STARSZY INSPEKTOR DS. BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY ORAZ OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ I OBRONY CYWILNEJ Racibórz oferta pracy Ośrodek Pomocy Społecznej

Stanowisko: STARSZY INSPEKTOR DS. BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY ORAZ OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ I OBRONY CYWILNEJ

Wynagrodzenie: od 281,25 PLN

Zakres obowiązków: Zadania:1) Prowadzenie spraw związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym m.in.: a) analiza i kontrola stanu BHP w miejscu pracy; b) doradztwo w zakresie przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy; c) opracowanie i prowadzenie dokumentacji związanej z oceną ryzyka zawodowego na poszczególnych stanowiskach pracy, w tym aktualizacja; d) rejestrowanie i archiwizowanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy; e) planowanie, organizacja i prowadzenie szkoleń bhp dla pracowników, stażystów i praktykantów; f) opracowywanie i aktualizacja regulaminów dotyczących bhp; g) prowadzenie dokumentacji związanej z wypadkami w pracy, w drodze do/z pracy, chorobami zawodowymi; h) przydział odzieży roboczej i ochronnej. 2) Prowadzenie spraw związanych z zagadnieniami ochrony przeciwpożarowej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym m.in.: a) opracowywanie i aktualizacja instrukcji bezpieczeństwa pożarowego; b) prowadzenie szkoleń z zakresu ochrony ppoż; c) koordynowanie i organizowanie praktycznych sprawdzeń organizacji oraz warunków ewakuacji. 3) Prowadzenie spraw związanych z obroną cywilną w Ośrodku. 4) Bieżące śledzenie przepisów prawa, raportowanie zmian, dokonywanie stosownych aktualizacji dokumentów i podejmowanych działań. 5) Bieżące informowanie Pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń. 6) Współpraca ze wszystkim Działami Ośrodka w zakresie powierzonych obowiązków. 7) Współpraca z Urzędem Miasta, Komendą Powiatową Państwowej Straży Pożarnej, Powiatową Stacją Sanitarno Epidemiologiczną, Państwową Inspekcją Pracy w zakresie powierzonych obowiązków. 8) Współdziałanie z Działem Kadr w zakresie współpracy z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników. 9) Współpraca z innymi podmiotami zewnętrznymi w zakresie powierzonych obowiązków. 10) Wykonywanie innych poleceń Dyrektora i przełożonych dotyczących pracy zgodnie z przepisami prawa i ustalonym rodzajem pracy. Warunki pracy:1) Miejsce pracy: praca w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Raciborzu ul. Sienkiewicza 1, I piętro. (budynek posiada windę zewnętrzną prowadzącą na parter). 2) Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony. 3) Planowane zatrudnienie : lipiec/sierpień 2019 r. 4) Stanowisko pracy: praca na stanowisku inspektora ds. bezpieczeństwa i higieny pracy związana jest z pracą przy komputerze poniżej 4 h. Praca wiąże się z przemieszczaniem się po budynku Ośrodka przy ul. Sienkiewicza 1 oraz przemieszaniem się pomiędzy pozostałymi budynkami Ośrodka zlokalizowanymi w Raciborzu przy ul. Skłodowskiej, Ocickiej, Rzeźniczej, Londzina. Wymagania niezbędne: 1) Obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych; 2) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3) Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 4) Spełnianie wymagań kwalifikacyjnych określonych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy. W myśl rozporządzenia pracownik służby BHP może być zatrudniony na stanowisku: inspektora do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy, jeżeli posiada co najmniej zawód technika bezpieczeństwai higieny pracy i posiada co najmniej trzyletni staż pracy w służbie BHP lub posiada wyższe wykształcenie o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, lub posiada ukończone studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy;5) Nieposzlakowana opinia;6) Znajomość regulacji prawnych w szczególności: Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 2 kwietnia 1997 r., Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, Ustawy z dnia 14 marca 1985 r. o Państwowej Inspekcji Sanitarnej, ustawy z dnia 24 czerwca 1983 r. o społecznej inspekcji pracy, Ustawy z dnia 30 października 2002 r. o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych, Ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 roku o ochronie przeciwpożarowej, Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy;7) Obsługa komputera w zakresie: Office, Exel; 8) Znajomość ustawy o ochronie danych osobowych.9) Obecność pracownika w siedzibie Ośrodka we wskazane dni tygodnia przez Pracodawcę, minimum dwa razy w tygodniu. Wymagania dodatkowe: 1) Doświadczenie w pracy w jednostkach samorządowych, budżetowych, w Ośrodku Pomocy Społecznej; 2) Samodzielność, umiejętność logicznego myślenia, odporność na sytuacje stresowe, dyspozycyjność, zaangażowanie, chęć podnoszenia kwalifikacji zawodowych; 3) Gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych. Praca na 1/8 etatu.

