SPECJALIST(K)A DS. KADR, PŁAC I UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH (NR 0757) Inowrocław oferta pracy DENAR Biuro Podatkowo-Finansowe A.Buzalska, A.Mechliński Spółka Jawna

Stanowisko: SPECJALIST(K)A DS. KADR, PŁAC I UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH (NR 0757)

Wynagrodzenie: od 3 500 PLN

Zakres obowiązków: • prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej pracowników,• zakładanie, prowadzenie i archiwizowanie akt osobowych,• sporządzenie dokumentów z zakresu stosunku pracy, umów zlecenie i o dzieło,• prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów, zasiłków• naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac,• wystawianie zaświadczeń i dokumentów związanych z wynagrodzeniami• monitorowanie terminów związanych z upływem ważności zawartych umów, badań lekarskich, szkoleń bhp,• sporządzenie deklaracji do ZUS i US,• współpraca z działem księgowości,• rozwiązywanie problemów kadrowo-płacowych z podawaniem źródeł informacji• regularny kontakt z klientami poprzez e-mail, telefon, wideokonferencje a po zakończeniu epidemii także rozmowy w biurze

Data publikacji: 2020-04-08

Lokalizacja: Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: DENAR Biuro Podatkowo-Finansowe A.Buzalska, A.Mechliński Spółka Jawna

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Poznańska 185A, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
• prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej pracowników,• zakładanie, prowadzenie i archiwizowanie akt osobowych,• sporządzenie dokumentów z zakresu stosunku pracy, umów zlecenie i o dzieło,• prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów, zasiłków• naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac,• wystawianie zaświadczeń i dokumentów związanych z wynagrodzeniami• monitorowanie terminów związanych z upływem ważności zawartych umów, badań lekarskich, szkoleń bhp,• sporządzenie deklaracji do ZUS i US,• współpraca z działem księgowości,• rozwiązywanie problemów kadrowo-płacowych z podawaniem źródeł informacji• regularny kontakt z klientami poprzez e-mail, telefon, wideokonferencje a po zakończeniu epidemii także rozmowy w biurze

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska:
SPECJALIST(K)A DS. KADR, PŁAC I UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH (NR 0757)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Inowrocław

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: inowrocławski

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0407

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Inowrocław

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: specjalista do spraw kadr

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, brak

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera MS OFFICE

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: kadry i płace z obsługą programu płatnik

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagane minimum 2-letnie doświadczenie w kadrach i płacach

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2

Nazwa pracodawcy:
DENAR Biuro Podatkowo-Finansowe A.Buzalska, A.Mechliński Spółka Jawna

danePracodawcy_nip: 7792465102

danePracodawcy_regon: 367408580

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu

Adres pracodawcy:
Poznańska 185A, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cv, dokumenty aplikacyjne można przesłać na e-mail: praca20 (at) denarbiuro.pl lub składać poprzez formularze zgłoszeń na stronie firmowej www.denarbiuro.pl

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, inny - formularze zgłoszeń na stronie firmowej www.denarbiuro.pl

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04

Powiat pracodawcy: inowrocławski

danePracodawcy_kodPowiatu: 0407

Gmina pracodawcy: Inowrocław

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Inowrocław

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0928989

Adres strony pracodawcy: www.denarbiuro.pl

Ulica pracodawcy: Poznańska

Numer budynku pracodawcy: 185A

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242307

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data dodania oferty pracy: 08.04.2020

Oferta pracy ważna do: 30.04.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 08.04.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 08.04.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

tekstNieDotyczy: nie dotyczy

tekstNie: NIE

tekstTak: TAK

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?45812c6599a2890e7be8088fc8b47925

Podobne oferty pracy

KUCHARZ/KUCHARKA - od 2 250 PLN

Gotowanie potraw, sporządzanie nowych przepisów, organizacja prac w kuchni, dokumentacja HACCP (po szkoleniu). Okres próbny 3 m-ce z możliwością zatrudnienia. Godz. pracy 8-16.
JAROSŁAW DOMARADZKI - RESTAURACJA "ANNA DE CROY"; PRACOWNIA KONSERWACJI ZABYTKÓW, PRZEDSIĘBIORSTWO INWESTYCJI BUDOWLANYCH i P - 2018-12-13 - Słupsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKLAMY I MARKETINGU - 1 033,7 PLN

obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2020-02-10 - Pokrówka (lubelskie)

SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH - od 2 600 PLN

Utrzymanie standardu eksploatacyjnego obiektów, sieci, instalacji oraz urządzeń i aparatury medycznej Szpitala.Zapewnienie terminowości przeglądów technicznych.Likwidacja w trybie pilnym zagrożeń i awarii.Kontrola realizacji zadań związanych z obsługą umów zewnętrznych w tym serwisowych na realizację odpowiednich usług będących w zakresie odpowiedzialności Działu Logistyki.Przygotowywanie oraz sprawdzanie materiałów przetargowych w zakresie odpowiedzialności Działu oraz uczestnictwo w czynnościach przetargowych.
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital im. Prof. Z. Religi w Słubicach Sp. z o.o. - 2018-08-01 - Słubice (lubuskie)

SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ - 997,4 PLN

Według programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. SYSTEMÓW ERP - 5 000 - 6 000 PLN

Nadzór nad systemem ERP PSI Penta -Kontrola i rozwój procesów wewnętrznych, -Współpraca z innymi działami firmy (centrum zleceń produkcyjnych, zakupy, wysyłka, sprzedaż, księgowość) w zakresie funkcjonowania systemu PSI Penta.
KORPO Sp. z o.o. - 2018-11-14 - Jawor (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. PROGRAMÓW EUROPEJSKICH I WSPÓŁPRACY MIĘDZYNARODOWEJ (UMOWA NA ZASTĘPSTWO) - od 2 700 PLN

Przygotowanie materiałów do koncepcji działalności i rozwoju ŁWK OHP w zakresie problematyki tworzenia i wdrażania programów europejskich oraz współpracy międzynarodowej.Koordynowanie działań wszystkich jednostek organizacyjnych ŁWK OHP na terenie województwa łódzkiego w zakresie realizowanych projektów europejskich i współpracy międzynarodowej.Przygotowanie i wdrażanie systemowych i regionalnych projektów europejskich.
kontakt przez OHP - 2020-05-06 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS.ROZLICZEŃ - KSIĘGOWA - od 2 600 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2020-05-19 - Radom (mazowieckie)

SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI - 4 500 - 4 550 PLN

nadzór spawalniczy nad spawaczami z Indii; inspekcje, odbiory, badania nieniszczące; tworzenie dokumentacji jakościowej; prace na wysokości powyżej 3m;
kontakt przez PUP - 2016-10-31 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DS. SYSTEMÓW TELEINFORMATYCZNYCH - od 3 300 PLN

Osoba zatrudniona będzie wykonywała bardzo szeroki zakres obowiązków:sprzedaż produktów ICT, wsparcie techniczne klienta, wdrażanie projektów,pomoc przy realizacji inwestycji, praca z programami graficznymi,programami CAD, opracowywanie nowych produktów. Praca w zespole.
Systemy Elektroniczne i Teleinformatyczne Kuc Mariusz - 2018-09-17 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DS. ŚWIADCZEŃ Z FUNDUSZU ALIMENTACYJNEGO ORAZ PODEJMOWANIA DZIAŁAŃ WOBEC DŁUŻNIKÓW ALIMENTACYJNYCH. - od 2 100 PLN

