STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ Nowy Sącz oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ

Wynagrodzenie: 1 057,6 PLN

Zakres obowiązków: Stanowisko ds. rozliczeń- wymagania: wykształcenie średnie mile widziane wyższe, obsługa komputera, komunikatywność, umiejętność radzenia sobie ze stresem.

Data publikacji: 2020-06-15

Lokalizacja: Nowy Sącz (małopolskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań

Zakres obowiązków:
Stanowisko ds. rozliczeń- wymagania: wykształcenie średnie mile widziane wyższe, obsługa komputera, komunikatywność, umiejętność radzenia sobie ze stresem.

Forma zatrudnienia: Nie dotyczy

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|19

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 057,6 PLN

Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowy Sącz

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Nowy Sącz

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1262

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Inny

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 057,6 PLN

warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6

Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, inne

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), inne

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

danePracodawcy_nip: 5213017228

danePracodawcy_regon: 00001775600331

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Sądecki Urząd Pracy

Adres pracodawcy:
Zielona 55, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Cv, skierowanie

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: małopolskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12

Powiat pracodawcy: m. Nowy Sącz

danePracodawcy_kodPowiatu: 1262

Gmina pracodawcy: Nowy Sącz

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Nowy Sącz

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0959435

Ulica pracodawcy: Zielona

Numer budynku pracodawcy: 55

Oferta zgłoszona przez: Sądecki Urząd Pracy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 4

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|429

Data dodania oferty pracy: 15.06.2020

Oferta pracy ważna do: 26.06.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 15.06.2020

Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ed56cf26267ac2de00a840eb6201e55d

Podobne oferty pracy

MONTER SYSTEMOWYCH SUFITÓW PODWIESZANYCH ORAZ ŚCIANEK DZIAŁOWYCH. - od 2 000 PLN

Monter systemowych sufitów podwieszanych oraz ścianek działowych.-montowanie systemowych sufitów podwieszanych oraz montowanie ścianek działowych. Wymagane wykształcenie min. zawodowe i doświadczenie w zawodzie min. 2 lata, umiejętność montażu systemowych sufitów podwieszanych oraz montowanie ścianek działowych . Tel. 501 020 468 Andrzej Rosochacki.
ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY ANDRZEJ ROSOCHACKI - 2017-05-19 - Sulęcin (lubuskie)

KUCHARZ - od 1 850 PLN

Wg stanowiska: samodzielne przygotowywanie posiłków. Praca w godz. 11:00-20:00 lub 22:00. Kontakt e-mailowy: wieprz (at) nowostyl.pl w celu umówienia sie na spotkanie
Herma Ewa PPHU "NOWOSTYL 2" - 2016-12-05 - Wieprz (małopolskie)

STRAŻNIK ŁOWIECKI - od 2 850 PLN

Realizacja zadań zgodnie z art. 36 ust. 2 Ustawy z dnia 13 października 1995 roku - Prawo Łowieckie
Koło Łowieckie "Sokół" Choszczno - 2020-03-12 - Kolonia IV Chłopowo (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK MYJNI - od 1 800 PLN

MYCIE SAMOCHODÓW Z ZEWNĄTRZ, ODKURZANIE SAMOCHODÓW, MYCIE I KONSERWOWANIE ELEMENTÓW GUMOWYCH I PLASTIKOWYCH, MYCIE SZYB, SILNIKÓW
kontakt przez OHP - 2016-05-31 - Gdańsk (pomorskie)

