STANOWISKO DS.KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ (OFERTA KONKURSOWA) Psary oferta pracy Urząd Gminy w Psarach

Stanowisko: STANOWISKO DS.KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ (OFERTA KONKURSOWA)

Wynagrodzenie: od 2 800 PLN

Zakres obowiązków: 1.Prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej dochodów i wydatków budżetowych oraz zadań zleconych z zakresu administracji rządowej zgodnie z planem kont i klasyfikacją budżetową.2.Sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych.3.Sporządzanie faktur z tytułu sprzedaży, dzierżawy i najmu mienia Gminy.4.Prowadzenie spraw z zakresu rozliczeń podatku VAT.5.Prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych.6.Prowadzenie ewidencji stanów magazynowych.7.Prowadzenie, uczestnictwo i rozliczanie inwentaryzacji w zakresie środków trwałych.8.Sporządzanie sprawozdań statystycznych w tym z ruchu środków trwałych.9.Prowadzenie egzekucji należności niepodatkowych.10.Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem majątku ruchomego i nieruchomości.11.Współpraca przy opracowaniu budżetu Gminy i zmian do budżetu Gminy. Zakres zadań związany jest z:- wykonywaniem księgowań i generowaniem zestawień i raportów w programie finansowo-księgowym Urzędu Gminy tj. dekretowanie, księgowanie i klasyfikowanie dowodów księgowych tj: wyciągów bankowych, faktur, not księgowych, raportów kasowych, sporządzanie not odsetkowych, sporządzanie poleceń księgowania, księgowanie przypisów, wpłat oraz wystawianie upomnień,- wykonywaniem analiz i zestawień w arkuszu kalkulacyjnym i innych programach pakietu Office,- obsługą innych programów do komunikacji z jednostkami nadzorującymi działalność Gminy.

Data publikacji: 2021-05-21

Lokalizacja: Psary (śląskie)

Pracodawca: Urząd Gminy w Psarach

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Malinowicka 4, 42-512 Psary, powiat: będziński, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1.Prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej dochodów i wydatków budżetowych oraz zadań zleconych z zakresu administracji rządowej zgodnie z planem kont i klasyfikacją budżetową.2.Sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych.3.Sporządzanie faktur z tytułu sprzedaży, dzierżawy i najmu mienia Gminy.4.Prowadzenie spraw z zakresu rozliczeń podatku VAT.5.Prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych.6.Prowadzenie ewidencji stanów magazynowych.7.Prowadzenie, uczestnictwo i rozliczanie inwentaryzacji w zakresie środków trwałych.8.Sporządzanie sprawozdań statystycznych w tym z ruchu środków trwałych.9.Prowadzenie egzekucji należności niepodatkowych.10.Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem majątku ruchomego i nieruchomości.11.Współpraca przy opracowaniu budżetu Gminy i zmian do budżetu Gminy. Zakres zadań związany jest z:- wykonywaniem księgowań i generowaniem zestawień i raportów w programie finansowo-księgowym Urzędu Gminy tj. dekretowanie, księgowanie i klasyfikowanie dowodów księgowych tj: wyciągów bankowych, faktur, not księgowych, raportów kasowych, sporządzanie not odsetkowych, sporządzanie poleceń księgowania, księgowanie przypisów, wpłat oraz wystawianie upomnień,- wykonywaniem analiz i zestawień w arkuszu kalkulacyjnym i innych programach pakietu Office,- obsługą innych programów do komunikacji z jednostkami nadzorującymi działalność Gminy.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: do uzgodnienia,

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS.KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ (OFERTA KONKURSOWA)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Psary

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: będziński

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2401

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Psary

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2021

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Kandydat powinien spełniać jeden z następujących warunków:- ukończył ekonomiczne studia I stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym lub ekonomiczne uzupełniające studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowelub ukończył średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 3 - letnią praktykę w księgowości- posiada wiedzę z zakresu praktycznego stosowania prawa, a zwłaszcza: ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, znajomość przepisów wykonawczych w zakresie rachunkowości budżetowej, ustawy o podatku od towarów i usług.- posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych i niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.- posiada nieposzlakowaną opinię.Wymagania dodatkowe: a)znajomość pracy w programie finansowo-księgowym,b)doświadczenie w prowadzeniu rachunkowości i gospodarki finansowej jednostki budżetowej,c)komunikatywność, samodzielność, kreatywność;d)dyspozycyjność; c) umiejętność poprawnego formułowania treści pism; d) rzetelność i wysoka kultura osobista.

