ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY Piaseczno oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY

Wynagrodzenie: od 2 200 PLN

Zakres obowiązków: prowadzenie działalności handlowej, utrzymywanie baz danych, obsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie płatności, zestawienia i analiza sprzedaży, współpraca z klientami i chińskojęzycznymi producentami towarów

Data publikacji: 2016-06-23

Lokalizacja: Piaseczno (mazowieckie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Piaseczno, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
prowadzenie działalności handlowej, utrzymywanie baz danych, obsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie płatności, zestawienia i analiza sprzedaży, współpraca z klientami i chińskojęzycznymi producentami towarów

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Piaseczno

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: piaseczyński

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Dokładniejszy opis oferty pracy:
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 08.07.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: chiński, w mowie - biegły, w piśmie - biegły

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa pakietu Office

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie

Adres pracodawcy:
Szkolna 20, 05-500 Piaseczno, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: piaseczyński

Gmina pracodawcy: Piaseczno

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Piaseczno

Ulica pracodawcy: Szkolna

Numer budynku pracodawcy: 20

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Data dodania oferty pracy: 23.06.2016

Oferta pracy ważna do: 01.07.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 23.06.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 23.06.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT DS. ROZLICZANIA CZASU PRACY KIEROWCÓW - od 2 200,6 PLN

wprowadzanie danych, analizowanie, rozliczanie czasu pracy kierowców, zapewnienie sprawnej i profesjonalnej obsługi klienta, stała aktualizacja wiedzy z zakresu przepisów
Tacholab Sp. z o.o. - 2017-05-26 - Tychy (śląskie)

ASYSTENT ZARZĄDU/SPECJALISTA DS ADMINISTRACYJNYCH - 3 000 - 5 000 PLN

obsługa biura pod kątem administracyjnym, nadzór nad obiegiem dokumentów,obsługa korespondencji,współpraca z podmiotami zewnętrznymi , praca w godzinach 9.00-17.00
OBSŁUGA I POŚREDNICTWO FINANSOWE "PLUS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-01-13 - Zgorzelec (dolnośląskie)

ASYSTENT/KA KIEROWNIKA PRODUKCJI - 2 000 - 2 500 PLN

Przygotowanie i nadzór nad dokumentacją produkcji, prowadzenie ewidencji produktów, raportowanie realizacji zleceń
COTTONPRODUCT s.c - 2016-05-19 - Bochnia (małopolskie)

ASYSTENT NOTARIUSZA - 997,4 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Radom (mazowieckie)

REFERENT (12 S EFS) - 997,4 PLN

oferta w ramach stażu dla osób , które nie ukończyły 30 roku zycia: prowadzenie podstawowych rejestrów, obsługa korespondencji, porządkowanie akt, obsługa urządzeń biurowych, sporządzanie pism urzędowych, sporządzanie wykazów przebiegu ubezpieczeń społecznych, praca w programach Microsoft Office, praca w aplikacjach dziedzinowych, porządkowanie akt świadczeniobiorców, weryfikacja kompletności przesłanej dokumentacji emerytalno-rentowej przez klientów
kontakt przez PUP - 2018-02-28 - Otwock (mazowieckie)

ASYSTENT SPEDYTORA - LOGISTYKA - od 1 900 PLN

Przygotowanie sprzętu dla tłumaczy i pilotów wycieczek. Praca mobilna w godzinach 8 - 16.
TRANS - COM Tomasz Stec - 2016-11-22 - Stalowa Wola (podkarpackie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 2 100 PLN

Asystentka stomatologiczna
Usługi Dentystyczne ZADENT - 2018-01-17 - Brzeziny (łódzkie)

POMOC KUCHENNA - od 1 850 PLN

przygotowywanie posiłków.
Firma Handlowa "Jezierski" Włodzimierz Jezierski - 2016-03-22 - Korytnica (świętokrzyskie)

ASYSTENT - do 2 404,85 PLN

Obsługa komputera, czynności administracyjne (arkusz Excel), obsługa poczty, obsługa sprzętu biurowego, faksu, obsługa dostawców - komunikacja telefoniczna i mailowa, przygotowywanie analizy zakupów - arkusz kalkulacyjny Excel.
BIURO DORADCZE MACIEJ GABRYELSKI - 2015-12-15 - Gdańsk (pomorskie)

