STARSZY INSPEKTOR DS. FINANSOWYCH I RAPORTOWANIA W BIURZE WDRAŻANIA PROJEKTU - ZBIORNIK RACIBÓRZ DOLNY Racibórz oferta pracy Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej z siedzibą w Gliwicach
Stanowisko: STARSZY INSPEKTOR DS. FINANSOWYCH I RAPORTOWANIA W BIURZE WDRAŻANIA PROJEKTU - ZBIORNIK RACIBÓRZ DOLNY
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - Planowanie przychodów i wydatków związanych z realizacją inwestycji, - Opracowywanie budżetów planowanych usług i dostaw we współpracy z zespołem ds. realizacji budowy i zarządzania kontraktami,- Przygotowywanie wymaganych zestawień i raportów w zakresie rozliczeń finansowych prezentujących stan realizacji poszczególnych działań oraz uzgadnianie ich treści z jednostkami nadzorującymi,- Rozliczanie w BKP oraz innych instytucjach pośredniczących poniesionych wydatków, zgodnie z wytycznymi i procedurami Banku Światowego oraz pozostałych instytucji finansujących inwestycję,- Sporządzanie wniosków o wypłatę środków, zgodnie z wytycznymi i procedurami Banku Światowego oraz pozostałych instytucji finansujących inwestycję,- Nadzór nad przygotowaniami i procesem realizacji przetargów prowadzonych zgodnie z wytycznymi i procedurami Banku Światowego oraz pozostałych instytucji finansujących inwestycję,- Przygotowywanie opisów przedmiotu zamówienia i dokumentów przetargowych we współpracy z zespołem ds. realizacji budowy i zarządzania kontraktami,- Wprowadzanie zmian w planach i harmonogramach wynikające z zakończonej procedury przetargowej,- Monitorowanie finansowe projektu pod względem zgodności z harmonogramem rzeczowo-finansowym oraz pozostałymi dokumentami planistycznymi, w tym z planami płatności,- Opracowywanie danych i prowadzenie rejestrów pod kątem monitoringu finansowego, terminowe i prawidłowe sporządzanie sprawozdań dotyczących prowadzonych spraw,- Stała współpraca z Księgową Projektu oraz Główną Księgową RZGW Gliwice. Wymagania związane ze stanowiskiem - niezbędne:1. Wykształcenie: średnie,2. 2 letnie ogólne doświadczenie w pracy,3. Znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości,4. Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,5. Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej i współpracy z zespołem,6. Rzetelność, systematyczność, terminowość,7. Umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office) w tym programów księgowych,8. Posiadanie obywatelstwa polskiego,9. Korzystanie z pełni praw publicznych,10. Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.Wymagania dodatkowe:1. Mile widziane wykształcenie wyższe ekonomiczne lub prawnicze,2. Dyspozycyjność, komunikatywność,3. Odporność na stres, asertywność.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:zadania realizowane w siedzibie Biura, współpraca z jednostkami i firmami zewnętrznymi- wyjazdy służbowe, praca pod presją czasu, praca przy komputerze, obsługa innych urządzeń biurowych, praca na I piętrze budynku, poruszanie się po budynku - brak wind, podjazdów, toalety nieprzystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Data publikacji: 2016-12-30
Lokalizacja: Racibórz (śląskie)
Pracodawca: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej z siedzibą w Gliwicach
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Towarzystwa Gimnastycznego "Sokół" 18, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - Planowanie przychodów i wydatków związanych z realizacją inwestycji, - Opracowywanie budżetów planowanych usług i dostaw we współpracy z zespołem ds. realizacji budowy i zarządzania kontraktami,- Przygotowywanie wymaganych zestawień i raportów w zakresie rozliczeń finansowych prezentujących stan realizacji poszczególnych działań oraz uzgadnianie ich treści z jednostkami nadzorującymi,- Rozliczanie w BKP oraz innych instytucjach pośredniczących poniesionych wydatków, zgodnie z wytycznymi i procedurami Banku Światowego oraz pozostałych instytucji finansujących inwestycję,- Sporządzanie wniosków o wypłatę środków, zgodnie z wytycznymi i procedurami Banku Światowego oraz pozostałych instytucji finansujących inwestycję,- Nadzór nad przygotowaniami i procesem realizacji przetargów prowadzonych zgodnie z wytycznymi i procedurami