STANOWISKO DS. KONTA UBEZPIECZONEGO K/M Warszawa oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie


Największy wybór odzieży

Stanowisko: STANOWISKO DS. KONTA UBEZPIECZONEGO K/M

Wynagrodzenie: od 2 800 PLN

Zakres obowiązków: - zapewnienie obsługi spraw ubezpieczonych

Data publikacji: 2019-11-21

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Podskarbińska 25, 03-829 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: - zapewnienie obsługi spraw ubezpieczonych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. KONTA UBEZPIECZONEGO K/M

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: urzędnik ubezpieczeń społecznych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 16.12.2019

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Urzędnik ubezpieczeń społecznych

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie, znajomość pakietu MS Office.Obowiązki:- zapewnienie obsługi spraw ubezpieczonychSZCZEGÓŁOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE TEJ OFERTY PRACY ZNAJDUJĄ SIĘ NA STRONIE INTERNETOWEJ WWW.ZUS.PL, ZAKŁADKA PRACA W ZUS, II ODDZIAŁ W WARSZAWIE.

Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
Podskarbińska 25, 03-829 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE TEJ OFERTY PRACY ZNAJDUJĄ SIĘ NA STRONIE INTERNETOWEJ WWW.ZUS.PL, ZAKŁADKA PRACA W ZUS, II ODDZIAŁ W WARSZAWIE.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Ulica pracodawcy: Podskarbińska

Numer budynku pracodawcy: 25

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: urzędnik ubezpieczeń społecznych

Data dodania oferty pracy: 23.11.2019

Oferta pracy ważna do: 05.12.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 23.11.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 21.11.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?817968edffd6091e780ef86d87bbaa9c

Podobne oferty pracy

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - od 2 300 PLN

kopanie, wypełnianie dołów i rowów przy użyciu narzędzi rećznych, sprzątanie miejsc pracy, usuwanie różnych przeszkód i zatorów wedle otrzymanych instrukcji, posługiwanie się prostymi narzędziami ręcznymi takimi jak łopata, kilof, taczka itp.
kontakt przez PUP - 2019-05-20 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)

STANOWISKO DO OBSŁUGI SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 2 000 PLN

Obsługa komuptera, przygotowywanie towaru do wysyłki. Kontakt telefoniczny z pracodawcą w godzinach 10.00 - 16.00 po wecześniejszym umówieniu telefonicznym
Piotr Małek Firma Handlowo-Usługowa - 2017-01-18 - Siedlce (mazowieckie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2 100 PLN

utrzymanie porządku na zewnątrz i w środku budynku
kontakt przez PUP - 2018-09-18 - Wręczyca (śląskie)

OPERATOR WPROWADZANIA DANYCH - 997,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Przeworsk (podkarpackie)

STANOWISKO PRACY DS. ORGANIZACYJNYCH W WYDZIALE DIALOGU I KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ - od 2 400 PLN

Ogólna charakterystyka: osoba na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie w szczególności za prowadzenie spraw organizacyjnych Wydziału, wsparcie mieszkańców i organizacji pozarządowych.Ważniejsze zadania:Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. przyjmowanie interesantów i nadzór nad korespondencją wpływającą i wychodzącą z Wydziału; 2. prowadzenie spraw związanych z budżetem Wydziału, w tym sporządzanie sprawozdań, planów wydatków i dochodów Wydziału; 3. udostępnianie informacji publicznej i prowadzonych spraw dotyczących jej ponownego wykorzystania oraz prowadzenie postępowań odwoławczych w tym zakresie w ramach kompetencji Wydziału; 4. prowadzenie monitoringu wskazanych przez Prezydenta spraw, prowadzonych przez Wydziały Urzędu i jednostki organizacyjne miasta; 5. bieżące gromadzenie informacji o pozabudżetowych źródłach finansowania projektów związanych z politykami mieszczącymi się w zadaniach Wydziału oraz pozyskiwanie środków z tych źródeł; 6. koordynacja współpracy pomiędzy Miastem Słupsk a organizacjami pozarządowymi; 7. przygotowywanie aktów prawnych w postaci elektronicznej, ich przekazywanie do ogłoszenia w wojewódzkim dzienniku urzędowym oraz publikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej; 8. obsługa organizacyjna Słupskiej Rady Działalności Pożytku Publicznego oraz Rady Kobiet; 9. inicjowanie, koordynowanie i nadzór w zakresie organizowanych kampanii społecznych w zakresie merytorycznym Wydziału; 10. monitoring działania poprawności funkcjonowania oraz inicjowania zmian systemowych w Biuletynie Informacji Publicznej w zakresie merytorycznym Wydziału; 11. realizacja zadań obronnych w ramach przydzielonych przedsięwzięć, wynikających z obowiązujących na terenie miasta planów obronnych oraz w ramach zleconych przez Wojewodę Pomorskiego pozamilitarnych przygotowań obronnych; 12. wykonywanie innych czynności wchodzących w zakres działania Wydziału zleconych przez Dyrektora.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka przystosowana dla osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-03-28 - Słupsk (pomorskie)

