STANOWISKO PRACY DS. KADR I ROZWOJU PRACOWNIKÓW W WYDZIALE ZARZĄDZANIA KADRAMI Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku

Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. KADR I ROZWOJU PRACOWNIKÓW W WYDZIALE ZARZĄDZANIA KADRAMI

Wynagrodzenie: od 2 400 PLN

Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: prowadzenie całokształtu prac związanych z kadrową obsługą pracowników; współtworzenie i wdrażanie systemów zarządzania kadrami.Ważniejsze zadania:W zakresie administracji kadrowej: prowadzenie spraw kadrowych (w tym akt osobowych) pracowników; przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do ubiegania się przez pracowników o świadczenia (w tym: emerytalnej, rentowej i rehabilitacyjnej); dokonywanie odpowiednich zgłoszeń w obowiązujących systemach w przypadku przesunięć pracowniczych; prowadzenie spraw z zakresu ewidencji i rozliczania czasu pracy pracowników; współpraca ze Specjalistą ds. BHP w zakresie obsługi kadrowej pracowników; przeprowadzanie okresowych kontroli w zakresie przestrzegania dyscypliny pracy, ewidencji i rozliczania czasu pracy w wydziałach Urzędu Miejskiego w Słupsku; udzielanie niezbędnych informacji i porad w sprawach pracowniczych; przygotowywanie dokumentów kadrowych na potrzeby innych wydziałów Urzędu Miejskiego.W zakresie zarządzania i rozwoju: współtworzenie, nadzór oraz realizacja polityki i praktyk personalnych; zarządzanie różnorodnością przejawiającą się podejmowaniem działań na rzecz implementowania polityki równego traktowania i prowadzenia edukacji antydyskryminacyjnej wśród wszystkich zatrudnionych, aktywnego przeciwdziałania dyskryminacji i mobbingowi w miejscu pracy (w szczególności ze względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną); współpraca z kierownictwem w zakresie planowania i wdrażania programów realizujących wymogi kadrowe oraz krótko i długoterminowych potrzeb Urzędu w tym zakresie; współtworzenie i prowadzenie programów bezpieczeństwa, pozytywnych działań i innych programów kształtujących relacje międzyludzkie w zgodzie z przyjętymi wartościami określonymi w strategii rozwojowej; współtworzenie i sprawowanie pieczy nad realizacją programów wynagradzania i świadczeń dodatkowych; współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w Słupsku oraz innymi instytucjami zewnętrznymi w zakresie organizowania staży, robót publicznych i prac interwencyjnych.W zakresie kontrolingu personalnego: przygotowywanie planów etatów oraz wskaźników i parametrów do planu funduszu płac oraz racjonalne gospodarowanie tym funduszem przy współpracy Referatu Wydatków Wydziału Księgowości; prowadzenie badań i analiz ich wyników w celu prowadzenia porównań wynagrodzeń i świadczeń dodatkowych; monitorowanie kosztów programów zarządzania kadrami; prowadzenie analityki i sprawozdań z sytuacji kadrowej w Urzędzie na potrzeby własne oraz instytucji zewnętrznych; analiza zewnętrznego rynku pracy w zakresie trendów wynagrodzeń i benefitów oraz rekomendowanie rozwiązań wewnętrznych w tym zakresie.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifkacji i kompetencji.

Data publikacji: 2018-07-05

Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)

Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: prowadzenie całokształtu prac związanych z kadrową obsługą pracowników; współtworzenie i wdrażanie systemów zarządzania kadrami.Ważniejsze zadania:W zakresie administracji kadrowej: prowadzenie spraw kadrowych (w tym akt osobowych) pracowników; przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do ubiegania się przez pracowników o świadczenia (w tym: emerytalnej, rentowej i rehabilitacyjnej); dokonywanie odpowiednich zgłoszeń w obowiązujących systemach w przypadku przesunięć pracowniczych; prowadzenie spraw z zakresu ewidencji i rozliczania czasu pracy pracowników; współpraca ze Specjalistą ds. BHP w zakresie obsługi kadrowej pracowników; przeprowadzanie okresowych kontroli w zakresie przestrzegania dyscypliny pracy, ewidencji i rozliczania czasu pracy w wydziałach Urzędu Miejskiego w Słupsku; udzielanie niezbędnych informacji i porad w sprawach pracowniczych; przygotowywanie dokumentów kadrowych na potrzeby innych wydziałów Urzędu Miejskiego.W zakresie zarządzania i rozwoju: współtworzenie, nadzór oraz realizacja polityki i praktyk personalnych; zarządzanie różnorodnością przejawiającą się podejmowaniem działań na rzecz implementowania polityki równego traktowania i prowadzenia edukacji antydyskryminacyjnej wśród wszystkich zatrudnionych, aktywnego przeciwdziałania dyskryminacji i mobbingowi w miejscu pracy (w szczególności ze względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną); współpraca z kierownictwem w zakresie planowania i wdrażania programów realizujących wymogi kadrowe oraz krótko i długoterminowych potrzeb Urzędu w tym zakresie; współtworzenie i prowadzenie programów bezpieczeństwa, pozytywnych działań i innych programów kształtujących relacje międzyludzkie w zgodzie z przyjętymi wartościami określonymi w strategii rozwojowej; współtworzenie i sprawowanie pieczy nad realizacją programów wynagradzania i świadczeń dodatkowych; współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w Słupsku oraz innymi instytucjami zewnętrznymi w zakresie organizowania staży, robót publicznych i prac interwencyjnych.W zakresie kontrolingu personalnego: przygotowywanie planów etatów oraz wskaźników i parametrów do planu funduszu płac oraz racjonalne gospodarowanie tym funduszem przy współpracy Referatu Wydatków Wydziału Księgowości; prowadzenie badań i analiz ich wyników w celu prowadzenia porównań wynagrodzeń i świadczeń dodatkowych; monitorowanie kosztów programów zarządzania kadrami; prowadzenie analityki i sprawozdań z sytuacji kadrowej w Urzędzie na potrzeby własne oraz instytucji zewnętrznych; analiza zewnętrznego rynku pracy w zakresie trendów wynagrodzeń i benefitów oraz rekomendowanie rozwiązań wewnętrznych w tym zakresie.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifkacji i kompetencji.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. KADR I ROZWOJU PRACOWNIKÓW W WYDZIALE ZARZĄDZANIA KADRAMI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw kadr

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 19.07.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; wykształcenie wyższe; minimum 3 lata stażu pracy; minimum 6 miesięcy doświadczenia na podobnym stanowisku w administracji samorządowej; kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.Wymagania dodatkowe: mile widziane wykształcenie wyższe kierunkowe (ZZL, psychologia, socjologia, prawo, ekonomia); mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego; łatwość komunikacji; umiejętność argumentowania; kreatywność; umiejętność pracy w zespole; odporność na stres; umiejętność pracy pod presją czasu.

Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty: życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej; list motywacyjny; dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku pozostawania w zatrudnieniu, dokumentujących wymagany staż pracy, w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego; kwestionariusz osobowy; oświadczenie o posiadanym obywatelstwie, o pełnej zdolności do czynności prawnych, o korzystaniu z pełni praw publicznych, o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, o nie poszlakowanej opinii oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji; inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.); dokument potwierdzający znajomość języka polskiego dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego (określony w załączniku nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej).Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru.Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pok. 100, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem:Nabór na stanowisko ds. kadr i rozwoju pracowników w Wydziale Zarządzania Kadrami w terminie do dnia 16 lipca 2018 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru.Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Słupsk

Gmina pracodawcy: Słupsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Słupsk

Ulica pracodawcy: Zwycięstwa

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr

Data dodania oferty pracy: 09.07.2018

Oferta pracy ważna do: 16.07.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 09.07.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 05.07.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - 997,4 PLN

Pozostali pracownicy obsługi biurowej
kontakt przez PUP - 2018-06-01 - Kościan (wielkopolskie)

GŁÓWNY KSIĘGOWY - od 5 000 PLN

Pełna księgowość, składanie deklaracji
POLSTAL Z.P.M.B - Dudek Wojciech - 2018-07-24 - Zamość (lubelskie)

STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI PODATKOWEJ - od 3 000 PLN

Szczegółowe informacje: http://biuletyn.gostyn.pl/recruitments/content/9866
Urząd Miejski w Gostyniu - 2018-02-16 - Gostyń (wielkopolskie)

KIEROWCA KAT. C+E - od 2 100 PLN

transport towarów
Ciupa Logistic Spedycja Międzynarodowa - 2018-04-11 - Puławy (lubelskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - od 2 200 PLN

chęć do pracy, umiejętność pracy w zespole, prawo jazdy kat.B, otwartość na zdobywanie nowej wiedzy i umiejętności, osoba bezrobotna zam. na wsi
kontakt przez PUP - 2018-06-11 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

