STARSZY INSPEKTOR DS. KONTROLI W DEPARTAMENCIE INSPEKCJI I KONTROLI BUDOWLANEJ K/M Warszawa oferta pracy Główny Urząd Nadzoru Budowlanego

Stanowisko: STARSZY INSPEKTOR DS. KONTROLI W DEPARTAMENCIE INSPEKCJI I KONTROLI BUDOWLANEJ K/M

Wynagrodzenie: od 3 657,53 PLN

Zakres obowiązków: .

Data publikacji: 2020-07-01

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: .

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 657,53 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska:
STARSZY INSPEKTOR DS. KONTROLI W DEPARTAMENCIE INSPEKCJI I KONTROLI BUDOWLANEJ K/M

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1465

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 657,53 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 20.07.2020

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista administracji publicznej

wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), brak, kierunek: Prawo/Administracja/Budownictwo/pokrewne

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Kodeks Postępowania Administracyjnego

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Prawo budowlane

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
GŁÓWNY URZĄD NADZORU BUDOWLANEGO W WARSZAWIE Dyrektor Generalny poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko starszego inspektora ds. kontroli w Departamencie Inspekcji i Kontroli Budowlanej Wymiar etatu: 1 Liczba stanowisk pracy: 1 Miejsce wykonywania pracy: Warszawa, ul. Krucza 38/42 Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: krajowe wyjazdy służbowe wymagające dyspozycyjności, powodujące długotrwałe pobyty poza miejscem zamieszkania; praca w siedzibie jednostek kontrolowanych oraz na terenie budowy lub obiektów budowlanych i w ich otoczeniu; nietypowe godziny pracy związane z realizacją zadań kontrolnych; bezpośrednie i pośrednie kontakty z kierownikami i pracownikami jednostek kontrolowanych oraz uczestnikami procesu budowlanego; praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca przemieszczania się pomiędzy pokojami i piętrami, obsługa urządzeń biurowych (komputer, drukarka, ksero, fax, niszczarka). Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: do budynku prowadzi utwardzone dojście (kostka betonowa) o szerokości umożliwiającej wjazd na teren budynku osoby na wózku inwalidzkim, wejście do budynku znajduje się na poziomie chodnika zewnętrznego; korytarze i drzwi w budynku mają szerokość umożliwiającą poruszanie się osobie na wózku inwalidzkim, nie występuje zróżnicowany poziom podłóg, nie ma progów pomiędzy pokojami i korytarzami; windy w holu głównym mają drzwi o szerokości 80 cm, kabiny mają wymiary 100 cm x 112 cm, ponadto obiekt został wyposażony w dźwig towarowy o szerokości drzwi 90 cm i wymiarach kabiny 112 cm x 114 cm, dostępny z poziomu parteru za pośrednictwem rampy zewnętrznej skomunikowanej z holem głównym, umożliwiający dodatkową komunikację pionową w południowej części budynku; korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami wyposażonymi w system kontroli dostępu; na parterze budynku znajduje się toalet a przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Zakres zadań: - prowadzenie kontroli terenowych organów administracji architektoniczno-budowlanej i nadzoru budowlanego w zakresie zadań wynikających z ustawy Prawo budowlane, - prowadzenie kontroli obiektów i robót budowlanych, - sporządzanie projektów wystąpień pokontrolnych, wystąpień pokontrolnych oraz innych dokumentów pokontrolnych, - analizowanie skontrolowanych spraw w celu oceny zasadności ich przedłożenia organom właściwym do przeprowadzenia postępowań administracyjnych w trybie nadzoru, - współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi i pracownikami Departamentu. Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe prawnicze, administracyjne, techniczne w dziedzinie budownictwa albo wyższe i studia podyplomowe z prawa administracyjnego, z prawa budowlanego lub z kontroli w administracji publicznej, znajomość przepisów ustawy Prawo budowlane, ustawy o wyrobach budowlanych, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, ustawy o kontroli w administracji rządowej oraz standardów prowadzenia kontroli w administracji rządowej, umiejętność stosowania przepisów prawa, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, kultura osobista, odporność na stres, posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe: uprawnienia budowlane, prawo jazdy kat. B. Dokumenty i oświadczenia niezbędne: CV i list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Dokumenty i