STANOWISKO DS. UTRZYMANIA CZYSTOŚCI, PORZĄDKU I ZIELENI Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm

Pewne i sprawdzone fitness outdoor.

Stanowisko: STANOWISKO DS. UTRZYMANIA CZYSTOŚCI, PORZĄDKU I ZIELENI

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: 1)Wykonywanie zadań wynikających z przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach i pokrewnych ustaw.2)Monitorowanie zadań z zakresu porządku, czystości i zieleni przy współpracy ze Strażą Miejską oraz inicjowanie działań mających na celu zapewnienie porządku i estetycznego wyglądu Miasta.3)Przygotowanie, realizacja, rozliczenie finansowe i rzeczowe oraz bezpośredni nadzór nad realizacją zadań związanych z:- utrzymaniem zieleni na terenie Miasta Chełm w tym w pasach drogowych;- utrzymaniem czystości i porządku na terenie Miasta Chełm w tym w pasach drogowych;- utrzymaniem sieci kanalizacji deszczowej w pasach drogowych.4)Ewidencjonowanie terenów wskazanych przez Wydział merytoryczny, w celu bieżącego utrzymania czystości.5)Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem urządzeń do gromadzenia, usuwania oraz unieszkodliwiania odpadów komunalnych.6)Likwidacja nielegalnych wysypisk przy współpracy ze Strażą Miejską.7)Badania i analizy w zakresie jakości świadczonych usług komunalnych.8)Wyjaśnienia, interpelacje, opinie, akty prawne dotyczące zagadnień z zakresu utrzymania czystości i porządku w gminach, bieżących remontów obiektów i urządzeń komunalnych oraz eksploatacji terenów zieleni miejskiej.9)Współdziałanie z Wydziałem merytorycznym w zakresie wspólnych zadań tj. gospodarki odpadami, ochroną przyrody itp.10)Współpraca z właściwymi organami w zakresie poprawy sytuacji porządkowo-sanitarne (Powiatowa Inspekcja Sanitarna, Nadzór budowlany itp.)11) Ochrona terenów zieleni, zadrzewień, parków.12) Bieżące remonty i eksploatacja terenów zieleni miejskiej i infrastruktury rekreacyjnej.13)Opracowywanie programów rozwoju i utrzymania małej architektury miejskiej (ogródki jordanowskie, palce zabaw, parki itp.).14)Ochrona pomników i tablic pamiątkowych usytuowanych na terenie Miasta Chełm.15)Współpraca przy organizowaniu okolicznościowych imprez sportowo-artystycznych na terenie Miasta Chełm w zakresie utrzymania czystości i porządku.16)Współpraca z Departamentem Promocji i Kultury przy organizowaniu i oprawie technicznej corocznych świąt państwowych i kościelnych.17) Zlecanie podmiotom zewnętrznym świadczenia usług komunalnych w zakresie utrzymania czystości, zieleni miejskiej oraz utrzymania małej architektury.18) Nadzorowanie i monitorowanie realizacji przekazanych zadań oraz ich finansowe rozliczanie.19) Dokonywanie kontroli w zakresie utrzymania czystości, terenów zieleni miejskiej oraz utrzymania małej architektury jako jednego z mechanizmów kontroli zarządczej.20)Samokontrola na stanowisku pracy.21)Wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych.

Data publikacji: 2020-04-29

Lokalizacja: Chełm (lubelskie)

