ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - OFERTA W RAMACH DOPOSAŻENIA STANOWISKA PRACY Chełmiec oferta pracy kontakt przez PUP


Największy wybór odzieży

Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - OFERTA W RAMACH DOPOSAŻENIA STANOWISKA PRACY

Wynagrodzenie: od 2 250 PLN

Zakres obowiązków: Obsługa programów oraz urządzeń biurowych, sporządzanie różnego rodzaju pism w tym pism urzędowych z zastosowaniem techniki komputerowej i oprogramowania do edycji tekstu, chęć podjęcia szkolenia w kierunku uzyskania zawodu młodszy księgowy. Sporządzanie oraz prowadzenie korespondencji biurowej, prowadzenie biura pod kątem organizacyjnym i administracyjnym, archiwizowanie dokumentacji związanej z funkcjonowaniem jednostki, dekretowanie, księgowanie dokumentów rejestrach księgowych.

Data publikacji: 2019-01-30

Lokalizacja: Chełmiec (małopolskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Chełmiec, powiat: nowosądecki, woj: małopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Obsługa programów oraz urządzeń biurowych, sporządzanie różnego rodzaju pism w tym pism urzędowych z zastosowaniem techniki komputerowej i oprogramowania do edycji tekstu, chęć podjęcia szkolenia w kierunku uzyskania zawodu młodszy księgowy. Sporządzanie oraz prowadzenie korespondencji biurowej, prowadzenie biura pod kątem organizacyjnym i administracyjnym, archiwizowanie dokumentacji związanej z funkcjonowaniem jednostki, dekretowanie, księgowanie dokumentów rejestrach księgowych.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - OFERTA W RAMACH DOPOSAŻENIA STANOWISKA PRACY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełmiec

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowosądecki

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: asystent do spraw księgowości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa urządzeń biurowych

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, ekonomiczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Umiejętność sporządzania pism (w tym pism urzędowych) z wykorzystaniem komputera.

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego

Adres pracodawcy:
Nawojowska 118, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV + skierowanie

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: małopolskie

Powiat pracodawcy: m. Nowy Sącz

Gmina pracodawcy: Nowy Sącz

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Nowy Sącz

Ulica pracodawcy: Nawojowska

Numer budynku pracodawcy: 118

Profil działalności pracodawcy: biuro rachunkowe

Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości

Data dodania oferty pracy: 30.01.2019

Oferta pracy ważna do: 28.02.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 30.01.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 30.01.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT BIUROWY K/M (J. ROS. J. UKR.) - od 2 500 PLN

sprawdzanie i odbieranie poczty w formie tradycyjnej i elektronicznej, obsługa urządzeń biurowych, czynności związane z obsługą biurapraca w godz. 8.00-16.00
kontakt przez PUP - 2019-02-26 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENT - 1764 - od 2 700 PLN

przeprowadzanie kontroli sanitarnych dotyczących przestrzegania przepisów określających wymagania higieniczne i zdrowotne, udział w zwalczaniu i opracowywaniu ognisk zatruć pokarmowych i innych zagrożeń epidemicznych, opracowywanie ognisk chorób zakaźnych i wywiadów epidemiologicznych, sprawowanie nadzoru nad dystrybucją, przechowywaniem i ewidencją szczepionek, opracowywanie planów pracy, sprawozdań i innych dokumentów sekcji
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2018-12-05 - Świdnica (dolnośląskie)

ASYSTENT SĘDZIEGO - od 3 370 PLN

wykonywanie czynności zmierzających do przygotowania spraw sądowych do rozpoznania oraz czynności z zakresu działalności administracyjnej sądów, o których mowa w art.8 pkt 2 Ustawy-prawo o ustroju sądów powszechnych (1,0 i 0,6 etatu w ramach umowy o pracę)
Sąd Rejonowy w Bytomiu - 2018-06-22 - Bytom (śląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 100 PLN

Wprowadzanie dokumentów źródłowych do systemu księgowego, weryfikacja poprawności zapisów księgowych, sporządzanie dokumentów księgowych.
kontakt przez PUP - 2018-12-11 - Wyszków (mazowieckie)

ASYSTENT UBEZPIECZENIOWY - od 1 050 PLN

praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)

