STANOWISKO DS. OBSŁUGI URZĄDZEŃ LINII WYDRUKÓW MASOWYCH Warszawa oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych

Stanowisko: STANOWISKO DS. OBSŁUGI URZĄDZEŃ LINII WYDRUKÓW MASOWYCH

Wynagrodzenie: od 3 000 PLN

Zakres obowiązków: zapewnienie bierzącej obsługi urządzeń linii wydruków masowych (kopertownica), weryfikuje pod względem technicznym dokumenty w procesie kopertowania, zapewnia prawidlowe przygotowanie zakopertowanych dokumentów do ekspedycji, wykonuje prace transportowo-porzadkowe, zgłasza awarieurzadzeń kopertujących,

Data publikacji: 2017-12-24

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Podskarbińska 25a, 03-829 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
zapewnienie bierzącej obsługi urządzeń linii wydruków masowych (kopertownica), weryfikuje pod względem technicznym dokumenty w procesie kopertowania, zapewnia prawidlowe przygotowanie zakopertowanych dokumentów do ekspedycji, wykonuje prace transportowo-porzadkowe, zgłasza awarieurzadzeń kopertujących,

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: dwie zmiany

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OBSŁUGI URZĄDZEŃ LINII WYDRUKÓW MASOWYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 15.01.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe

Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe

Nazwa pracodawcy: Zakład Ubezpieczeń Społecznych

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wołominie

Adres pracodawcy:
SZAMOCKA 3, 5, 01-748 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Ulica pracodawcy: SZAMOCKA

Numer budynku pracodawcy: 3, 5

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wołominie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 4

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 24.12.2017

Data dodania oferty pracy: 23.12.2017

Oferta pracy ważna do: 28.12.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 23.12.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 19.12.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

KUCHARZ - do 2 500 PLN

PRZYGOTOWYWANIE DAŃ Z KUCHNI ARABSKIEJUTRZYMYWANIE PORZĄDKU POD WZGLĘDEM SANITARNYM
kontakt przez PUP - 2017-08-21 - Skierniewice (łódzkie)

OPERATOR SPYCHARKI - od 4 000 PLN

kształtowanie pryzmy odpadów na składowisku odpadów, (obsługa spycharki T-130 Typ STALINIEC)
EKO SYSTEM Leszek Felsztyński - 2018-05-17 - Mostki (łódzkie)

KIEROWCA CIĄGNIKA SIODŁOWEGO - od 5 200 PLN

PROWADZENIE POJAZDU, OBSLUGA BIEŻĄCA CIĄGNIKA, NADZÓR NAD ZALADUNKIEM, WYŁADUNKIEM, UTRZYMANIE CZYSTOŚCI POJAZDÓW, WYMAGANIAPRAWO JAZDY CE, ŚWIADECTWO KWALIFIKACJI , KURS NA PRZEÓZ RZECZY - MILE WIDZIANYPRACA NA TERENIE RP
kontakt przez PUP - 2015-11-26 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Góra Puławska (lubelskie)

KIEROWCA SAMOCHODU OSOBOWEGO - od 13,7 PLN

praca jako kierowca
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Poznań (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. SAMORZĄDOWO-ORGANIZACYJNYCH ORAZ CZŁONKOWSKO-MIESZKANIOWYCH - od 2 600 PLN

- Prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem wniosków w sprawach: przyjmowania w poczet członków, potwierdzania praw do lokali, nabywania i zbywania spółdzielczych własnościowych praw do lokali, najmu lokali mieszkalnych oraz w sprawach spółdzielczych lokatorskich praw do lokali oraz prowadzenie rejestrów członków Spółdzielni. Wprowadzanie na bieżąco zmian danych członków Spółdzielni w programie Probit. Prowadzenie korespondencji z Komornikami Sądowymi, ZUS-em, Sądami i Urzędami Skarbowymi w sprawach dotyczących osób posiadających spółdzielcze prawa do lokali i odrębną własność. Opracowywanie projektów zarządzeń, poleceń, regulaminów. Sporządzanie projektów uchwał organów Spółdzielni oraz prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem posiedzeń Zarządu, Rady Nadzorczej oraz Walnego Zgromadzenia. Prowadzenie spraw związanych z wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. Prowadzenie strony internetowej Spółdzielni.- Wynagrodzenie: od 2600 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Potem umowa na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca od godzinach 7:00 w równoważnym systemie czasu pracy. Wymagania: wykształcenie wykształcenie co najmniej średnie. Doświadczenie w sprawach członkowsko-mieszkaniowych i organizacyjnych w spółdzielni mieszkaniowej. Biegła obsługa komputera - pakietu MS Office, umiejętność stosowania i korzystania z przepisów prawa w praktyce. Znajomość przepisów prawnych regulujących funkcjonowanie spółdzielczości mieszkaniowej. Zdolności analityczne. Bardzo dobra umiejętność komunikowania się. Odpowiedzialność. Dobra organizacja pracy. Umiejętność analizy i syntezy informacji. Odporność na stres. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (32/2596-576) w godzinach: 7:00-14:00 celem ustalenia spotkania z pracodawcą lub e-mail: sbmwspolnapraca (at) wp.pl
SPÓŁDZIELNIA BUDOWLANO-MIESZKANIOWA "WSPÓLNA PRACA" - 2018-02-20 - Katowice (śląskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI FINANSOWO KSIĘGOWEJ I PŁAC (NABÓR) - od 2 500 PLN

TREŚĆ OGŁOSZENIA NA STRONIE BIP:http://www.wodgik.katowice.pl/bip/oferty_pracy/2016/bip_ogloszenie.pdfWojewódzki Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Katowicachul. Graniczna 29, 40 017 Katowice ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:stanowisko ds. obsługi finansowo księgowej i płac w wymiarze 1/2 etatu do 31. 12. 2016 r., pełny etat od 01. 01. 2017 r.Zakres obowiązków: dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów księgowych dotyczących operacji finansowych, dokonywanie terminowych rozliczeń finansowych, prowadzenie ewidencji księgowej, prowadzenie zagadnień płacowych, rozliczenia z urzędem skarbowym (PIT, VAT) i ZUS, rozliczanie i wycena majątku użytkowanego przez WODGiK, sporządzanie sprawozdań finansowych i statystycznych, współpraca przy opracowywaniu projektów planów finansowych.Praca na jedną zmianę na 1/2 etatu w godz. między: 7:30-15:30 do uzgodnienia na rozmowie kwalifikacyjnej. Praca w wymiarze 1/2 etatu do 31. 12. 2016 r., pełny etat od 01. 01. 2017 r.Wynagrodzenie: od 2500 + dodatek stażowy + uznaniowa premia kwartalna. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, docelowo umowa na czas nieokreślony.
WOJEWÓDZKI OŚRODEK DOKUMENTACJI GEODEZYJNEJ I KARTOGRAFICZNEJ W KATOWICACH - 2016-07-11 - Katowice (śląskie)

SZWACZKA - od 1 850 PLN

wykztałcenie bez znaczenia, umiejętność szycia, mile widziane doświadczenie w zawodzie szwaczki
Spółdzielnia Socjalna MARTEN - 2015-12-23 - Odolanów (wielkopolskie)

STANOWISKO PRACY DS. INFRASTRUKTURY OŚWIATY, ANALIZY KOSZTÓW UTRZYMANIA ORAZ SYSTEMU INFORMACJI OŚWIATOWEJ W REFERACIE EKONOMICZNYM WYDZIAŁU EDUKACJI - od 2 400 PLN

Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za całokształt spraw związanych z infrastrukturą oświaty, analizą kosztów utrzymania oraz systemem informacji oświatowej.Ważniejsze zadania: 1.koordynowanie i doradztwo w zakresie polityki remontowej placówek oświatowych;2.koordynowanie i doradztwo w zakresie realizacji ustawy o zamówieniach publicznych i ustawy Prawo budowlane;3.gromadzenie danych z przebiegu remontów i stanu technicznego obiektów oświatowych;4.sporządzanie sprawozdań z przebiegu remontów w oparciu o informację z jednostek oświatowych;5.opiniowanie pod względem priorytetów robót remontowych ujętych w planach (finansowych) placówek oświatowych;6.wizytowanie placówek oświatowych, w zakresie użytkowania obiektów użyteczności publicznej;7.pozyskiwanie środków finansowych z rezerwy oświatowej na remonty bieżące i wynikające ze skutków zdarzeń losowych;8.udział w komisjach przetargowych dotyczących inwestycji związanych z oświatą;9.sporządzanie informacji o stanie mienia komunalnego;10.gromadzenie i opracowywanie wniosków do Wieloletniego Planu Inwestycyjnego przedszkoli, szkół i placówek oświatowych;11.koordynowanie i doradztwo w zakresie gospodarowania mieniem przekazanym dyrektorom szkół i placówek oświatowych w trwały zarząd oraz nadzór nad prawidłowością gospodarowania mieniem użytkowym przez szkoły i placówki oświatowe, w szczególności jego likwidacji, zbycia, przekazania;12.gromadzenie informacji o umowach najmu zawieranych przez dyrektorów szkół i placówek oświatowych na okres do trzech lat oraz analiza i opiniowanie wniosków o wyrażenie zgody Prezydenta Miasta Słupska na okres najmu powyżej trzech lat.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-09-12 - Słupsk (pomorskie)

SPRZEDAWCA - HANDLOWIEC - od 2 400 PLN

sprzedaż maszyn i urządzeń oraz sprzętu domowego
P.H.U."FOREST" Maciej Majewski - 2016-07-22 - Jawor (dolnośląskie)

KIEROWCA KAT. C+E W TRANSPORCIE KRAJOWYM - do 4 000 PLN

prowadzenie samochodu ciężarowego, prace związane z załadunkiem i rozładunkiem
BEST Krzysztof Pichalak - 2017-07-20 - Daszyna (łódzkie)

ŚLUSARZ NARZĘDZIOWY - od 2 500 PLN

-Bieżące utrzymanie i regeneracja narzędzi oraz form wtryskowych,-Współpraca z działem technologicznym i produkcji w zakresie przygotowania narzędzi,-Kontakt: e-mail : metrox (at) metrox-plast.pl; -Kontakt tel.: 58 532-78-79.
METROX - PLAST SP. Z O.O. - 2017-12-11 - Tczew (pomorskie)

KUCHARZ - 997,4 PLN

-przygotowywanie dań typu fastfood i pizzy-obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Szubin (kujawsko-pomorskie)

STARSZY REFERENT - 1 017,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Garwolin (mazowieckie)

SPEDYTOR - od 1 850 PLN

organizowanie czynności przewozowych
Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter - 2016-04-08 - Chojnice (pomorskie)

DOZÓR ŚREDNI ELEKTRYCZNY - od 2 100 PLN

przebudowa wyrobisk górniczych
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Górnicze ROW-JAS - 2018-07-20 - Bytom (śląskie)

MENADŻER SPRZEDAWCA-OBSŁUGA MONITORINGU - od 2 000 PLN

wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-12-08 - Gniezno (wielkopolskie)

PIELĘGNIARKA - od 823 PLN

zastrzyki, umawianie wizyt i doprowadzanie dziecka do lekarza pierwszego kontaktu, prowadzenie dokumentacji, medycznej wychowanków. Praca z trudną młodzieżą
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Bytom (śląskie)

STOLARZ - 2 000 - 3 000 PLN

wykonywanie stolarki budowlanej
"Styl-drew" Paweł Skłodowski - 2017-07-07 - Nowa Ruś (podlaskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - od 3 000 PLN

obsługa przy bydle i praca w gospodarstwie
Handel zwierzętami Jan Brzozowski - 2016-05-04 - Budlewo (podlaskie)

POMOCNIK BRUKARZA - od 13 PLN

Wykształcenie: brak wymagań; doświadczenie zawodowe mile widziane; układanie kostki brukowej; jedna zmiana; miejsce pracy: teren Śląska, baza w Gliwicach
"MAXBRUK" MARIUSZ KIKLAISZ - 2017-10-17 - Gliwice (śląskie)