POMOC KSIĘGOWEJ - od 2 100 PLN

Pomoc księgowej ds. czynszów i gospodarki mieszkaniowej
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - 2017-03-14 - Wągrowiec (wielkopolskie)

PRACOWNIK DO SPRAW UBEZPIECZEŃ - 997,4 PLN

wg programu stażustaż w godz: 8:00-16:00
kontakt przez PUP - 2017-12-08 - Zawiercie (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY-MENADŻER PRODUKTU - od 2 600 PLN

utrzymywanie kontaktów biznesowych z partnerami firmy, kreślenie w programie Auto-Cad
"BHB Bertsch Holzbau" sp. z o.o. - 2016-06-16 - Nowy Sącz (małopolskie)

STOLARZ - od 2 000 PLN

Stolarz
"ELMEBLE" Elżbieta Dyrcz P.U.H. - 2017-10-14 - Zawoja (małopolskie)

KELNER-BARMAN - od 2 000 PLN

przygotowywanie sali konsumpcyjnej do obsługi kelnerskiej, tj.: przygotowanie (polerowanie) sztućców, szkła, porcelany oraz naczyń do wydawania potraw i napojów, nakrywanie stołów do konsumpcji z uwzględnieniem pory dnia i składanego zamówienia oraz z wykorzystaniem elementów dekoracyjnych (np. kompozycje kwiatowe);udzielanie konsumentowi informacji dotyczących jadłospisów, wartości odżywczych potraw i technologii ich przyrządzania;doradzanie konsumentowi odpowiedniego asortymentu potraw i napojów w zależności od wymagań dietetycznych, przyzwyczajeń i specyfiki kuchni (regionalna, staropolska, innych narodów);przyjmowanie i rejestrowanie zamówień konsumenckich;pobieranie potraw i napojów z kuchni i bufetów oraz ocenianie ich dekoracji i estetyki;serwowanie potraw i napojów;sporządzanie lub wykańczanie potraw w obecności konsumenta (tranżerowanie mięsa, filetowanie ryb, grillowanie potraw, flambirowanie zakąsek i deserów, sporządzanie zakąsek gorących i zimnych oraz ich doprawianie, sporządzanie i serwowanie koktajli bezalkoholowych i alkoholowych);posługiwanie się narzędziami i przyrządami typu: tace, wózki kelnerskie do serwowania potraw, przyrządy do otwierania puszek i butelek, sztućce do serwowania potraw;obsługiwanie maszyn i urządzeń stosowanych w części handlowej zakładu gastronomicznego, np.: elektronicznych kas kelnerskich, kalkulatorów, komputerów, kostkarek do lodu;
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Jeleśnia (śląskie)

STANOWISKO DS. WSPARCIA OBSŁUGI SPRAW EMERYTALNO-RENTOWYCH R6/3650-1327/17 - od 2 000 PLN

Zapewnia wsparcie w zakresie obsługi spraw emerytalno-rentowych, pozarentowych i korespondencji oraz właściwy obieg dokumentacji emerytalno-rentowej.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2017-09-01 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO URZĘDNICZE DO SPRAW GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI - od 1 850 PLN

Niezbędne wymagania od kandydatów: obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,nieposzlakowana opinia, wykształcenie średnie , preferowane wyższe administracyjne lub prawnicze, znajomość przepisów prawa: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie, ustawy o ochronie środowiska, ustawy o odpadach, znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego i procedur administracyjnych (Kpa), dobra znajomość obsługi komputera.3. Wymagania dodatkowe: preferowane doświadczenie: praca w jednostkach samorządu terytorialnego, umiejętność pracy w zespole, determinacja w realizacji celów, łatwość nawiązywania kontaktów, zaangażowanie, umiejętność radzenia sobie ze stresem, kreatywność, dobra organizacja pracy, efektywność i szybkość realizacji powierzonych zadań, dyspozycyjność.4. Zadania wykonywane na stanowisku: wymiar opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, przyjmowanie deklaracji, przyjmowanie oraz rozpatrywanie wniosków o odroczenie terminów płatności , rozłożenia na raty spłaty należności za odpady komunalne, prowadzenie rejestru odpisów i przypisów, prowadzenie spraw z zakresu zwolnień z opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, przygotowywanie decyzji w zakresie opłaty za gospodarowanie odpadami , odroczeń, zwolnień, dopłat do opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi, prowadzenie bieżącej kontroli w terenie w zakresie składanych deklaracji, rozpatrywanie skarg i wniosków oraz ich realizacja, prowadzenie informacji, analiz i sprawozdań wynikających z zakresu obowiązków, prowadzenie postępowań podatkowych w sprawie określenia wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, obsługa systemu gospodarowania odpadami komunalnymi, obsługa techniczna zebrań wiejskich sołectwa Kąty Rybackie oraz współpraca w tym zakresie z sołtysem wsi.5. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:stanowisko przeznaczone dla pracownika administracji biurowej, obsługa komputera oraz urządzeń biurowych, kontakty z klientami zewnętrznymi,praca w pełnym wymiarze czasu pracy w budynku Urzędu Gminy w Sztutowie, jak i w terenie,w miesiącu maju 2016 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Sztutowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6%.
Urząd Gminy Sztutowo - 2016-07-28 - Sztutowo (pomorskie)

