STANOWISKO DS. BANKOWOŚCI ELEKTRONICZNEJ Poddębice oferta pracy Bank Spółdzielczy w Poddębicach

Stanowisko: STANOWISKO DS. BANKOWOŚCI ELEKTRONICZNEJ

Wynagrodzenie: od 2 800 PLN

Zakres obowiązków: Osoba zatrudniona na stanowisku ds. bankowości elektronicznej będzie odpowiedzialna za realizację zadań związanych z rozwojem oraz utrzymaniem systemów umożliwiających obsługę rachunków poprzez Internet, SMS i telefon jak również za czynności związane z obsługą kart płatniczych. Stanowisko ds. bankowości elektronicznej umiejscowione jest w grupie odpowiadającej za prawidłowe funkcjonowanie środowiska IT w banku.

Data publikacji: 2018-01-09

Lokalizacja: Poddębice (łódzkie)

Pracodawca: Bank Spółdzielczy w Poddębicach

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Ul. Łódzka 33, 99-200 Poddębice, powiat: poddębicki, woj: łódzkie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Osoba zatrudniona na stanowisku ds. bankowości elektronicznej będzie odpowiedzialna za realizację zadań związanych z rozwojem oraz utrzymaniem systemów umożliwiających obsługę rachunków poprzez Internet, SMS i telefon jak również za czynności związane z obsługą kart płatniczych. Stanowisko ds. bankowości elektronicznej umiejscowione jest w grupie odpowiadającej za prawidłowe funkcjonowanie środowiska IT w banku.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: dwie zmiany

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. BANKOWOŚCI ELEKTRONICZNEJ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poddębice

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: poddębicki

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poddębice

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista bankowości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 15.01.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : dobra znajomość pakietu Microsoft Office ,umiejętność pracy z dokumentacją w tym tworzenie i aktualizacja dokumentacji technicznej aplikacji[Umiejętność 1] : znajomość mechanizmów funkcjonowania kart płatniczych[Inne] : •mile widziana znajomość zagadnień bankowości elektronicznej•mile widziana znajomość zagadnień telekomunikacyjnych•mile widziane doświadczenie w pracy z oprogramowaniem bankowym oraz z zagadnieniami finansowo – księgowymi •zaangażowanie, dyspozycyjność i kreatywność we wdrażaniu nowych rozwiązań•dobre umiejętności interpersonalne

Nazwa pracodawcy: Bank Spółdzielczy w Poddębicach

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poddębicach

Adres pracodawcy:
Ul. Łódzka 33, 99-200 Poddębice, powiat: poddębicki, woj: łódzkie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: łódzkie

Powiat pracodawcy: poddębicki

Gmina pracodawcy: Poddębice

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Poddębice

Ulica pracodawcy: Ul. Łódzka

Numer budynku pracodawcy: 33

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poddębicach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista bankowości

Data dodania oferty pracy: 09.01.2018

Oferta pracy ważna do: 31.01.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 09.01.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 09.01.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - od 2 415 PLN

Kierowca samochodu ciężarowego. Praca na ternie Polski oraz krajów UE. Umowa o pracę na czas określony - do 31.12.2018r.
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Piła (wielkopolskie)

STANOWISKO PRACY DS GEODEZJI I GOSPODARKI GRUNTAMI - od 2 100 PLN

Prowadzenie spraw z zakresu gospodarowania i obrotu nieruchomościami stanowiącymi mienie gminy
Urząd Gminy w Kamieniu - 2017-11-07 - Kamień (lubelskie)

OGRODNIK - UPRAWA ROŚLIN OZDOBNYCH - od 2 000 PLN

PRODUKCJA I PIELĘGNACJA ROŚLIN OZDOBNYCH W POJEMNIKU I W GRUNCIE, PRZYGOTOWYWANIE ROŚLIN DO SPRZEDAŻY
Szkółka Drzew i Krzewów Adam Kaliszewski - 2016-05-23 - Radwanice (dolnośląskie)