ANKIETER - do 2 250 PLN

realizacja ankiet, wywiadów w bezpośrednim kontakcie z respondentami z wykorzystaniem urzadzeń mobilnych lub formularzy papierowych. Analiza, kontrola i przygotowanie zebranych materiałów do opracowania. Komputerowa rejestracja ankiet i kwestionariuszy.
Urząd Statystyczny w Krakowie - 2019-04-26 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT DS. ADMINISTRACJI I KSIĘGOWOŚCI - 2 000 - 2 500 PLN

- Realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami, prowadzenie baz danych pracowników, dbałość o wysoką jakość i terminowość wykonania projektów, zakup i prowadzenie ewidencji środków trwałych, udział w codziennych pracach biura.- Wynagrodzenie: 2000 do 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe: Kierunek: Filologia lub Administracja lub Ekonomia. Wymagane doświadczenie zawodowe na stanowisku Asystenta ds. Administracji. Wymagana znajomość prawa pracy i zagadnień z zakresu kadr. Znajomość pakietu MS Office. Mile widziana znajomość język angielskiego w stopniu dobrym w mowie i piśmie. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 509-840-812) lub e-mail: praca (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-05-26 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT ADMINISTRACYJNO BIUROWY - 2 100 - 3 000 PLN

Prowadzenie czynności związanych z obsługą biura. Stały kontakt z cudzoziemcami.
STIP UNITED SP Z O. O.- ODDZIAŁ GDAŃSK - 2018-10-22 - Gdańsk (pomorskie)

ASYSTENT LEKARZA WETERYNARII-UMREFDO30/16/0030 - od 1 850 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

sprawowanie opieki nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2018-06-01 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)

ASYSTENT RADCOWSKI - 997,4 PLN

Zapoznanie się oraz nauka dokumentów w Kancelarii.Nauka obsługi urządzeń biurowych oraz programów do obsługi Kancelarii, nauka przyjmowania i rejestrowania zleceń w Kancelarii. Nauka oraz przygotowywanie właściwego opisu dokumentów w aktach spraw- archiwizacja. Nauka oraz przygotowywanie wezwań do zapłaty oraz wysyłka korespondencji. Nauka oraz przygotowywanie projektów pozwów oraz innych pism procesowych, projektów umów oraz opiniowanie umów, wniosków egzekucyjnych do Komornika, zestawień na potrzeby egzekucyjne. Nauka sporządzania faktur za usługę, negocjacji z dłużnikiem oraz nauka mediacji. Pogłębianie znajomosci prawa cywilnego. Nauka biegłosci wyrazania się w pismie.
kontakt przez PUP - 2016-06-06 - Wejherowo (pomorskie)

ASYSTENT MEDYCZNO-BIUROWY - od 1 850 PLN

Obsługa urządzeń biurowych, obsługa programów medycznych i rejestracja.
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Kartuzy (pomorskie)

ASYSTENT/KA W DZIALE SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

Kontakt telefoniczny (telemarketing). Porządkowanie bazy danych. Archiwizowanie kontaktów w systemie. Pomoc w przygotowywaniu ofert.
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 1 017,4 PLN

Staż w godzinach 8-16 w Kołobrzegu.Czynności pomocnicze przy pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym.
kontakt przez PUP - 2018-08-14 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 700 PLN

fakturowanie, księgowanie faktur zakupowych, sprzedażowych i bankowych, ewidencja stanów magazynowych, analiza i windykacja należności, przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne, czynności administracyjne
Jarosław Szydło MC AKCENT - 2017-01-11 - Zielona Góra (lubuskie)

ASYSTENT DS. MARKETINGU - od 1 100 PLN

wsparcie prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami nepalskimi lub indyjskimi, pomoc w opiece nad klientami hinduskimi
kontakt przez PUP - 2018-03-08 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT DS. TECHNICZNEJ OBSŁUGI KLIENTA ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKÓW OBCYCH - do 2 000 PLN

Obsługa wyłącznie połączeń przychodzących i emaili.
"LEASINGTEAM" sp. z o.o. - 2017-06-02 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT W DZIALE ZAKUPÓW - 2 500 - 3 000 PLN

-bieżące wsparcie pracy dz. zakupów-zbieranie dokumentacji od dostawców-przygotowywanie umów kontraktacyjnych -bieżąca obsługa dokumentacji -tworzenie zestawień i raportów
RAUCH POLSKA SP. Z O.O. - 2018-04-27 - Przeworsk (podkarpackie)

