STARSZY INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO DS. KONTROLI Warszawa oferta pracy Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Stanowisko: STARSZY INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO DS. KONTROLI
Wynagrodzenie: od 3 747,68 PLN
Zakres obowiązków: - prowadzenie kontroli obiektów i robót budowlanych, - prowadzenie kontroli terenowych organów administracji architektoniczno-budowlanej i nadzoru budowlanego w zakresie zadań wynikających z ustawy Prawo budowlane, jak również prowadzenie kontroli terenowych organów nadzoru budowlanego w zakresie zadań wynikających z ustawy o wyrobach budowlanych, - sporządzanie projektów wystąpień pokontrolnych, wystąpień pokontrolnych oraz innych dokumentów pokontrolnych, - analizowanie skontrolowanych spraw w celu oceny zasadności ich przedłożenia organom właściwym do przeprowadzenia postępowań administracyjnych w trybie nadzoru, - pełnienie funkcji kierownika zespołu kontrolerów, - współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi i pracownikami Departamentu, - sporządzanie opinii w zakresie projektów aktów prawnych skierowanych do Departamentu, w szczególności w aspekcie technicznym.
Data publikacji: 2018-02-28
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- prowadzenie kontroli obiektów i robót budowlanych, - prowadzenie kontroli terenowych organów administracji architektoniczno-budowlanej i nadzoru budowlanego w zakresie zadań wynikających z ustawy Prawo budowlane, jak również prowadzenie kontroli terenowych organów nadzoru budowlanego w zakresie zadań wynikających z ustawy o wyrobach budowlanych, - sporządzanie projektów wystąpień pokontrolnych, wystąpień pokontrolnych oraz innych dokumentów pokontrolnych, - analizowanie skontrolowanych spraw w celu oceny zasadności ich przedłożenia organom właściwym do przeprowadzenia postępowań administracyjnych w trybie nadzoru, - pełnienie funkcji kierownika zespołu kontrolerów, - współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi i pracownikami Departamentu, - sporządzanie opinii w zakresie projektów aktów prawnych skierowanych do Departamentu, w szczególności w aspekcie technicznym.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 747,68 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STARSZY INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO DS. KONTROLI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor nadzoru budowlanego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 747,68 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.04.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), techniczne, kierunek: budownictwo
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Uprawnienia budowlane do projektowania-bez ograniczeń
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe techniczne z zakresu budownictwa, uprawnienia budowlane bez ograniczeń, znajomość przepisów ustawy Prawo budowlane, rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, ustawy o wyrobach budowlanych, rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 305/2011, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, ustawy o kontroli w administracji rządowej oraz standardów prowadzenia kontroli w administracji rządowej, umiejętność stosowania przepisów prawa, wiedza techniczna, w tym umiejętność rozpoznawania i interpretowania zjawisk technicznych w budownictwie, umiejętność argumentowania, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, kultura osobista, odporność na stres, posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe: prawo jazdy kat. B. Dokumenty i oświadczenia niezbędne: życiorys/CV i list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień budowlanych bez ograniczeń, oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Dokumenty i oświadczenia dodatkowe: kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów, kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje. Zakres zadań: - prowadzenie kontroli obiektów i robót budowlanych, - prowadzenie kontroli terenowych organów administracji architektoniczno-budowlanej i nadzoru budowlanego w zakresie zadań wynikających z ustawy Prawo budowlane, jak również prowadzenie kontroli terenowych organów nadzoru budowlanego w zakresie zadań wynikających z ustawy o wyrobach budowlanych, - sporządzanie projektów wystąpień pokontrolnych, wystąpień pokontrolnych oraz innych dokumentów pokontrolnych, - analizowanie skontrolowanych spraw w celu oceny zasadności ich przedłożenia