STANOWISKO PRACY DS. EPIDEMIOLOGII I STATYSTYKI 艁臋czyca oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. EPIDEMIOLOGII I STATYSTYKI
Wynagrodzenie: 1聽440 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: 1. Obs艂uga komputera - odbi贸w i wprowadzanie danych. wpisywanie przygotowanych dokument贸w.2. Poznanie struktury organizacyjnej PSSE w 艁臋czycy.3. Zapoznanie si臋 z instrukcjami i procedurami, z systemem zarz膮dzania funkcjonuj膮cym w Stacji.4. Poznanie zasad nadzoru nad chorobami zaka藕nymi w tym COVID-19, przygotowywanie projekt贸w dokumentacji nadzorowej i statystycznej.5. Zapoznanie z obowi膮zuj膮cymi przepisami prawnymi funkcjonuj膮cymi w kom贸rce.
Data publikacji: 2020-10-26
Lokalizacja: 艁臋czyca (艂贸dzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy: 艁臋czyca, powiat: 艂臋czycki, woj: 艂贸dzkieRodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Opis zada艅
Zakres obowi膮zk贸w:
1. Obs艂uga komputera - odbi贸w i wprowadzanie danych. wpisywanie przygotowanych dokument贸w.2. Poznanie struktury organizacyjnej PSSE w 艁臋czycy.3. Zapoznanie si臋 z instrukcjami i procedurami, z systemem zarz膮dzania funkcjonuj膮cym w Stacji.4. Poznanie zasad nadzoru nad chorobami zaka藕nymi w tym COVID-19, przygotowywanie projekt贸w dokumentacji nadzorowej i statystycznej.5. Zapoznanie z obowi膮zuj膮cymi przepisami prawnymi funkcjonuj膮cymi w kom贸rce.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|19
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: dwie zmiany
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|2
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: 1聽440 PLN
Nazwa stanowiska: STANOWISKO PRACY DS. EPIDEMIOLOGII I STATYSTYKI
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: 艁臋czyca
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: 艂贸dzkie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 10
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: 艂臋czycki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1004
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Inny
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: 1聽440 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpocz臋cia pracy: 02.11.2020
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat)
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w: 艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Wymagania: wykszta艂cenie wy偶sze lub 艣rednie: informatyczne, biologiczne, medyczne, chemiczne, inne maj膮ce zastosowanie w pracy w Inspekcji Sanitarnej
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 7752214339
danePracodawcy_regon: 472322293
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w 艁臋czycy
Adres pracodawcy:
H. Sienkiewicza 31, 99-100 艁臋czyca, powiat: 艂臋czycki, woj: 艂贸dzkie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie na sta偶.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: 艂贸dzkie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 10
Powiat pracodawcy: 艂臋czycki
danePracodawcy_kodPowiatu: 1004
Gmina pracodawcy: 艁臋czyca
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowo艣膰 pracodawcy: 艁臋czyca
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0969250
Ulica pracodawcy: H. Sienkiewicza
Numer budynku pracodawcy: 31
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w 艁臋czycy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411004
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|429
Data dodania oferty pracy: 27.10.2020
Oferta pracy wa偶na do: 25.11.2020
Data przyj臋cia oferty pracy: 26.10.2020
Typ oferowanej pracy: Sta偶 z urz臋du pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?35809129f1fdc2f31150f11183acb231
Podobne oferty pracy
Przew贸z towar贸w w transporcie mi臋dzynarodowym (wsch贸d-zach贸d), drobne naprawy w trasie
ADAM 艁UKASIK "Us艂ugi Transportowe" - 2018-11-06 - 艁uk贸w (lubelskie)
Zapewnia obs艂ug臋 spraw ubezpieczonych.
