STANOWISKO DS PŁAC OŚWIATY Nowogród Bobrzański oferta pracy URZĄD MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZAŃSKIM


Największy wybór odzieży

Stanowisko: STANOWISKO DS PŁAC OŚWIATY

Wynagrodzenie: od 4 000 PLN

Zakres obowiązków: Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku ds. płac oświaty należy w szczególności:1. Sporządzanie list płac dotyczących wynagrodzeń i zasiłków chorobowych dla wszystkich pracowników jednostek oświatowych oraz Klubu Dziecięcego.2. Prowadzenie miesięcznej ewidencji, wypłat z funduszu wynagrodzeń, kart wynagrodzeń i uposażeń pracowników.3. Zgłaszanie pracowników i osób wykonujących prace zlecone na rzecz jednostek do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. 4. Sporządzanie list wynagrodzeń dla osób wykonujących prace zlecone na rzecz jednostek. 5. Ustalanie prawa do zasiłków macierzyńskich. 6. Sporządzanie deklaracji rozliczeniowych do ZUS, naliczanie i terminowe przekazywanie potrąceń z list płac na rzecz ZUS z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i funduszu pracy. 7. Prowadzenie ewidencji podatku dochodowego od osób fizycznych oraz właściwe i terminowe odprowadzenie podatku. 8. Prowadzenie ewidencji księgowej pożyczkobiorców z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. 9. Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania. 10. Prowadzenie akt i kompletowanie przepisów dotyczących zajmowanego stanowiska zgodnie z instrukcja kancelaryjną i rzeczowym wykazem akt. 11. Zabezpieczenie posiadanych dokumentów i pieczęci. 12. Zastępstwo w wykonywaniu obowiązków inspektora ds. kadrowo -płacowych Urzędu Miejskiego.

Data publikacji: 2020-06-25

Lokalizacja: Nowogród Bobrzański (lubuskie)

Pracodawca: URZĄD MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZAŃSKIM

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Słowackiego 11, 66-010 Nowogród Bobrzański, powiat: zielonogórski, woj: lubuskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku ds. płac oświaty należy w szczególności:1. Sporządzanie list płac dotyczących wynagrodzeń i zasiłków chorobowych dla wszystkich pracowników jednostek oświatowych oraz Klubu Dziecięcego.2. Prowadzenie miesięcznej ewidencji, wypłat z funduszu wynagrodzeń, kart wynagrodzeń i uposażeń pracowników.3. Zgłaszanie pracowników i osób wykonujących prace zlecone na rzecz jednostek do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. 4. Sporządzanie list wynagrodzeń dla osób wykonujących prace zlecone na rzecz jednostek. 5. Ustalanie prawa do zasiłków macierzyńskich. 6. Sporządzanie deklaracji rozliczeniowych do ZUS, naliczanie i terminowe przekazywanie potrąceń z list płac na rzecz ZUS z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i funduszu pracy. 7. Prowadzenie ewidencji podatku dochodowego od osób fizycznych oraz właściwe i terminowe odprowadzenie podatku. 8. Prowadzenie ewidencji księgowej pożyczkobiorców z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. 9. Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania. 10. Prowadzenie akt i kompletowanie przepisów dotyczących zajmowanego stanowiska zgodnie z instrukcja kancelaryjną i rzeczowym wykazem akt. 11. Zabezpieczenie posiadanych dokumentów i pieczęci. 12. Zastępstwo w wykonywaniu obowiązków inspektora ds. kadrowo -płacowych Urzędu Miejskiego.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
wynagrodzenie 4000 zł brutto + dodatek za wysługę lat

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS PŁAC OŚWIATY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowogród Bobrzański