STANOWISKO DS. NADZORU INWESTORSKIEGO W WYDZIALE INWESTYCJI, REMONTÓW I EKSPLOATACJI - od 3 000 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku będącym przedmiotem postępowania:1) zapoznanie się z dokumentacją techniczną oraz umowami na wykonanie robót budowlanych prowadzonych zadań inwestycyjnych i remontowych; 2) pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie robót remontowych i inwestycyjnych branży sanitarnej; 3) podejmowanie decyzji dotyczących zagadnień technicznych budowy w ramach dokumentacji projektowej na podstawie przepisów ustawy Prawo budowlane i przepisów wykonawczych, oraz w oparciu o umowę na realizację przedsięwzięcia; 4) kontrola prawidłowości rozliczania wykonanych robót z umową; 5) kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót pod względem formalno- prawnym; 6) rozwiązywanie problemów związanych z interwencjami w zakresie prowadzonych zadań inwestycyjnych i remontowych; 7) nadzór i kontrola nad rzeczowym i finansowym wykonaniem inwestycji; 8) uczestniczenie w komisjach technicznych powoływanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw budowy w toku jej realizacji; 9) wykazywanie inicjatywy w osiąganiu oszczędności i obniżki kosztów budowy oraz do ujawniania występujących na budowie nieprawidłowości; 10) zawiadamianie organu nadzoru urbanistyczno- budowlanego, lub nadzoru technicznobudowlanego o przypadkach naruszeń ustawy Prawo budowlane i przepisów wykonawczych, stwierdzonych w toku realizacji budowy, dotyczących robót budowlanych i ochrony środowiska, a także o rażących nieprawidłowościach technicznych; 11) sprawdzanie kompletności przedstawionych przez wykonawców dokumentów i zaświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia technicznego odbioru końcowego nadzorowanych robót budowlanych; 12) uczestniczenie w czynnościach technicznego odbioru częściowego i końcowego obiektu lub robót i przekazania ich do użytku; 13) dokonywanie bieżącej i okresowej analizy kosztów inwestycji, przygotowywanie kosztorysów inwestorskich zgodnie z obowiązującymi przepisami; 14) ciągłe dokształcanie, zapoznawanie się z aktualnie obowiązującymi przepisami prawnymi w zakresie budowlanego procesu inwestycyjnego; 15) sprawdzanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej, wydawanie opinii, sugestii projektantom w toku procesu projektowego, aktualizowanie wycen na realizowanych zadaniach inwestycyjnych; 16) wykonywanie czynności i obowiązków wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących inspektora nadzoru inwestorskiego; 17) ochrona danych osobowych objętych zakresem czynności na danym stanowisku; 18) współdziałania w opracowaniu planów rocznych i wieloletnich w zakresie robót inwestycyjnych i remontowych; 19) współpraca w zakresie bieżącej analizy kosztów robót budowlanych; 20) przygotowanie kompletu dokumentów do wszczęcia przetargów na roboty inwestycyjne i remontowe zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawowymi; 21) sporządzanie odpowiedzi na interpelacje radnych; 22) rozpatrywanie skarg; 23) rozpatrywanie wniosków; 24) sporządzanie spisów zdawczo-odbiorczych akt do archiwum; 25) kontrola prawidłowości rozliczania wykonanych robót z umową na roboty budowlane; 26) kontrola wpisów w książkach obiektów po przeprowadzonych robotach i oględzinach; 27) inne zlecone prace przez Kierownika Wydziału Inwestycji, Remontów i Eksploatacji wynikające z zadań Wydziału i regulaminu organizacyjnego urzędu.
Urząd Miasta - 2019-02-04 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

OPERATOR PRZEWIJARKI DO FOLII - od 14,7 PLN

Obsługa maszyny do przewijania folii, pakowanie rolek z przewiniętą folią.
kontakt przez PUP - 2019-07-12 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

PAKOWACZ PACZEK - PLASTIKI LABORATORYJNE - od 3 000 PLN

Opis stanowiska pracy :- pakowanie plastików laboratoryjnych- praca dla kobiet- kompletowanie zamówienia- przygotowanie spakowanych produktów do wysyłki- dobra organizacja pracy- znajomość pakietu office - word- zamawianie i kontakt z kurieremZainteresowanych proszę o przesyłanie ofert na maila: biuro (at) genoplast.plSkontaktujemy się z wybranymi ofertami.www.genoplast.pl
GENOPLAST BIOCHEMICALS Tomasz Schröder - 2018-08-21 - Starogard Gdański (pomorskie)

LISTONOSZ SAMOCHODOWY - od 2 050 PLN

Doręczanie korespondencji i przekazów pieniężnych, budowanie pozytywnych relacji z klientem, realizacja planów sprzedażowych dot. wybranych usług i towarów, rzetelne prowadzenie ewidencji i korespondencji, wsparcie placówki pocztowej w innych pracach związanych z obsługą przesyłek.
Poczta Polska S.A. - 2016-08-19 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)

STANOWISKO URZĘDNICZE DS. SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH I ROZWOJU GMINY - od 2 700 PLN

Opracowywanie projektów regulaminów w zakresie udzielenia zamówień publicznych, przygotowanie dokumentacji przetargowej, sporządzanie sprawozdań, prowadzenie rejestru zamówień publicznych, przygotowywanie ofert inwestycyjnych.Termin naboru do 18.02.2019r. Dokumenty oraz inne szczegółu dotyczące naboru na wolne stanowisko urzędnicze zmieszczono na stornie BIP UG Markusy https://bipmarkusy.warmia.mazury.pl/nabor.html
Urząd Gminy w Markusach - 2019-02-07 - Markusy (warmińsko-mazurskie)