Pracodawca: Urząd Miasta Chełm

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1)Wykonywanie zadań wynikających z przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach i pokrewnych ustaw.2)Monitorowanie zadań z zakresu porządku, czystości i zieleni przy współpracy ze Strażą Miejską oraz inicjowanie działań mających na celu zapewnienie porządku i estetycznego wyglądu Miasta.3)Przygotowanie, realizacja, rozliczenie finansowe i rzeczowe oraz bezpośredni nadzór nad realizacją zadań związanych z:- utrzymaniem zieleni na terenie Miasta Chełm w tym w pasach drogowych;- utrzymaniem czystości i porządku na terenie Miasta Chełm w tym w pasach drogowych;- utrzymaniem sieci kanalizacji deszczowej w pasach drogowych.4)Ewidencjonowanie terenów wskazanych przez Wydział merytoryczny, w celu bieżącego utrzymania czystości.5)Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem urządzeń do gromadzenia, usuwania oraz unieszkodliwiania odpadów komunalnych.6)Likwidacja nielegalnych wysypisk przy współpracy ze Strażą Miejską.7)Badania i analizy w zakresie jakości świadczonych usług komunalnych.8)Wyjaśnienia, interpelacje, opinie, akty prawne dotyczące zagadnień z zakresu utrzymania czystości i porządku w gminach, bieżących remontów obiektów i urządzeń komunalnych oraz eksploatacji terenów zieleni miejskiej.9)Współdziałanie z Wydziałem merytorycznym w zakresie wspólnych zadań tj. gospodarki odpadami, ochroną przyrody itp.10)Współpraca z właściwymi organami w zakresie poprawy sytuacji porządkowo-sanitarne (Powiatowa Inspekcja Sanitarna, Nadzór budowlany itp.)11) Ochrona terenów zieleni, zadrzewień, parków.12) Bieżące remonty i eksploatacja terenów zieleni miejskiej i infrastruktury rekreacyjnej.13)Opracowywanie programów rozwoju i utrzymania małej architektury miejskiej (ogródki jordanowskie, palce zabaw, parki itp.).14)Ochrona pomników i tablic pamiątkowych usytuowanych na terenie Miasta Chełm.15)Współpraca przy organizowaniu okolicznościowych imprez sportowo-artystycznych na terenie Miasta Chełm w zakresie utrzymania czystości i porządku.16)Współpraca z Departamentem Promocji i Kultury przy organizowaniu i oprawie technicznej corocznych świąt państwowych i kościelnych.17) Zlecanie podmiotom zewnętrznym świadczenia usług komunalnych w zakresie utrzymania czystości, zieleni miejskiej oraz utrzymania małej architektury.18) Nadzorowanie i monitorowanie realizacji przekazanych zadań oraz ich finansowe rozliczanie.19) Dokonywanie kontroli w zakresie utrzymania czystości, terenów zieleni miejskiej oraz utrzymania małej architektury jako jednego z mechanizmów kontroli zarządczej.20)Samokontrola na stanowisku pracy.21)Wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: (do uzgodnienia)

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. UTRZYMANIA CZYSTOŚCI, PORZĄDKU I ZIELENI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0662

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 15.06.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), techniczne, kierunek: budowlanym lub drogowym lub arch. krajobrazu lub inż. środowiska

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Pozostali pracownicy obsługi biurowej

wymagania_wymaganiaPozadane_zawodySzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
studia podyplomowe lub szkolenia w zakresie administracji lub techniczne

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1:
ukończone kursy i szkolenia z zakresu ochrony środowiska i gospodarki odpadami, zagospodarowania terenów zielonych, znajomość przepisów dotyczących gospodarki komunalnej, prawa ochrony środowiska, prawa budowlanego, ustawy o odpadach itp.

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2:
praktyka na stanowiskach związanych z ochroną środowiska i gospodarka komunalną, znajomość przepisów gminnych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3: znajomość ustawy o samorządzie powiatowym

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4: znajomość ustawy o samorządzie gminnym

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5:
biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_6: znajomość Ustawy o pracownikach samorządowych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_7:
znajomość kodeksu postępowania administracyjnego

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_8:
systematyczność, bardzo dobra organizacja pracy własnej, staranność, kreatywność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, zdyscyplinowanie

