centrali telefonicznej oraz urządzeń biurowych, zarządzaniem obiegiem dokumentów oraz informacji wewnątrz firmy, prowadzenie kalendarza spotkań, współpracę z wszytskimi działami oraz wspieranie zespołu w codziennych obowiązkach (tj. m.in. redagowanie pism, wypełnianie wniosków itp.), zamawianie artykułów biurowych, organizacja podróży służbowych, koordynacja i wykonywanie działań w zakresie PR - dbanie o wizerunek firmy, zarządzanie treścią strony internetowej, monitorowanie kontrola nad realizacją umów z dostawcami, umów handlowych oraz umów współpracy. - Wynagrodzenie: 1850-3500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieoznaczony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wynagrodzenie wykształcenie wyższe min. licencjat. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagana umiejętność pisania i redagowania oficjalnych dokumentów, umiejętność planowania i organizacji pracy własnej, umiejętność ustalania priorytetów w odniesieniu do pracy własnej oraz pracy zespołu, elastyczność i umiejętność radzenia sobie w dynamicznym środowisku zawodowym. Znajomość języka niemieckiego w stopniu dobrym w mowie i piśmie. Kontakt wyłącznie telefoniczny (tel.: 32-381-95-20) w godz.: 9:00-17:00 lub e-mail: office (at) sigmagroup.pl
SIGMA GROUP DK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-08-25 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT POŚREDNIKA NIERUCHOMOŚCI - 997,4 PLN

telefoniczne pozyskiwanie ofert sprzedaży, redagowanie ogloszeń, obróbka zdjęć, edycja ogłoszeń na portalach, odświeżanie i aktualizowanie bazy danych, kompletowanie dokumentacji do aktów notarialnych
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Sosnowiec (śląskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 1 200 PLN

zbiór informacji handlowej, analiza rynku, kontakty z kontrahentami wietnamskimi, sprzedaż, zaopatrzenie, doradztwo
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)


Wybierz powiat