STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI W INSPEKTORACIE ZUS (NR 2960) Nakło nad Notecią oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy


Największy wybór odzieży

Stanowisko: STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI W INSPEKTORACIE ZUS (NR 2960)

Wynagrodzenie: od 2 250 PLN

Zakres obowiązków: Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek I-piętrowy z windą - stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na pierwszym piętrze, - miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy,- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.

Data publikacji: 2019-05-24

Lokalizacja: Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Bohaterów 12A, 89-100 Nakło nad Notecią, powiat: nakielski, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek I-piętrowy z windą - stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na pierwszym piętrze, - miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy,- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI W INSPEKTORACIE ZUS (NR 2960)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nakło nad Notecią

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nakielski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nakło nad Notecią

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pracownik do spraw ubezpieczeń

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 17.06.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracyNiezbędne:- wykształcenie średniePożądane:- wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia)- minimum 2 lata pracy w pionie świadczeń emerytalno-rentowychWymagania dodatkowe- znajomość zagadnień dotyczących ubezpieczeń społecznych - znajomość ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych i rozporządzeń do tej ustawy- umiejętność obsługi pakietu MS Office- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej- umiejętność współpracy z innymi- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych

Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Adres pracodawcy:
Świętej Trójcy 33, 85-224 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty- CV- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które kandydat się ubiega- odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór poniżej w rubryce Wymagana klauzula)- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodoweWymagana klauzulaProsimy na kopercie, w której znajduje się oferta pracy umieścić dopisek "OFERTA PRACY". Uprzejmie przypominamy o konieczności zamieszczenia w swojej ofercie klauzuli następującej treści: Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce Praca w ZUS. Termin, do którego należy składać dokumenty6 czerwca 2019 r.Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Oddziału ZUS w Bydgoszczy. Miejsce składania dokumentówKorespondencyjnie:Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w BydgoszczyWydział Kadrowo-Płacowyul. Św. Trójcy 3385-224 Bydgoszczz dopiskiem na kopercie oferta pracyOsobiście:Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczyul. Św. Trójcy 3385-224 BydgoszczSala Obsługi Klientów, Stanowisko informacji ogólnej i dziennika podawczego z dopiskiem na kopercie Oferta pracyDodatkowe informacje- umowa na czas zastępstwa- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne- złożonych dokumentów nie zwracamy- dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane- oferta niekompletna, niepodpisana oraz bez wymaganej i podpisanej klauzuli nie będzie uwzględniana- do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne- miejsce wykonywania pracy:Inspektorat ZUS w Nakle n. Notecią ul. Bohaterów 12A, 89-100 Nakło nad Notecią

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz

Gmina pracodawcy: Bydgoszcz

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz

Ulica pracodawcy: Świętej Trójcy

Numer budynku pracodawcy: 33

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw ubezpieczeń

Data dodania oferty pracy: 24.05.2019

Oferta pracy ważna do: 06.06.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 24.05.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 24.05.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?14227621510c144864db3f03d0959f6e

Podobne oferty pracy

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KLIENTA (0,875 ETATU) [OBROŃCÓW WESTERPLATTE 17 - KATOWICE] - od 1 793,75 PLN

- Profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych. Aktywna sprzedaż usług i towarów handlowych. Udzielanie informacji o świadczonych usługach. Kształtowanie pozytywnego wizerunku Poczty Polskiej S.A., w tym dbałość o estetykę stanowiska pracy.- Wynagrodzenie: 1793,75 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na zastępstwo. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca zmianowa zgodnie z harmonogramem czasu pracy w godzinach: 9:00-19:00 + soboty: 9:00-13:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie. Wymagana umiejętność profesjonalnej obsługi klienta. Wymagana umiejętności obsługi komputera, w tym podstawowa znajomość pakietu Ms Office. Wymagana wysoka orientacja na klienta, skuteczność w dążeniu do rezultatów, komunikatywność, dobra organizacja pracy własnej. Kontakt telefoniczny (7:30-15:30) (Tel. 32-253-25-19) lub e-mail: magdalena.ostrowska (at) poczta-polska.pl
"POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA" - 2016-12-29 - Katowice (śląskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI ŚWIADCZEŃ EMERYTALNO-RENTOWYCH - od 2 100 PLN

Obsługa klientów w sprawach świadczeń emerytalno-rentowych
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2016-10-05 - Pisz (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 2 100 PLN