STANOWISKO DS PŁAC OŚWIATY - od 4 000 PLN

Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku ds. płac oświaty należy w szczególności:1. Sporządzanie list płac dotyczących wynagrodzeń i zasiłków chorobowych dla wszystkich pracowników jednostek oświatowych oraz Klubu Dziecięcego.2. Prowadzenie miesięcznej ewidencji, wypłat z funduszu wynagrodzeń, kart wynagrodzeń i uposażeń pracowników.3. Zgłaszanie pracowników i osób wykonujących prace zlecone na rzecz jednostek do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. 4. Sporządzanie list wynagrodzeń dla osób wykonujących prace zlecone na rzecz jednostek. 5. Ustalanie prawa do zasiłków macierzyńskich. 6. Sporządzanie deklaracji rozliczeniowych do ZUS, naliczanie i terminowe przekazywanie potrąceń z list płac na rzecz ZUS z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i funduszu pracy. 7. Prowadzenie ewidencji podatku dochodowego od osób fizycznych oraz właściwe i terminowe odprowadzenie podatku. 8. Prowadzenie ewidencji księgowej pożyczkobiorców z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. 9. Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania. 10. Prowadzenie akt i kompletowanie przepisów dotyczących zajmowanego stanowiska zgodnie z instrukcja kancelaryjną i rzeczowym wykazem akt. 11. Zabezpieczenie posiadanych dokumentów i pieczęci. 12. Zastępstwo w wykonywaniu obowiązków inspektora ds. kadrowo -płacowych Urzędu Miejskiego.
URZĄD MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZAŃSKIM - 2020-06-25 - Nowogród Bobrzański (lubuskie)

ASYSTENTKA DS. ADMINISTRACJI - od 3 460 PLN

Przygotowywanie dokumentacji elektronicznej, przygotowywanie korespondencji pocztowej, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, cykliczne raportowanie do przełożonego wyników pracy.
Umbrella sp. zo.o. - 2019-05-20 - Gdańsk (pomorskie)

STANOWISKO URZĘDNICZE DS. BUDŻETU I SPRAWOZDAWCZOŚCI W WYDZIALE BUDŻETU I PODATKÓW - od 2 100 PLN

Szczegóły ogłoszenia znajdują się na stronie Urzędu: https://bip-files.idcom-web.pl/sites/3051/wiadomosci/410924/files/ogloszenie_podatki.pdfWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Tczewie lub pocztą na adres Urzędu 83-110 Tczew Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego1, z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. budżetu i sprawozdawczości w Wydziale Budżetu i Podatków Urzędu Miejskiego w Tczewie w terminie do dnia 28 lutego 2018 r. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.tczew.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Tczewie w budynku przy Placu Marszałka Józefa Piłsudskiego 1.
URZĄD MIEJSKI W TCZEWIE - 2018-02-19 - Tczew (pomorskie)

STANOWISKO DS.WINDYKACJI (NR 0958) - od 2 800 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje między innymi:windykacja należności z tytułu nałożonych opłat dodatkowych za jazdę bez ważnego biletu środkami komunikacji publicznej w Bydgoszczy, w tym:1) prowadzenie korespondencji z osobami fizycznymi, organami egzekucyjnymi oraz innymi jednostkami zewnętrznymi w sprawach z zakresu nałożonych opłat dodatkowych,2) rozpatrywanie wniosków dotyczących ulg w postaci rozłożenia zadłużenia na raty i umarzania należności,3) przygotowywanie projektów decyzji Dyrektora o umorzeniu z urzędu spraw wcześniej umorzonych decyzją komornika, w związku ze zgonem dłużnika lub w wyniku bezskutecznej egzekucji, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,4) zgłaszanie wierzytelności należnych od upadłego do masy upadłości,5) bieżąca współpraca z Zespołem Radców Prawnych w zakresie spraw objętych egzekucją sądową i komorniczą,6) ewidencjonowanie dokumentacji wpływającej od organów egzekucyjnych w systemie informatycznym oraz bieżąca ewidencja zdarzeń w programie informatycznym,Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:usytuowanie stanowiska pracy: przy ulicy Toruńskiej 174a, budynek wielopiętrowy, schody i winda, obsługa urządzeń wyposażonych w monitory ekranowe, bezpośredni kontakt z klientem zewnętrznym.
Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy - 2020-03-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO KANCELARYJNE - nieodpłatny