Data publikacji: 2019-06-24

Lokalizacja: Racibórz (śląskie)

Pracodawca: Ośrodek Pomocy Społecznej

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Sienkiewicza 1, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zadania:1) Prowadzenie spraw związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym m.in.: a) analiza i kontrola stanu BHP w miejscu pracy; b) doradztwo w zakresie przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy; c) opracowanie i prowadzenie dokumentacji związanej z oceną ryzyka zawodowego na poszczególnych stanowiskach pracy, w tym aktualizacja; d) rejestrowanie i archiwizowanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy; e) planowanie, organizacja i prowadzenie szkoleń bhp dla pracowników, stażystów i praktykantów; f) opracowywanie i aktualizacja regulaminów dotyczących bhp; g) prowadzenie dokumentacji związanej z wypadkami w pracy, w drodze do/z pracy, chorobami zawodowymi; h) przydział odzieży roboczej i ochronnej. 2) Prowadzenie spraw związanych z zagadnieniami ochrony przeciwpożarowej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym m.in.: a) opracowywanie i aktualizacja instrukcji bezpieczeństwa pożarowego; b) prowadzenie szkoleń z zakresu ochrony ppoż; c) koordynowanie i organizowanie praktycznych sprawdzeń organizacji oraz warunków ewakuacji. 3) Prowadzenie spraw związanych z obroną cywilną w Ośrodku. 4) Bieżące śledzenie przepisów prawa, raportowanie zmian, dokonywanie stosownych aktualizacji dokumentów i podejmowanych działań. 5) Bieżące informowanie Pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń. 6) Współpraca ze wszystkim Działami Ośrodka w zakresie powierzonych obowiązków. 7) Współpraca z Urzędem Miasta, Komendą Powiatową Państwowej Straży Pożarnej, Powiatową Stacją Sanitarno Epidemiologiczną, Państwową Inspekcją Pracy w zakresie powierzonych obowiązków. 8) Współdziałanie z Działem Kadr w zakresie współpracy z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników. 9) Współpraca z innymi podmiotami zewnętrznymi w zakresie powierzonych obowiązków. 10) Wykonywanie innych poleceń Dyrektora i przełożonych dotyczących pracy zgodnie z przepisami prawa i ustalonym rodzajem pracy. Warunki pracy:1) Miejsce pracy: praca w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Raciborzu ul. Sienkiewicza 1, I piętro. (budynek posiada windę zewnętrzną prowadzącą na parter). 2) Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony. 3) Planowane zatrudnienie : lipiec/sierpień 2019 r. 4) Stanowisko pracy: praca na stanowisku inspektora ds. bezpieczeństwa i higieny pracy związana jest z pracą przy komputerze poniżej 4 h. Praca wiąże się z przemieszczaniem się po budynku Ośrodka przy ul. Sienkiewicza 1 oraz przemieszaniem się pomiędzy pozostałymi budynkami Ośrodka zlokalizowanymi w Raciborzu przy ul. Skłodowskiej, Ocickiej, Rzeźniczej, Londzina. Wymagania niezbędne: 1) Obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych; 2) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3) Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 4) Spełnianie wymagań kwalifikacyjnych określonych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy. W myśl rozporządzenia pracownik służby BHP może być zatrudniony na stanowisku: inspektora do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy, jeżeli posiada co najmniej zawód technika bezpieczeństwai higieny pracy i posiada co najmniej trzyletni staż pracy w służbie BHP lub posiada wyższe wykształcenie o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, lub posiada ukończone studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy;5) Nieposzlakowana opinia;6) Znajomość regulacji prawnych w szczególności: Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 2 kwietnia 1997 r., Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, Ustawy z dnia 14 marca 1985 r. o Państwowej Inspekcji Sanitarnej, ustawy z dnia 24 czerwca 1983 r. o społecznej inspekcji pracy, Ustawy z dnia 30 października 2002 r. o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych, Ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 roku o ochronie przeciwpożarowej, Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy;7) Obsługa komputera w zakresie: Office, Exel; 8) Znajomość ustawy o ochronie danych osobowych.9) Obecność pracownika w siedzibie Ośrodka we wskazane dni tygodnia przez Pracodawcę, minimum dwa razy w tygodniu. Wymagania dodatkowe: 1) Doświadczenie w pracy w jednostkach samorządowych, budżetowych, w Ośrodku Pomocy Społecznej; 2) Samodzielność, umiejętność logicznego myślenia, odporność na sytuacje stresowe, dyspozycyjność, zaangażowanie, chęć podnoszenia kwalifikacji zawodowych; 3) Gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych. Praca na 1/8 etatu.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 0.8