Zak艂ad Ubezpiecze艅 Spo艂ecznych Oddzia艂 w Bydgoszczy - 2018-03-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
mycie samochod贸w
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Cz臋stochowa (艣l膮skie)
obs艂uga systemu moniotorawania
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - Pozna艅 (wielkopolskie)
- odpowiada za opracowanie wdowom i wdowcom po inwalidach wojennych i osobach represjonowanych stosownych za艣wiadcze艅- odpowiada za opracowanie decyzji w zakresie ustalania prawa do 艣wiadcze艅 emerytalno-rentowych z ubezpiecze艅 spo艂ecznych, kapita艂u pocz膮tkowego i innych 艣wiadcze艅, w tym zleconych Zak艂adowi do realizacji- odpowiada za opracowanie decyzji w zakresie ustalania prawa do dodatk贸w do 艣wiadcze艅 emerytalno-rentowych z ubezpiecze艅 spo艂ecznych i innych 艣wiadcze艅, w tym zleconych Zak艂adowi do realizacji- odpowiada za opracowywanie wniosk贸w i zawiadomienia o realizacji decyzji o 艣wiadczeniu w drodze wyj膮tku przyznawanego przez Prezesa Zak艂adu- odpowiada za opracowywanie zawiadomienia o realizacji decyzji Prezesa Rady Ministr贸w- odpowiada za kompletowanie wniosk贸w o 艣wiadczenia emerytalne i rentowe podlegaj膮ce koordynacji na podstawie um贸w mi臋dzynarodowych- odpowiada za opracowanie decyzji w zakresie zmian w uprawnieniach lub wysoko艣ci 艣wiadcze艅 emerytalno-rentowych z ubezpiecze艅 spo艂ecznych i innych 艣wiadcze艅, w tym zleconych Zak艂adowi do realizacji- odpowiada za opracowanie spraw nie wymagaj膮cych wydania decyzji w zakresie 艣wiadcze艅 emerytalno-rentowych z ubezpiecze艅 spo艂ecznych i innych 艣wiadcze艅, w tym zleconych Zak艂adowi do realizacji- odpowiada za opracowanie potr膮ce艅 ze 艣wiadcze艅 na podstawie przepis贸w emerytalno-rentowych- odpowiada za opracowanie rozlicze艅 艣wiadcze艅 emerytalno-rentowych z ubezpiecze艅 spo艂ecznych i innych 艣wiadcze艅, w tym zleconych Zak艂adowi do realizacji w zwi膮zku z osi膮gni臋tym przychodem- odpowiada za opracowanie wyr贸wna艅 do wysoko艣ci nale偶nych 艣wiadcze艅 emerytalno-rentowych z ubezpiecze艅 spo艂ecznych i innych 艣wiadcze艅, w tym zleconych Zak艂adowi do realizacji- odpowiada za opracowanie spraw emerytalno-rentowych w zakresie wykonania wyrok贸w i postanowie艅 s膮du
Zak艂ad Ubezpiecze艅 Spo艂ecznych Oddzia艂 w Olsztynie - 2015-12-01 - K臋trzyn (warmi艅sko-mazurskie)
Zgodnie z programem sta偶u.
kontakt przez PUP - 2019-08-07 - Nowa Ziemia (dolno艣l膮skie)
Praca w zawodzie, praca na terenie ca艂ej Polski.
kontakt przez PUP - 2016-12-13 - Skawina (ma艂opolskie)
.
Zak艂ad Ubezpiecze艅 Spo艂ecznych II Oddzia艂 w Warszawie - 2019-08-21 - Legionowo (mazowieckie)
obs艂uga kasy fiskalnej, obs艂uga komputera, praca w godz: 6-14/14-21
Przedsi臋biorstwo Handlowo Us艂ugowe Barbara Palak - 2017-08-31 - Gracze (opolskie)
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpiecze艅 spo艂ecznych, kapita艂u pocz膮tkowego i innych 艣wiadcze艅, w tym zleconych Zak艂adowi do realizacji oraz korespondencji. Warunki pracyZak艂ad Ubezpiecze艅 Spo艂ecznych jest pracodawc膮 przyjaznym osobom z niepe艂nosprawno艣ciami. Stwarza pracownikom optymalne 艣rodowisko pracy, uwzgl臋dniaj膮c ich potrzeby. Istnieje mo偶liwo艣膰 dostosowania stanowiska pracy i jego wyposa偶enia do indywidualnych potrzeb os贸b z niepe艂nosprawno艣ciami.Wyposa偶enie stanowiska pracy:- sprz臋t komputerowy, - sprz臋t biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spe艂niaj膮 warunki okre艣lone wymogami bhp i ppo偶.,- polegaj膮 na obs艂udze komputera powy偶ej 4 godzin na dob臋, - wi膮偶膮 si臋 z bezpo艣rednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczno艣膰 poruszania si臋 po ca艂ym obiekcie, - konieczno艣膰 wykonywania pracy poza biurem, - konieczno艣膰 odbywania podr贸偶y s艂u偶bowych, - budynek 2-pi臋trowy z wind膮 oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb os贸b niepe艂nosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 2 pi臋trze, - miejsce pracy dostosowane do os贸b poruszaj膮cych si臋 przy pomocy w贸zka inwalidzkiego,- wej艣cie do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,- przy wej艣ciu do budynku znajduje si臋 pochylnia,- drzwi przy wej艣ciu do budynku otwieraj膮 si臋 automatycznie,- w bezpo艣rednim s膮siedztwie wej艣cia do budynku znajduj膮 si臋 miejsca parkingowe dla os贸b z niepe艂nosprawno艣ciami.