Obsługa sklepu internetowego, przyjmowanie zamówień i ich realizowanie, wprowadzanie zmian cenowych i aktualizacja danych. Wprowadzanie faktur, przyjmowanie towaru
Sprzedaż-Serwis Sprzętu Gastronomicznego GASTRO-POL Sylwia Nowak. - 2018-04-13 - Głogów (dolnośląskie)

STANOWISKO URZĘDNICZE DO SPRAW GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI - od 1 850 PLN

Niezbędne wymagania od kandydatów: obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,nieposzlakowana opinia, wykształcenie średnie , preferowane wyższe administracyjne lub prawnicze, znajomość przepisów prawa: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie, ustawy o ochronie środowiska, ustawy o odpadach, znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego i procedur administracyjnych (Kpa), dobra znajomość obsługi komputera.3. Wymagania dodatkowe: preferowane doświadczenie: praca w jednostkach samorządu terytorialnego, umiejętność pracy w zespole, determinacja w realizacji celów, łatwość nawiązywania kontaktów, zaangażowanie, umiejętność radzenia sobie ze stresem, kreatywność, dobra organizacja pracy, efektywność i szybkość realizacji powierzonych zadań, dyspozycyjność.4. Zadania wykonywane na stanowisku: wymiar opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, przyjmowanie deklaracji, przyjmowanie oraz rozpatrywanie wniosków o odroczenie terminów płatności , rozłożenia na raty spłaty należności za odpady komunalne, prowadzenie rejestru odpisów i przypisów, prowadzenie spraw z zakresu zwolnień z opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, przygotowywanie decyzji w zakresie opłaty za gospodarowanie odpadami , odroczeń, zwolnień, dopłat do opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi, prowadzenie bieżącej kontroli w terenie w zakresie składanych deklaracji, rozpatrywanie skarg i wniosków oraz ich realizacja, prowadzenie informacji, analiz i sprawozdań wynikających z zakresu obowiązków, prowadzenie postępowań podatkowych w sprawie określenia wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, obsługa systemu gospodarowania odpadami komunalnymi, obsługa techniczna zebrań wiejskich sołectwa Kąty Rybackie oraz współpraca w tym zakresie z sołtysem wsi.5. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:stanowisko przeznaczone dla pracownika administracji biurowej, obsługa komputera oraz urządzeń biurowych, kontakty z klientami zewnętrznymi,praca w pełnym wymiarze czasu pracy w budynku Urzędu Gminy w Sztutowie, jak i w terenie,w miesiącu maju 2016 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Sztutowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6%.
Urząd Gminy Sztutowo - 2016-07-28 - Sztutowo (pomorskie)

SPECJALISTA MARKETINGU SPOŁECZNEGO - od 2 000 PLN

prace związane z prowadzeniem Stowarzyszenia
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Częstochowa (śląskie)

OBUWNIK MOTAŻYSTA - od 2 000 PLN

wykonywanie prac związanych z produkcją obuwia, monataż
Zakład Produkcyjno-Usługowo-Handlowy BEST-BUT Sp. Jawna K.KUBIAK W.KUBIAK - 2017-05-24 - Łuków (lubelskie)

POMOC KUCHARZA - od 2 000 PLN

Pomoc kucharza w przygotowaniu dań typu fast-food oraz pizzy.
Firma Gastronomiczna LLA TORINA Angelika Musiał - 2017-05-18 - Babimost (lubuskie)

ELEKTROMECHANIK - od 925 PLN

przewijanie silników elektrycznych
Koniarz Renata Przewijanie Silników Elektrycznych ELEKTROMECHANIKA - 2016-05-20 - Wadowice (małopolskie)

ASYSTENT PRZEDSTAWICIELA HANDLOWEGO - od 2 400 PLN

Utrzymywanie dobrych relacji z dotychczasowymi klientami, pozyskiwanie zamówień oraz nadzór nad ich realizacją, stałe uzupełnianie wiedzy na temat produktów i rynku, raportowanie wyników pracy, prowadzenie biura. Wykształcenie ogólne, mile widziane doświadczenie, wysoka kultura osobista, zdolności negocjacyjne i interpersonalne, umiejętność budowania długotrwałych relacji z klientami, umiejętność swobodnego komunikowania się, bardzo dobra znajomość obsługi komputera, dyspozycyjność. Pracodawca prosi w pierwszej kolejności o kontakt e-mail lub osobisty.
ULTRAMARE Sp. z o. o. - 2017-05-16 - Szemud (pomorskie)

MONTER SIECI WODNYCH I KANALIZACYJNYCH - 2 000 - 3 000 PLN

prace związane z technologią bezwykopową w obrębie terenów leśnych;
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Niemodlin (opolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 5 000 PLN

