STANOWISKO PRACY DS. KONTROLINGU I ANALIZ FINANSOWYCH W REFERACIE PLANOWANIA I KONTROLINGU FINANSOWEGO WYDZIAŁU PLANOWANIA, RACHUNKOWOŚCI BUDŻETOWEJ I KONTROLINGU FINANSOWEGO Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku

Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. KONTROLINGU I ANALIZ FINANSOWYCH W REFERACIE PLANOWANIA I KONTROLINGU FINANSOWEGO WYDZIAŁU PLANOWANIA, RACHUNKOWOŚCI BUDŻETOWEJ I KONTROLINGU FINANSOWEGO

Wynagrodzenie: 2 300 - 2 600 PLN

Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na ww. stanowisku:Ogólna charakterystyka:Do zadań inspektora należeć będzie m.in. sporządzanie analiz związanych z budżetem Miasta Słupska oraz tworzenie projektów uchwał w sprawie zmian w budżecie.Ważniejsze zadania: realizowanie zadań w zakresie kontrolingu budżetu miasta jak i planów finansowych jednostek organizacyjnych dot. dochodów i wydatków bieżących, w szczególności uzyskiwanie bieżących informacji o przyczynach odchyleń, ich analiza, przygotowywanie zbiorczych tabel i prezentacji; przygotowywanie projektu budżetu zgodnie z uchwalonymi procedurami, szczegółowością oraz materiałami informacyjnymi tworzącymi projekt w zakresie dochodów i wydatków, przychodów i rozchodów; przygotowywanie publikacji tekstu uchwały budżetowej wraz z objaśnieniami w formie książki budżetowej; sporządzanie sprawozdania rocznego na podstawie materiałów źródłowych zebranych od dysponentów środków budżetowych z wykonania budżetu i przedkładanie go w obowiązującym trybie Radzie Miejskiej i RIO; sporządzanie informacji z wykonania budżetu za I półrocze na podstawie materiałów źródłowych zebranych od dysponentów środków budżetowych z wykonania budżetu i przedkładanie go w obowiązującym trybie Radzie Miejskiej i RIO; sporządzanie planu finansowego Urzędu przy współudziale wydziałów merytorycznych; sporządzanie projektów uchwał Rady Miejskiej zmieniających budżet w ciągu roku budżetowego wraz z załącznikami i objaśnieniami.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; wymuszona pozycja ciała; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.

Data publikacji: 2017-01-16

Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)

Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na ww. stanowisku:Ogólna charakterystyka:Do zadań inspektora należeć będzie m.in. sporządzanie analiz związanych z budżetem Miasta Słupska oraz tworzenie projektów uchwał w sprawie zmian w budżecie.Ważniejsze zadania: realizowanie zadań w zakresie kontrolingu budżetu miasta jak i planów finansowych jednostek organizacyjnych dot. dochodów i wydatków bieżących, w szczególności uzyskiwanie bieżących informacji o przyczynach odchyleń, ich analiza, przygotowywanie zbiorczych tabel i prezentacji; przygotowywanie projektu budżetu zgodnie z uchwalonymi procedurami, szczegółowością oraz materiałami informacyjnymi tworzącymi projekt w zakresie dochodów i wydatków, przychodów i rozchodów; przygotowywanie publikacji tekstu uchwały budżetowej wraz z objaśnieniami w formie książki budżetowej; sporządzanie sprawozdania rocznego na podstawie materiałów źródłowych zebranych od dysponentów środków budżetowych z wykonania budżetu i przedkładanie go w obowiązującym trybie Radzie Miejskiej i RIO; sporządzanie informacji z wykonania budżetu za I półrocze na podstawie materiałów źródłowych zebranych od dysponentów środków budżetowych z wykonania budżetu i przedkładanie go w obowiązującym trybie Radzie Miejskiej i RIO; sporządzanie planu finansowego Urzędu przy współudziale wydziałów merytorycznych; sporządzanie projektów uchwał Rady Miejskiej zmieniających budżet w ciągu roku budżetowego wraz z załącznikami i objaśnieniami.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; wymuszona pozycja ciała; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 300 - 2 600 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. KONTROLINGU I ANALIZ FINANSOWYCH W REFERACIE PLANOWANIA I KONTROLINGU FINANSOWEGO WYDZIAŁU PLANOWANIA, RACHUNKOWOŚCI BUDŻETOWEJ I KONTROLINGU FINANSOWEGO