organom właściwym do przeprowadzenia postępowań administracyjnych w trybie nadzoru, - pełnienie funkcji kierownika zespołu kontrolerów, - współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi i pracownikami Departamentu, - sporządzanie opinii w zakresie projektów aktów prawnych skierowanych do Departamentu, w szczególności w aspekcie technicznym. Terminy i miejsce składania dokumentów:Dokumenty należy złożyć do: 12.03.2018 r. Decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu. Miejsce składania dokumentów: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego Biuro Organizacyjne ul. Krucza 38/42 00-926 Warszawa z dopiskiem Oferta pracy DIK nr ogłoszenia 23047. Szczegółowe informacje dotyczące ogłoszenia znajdą Państwo na stronach KPRM pod linkiem: https://nabory.kprm.gov.pl/ numer ogłoszenia 23047 lub na stronie Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego, w zakładce Pracuj z nami(warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: krajowe wyjazdy służbowe wymagające dyspozycyjności, powodujące długotrwałe pobyty poza miejscem zamieszkania; praca w siedzibie jednostek kontrolowanych oraz na terenie budowy lub obiektów budowlanych i w ich otoczeniu; nietypowe godziny pracy zawiązane z realizacją zadań kontrolnych; bezpośrednie i pośrednie kontakty z kierownikami i pracownikami jednostek kontrolowanych oraz uczestnikami procesu budowlanego; praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca przemieszczania się pomiędzy pokojami i piętrami, obsługa urządzeń biurowych (komputer, ksero, drukarka, fax, niszczarka). Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: do budynku prowadzi utwardzone dojście (kostka betonowa) o szerokości umożliwiającej wjazd na teren budynku osoby na wózku inwalidzkim, wejście do budynku znajduje się na poziomie chodnika zewnętrznego, korytarze i drzwi w budynku o szerokości umożliwiającej poruszanie się osobie na wózku inwalidzkim, nie występuje zróżnicowany poziom podłóg, brak progów pomiędzy pokojami i korytarzami, windy w holu głównym o szerokości drzwi 80 cm, kabiny wind o wymiarach 100 cm x 112 cm (brak innych urządzeń podnośnych umożliwiających transport pionowy osobom niepełnosprawnym poruszającym się na wózkach inwalidzkich na inne kondygnacje), na parterze budynku znajduje się toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnych)
Nazwa pracodawcy: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Informacje w ogłoszeniu
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Krucza
Numer budynku pracodawcy: 38/42
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor nadzoru budowlanego
Data dodania oferty pracy: 07.03.2018
Oferta pracy ważna do: 12.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 07.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 28.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
kasjer-sprzedawca
Dino Polska S.A. - 2016-10-11 - Koziegłowy (wielkopolskie)
Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Analiza i ocena projektów przetwarzania informacji. Wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analitycznymi. Diagnozowanie projektów, modernizacja.
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Wrocław (dolnośląskie)
Tworzenie, analizowanie, poprawianie, zmienianie, zapisywanie, testowanie,wdrazanie i opracowywanie programów komputerowychadministrowanie infrastruktura i oprogramowaniemadministrowanie bazami danych, systemami i sieciami- Projektowanie, optymalizacja i wdrazanie sieci- Wykonywanie innych czynnosci w zakresie informatyki, w szczególnosci w zakresie obsługi i doradztwatestowanie i analiza oprogramowaniaanalizowanie wymagan biznesowych/ projektowych i dokumentowanie rezultatów•Tworzenie dokumentacji dostarczanego oprogramowania w całym procesie wytwórczymmodyfikacja, zapisywanie, testowanie, wdrazanie i opracowanie programów komputerowychpoprawa błedów aplikacji/ systemów, w tym tworzenie nowych rozwiazan dla prawidłowego ich funkcjonowania
SII SP. Z O.O. - 2016-04-27 - Gdańsk (pomorskie)
- fakturowanie i księgowanie dokumentów na rachunkach klientów- bezpośredni kontakt z klientem francuskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Łódź (łódzkie)
Wybór źródeł zaopatrzenia
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Warta (łódzkie)
Transport towarów samochodem dostawczym do 3,5 tony. Praca w systemie 3/1 na trasach międzynarodowych (kraje UE). Proponowane wynagrodzenie 2100 zł brutto miesięcznie + dodatki.