Obsługa klienta w języku niemieckim, pomoc techniczna w zakresie IT w branży lotniczej/turystycznej. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 9-17. Mile widziane osoby niepełnosprawne.
THORIANA Sp. z o.o. - 2017-11-10 - Kraków (małopolskie)

KASJER/KA- SPRZEDAWCA - od 2 300 PLN

SPRZEDAŻ, OBSŁUGA KASY FISKALNEJ, OBSŁUGA PROGRAMU MAGAZYNOWEGO;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, OBSŁUGA KOMPUTERA, OBSŁUGA KASY FISKALNEJ, PODSTAWOWOA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO
SKLEPY KOMFORT SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-02-17 - Szczecin (zachodniopomorskie)

CIEŚLA, ZBROJARZ - od 925 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Warszawa (mazowieckie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - od 2 100 PLN

Transport drogowy, przewóz rzeczy, prace na terenie budowy.
Przedsiębiorstwo Usługowo-Transportowe "OL-TRANS" - 2016-08-03 - Mrzezino (pomorskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI SEKRETARIATU - od 2 250 PLN

Zakres zadań:Do zadań obsługi sekretariatu należy zapewnienie obsługi organizacyjnej i administracyjnejWójtowi, Zastępcy Wójta i Sekretarzowi Gminy oraz sprawy kancelaryjno - techniczne,w szczególności:1) przygotowywanie pomieszczeń i obsługa - w tym protokołowanie - zebrań i spotkańorganizowanych przez Wójta , Zastępcę Wójta i Sekretarza,2) nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych,3) przyjmowanie interesantów zgłaszających skargi i wnioski oraz organizowanie ichkontaktów z Wójtem, Zastępcą Wójta lub Sekretarzem,4) wystawianie i prowadzenie ewidencji wyjazdów służbowych pracowników Urzędui kierowników jednostek organizacyjnych Gminy,5) prowadzenie i zakup księgozbioru do biblioteki gminnej oraz prenumerata prasy,6) współpraca z Pocztą Polską w zakresie odbioru i przechowywania korespondencji,7) prowadzenie rejestru poleceń służbowych i nadzór nad ich wykonaniem,8) organizacja współpracy z jednostkami pomocniczymi Gminy Ustka oraz ich organami,w tym:a) pomoc w organizacji zebrań wiejskich, organizacja wiejskich zebrań wyborczychi innych w ramach kompetencji Wójta;b) ewidencjonowanie i przekazywanie na stanowiska wniosków zebrań wiejskich(prowadzenie rejestru wniosków i nadzór nad ich wykonaniem);c) ewidencjonowanie i przekazywanie na stanowiska uchwał zebrań wiejskich(prowadzenie rejestru uchwał i nadzór nad ich wykonaniem),9) prowadzenie oficjalnego profilu gminy na Facebooku oraz bieżąca aktualizacja wydarzeń,imprez, ogłoszeń na stronie www gminy Ustka, rozwijanie i doskonalenie dostępnychtechnik PR, gminnego systemu powiadamiania sms;10) wykonywanie innych czynności wynikających z przepisów prawa i zleconych przezprzełożonego.4. Warunki pracy.Praca w Urzędzie Gminy Ustka na stanowisku urzędniczym, w pełnym wymiarze czasupracy, praca biurowa, obsługa komputera, możliwa obsługa zebrań i spotkań poza siedzibą urzędu.Godz. pracy 7.30-15.30, środa do 17.00, piątek do 14.00. Okres zatrudnienia 6 m-cy.
Urząd Gminy Ustka - 2019-05-20 - Ustka (pomorskie)

OPERATOR MASZYN I URZĄDZEŃ - DO PRZYUCZENIA - od 14 PLN

- obsługa maszyn i urządzeń w procesie produkcji rur, wykańczanie oraz kontrola wyprodukowanych rur- dodatkowo wypłacana jest nagroda pieniężna; zaraz po okresie próbnym podwyższenie stawki zasadniczej o 1zł/godz.; godz.pracy: I zmiana 6:00 do 14:00, 14:00 do 22:00, 22:00 do 6:00
ALCHEMIA S.A. ODDZIAŁ WALCOWNIA RUR ANDRZEJ W ZAWADZKIEM - 2019-01-04 - Zawadzkie (opolskie)

