SPECJALIST(K)A DS. KADR, PŁAC I UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH (NR 0757) Inowrocław oferta pracy DENAR Biuro Podatkowo-Finansowe A.Buzalska, A.Mechliński Spółka Jawna
Stanowisko: SPECJALIST(K)A DS. KADR, PŁAC I UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH (NR 0757)
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: • prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej pracowników,• zakładanie, prowadzenie i archiwizowanie akt osobowych,• sporządzenie dokumentów z zakresu stosunku pracy, umów zlecenie i o dzieło,• prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów, zasiłków• naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac,• wystawianie zaświadczeń i dokumentów związanych z wynagrodzeniami• monitorowanie terminów związanych z upływem ważności zawartych umów, badań lekarskich, szkoleń bhp,• sporządzenie deklaracji do ZUS i US,• współpraca z działem księgowości,• rozwiązywanie problemów kadrowo-płacowych z podawaniem źródeł informacji• regularny kontakt z klientami poprzez e-mail, telefon, wideokonferencje a po zakończeniu epidemii także rozmowy w biurze
Data publikacji: 2020-04-08
Lokalizacja: Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: DENAR Biuro Podatkowo-Finansowe A.Buzalska, A.Mechliński Spółka Jawna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Poznańska 185A, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
• prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej pracowników,• zakładanie, prowadzenie i archiwizowanie akt osobowych,• sporządzenie dokumentów z zakresu stosunku pracy, umów zlecenie i o dzieło,• prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów, zasiłków• naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac,• wystawianie zaświadczeń i dokumentów związanych z wynagrodzeniami• monitorowanie terminów związanych z upływem ważności zawartych umów, badań lekarskich, szkoleń bhp,• sporządzenie deklaracji do ZUS i US,• współpraca z działem księgowości,• rozwiązywanie problemów kadrowo-płacowych z podawaniem źródeł informacji• regularny kontakt z klientami poprzez e-mail, telefon, wideokonferencje a po zakończeniu epidemii także rozmowy w biurze
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
SPECJALIST(K)A DS. KADR, PŁAC I UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH (NR 0757)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Inowrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: inowrocławski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0407
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Inowrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw kadr
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera MS OFFICE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: kadry i płace z obsługą programu płatnik
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagane minimum 2-letnie doświadczenie w kadrach i płacach
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
DENAR Biuro Podatkowo-Finansowe A.Buzalska, A.Mechliński Spółka Jawna
danePracodawcy_nip: 7792465102
danePracodawcy_regon: 367408580
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Adres pracodawcy:
Poznańska 185A, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cv, dokumenty aplikacyjne można przesłać na e-mail: praca20 (at) denarbiuro.pl lub składać poprzez formularze zgłoszeń na stronie firmowej www.denarbiuro.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, inny - formularze zgłoszeń na stronie firmowej www.denarbiuro.pl
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04
Powiat pracodawcy: inowrocławski
danePracodawcy_kodPowiatu: 0407
Gmina pracodawcy: Inowrocław
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Inowrocław
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0928989
Adres strony pracodawcy: www.denarbiuro.pl
Ulica pracodawcy: Poznańska
Numer budynku pracodawcy: 185A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242307
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 08.04.2020
Oferta pracy ważna do: 30.04.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 08.04.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 08.04.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
tekstNieDotyczy: nie dotyczy
tekstNie: NIE
tekstTak: TAK
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?45812c6599a2890e7be8088fc8b47925
Podobne oferty pracy
Gotowanie potraw, sporządzanie nowych przepisów, organizacja prac w kuchni, dokumentacja HACCP (po szkoleniu). Okres próbny 3 m-ce z możliwością zatrudnienia. Godz. pracy 8-16.
JAROSŁAW DOMARADZKI - RESTAURACJA "ANNA DE CROY"; PRACOWNIA KONSERWACJI ZABYTKÓW, PRZEDSIĘBIORSTWO INWESTYCJI BUDOWLANYCH i P - 2018-12-13 - Słupsk (pomorskie)
obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2020-02-10 - Pokrówka (lubelskie)
Utrzymanie standardu eksploatacyjnego obiektów, sieci, instalacji oraz urządzeń i aparatury medycznej Szpitala.Zapewnienie terminowości przeglądów technicznych.Likwidacja w trybie pilnym zagrożeń i awarii.Kontrola realizacji zadań związanych z obsługą umów zewnętrznych w tym serwisowych na realizację odpowiednich usług będących w zakresie odpowiedzialności Działu Logistyki.Przygotowywanie oraz sprawdzanie materiałów przetargowych w zakresie odpowiedzialności Działu oraz uczestnictwo w czynnościach przetargowych.
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital im. Prof. Z. Religi w Słubicach Sp. z o.o. - 2018-08-01 - Słubice (lubuskie)
g
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Według programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
Nadzór nad systemem ERP PSI Penta -Kontrola i rozwój procesów wewnętrznych, -Współpraca z innymi działami firmy (centrum zleceń produkcyjnych, zakupy, wysyłka, sprzedaż, księgowość) w zakresie funkcjonowania systemu PSI Penta.