EASY WAY SP.Z O.O. - 2018-08-31 - Bielsko-Biała (śląskie)
montaz podzespołów meblowych w wyrób gotowy, kontrola jakości wykonywanych elementów., wydajna praca zgodnie z dokumentacją
Vivenge sp. z o.o. - 2016-03-22 - Gręzówka (lubelskie)
zbieranie i precyzowanie wymagań biznesowych, kontrola finansowa transakcji przeprowadzanych przez firmę, przygotowywanie raportów i sprawozdań finansowych, definiowanie i analiza procesów biznesowych, ocena kosztów sprzedaży, kosztów działowych oraz kosztów finansowych, uidział w procesie budżetowania, analiza oraz planowanie przepływów pieniężnych
kontakt przez PUP - 2018-04-30 - Kraków (małopolskie)
1. Spełnianie szczegółowych wymagań biznesowych w zakresie kompleksowych analiz rachunku wyników z uwzględnieniem zagrożeń (RBPL), obejmujących powstawanie zagrożeń, omówienie rachunku wyników oraz sporządzanie rachunku wyników z uwzględnieniem zagrożeń (RBPL) dla wielu podmiotów związanych z interesariuszami w różnych dziedzinach i na różnych poziomach hierarchii; 2. Przeprowadzanie ekstrakcji danych, wykorzystywanie i analiza danych na poziomie transakcji z rachunku wyników i rachunku wyników z uwzględnieniem zagrożeń (RBPL) przy użyciu zarówno programu Excel, jak i wewnętrznych narzędzi analitycznych; 3. Analiza architektury bieżącego stanu FTB oraz procesów biznesowych w celu ustalenia luk w funkcjonalności istotnych dla wdrożenia rachunku wyników z uwzględnieniem zagrożeń (RBPL); 4. Prowadzenie niezależnych analiz, nawiązywanie trwałych relacji oraz wywieranie wpływu na interesariuszy i pracowników działów IT; 5. Nawiązywanie zdalnej współpracy z pracownikami oddziałów na całym świecie i pozyskiwanie w ramach relacji wewnętrznych wiedzy o kluczowych obszarach. Umowa o pracę na okres próbny, następnie na czas nieokreślony.
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Wrocław (dolnośląskie)
- realizacja zadań związanych z całokształtem problematyki monitorowania środowiska informacyjnego- archiwizowanie dokumentacji z realizowanych zadań
8 Kujawsko-Pomorska Brygada Obrony Terytorialnej - 2018-02-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zgodny ze stanowiskiem
BIZNES PARTNER sp zoo - 2018-04-13 - Zgierz (łódzkie)
sporzadzanie dokumentacji cen transferowych dla krajów OECD i spoza OECD
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Zabierzów (małopolskie)
zarządzanie dostawami, przygotowywanie zamówień klientów, analiza rynku, także w Chinach, sporządzanie zamówień, wykonywanie prac zleconych przez zarząd, zamawianie towaru u chińskich dostawców, zastępowanie innych pracowników w razie ich choroby lub nieobecności
kontakt przez PUP - 2016-09-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
ZAKRES ZADAŃ1) prowadzenie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy;2) sporządzanie i przedstawianie komendantowi miejskiemu, co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy;3) prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy;4) przedstawianie komendantowi miejskiemu wniosków dotyczących zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach pracy oraz wyników z badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy;5) ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz opracowywanie wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków;6) współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami, w szczególności w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zapewnienia właściwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnionych pracowników;7) uczestniczenie w pracach powołanej przez komendanta miejskiego komisji bezpieczeństwa i higieny pracy oraz w innych zakładowych komisjach zajmujących się problematyką bezpieczeństwa i higieny pracy, w tym zapobieganiem chorobom zawodowym i wypadkom przy pracy.WARUNKI PRACYPraca na 0,2 etatu, jednozmianowa, w godz. 7:30 -15:30Praca administracyjno - biurowa z wykorzystaniem komputera oraz typowych urządzeń biurowych. Praca w oświetleniu naturalnym oraz sztucznym. Na stanowisku pracy mogą występować warunki uciążliwe spowodowane wymuszoną pozycją ciała - praca przy monitorze ekranowym w pozycji siedzącej, powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, Stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno -biurowych. Zadania wykonywane w siedzibie urzędu oraz zadania wykonywane poza siedzibą urzędu związane m. in. z udziałem w komisji BHP, ustalaniem okoliczności dot. wypadków w służbie.Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy znajduje się na III piętrze budynku Komendy Miejskiej PSP w Bydgoszczy.Budynek wyposażony w klatkę schodową. Brak windy.