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 300 - 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 24.01.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; wykształcenie: wyższe o profilu ekonomicznym z wymaganym 3- letnim stażem pracy; znajomość obsługi komputera oraz podstawowych systemów informatycznych; kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 24 stycznia 2007r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.2. Wymagania dodatkowe: mile widziane doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego lub administracji publicznej; znajomość przepisów: ustawa o finansach publicznych; Rozporządzenie Ministra Finansów w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych; ustawa o samorządzie gminnym; mile widziana znajomość języka angielskiego; łatwość komunikacji; kreatywność; umiejętność argumentowania; umiejętność pracy w zespole; odporność na stres; wysoka kultura osobista.Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.

Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty: życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej; list motywacyjny; dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); kserokopie świadectw pracy, a w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego; kwestionariusz osobowy; ( do pobrania poniżej) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i oświadczenie o niekaralności; ( do pobrania poniżej) inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.); kserokopia dowodu osobistego (str. 1 i 2), w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego inny dokument potwierdzający tożsamość; w przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność; dokument potwierdzający znajomość języka polskiego dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego (określony w załączniku nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej).6. Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie unieważnić procedurę naboru.7. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. kontrolingu i analiz finansowych w Referacie Planowania i Kontrolingu Finansowego Wydziału Planowania, Rachunkowości Budżetowej i Kontrolingu Finansowego, w terminie do dnia 23 stycznia 2017 roku.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą :Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Słupsk

Gmina pracodawcy: Słupsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Słupsk

Ulica pracodawcy: Zwycięstwa

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data dodania oferty pracy: 16.01.2017

Oferta pracy ważna do: 23.01.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 16.01.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 16.01.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

PRAKTYKANT W KAPITANACIE PORTU SZCZECIN - nieodpłatny

1) Zapoznanie z przepisami prawnymi stosowanymi przez komórkę org. 2) Zapoznanie z zadaniami/zakresem działalności komórki org. 3) Obserwacja i pomoc w czynnościach należących do bieżących zadań komórki org. 4) Zapoznanie z zasadami obiegu dokumentów. 5) Obsługa kancelaryjna komórki org. 6) Pomoc przy przygotowywaniu dokumentacji. 7) Pomoc przy archiwizacji dokumentów. 8) Obsługa urządzeń biurowych i komputera. 9) Zapoznanie ze sprawami dot. wypadków morskich i z pracą Służby Dyżurnej Kapitanatu
Urząd Morski w Szczecinie - 2017-06-30 - Szczecin (zachodniopomorskie)

REFERENT - od 2 000 PLN

branża spożywcza, prowadzenie i sporządzanie dokumentacji w sklepie
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

STANOWISKO PRACY DS. PROJEKTÓW NA RZECZ ROZWOJUMIEJSKIEGO OBSZARU FUNKCJONALNEGO SŁUPSKAW WYDZIALE ZARZĄDZANIA FUNDUSZAMI - 2 600 - 2 900 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:Osoba zatrudniona na stanowisku ds. projektów na rzecz rozwoju Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Słupska odpowiedzialna będzie za: pozyskiwanie środków pozabudżetowych na realizację projektów w szczególności z EFS, rozliczanie projektów współfinansowanych ze środków pozabudżetowych w szczególności z EFS.Ważniejsze zadania: pozyskiwanie środków pozabudżetowych na realizację przedsięwzięć miasta i jego obszaru funkcjonalnego; koordynacja i nadzór nad prawidłową realizacją zadań dofinansowanych ze środków pozabudżetowych; rozliczanie realizowanych przedsięwzięć współfinansowanych ze środków pozabudżetowych; współudział w opracowywaniu wieloletniego programu inwestycyjnego miasta w zakresie działalności Wydziału Zarządzania Funduszami.4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym, wymuszona pozycja ciała, budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wynagrodzenie zasadnicze 2600-2900 zł brutto. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-09-20 - Słupsk (pomorskie)