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_1: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_2: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_3: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_4: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_5: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_6: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_7: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_8: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Godziny pracy: poniedziałek, środa, czwartek, piątek: 7.30-15.30; wtorek: 8.30-16.30.PREZYDENT MIASTA CHEŁM OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY stanowisko ds. utrzymania czystości, porządku i zieleni w Urzędzie Miasta Chełm w Wydziale Infrastruktury Komunalnej w Departamencie Komunalnym w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Lubelska 63 i 65WOA-I.2110.37.20201)Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie wyższe na kierunku technicznym: budowlanym lub drogowym lub architektura krajobrazu lub inżynieria środowiska.2. Wymagania dodatkowe: 1) studia podyplomowe lub szkolenia w zakresie administracji lub techniczne, 2) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,3) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,4) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,5) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,6) ukończone kursy i szkolenia z zakresu ochrony środowiska i gospodarki odpadami, zagospodarowania terenów zielonych, znajomość przepisów dotyczących gospodarki komunalnej, prawa ochrony środowiska, prawa budowlanego, ustawy o odpadach itp.,7) praktyka na stanowiskach związanych z ochroną środowiska i gospodarka komunalną, znajomość przepisów gminnych,8) biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office,9) systematyczność, bardzo dobra organizacja pracy własnej, staranność, kreatywność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, zdyscyplinowanie.3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1)Wykonywanie zadań wynikających z przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach i pokrewnych ustaw.2)Monitorowanie zadań z zakresu porządku, czystości i zieleni przy współpracy ze Strażą Miejską oraz inicjowanie działań mających na celu zapewnienie porządku i estetycznego wyglądu Miasta.3)Przygotowanie, realizacja, rozliczenie finansowe i rzeczowe oraz bezpośredni nadzór nad realizacją zadań związanych z:- utrzymaniem zieleni na terenie Miasta Chełm w tym w pasach drogowych;- utrzymaniem czystości i porządku na terenie Miasta Chełm w tym w pasach drogowych;- utrzymaniem sieci kanalizacji deszczowej w pasach drogowych.4)Ewidencjonowanie terenów wskazanych przez Wydział merytoryczny, w celu bieżącego utrzymania czystości.5)Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem urządzeń do gromadzenia, usuwania oraz unieszkodliwiania odpadów komunalnych.6)Likwidacja nielegalnych wysypisk przy współpracy ze Strażą Miejską.7)Badania i analizy w zakresie jakości świadczonych usług komunalnych.8)Wyjaśnienia, interpelacje, opinie, akty prawne dotyczące zagadnień z zakresu utrzymania czystości i porządku w gminach, bieżących remontów obiektów i urządzeń komunalnych oraz eksploatacji terenów zieleni miejskiej.9)Współdziałanie z Wydziałem merytorycznym w zakresie wspólnych zadań tj. gospodarki odpadami, ochroną przyrody itp.10)Współpraca z właściwymi organami w zakresie poprawy sytuacji porządkowo-sanitarne (Powiatowa Inspekcja Sanitarna, Nadzór budowlany itp.)11) Ochrona terenów zieleni, zadrzewień, parków.12) Bieżące remonty i eksploatacja terenów zieleni miejskiej i infrastruktury rekreacyjnej.13)Opracowywanie programów rozwoju i utrzymania małej architektury miejskiej (ogródki jordanowskie, palce zabaw, parki itp.).14)Ochrona pomników i tablic pamiątkowych usytuowanych na terenie Miasta Chełm.15)Współpraca przy organizowaniu okolicznościowych imprez sportowo-artystycznych na terenie Miasta Chełm w zakresie utrzymania czystości i porządku.16)Współpraca z Departamentem Promocji i Kultury przy organizowaniu i oprawie technicznej corocznych świąt państwowych i kościelnych.17) Zlecanie podmiotom zewnętrznym świadczenia usług komunalnych w zakresie utrzymania czystości, zieleni miejskiej oraz utrzymania małej architektury.18) Nadzorowanie i monitorowanie realizacji przekazanych zadań oraz ich finansowe rozliczanie.19) Dokonywanie kontroli w zakresie utrzymania czystości, terenów zieleni miejskiej oraz utrzymania małej architektury jako jednego z mechanizmów kontroli zarządczej.20)Samokontrola na stanowisku pracy.21)Wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych.4. Warunki pracy na stanowisku: 1) praca w systemie jednozmianowym, 2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku, 3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym, 4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 6,55 %.6. Wymagane dokumenty aplikacyjne:1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)referencje (kserokopia),7)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,8)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających staż pracy,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. utrzymania czystości, porządku i zieleni w Urzędzie Miasta Chełm w Wydziale Infrastruktury Komunalnej w Departamencie Komunalnym w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 11 maja 2020 roku.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisaną zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. utrzymania czystości, porządku i zieleni w Urzędzie Miasta Chełm w Wydziale Infrastruktury Komunalnej w Departamencie Komunalnym w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 28 kwietnia 2020 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282 z późn.zm.).Chełm, dnia 2020-04-28KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁMZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, adres e-mail: info (at) umchelm.pl, tel. 82 565 20 70.2.Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie: tel. 82 565 26 06, adres e-mail: iod (at) umchelm.pl .3.Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. utrzymania czystości, porządku i zieleni w Urzędzie Miasta Chełm w Wydziale Infrastruktury Komunalnej w Departamencie Komunalnym w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszone dnia 28 kwietnia 2020 r. prowadzone przez Urząd Miasta Chełm.4.Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:1)art. 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:a)art. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,b)Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,2)art. 6 ust. 1 lit. a RODO w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.).5.Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych.6.Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.7.Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane:1)w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody do momentu jej cofnięcia, lub2)przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A).8.Przysługuje Pani/Panu prawo do:1)dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,2) przenoszenia danych,3)wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;4)pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;5)wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.9.Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:1)obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;2)dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody.10.Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=9825

