ASYSTENT GEODETY Ostrołęka oferta pracy Mazowieckie Biuro Geodezji i Urządzeń Rolnych

Stanowisko: ASYSTENT GEODETY

Wynagrodzenie: od 3 000 PLN

Zakres obowiązków: pomoc przy wykonywaniu prac geodezyjno - kartograficznych i urządzeniowo - rolnych

Data publikacji: 2020-03-10

Lokalizacja: Ostrołęka (mazowieckie)

Pracodawca: Mazowieckie Biuro Geodezji i Urządzeń Rolnych

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Marszałka Józefa Piłsudskiego 38, 07-410 Ostrołęka, powiat: m . Ostrołęka, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
pomoc przy wykonywaniu prac geodezyjno - kartograficznych i urządzeniowo - rolnych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ASYSTENT GEODETY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostrołęka

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m . Ostrołęka

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostrołęka

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: technik geodeta*

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne, kierunek: geodezja

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość prawa administracyjnego i prawa w zakresie geodezji i kartografii

Nazwa pracodawcy: Mazowieckie Biuro Geodezji i Urządzeń Rolnych

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrołęce

Adres pracodawcy:
Marszałka Józefa Piłsudskiego 38, 07-410 Ostrołęka, powiat: m . Ostrołęka, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m . Ostrołęka

Gmina pracodawcy: Ostrołęka

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Ostrołęka

Ulica pracodawcy: Marszałka Józefa Piłsudskiego

Numer budynku pracodawcy: 38

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrołęce

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: technik geodeta*

Data dodania oferty pracy: 11.03.2020

Oferta pracy ważna do: 24.04.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 11.03.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 10.03.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6edae476755d18572194c3f6dc6fb378

Podobne oferty pracy

ASYSTENT PROJEKTANTA - 997,4 PLN

Tworzenie rysunków technicznych w programach typu CAD, tworzenie opisów technicznych do projektów, tworzenie zestawień materiałów, telefoniczna i stacjonarna obsługa klienta, udzielanie porad przede wszystkim z zakresu prawa budowlanego oraz warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie oraz innych przepisów budowlanych.Umiejętności: znajomość programów typu CAD i pakietu OFFICE,wysoka komunikatywność, bardzo dobra znajomość przepisów budowlanych.
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Wejherowo (pomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 1 033,7 PLN

Opis i zakres obowiązków stażysty:- segregowanie dokumentów pod wzgledem ich rodzaju;- sprawdzanie dokumentów pod wzgledem formowalno-rachunkowym;- wprowadzanie do systemu finansowo-ksiegowego zadekretowanym dokumentów;- sprawdzanie zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcami;- kompletowanie dowodów ksiegowych stanowiących podstawę wystawiania dokumentów korygujacych;- przygotowywanie korespondencji z kontrahentami, urzedami i bankami;- wypełnianie formularzy podatkowych i sporządzanie zestawień finansowych na podstawie zapisów ksiegowych;- archiwizowanie dowodów księgowych;- organizowanie stanowiska pracy z uwzglednieniem zasad BHP i ochrony ppoż., ochrony środowiska i ergonomii.
kontakt przez PUP - 2020-03-05 - Rzeczenica (pomorskie)

ASYSTENT PRAWNY - od 2 100 PLN

Prowadzenie spraw pracowniczych oraz terminowych zapłat od kontrahentów. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 8-16. Wynagrodzenie od 2100 zł brutto do uzgodnienia (na okresie próbnym).
ALTI PLUS SPÓŁKA AKCYJNA SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2018-09-05 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT KSIĘGOWY - od 17 PLN

- archiwizacja dokumentów kadrowych- archiwizacja dokumentów księgowych- sprawdzanie kompletności dokumentów- generowanie deklaracji ZUS RIA- umowa zlecenie na okres 3 lat
kontakt przez PUP - 2020-01-23 - Łódź (łódzkie)

ASYSTENT DYREKTORA - od 4 100 PLN

prowadzenie terminarza, organizowanie i uzgadnianie czasu pracy Dyrektora, przygotowywanie zestawień, sprawozdań, prezentacji, raportów i analiz na potrzeby Dyrektora, organizowanie i obsługa spotkań oraz konferencji, organizowanie podróży służbowych Dyrektora, sporządzanie projektów pism i przygotowywanie korespondencji wychodzącej, zapewnianie obiegu dokumentów zgodnie z procedurami i dekretacją, przyjmowanie, segregowanie, rozdzielanie, powielanie archiwizowanie korespondencji przychodzącej, przyjmowanie i przekierowywanie rozmów oraz przyjmowanie wiadomości telefonicznych
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT SKARBCA - od 1 000 PLN