STANOWISKO DS. REJESTRACJI STANU CYWILNEGO W URZĘDZIE STANU CYWILNEGO - od 2 600 PLN

1)Wykonywanie zadań określonych w przepisach naczelnych organów władzy i administracji państwowej, Uchwałach Rady Miasta Chełm i Zarządzeniach Prezydenta Miasta Chełm.2)Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach zmiany imienia i nazwiska.3)Podpisywanie decyzji o zmianie imienia i nazwiska po uprzednim uzyskaniu upoważnienia od Kierownika USC.4)Opracowywanie pism i projektów innych aktów prawnych, a także ich podpisywanie zgodnie z posiadanymi uprawnieniami.5)Samokontrola na stanowisku pracy.6)Wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego na podstawie upoważnienia Kierownika USC.7)Wydawanie zaświadczeń o zamieszczonych lub niezamieszczonych w rejestrze stanu cywilnego danych dotyczących wskazanej osoby na podstawie upoważnienia Kierownika USC.8)Zamieszczanie przypisków na podstawie upoważnienia Kierownika USC nie zastrzeżonych przepisami ustawy.9)Wpisywanie do aktu stanu cywilnego znajdującego się w księdze stanu cywilnego wzmianki dodatkowej o przeniesieniu aktu do rejestru stanu cywilnego na podstawie upoważnienia Kierownika USC.10)Wydawanie zaświadczeń o przyjętych sakramentach na podstawie upoważnienia Kierownika USC.11)Wydawanie zaświadczeń o nieposiadaniu księgi stanu cywilnego na podstawie upoważnienia Kierownika USC.12)Tworzenie projektów aktu stanu cywilnego (urodzenia, małżeństwa, zgonu), w tym aktów zagranicznych podlegających transkrypcji.13)Sporządzanie protokołu zgłoszenia urodzenia.14)Sporządzanie protokołu zgłoszenia zgonu.15)Przygotowywanie protokołu uznania ojcostwa.16)Przygotowywanie protokołu przyjęcia oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński.17)Przygotowywanie protokołu przyjęcia oświadczenia rozwiedzionego małżonka o powrocie do nazwiska noszonego przed zawarciem małżeństwa.18)Przygotowywanie protokołu przyjęcia oświadczeń, o których mowa w art. 88 § 3 Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego.19)Przygotowywanie protokołu oświadczeń małżonków, że dziecko będzie nosiło takie samo nazwisko, jakie nosi albo nosiłoby ich wspólne dziecko.20)Przygotowywanie protokołu przyjęcia oświadczenia o zmianie imienia lub imion.21)Przygotowywanie pisemnych "zapewnień" dla osób zamierzających zawrzeć małżeństwo.22)Sporządzanie projektów zaświadczeń stwierdzających brak okoliczności wyłączających zawarcie małżeństwa.23)Sporządzanie projektów zaświadczeń, że zgodnie z prawem polskim można zawrzeć małżeństwo.24)Sporządzanie projektów zaświadczeń o stanie cywilnym.25)Prowadzenie akt zbiorowych i archiwum USC.26)Załatwianie korespondencji niezastrzeżonej dla Kierownika USC.27)Prowadzenie ewidencji ksiąg stanu cywilnego i dokumentacji kat. A.28)Coroczne przygotowywanie ksiąg stanu cywilnego i dokumentów zbiorowych celem przekazania do Archiwum Państwowego zgodnie z zapisami ustawowymi.29)Prowadzenie archiwum urzędu stanu cywilnego i dbałość o stan księgozbioru.30)Prowadzenie akt zbiorowych do ksiąg stanu cywilnego oraz teczek rzeczowych, zgodnie z instrukcją kancelaryjną.31)Na koniec każdego roku kalendarzowego segregacja akt zbiorowych, teczek rzeczowych, korespondencji, ich archiwizacja oraz przekazywanie do archiwum zakładowego lub brakowania.32)Tworzenie projektów migracji aktów wraz ze wzmiankami i przypiskami do Systemu Rejestrów Państwowych i przedkładanie ich Kierownikowi USC lub Zastępcy Kierownika USC do zatwierdzenia.33)Prowadzenie i realizacja zleceń w Systemie Rejestrów Państwowych.34)Przygotowywanie i przesyłanie danych do GUS.35)Obsługa Kierownika USC i Zastępcy Kierownika USC podczas uroczystości zawierania małżeństw i jubileuszy długoletniego pożycia małżeńskiego.36)Przestrzeganie przepisów kodeksu postępowania administracyjnego oraz przepisów dotyczących administracji samorządowej i przepisów szczególnych, regulujących sprawy wynikające z pełnionych obowiązków.37)Redagowanie kart w BIP.38)Przestrzeganie porządku i dyscypliny pracy.39)Wykonywanie innych czynności na zajmowanym stanowisku zleconych przez Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego, a podczas nieobecności przez Z-cę Kierownika USC.
Urząd Miasta Chełm - 2020-03-18 - Chełm (lubelskie)