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm

danePracodawcy_nip: 5630016442

danePracodawcy_regon: 000594100

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)referencje (kserokopia),7)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,8)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających staż pracy,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06

Powiat pracodawcy: m. Chełm

danePracodawcy_kodPowiatu: 0662

Gmina pracodawcy: Chełm

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Chełm

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0929902

Ulica pracodawcy: Lubelska

Numer budynku pracodawcy: 65

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data dodania oferty pracy: 29.04.2020

Oferta pracy ważna do: 11.05.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 29.04.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 29.04.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f29f718373059ab3fa65d45568bdaf98

Podobne oferty pracy

WYKONYWANIE CZYNNOŚCI MONTAŻU INSTALACJI SANITARNYCH - od 16,03 PLN

Wykonywanie prac montażowych i remontowych instalacji wodnych, kanalizacyjnych
"GP PEOPLE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-03 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

POMOC BIUROWA - 1 033,7 PLN

Wg programu stażu.
kontakt przez PUP - 2019-11-12 - Kraków (małopolskie)

MONTER STOLARKI BUDOWLANEJ - od 2 300 PLN

montaż stolarki okiennej i drzwiowej
PIXEL Sp. z o.o. - 2019-08-26 - Małkinia Górna (mazowieckie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 250 PLN

Profesjonalna obsługa klientów, sprzedaż usług i produktów oferowanych przez pocztę, udzielanie informacji o świadczonych usługach. Praca na umowę o pracę (możliwość pracy na umowę zlecenie 15 zł brutto/godz.) w godz. 8-16, 12-20. Praca w UP Kołobrzeg 1 oraz Filie przy ul. Arciszewskiego, Ściegiennego i Cichej. Praca sezonowa.
POCZTA POLSKA S.A. - 2017-06-05 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

KONTROLER JAKOŚCI - OFERTA STAŻUDLA OSÓB DO 30 ROKU ŻYCIA (NR 0540) /PPHU OPAK - MET - 997,4 PLN

zapoznanie się z ustalonymi procedurami jakościowymi wraz z zastosowaniem w praktyce; wspomaganie prac działu kontroli jakości; sprawdzanie zgodności dokumentacji dostarczonych produktów w oparciu o panujące procedury
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

MAGAZYNIER-PRACOWNIK PRODUKCJI - od 1 850 PLN

PRACA NA MAGAZYNIE I PRZY PRODUKCJI KARNISZY I ROLET
Profi-Styl Sp. z o.o. - 2016-09-26 - Chorzów (podkarpackie)

POKOJOWA - od 14,7 PLN

SPRZĄTANIE POKOI HOTELOWYCH POD NIEOBECNOŚĆ GOŚCI- PRZYGOTOWYWANIE POKOI DO PRZYJĘCIA NOWYCH GOŚCI, SPRZĄTANIE I DEZYNFEKOWANIE ŁAZIENEK, UTRZYMANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI W POMIESZCZENIACH OGÓLNODOSTĘPNYCH, UDZIELANIE INFORMACJI GOŚCIOM W JĘZYKU ROSYJSKIM ORAZ NIEMIECKIM, PRZESTRZEGANIE PRZEPISÓW BHP
kontakt przez PUP - 2019-03-05 - Pobierowo (zachodniopomorskie)

STANOWISKO PRACY DS. KANCELARYJNO-BIUROWYCH - 997,4 PLN

stanowisko pracy ds. kancelaryjno-biurowych
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Zielona Góra (lubuskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 2 000 PLN