Praca w wymiarze 1/2 etatu - obsługa skarbca, rozliczanie gotówki, przygotowywanie wysyłki do banku ( kontakt z pracodawcą tel : 797009640, e-mail: 31096hr (at) pl.tesco-europe.co )
TESCO (POLSKA ) SP. Z O.O. - 2016-06-02 - Brzeg Dolny (dolnośląskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - od 5 000 PLN

Przewóz materiałów, załadunek i rozładunek materiałów (surowce wtórne).
FHUP GRECH RAFAŁ GRECH - 2019-06-11 - Nysa (opolskie)

KOORDYNATOR PRACOWNIKÓW TYMCZASOWYCH - od 1 125 PLN

Pomoc z dojazdem i zakwaterowaniem pracowników, pomoc w załatwianiu numerów NIP, PESEL, pomoc i koordynacja przy badanich lekarskich, BHP, kontrola czasu pracy pracowników tymczasowych, obecności w prace, wysyłanie dokumentów do pracowników i kontrahentów, utrzymanie kontaktu pomiędzy pracodawcą użytkownikiem a pracownikami
kontakt przez PUP - 2019-04-09 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT PROKURATORA - do 3 400 PLN

Art.175 ustawy z dnia 28 stycznia 2016r. Prawo o prokutarurze (Dz.U. z 2017r., poz.1767, ze zm. ). Praca jednozmianowa: 7:30-15:30. Szczegóły ogłoszenia o konkursie na stanowisko asystenta prokuratora w Prokutaurze Regionalnej we Wroclawiu, z dnia 18 czerwca 2018r. w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na straonie internetowej Prokuratury Regionalnej www.wroclaw.pr.gov.plTermin składania zgłoszeń-9 lipca 2108r. osobisty w biurze podawczym (parter, pokój 3, w godz. 7:30-15:30) lub za pośrednictwem operatora pocztowego (liczy się data nadania przesyłki). Umowa o prace na czas nieokreślony poprzedzoma 6 miesięcznym stażem asystenckim. Oferta skierowana również do osób z orzeczonym stopniem niepelnosprawności. Oferta dostępna w sali E, A
Prokuratura Regionalna we Wrocławiu - 2018-06-27 - Wrocław (dolnośląskie)

ASYSTENT USŁUG POCZTOWYCH - 1/2 - od 1 050 PLN

Obsługa klienta. Praca w placówce Poczty Polskiej S.A. w Nowej Soli w godzinach między 8:00-19:00 (od pn.-pt.) oraz 8:00-14:00 (soboty).
Poczta Polska S.A. - 2018-10-01 - Nowa Sól (lubuskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA W SZKOLE - od 1 000 PLN

pomoc nauczycielowi przedmiotu wsparcie uczniów w nauce
kontakt przez PUP - 2016-12-09 - Pruchna (śląskie)

PRACOWNIK PRZYGOTOWUJĄCY POSIŁKI TYPU FAST FOOD - od 1 750 PLN

przygotowywanie kanapek na bazie mięsa wołowego, wieprzowego i drobiowego
APO ARTUR POKORSKI - 2015-12-03 - Lubieszyn (zachodniopomorskie)

ASYSTENT DS. HANDLU I ADMINISTRACJI - od 2 300 PLN

Prowadzenie działalności handlowej, utrzymywanie baz danych, zestawienia i analiza sprzedazy, sporządzanie skróconych raportów również w j. angielskim, współpraca z klientami anglojęzycznymi
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT ZARZĄDU - do 1 850 PLN

Kompleksowa obsługa sekreteriatu.
Zakłady Wyrobów Cukierniczych "MIŚ" Sp. z o.o - 2016-02-12 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA- STAŻ WRPO V 115 - 1 033,7 PLN

Asystent nauczyciela przedszkola- staż WRPO V 115
kontakt przez PUP - 2019-08-22 - Borzykowo (wielkopolskie)

ASYSTENT DS. OPIEKI - od 12 PLN

pomoc przy wykonywaniu zabiegów higienicznych, pomoc przy karmieniu, pomoc w utrzymaniu czystości w otoczeniu pacjenta; wynagrodzenie od 12,00 zł za godzinę;
JOVIMED Ośrodek Opiekuńczo-Rehabilitacyjny Sp. z o.o. - 2016-05-19 - Ksawerów (łódzkie)