Doradca klienta / Sprzedawca - -

eSmokingWorld Doradca klienta w punkcie eSmokingWorld CH Kan Jan Piekary Śląskie. Pasujesz do tego stanowiska jeśli: posiadasz doświadczenie na stanowisku sprzedawcy, albo chciałbyś/chciałabyś rozpocząć przygodę w tej dziedzinie, szukasz stabilnego zatrudnienia...
eSmokingWorld - 2016-06-15 - Piekary Śląskie (śląskie)

OPERATOR MASZYN DROGOWYCH - WALCA - od 2 500 PLN

Obsługa walca drogowego, samoprofilowanie dróg gruntowych, placów, hal.Praca na terenie kraju.
TECH-PROJECT Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2018-04-27 - Jarosław (podkarpackie)

Doradca klienta / Sprzedawca - -

eSmokingWorld Doradca klienta w punkcie eSmokingWorld Zgorzelec Plaza. Pasujesz do tego stanowiska jeśli: posiadasz doświadczenie na stanowisku sprzedawcy, albo chciałbyś/chciałabyś rozpocząć przygodę w tej dziedzinie, szukasz stabilnego zatrudnienia...
eSmokingWorld - 2018-06-15 - Zgorzelec (dolnośląskie)

STANOWISKO DS.ZAKUPÓW - od 2 760 PLN

1. Przyjmowanie i realizowanie zamówień wewnętrznych 2. Prowadzeniezakupu wyposażenia sprzętu, pomocy naukowych, narzędzi i materiałów dozajęć praktycznych, zgodnie z procedurą oraz Ustawą o zamówieniachpublicznych 3. Kontrola jakościowa kupowanych materiałów 4. Rozliczaniefaktur VAT gotówkowych do wysokości udzielonej zaliczki 5. Prowadzenieprzychodu i rozchodu materiałów biurowych i środków czystości 6.Prowadzenie rozliczeń dostaw materiałów hutniczych, budowlanych,elektrycznych do pracowni, na podstawie zamówień wewnętrznych i dostaw
Zespół Placówek Oświatowych - 2017-02-08 - Opole (opolskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 000 PLN

Pomoc przy przygotowywaniu posiłków, zmywanie, sprzątanie.
Przedsiębiorstwo Turystyczno Hotelarskie "M i A" s.c. - 2017-03-16 - Świnoujście (zachodniopomorskie)

ZDOBNIK WYROBÓW CERAMICZNYCH - od 1 850 PLN

Zdobnik wyrobów ceramicznych
PPHU Ceramika Artystyczna WIZA Sp. z o.o. - 2016-11-29 - Parowa (dolnośląskie)

BLACHARZ SAMOCHODOWY - od 2 400 PLN

zgodnie z charakterystyką pracy
ZUH Nowix Leszek Duczmal - 2018-06-13 - Nowa Wieś (wielkopolskie)

Doradca klienta / Sprzedawca - -

eSmokingWorld Doradca klienta w punkcie eSmokingWorld Carrefour Łódź. Pasujesz do tego stanowiska jeśli: posiadasz doświadczenie na stanowisku sprzedawcy, albo chciałbyś/chciałabyś rozpocząć przygodę w tej dziedzinie, szukasz stabilnego zatrudnienia...
eSmokingWorld - 2016-06-16 - Łódź (łódzkie)

