ASYSTENT MENAGERA ODDZIAŁU Reda oferta pracy CBP Ewelina Półtorak
Stanowisko: ASYSTENT MENAGERA ODDZIAŁU
Wynagrodzenie: 2 500 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Wsparcie w rekrutacji pracowników, doradców klienta, stażystów - wsparcie przy otwarciu filii oddziału, realizacja celów marketingowych, rozwój zespołu, przeprowadzenie szkoleń, optymalizacja kosztów, raportowanie, składanie wniosków do UP, UM. Wymagania: wykształcenie wyższe, biegła znajomość programu Excel, znajomość obszaru social-media, swobodne poruszanie się w Internecie, pozytywna zaangażowana postawa, odwaga w działaniu, ambicja - chęć bycia najlepszym w swojej dziedzinie, perfekcjonizm, pozytywne nastawienie do życia, dyspozycyjność, mobilność-prawo jazdy, własny samochód, praca w zmiennych godzinach. Pracodawca prosi o przesłanie CV i listu motywacyjnego na adres ewelina.poltorak (at) franczyza.eurobank.pl
Data publikacji: 2016-04-27
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Pracodawca: CBP Ewelina Półtorak
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jana Pawła II 11/D, 84-240 Reda, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wsparcie w rekrutacji pracowników, doradców klienta, stażystów - wsparcie przy otwarciu filii oddziału, realizacja celów marketingowych, rozwój zespołu, przeprowadzenie szkoleń, optymalizacja kosztów, raportowanie, składanie wniosków do UP, UM. Wymagania: wykształcenie wyższe, biegła znajomość programu Excel, znajomość obszaru social-media, swobodne poruszanie się w Internecie, pozytywna zaangażowana postawa, odwaga w działaniu, ambicja - chęć bycia najlepszym w swojej dziedzinie, perfekcjonizm, pozytywne nastawienie do życia, dyspozycyjność, mobilność-prawo jazdy, własny samochód, praca w zmiennych godzinach. Pracodawca prosi o przesłanie CV i listu motywacyjnego na adres ewelina.poltorak (at) franczyza.eurobank.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Ryczałtowy
Nazwa stanowiska: ASYSTENT MENAGERA ODDZIAŁU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Reda
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wejherowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Reda
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: asystent dyrektora
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.04.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy: CBP Ewelina Półtorak
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Adres pracodawcy:
Jana Pawła II 11/D, 84-240 Reda, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV. Pracodawca prosi o przesłanie CV i listu motywacyjnego na adres ewelina.poltorak (at) franczyza.eurobank.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: wejherowski
Gmina pracodawcy: Reda
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Reda
Ulica pracodawcy: Jana Pawła II
Numer budynku pracodawcy: 11/D
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent dyrektora
Data dodania oferty pracy: 27.04.2016
Oferta pracy ważna do: 31.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 27.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 27.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodny
"UNIVERSUM" Diana Bugajska - 2018-11-27 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Zgodny
Geotermia Grudziądz Sp. z o.o. - 2017-03-14 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
inwentaryzacja urzadzeń , rysunki inwentaryzacyjne i projektowanie nowych instalacji.
DPS-INŻYNIER STUDIO KROCZAK CZESŁAW - 2016-04-21 - Oleśnica (dolnośląskie)
- STAŁA WSPÓŁPRACA Z KIEROWNIKIEM FIRMY SPRZĄTAJĄCEJ;- POMOC KIEROWNIKOWI FIRMY SPRZĄTAJĄCEJ PRZY ROZLICZANIU CZASU PRACY EKIP SPRZĄTAJĄCYCH;- POMOC KIEROWNIKOWI FIRMY SPRZĄTAJĄCEJ PRZY NADZORZE NAD REALIZACJĄ GRAFIKÓW MIESIĘCZNYCH EKIP SPRZĄJĄCYCH (W TYM W JĘZYKU UKRAIŃSKIM LUB ROSYJSKIM);- POMOC KIEROWNIKOWI FIRMY SPRZĄTAJĄCEJ PRZY PROWADZENIU REKRUTACJI ORAZ SZKOŁEŃ NOWYCH PRACOWNIKÓW (W TYM W JĘZYKU UKRAIŃSKIM LUB ROSYJSKIM);- KONTAKT Z KLIENTAMI TELEFONICZNIE I DROGĄ MAILOWĄ (W TYM Z KLIENTAMI Z ZAGRANICY W JĘZYKU ROSYJSKIM).