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 08

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zielonogórski

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0809

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowogród Bobrzański

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: księgowy

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 13.07.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne (formalne):1. Spełnienie warunków określonych w art. 6 ust. 1, 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych. 2. Posiadanie wykształcenia minimum średniego; 3. Posiadanie doświadczenia na podobnym stanowisku; 4. Posiadanie znajomości zagadnień w zakresie prawa pracy, ustawy prawo oświatowe, karty nauczyciela, znajomość przepisów prawa samorządowego, przepisów o ubezpieczeniach społecznych, przepisów o podatku od osób fizycznych; 5. Umiejętność posługiwania się narzędziami informatycznymi (środowisko Windows, pakiet biurowy Microsoft Office, Excel).Wymagania dodatkowe:1. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku; 2. Komunikatywność; 3. Odpowiedzialność i rzetelność; 4. Sumienność, wysoka kultura osobista; 5. Umiejętności planowania; 6. Umiejętność pracy w zespole; 7. Umiejętność pracy pod presją czasu; 8. Znajomość programów (sigid, płatnik).

Nazwa pracodawcy: URZĄD MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZAŃSKIM

danePracodawcy_nip: 9291004928

danePracodawcy_regon: 000536775

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze

Adres pracodawcy:
Słowackiego 11, 66-010 Nowogród Bobrzański, powiat: zielonogórski, woj: lubuskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:1. życiorys (CV) własnoręcznie podpisany; 2. list motywacyjny z podaniem adresu do korespondencji - własnoręcznie podpisany 3. szczegółowo wypełniony kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie własnoręcznie podpisany; 4. własnoręcznie podpisana klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych; (druk dostępny w ogłoszeniu lub w wersji papierowej w Urzędzie Miejskim); 5. oświadczenie kandydata o niekaralności; 6. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych 7. oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii.Termin i miejsce składania oferty:Oferty należy przesyłać w zamkniętej kopercie z dopiskiem stanowisko ds. płac oświaty oraz swoimi danymi korespondencyjnymi na adres: Urząd Miejski w Nowogrodzie Bobrzańskim, ul. Słowackiego 11, 66 010 Nowogród Bobrzański lub dostarczyć osobiście do Urzędu w nieprzekraczalnym terminie do dnia 7 lipca 2020 roku do godz. 15:00. W przypadku ofert przesyłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze. Oferty przesłane pocztą elektroniczną nie będą rozpatrywane, o ile nie będą podpisane podpisem elektronicznym kwalifikowanym. Oferty, które wpłyną do Urzędu po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane. Z osobami, które spełnią wymagania formalne przeprowadzona będzie rozmowa i/lub test kwalifikacyjny, o terminie których kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie, na wskazane przez nich numery.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubuskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 08

Powiat pracodawcy: zielonogórski

danePracodawcy_kodPowiatu: 0809

Gmina pracodawcy: Nowogród Bobrzański

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Nowogród Bobrzański

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0988572

Ulica pracodawcy: Słowackiego

Numer budynku pracodawcy: 11

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|331301

Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data dodania oferty pracy: 25.06.2020

Oferta pracy ważna do: 07.07.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 25.06.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 25.06.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5c47c570ccc4aec1363d7f827828da48

Podobne oferty pracy

PAKOWACZ - od 1 125 PLN

Pakowanie wędlin
kontakt przez PUP - 2019-09-25 - Siemianowice Śląskie (śląskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI POSTĘPOWANIA ODWOŁAWCZEGO R148/3745-1362/16 - od 1 850 PLN

Zapewnia prawidłową obsługę prawną w postępowaniu odwoławczym w sprawach z zakresu ubezpieczeń społecznych. Miejsce wykonywania pracy Toruń oraz Włocławek.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2016-09-29 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - od 2 800 PLN

Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze - 2019-06-26 - Żary (lubuskie)

SZWACZKA MASZYNOWA - od 2 600 PLN

Szycie materacy.
F.H.U.P. NIKOLA Monika Basista - 2020-06-17 - Myślenice (małopolskie)

OPERATOR ELEKTRODRĄŻARKI - od 1 850 PLN

obsługa elektrodrążarki
PPHU "BOMAR" Marek Bogdanowicz - 2016-05-16 - Szczecinek (zachodniopomorskie)