ASYSTENT/KA BIURA BUDOWY (ZNAJOMOŚĆ J.NIEMIECKIEGO) - 3 000 - 3 500 PLN

Wykonywanie tłumaczeń ustnych i pisemnych związanych z realizacją projektu Prowadzenie bieżących spraw związanych z funkcjonowaniem biura budowy Administracyjne wsparcie kierownictwa budowy w codziennych obowiązkach Przygotowywanie i analiza zestawień, sprawozdań i raportów Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji, współpraca z centralą firmy Zarządzanie korespondencją
ELECTRA M&E POLSKA Sp. z o.o. - 2016-09-27 - Białężyce (wielkopolskie)

ASYSTENT RODZINY - od 3 400 PLN

Zadania asystenta rodziny:1.Współpraca i utrzymanie osobuistego kontaktu z wskazanymi rodzinami, 2. Diagnozowanie sytuacji rodziny w oparciu o badanie potrzeb i możliwości, 3. Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną, 4. Podejmowanie działaniań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa rodziny i jej członków, w szczególności dzieci.5. Wspieranie rodziny poprzez konsultacje i poradnictwospecjalistyczne w szzególnościw zakresie:a) wychowania i opieki nad dziećmi (budowanie więzi między członkami rodziny, rozwijanie umiejętności wychowawczych, konstruktywne rozwiązywanie konfliktów itp.) budowania systemu wsparcia w rozwoju i edukacji dziecka, np. (pomoc dzieciom w nauce itp.),b)podziału obowiązków domowychna poszczególnych członków rodziny, c) promowanie zdrowego stylu życia (edukacja w zakresie higieny osobistej członków rodziny, prawidłowe odżywianie, edukacja w zakresie organizacji czasu wolnego itp.)d) gospodarowanie budżetem domowym,e) usamodzielnienia się członków rozdziny poprzez uzupełnienie wykształcenia, , kwalifikacji zawodowych, podjęcie działań zmierzających do poszukiwania, podejmowania i utrzymania pracy zarobkowej.6. Wspieranie aktywności społeecznej rodzin i rozszerzenie kontaktów społecznych rodziny m. in.poprzez:a) ułątwianie rodzinie kontaktów z innymi osobami, specjalistami, instytucjami,b) stymulowanie do samodzielnego poszukiwania w swoim otoczeniu nowych możliwości, c) pobudzenie do korzystania z własnych możliwości i uprawnień,d) uczenie dostępu do nowych technologii, zasobów kultury.
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie - 2019-02-25 - Świnoujście (zachodniopomorskie)

ASYSTENT/KA FRYZJERA - od 1 850 PLN

Frzyjerstwo damsko-męskie, praca w godz. 9-19 dwie zmiany
Solarium - Fryzjerstwo Aneta Kinder - 2016-09-22 - Czarnowąsy (opolskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA - od 2 000 PLN

Wykonywanie zadań wyłącznie pod kierunkiem osoby, której pracownik pomaga (nauczyciel lub wychowawca świetlicy) oraz uzależnione od bieżących potrzeb szkoły.
Zespół Szkół Publicznych w Małocicach - 2015-12-14 - Małocice (mazowieckie)

ASYSTENT AGENTA CELNEGO - od 2 100 PLN

Przygotowywanie dokumentów do odprawy i ich weryfikacja, wypełnianie dokumentów CMR, EUR1, świadectw pochodzenia, archiwizacja dokumentacji.
VECTOR FINANCE S.C. Barbara Oberda-Pyź Marek Nowak - 2018-08-30 - Hrebenne (lubelskie)

ASYSTENT/KA DS. MARKETINGU - do 2 200 PLN

1.Współudział w przygotowywaniu materiałów reklamowych2.Samodzielne prowadzenie projektów i koordynacja działań marketingowych3.Opieka nad materiałami marketingowymi i reklamowymi oraz prowadzenie procesów dystrybucji tych materiałów
kontakt przez OHP - 2016-03-23 - Żarów (dolnośląskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 1 850 PLN

Pomoc przy opracowaniu oraz kompletowaniu projektów budowlanych.
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Borek (małopolskie)


Wybierz powiat