OPERATOR URZĄDZEŃ DO PRODUKCJI OBUWIA - do 2 250 PLN

przygotowanie szablonów do produkcji obuwia, obsługa maszyny do wykrawania elementów obuwia
kontakt przez PUP - 2019-04-09 - Chełm (lubelskie)

STANOWISKO WULKANIZACYJNE - od 1 300 PLN

Wymiana opon, wyważanie i naprawa kół. Praca od pn do sb pomiędzy godz. 8.00-17.00 4 godziny dziennie.
BROSSER MARCIN ŚPIEWAK - 2019-12-12 - Bielsko-Biała (śląskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI SEKRETARIATU - od 2 500 PLN

• bieżąca obsługa interesantów Wolińskiego Parku Narodowego,• koordynowanie przepływu korespondencji w Wolińskim Parku Narodowym,• obsługa centralki telefonicznej, faksu, poczty elektronicznej,• prowadzenie dzienników korespondencji przychodzącej i wychodzącej w wersji papierowej,• przygotowanie przesyłek listowych i paczek do wysyłki,• obsługa platformy e-PUAP i Portalu Sprawozdawczego GUS,• obsługa dokumentacji wychodzącej, prowadzenie akt spraw zgodnie z instrukcją kancelaryjną,• prowadzenie sprawozdawczości Wolińskiego Parku Narodowego,• prowadzenie planu finansowego koszty zarządu,• elektronizacja bieżących dokumentów dla potrzeb Wolińskiego Parku Narodowego,• zaopatrywanie sekretariatu w produkty spożywcze,• w przyszłości wprowadzenie elektronizacji obiegu poczty.
Woliński Park Narodowy - 2018-11-20 - Międzyzdroje (zachodniopomorskie)

KIEROWCA - KONWOJENT - od 2 020 PLN

- Rozwożenie towarów do klientów według wystawionych dokumentów sprzedaży. Praca na terenie woj. śląskiego i Opola.- Wynagrodzenie: 2020 zł/brutto + prowizja od wywiezionego towaru. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. - Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-352-07-12, 32-352-07-13) celem ustalenia spotkania z pracodawcą lub e-mail: katowice (at) pionex.com.pl
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe PIONEX Piotr Gabryś - 2016-08-11 - Katowice (śląskie)

KSIĘGOWY - 1 850 - 1 900 PLN

-
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Olszyny (warmińsko-mazurskie)

AUDYTOR INWENTARYZACJI - od 16 PLN

liczenie produktów w supermarkecie
kontakt przez OHP - 2017-02-01 - Iława (warmińsko-mazurskie)

STANOWISKO PRACY DS. WYMIARU I KONTROLI PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI, ROLNEGO I LEŚNEGO OSÓB FIZYCZNYCH W REFERACIE PODATKÓW LOKALNYCH W WYDZIALE PODATKÓW LOKALNYCH I ZARZĄDZANIA NALEŻNOŚCIAMI - od 2 350 PLN

Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na w/w stanowisku zajmować się będzie dokonywaniem wymiaru podatku od nieruchomości osób fizycznych oraz podatku rolnego i leśnego osób fizycznych. Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. prowadzenie postępowań podatkowych kończących się przygotowywaniem decyzji; 2. prowadzenie dokumentacji wymiarowej, rejestrów wymiarowych, przypisów i odpisów oraz nadpłat z wykorzystaniem odpowiednich programów komputerowych; 3. przechowywanie i archiwizowanie dokumentów; 4. prawidłowa obsługa podatników; 5. przygotowywanie zaświadczeń, w tym o pomocy publicznej de minimis; 6. przeprowadzanie kontroli podatkowych; 7. rozpatrywanie odwołań i skarg w sprawach wymiaru wymienionych podatków; 8. przygotowywanie interpretacji przepisów prawa podatkowego; 9. podejmowanie działań dotyczących zabezpieczenia powszechności opodatkowania. Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2350 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2019-09-10 - Słupsk (pomorskie)

FRYZJER - od 2 100 PLN

wykonywanie zabiegów fryzjerskich
DANUTA SZYSZKOWSKA SALON FRYZJERSKI "SNERSETA" - 2018-02-02 - Nowa Ruda (dolnośląskie)