ŁADOWACZ NIECZYSTOŚCI STAŁYCH - od 2 600 PLN

Wywóz nieczystości, znajomość obsługi śmieciarki oraz windy.Doświadczenie zawodowe min 1 rok.
"ECLER" Wywóz Nieczystości Dariusz Gałan - 2020-03-10 - Lubaczów (podkarpackie)

POMOCNIK STOLARZA - od 2 000 PLN

Pomocnik stolarza
"AKCES IGOR" Irena Małysa - 2017-11-06 - Maków Podhalański (małopolskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - 997,4 PLN

robotnik gospodarczystaż w godz. 7-15, 14-22 również w soboty i niedziele
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Tarnobrzeg (podkarpackie)

OSOBA DO WYK. CZYNN. POLEGAJĄCYCH NA SPRZĄTANIU, MAGLOWANIU,PRASOWANIU - od 17 PLN

Wykonywanie czynności polegających na sprzątaniu, maglowanie, prasowanie.
kontakt przez PUP - 2020-08-05 - Kobyłka (mazowieckie)

OPIEKUN MEDYCZNY(STAŻ) - 1 017,4 PLN

Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2019-01-17 - Zabrze (śląskie)

ELEKTROMONTER (ELEKTRYK) ZAKŁADOWY - od 16,7 PLN

REMONTY, KONSERWACJE, NAPRAWY URZĄDZEŃ I INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH, PRACE WYKONYWANE SĄ PRZY UŻYCIU NARZĘDZI I URZĄDZEŃ WSPOMAGAJĄCYCH, PRACA ODBYWA SIĘ NA TERENIE ZAKŁĄDU PRACY. UTRZYMANIE CZYSTAOŚCI NA STANOWISKU PRACY, PRZESTRZEGANIE ZASAD BEZPIECZEŃSTWA BHP I PPOŻ
CJ BLOK SP. Z O.O. FABRYKA ELELEMNTÓW BUDOWLANYCH - 2017-10-05 - Rudna Mała (podkarpackie)

PRACOWNIK MAGAZYNU - 2 016 - 2 020 PLN

wykonywanie prac magazynowych na terenie zakładu, rozładunek i załadunek kontenerów, skanowanie towarów i komplementacja zamówień, prace fizyczne i ogólnoporządkowe.
Serwis Personalny - 2017-02-08 - Gdańsk (pomorskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - od 17 PLN

Sprzątanie zakładu, sprzątanie i mycie samochodów, koszenie trawy, przygotowanie drewna, drobne prace remontowe.
P.P.H.U SOKÓŁ Jan Sokołowski - 2020-08-18 - Brańsk (podlaskie)

STANOWISKO PRACY DS. BEZPIECZEŃSTWA ŻYWNOŚCI, ŻYWIENIA I PRODUKTÓW KOSMETYCZNYCH - STAŻYSTA/MŁODSZY ASYSTENT. - 2 250 - 3 800 PLN

1. Sprawowanie nadzoru nad zakładmi żywności żywienia, materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz produktów kosmetycznych poprzez przeprowadzenia kontroli sanitarnych, 2. Probieranie próbek żywności, materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz produktów kosmetycznych do badań laboratoryjnych, 3. Prowadzenie i aktualizowanie bazy danych o podmiotach gospodarczych branży żywieniowej znajdujących się pod nadzorem Państwowej Inspekcji Sanitarnej, 4. Prowadzenie postępowań administracyjnych zgodnie z KPA,5. Prowadzenie rejestrów, ewidencji i wykazów obowiązujących w komórce organizacyjnej, 6. Prowadzenie sprawozdawczości miesięcznej, kwartalnej i rocznej z zakresu nadzoru HŻŻ i PK, 7. Sporządzanie planowania harmonogramów itp.8. Udział w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych.
Powiatowa Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna w Łęczycy - 2019-09-06 - Łęczyca (łódzkie)

PAKOWACZ PIECZYWA - od 2 600 PLN

Obsługa urządzenia pakującego pieczywo
kontakt przez PUP - 2020-09-16 - Kielce (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 3 800 PLN

obsługa klienta, podtrzymywanie trwałych relacji z klientem, aktywne poszukiwanie nowych klientów, raportowanie do przełożonego
MAXIM CERAMICS Sp. z o.o. Sp. k. - 2018-02-02 - Maksymilianowo (wielkopolskie)