SPRZĄTACZKA - do 700 PLN

Wykształcenie, doświadczenie: brak wymagań; zakres obowiązków: sprzątanie klatek schodowych i terenu przyległego; umowa o dzieło; praca od 5:00-9:00; miejsce pracy: Gliwice, ul. Damrota;
P.H.U. MOP-EX KATARZYNA HRECZKA - 2015-12-10 - Gliwice (śląskie)

STANOWISKO DS. WYDRUKU I KONFEKCJONOWANIA - od 2 500 PLN

PRZYJMOWANIE, OPRACOWYWANIE I EKSPEDIOWANIE ŁADUNKU POCZTOWEGO POD WZGLĘDEM ILOŚCIOWYM I JAKOŚCIOWYM, PRZESTRZEGANIE WEWNĘTRZNYCH TERMINÓW KONTROLNYCH, ZAPENIENIE BEZPIECZEŃSTWA ŁADUNKU POCZTOWEGO, SPORZĄDZANIE DOKUMENTACJI W ZAKRESIE REALIZOWANYCH USŁUG;
POCZTA POLSKA SA - 2017-11-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)

STANOWISKO KSIĘGOWOŚCI I ROZLICZEŃ 15 - od 2 100 PLN

obsługa kasowa klientów
Bank Spółdzielczy w Wiskitkach - 2018-01-12 - Wiskitki (mazowieckie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

Obsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie na magazyn towarów handlowych
kontakt przez PUP - 2018-04-01 - Piasek (zachodniopomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

księgowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Niepiekła (mazowieckie)

STANOWISKO DS. ROZWOJU GMINY NABÓR DO 19.02.2016 - do 2 200 PLN

Prowadzenie spraw z zakresu projektów finansowych ze średków zewnętrznych, przygotowywanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, przygotowywanie i realizacja strategii, programów i planów długoterminowych.
Urząd Gminy w Pszczółkach - 2016-02-11 - Pszczółki (pomorskie)

STANOWISKO PRACY DS. INFRASTRUKTURY OŚWIATY, ANALIZY KOSZTÓW UTRZYMANIA W REFERACIE EKONOMICZNYM WYDZIAŁU EDUKACJI - od 2 400 PLN

Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za całokształt spraw związanych z infrastrukturą oświaty, analizą kosztów utrzymania oraz systemem informacji oświatowej. Ważniejsze zadania:1.koordynowanie i doradztwo w zakresie polityki remontowej placówek oświatowych;2.koordynowanie i doradztwo w zakresie realizacji ustawy o zamówieniach publicznych i ustawy Prawo budowlane;3.gromadzenie danych z przebiegu remontów i stanu technicznego obiektów oświatowych;4.sporządzanie sprawozdań z przebiegu remontów w oparciu o informację z jednostek oświatowych;5.opiniowanie pod względem priorytetów robót remontowych ujętych w planach (finansowych) placówek oświatowych;6.wizytowanie placówek oświatowych, w zakresie użytkowania obiektów użyteczności publicznej;7.pozyskiwanie środków finansowych z rezerwy oświatowej na remonty bieżące i wynikające ze skutków zdarzeń losowych;8.udział w komisjach przetargowych dotyczących inwestycji związanych z oświatą;9.sporządzanie informacji o stanie mienia komunalnego;10.gromadzenie i opracowywanie wniosków do Wieloletniego Planu Inwestycyjnego przedszkoli, szkół i placówek oświatowych;11.koordynowanie i doradztwo w zakresie gospodarowania mieniem przekazanym dyrektorom szkół i placówek oświatowych w trwały zarząd oraz nadzór nad prawidłowością gospodarowania mieniem użytkowym przez szkoły i placówki oświatowe, w szczególności jego likwidacji, zbycia, przekazania;12.gromadzenie informacji o umowach najmu zawieranych przez dyrektorów szkół i placówek oświatowych na okres do trzech lat oraz analiza i opiniowanie wniosków o wyrażenie zgody Prezydenta Miasta Słupska na okres najmu powyżej trzech lat.Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-11-16 - Słupsk (pomorskie)


Wybierz powiat