oświadczenia dodatkowe: kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów, kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje. Terminy i miejsce składania dokumentów: Dokumenty należy złożyć do: 08.07.2020 r. Decyduje data wpływu oferty do urzędu. Miejsce składania dokumentów: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego Biuro Organizacyjne ul. Krucza 38/42 00-926 Warszawa z dopiskiem Oferta pracy DIK nr ogłoszenia 64815. Dane osobowe - klauzula informacyjna: Informacje o przetwarzaniu danych osobowych dla osób ubiegających się o pracę w Głównym Urzędzie Nadzoru Budowlanego [art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) zwanego danej RODO] 1.Państwa dane osobowe będzie przetwarzał Główny Inspektor Nadzoru Budowlanego (administrator) [kontakt: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego w Warszawie (00-926), ul. Krucza 38/42] 2. W sprawach związanych z Państwa danymi osobowymi można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych wysyłając email na adres iod (at) gunb.gov.pl lub poprzez skrzynkę ePUAP Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego /GUNB/skrytka. 3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i c, art. 9 ust. 2 lit b i art. 10 RODO oraz Kodeksu Pracy, ustawy - Prawo budowlane, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne, ustawy o ochronie informacji niejawnych, ustawy o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z 64815lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych i innych przepisów w celu przepro wadzenia rekrutacji i selekcji kandydatów oraz dokonania wyboru kandydata do zatrudnienia. 4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą: podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa. 5. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska). 6. Posiadają Państwo prawo do: dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody). 7. Mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6 %. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu (z uwzględnieniem informacji dotyczących warunków pracy) do udziału w naborze. Pracownikom oferujemy: umowę o pracę; dogodną lokalizację; ruchomy system czasu pracy: rozpoczynanie pracy w godz. 7.00-9.30; możliwość wyjścia z pracy w celu załatwienia spraw prywatnych (za odpracowaniem); pokój pracy dla rodzica z dzieckiem; udogodnienia dla rowerzystów (rowerownia w budynku); dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy (powyżej 5 lat stażu pracy); dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. trzynastka; pakiet socjalny (dopłaty do wypoczynku pracownika, dopłaty do zorganizowanego wypoczynku dziecka pracownika, pożyczki na cele mieszkaniowe na preferencyjnych warunkach, dofinansowanie do programu MultiSport), możliwość wykupienia w preferencyjnej cenie polisy na życie, ubezpieczenia odpowiedzialności majątkowej funkcjonariusza publicznego za rażące naruszenie prawa i zniżkowej legitymacji PKP. Wymagane dokumenty powinny być przesłane na adres Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego lub dostarczone osobiście do Kancelarii Ogólnej Urzędu w terminie wyznaczonym w ogłoszeniu. Można składać je również za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres: nabory (at) gunb.gov.pl. W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów; kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń przed terminem testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej (w przypadku niedostarczenia oryginałów oświadczeń przesłanych w formie skanów, kandydatka/kandydat nie zostanie dopuszczony do testu wiedzy/rozmowy kwalifikacyjnej). Oferty pracy, które wpłyną do Urzędu podlegają weryfikacji pod względem spełniania wymogów formalnych, tj.: terminowości złożenia oferty, kompletności dokumentów oraz ich formy i treści (w tym wymaganych podpisów), a także dotyczących wykształcenia, doświadczenia zawodowego itd. Kandydaci, którzy spełnią ww. wymagania zostaną poinformowani o terminie testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej drogą elektroniczną lub telefonicznie. Wzory wymaganych oświadczeń dostępne są na stronie internetowej Urzędu (www.gunb.gov.pl) - w zakładce Pracuj z nami. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać od poniedziałku do piątku, w godz. 8:15-16:15, pod nr tel.: (22) 661 94 66, 603 757 793. Szczegółowe informacje dotyczące ogłoszenia znajdą Państwo na stronach KPRM pod linkiem: https://nabory.kprm.gov.pl/ numer ogłoszenia 64815 lub na stronie Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego, w zakładce "Pracuj z nami".