ELEKTRYK - od 3 150 PLN

Bieżące remonty i usuwanie awarii w zakresie instalacji elektrycznej w budynkach zarządzanych przez PUKiM.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH I MIESZKANIOWYCH Sp.z o.o - 2020-01-17 - Strzelce Opolskie (opolskie)

PRACOWNIK BIUROWY (3/4 ETATU) - od 14,7 PLN

- Obsługa sekretariatu- Sprzedaż biletów miesięcznychKontakt: telefon 58 536-66-05; e-mail: m.bartnik (at) latocha.pl
LATOCHA PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO HANDLOWE TOMASZ LATOCHA - 2019-01-08 - Wielgłowy (pomorskie)

SPRZEDAWCA - do 1 850 PLN

sprzedaż artykułów spożywczo - przemysłowych
Sklep Spożywczo-Przemysłowy "MADIZA" Urszula Pater - 2016-01-13 - Morzyczyn (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - od 2 250 PLN

Pracownik gospodarczy
kontakt przez PUP - 2019-04-11 - Mońki (podlaskie)

STANOWISKO PRACY DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCHW SAMODZIELNYM REFERACIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - 2 500 - 2 600 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz prowadzenie analityki na potrzeby Referatu.Ważniejsze zadania: przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego; rejestrowanie i przechowywanie dokumentacji z zakresu postępowań; współpraca z wydziałami merytorycznymi oraz jednostkami organizacyjnymi w trakcie przygotowywania i prowadzenia postępowań; przygotowywanie sprawozdań i analiz; opracowywanie standardów, przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w ramach zakupów wspólnych.4. Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi, wymuszona pozycja ciała, długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wynagrodzenie zasadnicze 2500-2600 zł brutto.Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-08-17 - Słupsk (pomorskie)

INŻYNIER TESTÓW - od 3 000 PLN

Zakres obowiązków: Testowanie urządzeń Testowanie aplikacji Tworzenie przypadków i scenariuszy testowych Dokonywanie analizy wykonanych testów Wytwarzanie dokumentacji technicznej, użytkownika oraz instalacyjnej we współpracy z projektantami Stała współpraca z pozostałymi działami firmy Obsługa wdrożeń pilotażowych Pracodawca oferuje:Stabilne zatrudnienie w firmie o ogromnym potencjale i dynamice Atrakcyjne wynagrodzenie dostosowane do wiedzy i kompetencji Realny wpływ na kształtowanie procesów w firmie Kontakt z najnowszymi technologiami z pogranicza elektroniki i informatyki Udział w interesujących i innowacyjnych projektach Pracę z Klientami krajowymi i zagranicznymi Pakiet socjalny uwzględniający m.in. prywatne ubezpieczenie medyczne, karty sportowe Pracę w miłej atmosferze i młodym zespole inżynierów Elastyczne godziny pracy
Apator Telemetria Sp. z o.o. - 2017-05-25 - Słupsk (pomorskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

Obsługa klientów sklepu, przyjmowanie i sprzedaż towarów, obsługa kasy fiskalnej.Praca dwuzmianowa: 6:30-14:30 oraz 12:00-20:00
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe "STEKPOL", Koźbiał Stanisław - 2017-03-24 - Nowy Korczyn (świętokrzyskie)

DORADCA KLIENTA - od 1 750 PLN

pozyskiwanie i obsługa klientów w zakresie odszkodowań, praca w terenie
ARBITER S.A. - 2015-11-09 - Białystok (podlaskie)

BRYGADZISTA PRODUKCJI - 2 500 - 4 000 PLN

kierowanie dużym zespołem ludzi
ORSKOV FOODS S.A. - 2017-10-23 - Zajezierze (mazowieckie)

STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI - 1 033,7 PLN

Wg programu stażu w godz. 07.30-15.30/10.00-18.00
kontakt przez PUP - 2019-09-05 - Szczekociny (śląskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI MAS GIPSOWYCH - od 13 PLN

WYRÓB GIPSOWYCH FORMWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE MILE WIDZIANE, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY Z MASĄ GIPSOWĄ, SZTUKATERIA FORMY Z GIPSU, ZATARŁA FORMY Z GIPSU, 3 LATA DOŚWIADCZENIA Z MASĄ GIPSOWĄ, MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO I ROSYJSKIEGO
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)

STANOWISKO POMOCNICZE DS. BAZ DANYCH O ODPADACH - 2 200 - 2 500 PLN

Weryfikacja spawozdań z zakresu gospodarki odpadami, prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Kraków (małopolskie)