Praca ASYSTENT MENADŻERA/ MENADŹER SALONU URODY (J.ANGIELSKI) K/M Warszawa kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: jw

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
ASYSTENT MENADŻERA/ MENADŹER SALONU URODY (J.ANGIELSKI) K/M

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: asystent dyrektora

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2016

Data zakończenia pracy: 31.07.2017

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Asystent dyrektora

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie: wyższe, specjalność: marketing, zarządzanie, HR, PR, umiejętności: zarządzanie zespołem, reklama, marketing, budowanie marki, doświadczenie zawodowe: na podobnym stanowisku, znajomość języków obcych: j. angielski - dobry. Zakres obowiązków: Dbanie o rozwój i pozytywny wizerunek firmy. Promocja i reklama firmy - przygotowywanie i przeprowadzanie akcji reklamowych. Zarządzanie zespołem - w tym rekrutacja i szkolenia. Dbanie o klientów firmy oraz pozyskiwanie nowych. Wykonywanie zadań zleconych przez właściciela firmy. Praca w godzinach: 10-18

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Adres strony pracodawcy: http://afrodytasalon.pl/

Ulica pracodawcy: Grochowska

Numer budynku pracodawcy: 171b

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent dyrektora

Data dodania oferty pracy: 20.07.2016

Oferta pracy ważna do: 24.07.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 20.07.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 20.07.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

NAUCZYCIEL WYCHOWANIA FIZYCZNEGO - od 2 000 PLN

zgodny ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Różanna (wielkopolskie)

FIZJOTERAPEUTA - 997,4 PLN

Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie średnie kierunkowe; zakres obowiązków: rejestracja pacjentów, dobór i wykonywanie odpowiedniego programu rehabilitacyjnego; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Gliwice (śląskie)

SPRZEDAWCA Z (SZPROTAWA) - od 925 PLN

obsługa klienta, sporządzanie faktur, przyjmowanie towaru, wykładanie towaru, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2016-10-20 - Szprotawa (lubuskie)

BRUKARZ - od 1 850 PLN

Przygotowanie podłoża; układanie kostki brukowej, układanie obrzeży, porządkowanie miejsca pracy, dbanie o powierzony sprzęt.
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Oleszna (dolnośląskie)

JAVA DEVELOPER PROGRAMISTA JAVA - od 8 700 PLN

ciągła integracja,dyskusje projektowe,badanie zgłoszonych błędów,robienie pomiaru wydajności,pisanie skryptówuaktualnianiabaz danych i kodu serwera,refaktoryzacja i programowanie, pisanie dokumentacji, biorąc udział w testowaniu wersji wstępnej, Java SE,EE JSE Spring,Hibernate,Web Servises MS SQL Server, MySQL,HQL, JDBC,Postgre SQl
kontakt przez PUP - 2016-09-28 - Kraków (małopolskie)

MAGAZYNIER - od 1 850 PLN

Przyjmowanie materiałółw budowlanych, pilnowanie obiektu, segregowanie sprzętu i materiałów
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Bytom (śląskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

Przygotowywanie stanowiska pracy, przygtowywanie towarów do sprzedazy,bieżące uzupełnianie towarów, odbieranie zamówionego towaru, sprzedaz towaru, przyjmowanie reklamacji
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Nowy Korczyn (świętokrzyskie)

MECHANIK - 997,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Żurawin (mazowieckie)

KIEROWCA W TRANSPORCIE MIĘDZYNARODOWYM - od 2 050 PLN

Brak danych
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Jaromierz (pomorskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 1 850 PLN

prace montażowe, kontrola jakości, obsługa wtryskarek, przygotowywanie części do lakierowania
kontakt przez PUP - 2016-09-12 - Tychy (śląskie)

PRACOWNIK OGÓLNOBUDOWLANY - od 1 100 PLN

- pomocnicze czynnośći przy tynkach- malowanie- układanie glazury- rozładowywanie dostaw
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Jabłonna Lacka (mazowieckie)