Zak艂ad Ubezpiecze艅 Spo艂ecznych Oddzia艂 w Bydgoszczy - 2020-03-11 - 艢wiecie (kujawsko-pomorskie)
Obs艂uga automatu.
Fabryka Szk艂a Pabisek Roman - 2019-02-05 - Ochojno (ma艂opolskie)
Prace ciesielskie, zbrojenia na pozyskanych zleceniach. Praca na terenie woj. 艣l膮skiego.
Z.U.P.H. ANKO Andrzej Konieczny - 2017-07-21 - Zabrze (艣l膮skie)
Kompleksowa obs艂uga klienta w zakresie sprzeda偶y produkt贸w depozytowych, kredytowych.
BANK SP脫艁DZIELCZY SIEDLEC - 2019-07-30 - Sulech贸w (lubuskie)
Konfiguracja i konserwacja sieci informatycznych,instalacja system贸w operacyjnych,program贸w biurowych,instalacja urz膮dze艅 peryferyjnych.
XorNet Us艂ugi Informatyczne Mariusz Da艂ek Kutno - 2019-04-24 - Kutno (艂贸dzkie)
艢ci膮ganie miar, szycie, przer贸bki
Ann's Look Anna Buczak - 2016-01-14 - Krak贸w (ma艂opolskie)
odpowiednie dokumentowanie dokonanych sprzeda偶y, wystawianie fakur, odliczanie podatku naliczonego zw. z czynno艣ciami opodatkowanymi, przygotowanie akt贸w prawnych i ich zmian zw. z prowadzeniem rozliczenia podatku VAT przez Powiat Opolski
STAROSTWO POWIATOWE W OPOLU LUBELSKIM - 2019-03-13 - Opole Lubelskie (lubelskie)
zakup materia艂贸w i wyrob贸w u dostawc贸w z Chin, wspomaganie pracy chi艅skich handlowc贸w, odpowiedzialno艣膰 za porz膮dek w magazynie z produktami
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - W贸lka Kosowska (mazowieckie)
monta偶 plastykowych rega艂贸w, weryfikacja jako艣ci produkt贸w, dbanie o porz膮dek na stanowisku pracy
kontakt przez OHP - 2016-07-28 - Mielec (podkarpackie)
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpiecze艅 spo艂ecznych, kapita艂u pocz膮tkowego i innych 艣wiadcze艅, w tym zleconych Zak艂adowi do realizacji oraz korespondencji.Termin, do kt贸rego nale偶y sk艂ada膰 dokumenty2020-08-04r.Oferujemy: -zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o prac臋 -mo偶liwo艣膰 rozwoju zawodowego -bogaty pakiet 艣wiadcze艅 socjalnychDo sk艂adania ofert zach臋camy osoby z niepe艂nosprawno艣ciami.Zak艂ad Ubezpiecze艅 Spo艂ecznych jest pracodawc膮 przyjaznym osobom z niepe艂nosprawno艣ciami. Stwarza pracownikom optymalne 艣rodowisko pracy, uwzgl臋dniaj膮c ich potrzeby. Istnieje mo偶liwo艣膰 dostosowania stanowiska pracy i jego wyposa偶enia do indywidualnych potrzeb os贸b z niepe艂nosprawno艣ciami.Wyposa偶enie stanowiska pracy: -sprz臋t komputerowy, -sprz臋t biurowy.Warunki wykonywania pracy: -spe艂niaj膮 warunki okre艣lone wymogami bhp i ppo偶. -polegaj膮 na obs艂udze komputera powy偶ej 4 godzin na dob臋-konieczno艣膰 poruszania si臋 po ca艂ym obiekcie -konieczno艣膰 odbywania podr贸偶y s艂u偶bowych -budynek 4-pi臋trowy z wind膮 oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb os贸b niepe艂nosprawnych -stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 i 2 pi臋trze -miejsce pracy dostosowane do os贸b poruszaj膮cych si臋 przy pomocy w贸zka inwalidzkiego -przy wej艣ciu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy -w bezpo艣rednim s膮siedztwie wej艣cia do budynku znajduj膮 si臋 miejsca parkingowe dla os贸b z niepe艂nosprawno艣ciami.