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 0.32

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 281,25 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STARSZY INSPEKTOR DS. BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY ORAZ OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ I OBRONY CYWILNEJ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Racibórz

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Racibórz

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 281,25 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 12.07.2019

Nazwa pracodawcy: Ośrodek Pomocy Społecznej

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu

Adres pracodawcy:
Sienkiewicza 1, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia: 1) list motywacyjny;2) curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej;3) kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie; 4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje; 5) kopia świadectw dokumentujących przebieg zatrudnienia lub/i zaświadczenie zawierające okres zatrudnienia w przypadku pozostawania w stosunku pracy;6) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych; 7) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwa skarbowe lub kopia aktualnego zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego;8) oświadczenia kandydata o przyjęciu do wiadomości faktu obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej Ośrodka Pomocy Społecznej w Raciborzu danych osobowych; 9) oświadczenie o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb dokonania rekrutacji pracowników, zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 1000 z poźń. zm.).10) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego (o stanowiska mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U z 2018 poz. 1260 z późń. zm.).11) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli kandydat zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r., o pracownikach samorządowych t.j. Dz.U. z 2018 poz. 1260 z późń. zm.). Oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane. W załączeniu do niniejszego ogłoszenia udostępnia się druki obejmujące wymagane oświadczenia. Opis stanowiska dostępny jest w Biuletynie Informacji Publicznej www.ops.bipraciborz.pl lub w Dziale Administracji i Realizacji Świadczeń Ośrodka Pomocy Społecznej w Raciborzu przy ul. Sienkiewicza 1, I piętro, pokój nr 4.Ogłoszenie o naborze opublikowana jest w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Raciborzu przy ul. Sienkiewicza 1 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatowego Urzędu Pracy w Raciborzu.Kandydaci spełniający wymagania formalne (niezbędne) uczestniczyć będą w postępowaniu kwalifikacyjnym obejmującym: rozmowę kwalifikacyjną i test wiedzy merytorycznej niezbędnej do pracy na wskazanym stanowisku. Osoba wybrana do zatrudnienia powinna przedstawić oryginał aktualnego zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego.Oferty w postaci kompletu dokumentów i oświadczeń określonych w niniejszej informacji należy składać w terminie do dnia 12.07.2019 r. do godz. 14.00 w zamkniętych kopertach (opakowaniach) z dopiskiem na kopercie: Dokumenty na stanowisko STARSZEGO INSPEKTORA ds. BEZPIECZEŃSTWA i HIGIENY PRACY oraz ochrony przeciwpożarowej i Obrony Cywilnej w niepełnym wymiarze czasu pracy 1/8 etatu w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Raciborzu pod adresem: ul. Sienkiewicza 1, 47-400 Racibórz. Oferty można składać osobiście w sekretariacie Ośrodka pod adresem wskazanym wyżej lub za pośrednictwem poczty z zastrzeżeniem, że dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły pod ww. adres w terminie do dnia 12.07.2019 r. do godz. 14.00.Aplikacje, które wpłyną do Ośrodka Pomocy Społecznej po określonym terminie nie będą rozpatrywane. Szczegółowe informacje można uzyskać telefonicznie pod numerem 32/415-26-50 wew. 122 bądź 138.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: raciborski