SURDOPEDAGOG - 254,89 - 349,89 PLN

Prowadzenie zajęć z uczniami słabowidzącymi
SZKOŁA PODSTAWOWA IM. TADEUSZA KOŚCIUSZKI W CIEKLINIE - 2017-08-01 - Cieklin (podkarpackie)

POMOC KUCHENNA - od 2 100 PLN

Prace pomocnicze w kuchni
Potępa Mariusz SOŁTYS - 2018-02-22 - Mielec (podkarpackie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO KAT. CE - do 1 850 PLN

transport międzynarodowy
Auto-Mar - 2016-01-05 - Mielec (podkarpackie)

POMOCNICZY ROBOTNIK W GOSPODARSTWIE SADOWNICZYM - od 1 040 PLN

Cięcie sadu, zbiór i sortowanie owoców, sadzenie i wiązanie drzewek, stawianie rusztowań, rozkładanie nawodnienia, formowanie drzew, szczepienie, przygotowanie gleby do uprawy, nawożenie
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Wichradz (mazowieckie)

STANOWISKO FIZYCZNE - od 1 850 PLN

Prace ślusarskie. Możliwość przyuczenia.
" WINIARSKI " FIRMA PRODUKCYJNO-USŁUGOWA - 2016-04-21 - Łódź (łódzkie)

BRYGADZISTA MAGAZYNU - 2 400 - 2 800 PLN

Kierowanie zespołem, nadzór nad produktami, prowadzenie dokumentacji, kontrola stanów magazynowych, czuwanie nad bezpieczeństwem pracowników
UNIKADR BIURO DORADZTWA PERSONALNEGO - 2016-08-17 - Szczecin (zachodniopomorskie)

MURARZ - od 2 000 PLN

wykonywanie prac murarskich
Przedsiębiorstwo Budowlano - Montażowe PERFEKT - 2017-08-07 - Świętochłowice (śląskie)

OPIEKUN OSOBY STARSZEJ - od 2 100 PLN

Opieka pielęgnacyjna, usługi w gospodarstwie domowym, usługi opiekuńcze. Dyspozycyjność. Wymagane udokumentowane doświadczenie min. 2 lata. Wykształcenie min. zawodowe (pielęgniarstwo, opiekun medyczny, opiekun osób starszych). Prawo jazdy kat. B. Pracodawca na początek proponuje umowę zlecenie, a w dalszej kolejności umowę o pracę. Wynagrodzenie w całości do uzgodnienia w zależności od umiejętności i kwalifikacji kandydata. Miejsce wykonywania pracy - praca w terenie, głównie u klienta w domu (teren pracy Wejherowo i okolice).
RENROM Domowa Opieka Geriatryczna - 2017-04-28 - Wejherowo (pomorskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

obsługa kasy fiskalnej,obsługa klienta,zamawianie towaru,
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 1 000 PLN

zbiór informacji handlowej, analiza rynku, kontakty z kontrahentami, sprzedaż, zaopatrzenie, doradztwo
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

STANOWISKO DO SKŁADANIA MOSKITIER ROLOWANYCH I DRZWIOWYCH - od 2 000 PLN

sładanie komponentów i wprowadzanie danych w system, opiasanie i odłożenie na regały, praca stojąca
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

OPERATOR ŁADOWARKI KLASA II - od 25 PLN

załadunek kruszywa (piasek i żwir) na samochody
Zakład Produkcyjny Dorex Izydor Zapadka - 2016-09-26 - Gryźliny (warmińsko-mazurskie)

KELNER - od 2 100 PLN

obsługa klientów
KLUB TOP Elżbieta Gołąbiecka - 2018-04-25 - Bielsk Podlaski (podlaskie)