KOMENDA MIEJSKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W BYDGOSZCZY - 2017-09-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- pełnienie służby dyspozytorskiej w systemie zmianowym 12-godzinnym;- monitorowanie przesyłek oraz sytuacji transportowej w zakresie transportu lądowego, lotniczego i morskiego z wykorzystaniem systemów teleinformatycznych;- dyspozytorskie kierowanie transportem i ruchem wojsk, w tym podejmowanie natychmiastowych działań w sytuacjach wystąpienia zakłóceń w ruchu oraz przewozach wojsk własnych o sojuszniczych;- wydawanie zezwoleń na przejazdy drogowe zgodnie z upoważnieniem WKTr Wrocław;- znajomość aktualnego stanu techniczno-eksploatacyjnego sieci transportowej RP;- przygotowywanie i składanie meldunków w systemie służb dyżurnych.KOntakt z pracodawcą: wktrwroclaw (at) rpn.mil.pl lub 261 651 268
Wojskowa Komenda Transportu Wrocław - 2017-02-06 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie analizy danych dotyczących kluczowych, problematycznych sfer działania w celu rozpoznania źrodła problemów; Bliska współpraca z architektami IT, programistami oraz klientami w celu utrzymania oraz usprawniania istniejących struktur danych, oraz budawanie modeli następnych generacji; Ustawianie oraz koordynacja procesów analizy danych, odpowiedzialność za migracje oraz przygotowanie modelów danych, identyfikacja kanałów przepływu danych między systemami; Facylitacja oraz koordynacja współpracy pomiędzy klientami ; Zarządzanie magazynami danych
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Kraków (małopolskie)
organizacja i zarządzanie produkcją, współpraca z inżynierem odpowiedzialność, wraz z inżynierem, za przestrzeganie terminów realizacji zamówień lider zespołu produkcji (obecnie 10 osób) bieżące prowadzenie zestawień godzin pracy dla poszczególnych maszyn w trakcie budowy- w MS Excel wspomaganie logistyki przy zamówieniach na części, materiały i narzędzia do produkcji kontakt z dostawcami celem znalezienia najlepszych rozwiązań w procesie produkcji optymalizacja kosztów produkcji kontrola jakości przychodzących towarów / materiałów oraz maszyn i urządzeń wychodzących kontrola czystości hali produkcyjnej, odpowiedniego przechowywania i składowania narzędzi i urządzeń aktywna praca przy produkcji
ICE- TRADE PRODUCTION Sp. z o.o - 2016-06-03 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Samodzielne zarządzanie oraz udział we wdrażaniu projektów różnego rodzaju: dużych, kompleksowych projektów podzielonych na etapy jak i projektów średniej wielkości związanych z badaniami i rozwojem. Odpowiedzialność zarówno za indywidualne wyniki, jak i realizację celów zespołu. Analiza i interpretacja danych oraz prezentacja wyników analizy i konkluzji biznesowych. Budowanie sieci networkingowych. Konsultacje z menedżerami w celu stałego poszerzania wiedzy biznesowej oraz związanej z nowymi technologiami. Szkolenie współpracowników poprzez dzielenie się zdobytą wiedzą i doświadczeniem. Wsparcie zespołu interdyscyplinarną wiedzą i wspomaganie wymiany doświadczeń technicznych pomiędzy działami Gumy, Słodyczy i Ciasteczek. Wymagana wiedza i umiejętności z zakresu Marketingu, Zarządzania, Kultury Korporacyjnej, itp. Prowadzenie nadzoru nad przestrzeganiem przepisów prawnych i profilowanie żywieniowe. Konsultacje z technologami, naukowcami i specjalistami z innych krajów, w szczególności ze spółką Mondelez na Filipinach.