Nazwa pracodawcy: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego

danePracodawcy_nip: 5261055132

danePracodawcy_regon: 010849220

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Jak w ogłoszeniu

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

danePracodawcy_kodPowiatu: 1465

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123

Ulica pracodawcy: Krucza

Numer budynku pracodawcy: 38/42

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242217

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data dodania oferty pracy: 01.07.2020

Oferta pracy ważna do: 08.07.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 01.07.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 01.07.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7934ebddf6506796a1215db949ff20c6

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK DS. FINANSOWO-STATYSTYCZNYCH - 997,4 PLN

prowadzenie dziennika korespondencyjnego, prowadzenie i przetwarzanie danych finansowych, rozliczanie obrotów z kas fiskalnych
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Biała Podlaska (lubelskie)

NAUCZYCIEL WSPIERACJĄCY - od 2 100 PLN

praca z dzieckiem autystycznym
Szkoła Podstawowa w Lubieszewie - 2018-07-31 - Lubieszewo (pomorskie)

KELNER-BARMAN - od 1 850 PLN

obsługa gości restauracji hotelu 3*, wydawanie śniadań
Hotel POLONIA Racibórz - 2016-01-27 - Racibórz (śląskie)

MAGAZYNIER - od 2 000 PLN

Wykonywanie bieżących prac magazynowych, utrzymanie ładu i porządku w magazynach i przyległych placach. Kontrola stanu technicznego powierzonych urządzeń oraz przyjmowanych surowców i produktów do magazynu. Prowadzenie i kontrola dokumentacji magazynowej.
Politan Sp. z o. o. Sp. Komandytowo-Akcyjna - 2017-07-05 - Czyżowice (śląskie)

STARSZY REFERENT - do 2 300 PLN

rejestrowanie, przechowywanie, przyjmowanie i wydawanie dokumentów upoważnionym osobom
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 1749 - 2018-10-02 - Stargard (zachodniopomorskie)

STARSZY INŻYNIER DS. OPROGRAMOWANIA - do 10 000 PLN

• Analizowanie wymagań biznesowych/ projektowych i dokumentowanie rezultatów• Tworzenie aplikacji/ systemów komputerowych na podstawie uprzednio udokumentowanej analizy• Tworzenie dokumentacji dostarczanego oprogramowania w całym procesie wytwórczym- Poprawianie błędów aplikacji/ systemów, w tym tworzenie nowych rozwiązań dla prawidłowego ich funkcjonowania- Współtworzenie architektury rozwiązań aplikacji/systemów komputerowych- Wykonywanie innych czynności w zakresie informatyki, w szczególności w zakresie obsługi i doradztwa zwaną dalej "działalnością twórczą"- Dbanie o terminowość i jakość dostarczanego oprogramowania w ramach dedykowanego obszaru/ grupy zadań- Nadzorowanie pracy zespołu w ramach dedykowanego obszaru/ grupy zadań- Dzielenie się wiedzą, wdrażanie najlepszych praktyk
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Wrocław (dolnośląskie)

POKOJOWA - do 14,7 PLN

sprzątanie pokoi hotelowych, stref ogólnodostępnych tj. korytarzy, toalet
kontakt przez PUP - 2018-12-28 - Gliwice (śląskie)

STARSZY REFERENT W WYDZIALE ŚWIADCZEŃW PLACÓWCE TERENOWEJ KRUS WE WŁOCŁAWKU(NR 0194) - od 2 200 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:obsługa interesantówo: ubezpieczonych, emerytów, rencistów w zakresie ubezpieczenia społecznego rolników;rozpatrywanie wniosków i wydawanie decyzji w zakresie prawa do emerytur i rent rolniczych oraz ich wysokości;Warunki pracy:Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).Budynek, w którym wykonywana będzie praca nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek jest dwukondygnacyjny - brak windy.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2018-01-11 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

KELNER BARMAN - od 13 PLN

Obsługa klientów restauracji
Restauracja-Pizzeria "KOMINEK" Grzegorz Szabłowski - 2017-02-23 - Puławy (lubelskie)

STARSZY PRACOWNIK DZIAŁU ZAKUPÓW - od 3 000 PLN

dokonywanie zakupów w imiwniu klienta, konsultacja dokonywanych translakcji, poszukiwanie nowych producentów, bezpośredni kontakt z klientem francuskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 3 000 PLN

Oferta zgłoszona jest w ramach realizacji projektu pt. Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych 30+ (2018), współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020 obejmującego aktywizację osób bezrobotnych, spełniających kryteria dostępu - są to osoby w wieku 30 lat i więcej znajdujące się w szczególnej sytuacji na rynku pracy:- osoby starsze po 50 roku życia,- kobiety,- osoby z niepełnosprawnościami,- osoby długotrwale bezrobotne,- osoby o niskich kwalifikacjach.
HBCS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-18 - Sulęcin (lubuskie)

