STANOWISKO PRACY DS. EKONOMICZNYCH GMINNYCH I POWIATOWYCH JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH ORAZ ANALIZ PORÓWNAWCZYCH W WYDZIALE EDUKACJI Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku

Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. EKONOMICZNYCH GMINNYCH I POWIATOWYCH JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH ORAZ ANALIZ PORÓWNAWCZYCH W WYDZIALE EDUKACJI

Wynagrodzenie: od 2 400 PLN

Zakres obowiązków: Stanowisko ds. ekonomicznych gminnych i powiatowych jednostek oświatowych oraz analiz porównawczych zajmuje się między innymi prowadzeniem całokształtu spraw finansowo ekonomicznych gminnych i powiatowych jednostek oświatowych.Ważniejsze zadania: 1.gromadzenie i analizowanie danych oraz opracowywanie planów budżetowych dla liceów ogólnokształcących, szkół zawodowych, internatów, Ośrodka Szkolno Wychowawczego, Centrum Kształcenia Praktycznego, Poradni Psychologiczno Pedagogicznej i Młodzieżowego Domu Kultury;2.opracowywanie zbiorczego zestawienia planów finansowych w rozbiciu na rozdziały, w tym w.w. jednostek;3.bieżące analizowanie budżetu poszczególnych jednostek występowanie i ustalanie zmian w układzie wykonawczym analizowanie i opracowywanie wniosków o zmiany w budżecie zgodnie z procedurami;4.analizowanie zatrudnienia i wykorzystania funduszu płac w szkołach i placówkach oświatowych na podstawie miesięcznych meldunków;5.analizowanie poniesionych w danym roku wydatków na wynagrodzenia nauczycieli zatrudnionych w szkołach ponadgimnazjalnych i placówkach oświatowych oraz analizowanie średniego wynagrodzenia nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego;6.sporządzanie i przedstawianie sprawozdania z analizy wydatków na wynagrodzenia nauczycieli regionalnej izbie obrachunkowej, organowi stanowiącemu JST, dyrektorom szkół i związkom zawodowym, sporządzanie zestawień zbiorczych z Powiatu;7.prowadzenie spraw związanych z finansowaniem dokształcania i doskonalenia zawodowego nauczycieli: a) planowanie, podział środków,b) przekazywanie środków do poszczególnych jednostek analiza,c) sprawozdania z wykonania (Gmina i Powiat). Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.Umowa na czas określony- 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.

Data publikacji: 2017-02-28

Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)

Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Stanowisko ds. ekonomicznych gminnych i powiatowych jednostek oświatowych oraz analiz porównawczych zajmuje się między innymi prowadzeniem całokształtu spraw finansowo ekonomicznych gminnych i powiatowych jednostek oświatowych.Ważniejsze zadania: 1.gromadzenie i analizowanie danych oraz opracowywanie planów budżetowych dla liceów ogólnokształcących, szkół zawodowych, internatów, Ośrodka Szkolno Wychowawczego, Centrum Kształcenia Praktycznego, Poradni Psychologiczno Pedagogicznej i Młodzieżowego Domu Kultury;2.opracowywanie zbiorczego zestawienia planów finansowych w rozbiciu na rozdziały, w tym w.w. jednostek;3.bieżące analizowanie budżetu poszczególnych jednostek występowanie i ustalanie zmian w układzie wykonawczym analizowanie i opracowywanie wniosków o zmiany w budżecie zgodnie z procedurami;4.analizowanie zatrudnienia i wykorzystania funduszu płac w szkołach i placówkach oświatowych na podstawie miesięcznych meldunków;5.analizowanie poniesionych w danym roku wydatków na wynagrodzenia nauczycieli zatrudnionych w szkołach ponadgimnazjalnych i placówkach oświatowych oraz analizowanie średniego wynagrodzenia nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego;6.sporządzanie i przedstawianie sprawozdania z analizy wydatków na wynagrodzenia nauczycieli regionalnej izbie obrachunkowej, organowi stanowiącemu JST, dyrektorom szkół i związkom zawodowym, sporządzanie zestawień zbiorczych z Powiatu;7.prowadzenie spraw związanych z finansowaniem dokształcania i doskonalenia zawodowego nauczycieli: a) planowanie, podział środków,b) przekazywanie środków do poszczególnych jednostek analiza,c) sprawozdania z wykonania (Gmina i Powiat). Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.Umowa na czas określony- 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. EKONOMICZNYCH GMINNYCH I POWIATOWYCH JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH ORAZ ANALIZ PORÓWNAWCZYCH W WYDZIALE EDUKACJI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 08.03.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: 1.obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;2.pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;3.wykształcenie wyższe: ekonomiczne, finansowe, rachunkowość;4.co najmniej 3-letni staż pracy;5.znajomość obsługi komputera oraz systemów informatycznych;6.dobra znajomość ustawy o finansach publicznych;7.kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią;8.pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; 9.dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej. Wymagania dodatkowe: 1.mile widziane doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego lub administracji publicznej;2.mile widziana znajomość języków obcych;3.umiejętność poprawnego formułowania pism urzędowych;4.umiejętność pracy w zespole; 5.odporność na stres; 6.dobra organizacja pracy własnej, sumienność, odpowiedzialność, terminowość; 7.komunikatywność.

Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1.życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;2.list motywacyjny;3.dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów);4.kserokopie świadectw pracy, a w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego;5.kwestionariusz osobowy;6.oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz oświadczenie o niekaralności;7.inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.);8.kserokopia dowodu osobistego (str. 1 i 2), w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego inny dokument potwierdzający tożsamość;9.w przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie unieważnić procedurę naboru.Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pok. 100, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem:Nabór na stanowisko ds. ekonomicznych gminnych i powiatowych jednostek oświatowych oraz analiz porównawczych w Wydziale Edukacji w terminie do dnia 06 marca 2017 r. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru. Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych.Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane przez okres dwóch lat w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku. Po upływie tego okresu dokumenty kandydatów zostaną przekazane do archiwum zakładowego w trybie i na warunkach określonych w instrukcji archiwalnej (rozporządzenie Prezesa RM z dnia 18.01.2011r.). Kandydaci, którzy nie wygrali postępowania, mogą odebrać dokumenty aplikacyjne w Wydziale Zarządzania Kadrami. Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił 6,28%.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Słupsk

Gmina pracodawcy: Słupsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Słupsk

Ulica pracodawcy: Zwycięstwa

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data dodania oferty pracy: 28.02.2017

Oferta pracy ważna do: 06.03.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 28.02.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 28.02.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

KIEROWCA SAMOCHODU KAT B - od 2 100 PLN

Przewożenie towaru (podłoże ogrodnicze) do klienta
MAWI- WIŚNIEWSKI ANDRZEJ - 2018-04-04 - Łapy (podlaskie)

KUCHARZ - do 2 200 PLN

przygotowywanie posiłków kuchni międzynarodowej (ukraińskiej, rosyjskiej, włoskiej), praca co drugi dzień w godz. 11.00-23.00
RISTORANTE&PIZZERIA ESPRESSO SWACHA MONIKA - 2017-12-10 - Zgorzelec (dolnośląskie)

BRUKARZ - 12 - 13 PLN

kostka brukowa i krawężniki
Firma Handlowo- Usługowa Jan Wiora - 2015-12-17 - Siemianowice Śląskie (śląskie)

SAMODZIELNY REFERENT - 3 300 - 3 800 PLN

- Prace administracyjne, pisanie, redagowanie pism, prowadzenie spraw związanych z umowami, grantami,. Prowadzenie spraw związanych z działalnością usługową jednostek SUM, obsługa administracyjna systemu POLON. - Wynagrodzenie: 3300-3800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Później umowa na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie wyższe preferowane prawnicze, administracyjne, ekonomiczne. Udokumentowane co najmniej roczne doświadczenie zawodowe na stanowiskach administracyjnych. Znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego. Umiejętność redagowania pism urzędowych. Umiejętność samodzielnej organizacji pracy, systematyczność, skrupulatność. Kontakt wyłącznie e-mail: edrzezdzon (at) sum.edu.pl
ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH - 2017-05-24 - Katowice (śląskie)

STANOWISKO DS. ZABEZPIECZEŃ I SANKCJI - od 2 300 PLN

Zabezpieczanie należności z tytułu składek i nienależnie pobranych świadczeń, stosowanie sankcji i środków dyscyplinujących.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych O/Biłgoraj - 2018-04-18 - Zamość (lubelskie)

SPRZEDAWCA - KASJER - od 2 100 PLN

oibsługa klienta, zamawianie i wykładanie towaru
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Bierzwnica (zachodniopomorskie)

NAUCZYCIEL WYCHOWANIA FIZYCZNEGO - od 1 020 PLN

Prowadzenie zajęć z wychowania fizycznego w klasie IV szkoły podstawowej.
Zespół Szkół i Przedszkola im. Ks. Prof. Józefa Tischnera - 2017-07-21 - Domosławice (małopolskie)

PRACE OGRODNICZE - od 13 PLN

prace ogrodnicze, pomoc przy zbiorze pomidora i ogórka
OTTO WORK FORCE SOLUTIONS Sp. z o.o. z siedzibą w Bielanach Wrocławskich - 2017-09-29 - Międzybłocie (wielkopolskie)