MŁODSZY WYCHOWAWCA DZIAŁU PENITENCJARNEGO - od 4 005 PLN

PRACA W SYSTEMIE JEDNOZMIANOWYM, W BEZPOŚREDNIM KONTAKCIE Z OSOBAMI POZBAWIONYMI WOLNOŚCI. WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE Z TYT. MAGISTRA O KIERUNKU MAJĄCYM ZASTOSOWANIE W RESOCJALIZACJI, A W SZCZEGÓLNOŚCI Z ZAKRESU RESOCJALIZACJI, PROFILAKTYKI SPOŁECZNEJ, PEDAGOGIKI, PSYCHOLOGII, SOCJOLOGII, KRYMINOLOGII.
Zakład Karny w Czarnem - 2020-02-03 - Czarne (pomorskie)

MALARZ - od 2 500 PLN

wykonywanie zleconych prac w zakresie swojego zawodu
GRZEGORZ BEREZOWSKI "GOLD-BRUK" - Golczewo - 2016-11-30 - Golczewo (zachodniopomorskie)

STANOWISKO DS. KANCELARYJNYCH WYDZ. ORG. ST (FP)M - 997,4 PLN

pomoc w organizowaniu eventów, wydarzeń wystawienniczych i innych imprez organizowanych poza siedzibą urzędu;udział w organizowanych wydarzeniach wystawienniczych;pomoc przy wyborze, edycji i archiwizacji materiałów promocyjnych;wsparcie Zespołu w zakresie prowadzenia działalności marketingu i promocji poprzez: wsparcie działań w obszarze social media i marketingu internetowego, pomoc przy organizowaniu i wdrażaniu Systemu Identyfikacji Wizualnej oraz innych przedsięwzięć w zakresie promocji działań urzędu, wsparcie przy przygotowaniu materiałów do druku;pomoc przy prowadzeniu materiałów związanych z bieżącą działalnością;prowadzenie materiałów archiwalnych;prowadzenie bieżącej korespondencji;zadania pomocnicze na stanowisku ds. kancelaryjnych;przygotowywanie projektów pism;prowadzenie dokumentacji zdawczo-odbiorczej;rejestracja pism przychodzących i wychodzących;archiwizacja dokumentacji;udzielanie interesantom informacji o zakresie działania PUP w Łodzi i kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych;prowadzenia terminarza zajęć Dyrektorów PUP w Łodzi;przyjmowanie meldunków, telefaksów, komunikatów i przekazywanie ich do Dyrekcji PUP w Łodzi;nadawanie telefaksów;przyjmowanie i przekazywanie korespondencji do Dyrekcji PUP w Łodzi zgodnie z instrukcją kanelaryjną;przekazywanie zadekretowanej korespondencji do odpowiednich komórek organizacyjnych;obsługa narad i spotkań organizowanych przez Dyrektórów PUP w Łodzi;zawiadamianie pracowników o terminach narad organizowanych w PUP w Łodzi;kompletowanie protokołów ze spotkań Dyrektorów i interesantów;pomoc w prowadzeniu spraw związanych z zakupem i rozliczaniem biletów na przejazdy komunikacją miejską w celach służbowych.
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Łódź (łódzkie)

STANOWISKO DS. OPRACOWYWANIA PRZESYŁEK - do 15 PLN

- opracowywanie przesyłek i przekazów pocztowych, - podział listów wg PNA (Pocztowych Numerów Adresowych), - sporządzanie stosowanej dokumentacji eksploatacyjnej, - zapewnienie bezpieczeństwa przebiegu przesyłek i przekazów pocztowych. Praca trzyzmianowa. Oferta dostępna w sali B. Kontakt z pracodawcą: dokument CV wraz z informacją o stanowisku pracy bardzo proszę nadsyłać w formie elektronicznej na adres: malgorzata.piaskowska (at) poczta-polska.pl lubmalgorzata.kasinska (at) poczta-polska.pl DO DNIA 22.01.2017r.
Poczta Polska S.A. - 2017-01-11 - Wrocław (dolnośląskie)