Zak艂ad Ubezpiecze艅 Spo艂ecznych Oddzia艂 w Bydgoszczy - 2020-07-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wyszukiwanie 艂adunk贸w na gie艂dzie transportowej i wpisywanie zlece艅 do programu transportowego
kontakt przez PUP - 2019-11-15 - Duchn贸w (mazowieckie)
WYKONYWANIE PRAC PORZ膭DKOWYCH, U呕YWANIE ZGODNIE Z PRZEZNACZENIEM OTRZYMANYCH 艢RODK脫W CZYSTO艢CI I SPRZ臉TU, WYKONYWANIE INNYCH PRAC W ZAKRESIE ZAJMOWANEGO STANOWISKA ZLECONYCH PRZEZ OPIEKUNA
kontakt przez PUP - 2018-01-15 - K臋dzierzyn-Ko藕le (opolskie)
Kierowca
ADAMCZAK Sp贸艂ka z o. o. - 2019-04-29 - Kamie艅 Pomorski (zachodniopomorskie)
obs艂uga opiekaczy kebaba, przygotowywanie potraw kuchni maroka艅skiej; godziny pracy: 10.00- 22.00
TOP Robert Stodulski - 2017-07-24 - S艂upsk (pomorskie)
Kompletacja zam贸wienia. Rozk艂adanie towaru. Uczestnictwo w inwentaryzacjach.
kontakt przez PUP - 2019-01-09 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Mistrz produkcji- wydzia艂 obr贸bki skrawaniem
P.P.U.H. AKPIL Kazimierz Anio艂 - 2017-08-07 - Pilzno (podkarpackie)
wykonywanie szalunk贸w, stemplowanie, zalewanie betonem, rozszalowywanie konstrukcji, praca na terenie Krakowa i okolic
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Do obowi膮zk贸w Pracownika ds. nadzoru inwestorskiego nale偶y:1. Pe艂nienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w bran偶y drogowej na podstawie dyspozycji Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju lub Koordynatora Wydzia艂u Inwestycji i Dr贸g - w zakresie opisanym w ustawie Prawo budowlane, a tak偶e:1) kontrola zgodno艣ci i prawid艂owo艣ci realizacji rob贸t z wytycznymi technologicznymi, obowi膮zuj膮cymi przepisami, normami, warunkami technicznymi, ofert膮 wykonawcy, i zawart膮 umow膮 na wykonanie rob贸t,2) prowadzenie regularnych inspekcji na terenie budowy w celu sprawdzenia jako艣ci wykonywanych rob贸t oraz wbudowywanych materia艂贸w, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowej oraz wiedz膮 techniczn膮 i obowi膮zuj膮cymi przepisami,3) sprawdzanie i zatwierdzanie do wbudowania w realizowanych obiektach materia艂贸w i wyrob贸w budowlanych, urz膮dze艅 oraz sprz臋tu - pod k膮tem ich dopuszczenia do stosowania w budownictwie, zgodnie z wymogami okre艣lonymi w obowi膮zuj膮cych normach i rozporz膮dzeniach,4) konsultowanie i uzgadnianie z Projektantami propozycji koniecznych zmian w dokumentacji projektowej, 5) dokonywanie odbior贸w rob贸t zanikaj膮cych, czynny udzia艂 w odbiorach cz臋艣ciowych, odbiorze ko艅cowym oraz przegl膮dach gwarancyjnych i pogwarancyjnych,6) rozliczenie rob贸t bran偶owych pod wzgl臋dem rzeczowym i finansowym, w tym: weryfikacja poprawno艣ci i zasadno艣ci zapis贸w zawartych w ksi膮偶kach obmiar贸w oraz 艣wiadectwach p艂atno艣ci lub innych kalkulacjach ko艅cowych w艂膮cznie z korekt膮 arytmetyczn膮 warto艣ci bran偶owych rob贸t budowlanych i kontrol膮 zgodno艣ci cen z cenami