MONTER KONSTRUKCJI STALOWYCH - od 18,7 PLN

składanie konstrukcji stalowych na hali produkcyjnej,montaż podzespołów instalacji,podstawowe prace ślusarskie
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Gorlice (małopolskie)

LAKIERNIK - OSOBA CHĘTNA DO PRZYUCZENIA - od 2 500 PLN

Lakierowanie powierzchni drewnianych i metalowych, rozplanowywanie i zarządzanie czasem pracy, utrzymywanie wysokich standardów i jakości, dbanie o stanowisko pracy i powierzony sprzęt. Możliwość do przyuczenia.
Tetris Elżbieta Frankiewicz - 2018-10-09 - Wyszków Śląski (opolskie)

OPIEKUNKA W ŻŁOBKU - od 1 725 PLN

Opieka nad dziećmi, prace opiekuńcze, pielęgnacyjne, zajęcia dydaktyczne
Gminny Żłobek w Przechlewie - 2017-12-22 - Przechlewo (pomorskie)

PRACOWNIK DZIAŁU SPRZEDAŻY - do 2 200 PLN

Wykształcenie: brak wymagań; roczne doświadczenie; kurs obsługi wózka widłowego; zakres obowiązków: rozładunek i załadunek towaru z/do samochodów dostawczych przy pomocy wózka widłowego, obsługa skanera, transport towaru z obszaru przyjęcia do strefy składowania w obszarze całego magazynu, uzupełnianie miejsc zbiórki w procesie konfekcjonowania, uwzględniając zasadę fifo sortowanie i przewożenie opakowań, odpowiedzialność za dokumentację, udział w inwentaryzacji towaru na magazynie; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice;
KPI ( KOREA PLASTIC INDUSTRY) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-19 - Gliwice (śląskie)

STARSZY KELNER - od 11,56 PLN

Obsługa klientów, dbałość o gości oraz atmosferę restauracji, inne prace zgodne z zawodem.
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Kraków (małopolskie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - 997,4 PLN

Prace biurowe, archiwizacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Ciechanów (mazowieckie)

STARSZY MANAGER DS. ZASOBÓW LUDZKICH (SENIOR HUMAN RESOURCE MANAGER) - od 11 000 PLN

Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: prezentuje postawę proaktywną i zapewnia najwyższą jakość procesu dostarczania usług; przygotowuje spójny plan dostarczania usług i strategii marketingowych i komunikacyjnych; potrafi radzić sobie z zarządzaniem zespołem i radzi sobie z konfliktem;administracja stroną korporacyjną; zarządzanie wydarzeniamikorporacyjnymi; poprawa wizerunku firmy na rynku pracy; tworzenie iwspieranie społeczności wewnętrznej w firmie; gromadzenie i analizainformacji o satysfakcji pracowników; dystrybucja najlepszych praktyk wcałej firmie (za pośrednictwem wewnętrznych kanałów komunikacji);zapewnianie pełnego zakresu usług HR w tym adaptacji i programówmotywacyjnych.
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Kraków (małopolskie)

POMOCNIK INSTRUKTORA PŁYWANIA - od 2 000 PLN

pomoc instuktorom w nauce pływania, I zmiana 6:30-14:30, II zmiana 14:00-22:00, praca na terenie powiatu kołobrzeskiego
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

ANALITYK BAZ DANYCH - 1 033,7 PLN

Obsługa komputera , w tym programów WORD i EXCEL. Budowanie logicznego, fizycznego modelu danych oraz sporządzanie specyfikacji dodatkowych źródeł danych. Projektowanie rozwiązań struktur bazodanowych. Nadzorowanie poprawności funkcjonowania baz danych i generowanych z systemów raportów. Sporządzanie raportów i analiz zgodnie z określonymi wymaganiami w tym zakresie. Administrowanie systemami wspomagającymi hurtowanie danych i systemy transakcyjne oraz utrzymywanie bieżącego raportowania bazującego na hurtowni danych oraz innych dostępujących źródeł danych. Rozwijanie i adoptowanie systemów raportowych do zmieniających się warunków biznesowych i informatycznych oraz poszukiwanie rozwiązań realizujących wymagania biznesowe. Informowanie użytkowników o przyjętych funkcjonalnościach i rozwiązaniach w danym systemie w zakresie raportowania danych.
kontakt przez PUP - 2020-02-03 - Lubań (dolnośląskie)