FRYZJER - od 2 600 PLN

cięcie damskie i męskie, stylizacje fryzur, farbowanie
CREATIVE FRYZJERSTWO I KOSMETYKA MICHAŁ HELBIN - 2020-01-30 - Ruda Śląska (śląskie)

STAŻ - FRYZJER DAMSKO-MĘSKI - 997,4 PLN

Pon-Pt 9.00-17.00 Sob 8.00-14.00
kontakt przez PUP - 2018-05-04 - Opole (opolskie)

STANOWISKO DS. WINDYKACJI (ALIMENTY) - 997,4 PLN

Staż w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych.Zapoznanie się z obiegiem dokumentacji. Sortowanie i wprowadzanie wpływającej korespondencj do stosownych rejestrów. Sporządzanie projektów korespondencji z dłużnikami likwidowanego funduszu alimentacyjnego. Obsługa urządzeń biurowych. Odnotowywanie w stosownych rejestrach ostatecznie załatwionych spraw. Przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji zadań określonych w w/w punktach.
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Nowy Sącz (małopolskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI TECZEK SPRAW W OBIEGU BIEŻĄCYM - 997,4 PLN

ZAPOZNANIE SIĘ ZE SCHEMATEM ORGANIZACYJNYM ODDZIAŁU ZUS W OPOLU, ZAPOZNANIE SIĘ Z USTAWĄ O SYSTEMIE UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH, ZAPOZNANIE SIĘ Z USTAWĄ O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH I INFORMACJI NIEJAWNYCH, ZAPOZNANIE SIĘ ZE SPOSOBEM WYKONYWANIA POWIERZONYCH ZADAŃ OBJĘTYCH PROGRAMEM STAŻU, SUMIENNYM I STARANNYM STOSOWANIEM SIĘ DO POLECEŃ PRACODAWCY I UPOWAŻNIONYCH PRZEZ NIEGO OSÓB, ZAPOZNANIE SIĘ Z ZADANIAMI REALIZOWANYMI PRZEZ WIELOOSOBOWE STANOWISKO OBSŁUGI DOKUMENTACJI W ZAKRESIE: ZAKŁADANIA AKT PŁATNIKA SKŁADEK/ŚWIADCZENIOBIORCY, WERYFIKACJA DOKUMENTÓW WŁĄCZANYCH DO AKT, EWIDENCJONOWANIE AKT MAGAZYNU, OBSŁUGA KORESPONDENCJI PRZYCHODZĄCEJ I WYCHODZĄCEJ Z INSPEKTORATU, DOŁOŻENIE SZCZEGÓLNEJ STARANNOŚCI W CELU OCHRONY INTERESU OSÓB, KTÓRYCH DANE OSOBOWE SĄ PRZETWARZANE, W SZCZEGÓLNOŚCI OCHRONA DANYCH PRZED NIEPOWOŁANYM DOSTĘPEM, NIEUZASADNIONĄ MODYFIKACJĄ, ZNISZCZENIEM, NIELEGALNYM UJAWNIENIEM LUB POZYSKANIEM, PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH, WPROWADZANIE, PRZEGLĄDANIE DANYCH W SYSTEMIE KSI W ZAKRESIE WYNIKAJĄCYM Z ZADAŃ PRZYDZIELONYCH DO REALIZACJI
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

OPERATOR KAPSUŁKARKI PRODUKUJĄCEJ SUPLEMENTY DIETY - od 11 PLN

obsługa kapsułkarki produkującej suplementy diety, produkcja i pakowanie supelementów, praca przy linii automatycznej
EWL Andrzej Korkus - 2016-02-05 - Poznań (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. KADR I ROZWOJU ZAWODOWEGO PRACOWNIKÓW ST(FP) M - 997,4 PLN

zapoznanie się z przepisami prawa;włączanie dokumentów do akt osobowych pracowników;archiwizowanie dokumentów;przygotowywanie projektów pism;obsługa urządzeń biurowych;kopertowanie i wysyłanie korespondencji;bieżąca pomoc w realizacji zadań Wydziału;kserowanie dokumentów;pomoc przy rozliczaniu czasu pracy pracowników;
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Łódź (łódzkie)