ofertowymi wykonawc贸w,7) sprawdzenie kompletno艣ci i prawid艂owo艣ci dokument贸w, przedk艂adanych przez wykonawc臋 rob贸t bran偶owych,8) podejmowanie decyzji o:a) dopuszczeniu materia艂贸w, prefabrykat贸w i wszystkich element贸w i urz膮dze艅 przewidzianych do wbudowania i wykorzystania przy realizacji rob贸t,b) zatwierdzeniu technologii proponowanych przez Wykonawc臋 rob贸t budowlanych,c) sprz臋cie i 艣rodkach transportu Wykonawcy rob贸t budowlanych,d) wstrzymaniu rob贸t prowadzonych w spos贸b zagra偶aj膮cy bezpiecze艅stwu lub niezgodnie z wymaganiami umowy na roboty budowlane;9) nadz贸r nad realizacj膮 postanowie艅 zawartych um贸w z wykonawcami oraz procedurami zmian ww. um贸w w odniesieniu do rob贸t bran偶owych, a w szczeg贸lno艣ci:- opiniowanie i zatwierdzanie koniecznych rozwi膮za艅 zamiennych,- opiniowanie i sprawdzanie kompletno艣ci oraz zasadno艣ci wniosk贸w sk艂adanych przez wykonawc贸w rob贸t bran偶owych, w tym poprawno艣ci kalkulacji cen rob贸t, dostaw i us艂ug;10) opiniowanie opracowa艅 projektowych, kosztorysowych oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru rob贸t budowlanych, sporz膮dzonych w toku realizacji um贸w na prace projektowe,11) nadz贸r nad realizacj膮 postanowie艅 umowy na prace projektowe w bran偶y drogowej.1. W zakresie udzielania zam贸wie艅 publicznych:1) przygotowywanie, prowadzenie post臋powa艅 oraz odbi贸r zam贸wie艅 na roboty, dostawy i us艂ugi o warto艣ci do 30 tys. euro zgodnie z wewn臋trznymi uregulowaniami Urz臋du Miasta Che艂m,2) szacowanie warto艣ci zam贸wie艅 na us艂ugi i dostawy oraz kosztorysowanie budowlanych rob贸t bran偶owych zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami,3) sporz膮dzanie opisu przedmiotu zam贸wienia na roboty budowlane, dostawy i us艂ugi zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami w tym zakresie,4) przygotowywanie istotnych postanowie艅 umowy na roboty budowlane dostawy lub us艂ugi,5) przygotowywanie propozycji warunk贸w udzia艂u wykonawc贸w w post臋powaniach o udzielenie zam贸wienia publicznego,6) redagowanie wyja艣nie艅 do zapyta艅 wykonawc贸w, z艂o偶onych w trakcie prowadzonych post臋powa艅 o udzielenie zam贸wienia publicznego i dotycz膮cych zagadnie艅 merytorycznych prowadzonej sprawy,7) udzia艂 w pracach komisji przetargowych oraz rekomendowanie wyboru ofert najkorzystniejszych w post臋powaniach do 30 tys. euro.1. W zakresie planowania bud偶etu Departamentu Inwestycji i Rozwoju:1) szacowanie warto艣ci zam贸wie艅 na us艂ugi i dostawy oraz kosztorysowanie budowlanych rob贸t bran偶owych zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami,2) przedk艂adanie propozycji cz臋艣ci opisowej zada艅 inwestycyjnych, zg艂aszanych do projektu uchwa艂y bud偶etowej Miasta Che艂m lub innych materia艂贸w planistycznych i sprawozdawczych.2. W zakresie obowi膮zk贸w Prezydenta Miasta Che艂m jako zarz膮dcy dr贸g publicznych i wewn臋trznych w granicach administracyjnych