Gmina pracodawcy: Racibórz

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Racibórz

Adres strony pracodawcy: www.ops-raciborz.pl

Ulica pracodawcy: Sienkiewicza

Numer budynku pracodawcy: 1

Profil działalności pracodawcy:
Pozostała pomoc społeczna bez zakwaterowania, gdzie indziej niesklasyfikowana

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy

Data dodania oferty pracy: 24.06.2019

Oferta pracy ważna do: 12.07.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 24.06.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 24.06.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a561be8533e4326ed65a16e9a2e5d310

Podobne oferty pracy

HANDLOWIEC - od 2 100 PLN

sprzedaż towarów, poszukiwanie kontaktów handlowych, współpraca z obecnymi, pilotowanie dostaw do klientów, w tym chińskich, monitorowanie rynku
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

OPERATOR MASZYN - od 2 250 PLN

- obsługa maszyn dozujących i pakujących kosmetyki- zatrudnienie od zaraz- wynagrodzenie w oresie próbnym 2250zł.brutto po okresie próbnym2400-2800 zł.brutto
VENITA Fabryka Kosmetyków Spółka z o.o. - 2019-03-22 - Łódź (łódzkie)

TECHNIK PRAC BIUROWYCH - 997,4 PLN

Staż w firmie PPT DROG-MET.Program stażu do zapoznania w pokoju nr 36.
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Kielce (świętokrzyskie)

STARSZY KIEROWNIK DS. PERSONALNYCH (SENIOR MANAGER HR) - od 12 625 PLN

Planowanie sukcesji i zapewnienie możliwości rozwoju pracowników; Identyfikacja kluczowych stanowisk i rozwijanie wewnętrznych talentów; Określenie potrzeb szkoleniowych (technicznych i miękkich) i współpraca z zespołem Szkoleń nad regularnymi interwencjami i monitorowaniem skuteczności; Instytucjonalizacja i zarządzanie nagrodami dla zwiększania motywacji pracowników i ich zatrzymanie; Dostosowanie polityki korporacyjnej do lokalnych przepisów przed ich wdrożeniem i wzrost satysfakcji pracowników; Analiza dodatków i bonusów oraz zapewnienia dostępności zasobów dla rosnącego zapotrzebowania na nowe projekty; Praca nad zwiększeniem wydajności dostaw; minimalne normy dotyczące wydajności, sprawdzanie wykorzystania projektów i pracy z SM na temat konkretnych, wymaganych zmian; Wszystkie procesy/polityki dotyczące Ulepszeń.
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Zabierzów (małopolskie)

SANITARIUSZ - od 2 250 PLN

- Pomaganie pielęgniarkom przy chorych np. toaleta poranna czy wieczorna. Pomaganie pielęgniarkom w salach opatrunkowych, operacyjnych, zabiegowych oraz w pracach związanych z żywieniem chorych..- Wynagrodzenie: 2250 zł/brutto + premia uznaniowa + wysługi lat przy udokumentowaniu stażu pracy. Wynagrodzenie do uzgodnienia na rozmowie kwalifikacyjnej. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa na czas określony 33 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.-Praca w systemie 12 - godzinnym: 7:00-19:00 - wg grafiku. Praca również w soboty i niedziele + święta. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie w zawodzie. Wymagany Kwalifikacyjny Kurs na Sanitariusza Szpitalnego. Wymagana sumienność i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (Tel. 32-259-16-64) w godzinach 7:00-14:00 celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Francuska 20-24, 40-027 Katowice) lub e-mail: kadry (at) spskm.katowice.pl
SAMODZIELNY PUBLICZNY SZPITAL KLINICZNY IM.ANDRZEJA MIELĘCKIEGO ŚLĄSKIEGO UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W KATOWICACH - 2019-05-31 - Katowice (śląskie)