KORPO Sp. z o.o. - 2018-11-14 - Jawor (dolnośląskie)
Przygotowanie materiałów do koncepcji działalności i rozwoju ŁWK OHP w zakresie problematyki tworzenia i wdrażania programów europejskich oraz współpracy międzynarodowej.Koordynowanie działań wszystkich jednostek organizacyjnych ŁWK OHP na terenie województwa łódzkiego w zakresie realizowanych projektów europejskich i współpracy międzynarodowej.Przygotowanie i wdrażanie systemowych i regionalnych projektów europejskich.
kontakt przez OHP - 2020-05-06 - Łódź (łódzkie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2020-05-19 - Radom (mazowieckie)
pomoc księgowego, wprowadzanie danych
Biuro Rachunkowe Pawulski&Pawulski Krzysztof Pawulski Wojciech Pawulski sp.j. - 2016-04-05 - Kraków (małopolskie)
nadzór spawalniczy nad spawaczami z Indii; inspekcje, odbiory, badania nieniszczące; tworzenie dokumentacji jakościowej; prace na wysokości powyżej 3m;
kontakt przez PUP - 2016-10-31 - Opole (opolskie)
Osoba zatrudniona będzie wykonywała bardzo szeroki zakres obowiązków:sprzedaż produktów ICT, wsparcie techniczne klienta, wdrażanie projektów,pomoc przy realizacji inwestycji, praca z programami graficznymi,programami CAD, opracowywanie nowych produktów. Praca w zespole.
Systemy Elektroniczne i Teleinformatyczne Kuc Mariusz - 2018-09-17 - Opole (opolskie)
25. Ogólny zakres obowiązków1 Przyjmowanie, weryfikacja i rozpatrywanie wniosków w sprawie ustalenia prawa do świadczeń z funduszu alimentacyjnego,2)Opracowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawie świadczeń z funduszu alimentacyjnego, sporządzanie list wypłat, prowadzenie ewidencji i rejestrów w tym zakresie,3)Archiwizacja dokumentacji,4)Sporządzanie planów potrzeb, a także raportów, meldunków miesięcznych oraz sprawozdań, dotyczących wydatków na świadczenia rodzinne i pielęgnacyjne oraz świadczenia z funduszu alimentacyjnego wraz z kosztami obsługi tych zadań,5)Podejmowanie działań wobec dłużników alimentacyjnych, w tym:- przeprowadzanie wywiadów alimentacyjnych oraz odbieranie oświadczeń majątkowych od dłużników alimentacyjnych Gminy Piecki,- prowadzenie postępowań w celu uznania dłużnika za uchylającego się od zobowiązań alimentacyjnych, wydawanie w tych sprawach decyzji administracyjnych,- współpraca z organami egzekucyjnymi oraz właściwymi wierzyciela i dłużnika,- składanie wniosków do prokuratury o ściganie za przestępstwo określone w art. 209 Kodeksu karnego, - kierowanie wniosków do starosty o zatrzymanie prawa jazdy dłużnika alimentacyjnego,- współpraca z urzędem pracy w zakresie aktywizacji zawodowej dłużników alimentacyjnych,-rozliczanie zwrotów z tytułu wypłaconych świadczeń z funduszu alimentacyjnego, wpływających od dłużników bądź komorników sądowych, w tym konieczne zestawienia i ewidencje,- przekazywanie do biur informacji gospodarczej, informacji o zobowiązaniach dłużników alimentacyjnych w razie powstania zaległości za okres dłuższy niż 6 miesięcy,6) prowadzenie postępowań w zakresie zwrotu nienależnie pobranych świadczeń z funduszu alimentacyjnego,7) inne zadania powierzone przez Kierownika, wynikające z bieżących potrzeb ośrodka.Wynagrodzenie 2100,00 + dodatki
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Piecki - 2017-07-27 - Piecki (warmińsko-mazurskie)
1. Telefoniczny kontakt z klientem: - przedłużanie kursów językowych, - obsługa reklamacyjna, - rozwiązywanie i rozliczanie umów szkoleniowych, - przygotowywanie zaświadczeń z przebiegu kursów, - reprezentacja Spółki przed klientami zalegającymi z płatnością należności, 2. Techniczne wsparcie klienta: - rozwiązywanie problemów powstałych w związku z użytkowaniem platformy, - pomoc w obsłudze narzędzi.
