STANOWISKO DS. ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI Zielona Góra oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze

Stanowisko: STANOWISKO DS. ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI

Wynagrodzenie: od 2 100 PLN

Zakres obowiązków: Pracownik zapewnia właściwą realizację zadań przez utrzymanie i użytkowanie obiektów w oddziale i podległych jednostkach

Data publikacji: 2018-02-05

Lokalizacja: Zielona Góra (lubuskie)

Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Kupiecka 65, 65-426 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Pracownik zapewnia właściwą realizację zadań przez utrzymanie i użytkowanie obiektów w oddziale i podległych jednostkach

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zielona Góra

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zielona Góra

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zielona Góra

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: technik prac biurowych*

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
pożądane wyższe techniczne; uprawnienia do pełnienia funkcji inspektora nadzoru w specjalności budowlanej; umiejętność kosztorysowania robót budowlanych; wymagania dodatkowe: znajomość ustawy prawo budowlane, prawo zamówień publicznych, znajomość obsługi programu kosztorysowego NORMA, umiejętność obsługi pakietu MS Office, komunikatywność, rzetelność, dokładność, umiejętność planowania i organizowania pracy własnej, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych

Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze

Adres pracodawcy:
Szamocka 3,5, 01-748 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Ulica pracodawcy: Szamocka

Numer budynku pracodawcy: 3,5

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*

Data dodania oferty pracy: 06.02.2018

Oferta pracy ważna do: 14.02.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 06.02.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 05.02.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK BIUROWY - od 1 850 PLN

Realizacja bieżących zadań biurowych, nadzorowanie, zarządzanie obiegiem dokumentów, zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta, przygotowywanie ofert dla klientów.
PROTEKTOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-06-20 - Gdynia (pomorskie)

ŁADOWACZ NIECZYSTOŚCI STAŁYCH - od 2 250 PLN

odbioór śmieci z posesji
P.H.U. PAVER Karol Sienkiewicz - 2019-06-12 - Włoszczowa (świętokrzyskie)

STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ - od 2 300 PLN

Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2018-07-31 - Żary (lubuskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - od 2 000 PLN

Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju - 2017-04-18 - Biłgoraj (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU I MARKETINGU - od 2 000 PLN

-IDENTYFIKOWANIE OCZEKIWAŃ I POTRZEB KLIENTA-SPORZĄDZANIE OFERT, WYPISYWANIE FAKTUR-MONITOROWANIE RYNKU ORAZ RUCHÓW KONKURENCJI-KSZTAŁTOWANIE POZYTYWNEGO WIZERUNKU FIRMY-POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW-REALIZACJA WYZNACZONYCH PLANÓW
ELEMENT Bryja Urszula - 2017-06-28 - Rzeszów (podkarpackie)

PRACOWNIK BROWARU DS. OBSŁUGI MASZYNY ETYKIETUJĄCEJ - od 1 850 PLN

Obsługa maszyny etykietującej
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Bytów (pomorskie)

PRACOWNIK OGÓLNO-BUDOWLANY - 2 000 - 4 500 PLN

Proste prace montażowe, demontażowe, murarskie, ciesielskie, ręczne roboty ziemne.
Budownictwo i Nieruchomości - 2017-08-23 - Bochnia (małopolskie)

FARMACEUTA - od 1 850 PLN

sprzedaż leków
FARMAKOL S. J. Baduchowska, Gąska, Koktysz-Prez - 2016-07-21 - Ryki (lubelskie)

PRACOWNIK DO SPRAW UBEZPIECZEŃ - 1 017,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Lipsko (mazowieckie)

GŁÓWNY KSIĘGOWY/A - od 1 500 PLN

-prowadzenie rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami-wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi-prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej-dekretacja dokumentów księgowych-uzgadnianie sald rachunków z wierzycielami i dłużnikami-przygotowanie informacji oraz sporządzanie bilansu-prowadzenie sprawozdawczości budżetowej-prowadzenie nadzoru nad prawidlowością naliczania składek-prowadzenie rozliczeń inwentaryzacyjnych i likwidacji środków trwałych i wyposażenia-uzgadnianie i koordynowanie wielkości planów finansowych-nadzór nad prawidłowym stosowaniem przepisów ustawy prawo zamówień publicznych-sporządzanie naliczenia odpisów na ZFŚS-prowadzenie spraw kadrowych jednostki-wykonywanie innych nie wymienionych zadań, które wynikają z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez kierownika jednostki
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W OBRZYCKU - 2016-01-14 - Obrzycko (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. OCHRONY KRAJOBRAZU I PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO - od 2 100 PLN