Banku Światowego oraz pozostałych instytucji finansujących inwestycję,- Przygotowywanie opisów przedmiotu zamówienia i dokumentów przetargowych we współpracy z zespołem ds. realizacji budowy i zarządzania kontraktami,- Wprowadzanie zmian w planach i harmonogramach wynikające z zakończonej procedury przetargowej,- Monitorowanie finansowe projektu pod względem zgodności z harmonogramem rzeczowo-finansowym oraz pozostałymi dokumentami planistycznymi, w tym z planami płatności,- Opracowywanie danych i prowadzenie rejestrów pod kątem monitoringu finansowego, terminowe i prawidłowe sporządzanie sprawozdań dotyczących prowadzonych spraw,- Stała współpraca z Księgową Projektu oraz Główną Księgową RZGW Gliwice. Wymagania związane ze stanowiskiem - niezbędne:1. Wykształcenie: średnie,2. 2 letnie ogólne doświadczenie w pracy,3. Znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości,4. Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,5. Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej i współpracy z zespołem,6. Rzetelność, systematyczność, terminowość,7. Umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office) w tym programów księgowych,8. Posiadanie obywatelstwa polskiego,9. Korzystanie z pełni praw publicznych,10. Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.Wymagania dodatkowe:1. Mile widziane wykształcenie wyższe ekonomiczne lub prawnicze,2. Dyspozycyjność, komunikatywność,3. Odporność na stres, asertywność.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:zadania realizowane w siedzibie Biura, współpraca z jednostkami i firmami zewnętrznymi- wyjazdy służbowe, praca pod presją czasu, praca przy komputerze, obsługa innych urządzeń biurowych, praca na I piętrze budynku, poruszanie się po budynku - brak wind, podjazdów, toalety nieprzystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STARSZY INSPEKTOR DS. FINANSOWYCH I RAPORTOWANIA W BIURZE WDRAŻANIA PROJEKTU - ZBIORNIK RACIBÓRZ DOLNY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Racibórz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Racibórz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości inwestycyjnej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2017
Nazwa pracodawcy:
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej z siedzibą w Gliwicach
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Adres pracodawcy:
Sienkiewicza 2, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:1. Życiorys i list motywacyjny,2. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,3. Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,4. Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,5. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, 6. Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa, lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,7. Kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe,8. Kopie dokumentów potwierdzających ukończone kursy i szkolenia.Kopie innych dokumentów i oświadczenia:Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów.Termin składania dokumentów:16.01.2017 r.- decyduje data stempla pocztowego lub złożenia oferty do RZGW Gliwice pod n/w adresem.Miejsce składania dokumentów:Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach, ul. Sienkiewicza 2, 44-100 Gliwice ( I piętro, pokój nr 207-sekretariat).Dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie jednostki lub przesłać pocztą na w/w adres w zamkniętych kopertach z dopiskiem: Zespół ds. pracowniczych nabór na stanowisko BWP/ 13 - 27 /2016.Inne informacje:- Wymagane dokumenty aplikacyjne, w tym list motywacyjny i CV powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem.- Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telef. (32)777- 49- 22 lub (32)777- 49-21,- Aplikacje przesłane drogą elektroniczną nie będą przyjmowane.- Aplikacje nieodebrane w okresie 3 miesięcy od upływu terminu składania ofert, zostaną komisyjne zniszczone.Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
Adres strony pracodawcy: www.gliwice.rzgw.gov.pl
Ulica pracodawcy: Sienkiewicza
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy:
Kierowanie w zakresie efektywności gospodarowania