Doradca klienta / Sprzedawca - -

eSmokingWorld Doradca klienta w punkcie eSmokingWorld E. Leclerc Tychy. Pasujesz do tego stanowiska jeśli: posiadasz doświadczenie na stanowisku sprzedawcy, albo chciałbyś/chciałabyś rozpocząć przygodę w tej dziedzinie, szukasz stabilnego zatrudnienia...
eSmokingWorld - 2016-11-21 - Tychy (śląskie)

Doradca klienta / Sprzedawca - -

eSmokingWorld Doradca klienta w punkcie eSmokingWorld Kaufland Lubin. Pasujesz do tego stanowiska jeśli: posiadasz doświadczenie na stanowisku sprzedawcy, albo chciałbyś/chciałabyś rozpocząć przygodę w tej dziedzinie, szukasz stabilnego zatrudnienia...
eSmokingWorld - 2016-05-17 - Lubin (dolnośląskie)

MECHANIK SAMOCHODÓW OSOBOWYCH - od 2 000 PLN

remonty zawieszeń, układy hamulcowe
"BRACIKI 2" S.C. MICHAŁ KULEJEWSKI, NATASZA MICHALSKA - 2017-04-20 - Ruda Śląska (śląskie)

SPRZEDAWCA-KASJER/PO STAŻU - od 2 100 PLN

obsługa kasy fiskalnej i terminala kart płatniczych, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2018-08-16 - Opole Lubelskie (lubelskie)

KIEROWCA MIĘDZYNARODOWY. - od 6 500 PLN

Praca na terenie: Polska - Włochy, Włochy - Polska.
Firma Handlowo - Usługowa "M-LACK" Mateusz Szydek - 2018-02-19 - Brzesko (małopolskie)

NAUCZYCIEL FIZYKI - od 220 PLN

nauczanie fizyki w szkole podstawowej
Publiczna Szkoła Podstawowa w Zakrzowie - 2018-07-12 - Zakrzów (lubelskie)

STANOWISKO HANDLOWO - ADMINISTRACYJNE - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Kraków (małopolskie)

STANOWISKO PRACY DS. KADR I ROZWOJU PRACOWNIKÓW W WYDZIALE ZARZĄDZANIA KADRAMI - od 2 400 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: prowadzenie całokształtu prac związanych z kadrową obsługą pracowników; współtworzenie i wdrażanie systemów zarządzania kadrami.Ważniejsze zadania:W zakresie administracji kadrowej: prowadzenie spraw kadrowych (w tym akt osobowych) pracowników; przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do ubiegania się przez pracowników o świadczenia (w tym: emerytalnej, rentowej i rehabilitacyjnej); dokonywanie odpowiednich zgłoszeń w obowiązujących systemach w przypadku przesunięć pracowniczych; prowadzenie spraw z zakresu ewidencji i rozliczania czasu pracy pracowników; współpraca ze Specjalistą ds. BHP w zakresie obsługi kadrowej pracowników; przeprowadzanie okresowych kontroli w zakresie przestrzegania dyscypliny pracy, ewidencji i rozliczania czasu pracy w wydziałach Urzędu Miejskiego w Słupsku; udzielanie niezbędnych informacji i porad w sprawach pracowniczych; przygotowywanie dokumentów kadrowych na potrzeby innych wydziałów Urzędu Miejskiego.W zakresie zarządzania i rozwoju: współtworzenie, nadzór oraz realizacja polityki i praktyk personalnych; zarządzanie różnorodnością przejawiającą się podejmowaniem działań na rzecz implementowania polityki równego traktowania i prowadzenia edukacji antydyskryminacyjnej wśród wszystkich zatrudnionych, aktywnego przeciwdziałania dyskryminacji i mobbingowi w miejscu pracy (w szczególności ze względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną); współpraca z kierownictwem w zakresie planowania i wdrażania programów realizujących wymogi kadrowe oraz krótko i długoterminowych potrzeb Urzędu w tym zakresie; współtworzenie i prowadzenie programów bezpieczeństwa, pozytywnych działań i innych programów kształtujących relacje międzyludzkie w zgodzie z przyjętymi wartościami określonymi w strategii rozwojowej; współtworzenie i sprawowanie pieczy nad realizacją programów wynagradzania i świadczeń dodatkowych; współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w Słupsku oraz innymi instytucjami zewnętrznymi w zakresie organizowania staży, robót publicznych i prac interwencyjnych.W zakresie kontrolingu personalnego: przygotowywanie planów etatów oraz wskaźników i parametrów do planu funduszu płac oraz racjonalne gospodarowanie tym funduszem przy współpracy Referatu Wydatków Wydziału Księgowości; prowadzenie badań i analiz ich wyników w celu prowadzenia porównań wynagrodzeń i świadczeń dodatkowych; monitorowanie kosztów programów zarządzania kadrami; prowadzenie analityki i sprawozdań z sytuacji kadrowej w Urzędzie na potrzeby własne oraz instytucji zewnętrznych; analiza zewnętrznego rynku pracy w zakresie trendów wynagrodzeń i benefitów oraz rekomendowanie rozwiązań wewnętrznych w tym zakresie.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifkacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-07-05 - Słupsk (pomorskie)