KIEROWCA CIĄGNIKA - od 1 850 PLN

pozyskiwanie drewna, wywóz - podwóz drewna ciągnikiem
kontakt przez PUP - 2016-01-08 - Dziembówko (wielkopolskie)

STARSZY INŻYNIER OPROGRAMOWANIA - od 14 000 PLN

1. rozwój oprogramowania, 2. przygotowywanie specyfikacji oprogramowania i jego wdrożenia, 3. estymacja czasu potrzebnego na rozwój oprogramowania,4. testowanie rozwijanego oprogramowania,5. wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę, o ile nie są niezgodne z prawem.
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Wrocław (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Suwałki (podlaskie)

STARSZY TECHNOLOG II - do 14 000 PLN

Planowanie, kierowanie i dostarczenie projektów średniej wielkości i dużych, kompleksowych projektów. Zarządznie interdyscyplinarnymi zespołami projektowymi. Rozwój nowych produktów na rynki europejskie, od fazy pomysłudo jego komercjalizacji. Odpowiedzialność za techniczny nadzór przypisanych programów, rozwijanie rozwiązań technicznych w zgodzie z potrzebami biznesowymi i zapewnieniem zgodności procedurami i polityką spółki. Prowadzenie eksperymentów i projektowanie prototypów przy użyciunowych i już stosowanych technologii wykorzystywanych przy produkcji czekolady i słodyczy z uwzglednieniem preferencji konsumenta i specyfiki rynku. konsultacje z naukowcami i technologami z innych krajów. Oferta w sali: H
kontakt przez PUP - 2016-12-23 - Wrocław (dolnośląskie)

STARSZY SPECJALISTA W WYDZIALE INFRASTRUKTURY I ROZWOJU(NR 9107) - od 1 750 PLN

Główne obowiązki:- sporządzanie projektów decyzji i wykonywanie zadań organu I instancji w sprawach wydawania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu na terenach zamkniętych w celu zapewnienia bezpieczeństwa i rozwoju państwa oraz w sprawach wydawania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji ze względu na istotny interes bezpieczeństwa i rozwoju państwa w celu zapewnienia realizacji celów strategicznych o znaczeniu państwowym, uregulowanych przepisami ustaw szczególnych,- opracowywanie i składanie wniosków do opracowań planistycznych sporządzanych przez organy samorządu terytorialnego oraz ich uzgadnianie i opiniowanie w celu zapewnienia prawidłowego rozmieszczenia inwestycji celu publicznego o znaczeniu krajowym i wojewódzkim oraz wprowadzenia programów zawierających zadania rządowe,- dokonywanie uzgodnień projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu organów wykonawczych gmin w celu zapewnienia bezkolizyjnej realizacji zadań rządowych wykonywanych przez ministrów i centralne organy administracji rządowej,- kontrolowanie wójtów, burmistrzów oraz prezydentów miast w zakresie przestrzegania ustawowych terminów w podejmowanych przez te organy decyzjach o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, w celu zapewnienia przestrzegania prawa w podejmowanych przez te organy decyzjach o charakterze indywidualnym (analizowanie i kontrolowanie przekazywanych sprawozdań, przeprowadzanie kontroli planowych),- dokonywanie ocen zgodności z przepisami prawa uchwał organów samorządu terytorialnego dotyczących opracowań planistycznych wraz z dokumentacją prac planistycznych oraz podejmowanie odpowiednich czynności (przygotowywanie projektów wskazań, rozstrzygnięć nadzorczych, skarg do sądu administracyjnego), w celu zapewnienia przestrzegania przepisów prawa w tym zakresie.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej; zagrożenie korupcją, przeprowadzanie kontroli w innych urzędach, praca w terenie, krajowe wyjazdy służboweMiejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na 2 piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. KPUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba KPUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy "schodołazu".
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2015-12-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

OPERATOR WTRYSKARKI - do 2 000 PLN

przygotowanie półproduktów do produkcji, przygotowanie wtryskarki, nadzór prcy urządzenia, regulacja parametrów pracy, odbiór gotowego detalu
kontakt przez PUP - 2017-10-05 - Kraków (małopolskie)

POMOCNIK MECHANIK POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH - od 2 000 PLN

naprawa pojazdów samochodowych, pomoc przy naprawach elektroniki samochodowej, wymiana i naprawa opon, komputerowa diagnostyka pojazdów samochodowych
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Białka (lubelskie)


Wybierz powiat