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Wyszków (mazowieckie)
Pomoc nauczycielowi w realizacji zadań opiekuńczo- wychowawczych i dydaktycznych.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe Stanisław Szpiczakowski - 2018-10-10 - Kożuchów (lubuskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z charakterystyką pracy
kontakt przez PUP - 2016-11-03 - Pleszew (wielkopolskie)
POWER długotrwale
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Łask (łódzkie)
ZApoznanie z przepisami BHP i PPOŻ na stanowisku pracy, przyjmowanie dokumentów wpływajacych do biura, sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym dokumentów finansowo-księgowych;wprowadzanie okumentów do programu księgowego CDV,OPTIMA;sprawdzanie rejestrw zakupu, sprzedazy oraz nanoszenie numerów ksiegowych, obsługa urzadzeń biurowych;prowadzenie rozmów telefonicznych z klientami biura;dostarczenie dokumentów do Urzędu Skarbowego i ZUS.
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Łuków (lubelskie)
Pozyskiwanie klientów z branży biznesowej, przygototywanie baz klientów, przygotowywanie wniosków kredytowych.
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Kalisz (wielkopolskie)
Obsługa petentów.
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Stalowa Wola (podkarpackie)
zgodny, praca w Rudzie
Ubojnia Trzody i Bydła "AR - WO" s.c. - 2018-11-21 - Ruda (kujawsko-pomorskie)
Pomoc pracownikom którzy przybyli z Ukrainy we wdrożeniu na stanowisko pracy, zalokowaniu w mieszkaniu, organizacji badań lekarskich. Tworzenie dokumentacji w języku polskim oraz ukraińskim lub rosyjskim. Obsługa skanera, kserokopiarki oraz innych urządzeń biurowych. Praca na jedną zmianę w godzinach 8:00-16:00 od poniedziałku do piątku.
kontakt przez PUP - 2018-01-05 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
Zgodnie z zawodem, sprzątanie gabinetu stomatologicznego.
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
obsługa klientów
MAXFRUT Sp. z o.o - 2016-06-15 - Jarogniewice (wielkopolskie)
Praca na stanowisku asystent nauczyciela przedszkola. Osoba będzie "prawą ręką" nauczyciela, będzie pomagać w zajeciach nauczających, ruchowych, pomagać dzieciom w ćwiczeniach gimnastycznych, manualnych, będzie przygotowywać pomoce dydaktyczne oraz pomagać we wszystkich czynnościach samoobsługowych, stażystka będziemogła wykazać się kreatywnością, sama prowadzić zajęcia.
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Wejherowo (pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
prace organizacyjne i pomocnicze przy opracowywaniu dokumentacji projektowej.
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Strączno (zachodniopomorskie)
Asystent projektanta w specjalności: inżynieria środowiska, inzynieria sanitarna. Wykonywanie rysunków technicznych oraz projektów z zakresu gospodarki wodno-ściekowej (sieci wodociągowe, kanalizacyjne, oczyszczalnie ścieków, stacje uzdatniania wody itp.) w wersji papierowej i elektronicznej; uzgadnianie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, Prawa Wodnego, Praca Ochrony Środowiska itd. Praca w godz.: 7:00-15:00. Oferta dostępna w sali D. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 34 348 41, 509 835 474, e-mail: w.dusza (at) biprowod.wroclaw.pl
Biuro Projektów i Realizacji Obiektów Gospodarki Wodno-Ściekowej "BIPROWOD" Sp. z o.o. - 2017-11-13 - Wrocław (dolnośląskie)
pomoc w czynnościach dnia codziennego osobie leżącej lub mającej trudności w poruszaniu się.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Słomnikach - 2017-07-17 - Słomniki (małopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Poznań (wielkopolskie)
Obowiązki związane z wykonywanym zawodem.
ART MEDICAL PORADNIA STOMATOLOGICZNA Karina Stelmaszczyk- Wdowiak - 2017-10-27 - Działdowo (warmińsko-mazurskie)
utrzymywanie baz danych, pozyskiwanie nowych klientów, prezentacja oferty, kontakty z klientami chińskojęzycznymi producentami towarów
kontakt przez PUP - 2016-01-13 - Warszawa (mazowieckie)
zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Dobrosławów (lubelskie)
Szkolenie BHP; obsługa dziennika korespondencyjnego; obsługa urządzeń biurowych; obsługa interesantów; sporządzanie pism;
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Tarnowskie Góry (śląskie)
-zarządzanie skrzynką e-mailową działu m.in. odpowiadanie na pytania odnośnie bieżących spraw, obsługa klienta, sprawdzanie aktualnych statusów spraw;- uzupełnianie i sporządzanie dokumentów prawnych;-spotkania z klientami;
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Grójec (mazowieckie)
czynności opiekuńczo-wychowawcze
kontakt przez PUP - 2018-11-20 - Udorpie (pomorskie)
Udział w projektowaniu; inwentaryzacje budowlane
Przedsiębiorstwo BUDEM-PROJEKT Ryszard Bugno - 2018-06-07 - Zgierz (łódzkie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Częstochowa (śląskie)
Nadzór nad poprawną realizacją projektu, współpraca z pracodawcami, ewaluacje i monitoring realizowanych szkoleń.
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Lublin (lubelskie)