STANOWISKO PRACY DS. EKONOMICZNO ROZLICZENIOWYCHW WYDZIALE GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku

Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. EKONOMICZNO ROZLICZENIOWYCHW WYDZIALE GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI

Wynagrodzenie: od 2 400 PLN

Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za prace związane głównie z wystawianiem dokumentów księgowych dotyczących Wydziału Gospodarki Nieruchomościami.Ważniejsze zadania: wystawianie faktur VAT (korekt, not korygujących, itp.) i fiskalizacja w zakresie pracy Wydziału; prowadzenie rejestrów sprzedaży; roczna synchronizacja i weryfikacja danych przesyłanych z programu ewidencji gruntów i budynków do systemu księgowo rozliczeniowego dotyczących opłat za użytkowanie wieczyste; przygotowywanie dokumentów księgowych (OT, PT, LT, itp.) i ich rejestracja; weryfikacja ewidencji księgowej środków trwałych w zakresie pracy Wydziału; weryfikacja aktów notarialnych, w tym wprowadzanie zmian dotyczących prawa użytkowania wieczystego w systemie elektronicznym.4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym, długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej, wymuszona pozycja ciała, budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wynagrodzenie zasadnicze ok. 2400 zł brutto. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.

Data publikacji: 2016-11-10

Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)

Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za prace związane głównie z wystawianiem dokumentów księgowych dotyczących Wydziału Gospodarki Nieruchomościami.Ważniejsze zadania: wystawianie faktur VAT (korekt, not korygujących, itp.) i fiskalizacja w zakresie pracy Wydziału; prowadzenie rejestrów sprzedaży; roczna synchronizacja i weryfikacja danych przesyłanych z programu ewidencji gruntów i budynków do systemu księgowo rozliczeniowego dotyczących opłat za użytkowanie wieczyste; przygotowywanie dokumentów księgowych (OT, PT, LT, itp.) i ich rejestracja; weryfikacja ewidencji księgowej środków trwałych w zakresie pracy Wydziału; weryfikacja aktów notarialnych, w tym wprowadzanie zmian dotyczących prawa użytkowania wieczystego w systemie elektronicznym.4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym, długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej, wymuszona pozycja ciała, budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wynagrodzenie zasadnicze ok. 2400 zł brutto. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. EKONOMICZNO ROZLICZENIOWYCHW WYDZIALE GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 15.11.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; wykształcenie: wyższe o profilu: administracja, ekonomia, zarządzanie i marketing bez wymaganego stażu pracy lub średnie o profilu: administracja, ekonomia z wymaganym 3-letnim stażem pracy; znajomość obsługi komputera oraz systemów informatycznych; kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 24 stycznia 2007r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej ( Dz. U. z 2007r. Nr 13, poz. 82 ).2. Wymagania dodatkowe: mile widziany staż pracy pracy w księgowości; mile widziana praca w jednostkach samorządu terytorialnego; znajomość przepisów ustawy o podatku od towarów i usług, ustawy o rachunkowości, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy Kodeks Cywilny oraz rozporządzenia rady Ministrów w sprawie Klasyfikacji Środków Trwałych (KŚT); komunikatywność; odporność na stres; umiejętność argumentowania; umiejętność pracy w zespole; umiejętność pracy pod presją czasu.Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.

Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty: życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej; list motywacyjny; dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); kserokopie świadectw pracy, a w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego; kwestionariusz osobowy; oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych; oświadczenie o niekaralności; inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.); kserokopia dowodu osobistego (str. 1 i 2), w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego inny dokument potwierdzający tożsamość; w przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność; dokument potwierdzający znajomość języka polskiego dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego (określony w załączniku nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej).6. Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie unieważnić procedurę naboru.7. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. ekonomiczno - rozliczeniowych w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami, w terminie do dnia 14 listopada 2016 roku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą :Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru.Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Słupsk

Gmina pracodawcy: Słupsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Słupsk

Ulica pracodawcy: Zwycięstwa

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 10.11.2016

Data dodania oferty pracy: 09.11.2016

Oferta pracy ważna do: 14.11.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 09.11.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 09.11.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK BIUROWY - od 2 400 PLN

OBSŁUGA SEKRETARIATU
"TRANS-GROSZ" SPÓŁKA Z O.O. - 2017-01-04 - Dębica (podkarpackie)