PORTIER-DOZORCA - od 2 000 PLN

zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 6-18, 18-6; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 7-15
PPH BORMECH - 2017-05-25 - Charnowo (pomorskie)

REJESTRATORKA MEDYCZNA (STAŻ) - 997,4 PLN

Rejestratorka medyczna (staż)
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Tychy (śląskie)

POZOSTALI KOWALE I OPERATORZY PRAS KUŹNICZYCH - od 13 PLN

Obsługa i konserwacja pras kuźniczych
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Goleniów (zachodniopomorskie)

OPIEKUN OSOBY STARSZEJ (SENIOR RESIDENCE PLACÓWKA ŚWIADCZĄCA CAŁODOBOWĄ OPIEKĘ) - 2 100 - 2 600 PLN

- Miejsce wykonywania pracy: SENIOR RESIDENCE PLACÓWKA ŚWIADCZĄCA CAŁODOBOWĄ OPIEKĘ - ODDZIAŁ FUNDACJI LAURENTIUS - ul. Franciszka Zabłockiego 26, 40-750 Katowice.- Pomoc w utrzymaniu higieny osobistej podopiecznego (toaleta poranna i wieczorna, kąpiel pod prysznicem, w wannie, pielęgnacja skóry ,mycie głowy, golenie zarostu, czesanie włosów, obcinanie paznokci, mycie zębów, protez zębowych, zmiana pozycji ciała w łóżku, oklepywanie i nacieranie pleców, pomoc w ubieraniu/ ubieranie, pomoc w rozbieraniu/ rozbieranie, przygotowanie i podawanie posiłków, pomoc w karmieniu, karmienie, podawanie płynów, profilaktyka przeciwodleżynowa, zmiana pieluchomajtek, prowadzenie do WC, pomoc przy poruszaniu się), asystowanie w codziennym życiu, wyjazdach np. na konsultacje, współpraca z zespołem terapeutycznym, zmiana pościeli, dbanie o schludny wygląd mieszkańca oraz jego pokoju, pomoc przy układaniu ubrań w szafie, inne polecenia zalecone przez Dyrektora w ramach zawodu.- Wynagrodzenie: 2100 do 2600 zł/brutto na okresie próbnym. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Kolejna umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca zmianowa w systemie równoważnym w różnych godzinach od 7 do 12 godzin dziennie. Pracówka pracuje całą dobę + soboty, niedziele, święta. Godziny pracy według grafiku. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie średnie: Opiekun wykwalifikowany lub Opiekun medyczny lub Asystent osoby niepełnosprawnej lub Opiekunka środowiskowa. Wymagane doświadczenie zawodowe w pracy w placówkach takich jak: DPS, ZOL, prywatne domy opieki. Wymagana umiejętność opieki nad osobą starszą / chorą na demencję. Wymagane uczciwe wykonywanie powierzonych obowiązków. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (8:00-15:00) (Tel. 32-353-58-40 w. 840) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Pijarska 4, 40-750 Katowice).
FUNDACJA LAURENTIUS - 2018-05-09 - Katowice (śląskie)

PRACOWNIK OCHRONY (413J)- OFERTA PRACY DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH - do 2 100 PLN

Rejestrowanie osób odwiedzających zakład.
INTENSON EUROPE SP. Z O.O. - 2018-07-17 - Całowanie (mazowieckie)