STANOWISKO DS. WYWŁASZCZEŃ I ZWROTÓW NIERUCHOMOŚCIW WYDZIALE GEODEZJI, KARTOGRAFII I MIENIA KOMUNALNEGOW URZĘDZIE MIASTA CHEŁM - do 2 000 PLN

prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie wywłaszczeń nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa i gminy,ustalanie i wypłata odszkodowań za wywłaszczone nieruchomości,ustalanie i wypłata odszkodowań za grunty zajęte pod drogi publiczne,prowadzenie postępowań o ograniczenie prawa własności do nieruchomości w związku z budową przesyłowych urządzeń podziemnych i nadziemnych,zlecanie wycen nieruchomości podlegających wywłaszczeniu, ograniczeniu prawa własności,rozpatrywanie roszczeń o zwrot nieruchomości wywłaszczonych lub wykupionych, a niewykorzystywanych na cel zgodny z wywłaszczeniem,wnioskowanie do Sądu Rejonowego w Chełmie o wyrażenie zgody na złożenie kwoty odszkodowania do depozytu sadowego,kompletowanie i analiza dostępnej dokumentacji archiwalnej dla potrzeb Komisji Regulacyjnych w sprawach regulacji majątkowych kościołów i związków wyznaniowych,ustanawianie na wniosek podmiotów zainteresowanych służebności przesyłu na gruntach stanowiących własność Miasta Chełm,współdziałanie w sporządzaniu sprawozdań rocznych z gospodarowania mieniem komunalnym i Skarbu Państwa,dokonywanie kontroli wchodzących w zakres kontroli zarządczej,współdziałanie w innymi referatami w Wydziale oraz z innymi Wydziałami Urzędu w sprawach merytorycznych,
Urząd Miasta Chełm - 2017-06-29 - Chełm (lubelskie)

MONTER - od 2 000 PLN

Przygotowywanie podzespółów pancerza, przygotowanie podzespołów Quick-Fit, praca na linii produkcyjnej, kontrola jakości zamontowanych podzespołów, znakowanie i pakowanie.
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Częstochowa (śląskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 2 300 PLN

Szukanie nowych i obsługa obecnych klientów.Obsługa sklepu internetowego i przygotowywyanie ofert.
kontakt przez PUP - 2018-07-31 - Jarosław (podkarpackie)

LEKARZ WETERYNARII - od 2 000 PLN

profilaktyka i leczenie zwierząt gospodarskich i domowych, prowadzenie dokumentacji lekarsko-weterynaryjnej
GABINET WETERYNARYJNY "WETKA" Lek. wet. Monika Karwowska - 2017-05-05 - Szamotuły (wielkopolskie)

POMOCNIK OGRODNICZY - od 2 000 PLN

prace porządkowe i pielegnacjyjne przy uprawie roślin, praca w godz. 8-16
Gospodarstwo Ogrodnicze Damian Walat - 2016-11-16 - Popielów (opolskie)

STANOWISKO PRACY DS. OCHRONY ŚRODOWISKA I GOSPODARKI ODPADAMI W REFERACIE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA W WYDZIALE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA - od 2 300 PLN