PRACOWNIK OGÓLNOBUDOWLANY (ZE ZNAJOMOŚCIĄ PRAC CIESIELSKICH, ZBROJARSKICH, MURARSKICH) - 1 850 - 2 200 PLN

Układanie szalunków, kręcenie cęgami lub kluczykiem.
SN STRUKTON Sp. z o. o. - 2016-06-09 - Gdańsk (pomorskie)

OPERATOR WYTŁACZARKI DO FOLII/ OPERATOR ZGRZEWARKI DO FOLII - 2 500 - 4 000 PLN

Obsługa maszyny do produkcji folii (ustawianie parametrów wedłyg zlecenia produkcyjnego), odbiór folii z maszyny i pakowanie (ustawianie na palecie), mierzenie grubości, długości folii, itp.Obsługa maszyny zgrzewającej, odbiór opakowan zmaszyny i pakowanie do opakowań zbiorczych, beżąca kontrola jakości towaru.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "FOLPAK" Baranowski Andrzej i Teresa spółka cywilna - 2016-07-14 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 200 PLN

Profesjonalna obsługa klientów, sprzedaż usług i produktów oferowanych przez pocztę, udzielanie informacji o świadczonych usługach. Praca na umowę o pracę (możliwość pracy na umowę zlecenie 15 zł brutto/godz.) w godz. 8-16, 12-20 w Ustroniu Morskim. Praca sezonowa.
POCZTA POLSKA S.A. - 2017-06-05 - Ustronie Morskie (zachodniopomorskie)

FIZJOTERAPEUTA - od 1 300 PLN

Usługi fizjoterapeutyczne wg zleceń lekarskich dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w WilkowicachPraca w ramach umowy o pracę na okres próbny 3 m-cy z możliwością przedłużenia. Praca w godzinach 7.00-15.00 w systemie dwuzmianowym na 1/2 etatu.Wynagrodzenie od 1300,00 zł brutto.
Dom Pomocy Społecznej w Wilkowicach - 2018-04-12 - Wilkowice (śląskie)

STANOWISKO DS. ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI - od 2 100 PLN

Pracownik zapewnia właściwą realizację zadań przez utrzymanie i użytkowanie obiektów w oddziale i podległych jednostkach
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze - 2018-02-05 - Zielona Góra (lubuskie)

STANOWISKO DS. PUBLICZNEGO TRANSPORTU ZBIOROWEGO - 997,4 PLN

Staż EFS -30, EFS 30+Obsługa urządzeń biurowych,archiwizowanie dokumentów,pomoc przy obsłudze petentów Referatu Komunikacji,- przygotowywanie korespondencji do wysyłki
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Sulęcin (lubuskie)

SPRZEDAWCA, PRACOWNIK STACJI PALIW - 997,4 PLN

obsługa klienta, wystawianie faktur, tankowanie paliw
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Sikórz (mazowieckie)

PIEKARZ STOŁOWY - od 2 000 PLN

Piekarz stołowy
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Uciechów (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KLIENTA - PELPLIN - od 1 050 PLN

- Obsługa klienta- Miejsce pracy: Pelplin- Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym na adres: rekrutacje-gdansk (at) poczta-polska.pl
POCZTA POLSKA S.A. - 2018-03-19 - Pelplin (pomorskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI RECEPCJI I SERWISU - 1 017,4 PLN

sprzedaż usług hotelarskich i gastronomicznych zgodnie z ofertą hotelu oraz realizacja zamówień i życzeń gości hotelowych
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Piła (wielkopolskie)

PALACZ - PRACOWNIK KOTŁOWNI - od 2 600 PLN

konserwacja kotłów c.o., usuwanie usterek mechanicznych, wykonywanie prac gospodarczych na terenie kotłowni, wykorzystywanie automatyki kotłów do optymalnego badania, prowadzenie dokumentacji stanowiskowej, wykonywanie wszelkich poleceń przełożonego
DESTYLACJE POLSKIE Sp. z o.o. - 2018-04-09 - Oborniki (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI SEKRETARIATU - od 2 000 PLN

prowadzenie sekretariatu i spraw dot. organów samorządowych (w tym sporządzanie protokołów z obrad prezydium i plenum RO).
Opolska Spółdzielnia Mieszkaniowa "Przyszłość" - 2016-09-06 - Opole (opolskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