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości inwestycyjnej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 30.12.2016
Data dodania oferty pracy: 29.12.2016
Oferta pracy ważna do: 16.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 30.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 30.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
Szkoła Główna Służby Pożarniczej - 2016-12-22 - Warszawa (mazowieckie)
Wspieranie klienta zarządzającego aktywami w celu rozwiazywania zapytań klienta i wyszukiwanie skutecznych rozwiązań w zakresie zarzadzania transakcjami rynkowymi;
State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce - 2018-04-24 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
OPS Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy - 2018-03-26 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Warszawa (mazowieckie)
Naprawa bieżąca maszyn i urządzeń technologicznych.Ogólne obowiązki:a.Realizacja i przestrzeganie podstawowych obowiązków, uprawnień i odpowiedzialności przypisanych stanowisku, określonych w obowiązującym Regulaminie Pracy, innych wewnętrznych dokumentach regulujących organizację, przebieg oraz bezpieczeństwo wykonywania pracy,b.Realizacja i przestrzeganie podstawowych obowiązków pracownika określonych w art. 100 Kodeksu Pracy,c.Realizacja i przestrzeganie podstawowych obowiązków w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy określonych w art. 211 Kodeksu Pracy oraz szczegółowych obowiązków z zakresu bhp i ppoż. określonych w instrukcjach, zarządzeniach i regulaminach,d.Realizacja i przestrzeganie przepisów z zakresu ochrony przeciwpożarowej oraz ochrony środowiska,
ZPB KACZMAREK S.A. - 2017-09-21 - Wszemirów (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Warszawa (mazowieckie)
sprzątanie obiektu piekarni
CLAR SYSTEM S.A. - 2017-03-28 - Skawina (małopolskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych w Ełku
KMORDER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-27 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Produkowanie testów technicznych, testów biznesowych, zbieranie i dokumentowanie wymagań, konfigurowanie środowiska, udział w projektowaniu, kodowaniu i wykonaniu zautomatyzowanych skryptów testowych.H
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Wrocław (dolnośląskie)
- projektowanie przyczep oraz nadbudów samochodowych- prowadzenie projektów od etapu koncepcji poprzez produkcję aż po odbiór klienta- weryfikacja istniejącej jak również tworzenie nowej dokumentacji technicznej - kontakt z klientem - udział w tworzeniu prototypów oraz wdrażanie nowych produktów
BM GRUPA SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2015-12-21 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
j
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
ocena użyteczności, przeprowadzanie analizy w celu oceny funkcjonalności zaproponowanych modeli oraz identyfikacji ograniczeń, współpraca z innymi członkami zespołu IMR na świecie w j. angielskim i hindi, raportowanie do działu globalnego IMR, przygotowywanie update'ów, wspieranie oraz szkolenie nowych pracowników zespołu, budowanie relacji z innymi zespołami, szczególnie członkami zespołu odpowiedzialnego za tworzenie modeli
kontakt przez PUP - 2015-12-07 - Kraków (małopolskie)
Prace remontowo-budowlane, układanie glazury, terakoty, tynkowanie, gipsowanie
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
przygotowywanie surowców, sporządzanie ciast, dekoracja wyrobów cukierniczych, formowanie ciastek, ważenie i układanie wyrobów cukierniczych
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Pińczów (świętokrzyskie)
doczyszczenie posadzkiKontakt osobisty lub telefoniczny
PULIRE Sp. z o.o. - 2016-01-27 - Płońsk (mazowieckie)
Wykonywanie badań laboratoryjnych (surowców wyrobów gotowych) zgodnie z procedurami operacyjnymi oraz zatwierdzonymi planami, nadzór nad wyposażeniem kontrolno-pomiarowym, weryfikacja jakościowa dokumentacji systemowej oraz udział w tworzeniu procedur dot. jakości, prowadzenie szkoleń z zakresu wdrożonych w zakładzie systemów jakościowych, udział w procesie nadzoru nad produktem niezgodnym z obowiązującymi specyfikacjami technicznymi.