ASYSTENTKA ZARZĄDU - od 2 800 PLN

- wysyłanie ofert na zapytania klientów- zarządzanie zamówieniami i ich realizacją- przygotowywanie przesyłek do klientów, korespondencji do wysyłki- wystawianie i segregowanie faktur- sprzedaż produktów i usług klientom, którzy osobiście zjawią się w biurze- przyjmowanie interesantów- przyjmowanie telefonów- obsługa korespondencji- przygotowywanie pism- obsługa projektów, wniosków, formularzy urzędowych itp.- koordynacja spotkań Zarządu- koordynacja kalendarza Zarządu- kontrola ilości faktur względem wyciągów bankowych- koordynacja pracy wolontariuszy- przygotowywanie elementów prostej grafiki użytkowej (podziękowania, wizytówki, zaproszenia, ozdobne oferty i katalogi)- obsługa reklamacji i zgłoszeń- przygotowywanie pism fundraisingowych- dbanie o czystośćMiejsce pracy: ul. Pawłowicka 53a, 51-250 WrocławKontakt z pracodawcą: doradcyprzyszlosci (at) gmail.comSala C, D, E, H
Instytut Północny - 2017-11-22 - Wrocław (dolnośląskie)

ASYSTENT DZIAŁU SERWISU - do 2 000 PLN

Przygotowywanie dokumentów technicznych do projektów serwisowych. Odpowiadanie na zapytania ofertowe klientów firmy. Przygotowanie ofert dla klientów firmy pod względem technicznym i finansowym. Doradztwo techniczne w zakresie usług serwisowych i oferowanych przez firmę produktów. Kontakt z dostawcami Działu Serwisu oraz przygotowywanie zapytań do dostawców. Zakup materiałów i komponentów niezbędnych do realizacji procesów serwisowych. Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie komputerowym IFS.
ROCKFIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-15 - Małkowo (pomorskie)

ASYSTENT DS. MARKETINGU - od 1 200 PLN

wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami wietnamskimi, pomoc w opiece nad klientami wietnamskimi
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

obsługa programu magazynowo księgowego Comarch ERP XL, prowadzenie korespondencji w dziale sprzedaży, wystawianie dokumentów WZ, prowadzenie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Zakrze (mazowieckie)

ASYSTENT KUCHARZA – KUCHNIA CHIŃSKA - od 1 996 EUR

Pomoc przy przygotowaniu i dekorowaniu różnych potraw, krojenie warzyw, wędlin, przygotowanie różnych sosów, gotowanie, utrzymywanie czystości w miejscu pracy, mycie przyborów i urządzeń kuchennych, uzupełnianie zapasów produktów żywnościowych, monitorowanie temperatury żywności.
Restaurant Tang-Dynastie B.V. - 2018-06-22 - Holandia (Holandia)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 2 700 PLN

sprzedaż artykułów lakierniczych, budowa partnerskich relacji z klientami, nawiązywanie i podtrzymywanie relacji z klientami, raportowanie wyników
RMS CHEMICAL S.C. Radosław Skrzypczak, Marcin Skrzypczak - 2017-06-02 - Poznań (wielkopolskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - od 1 850 PLN

opieka nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Cekcyn (kujawsko-pomorskie)

TECHNICAL OPERATIONS SPECIALIST - od 6 500 PLN

- obsługa systemów / narzędzi informatycznych- zarządzanie danymi MasterData- wdrażanie nowych rozwiązań i technologii- kontakt z zespołem w języku tureckim
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Łódź (łódzkie)