25. Ogólny zakres obowiązków1 Przyjmowanie, weryfikacja i rozpatrywanie wniosków w sprawie ustalenia prawa do świadczeń z funduszu alimentacyjnego,2)Opracowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawie świadczeń z funduszu alimentacyjnego, sporządzanie list wypłat, prowadzenie ewidencji i rejestrów w tym zakresie,3)Archiwizacja dokumentacji,4)Sporządzanie planów potrzeb, a także raportów, meldunków miesięcznych oraz sprawozdań, dotyczących wydatków na świadczenia rodzinne i pielęgnacyjne oraz świadczenia z funduszu alimentacyjnego wraz z kosztami obsługi tych zadań,5)Podejmowanie działań wobec dłużników alimentacyjnych, w tym:- przeprowadzanie wywiadów alimentacyjnych oraz odbieranie oświadczeń majątkowych od dłużników alimentacyjnych Gminy Piecki,- prowadzenie postępowań w celu uznania dłużnika za uchylającego się od zobowiązań alimentacyjnych, wydawanie w tych sprawach decyzji administracyjnych,- współpraca z organami egzekucyjnymi oraz właściwymi wierzyciela i dłużnika,- składanie wniosków do prokuratury o ściganie za przestępstwo określone w art. 209 Kodeksu karnego, - kierowanie wniosków do starosty o zatrzymanie prawa jazdy dłużnika alimentacyjnego,- współpraca z urzędem pracy w zakresie aktywizacji zawodowej dłużników alimentacyjnych,-rozliczanie zwrotów z tytułu wypłaconych świadczeń z funduszu alimentacyjnego, wpływających od dłużników bądź komorników sądowych, w tym konieczne zestawienia i ewidencje,- przekazywanie do biur informacji gospodarczej, informacji o zobowiązaniach dłużników alimentacyjnych w razie powstania zaległości za okres dłuższy niż 6 miesięcy,6) prowadzenie postępowań w zakresie zwrotu nienależnie pobranych świadczeń z funduszu alimentacyjnego,7) inne zadania powierzone przez Kierownika, wynikające z bieżących potrzeb ośrodka.Wynagrodzenie 2100,00 + dodatki
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Piecki - 2017-07-27 - Piecki (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (J. ANG.) K/M - od 2 700 PLN

1. Telefoniczny kontakt z klientem: - przedłużanie kursów językowych, - obsługa reklamacyjna, - rozwiązywanie i rozliczanie umów szkoleniowych, - przygotowywanie zaświadczeń z przebiegu kursów, - reprezentacja Spółki przed klientami zalegającymi z płatnością należności, 2. Techniczne wsparcie klienta: - rozwiązywanie problemów powstałych w związku z użytkowaniem platformy, - pomoc w obsłudze narzędzi.
LEARNING SYSTEMS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-30 - Warszawa (mazowieckie)

TECHNIK BUDOWNICTWA - od 2 100 PLN

KONTROLA PRAC BUDOWLANYCH
kontakt przez PUP - 2018-09-07 - Wielgie (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. REKRUTACJI Z JĘZYKIEM ALBAŃSKIM - od 16 PLN

- Samodzielne wyszukiwanie kandydatów z Albanii do pracy w sektorze IT oraz sektorze sprzedaży dla klientów firmy w Polsce oraz klientów z Czech. Bycie doradcą dla kandydatów z Albanii i klientów. Selekcja kandydatów. Przeprowadzanie rozmów rekrutacyjnych z kandydatami z Albanii. Budowanie bazy kandydatów. Budowanie bazy klientów. Samodzielne przygotowanie i publikacja ofert pracy na wybranych / wyszukanych przez pracownika portalach / stronach internetowych m. in. w Albanii. Sporządzanie raportów rekrutacyjnych. Opieka nad stażystami.- Miejsce wykonywania pracy: Swoboda w wyborze miejsca pracy.- Wynagrodzenie: 16 zł/brutto/godzina. Praca na umowę zlecenie na 3 lata. Zlecenie wykonywane 40 godzin tygodniowo.- Wymagane wykształcenie: studia wyższe: biznesowe, ekonomiczne lub relacje międzynarodowe. Wymagane doświadczenie zawodowe w środowisku międzynarodowym, w pracy w języku obcym, w branży rekrutacyjnej (min. 5 miesięcy). Wymagane umiejętności: budowania relacji, zdobywania zaufania, sprzedażowe, pracy pod presją czasu, samodzielnej organizacji pracy. Wymagana bardzo dobra znajomość języka albańskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2019-04-16 - Katowice (śląskie)

ROBOTNIK BUDOWLANY/PRACOWNIK FIZYCZNY - od 15 PLN

Robotnik budowlany - pracownik fizyczny
UNIMEX Zenon Paryska i Krzysztof Paryska sp. jawna - 2019-01-22 - Szepietowo (podlaskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 3 300 PLN