Obsługa klienta w sklepie spożywczym, praca w godz. od 5.00 do 21.00
Błachut Bogusława Sklep Spożywczo-Przemysłowy - 2017-05-10 - Stanisław Górny (małopolskie)

STANOWISKO DS PŁAC - od 2 000 PLN

a)obliczanie wynagrodzeń pracowników szkoły oraz sporządzanie list płac,b)prowadzenie kasy oraz właściwe przechowywanie wartości pieniężnych wraz ze sporządzeniem całokształtu dokumentacji kasowej,c)prowadzenie ewidencji środków trwałych,d)prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniami społecznymi pracowników,e)wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobków pracowników szkoły,f)obliczanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych g)sporządzanie zeznań podatkowych,h)sporządzenie przelewów,i)prowadzenie obsługi księgowej ZFŚS,j)sporządzanie sprawozdań do GUS,k)sporządzanie sprawozdań do SIO w zakresie płac,l)prawidłowe przechowywanie i archiwizowanie dokumentów płacowych.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 5 im. Leszka Kołakowskiego w Kożuchowie - 2017-08-18 - Kożuchów (lubuskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - od 1 750 PLN

- odpowiada za opracowanie wdowom i wdowcom po inwalidach wojennych i osobach represjonowanych stosownych zaświadczeń- odpowiada za opracowanie decyzji w zakresie ustalania prawa do świadczeń emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji- odpowiada za opracowanie decyzji w zakresie ustalania prawa do dodatków do świadczeń emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji- odpowiada za opracowywanie wniosków i zawiadomienia o realizacji decyzji o świadczeniu w drodze wyjątku przyznawanego przez Prezesa Zakładu- odpowiada za opracowywanie zawiadomienia o realizacji decyzji Prezesa Rady Ministrów- odpowiada za kompletowanie wniosków o świadczenia emerytalne i rentowe podlegające koordynacji na podstawie umów międzynarodowych- odpowiada za opracowanie decyzji w zakresie zmian w uprawnieniach lub wysokości świadczeń emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji- odpowiada za opracowanie spraw nie wymagających wydania decyzji w zakresie świadczeń emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji- odpowiada za opracowanie potrąceń ze świadczeń na podstawie przepisów emerytalno-rentowych- odpowiada za opracowanie rozliczeń świadczeń emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji w związku z osiągniętym przychodem- odpowiada za opracowanie wyrównań do wysokości należnych świadczeń emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji- odpowiada za opracowanie spraw emerytalno-rentowych w zakresie wykonania wyroków i postanowień sądu
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Olsztynie - 2015-12-01 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)

STANOWISKO DS. KANCELARYJNYCH WYDZ. ORG. ST (FP)M - 997,4 PLN

pomoc w organizowaniu eventów, wydarzeń wystawienniczych i innych imprez organizowanych poza siedzibą urzędu;udział w organizowanych wydarzeniach wystawienniczych;pomoc przy wyborze, edycji i archiwizacji materiałów promocyjnych;wsparcie Zespołu w zakresie prowadzenia działalności marketingu i promocji poprzez: wsparcie działań w obszarze social media i marketingu internetowego, pomoc przy organizowaniu i wdrażaniu Systemu Identyfikacji Wizualnej oraz innych przedsięwzięć w zakresie promocji działań urzędu, wsparcie przy przygotowaniu materiałów do druku;pomoc przy prowadzeniu materiałów związanych z bieżącą działalnością;prowadzenie materiałów archiwalnych;prowadzenie bieżącej korespondencji;zadania pomocnicze na stanowisku ds. kancelaryjnych;przygotowywanie projektów pism;prowadzenie dokumentacji zdawczo-odbiorczej;rejestracja pism przychodzących i wychodzących;archiwizacja dokumentacji;udzielanie interesantom informacji o zakresie działania PUP w Łodzi i kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych;prowadzenia terminarza zajęć Dyrektorów PUP w Łodzi;przyjmowanie meldunków, telefaksów, komunikatów i przekazywanie ich do Dyrekcji PUP w Łodzi;nadawanie telefaksów;przyjmowanie i przekazywanie korespondencji do Dyrekcji PUP w Łodzi zgodnie z instrukcją kanelaryjną;przekazywanie zadekretowanej korespondencji do odpowiednich komórek organizacyjnych;obsługa narad i spotkań organizowanych przez Dyrektórów PUP w Łodzi;zawiadamianie pracowników o terminach narad organizowanych w PUP w Łodzi;kompletowanie protokołów ze spotkań Dyrektorów i interesantów;pomoc w prowadzeniu spraw związanych z zakupem i rozliczaniem biletów na przejazdy komunikacją miejską w celach służbowych.
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Łódź (łódzkie)