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Wrocław (dolnośląskie)
Konieczna znajomość języka arabskiego ze względu na negocjowanie cen oraz dokonywanie zakupów zgodnie z potrzebami klientów zagranicznych, poszukiwanie nowych dostawców, opieka nad obecnymi dostawcami
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Łódź (łódzkie)
Opracowywanie druków informacyjnych na potrzeby procesów rejestracyjnych na obszarze UE oraz poza UE. Aktywna współpraca z agencjami rejestracyjnymi w zakresie korekt druków informacyjnych.
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Starogard Gdański (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Warszawa (mazowieckie)
produkcja testów technicznych oraz bazowych, zbieranie i dokumentowanie wymagań, konfiguracja środowiska, udział w projektach, koordynowaniu i wykonywaniu zautomatyzowanych skryptów testowych
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Kraków (małopolskie)
Kreowanie nowych rozwiązań systemowych, wdrażanie systemów informatycznych. Kontakt z zespołem w języku hindi
kontakt przez PUP - 2017-09-28 - Łódź (łódzkie)
ustalanie wysokości składek ubezpieczeniowych, dokonywanie poboru składek, prowadzenie rozliczeń składek społecznych i zdrowotnych rolników, analiza kart i kont płatników, przygotowywanie decyzji w sprawie należności, , sporządzanie sprawozdań statystycznych
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie: średnie; 3 lata doświadczenia zawodowego; przygotowanie taneczne i znajomość oraz przygotowanie techniczne do nauczania tańca; bardzo dobra sprawność fizyczna, sprawność narządu równowagi i poczucie rytmu; zakres obowiązków: prowadzenie i przygotowywanie zespołu Mażoretek do występów, konkurtsów itp., projektowanie i organizowanie różnorodnych zajęć tanecznych, mile widziana znajomość tworzenia układów choreograficznych; miejsce pracy: Gliwice
4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2017-12-07 - Gliwice (śląskie)
Przewóz towarów i produktów chemicznych.
SOLIDARIS SP.Z O.O. - 2017-03-27 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
sprzedaż produktów techniki sanitarnej, wystawianie faktur w programie sprzedażowym, tworzenie zamówień, przygotowywanie i prezentacja ofert handlowych, realizacja planów sprzedażowych, wybór najkorzystniejszych rozwiązań dla klienta w zakresie technik sanitarnych
TGS Technika Grzewcza I Sanitarna Płytki Ceramiczne Krzysztof Stoń - 2016-05-13 - Ruda Śląska (śląskie)
X
kontakt przez PUP - 2016-05-27 - Przeworsk (podkarpackie)
Głównym obowiązkiem jest ocena użyteczności tworzonych przez zespół Market Risk modeli;Przeprowadzanie analizy w celu oceny funkcjonalności zaproponowanych modeli oraz identyfikacji ograniczeń; Współpraca z innymi członkami zespołu IMR na świecie Raportowanie do działu globalnego IMR, przygotowywanie updateówWspieranie oraz szkolenie nowych pracowników zespołu
kontakt przez PUP - 2018-07-31 - Kraków (małopolskie)
prace elektrycze w godz. 7-15
PROWOD SP. Z O. O. - 2017-09-08 - Opole (opolskie)