STARSZY INSPEKTOR DO SPRAW BHP Sztum oferta pracy Komenda Powiatowa Policji w Sztumie
Stanowisko: STARSZY INSPEKTOR DO SPRAW BHP
Wynagrodzenie: od 560,07 PLN
Zakres obowiązków: - realizacja zadań z zakresu służby bhp,- przeprowadzanie kontroli warunków służby i pracy, - prowadzenie dokumentacji bhp,- sporządzanie protokołów powypadkowych, - realizacja szkoleń wstępnych bhp,- tworzenie wewnętrznych procedur, regulaminów oraz instrukcji z zakresu bezpieczeństwa i higieny służby i pracy,
Data publikacji: 2019-04-12
Lokalizacja: Sztum (pomorskie)
Pracodawca: Komenda Powiatowa Policji w Sztumie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sienkiewicza 7, 82-400 Sztum, powiat: sztumski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- realizacja zadań z zakresu służby bhp,- przeprowadzanie kontroli warunków służby i pracy, - prowadzenie dokumentacji bhp,- sporządzanie protokołów powypadkowych, - realizacja szkoleń wstępnych bhp,- tworzenie wewnętrznych procedur, regulaminów oraz instrukcji z zakresu bezpieczeństwa i higieny służby i pracy,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 0.2
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 8
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 560,07 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STARSZY INSPEKTOR DO SPRAW BHP
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sztum
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: sztumski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sztum
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 560,07 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.04.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), kierunek: BHP
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagana: dokładność, samodzielność, komunikatywność, dyspozycyjność, odpowiedzialnośćWymagane dokumenty:1. życiorys i list motywacyjny,2. kopia dowodu osobistego,3. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,4. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,5. oświadczenie i nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,6. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,7. kopie świadectw pracyOferty nie spełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, przesłanie po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).Wszystkie oświadczenia muszą posiadać datę i własnoręczny podpis.dokumenty należy składać lub przesłać w terminie do 30/06/2019
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Komenda Powiatowa Policji w Sztumie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy w Sztumie z siedzibą w Dzierzgoniu
Adres pracodawcy:
Sienkiewicza 7, 82-400 Sztum, powiat: sztumski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1. życiorys i list motywacyjny,2. kopia dowodu osobistego,3. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,4. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,5. oświadczenie i nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,6. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,7. kopie świadectw pracyOferty nie spełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, przesłanie po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).Wszystkie oświadczenia muszą posiadać datę i własnoręczny podpis.dokumenty należy składać lub przesłać w terminie do 30/06/2019
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: sztumski
Gmina pracodawcy: Sztum
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sztum
Ulica pracodawcy: Sienkiewicza
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy w Sztumie z siedzibą w Dzierzgoniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy
Data dodania oferty pracy: 15.04.2019
Oferta pracy ważna do: 15.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 15.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 12.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0921a316b8b28b82fd06d06d99ec39a3
Podobne oferty pracy
ważenie i formowanie ciasta ręcznie oraz przy użyciu odpowiednich maszyn, urządzeń i sprzętu. Doświadczenie mile widziane.
PIEKARNIA "PRECEL " ZPH MICHAŁ GRUDYSZ - 2017-02-16 - Polanica-Zdrój (dolnośląskie)
spawanie metodą MIG, MAG
Spółdzielnia Inwalidów "INPRODUS" Zakład Pracy Chronionej - 2018-07-20 - Jawor (dolnośląskie)
Wykonanie napraw, przeglądów i obsługi technicznej pojazdów kołowych; właściwe użytkowanie i utrzymanie sprzętu znajdującego się w warsztacie.
Jednostka Wojskowa Nr 4938 w Radomiu - 2016-01-20 - Olszewnica Stara (mazowieckie)
Sporządzanie prostych potraw w kuchni polskiej pod nadzorem kucharza, mycie naczyń, pomoc w porcjowaniu posiłków.