KIEROWNIK BUDOWY - od 4 000 PLN

KIEROWNIE BUDOWAMI W SPOSÓB ZGODNY Z PROJEKTAMI , POZWOLENIAMI NA BUDOWĘ ORAZ PRZEPISAMI PRAWA BUDOWLANEGO
PETROTECH ADAM PAKULSKI I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA - 2015-11-26 - Jastrowie (wielkopolskie)

STARSZY REFERENT - od 1 100 PLN

- opracowywanie danych potrzebnych do naliczania opłat za korzystanie ze środowiska, - opracowywanie wniosków w celu aktualizacji pozwoleń lub decyzji,- opracowywanie zbiorczych informacji o stanie środowiska, o wykorzystaniu lub zakończeniu wykorzystywania azbestu, o ilości surowców zużytych w instalacjach energetycznych i technologicznych, dotyczącej emisji ze źródeł energetycznych, - prowadzenie okresowej kontroli z zakresu ochrony środowiska.Wymagane 2 lata pracy.
Jednostka Wojskowa nr 1131 - 2016-09-09 - Barcząca (mazowieckie)

STARSZY SPECJALISTA DS. KONTROLI WEWNĘTRZNEJ - od 13 500 PLN

kontakt z klientem zewnętrznym i wewnętrznym, prowadzenie miesięcznych analiz, analiza ryzyka, kontrola prowadzonych operacji finansowych w firmie
kontakt przez PUP - 2019-06-03 - Kraków (małopolskie)

STARSZY ANALITYK BIZNESOWY - od 12 700 PLN

Zbieranie i precyzowanie wymagań biznesowych. Kontrola finansowa transakcji przeprowadzanych przez firmę, przygotowywanie raportów i sprawozdań finansowych, definiowanie i analiza procesów biznesowych, ocena kosztów sprzedaży, kosztów działowych oraz kosztów finansowych, udział w procesie budżetowania, analiza oraz planowanie przepływów pieniężnych.
kontakt przez PUP - 2018-10-19 - Kraków (małopolskie)

KSIĘGOWA/KSIĘGOWY - 1 850 - 2 800 PLN

wprowadzanie dokumentów finansowo- księgowych oraz dokumentów kadrowych, sporządzanie pism, praca w godz. 7-15
Biuro Rachunkowe Cezary Wołczak - 2016-01-20 - Opole (opolskie)

STARSZY ANALITYK BIZNESOWY - od 8 000 PLN

Wyszukiwanie biznesowych rozwiązań IT dla bankowości, analiza obecnych procesów i rozwiązań pod kątem ich funkcjonalności, analiza pod kątem proponowania nowych rozwiązań i produktów dla biznesu, koordynacja procesu rozwojów produktu w trakcie poszczególnych faz projektu oraz współpraca z zespołem deweloperów aplikacji, definiowanie kryteriów akceptacji aplikacji w celu przeprowadzenia działań testowych, przygotowywanie ekspertyzy SME- odnoszącej się do aplikacji oraz biznesowego środowiska jej wykorzystania, ścisła współpraca z Klientem, analiza wymagań biznesowych Klienta i stały nadzór nad i kontrola realizacji wymagań Klienta, praca metodologią agile oraz scrum
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Kraków (małopolskie)

MONTER SIECI WODNYCH I KANALIZACYJNYCH - 2 250 - 2 500 PLN

montaż,budowa sieci wod-kan,usuwanie awarii na sieci wod-kan
Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. - 2019-06-12 - Karolewo (warmińsko-mazurskie)

LISTONOSZ K/M (BURGARSKA) - od 2 300 PLN

jw.
Poczta Polska S.A. - 2018-02-16 - Warszawa (mazowieckie)