ASYSTENT / TKA DS. KSIĘGOWOŚCI I (DLA OSÓB ZAINTERESOWANYCH STAŻEM) - od 997,4 PLN

PRACODAWCA POSZUKUJĘ OSOBY ZAINTERESOWANEJ ODBYCIEM STAŻU,-Koniecznie osoby z wykształceniem ekonomicznym,-Pierwszy kontakt koniecznie telefoniczny lub e-mail:tel. 602-390-089,e-mail: w.nawrocki (at) vp.pl
BIURO RACHUNKOWE SYSTEM BIS -NAWROCKA MARIA - 2016-04-26 - Tczew (pomorskie)

KELNERKA - 997,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Opoczno (łódzkie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 2 488,42 PLN

rozwijanie siatki dystrybucyjnej firmy, sprzedaż wyselekcjonowanych usług i urządzeń w Polsce. Sprzedaż osobista, e-mailowa, telefoniczna, współpraca w działaniach marketingowych
Tacholab Sp. z o.o. - 2017-05-26 - Tychy (śląskie)

ASYSTENT FRYZJERA - od 2 000 PLN

pomoc w salonie fryzjersko-kosmetycznym, głównie sprawy porządkowe; praca w godz. 8.30-19.00; kontakt osobisty i telefoniczny z pracodawcą w godz. 10-18
Firma Usługowa JOLANDER - 2016-06-16 - Słupsk (pomorskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA (OFERTA PRACY PO STAŻU) - od 2 250 PLN

Przygotowanie gabinetu i stanowiska pracy lekarza dentysty, kompletowanie zestawu leków, narzędzi, materiałów stomatologicznych, przygotowanie pacjenta do zabiegu, współpraca z lekarzem dentystą w czasie wykonywania zabiegów stomatologicznych, wypełnienie dokumentacji medycznej.
kontakt przez PUP - 2018-12-28 - Gorlice (małopolskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA/PO STAŻU - od 2 250 PLN

pomoc w prowadzeniu zajęć dydaktyczno-wychowawczych
kontakt przez PUP - 2019-02-27 - Poniatowa (lubelskie)

REFERENT DS. ADMINISTRACJI - 1 033,7 PLN

- OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH,- PRACA PRZY KOMPUTERZE (OFFICE),- ZAPOZNANIE Z ZAKRESEM OBOWIĄZKÓW, - ZAPOZNIANIE Z SIO,- POMOC W ŚWIETLICY SZKOLNEJ, - ZAPOZNANIE Z DOKUMENTACJĄ W SZKOLE
kontakt przez PUP - 2020-02-14 - Smolna (dolnośląskie)

ASYSTENT/KA EKSPERTA KREDYTOWEGO - od 2 500 PLN

wypełnianie dokumentów na drukach bankowych, kontakt z bankiem w celu potwierdzenia szczegółów oferty, prowadzenie/kompletowanie dokumentów należących do projektu, koordynacja obiegu dokumentów, współpraca z ekspertem kredytowym, bieżąca obsługa administracyjna projektu, kontakt z klientami, opracowywanie zestawień w MS Excel.
Capital Work - 2018-03-13 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENT SPRZEDAŻY - 1 017,4 PLN

sprzedaż towaru
kontakt przez PUP - 2019-02-25 - Stargard (zachodniopomorskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA, HIGIENISTKA - od 2 000 PLN

rejestracja pacjentów, asystent lekarza,
Laila Zagha - 2017-07-06 - Pawłowice (śląskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA-KREŚLARZ - od 2 250 PLN

wyksz. średnie techniczne,znajomość programów CAD, dokumentacji technicznej;wynagrodzenie do uzgodnieniawykonywanie rysunków technicznych konstrukcji stalowych
UNIPROJEKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-08-28 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

INSPEKTOR DS. KADR I KANCELARII - od 3 100 PLN

Prowadzenie dokumentacji kancelaryjno-biurowej zgodnie z obowiązującymi przepisami.Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji oraz prowadzenie odpowiedniej ewidencji.Organizowanie obiegu dokumentów w Szpitalu.Przechowywanie i aktualizowanie zbioru przepisów.Prowadzenie ewidencji pieczęci i stempli.Prowadzenie spraw pracowniczych:- prowadzenie akt osobowych pracowników,- przygotowywanie umów o pracę,- sporządzanie dokumentów dotyczących zmian warunków płacy, nagród, kar porządkowych itp.,- sporządzanie świadectw pracy, opisów stanowisk, planowanie ścieżek karier itp.,- przygotowywanie projektów umów cywilno-prawnych zawieranych przez Szpital.Sprawozdawczość.Sporządzanie pism, protokołów, zarządzeń i innych dokumentów.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSWiA w Złocieńcu - 2019-11-27 - Złocieniec (zachodniopomorskie)


Wybierz powiat