Doradca klienta / Sprzedawca - -

eSmokingWorld Doradca klienta w punkcie eSmokingWorld Kaufland Tarnobrzeg. Pasujesz do tego stanowiska jeśli: posiadasz doświadczenie na stanowisku sprzedawcy, albo chciałbyś/chciałabyś rozpocząć przygodę w tej dziedzinie, szukasz stabilnego zatrudnienia...
eSmokingWorld - 2016-05-24 - Tarnobrzeg (podkarpackie)

SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Radom (mazowieckie)

LISTONOSZ - od 1 100 PLN

doręczanie korespondencji i przekazów pieniężnych, budowanie pozytywnych relacji z klientami, realizacja planów sprzedażowych dot. wybranych usług i towarów, rzetelne prowadzenie ewidencji korespondencji, wsparcie placówki pocztowej w innych pracach związanych z obsługą przesyłek
POCZTA POLSKA S.A. Region Sieci w Białymstoku - 2017-07-05 - Kleszczele (podlaskie)

MAGAZYNIER - od 2 100 PLN

przyjmowanie i wydawanie towarów
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Kielce (świętokrzyskie)

Doradca klienta / Sprzedawca - -

eSmokingWorld Doradca klienta w punkcie eSmokingWorld Piotr i Paweł Poznań. Pasujesz do tego stanowiska jeśli: posiadasz doświadczenie na stanowisku sprzedawcy, albo chciałbyś/chciałabyś rozpocząć przygodę w tej dziedzinie, szukasz stabilnego zatrudnienia...
eSmokingWorld - 2016-05-01 - Poznań (wielkopolskie)

TECHNIK ADMINISTRACJI - 997,4 PLN

zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Lublin (lubelskie)

MECHANIK SAMOCHODÓW OSOBOWYCH - od 2 631,05 PLN

wymiana oleju, wulkanizacja oraz serwis - obsługa klienta
P.H.U.,"Tar-Mag" Małgorzata Tarasek - 2017-05-11 - Częstochowa (śląskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KORESPONDENCJI ( 47 S EFS RPO) - 997,4 PLN

oferta stażu skierowana do ośób bezrobotnych w wieku 30 lat i powyżej: prowadzenie podstawowych rejestrów, obsługa korespondencji, porządkowanie akt,obsługa urządzeń biurowych, sporządzanie pism urzędowych,sporządzanie wykazów przebiegu ubezpieczeń społecznych, praca w programach Microsoft Office, praca w aplikacjach dziedzinowych
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Otwock (mazowieckie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

sprzedaż art. tekstylnych (tapety, firany, pościel, wyposażenie wnętrz)
USŁUGI KRAWIECKIE HANDEL DAWID ELŻBIETA - 2017-01-10 - Radomsko (łódzkie)