Prowadzenie spraw związanych z ochroną krajobrazu rewitalizacją , przeprowadzaniem procedury planistycznej w zakresie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Ustka, współdziałanie ze stanowiskiem ds. promocji Gminy przy prowadzeniu ewidencji zabytków, tworzenie i realizacja Gminnego Programu Opikei nad zabytkami, współpraca z konserwatorem zabytków, współdziałanie z administracja rządową i samorządową w sprawach nadzoru inwestycyjno-budowlanego. Szczegółowy zakres zadań i wymagane dokumenty dostępne są na stronie internetowej Urzędu: bip.ustka.ug.gov.pl w zakładce Urząd Gminy - Nabór na stanowiska urzędnicze!! termin składania ofert upływa w dniu 24 września 2018 r. Umowa na 6 miesięcy; godziny pracy: 7.30- 15.30
Urząd Gminy Ustka - 2018-09-12 - Ustka (pomorskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - od 2 900 PLN

Opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecz. O/Gdańsk Inspektorat Gdynia - 2019-06-19 - Gdynia (pomorskie)

STANOWISKO DS. WYWŁASZCZEŃ I ZWROTÓW NIERUCHOMOŚCI W WYDZIALE GEODEZJI, KARTOGRAFII I MIENIA KOMUNALNEGOW URZĘDZIE MIASTA CHEŁM - od 2 000 PLN

1) prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie wywłaszczeń nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa i gminy,2) wypłata odszkodowań za wywłaszczone nieruchomości,3) wypłata odszkodowań za grunty zajęte pod drogi publiczne,4) prowadzenie postępowań o ograniczenie prawa własności do nieruchomości w związku z budową przesyłowych urządzeń podziemnych i nadziemnych,5) zlecanie wycen nieruchomości podlegających wywłaszczeniu,6) rozpatrywanie roszczeń o zwrot nieruchomości wywłaszczonych lub wykupionych, a niewykorzystywanych na cel zgodny z wywłaszczeniem,7) wnioskowanie do Sądu Rejonowego w Chełmie o wyrażenie zgody na złożenie kwoty odszkodowania do depozytu sądowego,8) współdziałanie w sporządzaniu sprawozdań rocznych z gospodarowania mieniem komunalnym i Skarbu Państwa,9) dokonywanie kontroli wchodzących w zakres kontroli zarządczej,10) współdziałanie w innymi referatami w Wydziale oraz z innymi Wydziałami Urzędu w sprawach merytorycznych
Urząd Miasta Chełm - 2017-10-13 - Chełm (lubelskie)

KASJER - SPRZEDAWCA - od 2 350 PLN

- Dbanie o ekspozycje towarów- Obsługa klienta- Dbanie o porządek na sali sprzedaży
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-05-10 - Przystajń (śląskie)

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY - 2 000 - 2 500 PLN

Odpowiedzialność za korespondecję przychodzącą i wychodzącą, codzienne wsparcie administracyjne biura, przygotowywanie dokumentów, materiałów, prezentacji, organizacja spotkań, zebrań i podróży służbowych,rozlicznie faktur, logistyka zamówień zakupów, udział w koordynacji i realizacji zleceń, projektów z zakresu marketingu, automatyki, elektryki, dbanie o porządek i ład w biurze
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Kowale (pomorskie)

STANOWISKO DS. PROJEKTOWANIA I WYKONYWANIA PROJEKTÓW WG WYTYCZNYCH - od 2 800 PLN

projektowanie, wykonywanie elementów maszyn drogowych wg wytycznych
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Wysogotowo (wielkopolskie)

STANOWISKO PRACY DS. OCHRONY POWIETRZA, OCHRONY PRZED HAŁASEM I POLAMI ELEKTROMAGNETYCZNYMI W REFERACIE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA W WYDZIALE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA - od 2 400 PLN

Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku realizować będzie zadania dotyczące ochrony powietrza, ochrony przed hałasem i polami elektromagnetycznymi.Ważniejsze zadania:Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. przygotowywanie projektów pozwoleń na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza; 2. przyjmowanie zgłoszeń instalacji, z których emisja nie wymaga uzyskania pozwolenia; 3. przygotowywanie projektów decyzji o dopuszczalnym poziomie hałasu; 4. przygotowywanie projektów decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz o przeniesieniu ich na inny podmiot jak również prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie; 5. przygotowywanie projektów decyzji o obowiązku wykonania przeglądu ekologicznego; 6. sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów z zakresu ochrony środowiska, w tym stosowanie sankcji administracyjnych w odniesieniu do osób fizycznych oraz podmiotów korzystających ze środowiska negatywnie na nie oddziałujących; 7. prowadzenie działań edukacyjnych oraz rozpatrywanie skarg i wniosków z zakresu prowadzonych spraw; 8. nadzór nad realizacją Programu Ochrony Środowiska w zakresie prowadzonych spraw oraz prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie; 9. znajomość programów strategicznych z zakresu prowadzonych spraw zarówno na szczeblu lokalnym jak i krajowym oraz nadzorowanie realizacji założeń tych dokumentów; 10. przygotowywanie i przekazywanie właściwym organom i podmiotom sprawozdań oraz innych dokumentów określonych przepisami prawa z zakresu prowadzonych spraw; 11. prowadzenie publicznie dostępnych wykazów danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko; 12. podejmowanie działań i promowanie rozwiązań na rzecz ochrony środowiska zapobiegających niekorzystnym zmianom klimatycznym.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-09-20 - Słupsk (pomorskie)

MONTER INSTALACJI SANITARNYCH - do 3 000 PLN

Praca przy wykonywaniu instalacji wodno-kanalizacyjnych oraz instalacji ogrzewania
Firma Handlowo-Usługowa MARGAZ Mariusz Łyskawa - 2019-07-24 - Legnica (dolnośląskie)

OPERATOR PRODUKCJI - od 2 250 PLN

obsługa oczyszczarki CNC
FABRYKA OKIEN PCV "FOREST" M.ŚWIERCZ, P.BOŻEK SPÓŁKA JAWNA - 2019-01-31 - Malbork (pomorskie)

MAGAZYNIER - od 2 911 PLN

przyjmowanie, wydawanie towarów,układanie i zabezpiezenie towarów
kontakt przez PUP - 2018-06-12 - Oława (dolnośląskie)

POMOC KUCHENNA - do 2 000 PLN

Pomoc kuchenna
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)

KUCHARZ - KUCHNI POLSKIEJ - od 1 850 PLN

przygotowywanie posiłków
F.H.U. HOTEL GÓRSKO Maria Sadkiewicz-Bill - 2016-01-07 - Wieliczka (małopolskie)

Doradca Klienta - -

Media Expert Pracując u nas będziesz odpowiedzialny/a za:

fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
sprzedaż usług finansowych i ubezpieczeniowych
Media Expert - 2017-02-22 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

STANOWISKO DS. PROJEKTOWANIA I WYKONYWANIA PROJEKTÓW WG WYTYCZNYCVH - od 2 800 PLN

wykonywanie części maszyn drogowych wg projektów i wytycznych
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Wysogotowo (wielkopolskie)

POMOC KUCHENNA - 997,4 PLN

pomoc w kuchni
kontakt przez PUP - 2017-12-22 - Świdnik (lubelskie)

INFORMATYK - od 2 000 PLN

Obsługa APR System, kontrola sprzętu komputerowego na uczelni, usuwanie awarii, współpraca z zewnętrznymi firmami w sprawach informatycznych, elektroniczne archiwizowanie danych, nadzór nad stroną internetową uczelni, składanie zapotrzebowania na nowy sprzęt komputerowy, administrowanie i nadzór nad elektronicznym przetwarzaniem informacji niejawnych.
Akademia Polonijna w Częstochowie - 2016-09-29 - Częstochowa (śląskie)

KELNER - 1 017,4 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2019-04-03 - Olkusz (małopolskie)