ZBROJENIE RAFFROLLO, ZBROJENIE ŻALUZJI, SZTANCOWANIE SZYN, WYCINANIE MATERIAŁU,PRZEKŁADANIE SZNURKÓW, WYKONYWANIE WZORNIKÓW, CIĘCIE, WYCINANIE NA STOLE LASEROWYM, OBSŁUGA MASZYN PRODUKCYJNYCH, PRACE MANUALNE;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, UMIEJĘTNOŚCI MANUALNE, PRECYZJA, ZRĘCZNOŚĆ, DYSPOZYCYJNOŚĆ, UMIEJĘTNOŚĆ WYKONYWANIA WZORNIKÓW DEKORACYJNYCH, OBSŁUGA SPECJALISTYCZNYCH MASZYN PRODUKCYJNYCH (SZTANCARKA, WYCINARKA, PILARKA, RAFFROLLO, STÓŁ LASEROWY)), MIN. 3 LATA DOŚWIADCZENIA NA STANOWISKU PRODUKCYJNYM W BRANŻY DEKORATORSKIEJ
kontakt przez PUP - 2017-07-11 - Szczecin (zachodniopomorskie)

STARSZY KONTROLER DS. INSTRUMENTÓW FINANSOWYCH - od 10 500 PLN

Analiza wyników zgodnie ze standardami, łącznie z informacją zwrotną z kontroli wyceny, składanie okresowych zwrotów, poprawa skuteczności i kontroli, sprawdzanie terminowości, spójności oaz dokładności przypisanych procesów. Praca zespołowa z innymi zespołami ds. kontroli produktów i zespołów kontroli produktów. Roczny przegląd audytu wewnętrznego, który ustali, czy zespół jest w pełni zgodny z globalnymi rynkami FIM. Działanie z wysokim poziomem uczciwości i osiągnięciami w stosunku do standardów etycznych.
kontakt przez PUP - 2020-01-14 - Kraków (małopolskie)

RZEMIEŚLNIK - KONSERWATOR URZĄDZEŃ WODNO - KANALIZACYJNYCH, GAZOWYCH - 2 400 - 2 800 PLN

- usuwanie awarii instalacji wod.-kan i gazowej- bieżące kontrole instalacji wod.-kan i gazowej- wykonywanie odczytów liczników w budynkach administrowanych- prowadzenie okresowych przeglądów i remontów instalacji gazowej- praca jednozmianowa w godz. 7:00-15:00 i 10:00-18:00
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - 2019-05-17 - Zawiercie (śląskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWYWANIA ŁADUNKÓW POCZTOWYCH - od 2 600 PLN

-Załadunek i rozładunek samochodów z przesyłkami, podział przesyłek na rejony, praca ze skanerem,-Czas pracy oraz wynagrodzenie do uzgodnienia z Pracodawcą-Miejsce pracy: Pruszcz Gdański,Kontakt: telefon 58 326-61-24, 58 326-61-81, e-mail: rekrutacje-gdansk (at) gdansk.poczta-polska.pl lub edyta.niedziela (at) poczta-polska.pl
POCZTA POLSKA S.A. - 2020-07-24 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

OPIEKUNKA DZIECIĘCA - 1 017,4 PLN

określono we wniosku
kontakt przez PUP - 2018-08-24 - Łobez (zachodniopomorskie)

MONTER MEBLI - od 1 930 PLN

montaż mebli, obsługa elektronarzędzi na terenie powiatu lub całego kraju
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Bełchatów (łódzkie)

MONTER-INSTALATOR URZĄDZEŃ TECHNICZNYCH W BUDOWNICTWIE WIEJSKIM - od 2 300 PLN

Wymagania: wykształcenie zasadnicze zawodowe mile widziane, doświadczenie min. 1 rok, umiejętność spawania, umiejętności manualne, prawo jazdy kat. B mile widzianeZakres obowiązków: instalowanie i uruchamianie urządzeń technicznych w budownictwie wiejskimpraca w Rozdrażewie oraz wg posiadanych kontaktów na terenie Polski i Unii Euroejskiej, delegacje
ZHU "AGATEKS" Teresa Gniazdowska - 2018-11-20 - Rozdrażew (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. SAMORZĄDOWO-ORGANIZACYJNYCH ORAZ CZŁONKOWSKO-MIESZKANIOWYCH - od 2 600 PLN

- Prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem wniosków w sprawach: przyjmowania w poczet członków, potwierdzania praw do lokali, nabywania i zbywania spółdzielczych własnościowych praw do lokali, najmu lokali mieszkalnych oraz w sprawach spółdzielczych lokatorskich praw do lokali oraz prowadzenie rejestrów członków Spółdzielni. Wprowadzanie na bieżąco zmian danych członków Spółdzielni w programie Probit. Prowadzenie korespondencji z Komornikami Sądowymi, ZUS-em, Sądami i Urzędami Skarbowymi w sprawach dotyczących osób posiadających spółdzielcze prawa do lokali i odrębną własność. Opracowywanie projektów zarządzeń, poleceń, regulaminów. Sporządzanie projektów uchwał organów Spółdzielni oraz prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem posiedzeń Zarządu, Rady Nadzorczej oraz Walnego Zgromadzenia. Prowadzenie spraw związanych z wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. Prowadzenie strony internetowej Spółdzielni.- Wynagrodzenie: od 2600 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Potem umowa na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca od godzinach 7:00 w równoważnym systemie czasu pracy. Wymagania: wykształcenie wykształcenie co najmniej średnie. Doświadczenie w sprawach członkowsko-mieszkaniowych i organizacyjnych w spółdzielni mieszkaniowej. Biegła obsługa komputera - pakietu MS Office, umiejętność stosowania i korzystania z przepisów prawa w praktyce. Znajomość przepisów prawnych regulujących funkcjonowanie spółdzielczości mieszkaniowej. Zdolności analityczne. Bardzo dobra umiejętność komunikowania się. Odpowiedzialność. Dobra organizacja pracy. Umiejętność analizy i syntezy informacji. Odporność na stres. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (32/2596-576) w godzinach: 7:00-14:00 celem ustalenia spotkania z pracodawcą lub e-mail: sbmwspolnapraca (at) wp.pl
SPÓŁDZIELNIA BUDOWLANO-MIESZKANIOWA "WSPÓLNA PRACA" - 2018-02-20 - Katowice (śląskie)

STOLARZ - 997,4 PLN

stolarz
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Gołkowice (śląskie)

NAUCZYCIEL FIZYKI - od 18 PLN

Wymagania konieczne:wykształcenie wyższe kierunkowe oraz uprawnienia pedagogiczne.
CENTRUM NAUKI I BIZNESU "ŻAK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-20 - Racibórz (śląskie)

SPRZĄTACZKA - 175 - od 2 250 PLN

Utrzymanie czystości i porządku w przydzielonych pomieszczeniach oraz znajdujących się w nich sprzętów i urządzeń w tym m.in.: zamiatanie i odkurzanie podłóg, dywanów i wykładzin,mycie podłóg, ścieranie kurzu z parapetów, półek, grzejników, szafek, mebli i wyposażenia, mycie okien.
Zespół Szkół Mechanicznych - 2019-02-12 - Świdnica (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. WYPŁATY NALEŻNOŚCI PRACOWNICZYCH (NR 7035) - od 2 100 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy - Zapewnia realizację obsługi pracowników oraz innych osób fizycznych zatrudnionych na podstawie umów cywilno-prawnych w zakresie wypłat należności wynikających ze stosunku pracy oraz umów cywilno-prawnych.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-11-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPRZEDAWCA-KASJER - od 1 725 PLN

zgodnie z charakterystyką pracy
KAUFLAND Polska Sp. z o.o. Wrocław - 2016-05-25 - Pleszew (wielkopolskie)

STANOWISKO DS OBSŁUGI ZAPLECZA - 997,4 PLN

Praca dwuzmianowa w godz. 6-14 i 12-20. Udział w dokonywaniu wymian przesyłek pocztowych. Rozbiór przesyłek pocztowych. Podział przesyłek listowych i paczkowych na rejony doręczeń. Segregowanie przesyłek i innych przedmiotów ładunku zgodnie z planem kierowania. Skanowanie przesyłek rejestrowanych do kart doręczeń. Wprowadzanie danych do przesyłek rejestrowanych. Stemplowanie przesyłek wyjętych ze skrzynek pocztowych. Przygotowanie przesyłek do wymiany. Wydawanie przesyłek listowych i paczkowych do doręczenia. Rozliczanie listonoszy po powrocie z rejonów doręczeń z wydanych przesyłek rejestrowanych. Prowadzenie ewidencji przyjętych żądań.
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

STANOWISKO PRACY DS. STRATEGICZNYCH ZADAŃ Z ZAKRESU ŚWIADCZENIA USŁUG PUBLICZNYCH W REFERACIE ZDROWIA PUBLICZNEGO W WYDZIALE ZDROWIA I SPRAW SPOŁECZNYCH - od 2 500 PLN

Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie za stałą współpracę z Parkiem Wodnym 3 Fale w zakresie funkcjonowania Spółki z o. o. oraz za realizację programów społecznych.Ważniejsze zadania: 1. coroczne opracowywanie i bieżąca aktualizacja programów społecznych; 2. weryfikacja dostępności poszczególnych stref Parku Wodnego 3 Fale; 3. opracowanie pakietu usług społecznych w obszarach polityki społecznej; 4. rozliczenie programu społecznego z uwzględnieniem obszaru i przypisanych osobogodzin; 5. weryfikacja przygotowanych przez Park Wodny 3 Fale kosztów świadczenia usług w poszczególnych strefach z uwzględnieniem ich zakresu i rodzaju; 6. kontrola realizacji programów społecznych pod kątem merytorycznym; 7. przygotowywanie aktów prawnych w zakresie funkcjonowania Parku Wodnego 3 Fale.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda. Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2500 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2019-04-05 - Słupsk (pomorskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - 3 000 - 5 000 PLN

-zarządzanie oddziałem firmy (biura handlowego)-po okresie próbnym utworzenie biura handlowego w mieście Skwierzyna.-możliwość pracy w swoim miejscu zamieszkania.-pozyskiwanie nowych klientów-spotkania z klientami-raportowanie sprzedaży-dbanie o dobre kontakty z klientami-praca w programie pakiecie Office (Word, Excel)-tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów-dbanie o dobry wizerunek firmy-praca w programie e-nova(praca w Skwierzynie)
PRO AUTOMATIC Sp. z o.o. - 2017-12-01 - Katowice (śląskie)

STANOWISKO DS. KANCELARYJNYCH WYDZ. ORG. ST (FP)M - 997,4 PLN

pomoc w organizowaniu eventów, wydarzeń wystawienniczych i innych imprez organizowanych poza siedzibą urzędu;udział w organizowanych wydarzeniach wystawienniczych;pomoc przy wyborze, edycji i archiwizacji materiałów promocyjnych;wsparcie Zespołu w zakresie prowadzenia działalności marketingu i promocji poprzez: wsparcie działań w obszarze social media i marketingu internetowego, pomoc przy organizowaniu i wdrażaniu Systemu Identyfikacji Wizualnej oraz innych przedsięwzięć w zakresie promocji działań urzędu, wsparcie przy przygotowaniu materiałów do druku;pomoc przy prowadzeniu materiałów związanych z bieżącą działalnością;prowadzenie materiałów archiwalnych;prowadzenie bieżącej korespondencji;zadania pomocnicze na stanowisku ds. kancelaryjnych;przygotowywanie projektów pism;prowadzenie dokumentacji zdawczo-odbiorczej;rejestracja pism przychodzących i wychodzących;archiwizacja dokumentacji;udzielanie interesantom informacji o zakresie działania PUP w Łodzi i kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych;prowadzenia terminarza zajęć Dyrektorów PUP w Łodzi;przyjmowanie meldunków, telefaksów, komunikatów i przekazywanie ich do Dyrekcji PUP w Łodzi;nadawanie telefaksów;przyjmowanie i przekazywanie korespondencji do Dyrekcji PUP w Łodzi zgodnie z instrukcją kanelaryjną;przekazywanie zadekretowanej korespondencji do odpowiednich komórek organizacyjnych;obsługa narad i spotkań organizowanych przez Dyrektórów PUP w Łodzi;zawiadamianie pracowników o terminach narad organizowanych w PUP w Łodzi;kompletowanie protokołów ze spotkań Dyrektorów i interesantów;pomoc w prowadzeniu spraw związanych z zakupem i rozliczaniem biletów na przejazdy komunikacją miejską w celach służbowych.
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Łódź (łódzkie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - od 2 200 PLN

Przewóz towarów na trasach międzynarodowych, załadunek i rozładunek transportu
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Pszów (śląskie)

SPRZĄTACZKA - od 1 850 PLN

Wykonywanie wszelkich prac porządkowych niezbędnych do utrzymania czystości w obiektach i na terenach objętych przedmiotem działalności spółdzielni.Praca w godzinach 7-15, 15-23 lub wg harmonogramu.
Spółdzielnia Inwalidów "ZRYWPOL" - 2016-09-19 - Stalowa Wola (podkarpackie)

STANOWISKO DS. UTRZYMANIA DRÓG W WYDZIALE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I LOKALOWEJ - 3 000 - 4 000 PLN

Praca w Kołobrzegu w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: www.kolobrzeg.pl -> BIP -> REKRUTACJA -> Aktualne oferty pracy
Urząd Miasta Kołobrzeg - 2019-07-15 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)