LEARNING SYSTEMS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-30 - Warszawa (mazowieckie)
KONTROLA PRAC BUDOWLANYCH
kontakt przez PUP - 2018-09-07 - Wielgie (kujawsko-pomorskie)
- Samodzielne wyszukiwanie kandydatów z Albanii do pracy w sektorze IT oraz sektorze sprzedaży dla klientów firmy w Polsce oraz klientów z Czech. Bycie doradcą dla kandydatów z Albanii i klientów. Selekcja kandydatów. Przeprowadzanie rozmów rekrutacyjnych z kandydatami z Albanii. Budowanie bazy kandydatów. Budowanie bazy klientów. Samodzielne przygotowanie i publikacja ofert pracy na wybranych / wyszukanych przez pracownika portalach / stronach internetowych m. in. w Albanii. Sporządzanie raportów rekrutacyjnych. Opieka nad stażystami.- Miejsce wykonywania pracy: Swoboda w wyborze miejsca pracy.- Wynagrodzenie: 16 zł/brutto/godzina. Praca na umowę zlecenie na 3 lata. Zlecenie wykonywane 40 godzin tygodniowo.- Wymagane wykształcenie: studia wyższe: biznesowe, ekonomiczne lub relacje międzynarodowe. Wymagane doświadczenie zawodowe w środowisku międzynarodowym, w pracy w języku obcym, w branży rekrutacyjnej (min. 5 miesięcy). Wymagane umiejętności: budowania relacji, zdobywania zaufania, sprzedażowe, pracy pod presją czasu, samodzielnej organizacji pracy. Wymagana bardzo dobra znajomość języka albańskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2019-04-16 - Katowice (śląskie)
Robotnik budowlany - pracownik fizyczny
UNIMEX Zenon Paryska i Krzysztof Paryska sp. jawna - 2019-01-22 - Szepietowo (podlaskie)
Bieżąca obsługa Klientów w ramach realizacji operacji związanych z obrotem gotówkowym (obsługa kasowa) i bezgotówkowym (czynności dysponenckie), promowanie i sprzedaż podstawowych produktów i usług oferowanych przez Bank, pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie trwałych relacji z aktualnymi Klientami Banku. Praca w godz. 7.45-15.45, 9.15-17.15 w Kołobrzegu
Bank Polska Kasa Opieki S. A. (Bank Pekao) - Oddział w Kołobrzegu - 2018-03-15 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
PRAWIDŁOWA OBSŁUGA KLIENTA POLEGAJACA NA UDZIELANIU ODPOWIEDNIEJ INFORMACJI O OFERCIE SZKOŁY, BIEŻĄCA OBSŁUGA SEKRETARIATU
kontakt przez PUP - 2019-08-14 - Dębica (podkarpackie)
nauka poruszania sie po rynku azjatyckim,
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Ruda Śląska (śląskie)
Kompleksowa obsługa kadrowa i płacowa osób zatrudnionych na podstawie umów o pracę i umów cywilnoprawnych
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie szkoleń bhp,tworzenie wymaganej dokumentacji wynikającej z przepisów bhp i prawa pracy, wykonywanie audytów bhp, tworzenie programów szkoleń, dokumentacji powypadkowej, usuwanie uwag pokontrolnych PIP, prowadzenie rejestrów bhp
BHPEX Wielgus Spółka Jawna - 2015-12-17 - Zielona Góra (lubuskie)
jw.
POLMARS R. Ziółkowski i S-ka (spółka komandytowa) - 2016-04-01 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzór nad pracami serwisowymi w zakresie napędów niskiego i średniego napięcia, konfiguracja napędów u klientów, przeprowadzanie napraw i przeglądów prewencyjnych, współpraca przy doskonaleniu produktów serwisowych, wsparcie techniczne secjalistów ds. sprzedaży usług serisowych.
kontakt przez PUP - 2016-06-06 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
Obsługa kasy fiskalnej, obsługa terminali płatniczych, obsługa klienta
kontakt przez OHP - 2017-09-22 - Kraków (małopolskie)
- obsługa procesów związanych z zatrudnieniem oraz prowadzenie i tłumaczenie dokumentacji, związanej z zatrudnieniem- obsługa pracowników z Indii, prowadzenie koordynacji pracy pracowników w zakładzie- obsługa programów WORD oraz EXCEL- codzienna komunikacja z pracownikami z Indii na temat koordynacji ich pracy w zakladzie- opracowanie oraz aktualizacja informacji, dotyczącej potrzeb kadrowych jednostki oraz umiejętność rekrutacji i selekcji kandydatów do pracyGodziny pracy:06:00-14:00; 14:00-22:00; 22:00-06:00
kontakt przez PUP - 2019-08-01 - Łódź (łódzkie)
- Obsługa techniczna imprez (m.in. nagłośnienie, oświetlenie),- Współudział w organizacji imprez- Wykonywanie konserwacji i naprawy sprzętu
Chocianowski Ośrodek Kultury - 2016-10-24 - Chocianów (dolnośląskie)
Rozliczanie mediów. Obsługa klienta.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Ujeścisko" - 2019-07-22 - Gdańsk (pomorskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Ząbki (mazowieckie)
UDZIELANIE INFORMACJI KLIENTOM NT. AKTUALNEJ OFERTY HANDLOWEJ, OBSŁUGA STAŁYCH KLIENTÓW, PRZYJMOWANIE I POZYSKIWANIE ZAMÓWIEŃ TELEFONICZNIE I MAILOWO, PRZEPROWADZANIE BADAŃ ANKIETOWYCH, UZUPEŁNIANIE FORMULARZY INFORMACYJNYCH
kontakt przez OHP - 2018-04-23 - Gdynia (pomorskie)
Naliczanie wynagrodzeń, obsługa programów: Płatnik, Optima, rozliczanie ZUS.
FORSAGE TRANSPORT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-22 - Częstochowa (śląskie)