ROBOTNIK MAGAZYNOWY - od 13,7 PLN

Wymagane doświadczenie na stanowisku robotnik magazynowy w hurtowni warzyw i owoców; znajomość zasad BHP, ppoż. i ochorny środowiska, wiedza techniczna z branży instalacyjnej/grzewczej/sanitarnej/sieci wewnętrznych. Umiejętność prowadzenia wózków widłowych czołowych oraz wózków wysokiego składu, wymiany butli propan-butan. Mile widziane uprawnienia. Charakterystyka pracy:praca w hurtowni warzyw i owoców w godzinach wczesnoporannych lub wieczornych, przyjęcie towaru, inwentaryzacja, ważenie towaru, przenoszenie skrzynek (20-50 kg) z magazynu na sklep (wymagany brak przeciwwskazań zdrowotnych), układanie towaru (praca na hali w nieskiej temperaturze).Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
WEEME SYSTEM SP. Z O.O. - 2018-07-23 - Rybnik (śląskie)

STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ R117/1120-357/18 - od 2 100 PLN

Zapewnia obsługę kont płatników w zakresie rozliczeń.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2018-03-22 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK BUDOWLANY - od 2 500 PLN

budowy domów, zabudowy G-K, elewacje, prace wykończeniowe
WISŁA BUDUJE Marek Wisła - 2017-10-13 - Jankowice (dolnośląskie)

PRACOWNIK MAGAZYNOWY - od 2 000 PLN

Prace magazynowe w hurtowni ze stalą
STALHANDEL Robert Kwinto - 2016-06-02 - Międzyrzecz (lubuskie)

HODOWCA BYDŁA - 997,4 PLN

w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-01-18 - Głuszyn (podlaskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA ŁADUNKÓW - od 2 150 PLN

rozładunek i/lub załadunek samochodów, wymiana ładunku pocztowego, opracowywanie ładunków i przesyłek pocztowych, prowadzenie dokumentacji ekspolatacyjnej
POCZTA POLSKA S.A. - 2016-09-23 - Komorniki (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA ŁADUNKÓW - od 2 300 PLN

rozładunek i/lub załadunek samochodów, dokonywanie wymiany ładunków pocztowych, prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej, zapewnienie bezpieczeństwa ładunku pocztowego
POCZTA POLSKA S.A. - 2018-02-16 - Komorniki (wielkopolskie)

PRZYJMUJĄCY ZAKŁADY WZAJEMNE - 1 850 - 1 950 PLN

zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta zgodnie ze standardami firmy,obsługa komputera i kasy fiskalnej,przyjmowanie kuponów,dbanie o wizerunek i czystość lokalu
Star-Typ Sport Zaklady Wzajemne Sp.z o.o. - 2016-06-23 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI URZĄDZEŃ - od 2 000 PLN

- Przygotowywanie i realizacja oświetlenia scenicznego- Obsługa techniczna, programowanie urządzeń oświetleniowych- Przeglądy i konserwacja sprzętu oświetleniowego- Obsługa aparatury nagłaśniającej
MOK Miejski Ośrodek Kultury w Głogowie - 2016-09-08 - Głogów (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA W BRANŻY PRZEMYSŁOWEJ - 997,4 PLN

Sprzedawcy w branży przemysłowej
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - od 3 800 PLN

przewóz rzeczy na terenie całego kraju (CV na adres e-mail: michal (at) e-spedycja.eu)
E-spedycja Krański sp. jawna - 2016-01-21 - Wadowice (małopolskie)

SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

Praca w sklepie odzieżowym. Obsługa klienta. Sprzedaż odzieży.
Maluty Mirosław F.H.U. "MALUTY" - 2018-02-01 - Wadowice (małopolskie)