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Płock (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-06-13 - Warszawa (mazowieckie)
- Informacje co do sposobu składania aplikacji oraz wymaganych dokumentach znajdują się w ogłoszeniu o naborze nr 19/2019 zamieszczonym w BIP Śląskiego OW NFZ: http://nfz.gov.pl/biuletyn-informacji-publicznej-slaskiego-ow-nfz/rekrutacja/ - Główne obowiązki:1. Prowadzenie postępowań administracyjnych,2. Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w zakresie objęcia ubezpieczeniem zdrowotnym oraz ustalenia obowiązku poniesienia kosztów świadczeń opieki zdrowotnej udzielonych osobie nieuprawnionej do świadczeń finansowanych ze środków publicznych,3. Przygotowywanie oraz przekazywanie materiałów i dokumentacji do archiwum,4. Bieżące monitorowanie zmian prawnych.- Wynagrodzenie: od 2700 do 2900 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas zastępstwa za osobę nieobecną w pracy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Staż pracy nie jest wymagany. Wymagania konieczne:1. Znajomość przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1510 z późn. zm.),2. Znajomość przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1257 z późn. zm.),3. Umiejętność obsługi narzędzi z pakietu MS Office.Predyspozycje osobowościowe oraz umiejętności interpersonalne: umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność pracy z interesantem, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, umiejętność planowania i organizacji pracy własnej, skrupulatność i dokładność, wysoka kultura osobista.Na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
NARODOWY FUNDUSZ ZDROWIA - 2019-02-26 - Katowice (śląskie)
j/w
Tidy Up MARLENA KRASKA - 2016-06-07 - Warszawa (mazowieckie)
Praca przy instalacjach wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania oraz instalacji kanalizacyjnych zewnętrznych (praca przy pojeździe WUKO), przygotowanie kotłowni do sezonu grzewczego pod względem instalacji sanitarnych i CO, znajomość działania instalacji wentylacyjnych w kotłowniach. Wykształcenie: min. zasadnicze zawodowe, praca na instalacjach pp,pe,cu,stalowych, świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci wodno-kanalizacyjnych i CO (grupa 2 pkt.1,2,4,5,6,10), doświadczenie w pracy na instalacjach pp,pe,cu,stalowych. Tel.: 261 676 251 Jolanta Kałużna.
45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie - 2018-05-17 - Wędrzyn (lubuskie)
Prowadzenie zajęć sportowych 9 godzin tygodniowo.
SZKOŁA PODSTAWOWA MISTRZOSTWA SPORTOWEGO W ZAMOŚCIU - 2018-09-20 - Zamość (lubelskie)
Miejsce pracy: 25 batalion Obrony Terytorialnej, 15-601 Białystok ul. Kawaleryjska 70Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:rejestrowanie, przechowywanie oraz przekazywanie dokumentów otrzymywanych, wysyłanych oraz wytwarzanych na potrzeby wewnętrzne JW;kompletowanie dokumentów zgodnie z JRWA oraz przygotowanie akt do archiwizacji;obsługa systemu elektronicznego obiegu dokumentów;zapewnienie obsługi kancelaryjnej JW. Dokumenty aplikacyjne proszę przesłać na adres Jednostki
Jednostka Wojskowa Nr 4861 - 2016-11-02 - Białystok (podlaskie)
Główne obowiązki:prowadzenie ewidencji pomocniczej korespondencji wchodzącej do Wydziału, w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów;wysyłanie, odbieranie i ewidencjonowanie telegramów przychodzących oraz wychodzących z Wydziału, w celu zapewnienia terminowości realizowanych zadań Wydziału oraz zapewnienia właściwego obiegu dokumentów;archiwizowanie dokumentów gromadzonych w wydziale, w celu terminowego przekazywania dokumentów do archiwum;wprowadzanie oraz bieżące uzupełnianie danych osobowych i nieobecności w służbie oraz pracy do ewidencji komputerowej, w celu zapewnienia i dostarczenia aktualnych danych w przedmiotowej sprawie;techniczne opracowywanie oraz wykonywanie dokumentów kadrowych, w celu zapewnienia właściwej realizacji zadań Wydziału.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa; praca jednozmianowa w godzinach od 7.30 do 15.30;miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na parterze;możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: średnie.Wymagania niezbędne:posiadanie wiedzy z zakresu przepisów prawa pracy, ustawy o ochronie danych osobowych i ochronie informacji niejawnych;umiejętność obsługi komputera i aplikacji biurowych;terminowość, dokładność, umiejętność pracy w zespole;komunikatywność;systematyczność;posiadanie min. 3 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy biurowej;pozytywne zakończenie procedur sprawdzających wymaganych obowiązującymi przepisami na danym stanowisku pracy przez kandydata wyłonionego w procesie rekrutacji lub posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe:wykształcenie średnie administracyjne;posiadanie przeszkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych i ochrony danych osobowych;posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego;posiadanie min. 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy w kadrach.