ASYSTENT KIEROWNIKA GRUP USŁUGOWYCH/JUNIOR PRODUCT MANAGER - od 2 000 PLN

Bezpośredni nadzór nad powierzonymi projektami sourcingowymi ( w oparciu o pracowników z zagranicy), współpraca z klientami, pomoc w realizacji procesów rekrutacyjnych, cykliczne raportowanie do swojego bezpośredniego przełożonego.WYMAGANIA: wykształcenie wyższe (mile widziany student ostaniego roku), mile widziane doświadczenie w zakresie obsługi klienta lub sprzedaży, biegła znajomość języka rosyjskiego,ukraińskiego, mile widziany język angielski, obsługa pakietu Office, prawo jazdy. Pracodawca zapewnia narzędzia pracy: samochód służbowy, telefon, laptop.Praca na terenie kraju. KONTAKT Z PRACODAWCĄ: rmatusz (at) soter.com.pl
Soter Ochrona Sp. z o.o - 2017-12-06 - Kolbuszowa (podkarpackie)

ASYSTENT DYREKTORA - od 2 000 PLN

Administracyjne wsparcie dyrektora w codziennych obowiązkach; przygotowanie prezentacji i raportów; obsługa sekretariatu; organizacja i obsługa spotkań. Praca w godzinach 8-16
HONGBO CLEAN ENERGY EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-21 - Opole (opolskie)

ASYSTENT LIDERA PROJEKTU - od 2 650 PLN

pomoc przy wdrażaniu nowych projektów produkcji, nadzór nad naprawami FORM
DP PLAST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-25 - Kwidzyn (pomorskie)

ASYSTENT/KA SPRZEDAŻY-SPRZEDAWCA W SALONIE SIECI CCC (KOZIENICE) - 2 100 - 3 500 PLN

profesjonalna, zgodna ze standardami obsługę Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Kozienice (mazowieckie)

MAGAZYNIER - KIEROWCA KAT.C - od 3 000 PLN

wywóz towaru do klienta; układanie asortymentu na regałach, doradzanie klientom;
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usłogowe "EMAG" - 2017-07-07 - Ustka (pomorskie)

ASYSTENT/KA SPRZEDAŻY-SPRZEDAWCA W SALONIE CCC (NYSA) - 2 100 - 3 500 PLN

profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-22 - Nysa (opolskie)

ASYSTENT DO SPRAW ADMINISTRACYJNO-HANDLOWYCH - od 2 200 PLN

kontakt z dostawcami i odbiorcami chińskojęzycznymi, dbałość o dostępność towarów u kontrahentów, monitorowanie potrzeb klientów, planowanie, rozliczanie, przygotowywanie raportów, kompletowanie dokumentów, dbałość o ekspozycję towarów, obsługa klientów i kasy fiskalnej.
FORDE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-11 - Kozery (mazowieckie)

ASYSTENTKA DIETETYKA - od 2 100 PLN

-pozyskiwanie nowych klientów-obsługa klienta-sprzedaż produktów, reklama bezpośrednia, prowadzenie harmonogramu konsultacji dietetycznych-wpsparcie funkcjonowania firmy ( kontrola stanów magazynowych, raporty sprzedaży, dbanie o czystość)
kontakt przez PUP - 2018-05-11 - Rzeszów (podkarpackie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA - od 1 665,5 PLN

Wspomaganie nauczyciela edukacji wczesnoszkolenej
Zespół Szkół nr 1 - 2016-09-27 - Sosnowiec (śląskie)

ASYSTENTKA BIURA - do 2 490 PLN

•wsparcie administracyjne i marketingowe pracy doradców ds. nieruchomości•zarządzanie obiegiem dokumentów księgowych, kadrowych oraz korespondencji•współpraca z biurem rachunkowym oraz wystawianie faktur i przygotowanie raportu kasowego•prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz przygotowanie protokołów zdawczo-odbiorczych•pełna obsługa spotkań biznesowych w biurze oraz dbanie o wizerunek firmy•wsparcie procesów rekrutacji i wdrażania nowych doradców ds. nieruchomości•organizacja wyjazdów służbowych•dbanie o bieżące zaopatrzenie biuraPraca na okres próbny: umowa na czas próbny na 3 miesiąceGodzina zakończenia pracy: 17:00Kontakt z pracodawcą: biuro.wroclaw (at) lloydgroup.pl
LLOYD PROPERTIES WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-07 - Wrocław (dolnośląskie)


Wybierz powiat