Bieżąca obsługa Klientów w ramach realizacji operacji związanych z obrotem gotówkowym (obsługa kasowa) i bezgotówkowym (czynności dysponenckie), promowanie i sprzedaż podstawowych produktów i usług oferowanych przez Bank, pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie trwałych relacji z aktualnymi Klientami Banku. Praca w godz. 7.45-15.45, 9.15-17.15 w Kołobrzegu
Bank Polska Kasa Opieki S. A. (Bank Pekao) - Oddział w Kołobrzegu - 2018-03-15 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - 1 033,7 PLN

PRAWIDŁOWA OBSŁUGA KLIENTA POLEGAJACA NA UDZIELANIU ODPOWIEDNIEJ INFORMACJI O OFERCIE SZKOŁY, BIEŻĄCA OBSŁUGA SEKRETARIATU
kontakt przez PUP - 2019-08-14 - Dębica (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - 1 017,4 PLN

nauka poruszania sie po rynku azjatyckim,
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Ruda Śląska (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW PERSONALNYCH I PŁAC - od 2 700 PLN

Kompleksowa obsługa kadrowa i płacowa osób zatrudnionych na podstawie umów o pracę i umów cywilnoprawnych
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. BHP - od 2 000 PLN

prowadzenie szkoleń bhp,tworzenie wymaganej dokumentacji wynikającej z przepisów bhp i prawa pracy, wykonywanie audytów bhp, tworzenie programów szkoleń, dokumentacji powypadkowej, usuwanie uwag pokontrolnych PIP, prowadzenie rejestrów bhp
BHPEX Wielgus Spółka Jawna - 2015-12-17 - Zielona Góra (lubuskie)

SPECJALISTA DS. SERWISU - od 5 700 PLN

Nadzór nad pracami serwisowymi w zakresie napędów niskiego i średniego napięcia, konfiguracja napędów u klientów, przeprowadzanie napraw i przeglądów prewencyjnych, współpraca przy doskonaleniu produktów serwisowych, wsparcie techniczne secjalistów ds. sprzedaży usług serisowych.
kontakt przez PUP - 2016-06-06 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)

KASJER/KA - od 13 PLN

Obsługa kasy fiskalnej, obsługa terminali płatniczych, obsługa klienta
kontakt przez OHP - 2017-09-22 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KOORDYNACJI PRACOWNIKÓW Z INDII - od 14,7 PLN

- obsługa procesów związanych z zatrudnieniem oraz prowadzenie i tłumaczenie dokumentacji, związanej z zatrudnieniem- obsługa pracowników z Indii, prowadzenie koordynacji pracy pracowników w zakładzie- obsługa programów WORD oraz EXCEL- codzienna komunikacja z pracownikami z Indii na temat koordynacji ich pracy w zakladzie- opracowanie oraz aktualizacja informacji, dotyczącej potrzeb kadrowych jednostki oraz umiejętność rekrutacji i selekcji kandydatów do pracyGodziny pracy:06:00-14:00; 14:00-22:00; 22:00-06:00
kontakt przez PUP - 2019-08-01 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI URZĄDZEŃ AKUSTYCZNYCH I OŚWIETLENIOWYCH - od 25 PLN

- Obsługa techniczna imprez (m.in. nagłośnienie, oświetlenie),- Współudział w organizacji imprez- Wykonywanie konserwacji i naprawy sprzętu
Chocianowski Ośrodek Kultury - 2016-10-24 - Chocianów (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ MEDIÓW - 3 500 - 4 000 PLN

Rozliczanie mediów. Obsługa klienta.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Ujeścisko" - 2019-07-22 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. KONTAKTU Z KLIENTAMI - od 2 100 PLN

UDZIELANIE INFORMACJI KLIENTOM NT. AKTUALNEJ OFERTY HANDLOWEJ, OBSŁUGA STAŁYCH KLIENTÓW, PRZYJMOWANIE I POZYSKIWANIE ZAMÓWIEŃ TELEFONICZNIE I MAILOWO, PRZEPROWADZANIE BADAŃ ANKIETOWYCH, UZUPEŁNIANIE FORMULARZY INFORMACYJNYCH
kontakt przez OHP - 2018-04-23 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW WYNAGRODZEŃ - od 2 775 PLN

Naliczanie wynagrodzeń, obsługa programów: Płatnik, Optima, rozliczanie ZUS.
FORSAGE TRANSPORT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-22 - Częstochowa (śląskie)


Wybierz powiat