Nazwa pracodawcy: Urząd Gminy w Psarach

danePracodawcy_nip: 6251610638

danePracodawcy_regon: 000537243

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie

Adres pracodawcy:
Malinowicka 4, 42-512 Psary, powiat: będziński, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
a) Curriculum Vitae nie zawierające zdjęcia, z podaniem tylko informacji określonych w art. 22 1 Kodeksu pracy (tj. imię i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia); b) list motywacyjny; c) podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie; d) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe; e) kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia świadectw pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu; f) podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych oraz braku prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne, za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. (Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedłożenia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego);g) podpisane oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych w procesie rekrutacji;h) podpisane oświadczenie o obowiązku publikacji danych osobowych w Biuletynie Informacji Publicznej;j) osoby, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych są obowiązane do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać: sobiście w siedzibie Urzędu Gminy kancelaria na parterze budynku, za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Gminy Psary, 42-512 Psary, ul. Malinowicka 4 (liczy się data wpływu do Urzędu).

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - Termin składania ofert upływa z dniem 31 maja 2021 r. o godz. 17.00. Oferty należy składać wyłącznie w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym, z dopiskiem: Oferta na wolne stanowisko urzędnicze STANOWISKO ds. księgowości budżetowej pełny etat

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24

Powiat pracodawcy: będziński

danePracodawcy_kodPowiatu: 2401

Gmina pracodawcy: Psary

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Psary

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0220291

Ulica pracodawcy: Malinowicka

Numer budynku pracodawcy: 4

Profil działalności pracodawcy:
Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data dodania oferty pracy: 21.05.2021

Oferta pracy ważna do: 31.05.2021

Data udostępnienia oferty pracy: 21.05.2021

Data przyjęcia oferty pracy: 21.05.2021

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9685e54a5584b32bddeb381aa85c2547

Podobne oferty pracy

MAGAZYNIER - od 1 950 PLN

Kompletacja towaru do wywozu, przyjmowanie dostaw.
EUROCASH S.A. - 2016-04-26 - Chojnice (pomorskie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 2 500 PLN

praca w dziale księgowości i dziale handlowym
"TEMPO" E.K.Kaźmierczak Handlowo Usługowa Spółka Jawna - 2017-04-13 - Widziszewo (wielkopolskie)

MURARZ (O) - od 3 000 PLN

Murarz
P.R.B.H. FIGO Robert Figas - 2019-05-10 - Ciężkowice (małopolskie)

KIEROWCA - od 1 750 PLN

przewóz osób do pracy u klienta na zmainy 6-14, 14-22
AG WORK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-11-10 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

STANOWISKO- PRAC D/S ADMIN.BIUROWYCH. - od 2 780 PLN

prowadzenie biura, obieg dokumentów, kontakt z interesantami
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

MASARZ - od 2 500 PLN

Pracownik produkcji i rozbioru mięsa.
ZAKŁAD PRODUKCJI I UBOJU WĘDLIN TERESA GAJEK - 2018-10-12 - Wola Wiśniowska (świętokrzyskie)

KSIĘGOWY/WA - od 2 400 PLN

Praca jednozmianowa na zastępstwoObowiązki:weryfikacja formalno rachunkowa dokumentów księgowych,ewidencja księgowa dokumentów tj. faktury, polecenia księgowania, delegacje,rozliczanie i uzgadnianie sald kont księgowych,segregacja i archiwizacja dokumentów księgowych,sporządzanie raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne,współuczestnictwo w sporządzaniu deklaracji podatkowych (VAT), w tym analiza zapisów księgowych po kątem podatkowym,współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi we wszystkich fazach realizacji zadań
Szpital Miejski św. Jana Pawła II w Elblągu - 2019-10-15 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

STANOWISKO DS. DRÓG I INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ - 3 000 - 4 000 PLN