W Urzędzie Celnym w Suwałkach:obsługa sprzętu biurowego, poczty elektronicznej, korespondencji, programów komputerowych, sporządzenie pism,archiwizacja dokumentacji.
IZBA CELNA W BIAŁYMSTOKU - 2015-12-14 - Suwałki (podlaskie)

PRACOWNIK DZIAŁU NADZORU TECHNICZNEGO I EKSPLOATACJI K/M - 2 500 - 3 500 PLN

Przygotowywanie Planu postępowań przetargowych oraz z art. 4.8. Przygotowanie planu przeglądów technicznych sprzętu medycznego. Bieżący nadzór nad planem przeglądów wg podziału na oddziały. Rozliczanie faktur na podstawie wystawionych zleceń serwisowych oraz obowiązujących umów sprzętu medycznego. Pobieranie i opisywanie faktur. Przygotowywanie wniosków na naprawy i przeglądy sprzętu medycznego. Współpraca, kontakt mailowy i telefoniczny z firmami zewnętrznymi oraz wewnętrznymi komórkami organizacyjnymi Spółki. Przygotowanie wniosków przetargowych. Tworzenie opisów przedmiotu zamówienia przetargowego. Odbiór zakupionego sprzętu medycznego. Tworzenie zapytań ofertowych oraz projektów umów i aneksów dotyczących sprzętu medycznego przy ścisłej współpracy z działem prawnym. Tworzenie materiałów analitycznych i sprawozdawczych na potrzeby zewnętrzne i wewnętrzne. Tworzenie, sprawdzanie i kontrola grafików czasu pracy pracowników Działu Nadzoru Technicznego i Eksploatacji. Nadzór nad wywożeniem odpadów komunalnych i odpadów medycznych. Rozliczanie faktur na podstawie wystawionych zleceń serwisowych oraz obowiązujących umów dotyczących spraw technicznych. Opieka serwisowa + dokumentacja serwisowa nad sprzętem medycznym z wszystkich jednostek organizacyjnych Spółki. Przygotowywanie przy ścisłej współpracy z działem prawnym projektów umów dotyczących wypożyczenia sprzętu medycznego. Nadzór nad Magazynem Depozytu. Współpraca z różnymi ekipami filmowymi. Współpraca, kontakt mailowy i telefoniczny z firmami zewnętrznymi.
Szpital Praski pw. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o. - 2019-05-08 - Warszawa (mazowieckie)

POMOC KUCHENNA - od 2 600 PLN

pomoc w sporządzaniu i wydawaniu dań i posiłków, zmywanie naczyń, obieranie warzyw, obróbka termiczna warzyw i mięs
W&W SOLUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ , SP. K. - 2020-11-03 - Szklarska Poręba (dolnośląskie)

OPIEKUNKA DZIECIĘCA - od 2 300 PLN

Przestrzeganie przepisów BHP, PPOŻprzygotowywanie posiłkówdbanie o czystość, bezpieczeństwo,pełnienie funkcji wych.-opiek.prowadzenie zajęć
kontakt przez PUP - 2018-09-10 - Gardno (zachodniopomorskie)

STANOWISKO URZĘDNICZE Z OBOWIĄZKIEM ODBYCIA STAŻU URZĘDNICZEGO- DOCELOWO MŁODSZY REFERENT - od 2 250 PLN

czynności biurowe- obsługa kancelaryjna; okres zatrudnienia: 01.08.2019 r.- 28.02.2020 r. (po zdanym egzaminie umowa na czas nieokreślony); godziny pracy: 7.30- 15.30
Prokuratura Okręgowa w Słupsku - 2019-05-28 - Słupsk (pomorskie)

KONSULTANTKA AVON - 8 - 9 PLN

Sprzedaż kosmetyków
kontakt przez OHP - 2016-01-18 - Kielce (świętokrzyskie)