Śląsko-Małopolski Oddział Straży Granicznej - 2016-07-08 - Racibórz (śląskie)
-sporządzanie dokumenacji z wyników użycia środków technicznych w czasie prowadzonych działań przez wydział na potrzeby prowadzonych czynności operacyjno-śledczych;-prowadzenie korespondencji z placówkami SG NoOSG, innymi Oddziałami SG oraz instytucjami współpracującymi z wydziałem oraz sekcją w celu wsparciabieżącej pracy sekcji;-prowadzenie ewidencji czasu służby i pracy funkcjonariuszy/pracowników w celu prawidłowego rozliczania nieobecności
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-10-02 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
- zapoznanie się z zakresem działania firmy- sporządzanie ofert handlowych- obsługa klienta indywidualnego- wykonywanie kalkulacji, wizualizacji komputerowych
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Mszana (śląskie)
jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2017-03-24 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie techniczne; doświadczenie zawodowe przy obsłudze technicznej obiektu; prawo jazdy kat. B, uprawnienia SEP gr.1 do 1 kV; zakres obowiązków: prace związane z utrzymaniem ruchu urządzeń i instalacji na obiekcie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
CAVERION POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-18 - Gliwice (śląskie)
rozwijanie imponujących interaktywnych i przyjaznych dla użytkownika pulpitów, raportów, kart wyników i analiz, które umożliwią przedsiębiorstwu uzyskanie większej i lepszej znajomości biznesu; ścisła współpraca i dialog z różnymi szczeblami organizacji np. Finanse, Sprzedaż, Łańcuch dostaw, Produkcja w celu identyfikacji, zrozumienia i dokumentowania wymagań BI; inspirowanie użytkowników biznesowych do nowych narzędzi BI i proponowanie nowych rozwiązań BI, które mogą przynieść korzyści firmie; szkolenie użytkowników biznesowych z narzędzi BI i bezpieczne przyjmowanie użytkowników biznesowych; ścisła współpraca i dialog z architektami SAP BI i członkami zespołu BI w zakresie projektowania rozwiązań i testowania rozwiązań front-end; obsługa konsoli zarządzania centralą SAP BO (CMC); obsługa 2-ego/3-go poziomu awarii, żądań serwisowych i zmiana żądań dla problemów związanych z BI front-end
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Poznań (wielkopolskie)
Wykonywania elementów z blachy do instalacji wentylacji.