KOSMETYCZKA - 2 500 - 3 000 PLN

obsługa klienta
DOS-TRANS Dorota Dąbkowska - 2018-03-23 - Ostrołęka (mazowieckie)

MAGAZYNIER - od 1 850 PLN

Pakowanie towaru, rozwożenie towaru, wydawanie, pakowanie i robienie kanapek. Praca na nocki
GABI CENTRUM Sp. z o.o. - 2016-05-05 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

SPRZĄTANIE KLATEK SCHODOWYCH - do 2 250 PLN

Sprzątanie klatek schodowych i terenu zewnętrznego. Umowa na czas określony.Przewidywany okres zatrudnienia: 3 lata. Praca w systemie jednozmianowym. Godziny pracy: 7:00 - 15:00.
kontakt przez PUP - 2019-04-12 - Wrocław (dolnośląskie)

KELNER - 997,4 PLN

KELNER
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Nowe Miasto nad Wartą (wielkopolskie)

NAUCZYCIEL WSPIERAJĄCY - od 1 100 PLN

Praca z dzieckiem z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego. Praca na 1/2 etatu.
Przedszkole Niepubliczne Bajkowa Kraina Dziewulska Dorota - 2017-09-01 - Siedlce (mazowieckie)

EPIDEMIOLOG-STAŻYSTA - od 2 059,05 PLN

przeprowadzanie dochodzeń epidemiologicznych, współpraca z instytucjami uczestniczącymi w systemie ochrony sanitarno-epidemiologicznej regionu, prowadzenie dokumentacji sanitarno-epidemiologicznej, nadzór nad szczepieniami ochronnymi itp.
kontakt przez PUP - 2017-12-08 - Milicz (dolnośląskie)

STARSZY WOŹNY K/M - od 2 000 PLN

jw.
Przedszkole nr 430 - 2019-01-02 - Warszawa (mazowieckie)

KROJCZY - do 2 100 PLN

obsługa maszyny do lagowania (maszyna usprawnia rozkładanie dużych warstw materiałów i precyzyjne wykrawanie)
Zakład Produkcji Odzieży "EXELLENT" Kowalski Jan - 2018-03-22 - Iława (warmińsko-mazurskie)

STARSZY MAGAZYNIER W SEKCJI NADZORU ARCHIWALNEGO - od 2 100 PLN

- uczestniczenie w procesie brakowania dokumentacji niearchiwalnej przechowywanie w zasobie archiwum oraz brakowaniu w nadzorowanych jednostkach organizacyjnych w celu wydzielenia dokumentacji której upłynął okres przechowywania; - uczestniczenie w ekspertyzach archiwalnych przeprowadzanych przez archiwum; - współudział w przyjmowaniu przekazywanych materiałów archiwalnych przez jednostki organizacyjne; - układanie przyjętych materiałów archiwalnych w magazynie zasobu archiwum w właściwych zespołach archiwalnych; - wydawanie i przyjmowanie akt z magazynu zasobu, a także prowadzenie ewidencji akt wydanych z magazynu oraz umiejscawianie zastawników; - bieżąca konserwacja materiałów archiwalnych przechowywanych w magazynie zasobu Archiwum oraz układanie ich w pudła z litej tektury bezkwasowej w celu zabezpieczenia archiwaliów; - gromadzenie, zabezpieczenie i przechowywanie dokumentacji wytworzonej przez jednostki organizacyjne podległe Ministrowi Obrony Narodowej lub przez niego nadzorowanych; - utrzymywanie właściwych warunków przechowywania zgromadzonych materiałów archiwalnych w magazynie akt, oraz zapewnienie ciągłej przepustowości dróg ewakuacyjnych i przejść w celu zagwarantowania bezpieczeństwa ppoż.; - digitalizacja zasobu; - prowadzenie skontrum w wybranych zespołach archiwalnych i utrzymywanie wolnej powierzchni magazynowej na przyjęcie kolejnych akt.
Archiwum Wojskowe w Gdyni - 2017-06-01 - Gdynia (pomorskie)

SZWACZKA - od 1 750 PLN

szycie renomowanej odzieży
kontakt przez OHP - 2016-02-12 - Wałbrzych (dolnośląskie)