SPRZEDAWCA W HANDLU HURTOWYM - od 1 800 PLN

zawieranie transakcji handlowych, bezpośredni kontakt z klientami, negocjowanie warunków sprzedaży z klientami posługującymi się jęz. hindi lub jęz. angielskim, wyjazdy służbowe.
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Janki (mazowieckie)

GŁÓWNY KSIĘGOWY - od 1 200 PLN

Sprawuje bezpośredni nadzór, kontrolę i odpowiedzialność nad finansami Ośrodka: prowadzeniem gospodarki finansowej i rachunkowości, terminowym i prawidłowym sporządzaniem sprawozdań finansowo księgowych na zasadach określonych ustawą, pracami w zakresie planowania kosztów i planowania finansowego, analizą kosztów działalności podstawowej i pomocniczej, przestrzeganiem przepisów z zakresu rachunkowości i księgowości pod względem terminowości i prawidłowości rozliczeń z tytułu podatków, ZUS i innych należności budżetowych i pozabudżetowych oraz sprawozdawczości, nadzór nad prawidłowością dekretu i kwalifikacji dowodów księgowych, nadzór nad pracami podległych pracowników w zakresie naliczania, rozliczania wynagrodzeń, dokonywania rozliczeń i przekazywania należnych składek, potrąceń, rozliczania z odpowiednimi organami; tj. ZUS i Urzędami Skarbowymi oraz innymi jednostkami na zasadach określonych w odrębnych przepisach, nadzór nad pracami podległych pracowników dotyczącymi dokonywania potrąceń, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne oraz podpisywanie zaświadczeń dotyczących tych zagadnień wystawianych przez podległych pracowników, nadzór i kontrola nad prowadzonymi rozliczeniami z tytułu składek na obligatoryjne i dobrowolne fundusze, nadzór nad rejestracją należności i zobowiązań wynikających z akceptowanych dokumentów źródłowych, nadzór nad prowadzeniem rozliczeń z płatnikami za sprzedane usługi oraz dostawcami za zakupione towary, windykacja należności, kontrola, wycena, rozliczanie i ewidencja wszystkich dowodów przychodu i rozchodu materiałów, towarów i rzeczowego majątku trwałego oraz wyposażenia, a także rozliczania inwentaryzacji i składników majątkowych, kontrola ewidencji i rozliczania kosztów inwestycji oraz kontrola prawidłowego ich finansowania, nadzór nad rozrachunkami z pracownikami w zakresie materiałów, towarów i majątku trwałego, wstępne przygotowanie do opracowania planu finansowego, monitorowanie jego realizacji oraz dokonywanie korekt w tym zakresie i prowadzenie monitoringu finansowego z działalności oraz podejmowanie działań w zakresie księgowości zarządczej, opracowywanie projektów wewnętrznych przepisów prawnych w zakresie podległych zagadnień, tj. m.in. instrukcje obiegu i kontroli dokumentów finansowo księgowych, instrukcje przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji, zakładowego planu kont, druków ścisłego zarachowania, wykazu stosowanych ksiąg rachunkowych, dokumentacji systemu przetwarzania danych przy użyciu komputera i jej zmiany i innych związanych z całokształtem zagadnień finansowo-księgowych wymaganych odpowiednimi przepisami, przedkładanie Dyrektorowi Ośrodka raz w miesiącu pisemnej informacji o sytuacji finansowej OLU, kontrola i dokonywanie okresowych ocen pracy podległego personelu oraz opracowywanie i aktualizowanie zakresów obowiązków podległemu personelowi, planowanie i rozliczanie czasu pracy podległych pracowników, wnioskowanie w sprawach pracowniczych podległego personelu, zapewnianie realizacji wdrażania przepisów prawnych obowiązujących w OLU, przez podległy personel w zakresie działalności finansowo księgowej, nadzór nad prowadzeniem ewidencji środków trwałych oraz sporządzania corocznie planu amortyzacji wraz z comiesięcznym księgowaniem w koszty Ośrodka, nad sporządzaniem listy plac, terminowym prowadzeniem rozliczeń z Urzędem Skarbowym z tytułu podatków oraz sporządzaniem deklaracji PIT 4, PIT 11/8B, PIT40, naliczaniem i odprowadzaniem na konto naliczonego Funduszu Socjalnego, terminowym sporządzaniem sprawozdań finansowych.Wymagania pracodawcy: wykształcenie wyższe kierunkowe ekonomiczne, biegła obsługa komputera w zakresie programów finansowo księgowo kadrowych INSERT Gratyfikant GT, Rewizor GT, programu ZUS-owski Płatnik pakietu biurowego MS Office i innych.Uprawnienia ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe; Doświadczenie zawodowe minimum 5 lat w służbach finansowo księgowych, minimum 3 lata jako kierownik w służbach finansowo księgowych w samodzielnych publicznych zakładach opieki zdrowotnej
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Lublin (lubelskie)