ANIMATOR REKREACJI I ORGANIZACJI CZASU WOLNEGO - 13 - 15,5 PLN

Ogólny zakres obowiązków: nadzór nad bezpieczeństwem dzieci, organizacja zabaw i gier dla dzieci, prowadzenie animacji z dziećmi podczas przyjęć, moderowanie programów zajęć dla gości zagranicznych. Wykształcenie mile widziane wyższe pedagogiczne/psychologiczne/nauczanie wczesnoszkolne; umiejętności: organizacja zabaw, nawiązywanie kontaktów z dziećmi, uprawnienia: mile widziane uprawnienia pedagogiczne. Doświadczenie zawodowe min. 5 lat pracy z dziećmi. Mile widziana znajomość j. ukraińskiego. Miejsce wykonywania pracy w Lublinie.
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Lublin (lubelskie)

CIEŚLA - od 2 200 PLN

Budowanie konstrukcji drewnianych. Układanie elewacji drewnianych.
MARCIN BRZÓSKA 1.TARTAK ''GRAND'' 2.POLE NAMIOTOWE ''ZŁOTE PIASKI'' - 2017-08-21 - Gdynia (pomorskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 200 PLN

Obsługa klientów w zakresie usług pocztowych, przyjmowanie wpłat
POCZTA POLSKA S.A. - 2017-06-19 - Baranów (wielkopolskie)

STRAŻNIK - od 1 000 PLN

Ochrona obiektu na terenie Nowej Soli i okolic.
Zakład Usługowo-Budowlany "WIW-BUD" Andrzej Waszak - 2016-06-14 - Nowa Sól (lubuskie)

POKOJOWA - od 1 850 PLN

Sprzątanie pomieszczeń hotelowych (pokoi, łazienek, korytarzy), uzupełnianie minibarów w pokojach
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Tarnów (małopolskie)

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-KSIĘGOWY - do 1 850 PLN

prowadzenie księgowości, kadry i płace, dokumentacja do ZUS
Firma Doradczo Wydawnicza "Consilium" - Krzysztof Sygnecki - 2016-06-06 - Łuków (lubelskie)

STANOWISKO PRACYDS. OCHRONY WÓD I GLEBW REFERACIE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKAWYDZIAŁU GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA - od 2 400 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Realizacja zadań dotyczących ochrony wód i gleb.Ważniejsze zadania: przygotowywanie projektów pozwoleń wodnoprawnych oraz prowadzenie innych spraw wynikających z ustawy Prawo wodne, będących w kompetencji Wydziału; przygotowywanie projektów decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz prowadzenie wymaganych w tym zakresie rejestrów i sprawozdawczości; przygotowywanie projektów pozwoleń zintegrowanych dla instalacji, której funkcjonowanie ze względu na rodzaj i skalę prowadzonej w niej działalności może powodować znaczne zanieczyszczenie poszczególnych elementów przyrodniczych dla środowiska jako całości; prowadzenie ewidencji zbiorników bezodpływowych oraz przydomowych oczyszczalni ścieków oraz sprawozdawczości w tym zakresie; przygotowywanie projektów decyzji na podstawie art. 29 ustawy Prawo wodne; przygotowywanie projektów zezwoleń na prowadzenie przez przedsiębiorców działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych oraz kontrola działalności gospodarczej przedsiębiorcy w tym zakresie; gromadzenie wykazów właścicieli nieruchomości, z którymi zawarli lub rozwiązali umowy przedsiębiorcy prowadzący działalność w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych; bieżąca kontrola z przebiegu realizacji zadań uwzględnionych w Krajowym Programie Oczyszczania Ścieków Komunalnych w zakresie zadań realizowanych przez Spółkę z o. o. Wodociągi Słupsk na terenie miasta Słupska; nadzór nad prawidłową realizacją obowiązującego na obszarze gminy regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków oraz nad działalnością przedsiębiorstw wodociągowo kanalizacyjnych, prowadzących na terenie gminy działalność w tym zakresie; prowadzenie spraw, w tym rozpatrywanie skarg i wniosków, związanych z działalnością jednoosobowej Spółki z o.o. Gminy Słupsk - Wodociągi Słupsk; wydawanie kart wędkarskich oraz kart łowiectwa podwodnego jak również wykonywanie innych zadań gminy i powiatu wynikających z ustawy o rybactwie śródlądowym.Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w terenie; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto-w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-05-17 - Słupsk (pomorskie)