INSTAL CZUDEC ZSWKiO Sp. z o.o. - 2018-02-19 - Czudec (podkarpackie)
Zabezpieczenie medyczne ćwiczeń wojskowych. Praca biurowa związana z prowadzeniem ambulatorium. Kontakt z pracodawcą: 261 651 055
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2019-04-03 - Wrocław (dolnośląskie)
wykonywanie prac budowlano-remontowch, murowanie, tynkowanie, roboty zbrojarskie i betoniarskie, obsługa narzędzi elektrycznych
kontakt przez PUP - 2019-04-16 - Jednorożec (mazowieckie)
ZAKRES ZADAŃadministrowanie siecią komputerową LAN/WAN,zarządzanie infrastrukturą teleinformatyczną jednostki w celu zapewnienia użytkownikom właściwego dostępu dosystemów informatycznych,przygotowywanie stanowisk informatycznych, nadzorowanie i dokonywanie przeglądu stacji roboczych w celuzapewnienia ciągłości pracy na stanowiskach komputerowych,prowadzenie instruktażu, szkoleń stanowiskowych oraz wsparcie użytkowanika infrastruktury informatycznejjednostki w zakresie obsługi sprzętu i aplikacji,kontrola bezpieczeństwa informacji i ochrony danych osobowych,zarządzanie bezpieczeństwem systemów informatycznych,wykrywanie i usuwanie awarii sieci komputerowych,prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego i oprogramowania,współredagowanie strony internetowej Inspektoratu oraz obsługa Elektronicznej Skrzynki Podawczej e-PUAPdokładna data zatrudnienia i wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia z pracodawcą
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT INSPEKCJI HANDLOWEJ W BYDGOSZCZY - 2019-01-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy oraz zmianami w warunkach pracy i płacy, prowadzenie akt osobowych, prowadzenie ewidencji czasu pracy,wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu, prowadzenie ewidencji oraz kierowanie na badania z zakresu medycyny pracy, kontrola terminowości szkoleń pracowników w zakresie bhp i p.poż., prowadzenie spraw związanych z zapewnieniem odzieży ochronnej, współpraca z jednostkami obsługiwanymi w sprawach dotyczących awansu zawodowego nauczycieli, przygotowywanie dla poszczególnych jednostek obsługiwanych danych do sprawozdań oświatowych i GUS, prowadzenie spraw związanych z rekrutacją i naborem na wolne stanowiska pracy, współpraca w tworzeniu regulaminów wewnętrznych PCUW.
POWIATOWE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W RAWICZU - 2018-11-21 - Rawicz (wielkopolskie)
• Opracowanie planów zarządzania infrastruktury i środowiska• Tworzenie planu dla oprogramowania i wersji do realizacji• Projektowanie, tworzenie skryptów do automatyzacji budowania i procesy wdrażania• Analiza, szacunek, rozwój i rozwiązywania złożonych problemów zarządzania konfiguracją• Projektowanie, rozwój i procedury badań dla instalacji i konfiguracji oprogramowania i usług• plan, analizy, opracowania i wdrożenia procedur i skrypty do budowy i / lub migracji danych / aplikacji / produktów na różnych platformach• Udział w architekturze recenzji i wydajności ulepszeń istniejących i przyszłych rozwiązań• Ułatwienie przejścia do najlepszych praktyk w zakresie rozwiązań architektonicznych i operacji zarządzania• Budowanie i skonfigurować nową infrastrukturę dla rozwiązania• Konf
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Łódź (łódzkie)
Konieczna znajomość języka arabskiego ze względu na negocjowanie cen oraz dokonywanie zakupów zgodnie z potrzebami klientów zagranicznych, poszukiwanie nowych dostawców, opieka nad obecnymi dostawcami
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Łódź (łódzkie)
Dokonywanie zakupów w imieniu klienta, konsultowanie transakcji, poszukiwanie nowych producentów, bezpośredni konatkt z klientem francuskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Łódź (łódzkie)
Fakturowanie i księgowanie dokumentów na rachunkach klientów, bezpośredni kontakt z klientem ukraińskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Łódź (łódzkie)
Szycie elementów tapicerskich
NEBAY BERHE INTERLOCK MEBLE - 2016-03-17 - Perzów (wielkopolskie)
- Wykonywanie czynności projektowych pod nadzorem projektanta. Praca w programach MICROSTATION oraz AUTOCAD.- Wynagrodzenie: od 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00 lub 8:00-16:00 lub 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe: Budownictwo drogowe. Wymagane doświadczenie w projektowaniu. Wymagana umiejętność obsługi jednego z programów MICROSTATION lub AUTOCAD. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: a.kwiatek (at) egis-poland.com , a.kwiatek (at) egis-polska-inzynieria.com
EGIS POLSKA INŻYNIERIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-03 - Katowice (śląskie)
kontrola danych transakcyjnych, współpraca z zespołami finansowymi, prowadzenie raportów finansowych, kontrola poprawności prowadzonych transakcji
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Kraków (małopolskie)
sprzątanie pomieszczeń szkolnych, sprzątanie obejścia szkoły
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Ustrzyki Dolne (podkarpackie)
jw.
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2018-01-24 - Warszawa (mazowieckie)