ELEKTRYK - od 2 300 PLN

Konserwacja infrastruktury sieci telefonii komórkowej, konserwacja urządzeń elektrycznych. Wymagana grupa SEP do 1kV (minimum) oraz prawo jazdy B. Praca na wysokości ( pracodawca zapewnia szkolenie). Praca od poniedziałku do piątku w systemie jednozmianowym, w trakcie weekendów dyżury - wg grafiku. Wstępne zatrudnienie w ramach umowy zlecenia, później umowa o pracę. Miejsce pracy: Łódź oraz woj. łódzkie. Zgłoszenia telefoniczne do pracodawcy.
EXPROJEKT Sp. z o.o. - 2016-08-03 - Łódź (łódzkie)

STANOWISKO D/S EGZEKUCJI - od 1 850 PLN

Zapewnienie dochodzenia należności w ramach prowadzonych postępowań egzekucyjnych i upadłościowych
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie - 2016-05-10 - Przemyśl (podkarpackie)

SPRZEDAWCA-KASJER - od 1 900 PLN

przyjmowanie towaru, wykładania towaru, sprzatanie obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Głogów (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

Sprzedawca w delikatesach, obsługa kasy fiskalnej.Wysokość czasowy ze stawką godzinową - do uzgodnienia. - praca od poniedziałku do piątku ,- sobota i niedziela wolne. Zmianowość: praca od godziny 6:00 - 13:00, 13:00 - 20:00Osoby zainteresowane proszone są o kontakt: 509-60-20-44
Firma Handlowa "PRIMA" Anna Ciepiela - 2017-09-15 - Myślenice (małopolskie)

STANOWISKO DS. KANCELARYJNYCH WYDZ. ORG. ST(FP) M - 997,4 PLN

pomoc w organizowaniu eventów, wydarzeń wystawienniczych i innych imprez organizowanych poza siedzibą urzędu;udział w organizowanych wydarzeniach wystawienniczych;pomoc przy wyborze, edycji i archiwizacji materiałów promocyjnych;wsparcie Zespołu w zakresie prowadzenia działalności marketingu i promocji poprzez: wsparcie działań w obszarze social media i marketingu internetowego, pomoc przy organizowaniu i wdrażaniu Systemu Identyfikacji Wizualnej oraz innych przedsięwzięć w zakresie promocji działań urzędu, wsparcie przy przygotowaniu materiałów do druku;pomoc przy prowadzeniu materiałów związanych z bieżącą działalnością;prowadzenie materiałów archiwalnych;prowadzenie bieżącej korespondencji;zadania pomocnicze na stanowisku ds. kancelaryjnych;przygotowywanie projektów pism;prowadzenie dokumentacji zdawczo-odbiorczej;rejestracja pism przychodzących i wychodzących;archiwizacja dokumentacji;udzielanie interesantom informacji o zakresie działania PUP w Łodzi i kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych;prowadzenia terminarza zajęć Dyrektorów PUP w Łodzi;przyjmowanie meldunków, telefaksów, komunikatów i przekazywanie ich do Dyrekcji PUP w Łodzi;nadawanie telefaksów;przyjmowanie i przekazywanie korespondencji do Dyrekcji PUP w Łodzi zgodnie z instrukcją kanelaryjną;przekazywanie zadekretowanej korespondencji do odpowiednich komórek organizacyjnych;obsługa narad i spotkań organizowanych przez Dyrektórów PUP w Łodzi;zawiadamianie pracowników o terminach narad organizowanych w PUP w Łodzi;kompletowanie protokołów ze spotkań Dyrektorów i interesantów;pomoc w prowadzeniu spraw związanych z zakupem i rozliczaniem biletów na przejazdy komunikacją miejską w celach służbowych.
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Łódź (łódzkie)

SPRZEDAWCA - 1 850 - 2 300 PLN

Profesjonalna obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej oraz terminala.Przyjęcie towaru i jego ekspozycja zgodnie ze standardami firmy.
SYSTEM Spółka Jawna A.T.Skowrońscy T.Hnidziejko - 2016-08-04 - Bolesławiec (dolnośląskie)

STOLARZ MEBLOWY - 2 000 - 4 000 PLN

Cięcie, oklejanie, montaż mebli i drzwi
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Skawa (małopolskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 400 PLN

prace porządkowe, pomocnicze przy produkcji potraw
SPOŁEM Gastronomiczna Spółdzielnia Spożywców - 2018-06-01 - Poznań (wielkopolskie)

Doradca Klienta- Sprzedawca - -

Media Expert kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacja planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2015-11-30 - Olecko (warmińsko-mazurskie)