SOFIDEL POLAND Sp. z o.o. - 2017-10-26 - Ciechanów (mazowieckie)
wg stanowiska
Klub Wakacyjny Sp. z o. o. Warszawa - 2016-01-20 - Darłowo (zachodniopomorskie)
ustawiacze i operatorzy obrabiarek do metali i pokrewni ( operator tokarki sterowanej numerycznie, operator frezarki sterowanej numerycznie)
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Wykroty (dolnośląskie)
przygotowywanie i kompletowanie dokumentów niezbędnych w procesie kadrowo-szkoleniowym, prowadzenie i archiwizowanie akt osobowych funkcjonariuszy/pracowników Policji, dbanie o terminowe sporządzanie zakresów uprawnień i obowiązków policjantów, prowadzenie ewidencji nadesłanych komunikatów, sporządzanie projektów decyzji administracyjnych w formie rozkazów personalnych, wprowadzanie i bieżąca aktualizacja danych do Podsystemu Kadra w Systemie SWOP (System Wspomagania Obsługi Policji) oraz do SESPol
Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie - 2016-01-29 - Piaseczno (mazowieckie)
jw.
Główny Urząd Miar - 2018-04-27 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodny z oferowanym stanowiskiem.
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Chełm Śląski (śląskie)
Współpraca przy planowaniu strategi rozwoju firmy, wdrażanie nowych rozwiązań, nadzór nad realizacją zleceń podwykonawców, prowadzenie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Kraków (małopolskie)
wycinka samosiejekpraca gm. Wicko i gm.Główczyce
Gospodarstwo Rolne Tomasz Szymański - 2015-12-02 - Żarnowska (pomorskie)
Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Analiza i ocena projektów przetwarzania informacji. Wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analitycznymi. Diagnozowanie projektów, modernizacja.
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Wrocław (dolnośląskie)
- Badanie, ocenianie i monitorowanie wdrożonych projektów, doradzanie klientowi zewnętrznemu i wewnętrznemu w języku angielskim w zakresie opracowania, implementacji, rozwoju i użytkowania systemów informatycznych, rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 8375 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta - zgodnie z grafikiem. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane min 5 lat doświadczenia w branży IT. Wymagane umiejętności: umiejętność zarządzania infrastrukturą IT, biegła znajomość pakietów Office, Notes, Systemu Oracle Wymagana biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Katowice (śląskie)
praca w bibliotece jednostki wojskowej w Balicach
JEDNOSTKA WOJSKOWA 1155 - 2016-05-25 - Balice (małopolskie)
OBSŁUGA BARMAŃSKO-KELNERSKA, OBŁUGA IMPREZ CATERINGOWYCH
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE 'LUBINPEX' SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-12 - Polkowice (dolnośląskie)
-przyjmowanie dokumentacji niezbędnej do ustalenia prawa do ubezpieczenia społecznego, ubezpieczenia zdrowotnego rolników i członków ich rodzin, kwalifikacja, zakładanie akt i rejestrów oraz przygotowywanie decyzji,-księgowanie składek na ubezpieczenie zdrowotne,-obsługa interesantów z zakresu ubezpieczeń zdrowotnych, społecznych, świadczeń z ubezpieczenia społecznego rolników, wydawanie zaświadczeń,-analiza akt i stanu rozliczeń kont płatników składek na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne,-podejmowanie czynności w zakresie przymusowego dochodzenia należności z tytułu składek,-przygotowywanie zabezpieczenia należności z tytułu składek na hipotece nieruchomości dłużnika,-opracowywanie wniosków o ulgę lub umorzenie należności z tytułu składek na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne i przygotowywanie decyzji dotyczącej wyżej wymienionych spraw,-przeprowadzanie comiesięcznej analizy stanu rozliczeń na kontach płatników składek i ustalenie należności podlegających odpisaniu,-przeprowadzanie wizytacji w gospodarstwach rolnych zadłużonych płatników,-przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń o wypadkach przy pracy rolniczej,-prowadzenie postępowań powypadkowych,-organizowanie szkoleń, konkursów oraz pokazów związanych z higieną życia i pracy oraz przestrzeganie zasad ochrony życia i zdrowia przy pracy w rolnictwie,-kierowanie pojazdem służbowym podczas realizacji zadań merytorycznych KRUS
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie samochodu cięzarowego z naczepą
P.T.H.U. TRANS KRUSZ S.C. - 2016-04-15 - Puławy (lubelskie)
OBSŁUGA KLIENTA
"ZATOKA" Bożenna Bielawska - 2018-04-06 - Augustów (podlaskie)