MECHANIK - 2 800 - 5 000 PLN

- wykonywanie konserwacji, napraw, remontów maszyn i urządzeń produkcyjnych oraz pomocniczych, - wykonywanie różnych robót ślusarskich na urządzeniach i maszynach warsztatowych wg. posiadanych uprawnień, - dokonywanie przeglądu maszyn, regulacja taśm, bieżąca regulacja parametrów maszyn i urządzeń, regulacjai przezbrajanie automatów pakujących i węzłów pakujących (dot. pracy w obszarze pakowni), - umiejętność czytania rysunku technicznego
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Skawina (małopolskie)

MAGAZYNIER - 997,4 PLN

Wg programu stażu.
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)

MURARZ - od 2 000 PLN

Zgodnie ze stanowiskiem. Prace budowlane.
Eskoaho Sp. z o.o. - 2017-11-28 - Tychy (śląskie)

PRACOWNIK OCHRONY - od 2 000 PLN

ochrona obiektów
kontakt przez OHP - 2017-02-09 - Kielce (świętokrzyskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - OPERATOR MASZYN DO ROBÓT ZIEMNYCH - od 2 000 PLN

prace remontowe, budowlaneobsługa ładowarki, koparko - ładowarki, walcaRPO WD po 30 r.ż.
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - Wiązów (dolnośląskie)

POMOCNIK STOLARZA - od 2 100 PLN

OBRÓBKA I UKŁADANIE DREWNA - DROBNYCH ELEMENTÓW DREWNIANYCH.
ZAKŁAD STOLARSKI "LESIAK" Bogusław Lesiak, Bożena Lesiak s.c. - 2018-01-26 - Kruszewiec (łódzkie)

STARSZY INSPEKTOR DS. BHP ZESPOŁU DS. BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY SŁUŻBY - PRACY WYDZIAŁU KONTROLI - od 2 876,34 PLN

Przeprowadzanie kontroli warunków pracy ( służby ) przestrzeganie zasad i przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy ( służby ) w Oddziale oraz bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniah zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń a także spożądzanie i przedstawianie pracodawcy conajmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracyzawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę stanu warunków pracy- Uczestniczenie w konsultacjach w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy ( służby ) a także w procesach powołanej w Oddziale komisji bezpieczeństwa i higieny pracy ( służby ) oraz innych komisjach zajmujących się problematyką bezpieczeństwa i higieny pracy ( służby ) w tym zapobieganiem chorobom zawodowym i wypadkom przy pracy ( służbie ) oraz udziału w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą lub służbą w celu zapewnienia właściwego poziomu realizacji obowiązków pracodawcy w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy-służby- udział w ustaleniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz wypadków w związku ze służbą w opracowaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe a także kontrola realizacji tych wniosków,- Doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy lub służby na stanowiskach pracy lub służby, na których występują czynniki niebezpieczne szkodliwe dla zdrowia lub warunkiuciązliwe, oraz doboru najwłaściwszych środkówochrony zbiorowej i indywidualnej, a także opiniowania szczegółowych instrukcji dotyczących pezpieczeństwa i higieny pracy ( służby ) na poszczególnych stanowiskach pracy lub służby,- przeprowadzanie instruktażu ogólnego osób nowo przyjętych do pracy lub służby w Oddziale w zakresie przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy (służby)- prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy oraz wypadków w związku ze służbą a także przechowywanie wyników badań pomiaru czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy lub służby,- udział w opracowaniu planów oraz w ocenie założeń i mdokumentacji dotyczących modernizacji obiektów, pomieszczeń pracy lub służby i nowych inwestycji w Oddziale oraz przedstawianie propozycji dotyczących uwzględniania w tych planach , założeniach dokumentacji rozwiązań techniczno - organizacyjnych zapewniających poprawę stanu bezpieczeństwa i higieny pracy ( służby )- Udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów budowlanych albo ich części oraz urządzeń mających wpływ na warunki pracy i bezpieczeństwo pracowników.
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-07-31 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)