Ogólny zakres obowiązków:1)wydawanie oświadczeń o własności gruntu i wyrażanie zgody na jego zajęcie,2)wydawanie zezwoleń na lokalizację zjazdu drogowego,3)wydawanie zezwoleń na umieszczenie urządzeń infrastruktury technicznej niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego,4)wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego na prowadzenie robót awaryjnych,5)wydawanie zezwoleń na umieszczenie reklamy w pasie drogowym,6)wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego miejsc zastrzeżonych (kopert),7)wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego na prawach wyłączności,8)wydawanie zezwoleń na lokalizację urządzeń w gruncie, 9)wydawanie opinii w sprawie zezwoleń na wprowadzenie lub zmianę linii regularnych specjalnych w krajowym transporcie drogowym osób,10)przeprowadzanie kontroli zajęcia pasa drogowego, 11)stosowanie kar za nielegalne zajęcie pasa drogowego, 12)prowadzenie ewidencji dróg gminnych, placów i obiektów mostowych, 13)współpraca z Powiatowym Zarządem Dróg w zakresie dróg, 14)współpraca z GDDKiA w zakresie dróg, 15)współpraca z Gminą Chełmno w zakresie inwestycji drogowych,16)składanie wniosków na wydanie pozwoleń na budowę w zakresie inwestycji drogowych, 17)zlecanie wykonania corocznych i pięcioletnich przeglądów mostowych,18)rozliczanie dotacji celowych inwestycji drogowych z instytucjami, 19)zlecanie wykonania malowania pasów na terenie miasta Chełmna,20)udział w kontrolach utrzymania i konserwacji rzeki Fryby oraz wałów przeciwpowodziowych zlokalizowanych na terenie miasta Chełmna, 21)wnioskowanie do Urzędu Marszałkowskiego o nadanie numeru nowym drogom publicznym lub obiektom mostowym na terenie miasta Chełmna, 22)zlecanie na wykonanie oczyszczania i wykaszania rowów, 23)przygotowywanie kart obiektów drogowych, 24)prowadzenie przeglądów dróg gminnych, 25)współpraca z projektantami na wykonywanie dokumentacji w modernizacji dróg gminnych,26)rozliczanie zadań inwestycyjnych jako środka trwałego OT lub PT, 27)wykonywanie sprawozdania rocznego z zakresu dróg,28)przygotowywanie projektów uchwał,29)współpraca w organizowaniu przetargów na roboty drogowe.
Urząd Miasta Chełmna - 2019-07-25 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)

SPRZĄTACZKA - do 2 300 PLN

Sprzątanie pomieszczeń w noclegowni.
PROFIL PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE - 2019-07-24 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

FIZJOTERAPEUTA - od 3 500 do 4 500 PLN

Rehabilitacja w domu pacjenta po amputacji kończyny. Przygotowanie kończyny do zaprotezowania. Wizyty w charakterze przedstawiciela firmy (klinika chirurgii, oddział chirurgii, poradnie specjalistyczne, oddział rehabilitacji medycznej, wizyty w Domach Pomocy Społecznej). Forma zatrudnienia: kontrakt.
ORTOMAX POMORSKIE CENTRUM PROTETYKI I ORTOTYKI NARZĄDU RUCHU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2021-04-22 - Gdańsk (pomorskie)

ELEKTROMONTER - od 4 000 PLN

Wykonywania instalacji i sieci elektrycznych i elektroenergetycznych.
"ELEKTROMONTER" S.C. Zakład Wykonawstwa Instalacji i Sieci Elektrycznych Jan Kuczko Mirosław Cieślak - 2018-03-24 - Koszalin (zachodniopomorskie)

ZMIANOWY AUTOMATYK UTRZYMANIA RUCHU - od 2 774,96 PLN

Usuwanie bieżących awarii maszyn i urządzeń, naprawa i wymiana części elektrycznych i automatyki przemysłowej, monitorowanie stanu urządzeń i raportowanie do przełożonego
Petralana SA - 2018-03-09 - Bytom (śląskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KANCELARYJNEJ URZĘDU - 997,4 PLN

obsługa kancelaryjna urzędu, przyjmowanie korespondencji wpływającej do urzędu, redagowanie pism urzędowych, obsługa programu biblioteka akt., przygotowanie korespondencji do wysyłki, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)