STANOWISKO PRACYDS. WERYFIKACJI OPRACOWAŃ GEODEZYJNYCH I KARTOGRAFICZNYCHW REFERACIE DOKUMENTACJI GEODEZYJNEJ I KARTOGRAFICZNEJ WYDZIAŁU GEODEZJI I KATASTRU - od 2 400 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Osoba na ww. stanowisku będzie zajmowała się m.in. prowadzeniem weryfikacji zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki zgłoszonych prac geodezyjnych i kartograficznych pod kątem zgodności ich wykonania z przepisami prawa obowiązującymi w geodezji i kartografii, przed ich przyjęciem do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. Zadaniami uzupełniającymi na tym stanowisku jest prowadzenie postępowań administracyjnych powiązanych z zadaniem podstawowym, rozgraniczanie nieruchomości, prowadzenie spraw ochrony znaków geodezyjnych oraz porządkowanie zasobu geodezyjnego i kartograficznego.Ważniejsze zadania: prowadzenie weryfikacji zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki prac geodezyjnych i kartograficznych pod kątem zgodności z przepisami prawa obowiązującymi w geodezji i kartografii, przed ich przyjęciem do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego; przyjmowanie do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz ewidencjonowanie zbiorów danych i innych materiałów powstałych w wyniku zgłoszonych prac geodezyjnych i kartograficznych w przypadku pozytywnego wyniku weryfikacji po przeprowadzeniu pozytywnej weryfikacji lub odbiorze przedmiotu zamówienia publicznego; uwierzytelnianie dokumentów opracowanych przez wykonawców prac geodezyjnych i kartograficznych na potrzeby postępowań administracyjnych, postępowań sądowych lub innych czynności cywilnoprawnych; wydawanie kopii materiałów dokumentów wchodzących w skład operatów technicznych przyjętych do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego; wydawanie licencji określających zakres wykorzystania udostępnionych materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego; wydawanie licencji określających zakres wykorzystania udostępnianych kopii materiałów zasobu; przygotowanie decyzji administracyjnych w sprawach odmowy przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki zgłoszonych prac geodezyjnych; prowadzenie postępowań administracyjnych rozgraniczania nieruchomości; prowadzenie spraw ochrony znaków geodezyjnych; udział w pracach komisji ds. oceny przydatności użytkowej materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego Miasta Słupska w celu wyłączenia z zasobu materiałów, które utraciły przydatność użytkową; udział w pracach komisji przetargowych, kontroli i odbioru prac geodezyjnych i kartograficznych zlecanych przez wydział lub za pośrednictwem wydziału; realizacja zadań obronnych w ramach przydzielonych przedsięwzięć, wynikających z obowiązujących na terenie miasta planów obronnych oraz w ramach zleconych przez Wojewodę Pomorskiego pozamilitarnych przygotowań obronnych; wykonywanie innych czynności związanych z zakresem działania wydziału zleconych przez Dyrektora Wydziału i Kierownika Referatu.IV. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-08-02 - Słupsk (pomorskie)

OPIEKUN OSÓB STARSZYCH - od 5 600 PLN

opieka nad osobami w podeszłym wieku, pomoc w codziennych czynnościach, sprzątanie, pranie, przygotowywanie posiłków, towarzyszenie przy wizytach lekarskich
JANI CARE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-11-22 - Zielona Góra (lubuskie)

PRACOWNIK BIUROWY - do 2 500 PLN

zakup i sprzedaż surowców wtórnych, kontakt z klientem w Polsce i za granicą
TONGLI IMPORT-EXPORT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-22 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2 250 PLN

DROBNE PRACE NA TERENIE ZAKŁADU PRACY
SITEK ALDONA RÓŻA PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNE "SEKO" - 2019-08-09 - Dębica (podkarpackie)