ELEKTROMONTER INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH - do 1 850 PLN

Montaż instalacji elektrycznych. Praca na terenie kraju.
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Żmigródek (dolnośląskie)

FRYZJER - od 1 860 PLN

Strzyżenie, czesanie, modelowanie, farbowanie
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Proszowice (małopolskie)

ZBROJARZ - od 13 PLN

Praca związana
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Warszawa (mazowieckie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Rabka-Zdrój (małopolskie)

OPIEKUN W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ - 997,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Moszczany (podkarpackie)

MECHANIK SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH - od 1 900 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Męcinka (dolnośląskie)

TECHNIK GEODETA - od 2 000 PLN

Technik geodeta
kontakt przez PUP - 2016-12-15 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)

SPRZEDAWCA - od 2 500 PLN

Sprzedaż artykułów budowlanych, doradztwo, obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Nysa (opolskie)

ARCHITEKT - od 1 850 PLN

ARCHITEKT
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

LAKIERNIK MEBLOWY(NR 6698) - od 2 500 PLN

Brak danych
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Białe Błota (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK POMOCNICZY W WARSZTACIE ŚLUSARSKIM - od 1 850 PLN

Przygotowywanie elementów do malowania. Sprzątanie w zakladzie.
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Kinice (zachodniopomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 1 100 PLN

Dekretacja dokumentów księgowych,analiza realizacji budżetu,wstępna kontrola kompletności i rzetelności dokumentów dot. operacji gospodarczych i finansowych.
kontakt przez PUP - 2016-12-30 - Grodków (opolskie)

POMOC KUCHENNA/ WOŹNA - od 2 057 PLN

Pomoc w kuchni, porcjowanie i wydawanie posiłków dla dzieci, pomoc przy dzieciach, sprzątanie pomieszczeń żłobka i przed budynkiem.
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)

REFERENT - 997,4 PLN

- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- obsługa telefoniczna beneficjentów,- pomoc w obsłudze bezpośredniej beneficjentów,- archiwizacja dokumentów,- pakietowanie dzienne dokumentóe,- zakładanie teczek aktowych spraw,- przyjmowanie korespondencji - rejestrowanie dokumentów,- obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 3 000 PLN

- Prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej. Sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy. Sporządzanie deklaracji zus, urzędu skarbowego. Ewidencja zwolnień lekarskich. Nadzór nad okresowymi badaniami lekarskimi pracowników. Znajomośc języka angielskiego wymagana ze względu na różną narodowość pracowników firmy.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00, 15:00-23:00 + soboty, niedziele. Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne (kierunek rachunkowość). Min. 2,5 roku udokumentowanego doświadczenia na w.w. stanowisku. Wymagany Certyfikat ukończenia kursu obsługi programu Płatnik. Wymagana biegła obsługa pakietów Word, Excel. Wymagana znajomość j. angielskiego w stopniu zaawansowanym w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Katowice (śląskie)

BARMAN - BARISTA (DOPOSAŻENIE) - od 2 000 PLN

- Parzenie kawy, herbaty, przyrządzanie soków za świeżych owoców, lemoniady.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 10:00-18:00. Wykształcenie minimum średnie.
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Katowice (śląskie)

Wybierz powiat

Wybierz województwo

Wybierz kraj