Ważniejsze zadania:- wydawanie decyzji administracyjnych z zakresu gospodarki odpadami tj: pozwoleń na wytwarzanie odpadów, zezwoleń na przetwarzanie odpadów, zezwoleń na zbieranie lub transport odpadów;- wydawanie decyzji nakazujących posiadaczowi odpadów usunięcie odpadów z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania lub magazynowania;- rejestrowanie posiadaczy odpadów zwolnionych z obowiązku uzyskiwania zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie transportu, odzysku lub unieszkodliwiania odpadów oraz przedkładanie łącznych zestawień rejestrów Marszałkowi Województwa;- opiniowanie wniosków z zakresu gospodarki odpadami rozpatrywanych w ramach postępowań administracyjnych prowadzonych przez inne organy; - sporządzanie rocznych sprawozdań wynikających z art 162 ust 6 ustawy Prawo ochrony środowiska, w tym wprowadzanie informacji dotyczących wyrobów zawierających azbest do bazy administrowanej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, dostępnej za pośrednictwem sieci Internet pod adresem www.bazaazbestowa.gov.pl;- wydawanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach;- opracowywanie, wdrażanie, aktualizacja i sprawozdawczość z Programu Ochrony Środowiska;- podejmowanie działań zmierzających do zapewnienia ochrony środowiska, a także poprawy jego jakości;- sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów z zakresu ochrony środowiska, w tym stosowanie sankcji administracyjnych w odniesieniu do osób fizycznych oraz podmiotów korzystających ze środowiska negatywnie na nie oddziałujących;- prowadzenie spraw związanych z działalnością edukacyjną, informacyjną i promocyjną Miasta w dziedzinie ochrony środowiska, w tym współdziałanie z innymi instytucjami i organizacjami w tym zakresie.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-10-24 - Słupsk (pomorskie)

POMOC KUCHENNA/ZMYWAK - od 2 100 PLN

Dbanie o porządek i czystość w kuchni, zaplecza i magazynów.
Qubus Hotel Management Sp.z o.o. - 2018-04-20 - Gdańsk (pomorskie)

STANOWISKO PRACY DS. INFORMATYCZNYCH- ADMINISTRATOR SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH W REFERACIE INFORMATYCZNYM W WYDZIALE ORGANIZACJI URZĘDU - od 3 500 PLN

Ogólna charakterystyka: Osoba na ww. stanowisku będzie zajmowała się m.in. realizacją zadań merytorycznych polegających na administrowaniu systemami informatycznymi.Ważniejsze zadania:1.pełnienie obowiązków Administratora Systemów Informatycznych;2.wsparcie użytkowników i obsługa Help Desk;3.administracja systemami informatycznymi funkcjonującymi w ramach Urzędu Miejskiego w Słupsku ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa zgromadzonych danych oraz sprzętu;4.zapewnienie bezpieczeństwa danych cyfrowych przechowywanych w ramach infrastruktury teleinformatycznej Urzędu Miejskiego w Słupsku;5.zapewnienie ciągłości działania krytycznych systemów informatycznych utrzymywanych przez Urząd Miejski w Słupsku;6.pomoc pracownikom Urzędu Miejskiego w Słupsku w zakresie eksploatacji sprzętu i oprogramowania;7.analizowanie i usuwanie usterek w systemach informatycznych Urzędu Miejskiego w Słupsku;8.nadzorowanie wykonania kopii bezpieczeństwa danych oraz zabezpieczanie nośników z kopiami zapasowymi;9.współpraca z dostawcami sprzętu komputerowego, opiekunami serwisowymi itp.;10.zapewnienie prawidłowego funkcjonowania sprzętu komputerowego i oprogramowania na stanowiskach pracy Urzędu Miejskiego w Słupsku;11.dokumentowanie procedur zarządzania usługami realizowanymi przez systemy teleinformatyczne;12.prowadzenie dokumentacji inwentaryzacyjnej oprogramowania;13.prowadzenie analizy ryzyka bezpieczeństwa informacji;14.zarządzanie incydentami w obszarze bezpieczeństwa informacji;15.nadzór nad ewidencją sprzętu i oprogramowania eksploatowanego w Urzędzie Miejskim.Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym ;2.wymuszona pozycja ciała;3.zagrożenia wynikające z pracy na stanowiskach decyzyjnych i związanych z odpowiedzialnością;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 3500 zł brutto, w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-11-15 - Słupsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 20 PLN

sporządzanie umów o pracę i świadectw pracy, prowadzenie akt osobowych, naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac, rozliczanie czasu pracy,sporządzanie dokumentacji dot. rozliczeń z US i ZUS, współpraca z instytucjami podatkowymi oraz ubezpieczeniowymi
BORYS MONOPOLOWY POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-02 - Górki (pomorskie)