miasta Che艂m:1) sporz膮dzanie informacji i sprawozda艅 (w tym sprawozdania z wykonania bud偶etu) dla potrzeb Departamentu Inwestycji i Rozwoju UM Che艂m i innych kom贸rek organizacyjnych Urz臋du Miasta Che艂m, organ贸w kontroli, GUS i innych,2) przygotowywanie projekt贸w uchwa艂 w sprawie ustalenia przebiegu i nadania lub pozbawienia kategorii drogi w granicach administracyjnych miasta Che艂m.1. W zakresie powierzonych spraw:1) terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw a偶 do ich zako艅czenia, w tym przygotowywanie projekt贸w korespondencji, protoko艂贸w i notatek, redagowanie dokument贸w sprawy oraz ich oraz archiwizowane zgodnie z obowi膮zuj膮c膮 Instrukcj膮 Kancelaryjn膮.2) prowadzenie powierzonych spraw z do艂o偶eniem nale偶ytej staranno艣ci, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami i poleceniami prze艂o偶onego,3) wykonywanie innych prac poleconych przez prze艂o偶onego, o ile dotycz膮 tre艣ci danego stosunku pracy i nie s膮 sprzeczne z prawem.1. W zakresie wsp贸艂pracy z innymi kom贸rkami Urz臋du Miasta Che艂m:1) wsp贸艂praca z Departamentem Finans贸w w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczania powierzonych zada艅, w tym przygotowywania dowod贸w OT po zako艅czeniu ich realizacji,2) 艣cis艂a wsp贸艂praca z Wydzia艂em Wydzia艂 Projekt贸w i Funduszy Europejskich poprzez przygotowywanie cz臋艣ci merytorycznej wniosk贸w o dofinansowanie zada艅 inwestycyjnych ze 艣rodk贸w zewn臋trznych,3) realizacja inwestycji wsp贸艂finansowanych ze 艣rodk贸w zewn臋trznych w tym funduszy pomocowych, dotacji celowych i innych,4) pe艂nienie funkcji asystenta Koordynatora Projektu wsp贸艂finansowanego ze 艣rodk贸w zewn臋trznych na podstawie dyspozycji Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju lub jego zast臋pcy,5) wykonywanie innych zada艅 i prac na rzecz innych kom贸rek Urz臋du Miasta Che艂m w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego wy艂膮cznie w uzgodnieniu z bezpo艣rednim prze艂o偶onym.1. W zakresie wsp贸艂pracy w Wydziale Inwestycji i Dr贸g oraz w stosunku do pracownik贸w Departamentu Inwestycji i Rozwoju a tak偶e innych kom贸rek Urz臋du Miasta Che艂m:1) zast臋powanie innych pracownik贸w Wydzia艂u Inwestycji i Dr贸g w czasie ich nieobecno艣ci,2) przestrzeganie zasad wsp贸艂偶ycia spo艂ecznego,3) przestrzeganie postanowie艅 Kodeksu Etyki pracownik贸w samorz膮dowych Urz臋du Miasta Che艂m.
Urz膮d Miasta Che艂m - 2019-07-22 - Che艂m (lubelskie)
Praca na hali sprzeda偶y,obs艂uga kasy,obs艂uga klient贸w,wyk艂adanie towaru (praca na stanowisku mi臋snym)
DINO POLSKA SP脫艁KA AKCYJNA KROTOSZYN - 2016-06-01 - K臋b艂owo (wielkopolskie)
wykonywanie instalacji elektrycznych
FORTUNOV LLC Sp. z o.o. - 2017-02-16 - Pozna艅 (wielkopolskie)
Sadzenie sadzonek drzew i krzew贸w, piel臋gnowanie upraw m艂odnik贸w i drzewostan贸w, budowa ogrodze艅 upraw le艣nych.
PPHU TIMBERPOL Anna Kobyla艅ska - 2018-06-27 - Rudy (艣l膮skie)