STANOWISKO KIEROWNICZE W STRAŻY MIEJSKIEJ - do 2 700 PLN

Szczegółowe informacje: http://sm.bip.gliwice.eu/ogloszenia/naboryWyksztalcenie: wyższe; min. 4 lata stażu pracy; ukończone 21 lat; dobra znajomość obsługi komputera; niekaralność; uregulowany stosunek do służby wojskowej; sprawność pod względem fizycznym i psychicznym; dobra znajomość topografii miasta Gliwice; prawo jazdy kat.B; znajomość sztuk walki; umowa na czas określony z możliwością pracy na czas nieokreślony
STRAŻ MIEJSKA W GLIWICACH - 2020-05-06 - Gliwice (śląskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI ZAPLECZA - 997,4 PLN

udział w dokonywaniu wymian przesyłek pocztowych, rozbiór przesyłek pocztowych, podział przesyłek listowych i paczkowych na rejony doręczeń, segregowanie przesyłek i innych przedmiotów ładunku zgodnie z planem kierowania, skanowanie przesyłek rejetrowanych do kart doreczeń, wprowadzanie danych do przesyłek rejestrowanych, stemplowanie przesyłek wyjętych ze skrzynek pocztowych, przygotowanie przesyłek do wymiany, wydawanie przesyłek listowych i paczkowych do doręczenia, rozliczanie listonoszy po powrocie z rejonów doręczeń z wydawanych przesyłek rejestrownaych.
kontakt przez PUP - 2016-09-02 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)

SPRZĄTACZKA/NIEPEŁNOSPRAWNI - od 2 600 PLN

Sprzątanie pomieszczeń biurowych
Clean Service S.C. Tarczyluk Zbigniew Przeradzka Teresa - 2020-01-22 - Płock (mazowieckie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego, standardowa obsługa klienta, wystawianie faktur, przygotowanie towarów do sprzedaży,przyjmowanie dostaw towaru
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Mława (mazowieckie)

STANOWISKO DS. TECHNICZNYCH - od 3 500 PLN

Rejestracja przychodzących dokumentów finansowych w informatycznym systemie obiegu dokumentów-finanseZgłaszanie do systemu informatycznego wprowadzenia na listę kontrahentów nowych dostawców/wykonawców oraz wszelkich zmian w zakresie kont bankowych i innych danych kontrahentówDekretacja zarejestrowanych dokumentów finansowych do opisu merytorycznego do właściwych komórek i osób Analiza i zatwierdzanie zarejestrowanych dokumentów finansowych pod względem formalnym i rachunkowym Wprowadzanie do systemu planowanych zadań inwestycyjnych i remontowych oraz protokołów awaryjnychOtwieranie, rozliczanie i zamykanie zleceń remontowych wewnetrznych i zewnętrznychWystawianie faktur wewnętrznych remontowychWystawianie dodatkowych kart czasu pracyWprowadzanie w systemie informatycznym nowych obiektów technicznych i ich aktualizowanie, itp.Miejsce wykonywania pracy- rejon Jelcz-Laskwoice
ENERGETYKA CIEPLNA OPOLSZCZYZNY Spółka Akcyjna - 2020-07-09 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)

PRACOWNIK BIUROWY ( STAŻ EFS DLA OSÓB DO 29 R.Ż.) - 1 033,7 PLN

Zapoznanie z zasadaami prowadzenia sekretariatu kancelarii i inne
kontakt przez PUP - 2020-02-10 - Koszalin (zachodniopomorskie)

BIBLIOTEKARZ - do 32 PLN

bibliotekarz
Szkoła Podstawowa w Zdziarcu - 2019-12-05 - Zdziarzec (podkarpackie)

MAGAZYNIER - od 2 250 PLN

zgodnie z charakterystyką pracy
CONFEZIONI ERRECI Sp. z o.o. Pleszew - 2019-06-18 - Pleszew (wielkopolskie)

OPERATOR KOPARKO-ŁADOWARKI - od 1 850 PLN

obsługa koparki; konserwacja powierzonego sprzętu; prace załadunkowe i rozładunkowe, wykonywanie ziemnych prac budowlanych przy budowie obiektów podziemnych i naziemnych; wykonywanie wykopów pod kanalizację, budynki mieszkalne, przemysłowe i usługowe itp.; wykonywanie rowów i kanałów wodnomelioracyjnych; zbieranie i profilowanie skarp i nasypów; wydobywanie żwiru, piasku i innych materiałów kopalnych; zrywanie nawierzchni drogowych; wywożenie ziemi, piasku i kamieni; przygotowanie terenu robót tj. oczyszczanie z kamieni, drzew, krzewów, wyrównywanie powierzchni itp.; tankowanie oraz kontrolowanie zużycia paliwa; sporządzanie raportów dotyczących użytkowania urządzenia, w tym o wszystkich stwierdzonych nieprawidłowościach w pracy urządzenia; przestrzeganie zasad BHP i PPOŻ
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Transportowe "TYLKOP" Piotr Tylawski - 2016-03-02 - Rozdziele (małopolskie)

ELEKTRYK - od 48 PLN

Układanie tras kablowych.
ConsTechnik Artur Szymeon - 2018-07-23 - Płock (mazowieckie)


Wybierz powiat