TECHNIK INSTALACJI SANITARNYCH - od 1 980 PLN

Obowiązki: przegląd, konserwacja, obsługa instalacji klimatyzacji, wentylacji, wod-kan, gazowej, oczyszczalni ścieków; prowadzenie dokumentacji z przeglądów, remontów, odbiorów ww. instalacji; wykonywanie drobnych napraw ww. instalacji.Oczekiwania: min. 10-letnie doświadczenie w branży instalacyjnej sanitarnej w zakresie: obsługi, konserwacji i serwisu instalacji klimatyzacji; obsługi, konserwacji i serwisu instalacji wentylacji wraz z centralami wentylacyjnymi; obsługi, konserwacji i serwisu instalacji wod-kan; obsługi, konserwacji i serwisu oczyszczalni ścieków; obsługi, konserwacji i serwisu instalacji gazowej wraz z promiennikami gazowymi.Firma oferuje: stabilne zatrudnienie -po roku pracy istnieje możliwość zatrudnienia na czas nieokreślony; atrakcyjne wynagrodzenie; atrakcyjny pakiet socjalny (m.in. prywatna opieka medyczna); możliwość rozwoju zawodowego.
EKO-OKNA S.A. - 2016-07-21 - Kornice (śląskie)

SPRZEDAWCA - do 1 850 PLN

-Obsługa klienta i sprzedaż towarów w sklepie spożywczo-przemysłowym,-Praca na dwie zmiany (6-14 i 14-22),-Do wynagrodzenia podstawowego premia,-Osoby zainteresowane proszę o kontakt telefoniczny : 606-612-614.
DELIKATESY ANNA, ANNA SPIERAWKA - 2016-07-04 - Rokitki (pomorskie)

SPRZEDAWCA W STACJI PALIW - 997,4 PLN

praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-10-04 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK OCHRONY FIZYCZNEJ BEZ LICENCJI - od 2 600 PLN

ochrona terenu budowy- rozbudowa elektrowni Opole/Brzezie.
Solid Security Sp z o.o. - 2017-01-18 - Suchy Bór (opolskie)

SPRZEDAWCA - od 1 950 PLN

Sprzedaż pieczywa i wyrobów cukierniczych.
ROBSON Robert Marczak - 2016-05-20 - Legionowo (mazowieckie)

OPERATOR SPAJAREK OKLEINY I ŁUSZCZKI- MONTER MEBLI - do 2 000 PLN

oklejanie płyt, montaż mebli;
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Zgorzelec (dolnośląskie)

POKOJOWA - od 2 000 PLN

SPRZATANIE POKOI HOTELOWYCH, MYCIE OKIEN, ZMIANA POŚCIELI, SPRZATANIE ŁAZIENEK;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN. PODSTAWOWE, DOKŁADNOŚĆ, SUMIENNOŚĆ, DOBRA ORGANIZCJA PRACY, MILW IDZINAE DOŚWIADCZENIE W PRACY W HOTELACH, PODSTAWOWA ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO LUB J.NIEMIECKIEGO;CZAS PRACY RÓWNOWAŻNY
GRUPA HOTELI WAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK PRODUKCYJNY - od 2 000 PLN

Obsługa procesu produkcyjnego, załadunek, rozładunek produktów, przygotowywanie surowców do produkcji.WYMAGANIA: wykształcenie średnie, uprawnienia na wózek widłowy, możliwośc pracy w godzinach nocnych.
kontakt przez PUP - 2016-10-06 - Surochów (podkarpackie)

MAGAZYNIER - 997,4 PLN

1. Przyjmowanie towaru do magazynu, zapewnienie odpowiednich warunków przechowywania i wydawanie środków, prowadzenie odpowiedniej dokumentacji, branie udziałów w inwentaryzacjach.2. Uczestnictwo w odbiorze ilościowym i jakościowym.3. Wydawanie towarów z magazynu na podstawie dowodów rozchodowych.4. Rozmieszczenie i układanie przyjmowanych towarów na wyznaczonej powierzchni magazynowej.5. Zabezpieczenie ich przed zniszczeniem i kradzieżą.6. Utrzymywanie porządku w magazynie.7. Prowadzenie dokumentacji magazynowej przy użyciu programów komputerowych.8. Wyjaśnianie różnic w stanie ilościowym towarów.9. Uczestnictwo w czynnościach reklamacyjnych w zakresie wad jakościowych.
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Kartuzy (pomorskie)

SALOWA - 997,4 PLN

Salowastaż w godz. 7-19, 19-7 również w niedzielę i święta, staż w porze nocnej
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Tarnobrzeg (podkarpackie)

STOLARZ - do 2 100 PLN

Obróbka drewna, montaż konstrukcji drewnianych, praca z urządzeniami pneumatycznymi i elektronarzędziami.
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Cieszanów (podkarpackie)


Wybierz powiat