KIEROWNIK DZIAŁU SERWISU I URZĄDZEŃ FOTOWOLTAICZNYCH - od 2 250 PLN

kierowanie i nadzór nad działem serwisu urządzeń elektronicznych dla fotowoltaiki
kontakt przez PUP - 2019-06-21 - Gorlice (małopolskie)

PRACOWNIK WARSZTATU MECHANICZNEGO - od 2 600 PLN

wykonywanie prac ślusarskich, przygotowanie materiału do obróbki na podstawie dokumentacji technicznej, montaż konstrukcji stalowych
kontakt przez PUP - 2020-04-29 - Kwidzyn (pomorskie)

POMOCNIK MAGAZYNIERA - od 2 300 PLN

- kompletacja zamówień- rozkładanie towaru: załadunek i rozładunek
kontakt przez OHP - 2016-07-15 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - 2 500 - 4 500 PLN

Obsługa klientów, przyjmowanie zamówień, informowanie klientów o asortymencie, cenach, warunkach sprzedaży oraz o walorach użytkowych towarów
INSTALATOR Sp. z o.o. - 2015-11-27 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)

STANOWISKO DS. PRZYZNAWANIA I WYPŁAT ZASIŁKÓW - od 2 500 PLN

Zapewnia opracowanie decyzji dotyczących przyznania świadczeń pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i świadczeń z tytułu choroby z ubezpieczenia wypadkowego oraz zasiłków pogrzebowych wypłacanych przez Zakład z wyjatkiem zasiłków pogrzebowych należących do właścicwości WRUM a w Oddziale zapewnia także przygotowanie dokumentacji do wypłaty świadczeń.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju - 2019-09-09 - Biłgoraj (lubelskie)

TECHNIK PRAC BIUROWYCH - 2 800 - 3 400 PLN

Obsługa klienta, sprzedaż, kontrola stanów magazynowych w celu utrzymania ciągłości produkcji, zamawianie materiałów,
FHUP AGRO-HANDEL GRÜNBERG KAZIMIERZ GRÜNBERG - 2018-02-27 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)

SPRZEDAWCA W SKLEPIE MIĘSNYM - 2 300 - 2 700 PLN

Aktywna obsługa klienta w sklepie mięsnym. Sprzedaż produktów z branży wędliniarskiej. Dbanie o ekspozycję towaru. Dbanie o wizerunek firmy. Prace porządkowe na sklepie.
kontakt przez OHP - 2018-11-22 - Łódź (łódzkie)

ELEKTROMONTER - od 2 500 PLN

montaż wyrobów i urządzeń, uruchamianie i testowanie produkowanych wyrobów na stacji prób
TOFAMA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-08-29 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK GALERII / MUZEUM - 997,4 PLN

Pracownik galerii / muzeum
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Częstochowa (śląskie)

PRACOWNIK W SIECI RESTAURACJI MCDONALDS - od 9 EUR

Przygotowywanie i sprzedaż w restauracji szybkiej obsługi
Mc Donald's Restaurant's Systemgastronomie ELSTER - 2017-11-07 - Niemcy (Niemcy)

ROBOTNIK PLACOWY - od 2 100 PLN

.
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Kikół (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK OGÓLNOBUDOWLANY - od 4 000 PLN

Prace ogólnobudowlane. Wymagane: min. 1 rok doświadczenia w zawodzie. Praca na terenie Ośna Lubuskiego. Tel.: 517 210 473 Adam Matysiak.
FIRMA BUDOWLANA "BUD-MAT" MATYSIAK ADAM - 2017-06-14 - Sulęcin (lubuskie)

OBSŁUGA IMPREZ - 80 - 150 PLN

obsługa imprez, opieka nad dziećmi
kontakt przez OHP - 2017-05-08 - Częstochowa (śląskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2 250 PLN

RPutrzymanie czystości na terenie miasta i gminy Piaseczno - grabienie, sprzątanie, zamiatanie, koszenie trawy
Urząd Miasta i Gminy Piaseczno - 2019-03-08 - Piaseczno (mazowieckie)