OBSŁUGA KASY FISKALNEJ. - od 13 PLN

- HR Work Force (APT 6474) jest szybko u dynamicznie rozwijającą się agencją na rynku pośrednictwa pracy. W chwili obecnej poszukujemy osób do obsługi kasy fiskalnej.- Obsługa kasy fiskalnej w sklepie. Atrakcyjna stawka godzinowa. Możliwość ułożenia elastycznego grafiku. Możliwość podjęcia stałej współpracy. Miejsce pracy MAKRO - SOSNOWIEC. Poszukiwane zarówno kobiety jak i mężczyźni.- Wynagrodzenie: 13 zł/brutto. Praca na umowę zlecenie na 1 miesiąc.- Zlecenie wykonywane według elastycznego grafiku. Wykształcenie bez znaczenia. Doświadczenie nie jest wymagane. Wymagana książeczka sanepid. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (9:00-16:00) (667-921-928).
"HR WORK FORCE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-04 - Sosnowiec (śląskie)

PRACOWNIK BIUROWY + ST POWER - 997,4 PLN

- obsł. urządzeń biurowych,- prowadz. kalendarza spotkań,- umawianie spotkań,- obsł. korespondencji.
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Łódź (łódzkie)

TECHNIK PRAC BIUROWYCH (REFUNDACJA CZĘŚCI KOSZTÓW ZATRUDNIENIA DLA OSÓB DO 30 ROKU ŻYCIA) - od 2 000 PLN

obsługa urządzeń biurowych, ( komputer, drukarka, ksero, skaner, gilotyna, bigownica, ploter
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Gorlice (małopolskie)

ZBROJARZ - od 13,5 PLN

Prace zbrojarskie.Miejsce pracy: Kraków i okolice.
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Kraków (małopolskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2 100 PLN

.
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Kowal (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK BIUROWY-RECEPCJONISTA - od 1 000 PLN

Wykształcenie średnie, znajomość obsługi komputera (WORD, EXCEL). doświadczenie w pracy kierowaniem grupą ludzi, umiejętność efektywnej pracy w zespole, samodzielność, rzetelność, zaangażowanie. Wynagrodzenie do uzgodnienia. Praca na 1/2 etatu lub w weekendy. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: d.modzelewski (at) stomadental.pl.
LABORATORIUM INŻYNIERII DENTYSTYCZNEJ CAD/CAM YELLOW - MED GABRIELA KAMIŃSKA, STOMA-DENTAL, WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ YEL - 2017-08-01 - Rybnik (śląskie)

KSIĘGOWY - 997,4 PLN

układanie,archiwizowanie dokumentów,księgowanie w rejestrze dat,sporządzanie listy płac
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Chrzanów (małopolskie)

LOGISTA/DYSPOZYTOR - do 18,5 PLN

zarządzanie taborem, planowanie tras, zarządzanie bazami danych. CV przesyłać na adres e-mail: kontakt (at) ekofiuk.pl
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe EKO-FIUK s.k. Połczyn Zdrój - 2016-02-12 - Połczyn-Zdrój (zachodniopomorskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWYWANIA PRZESYŁEK - do 15 PLN

- opracowywanie przesyłek i przekazów pocztowych, - podział listów wg PNA (Pocztowych Numerów Adresowych), - sporządzanie stosowanej dokumentacji eksploatacyjnej, - zapewnienie bezpieczeństwa przebiegu przesyłek i przekazów pocztowych. Praca trzyzmianowa. Oferta dostępna w sali B. Kontakt z pracodawcą: dokument CV wraz z informacją o stanowisku pracy bardzo proszę nadsyłać w formie elektronicznej na adres: malgorzata.piaskowska (at) poczta-polska.pl lubmalgorzata.kasinska (at) poczta-polska.pl DO DNIA 22.01.2017r.
Poczta Polska S.A. - 2017-01-11 - Wrocław (dolnośląskie)

SPRZĄTACZKA BIUROWA - od 2 100 PLN

sprzątanie pomieszczeń biurowych, socjalnych, szatni
kontakt przez OHP - 2018-04-19 - Chorzów (śląskie)

KIEROWCA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO (DOPOSAZENIE STANOWISKA PRACY) - od 2 000 PLN

dostarczenie pizzy pod adres wskazany przez klienta
kontakt przez PUP - 2017-12-10 - Gorlice (małopolskie)

PRACOWNIK MYJNI - od 2 500 PLN

mycie pojazdów- pracownik myjni
"AUTO SERWIS " OGUMIENIE - MYJNIA MONIKA DRĘŻEK - 2018-07-03 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)

OPERATOR PRAS KRAWĘDZIOWYCH - od 2 500 PLN

obróbka plastyczna blach
STARPOL II Sp. z o. o. - 2018-03-14 - Starachowice (świętokrzyskie)